Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Yıldız isim Beşiktaş'ta Cübbeli Ahmet'ten paralel yapı operasyonuna gönderme! Hamas, İsrail F16'sını vurdu! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
22 Ekim 2009 Perşembe 15:13
Güncellenme Tarihi 23 Temmuz 2014 Çarşamba 03:58
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, teslim olan PKK'lıların Habur ve Diyarbakır'da karşılanmasını 'şark kurnazlığı' olarak yorumladı.

Ankara'da Hak-İş'teki konuşması sırasında bir ara duygusallaşan ve gözleri dolan Başbakan, "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin..." dedi

Başbakan Erdoğan Kürt açılımıyla ilgili, "Süreci tahrik edenleri uyarıyorum. Şark kurnazlığı ile bir yere varılmaz. Ülkenin hassasiyetlerine saygısızlık. Sürecin başarıya ulaşmasını istediğini madem söyleniyor... Diyarbakır'da, Habur'da tam tersi davranıyorlar. Bunlar samimi değil. Bu gayri resmi tavırlardan vazgeçilmeli" dedi.

Ankara'da Hak-İş Mesleki Eğitim Kursiyerleri Sertifika Töreni'ne katılan Başbakan Erdoğan, "Bu devlet projesi ve bunun muhatabı milletimin tamamıdır. Bu ülkede Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle hepimiz biriz. Herkes etnik unsurlara saygı duymalı. Ancak üst kimliğimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığıdır" diye konuştu.

Başbakan, "Dağdan inişi eleştirmek, silahların bırakılmasını eleştirmek ne kadar doğrudur, soracağız kendimize" ifadelerini kullandı.

Konuşmasında, şair Cemal Süreya'nın 'Sizin Hiç Babanız Öldü mü' şiirinden, "Sizin hiç babanız öldü mü? / Benim bir kere öldü kör oldum / Yıkadılar aldılar götürdüler / Babamdan ummazdım bunu kör oldum" dizelerine de yer veren Erdoğan'ın, gözleri doldu ve "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin, hiç kimsenin kocası, evladı ölmesin..." dedi.

Başbakan Erdoğan, "Süreci mutlaka tamamına erdirmek zorundayız. Sorumluluk sahibi herkesi de bu sürece katkı vermeye davet ediyorum" şeklinde konuştu. (cnntürk)

Bu haber 507 kez okundu.

Haram lokma yemediler mi?23 Temmuz 2014 01:02
Cemaat medyasının öne çıkardığı "haram lokma yemedim" sözü ne kadar doğru
Yargı kararının gereği yapılıyor22 Temmuz 2014 19:03
Başbakan Yardımcısı İşler, İstanbul merkezli "paralel yapı" operasyonuna ilişkin, "Yargı, böyle bir karar almış onun gereği yapılıyor. Hep birlikte neticeyi bekleyip göreceğiz" dedi.
HDP'den Hakkari'de barış ve kardeşlik çağrısı22 Temmuz 2014 18:51
Hakkari'de iki aşiret arasında çıkan kavganın ardından Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) Eş Genel Başkanı Kamuran Yüksek, Bağımsız Van Milletvekili Aysel Tuğluk ve eski Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir'den oluşan "barış heyeti", Hakkari'ye gledi.
İşte İhsanoğlu'na bağışlanan bağış miktarı22 Temmuz 2014 18:46
Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu'na destek için toplanan bağış rakamı açıklandı.
Şentop: Devlet bu çetelere müsade etmez22 Temmuz 2014 18:01
Paralel yapı operasyonlarını değerlendiren AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şentop, "Devlet, bu çetelere müsaade etmez" dedi.
Bakan Yazıcı'dan acı gününde önemli mesajlar22 Temmuz 2014 17:32
Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayat Yazıcı amcası Mehmet Nuri Yazıcı'nın eşi olan 74 yaşındaki Semiha Yazıcı'nın cenaze namazına katıldı.
CHP'de gerginlik! İstifasını sununca olanlar oldu22 Temmuz 2014 15:37
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Meclis’teki grup toplantısının ardından kürsüden indiği sırada Samsun Asarcık ilçe Başkanı Bülent Baskın, Kılıçdaroğluna istifa ettiğini açıkladı.
Adı duyulmamış bir parti daha 'Ekmel' dedi22 Temmuz 2014 14:22
Cumhurbaşkanı Ekmeleddin İhsanoğlu’na CHP, MHP, DSP, LDP,DP, BTP, BBP, DHP ve TSP’nin ardından DYP ve KP’den de destek kararı çıktı.
Erdoğan'ın grup toplantısında dikkat çeken ayrıntı!22 Temmuz 2014 14:07
Başbakan Erdoğan son grup konuşmasına Filistin atkısı ile çıkarak mesaj verdi.
Kılıçdaroğlu: Gidin AK Parti'ye oy verin22 Temmuz 2014 13:56
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu bugünkü gurup toplantısında gündeme dair değerlendirmelerde bulundu.
CHP'li vekillerden Gazze hamlesi22 Temmuz 2014 13:33
CHP milletvekilleri, Ramazan bayramında Gazze’ye gidiyor.
Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na Kürecik cevabı22 Temmuz 2014 12:52
Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Erdoğan, Kürecik'teki faaliyetleri durdurmak zorunda" ifadelerine Başbakan Erdoğan'dan yanıt geldi.
İsrail Han Yunus'a saldırdı
Yıldız isim Beşiktaş'ta
Salih Uçan'a Keita engeli
Hamas vurdu, İsrailli yarbay öldü
Ünlü spor yazarı hayatını kaybetti!
Başbakanlık'tan Gazze kampanyası
Melo'dan taraftara duygusal mesaj
112 yıllık kulüp artık tarih oldu
Drogba İngiltere'de ortalığı karıştırdı
Türk spor dünyasının acı kaybı