Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Canlı yayında Hatipoğlu'nu kızdıran soru! YSK'dan CHP'ye İzmir şoku Arınç'tan Hürriyet'in o haberine yalanlama Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
22 Ekim 2009 Perşembe 15:13
Güncellenme Tarihi 28 Kasım 2014 Cuma 09:50
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, teslim olan PKK'lıların Habur ve Diyarbakır'da karşılanmasını 'şark kurnazlığı' olarak yorumladı.

Ankara'da Hak-İş'teki konuşması sırasında bir ara duygusallaşan ve gözleri dolan Başbakan, "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin..." dedi

Başbakan Erdoğan Kürt açılımıyla ilgili, "Süreci tahrik edenleri uyarıyorum. Şark kurnazlığı ile bir yere varılmaz. Ülkenin hassasiyetlerine saygısızlık. Sürecin başarıya ulaşmasını istediğini madem söyleniyor... Diyarbakır'da, Habur'da tam tersi davranıyorlar. Bunlar samimi değil. Bu gayri resmi tavırlardan vazgeçilmeli" dedi.

Ankara'da Hak-İş Mesleki Eğitim Kursiyerleri Sertifika Töreni'ne katılan Başbakan Erdoğan, "Bu devlet projesi ve bunun muhatabı milletimin tamamıdır. Bu ülkede Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle hepimiz biriz. Herkes etnik unsurlara saygı duymalı. Ancak üst kimliğimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığıdır" diye konuştu.

Başbakan, "Dağdan inişi eleştirmek, silahların bırakılmasını eleştirmek ne kadar doğrudur, soracağız kendimize" ifadelerini kullandı.

Konuşmasında, şair Cemal Süreya'nın 'Sizin Hiç Babanız Öldü mü' şiirinden, "Sizin hiç babanız öldü mü? / Benim bir kere öldü kör oldum / Yıkadılar aldılar götürdüler / Babamdan ummazdım bunu kör oldum" dizelerine de yer veren Erdoğan'ın, gözleri doldu ve "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin, hiç kimsenin kocası, evladı ölmesin..." dedi.

Başbakan Erdoğan, "Süreci mutlaka tamamına erdirmek zorundayız. Sorumluluk sahibi herkesi de bu sürece katkı vermeye davet ediyorum" şeklinde konuştu. (cnntürk)

Bu haber 521 kez okundu.

Davutoğlu'ndan önemli açıklamalar27 Mart 2015 23:23
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Çankaya'da düzenlenen canlı yayında gündeme ilişkin soruları yanıtlıyor.
İki parti Anadolu Partisi'ne katıldı27 Mart 2015 22:11
Engelsiz Türkiye Partisi ve Milli İttifak Platformu üyeleri Anadolu Partisi'ne katıldı.
YSK'dan CHP'ye İzmir şoku27 Mart 2015 21:58
Cumhuriyet Halk Partisi'ne (CHP) YSK'dan kötü haber geldi.
Arınç'tan Hürriyet'in o haberine yalanlama27 Mart 2015 20:34
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Gökçek Hesabını Verecek" ve "HDP yüzde 11-12' başlılığıyla yayınlanan haberleri yalanladı.
Arınç'tan o haberlere yalanlama27 Mart 2015 19:35
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Gökçek Hesabını Verecek" ve "HDP yüzde 11-12' başlılığıyla yayınlanan haberleri yalanladı.
Bakan Çelik'ten Arınç-Gökçek kavgası yorumu27 Mart 2015 18:27
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, Bülent Arınç ile Melih Gökçek arasındaki polemikle ilgili konuştu.
Erdoğan'ın konuşmasını bölen slogan27 Mart 2015 17:48
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bugünkü Karabük konuşmasında, vatandaşlar ilginç bir slogan attı.
Çavuşoğlu: Eğit-Donat ertelendi27 Mart 2015 17:22
Dışişleri Bakanı Cavuşoğlu ABD'nin talebi üzerine Suriyeli muhaliflere verilecek askeri eğitimin ertelendiğini söyledi.
'Kendimizi yakacağız, Hocaefendi'yi yakmayacağız'27 Mart 2015 16:46
2010 KPSS'de kopya çektikleri iddiasıyla tutuklananların "Kendimizi yakacağız, Hocaefendi'yi yakmayacağız" dedikleri ortaya çıktı.
Eski CHP'li başkan Kılıçdaroğlu'nu bombaladı!27 Mart 2015 15:32
CHP'den istifa eden Cafer Kırmızıçiçek, Kılıçdaroğlu'nun tehdit imasına rağmen kendi iradesiyle istifa ettiğini söyledi.
Erdoğan'dan noter tasdikli seçim vaadine eleştiri27 Mart 2015 15:21
Karabük'te Toplu Açılış Töreni'nde konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun noter tasdikli seçim vaadini eleştirdi. Erdoğan, 'Birileri meseleyi yanlış anlamış. Ben proje üretin, millete gidin diyorum onlar notere gidiyor.' dedi.
Akdoğan: Sürecin sahibi Cumhurbaşkanımızdır27 Mart 2015 15:07
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, bazı gazete ve televizyonların Ankara temsilcileri ile yaptığı görüşmede çarpıcı açıklamalar yaptı. Çözüm Süreci'nin geldiği noktaya değinen Akdoğan, "Süreci destek yüzde 70 seviyesinde. Sürecin sahibi Cumhurbaşkanımızdır. Ateşle oynayan yanar. HDP barajı aşmazsa kıyamet kopmaz. Çözüm süreci devlet politikasıdır. Biz buradan geri adım atmayız" dedi.
Yeşil üretime odaklandık
Bir yıl uzayda kalacaklar
New York borsası yükselişle kapandı
Suudi Arabistan, İsveç'e elçisini geri gönderecek
Irkçı lider "Geert Wilders'a Avusturya'da protesto şoku
Davutoğlu'ndan önemli açıklamalar
"Coppelia", İstanbul'da baleseverlerle buluştu
Google 'ameliyat robotları' yapacak
Hayırseverler şehit ailesine ev bağışladı
Lufthansa'dan 50 bin euro tazminat
Ersan'ı sevindiren haber
Ataman'dan ilginç uygulama
Cimbom son nefeste yenildi
Olaylı maçı Türk hakem tatil etti
Yemen hukuken Osmanlı'ya bağlı!
Canlı yayında Hatipoğlu'nu kızdıran soru!
Mescid-i Nebevi imamından 'Yemen Savaşı' hutbesi!
Otobüs şirketi için namazın tuvalet kadar değeri yok!
İki parti Anadolu Partisi'ne katıldı
YSK'dan CHP'ye İzmir şoku
Tam 40 gündür kayıptı, bakın nerede bulundu
Uyuşturucu bir gencin daha canını aldı
Bakan Işık'tan o şoföre gönderme
Dinamo Kiev'e ırkçılık cezası!
"Eğit-donat"a biyografik inceleme
Hollanda Türkiye'den onu istiyor
Galatasaray günü çift antrenmanla tamamladı
İngiltere'de Türk hasta üzerinde 'tarihi kalp nakli'
Kırıkkale'de seyir halindeki otomobil yandı
Güney Afrika'da toplu işten çıkarma
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Hollande’a taziye telefonu
Gençler, barış ve kardeşlik için Mardin'de buluştu