Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Paralelciler kolejden beri peşindeymiş! Paralel soruşturmada flaş gelişme! Kassam, İsrail'in havalimanını vurdu! Celal KazdağlıHayrunnisa Hanım; oldu mu?
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
22 Ekim 2009 Perşembe 15:13
Güncellenme Tarihi 7 Mayıs 2012 Pazartesi 13:17
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, teslim olan PKK'lıların Habur ve Diyarbakır'da karşılanmasını 'şark kurnazlığı' olarak yorumladı.

Ankara'da Hak-İş'teki konuşması sırasında bir ara duygusallaşan ve gözleri dolan Başbakan, "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin..." dedi

Başbakan Erdoğan Kürt açılımıyla ilgili, "Süreci tahrik edenleri uyarıyorum. Şark kurnazlığı ile bir yere varılmaz. Ülkenin hassasiyetlerine saygısızlık. Sürecin başarıya ulaşmasını istediğini madem söyleniyor... Diyarbakır'da, Habur'da tam tersi davranıyorlar. Bunlar samimi değil. Bu gayri resmi tavırlardan vazgeçilmeli" dedi.

Ankara'da Hak-İş Mesleki Eğitim Kursiyerleri Sertifika Töreni'ne katılan Başbakan Erdoğan, "Bu devlet projesi ve bunun muhatabı milletimin tamamıdır. Bu ülkede Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle hepimiz biriz. Herkes etnik unsurlara saygı duymalı. Ancak üst kimliğimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığıdır" diye konuştu.

Başbakan, "Dağdan inişi eleştirmek, silahların bırakılmasını eleştirmek ne kadar doğrudur, soracağız kendimize" ifadelerini kullandı.

Konuşmasında, şair Cemal Süreya'nın 'Sizin Hiç Babanız Öldü mü' şiirinden, "Sizin hiç babanız öldü mü? / Benim bir kere öldü kör oldum / Yıkadılar aldılar götürdüler / Babamdan ummazdım bunu kör oldum" dizelerine de yer veren Erdoğan'ın, gözleri doldu ve "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin, hiç kimsenin kocası, evladı ölmesin..." dedi.

Başbakan Erdoğan, "Süreci mutlaka tamamına erdirmek zorundayız. Sorumluluk sahibi herkesi de bu sürece katkı vermeye davet ediyorum" şeklinde konuştu. (cnntürk)

Bu haber 509 kez okundu.

Erdoğan'a çok özel tören!22 Ağustos 2014 08:46
Erdoğan'ın yemin töreni için Meclis'te her türlü hazırlık yapıldı. Halkın cumhurbaşkanı için Köşk'te de “A tipi protokol” uygulanacak.
Baykal kasetinin altından çıkan CHP'li başkan!22 Ağustos 2014 08:36
Kemal Kılıçdaroğlu ve Gürsel Tekin'i Almanya'da BND ajanlarıyla bir araya getirdi. Bu buluşmadan sonra Deniz Baykal'ı koltuğundan eden kasedi Türkiye'ye servis etti.
İşte Erdoğan'ın imzalayacağı ilk yasa22 Ağustos 2014 08:21
Torba tasarı 1 Ekim'e kalmadan, 28 Ağustos'tan sonra yasalaşacak.
Hükümet alarma geçti! Ankara'da dev zirve22 Ağustos 2014 08:12
Bugün Ankara'da geniş katılımlı kritik bir toplantı düzenlenecek.
Yeni kabinenin şifresi 3G22 Ağustos 2014 07:49
Yeni Türkiye'nin yönetim kodu 3G, yani 'güçlü cumhurbaşkanı, güçlü başbakan ve güçlü kabine' olacak. Davutoğlu'nun güçlü kabinesi için Başbakan Başdanışmanı Yalçın Akdoğan ile MİT Müsteşarı Hakan Fidan'ın ismi geçiyor. Numan Kurtulmuş ve Mustafa Şentop'un da kabinede olacağı belirtiliyor
Bakan Işık ve Eker'den Davutoğlu açıklaması21 Ağustos 2014 23:52
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun isminin genel başkan adayı olarak açıklanmasının ardından bakanlardan peş peşe değerlendirme geldi.
Davutoğlu: Şerefsizler ne yaparsa yapsınlar...21 Ağustos 2014 23:38
Bugün yeni dönemin Başbakan'ı olarak eski Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun açıklanmasının ardından, 6. Büyükelçiler Konferansı'nda söylediği bir söz hatırlandı.
İlginç tevâfuk: 26 Şubat21 Ağustos 2014 21:55
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve yeni Başbakan Ahmet Davutoğlu 26 Şubat'ta doğdu.
Akdoğan'dan Davutoğlu için 'misyon'lu açıklama21 Ağustos 2014 21:54
Ankara Milletvekili ve Başbakan Başdanışmanı Akdoğan, Davutoğlu’nun yeni Türkiye’nin inşasında önemli bir misyon ifa edeceğini söyledi.
Efkan Ala'dan Davutoğlu yorumu!21 Ağustos 2014 21:31
İçişleri Bakanı Ala, "Bunlar yenilenmedir, bir ikinci yeniyi yaşayacağız. Türkiye'de siyasi hareket olarak, yenilenerek yolumuza devam edeceğiz. Türkiye için, bölgemiz için, milletimiz için hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum" dedi.
M.Ali Şahin'den Davutoğlu yorumu21 Ağustos 2014 21:22
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun isminin genel başkan adayı olarak açıklanmasının ardından AK Parti yönetiminden açıklamalar geldi.
YSK'dan CHP ve MHP'nin başvurularına ret21 Ağustos 2014 20:56
YSK CHP Milletvekili Kart ve MHP'nin Resmi Gazete yönetimiyle ilgili yasal sürecin işletilmesi talebiyle yaptığı başvuruları reddetti.
Erdoğan'a çok özel tören!
Baykal kasetinin altından çıkan CHP'li başkan!
Hükümetten 20 milyon vatandaşa müjde
İşte Erdoğan'ın imzalayacağı ilk yasa
Öcalan, 1 Eylül'de açıklıyor
Paralelciler kolejden beri peşindeymiş!
Ahmet Davutoğlu'nun sırrı bu sözlerde mi?
IŞİD'in müttefiki artık en büyük düşmanı
Hükümet alarma geçti! Ankara'da dev zirve
İmralı görüşmesinde mutabakata varıldı!
Pentagon'dan tarihi itiraf!
İhaleyi İsrail'e vermedi, paralel mimledi!
Çocukların en masum düşmanı oyuncak!
UYAP'a girmedi dosyayı uyuttu
Kredi Yurtlar'da paralel hat
BDDK 26 kalem masrafı kaldırdı
Yeni kabinenin şifresi 3G
Canlı yayında 3 isme meydan okudu
Davutoğlu'na babaannesinin ettiği özel dua!
Ezidilerin yürek yakan çilesi: Domates kasasından beşik
Çözüm süreci hızlandıkça benzer provokasyonlar da artıyor
İş dünyasından Davutoğlu'na destek!
ABD'den Davutoğlu açıklaması
Ebola'da umut veren gelişme!
Beklenen görüşme gerçekleşti!
Sevindiren açıklama: Ebola'ya çare bulundu!
Paralel soruşturmada flaş gelişme!
Kassam, İsrail'in havalimanını vurdu!
Bakan Işık ve Eker'den Davutoğlu açıklaması
Tolunay Kafkas: İşimiz çok zor
Akdeniz'de deprem!
Davutoğlu: Şerefsizler ne yaparsa yapsınlar...
Halilhodzic bu sefer şaşırttı: Süper!
PKK, demiryolu işçilerine ateş açtı: 1 yaralı
Hizbullah'tan Hamas'a destek!
Suriyeli çoban sulama kanalında boğuldu
Dış basın Davutoğlu'nu nasıl gördü?
Trabzon 2 attı, avantajı kaptı!
Ağrı Valiliği'nden saldırı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe'ye derbi öncesi büyük müjde
Netanyahu'dan skandal benzetme!
İsrail, 55'den fazla noktayı vurdu!
G.Saray'da Balanta olmazsa o gelecek
Hindistan'da çatışma çıktı
Papa’dan Irak Cumhurbaşkanı Masum’a mektup
Hatay'da 3 Suriyeli evlerinde ölü bulundu
Dinamo Moskova fırsat tepti
İlginç tevâfuk: 26 Şubat
Akdoğan'dan Davutoğlu için 'misyon'lu açıklama
Karabükspor avantajı kaptı
Bursaspor 2. Lig ekibini 4'ledi
Tottenham'a galibiyet için 5 dakika yetti
Galatasaray, TFF Süper Kupa maçı hazırlıklarını sürdürdü
G.Saray'dan flaş Arda açıklaması
Karakola silahlı saldırı: Yaralı askerler var!
Rizespor ile 1461 Trabzon yenişemedi