Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Prandelli'ye bir şok daha! Yavuz Bingöl: Aleviyim ama adım Yavuz Almanya'dan 550 kişi IŞİD'e katıldı Hakan TunaÜçüncü göz!
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
22 Ekim 2009 Perşembe 15:13
Güncellenme Tarihi 2 Haziran 2014 Pazartesi 17:09
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, teslim olan PKK'lıların Habur ve Diyarbakır'da karşılanmasını 'şark kurnazlığı' olarak yorumladı.

Ankara'da Hak-İş'teki konuşması sırasında bir ara duygusallaşan ve gözleri dolan Başbakan, "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin..." dedi

Başbakan Erdoğan Kürt açılımıyla ilgili, "Süreci tahrik edenleri uyarıyorum. Şark kurnazlığı ile bir yere varılmaz. Ülkenin hassasiyetlerine saygısızlık. Sürecin başarıya ulaşmasını istediğini madem söyleniyor... Diyarbakır'da, Habur'da tam tersi davranıyorlar. Bunlar samimi değil. Bu gayri resmi tavırlardan vazgeçilmeli" dedi.

Ankara'da Hak-İş Mesleki Eğitim Kursiyerleri Sertifika Töreni'ne katılan Başbakan Erdoğan, "Bu devlet projesi ve bunun muhatabı milletimin tamamıdır. Bu ülkede Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle hepimiz biriz. Herkes etnik unsurlara saygı duymalı. Ancak üst kimliğimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığıdır" diye konuştu.

Başbakan, "Dağdan inişi eleştirmek, silahların bırakılmasını eleştirmek ne kadar doğrudur, soracağız kendimize" ifadelerini kullandı.

Konuşmasında, şair Cemal Süreya'nın 'Sizin Hiç Babanız Öldü mü' şiirinden, "Sizin hiç babanız öldü mü? / Benim bir kere öldü kör oldum / Yıkadılar aldılar götürdüler / Babamdan ummazdım bunu kör oldum" dizelerine de yer veren Erdoğan'ın, gözleri doldu ve "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin, hiç kimsenin kocası, evladı ölmesin..." dedi.

Başbakan Erdoğan, "Süreci mutlaka tamamına erdirmek zorundayız. Sorumluluk sahibi herkesi de bu sürece katkı vermeye davet ediyorum" şeklinde konuştu. (cnntürk)

Bu haber 517 kez okundu.

Çiçek: Önemli imkanlara sahip iki ülke23 Kasım 2014 23:05
TBMM Başkanı Cemil Çiçek, hem Türkiye'nin hem Makedonya'nın önemli imkanlara sahip iki ülke olduğunu belirtti.
Erdoğan düğün törenine katıldı23 Kasım 2014 22:34
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kağıthane Belediye Başkanı Fazlı Kılıç'ın kızının Haliç Kongre Merkezi'ndeki düğün törenine katıldı.
Başbakan Davutoğlu'dan hasta ziyareti23 Kasım 2014 21:41
Başbakan Ahmet Davutoğlu ve eşi Sare Davutoğlu, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin'in eşini, tedavi gördüğü hastanede ziyaret etti.
Başbakan Davutoğlu Dersim için özür diledi23 Kasım 2014 18:41
Başbakan Davutoğlu, "O yıllardaki devlet anlayışı için bütün vatandaşlarımızdan özür diliyorum" dedi.
Şentop: HDP çözüm sürecinde hizaya geldi23 Kasım 2014 18:02
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şentop, süreci bozan, sabote edenlerin itibarının kalmayacağının ortaya konulduğunu belirtti.
Tazminat parasıyla sucuk ekmek dağıttı23 Kasım 2014 17:27
Kayseri Belediye Başkanı Özhaseki, kazandığı tazminatlarla vatandaşlara ekmek arası sucuk dağıttı. Bakan İslam da sucuk ziyafetine katıldı.
Demirtaş: Barış hepimize lazım23 Kasım 2014 16:38
Selahattin Demirtaş, ''Saldırılar, hakaretler, tehditler, haksızlıklar oldu ama yılmadık, bıkmadık. Çünkü barış hepimize lazım" dedi.
Davutoğlu'ndan sürgündeki vatandaşlara çağrı23 Kasım 2014 15:49
Başbakan Davutoğlu Tunceli Üniversitesi'nde yaptığı konuşmada sürgündeki vatandaşlara çağrıda bulundu.
Başbakan'dan Dersimlilere müjde23 Kasım 2014 15:38
Başbakan Ahmet Davutoğlu,Tunceli Üniversitesi'nde yaptığı konuşmada Dersimlilere bir kaç müjde verdi.
Davutoğlu'ndan Ali'siz Aleviler'e Seyit Rıza hatırlatması23 Kasım 2014 15:30
Dersim'de konuşma yapan Ahmet Davutoğlu, Seyit Rıza'nın peygamber soyundan geldiğini hatırlattı.
Çelik: Bir Kürt olarak utanç duydum23 Kasım 2014 15:07
AK Parti Genel Başkan Başdanışmanı Hüseyin Çelik, 6-7 Ekim tarihlerinde yaşanan olaylardan bir Kürt olarak utanç duyduğunu ifade etti.
Devletin zirvesinden Kılıçdaroğlu'na taziye23 Kasım 2014 14:23
Cemil Çiçek ile Başbakan Davutoğlu, kayınvalidesi Fatma Özdağ’ın vefatından dolayı Kılıçdaroğlu’nu telefonla arayarak başsağlığı diledi.
Yeni dizinin reyting kaygısıyla ana haber yayınlamadı
Twitter'da gizliniz saklınız kalmayacak
'Bu durum, ateşkes anlaşmasının tehlikeli bir ihlalidir'
'IŞİD'ın İslam dini ile uzaktan yakından ilgisi yok'
Kenya'da Eş-Şebab örgütüne operasyon
Cepte büyük artış! 6 kat birden arttı
Olcay Şahan iddialı konuştu!
Ankaragücü taraftarları açlık grevinde!
Sosa: O gol atsın bana yeter
Derbide Aslan'ın '100'ü güldü
Prandelli'ye bir şok daha!
Yavuz Bingöl: Aleviyim ama adım Yavuz
Çiçek: Önemli imkanlara sahip iki ülke
Slaven Bilic: Göçmen gibi yaşıyoruz
Erdoğan düğün törenine katıldı
AB'de kuş gribi paniği!
Almanya'dan 550 kişi IŞİD'e katıldı
Abdi İpekçi'de saygı duruşu krizi
Feci kaza! İki tren aynı anda TIR'ı biçti
Yıldız: 1 kesen 10 dikmek zorunda
Levent Devrim ilk maçında istifa etti
Putin Abhazya Başbakanı Hacimba ile bir araya gelecek
Başbakan Davutoğlu'dan hasta ziyareti
Fenerbahçe'den Hürriyet'e sert tepki: Bunun adı hainlik!
Boğaz Köprüsü'ne sürpriz isim talebi
Samsun'da korkunç cinayet!
Hamas: Dini bir savaşın habercisi!
Kartal 'Paşalar' gibi...
ABD'li Jackson 39 yıl boşuna hapis yattı
Filistin'den İsrail'e sert tepki
Maden kazası: 3 ölü, 11 yaralı!
Dortmund'da Reus depremi!
İran’dan OPEC'e "petrolü azaltın" talebi
Tunus'ta oy verme işlemi sona erdi
Constant, Metalist maçına yetişecek mi?
İşte Dersim Müzesi'ne dönüşecek o kışla
AFAD, Ermenek'teki son durumu açıkladı
Cüneyt Çakır ameliyat oldu
Başbakan Davutoğlu Dersim için özür diledi
Batı Şeria'da patlama şoku!
O kasaba IŞİD'den kurtarıldı
2015 seçimlerini başarılı bir şekilde geçirmeliyiz
Almanya Ukrayna'yı NATO'da istemiyor
Formula 1'de şampiyon belli oldu!
Demba Ba beni uyandır namaz kılacağım!
Öğretmenlere indirim müjdesi!
Voleybol maçında intihar saldırısı: 55 ölü
Şentop: HDP çözüm sürecinde hizaya geldi
Sırplardan şok tahrik: İlk Türk kanını kim dökecek
Tazminat parasıyla sucuk ekmek dağıttı
Afganistan'da bombalı saldırı: 40 ölü
Sürpriz karar! Volkan'a küfür edilirse...
İsrail'in güvenliği Sisi'den soruluyor!
Galatasaray'lı oyuncu önce küfür etti sonra sildi
Caner için çılgın teklif!
Demirtaş: Barış hepimize lazım
"Prandelli bir futbol hainidir"
Q7'den Beşiktaş itirafı: Orada hocayla...
Kerimi: Afgan ordusu ülkeyi savunabilir
Twitter'da gizliniz saklınız kalmayacak
Eskişehir'de 11'ler belli oldu!
Elazığspor 'Altın' buldu
Urfa'ya evinde 'demir' yumruk!
Davutoğlu'ndan sürgündeki vatandaşlara çağrı