Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Köprü'de intihar girişimi trafiği kilitledi Ünlü iş adamı kızını eve kapattı Haşim Kılıç'ın yerine kim geçecek? Ömer AltaşO Amca!
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
22 Ekim 2009 Perşembe 15:13
Güncellenme Tarihi 19 Aralık 2014 Cuma 06:58
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, teslim olan PKK'lıların Habur ve Diyarbakır'da karşılanmasını 'şark kurnazlığı' olarak yorumladı.

Ankara'da Hak-İş'teki konuşması sırasında bir ara duygusallaşan ve gözleri dolan Başbakan, "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin..." dedi

Başbakan Erdoğan Kürt açılımıyla ilgili, "Süreci tahrik edenleri uyarıyorum. Şark kurnazlığı ile bir yere varılmaz. Ülkenin hassasiyetlerine saygısızlık. Sürecin başarıya ulaşmasını istediğini madem söyleniyor... Diyarbakır'da, Habur'da tam tersi davranıyorlar. Bunlar samimi değil. Bu gayri resmi tavırlardan vazgeçilmeli" dedi.

Ankara'da Hak-İş Mesleki Eğitim Kursiyerleri Sertifika Töreni'ne katılan Başbakan Erdoğan, "Bu devlet projesi ve bunun muhatabı milletimin tamamıdır. Bu ülkede Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle hepimiz biriz. Herkes etnik unsurlara saygı duymalı. Ancak üst kimliğimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığıdır" diye konuştu.

Başbakan, "Dağdan inişi eleştirmek, silahların bırakılmasını eleştirmek ne kadar doğrudur, soracağız kendimize" ifadelerini kullandı.

Konuşmasında, şair Cemal Süreya'nın 'Sizin Hiç Babanız Öldü mü' şiirinden, "Sizin hiç babanız öldü mü? / Benim bir kere öldü kör oldum / Yıkadılar aldılar götürdüler / Babamdan ummazdım bunu kör oldum" dizelerine de yer veren Erdoğan'ın, gözleri doldu ve "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin, hiç kimsenin kocası, evladı ölmesin..." dedi.

Başbakan Erdoğan, "Süreci mutlaka tamamına erdirmek zorundayız. Sorumluluk sahibi herkesi de bu sürece katkı vermeye davet ediyorum" şeklinde konuştu. (cnntürk)

Bu haber 519 kez okundu.

Birileri Mahmut Tanal'ı fena ti'ye almış19 Aralık 2014 08:22
Mahmut Tanal’ın ‘dolar yüklü uçak Türkiye’ye gelecek’ sözlerini araştırdıklarını belirten Bakan Nurettin Canikli işi çözdü.
Dumanlı ve Karaca ile ilgili flaş gelişme19 Aralık 2014 00:09
14 Aralık soruşturmasında tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edilen 12 kişinin sorgusu tamamlandı. Mahkeme, kararı bugün 14.00'da açıklayacağını bildirdi.
AB değil biz istemiyoruz!18 Aralık 2014 23:38
Avrupa Birliği'ne sadece hükümet değil halk da tepkili.
'Dumanlı'nın ifadesi inandırıcı değil'18 Aralık 2014 23:17
Başbakan başdanışmanı Etyen Mahçupyan, Tahşiyeciler davasının cemaatin nasıl bir örgütlenme olduğunu ortaya koyduğunu ifade etti. Ekrem Dumanlı'nın ifadesini ise inandırıcığı bulmadığını belirtti.
İç güvenlik paketi" aly komisyonda kabul edildi18 Aralık 2014 23:07
TBMM İçişleri Alt Komisyonu, yaklaşık 2 haftalık çalışmasının ardından, kamuoyunda "iç güvenlik paketi" olarak bilinen 43 maddelik tasarıyı önemli değişikliklerle kabul etti.
Basın hukuksuzluklarda rol oynamamalı18 Aralık 2014 23:03
Başbakan Yardımcısı Akdoğan, "Basın, milli iradeye ve milletin doğrudan kendisine karşı kurulan komplolara karşı net tavır takınmalı ve hukuksuzlukların içinde rol oynamamalı" dedi.
Fikri Işık: Abisinden talimat alanları attık18 Aralık 2014 22:39
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, TÜBİTAK'ta yapılan 'paralel' temizliği anlattı. Bakan Işık "Abisinden talimat alarak yanlış rapor verenleri attık biz" açıklamasında bulundu.
HSYK 66 kişilik Yargıtay kararnamesi yayımladı18 Aralık 2014 21:41
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu (HSYK), Yargıtay'a yönelik 66 kişilik yeni kararname yayımladı
Başbakanların ikinci toplantısı Ankara'da18 Aralık 2014 21:26
Türkiye-Irak Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği Konseyi'nin (YDSK) Başbakanlar eşbaşkanlığında ikinci toplantısı Ankara'da gerçekleştirilecek.
Yeni bir parti daha kuruldu!18 Aralık 2014 21:03
Eski Cumhurbaşkanı Turgut Özal'ın oğlu Ahmet Özal, ANA Parti adında yeni bir siyasi parti kurdu.
Demirtaş'ın attığı tweet herkesi şaşırttı!18 Aralık 2014 20:49
Selahattin Demirtaş'ın bu mesajı sosyal medyayı salladı, twitter'da 'şapşik' mesajı yağıyor...
CHP'li Nazlıaka'dan Gökçek için suç duyurusu18 Aralık 2014 20:01
CHP Ankara Milletvekili Nazlıaka, kendisini hedef gösterdiği iddiasıyla Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek hakkında suç duyurusunda bulunduğunu bildirdi.
Birileri Mahmut Tanal'ı fena ti'ye almış
TRT Yönetim Kurulu Üyeliği'ne atama
IŞİD’in Sincar Dağı kuşatması kırıldı
Kıskandırmaya 410 bin TL ceza!