Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Boliç: Başkan beni aradı ve... E-5'te çökme meydana geldi! Tekme ve sandalyeler havada uçuştu! Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
22 Ekim 2009 Perşembe 15:13
Güncellenme Tarihi 1 Şubat 2015 Pazar 14:18
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, teslim olan PKK'lıların Habur ve Diyarbakır'da karşılanmasını 'şark kurnazlığı' olarak yorumladı.

Ankara'da Hak-İş'teki konuşması sırasında bir ara duygusallaşan ve gözleri dolan Başbakan, "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin..." dedi

Başbakan Erdoğan Kürt açılımıyla ilgili, "Süreci tahrik edenleri uyarıyorum. Şark kurnazlığı ile bir yere varılmaz. Ülkenin hassasiyetlerine saygısızlık. Sürecin başarıya ulaşmasını istediğini madem söyleniyor... Diyarbakır'da, Habur'da tam tersi davranıyorlar. Bunlar samimi değil. Bu gayri resmi tavırlardan vazgeçilmeli" dedi.

Ankara'da Hak-İş Mesleki Eğitim Kursiyerleri Sertifika Töreni'ne katılan Başbakan Erdoğan, "Bu devlet projesi ve bunun muhatabı milletimin tamamıdır. Bu ülkede Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle hepimiz biriz. Herkes etnik unsurlara saygı duymalı. Ancak üst kimliğimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığıdır" diye konuştu.

Başbakan, "Dağdan inişi eleştirmek, silahların bırakılmasını eleştirmek ne kadar doğrudur, soracağız kendimize" ifadelerini kullandı.

Konuşmasında, şair Cemal Süreya'nın 'Sizin Hiç Babanız Öldü mü' şiirinden, "Sizin hiç babanız öldü mü? / Benim bir kere öldü kör oldum / Yıkadılar aldılar götürdüler / Babamdan ummazdım bunu kör oldum" dizelerine de yer veren Erdoğan'ın, gözleri doldu ve "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin, hiç kimsenin kocası, evladı ölmesin..." dedi.

Başbakan Erdoğan, "Süreci mutlaka tamamına erdirmek zorundayız. Sorumluluk sahibi herkesi de bu sürece katkı vermeye davet ediyorum" şeklinde konuştu. (cnntürk)

Bu haber 520 kez okundu.

Ala: Muhalefet paralel çeteyle işbirliği yapıyor01 Şubat 2015 21:33
İçişleri Bakanı Ala, muhalefet partilerinin paralel çeteyle işbirliği yaptığını belirterek "Ellerine paralel çetenin tutuşturduğu o montajlar üzerinden birtakım şeyler söylemeye çalışıyorlar" dedi.
Kılıç: Avucunuzu yalarsınız01 Şubat 2015 21:28
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, "Cumhurbaşkanımız ile Başbakanımız arasında bir takım farklı düşüncelerle fitneler çıkartmaya çalışanlar var. Hiç boşuna uğraşmayın, avucunuzu yalarsınız" dedi.
Davutoğlu: Tek tek değil hepiniz birden gelin01 Şubat 2015 17:40
Başbakan Ahmet Davutoğlu, paralel yapıyı kastederek, 'Tek tek gelmeleri olmaz, hep birlikte gelsinler ki zaferin tadı olsun' dedi.
Arınç hükümetin ayakta kalma sırrını açıkladı01 Şubat 2015 16:06
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, AK Parti hükümetlerinin ayakta kalma sırrını bereket olarak açıkladı.
MHP Başkanlık'tan geri adım attı01 Şubat 2015 14:30
MHP'nin daha önce savunduğu Başkanlık sistemi seçim bildirgesinde olmayacak. MHP iktidar olursa Beştepe'deki Sarayı müze yapacak.
Davutoğlu'ndan Afyon'a hızlı tren müjdesi01 Şubat 2015 13:50
Başbakan Ahmet Davutoğlu, partisinin Afyon il kongresinde konuştu. Afyon'a hızlı tren müjdesini verdi.
Pamukoğlu seçime bağımsız girecek01 Şubat 2015 10:36
HEPAR, Genel Başkanları Osman Pamukoğlu 7 Haziran'da yapılacak 25. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'ne yüzde 10 barajı nedeniyle" bağımsız aday olarak gireceğini duyurdu.
Erol Göka: Başkanlığa değil Erdoğan'a karşılar01 Şubat 2015 10:29
Başkanlığa karşı sistemli bir antipropaganda yürütüldüğünü belirten Göka, “Erdoğan halkı 3 ayda ikna eder” dedi.
Metin Külünk: Terör bir beladır31 Ocak 2015 23:47
“Küreselden Yerele Türkiye Grubu”nun düzenlediği “Uluslararası Terörizm Konferansı’nda, terörizm kavramı tüm yönleri ile ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan uyarınca...31 Ocak 2015 22:29
TÜMSİAD etkinliğine katılan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın uyarısı üzerine İBB Başkanı Kadir Topbaş ve İstanbul Valisi kürsüye çıktı.
Davutoğlu: Avrupa tarihi arşivimiz olmadan yazılamaz31 Ocak 2015 21:20
Başbakan Davutoğlu, "Avrupa bizim asli coğrafyamızdır ve Türkler Avrupa’nın asli unsurlarıdır. Avrupa tarihi bizim arşivlerimiz olmadan yazılamaz" dedi.
Güler: Tenezzül eden alçaktır, namussuzdur, şerefsizdir...31 Ocak 2015 20:41
Eski İçişleri Bakanı ve AK Parti Mardin Milletvekili Muammer Güler, "Ne bir kuruş kamunun kaynağına, ne bir kuruş yetimin hakkına tenezzül etmedik. Tenezzül eden alçaktır, namussuzdur, şerefsizdir." dedi.
Boliç: Başkan beni aradı ve...
Albayrak'tan transfer açıklaması
Erdoğan’ın geçiş güzergahında iki bomba patladı
Fildişi Medjani'yi eve gönderdi!
10 golün ardından 7 kırmızı geldi!
Volkan Şen taraftarlarla tartıştı
E-5'te çökme meydana geldi!
Dilmen'den 'Melo' eleştirisi
Güneş'ten hem itiraf hem sitem
Gine yine çeyrek finalde elendi
Özer Hurmacı artık evliler kulübünde
Ormanlık alanda başı ezilmiş ceset bulundu!
Kadirov'dan tepki çeken sözler!
Bakan Çelik beyaz çayı yudumladı
Elektrik kesintisi protestosuna polis müdahalesi
Bursa'da lodosun faturası ağır: 1 ölü 110 yaralı
AP başkanından Çipras'a gözdağı!
Cimbom bir puanı zor kurtardı
McCain: İsrail'le ilişkiler en kötü seviyede
Ala: Muhalefet paralel çeteyle işbirliği yapıyor
Kılıç: Avucunuzu yalarsınız
PEGIDA destekçisi partiye protesto şoku!
Dünyanın en tatlı fuarı açıldı!
Demba Ba rekora koşuyor!
İlk yarı finalist Gana!
Zonguldak'taki orman yangını
İspanya’da kar ve sel can aldı!
Cumhurbaşkanı adayının evine bombalı saldırı!
İstanbul rekora gidiyor!
Soba faciası: 3 ölü
DEAŞ'tan klor gazlı saldırı!
Orman'dan Yıldırım'a ağır sözler!
Bu elementin kilosu 72 bin dolar
25 rehine DEAŞ'ın elinden kurtarıldı
İsrail’den şaşırtan eylem!
Arena'da 11'ler belli oldu!
Lodos 100 tekneyi batırdı
Zaman'ın Emirgan yalanı kısa sürdü!
Kara ile deniz birleşti
Mancini'ye bir darbede Sasuolo'dan!
Olcay'dan ilginç benzetme!
Mesut mest etti!
Bardakoğlu, CHP adaylığı için konuştu
Tarihi derbide Celtic güldü
Kan davası barış yemeğiyle bitti
Tekme ve sandalyeler havada uçuştu!
Çipras’ın ilk ziyareti bakın nereye!
Fenerbahçe bombayı patlatabilir!
Beşiktaş'tan Mersin'e 'Osmanlı' tokadı!
400 gün sonra özgür!
Davutoğlu: Tek tek değil hepiniz birden gelin
Bir misket için silahlar konuştu: 4 yaralı
'Biz lanetliyoruz onlar otorite kabul ediyor'
Arda Turan Madrid'ten ayrılıyor mu?
Haksöz'de bu ay Charlie Hebdo var!
Freedom House'un foyası döküldü!
Habere gitti haber oldu! Az daha ölüyordu
Facebook'ta asla bunları yapmayın
Eski devlet başkanı hayatını kaybetti!
Başına çatı malzemesi düştü öldü
Arınç hükümetin ayakta kalma sırrını açıkladı
S&P Ukrayna'nın kredi notunu indirdi
F.Bahçe rahat kazandı
Diş ağrısı sanıyorsunuz ama ...
Umudunu, Başbakan'a verdiği mektuba bağladı
Lodos kaldırım taşlarını bile söktü
Karadeniz'de Samsun rüzgarı!
Kar üstünde güreş