Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Tuğçe Albayrak yaşam destek ünitesinden çıkartıldı Tanzanyalı öğrenciler İstiklal Marşı'nı farklı okuyor! İşte yardımcıları! Sürpriz isimler var Prof. Dr. Erol GökaÖrgütsel yapılarda kimliklenmek
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
22 Ekim 2009 Perşembe 15:13
Güncellenme Tarihi 25 Kasım 2014 Salı 13:37
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, teslim olan PKK'lıların Habur ve Diyarbakır'da karşılanmasını 'şark kurnazlığı' olarak yorumladı.

Ankara'da Hak-İş'teki konuşması sırasında bir ara duygusallaşan ve gözleri dolan Başbakan, "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin..." dedi

Başbakan Erdoğan Kürt açılımıyla ilgili, "Süreci tahrik edenleri uyarıyorum. Şark kurnazlığı ile bir yere varılmaz. Ülkenin hassasiyetlerine saygısızlık. Sürecin başarıya ulaşmasını istediğini madem söyleniyor... Diyarbakır'da, Habur'da tam tersi davranıyorlar. Bunlar samimi değil. Bu gayri resmi tavırlardan vazgeçilmeli" dedi.

Ankara'da Hak-İş Mesleki Eğitim Kursiyerleri Sertifika Töreni'ne katılan Başbakan Erdoğan, "Bu devlet projesi ve bunun muhatabı milletimin tamamıdır. Bu ülkede Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle hepimiz biriz. Herkes etnik unsurlara saygı duymalı. Ancak üst kimliğimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığıdır" diye konuştu.

Başbakan, "Dağdan inişi eleştirmek, silahların bırakılmasını eleştirmek ne kadar doğrudur, soracağız kendimize" ifadelerini kullandı.

Konuşmasında, şair Cemal Süreya'nın 'Sizin Hiç Babanız Öldü mü' şiirinden, "Sizin hiç babanız öldü mü? / Benim bir kere öldü kör oldum / Yıkadılar aldılar götürdüler / Babamdan ummazdım bunu kör oldum" dizelerine de yer veren Erdoğan'ın, gözleri doldu ve "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin, hiç kimsenin kocası, evladı ölmesin..." dedi.

Başbakan Erdoğan, "Süreci mutlaka tamamına erdirmek zorundayız. Sorumluluk sahibi herkesi de bu sürece katkı vermeye davet ediyorum" şeklinde konuştu. (cnntürk)

Bu haber 518 kez okundu.

Davutoğlu MÜSİAD fuarında konuştu28 Kasım 2014 21:41
Başbakan Ahmet Davutoğlu 15. Müsiad Fuarı ziyaretinde katılımcılara seslendi.
Erdoğan'dan 2 önemli kanuna onay!28 Kasım 2014 21:04
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul Tahkim Merkezi Kanunu ile 167 Sayılı İnşaat İşlerinde Güvenlik ve Sağlık Sözleşmesi onayladı.
Papa'ya Fatih'in Bosna fermanını hediye etti28 Kasım 2014 19:58
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanı Sarayı'nda devlet başkanı düzeyinde ilk olara Vatikan Devlet Başkanı Papa Francesco'u ağırladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul'a gitti28 Kasım 2014 19:50
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "CBK" ile saat 19.15'te İstanbul'a gitti.
Sarıgül ağaç kesen CHP’li başkanı kınadı28 Kasım 2014 18:01
Şişli eski Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül ağaç kesen Yalova Belediye Başkanı'na sert çıktı.
Muharrem İnce'den ağaç katliamı için açıklama28 Kasım 2014 15:53
Yalova Belediyesi'nin ağaçları kesmesinin ardından sessizliğini bozan CHP Milletvekili Muharrem İnce, özür diledi. Twitter üzerinden açıklama yapan İnce Atatürk'ün Yalova'da bir ağaç için köşkün yerini başka bir yere taşıdığını hatırlatarak, "Onun yaptığını yapamadık, özür dilerim" dedi.
Papa'yı karşılayanlar arasında ilginç isim28 Kasım 2014 14:22
Papa Françesko'nun Türkiye ziyaretinde bir sürpriz yaşandı. Papa'yı uçağın kapısında karşılayanlar arasında ilginç bir isim vardı.
CHP'de istifa depremi!28 Kasım 2014 13:19
CHP Kastamonu İl Başkanı Mehmet Salih Karasalihoğlu ile birlikte 20 yönetim kurulu üyesi istifa etti.
Bahçeli, Tunceli'de 1938 için 'terörist' dedi28 Kasım 2014 11:30
MHP Genel Başkanı Bahçeli, tartışmalı Tunceli ziyaretinde 1938 olayları için "İsyan, isyancı ve terörist" ifadelerini kullandı. Türkiye'de gidemeyecekleri hiçbir yer olmadığını belirten Bahçeli, "Biz Türkiye'nin her yerinde birlik ve beraberlik diyoruz" şeklinde konuştu.
Bahçeli'nin cemevi ziyareti iptal edildi28 Kasım 2014 10:43
MHP Genel BaşkanıBahçeli Tunceli'de esnaf ve cemevini ziyaret etmeyecek.
Bakan Bozkır'dan Danimarka'ya tepki28 Kasım 2014 10:38
Avrupa Birliği Bakanı Volkan Bozkır, Danimarka'nın Türkiye'de serbest bırakılan suikast zanlısı olayını Avrupa Birliği'ne taşıma kararına tepki gösterdi.
Hakim ve savcıların maaşlarına artış geliyor28 Kasım 2014 09:21
Yargı Paketi"nin hakim ve savcıların maaş artışını içeren maddesi kabul edildi. Düzenlemeye göre hakim ve savcı maaşlarında bin 154 lira artış olacak.
Zorlu mücadele nefesleri kesti! Kazanan...
Tuğçe Albayrak yaşam destek ünitesinden çıkartıldı
Mustafa Karaalioğlu ilk kez konuştu