Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan: Kıbrıs'ı unutmamız mümkün değil Arınç'tan Necdet Özel'in sözleriyle ilgili açıklama! ABD'de uçak düştü! Kurtulan olmadı Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
22 Ekim 2009 Perşembe 15:13
Güncellenme Tarihi 1 Eylül 2014 Pazartesi 13:56
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, teslim olan PKK'lıların Habur ve Diyarbakır'da karşılanmasını 'şark kurnazlığı' olarak yorumladı.

Ankara'da Hak-İş'teki konuşması sırasında bir ara duygusallaşan ve gözleri dolan Başbakan, "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin..." dedi

Başbakan Erdoğan Kürt açılımıyla ilgili, "Süreci tahrik edenleri uyarıyorum. Şark kurnazlığı ile bir yere varılmaz. Ülkenin hassasiyetlerine saygısızlık. Sürecin başarıya ulaşmasını istediğini madem söyleniyor... Diyarbakır'da, Habur'da tam tersi davranıyorlar. Bunlar samimi değil. Bu gayri resmi tavırlardan vazgeçilmeli" dedi.

Ankara'da Hak-İş Mesleki Eğitim Kursiyerleri Sertifika Töreni'ne katılan Başbakan Erdoğan, "Bu devlet projesi ve bunun muhatabı milletimin tamamıdır. Bu ülkede Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle hepimiz biriz. Herkes etnik unsurlara saygı duymalı. Ancak üst kimliğimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığıdır" diye konuştu.

Başbakan, "Dağdan inişi eleştirmek, silahların bırakılmasını eleştirmek ne kadar doğrudur, soracağız kendimize" ifadelerini kullandı.

Konuşmasında, şair Cemal Süreya'nın 'Sizin Hiç Babanız Öldü mü' şiirinden, "Sizin hiç babanız öldü mü? / Benim bir kere öldü kör oldum / Yıkadılar aldılar götürdüler / Babamdan ummazdım bunu kör oldum" dizelerine de yer veren Erdoğan'ın, gözleri doldu ve "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin, hiç kimsenin kocası, evladı ölmesin..." dedi.

Başbakan Erdoğan, "Süreci mutlaka tamamına erdirmek zorundayız. Sorumluluk sahibi herkesi de bu sürece katkı vermeye davet ediyorum" şeklinde konuştu. (cnntürk)

Bu haber 510 kez okundu.

Davutoğlu: Ahlak olmadan siyaset olmaz01 Eylül 2014 14:00
AK Parti Grup Toplantısı'nda ilk konuşmasını yapan Başbakan Ahmet Davutoğlu, Meclis'te Anayasa kitapçığı fırlatan CHP milletvekiline sert çıktı.
Davutoğlu'nu heyecanlandıran slogan!01 Eylül 2014 13:49
Ahmet Davutoğlu Başbakanlığı'nın ardından ilk kez Ak Parti Grup Toplantısında konuştu. Davutuoğlu'nun konuşması sık sık slogonlarla kesildi.
Erdoğan: Kıbrıs'ı unutmamız mümkün değil01 Eylül 2014 13:41
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ilk resmi ziyaretini gerçekleştirdiği KKTC'de halka seslendi.
Merkez Parti 54 ilde teşkilatlandı01 Eylül 2014 12:59
Merkez Parti teşkilatlanma çalışmalarını yoğun bir şekilde sürüyor.
Başbakan Davutoğlu'nun ilk yurt dışı ziyaretleri01 Eylül 2014 12:58
Başbakan Ahmet Davutoğlu, ilk yurt dışı ziyaretini KKTC ve Azerbaycan'a yapacak.
Arınç'tan Necdet Özel'in sözleriyle ilgili açıklama!01 Eylül 2014 12:49
62. Hükümet'in ilk Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası Bülent Arınç, Necdet Özel’in çözüm süreciyle ilgili açıklamalarını değerlendirdi.
Hangi bakan hangi kurumdan sorumlu? Arınç açıkladı01 Eylül 2014 12:35
62. Hükümet'in ilk bakanlar kurulu toplantısı sonrası Bülent Arınç hangi bakanın hangi kurumlardan sorumlu olduğunu açıkladı.
Bakanlar Kurulu toplantısı sona erdi01 Eylül 2014 12:35
Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun ilk kez başkanlık ettiği Bakanlar Kurulu toplantısı sona erdi.
Savcılar, 25 Aralık için 'darbe girişimi' dedi01 Eylül 2014 12:11
25 Aralık soruşturmasını devralarak yürüten savcılar gerekçeli kararda, "Soruşturmayı hazırlayanların hukuki bir soruşturma görünümü altında Türkiye Cumhuriyeti hükümetini cebren ortadan kaldırmaya teşebbüs ettikleri" ifadelerini kullandı.
Erdoğan'dan dinlemelerle ilgili açıklama!01 Eylül 2014 11:39
Cumhurbaşkanı Erdoğan KKTC ziyareti öncesi havalimanında dinleme skandalıyla ilgili açıklamalarda bulundu.
Kılıçdaroğlu CHP'lilere rest çekti: Acımasız olacağım!01 Eylül 2014 10:58
Kılıçdaroğlu, CHP'nin büyük kurultayı öncesi açıklamalarda bulundu.
‘Çadırı yıkın’ talimatı CHP’li başkandan!01 Eylül 2014 10:39
Beşiktaş Belediyesi’nde sendikal haklarını elde etmek için eylem yapan 239 işçi, grev çadırlarına 200 kişi tarafından yapılan sopalı, kürekli saldırı talimatının CHP’li Başkan Murat Hazinedar tarafından verildiğini ileri sürdüler.
Manchester United, Falcao'yu kiraladı
Davutoğlu: Ahlak olmadan siyaset olmaz
Trabzonspor'dan son gün bombaları!
Yiğit Bulut, Kurtlar Vadisi'nde!
İsveç sele teslim!
"12 Dev Adam" tam motivasyon
Davutoğlu'nu heyecanlandıran slogan!
Yıldız oyuncu Florya'yı birbirine kattı!
Galatasaray'da Eskişehirspor maçı hazırlıkları
Erdoğan: Kıbrıs'ı unutmamız mümkün değil
Kalp krizi sonrası anevrizma riskine dikkat!
Bakanlıktan Fransızca Ebola broşürü
Ülke tarihinin en pahalı film galası
Uykusuzluğu ceviz ile yenin
İstanbul enflasyonu açıklandı
Sınırda güvenlik güçlerine saldırı: 6 asker yaralı
Markette zam şampiyonu yeşil soğan
Mersin İdmanyurdu saha için harekete geçti