Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

TÜBİTAK kanserin çaresini buldu! IŞİD'den rehinelere 'bombacı' şakası! Foley'in resmiyle İslamofobik propaganda Ömer AltaşParalel devlet adamları
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
22 Ekim 2009 Perşembe 15:13
Güncellenme Tarihi 30 Eylül 2014 Salı 13:46
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, teslim olan PKK'lıların Habur ve Diyarbakır'da karşılanmasını 'şark kurnazlığı' olarak yorumladı.

Ankara'da Hak-İş'teki konuşması sırasında bir ara duygusallaşan ve gözleri dolan Başbakan, "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin..." dedi

Başbakan Erdoğan Kürt açılımıyla ilgili, "Süreci tahrik edenleri uyarıyorum. Şark kurnazlığı ile bir yere varılmaz. Ülkenin hassasiyetlerine saygısızlık. Sürecin başarıya ulaşmasını istediğini madem söyleniyor... Diyarbakır'da, Habur'da tam tersi davranıyorlar. Bunlar samimi değil. Bu gayri resmi tavırlardan vazgeçilmeli" dedi.

Ankara'da Hak-İş Mesleki Eğitim Kursiyerleri Sertifika Töreni'ne katılan Başbakan Erdoğan, "Bu devlet projesi ve bunun muhatabı milletimin tamamıdır. Bu ülkede Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle hepimiz biriz. Herkes etnik unsurlara saygı duymalı. Ancak üst kimliğimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığıdır" diye konuştu.

Başbakan, "Dağdan inişi eleştirmek, silahların bırakılmasını eleştirmek ne kadar doğrudur, soracağız kendimize" ifadelerini kullandı.

Konuşmasında, şair Cemal Süreya'nın 'Sizin Hiç Babanız Öldü mü' şiirinden, "Sizin hiç babanız öldü mü? / Benim bir kere öldü kör oldum / Yıkadılar aldılar götürdüler / Babamdan ummazdım bunu kör oldum" dizelerine de yer veren Erdoğan'ın, gözleri doldu ve "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin, hiç kimsenin kocası, evladı ölmesin..." dedi.

Başbakan Erdoğan, "Süreci mutlaka tamamına erdirmek zorundayız. Sorumluluk sahibi herkesi de bu sürece katkı vermeye davet ediyorum" şeklinde konuştu. (cnntürk)

Bu haber 512 kez okundu.

Bakan Ayşenur İslam tarih verdi30 Eylül 2014 14:11
Ayşenur İslam şehit yakını, gazi, gazi yakını, harp malullerine verilecek ücretsiz seyahat kartlarının ne zaman dağıtılacağını açıkladı
Davutoğlu ile Demirtaş yarın görüşecek30 Eylül 2014 14:05
Başbakan Davutoğlu'nun yarın HDP Genel Başkanı Demirtaş ile görüşeceği öğrenildi. Kobani'ye gidip gelen Demirtaş ise Bugün el ele verme günüdür, Kürt’ü yalnız bırakma günü değil” dedi.
Osman Baydemir'den alkışlanacak hareket!30 Eylül 2014 13:41
BDP-HDP tarafından aktif siyasetten uzaklaştırılan Osman Baydemir, Suruç'ta çatışan gurubu ikna etmeye çalıştı, yaralanan kişiye yardım ederken görüntülendi.
Selahattin Demirtaş Kobani'de30 Eylül 2014 13:39
Selahattin Demirtaş, Kobani'de IŞİD'e karşı yapılan direniş hakkında "Geçen hafta Amerika'dayken sizin burada yaptıklarınızı hayranlıkla izledik." demesi dikkat çekti.
AK Parti'de kongre takvimi istişare edildi30 Eylül 2014 13:18
İstanbul İl Başkanlığı'nca düzenlenen toplantıda, kongre takvimi istişare edildi
İki aşamalı eylem planı hazırlanacak30 Eylül 2014 12:32
AB Bakanı ve Başmüzakereci Bozkır, "Kasım sonu itibarıyla bütün kurumlarımız, bakanlıklarımız ve AB sekretaryası Türkiye'nin nasıl bir düşünce içinde olduğunu, neler yapmayı planladığını görmüş olacak" dedi.
"Türkiye artık BM gibi davranamaz"30 Eylül 2014 11:02
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Türkiye'ye sığınanların sayısının 1,5 milyona ulaştığını belirterek, "yükü sadece Türkiye çekemez" dedi.
Kılıçdaroğlu'nu nasıl dinlediler?30 Eylül 2014 10:37
Yeni Şafak yazarı Abdülkadir Selvi'den Kılıçdaroğlu hakkında bomba etkisi oluşturacak bir yazı kaleme aldı.
İşte kritik görüşmenin detayları29 Eylül 2014 21:35
Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) Hükümeti, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından kabul edilen IKBY Başbakanı Neçirvan Barzani görüşmesini değerlendirdi.
Bakan Eroğlu'nun acı günü29 Eylül 2014 21:18
Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu'nun kayınpederi Hacı Yüksel hayatını kaybetti.
"Türkiye'nin desteği çok etkileyici"29 Eylül 2014 20:42
Avrupa Komisyonu Başkanı Barroso, "Türkiye'nin, 1 milyondan fazla Suriyeli mülteciye destek olması çok etkileyicidir" dedi.
Çavuşoğlu Ban ile Suriye'yi görüştü29 Eylül 2014 20:15
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Ban Ki-mun ile görüşmesinde, güvenli bölge oluşturulması gerektiğini söyledi.
Poşetli Dede toprağa verildi
"Çık kaleye ben geçeceğim"
Jazz'ın elçisi Mehmet Okur oldu
Türkiye en yüksek faiz oranına sahip 2. ülke
Festivale "kuşdili" ile davet
TÜBİTAK kanserin çaresini buldu!
Bakanlar Kurulu 13 Ekim'de tam kadro yürüyecek
ÖTV'siz ilk kıymetli taş takası yapıldı
PSG'de Sarkozy sürprizi
'Hakemle forma değiştirmek istedi'
IŞİD'den rehinelere 'bombacı' şakası!
Lüks cipli Suriyeli dilenci şebekesi!
Vali Mutlu 'Şiir Saati'ne başlıyor
Fransa'da sel felaketi
Ve ilk mezunlarını verdi
Özgürel: Esas mesele İsrail'in güvenliği
Afrika'nın parlayan ülkesi Svaziland
A Milli takımın programı belli oldu!
Foley'in resmiyle İslamofobik propaganda
16 köy IŞİD'in elinden alındı
Kavga ettiği sürücüyü ezmeye çalıştı
Baba ilgisiyle büyüyen çocuk daha sosyal
Aziz Kocaoğlu'na şok suçlama
Bakan Ayşenur İslam tarih verdi
84 ülkeyi İstanbul'dan yönetiyor!
Fenerbahçe'de flaş! Devre arası geliyor!
Davutoğlu ile Demirtaş yarın görüşecek
PTT 1.Lig'de Aykut Kocaman sürprizi!
Mısır'da darbe karşıtı 18 kişiye hapis cezası
Ücretsiz seyahat kartlarının dağıtımı başlıyor
Suriye'de Kurban Bayramı'nda ateşkes çağrısı
Emniyet Karşı gazetesine neden gitti?
Gezici tır ağız diş taraması yapacak
Boğaz'da ebola karantinası
Bayramda dolandırıcıların oyununa gelmeyin!
Dünyanın 4. büyük gölünde bir ilk!
Görenler şaştı kaldı!
Yeni dizisi için 10 kilo verdi
G.Saray'dan Mustafa Denizli bombası!
Holmen'den Mehmet Topal itirafı!
F.Bahçe'de şok ayrılık
Korkunç kaza, ölü ve yaralılar var
'Gezi hekimleri' duruşması başladı
BM önünde Netanyahu protestosu
Okullara molotof atan 5 kişi tutuklandı
Bakan Müezzinoğlu'ndan su tartışmalarına yanıt
Kışanak'la tartışan komutana Necdet Özel'den ödül
Beyni iyileştiriyor!
Osman Baydemir'den alkışlanacak hareket!
Kuruyemiş yiyerek zayıflayın
Selahattin Demirtaş Kobani'de
Dev inşaat durduruldu!
İşte Galatasaray'ın Arsenal kadrosu!
Müslüman futbolcuya 'dua' cezası
Korkunç itiraf: Arkadaşımı öldürüp yedim!
Darbe karşıtı 18 kişiye hapis cezası!
F.Bahçe'den resmi açıklama! Yollar ayrıldı
Havalimanını dilenciler mesken tuttu
Arap bakanlar gizlice İsrail'le görüştü! Başrolde Suudi Arabistan var
Fransa borç konusunda psikolojik sınırı aştı!
Kocaeli'nde "Cumhuriyet Koşusu" düzenlenecek
Fransa’da merkez sağda liderlik yarışı
AK Parti'de kongre takvimi istişare edildi
Altın Portakal'da afiş fotoğrafı belli oldu!
TV5’in Ufuk Hattı’na Oğuzhan Asiltürk darbesi