Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Obama ile Pentagon arasında Esad çatlağı Erdoğan'a büyük terbiyesizlik! Yarsuvat ilk kez böyle konuştu! Ersun Yanal... Hakan TunaYaseminler altında!
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
'PKK'lıların karşılanması şark kurnazlığı'
22 Ekim 2009 Perşembe 15:13
Güncellenme Tarihi 25 Ağustos 2014 Pazartesi 10:45
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, teslim olan PKK'lıların Habur ve Diyarbakır'da karşılanmasını 'şark kurnazlığı' olarak yorumladı.

Ankara'da Hak-İş'teki konuşması sırasında bir ara duygusallaşan ve gözleri dolan Başbakan, "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin..." dedi

Başbakan Erdoğan Kürt açılımıyla ilgili, "Süreci tahrik edenleri uyarıyorum. Şark kurnazlığı ile bir yere varılmaz. Ülkenin hassasiyetlerine saygısızlık. Sürecin başarıya ulaşmasını istediğini madem söyleniyor... Diyarbakır'da, Habur'da tam tersi davranıyorlar. Bunlar samimi değil. Bu gayri resmi tavırlardan vazgeçilmeli" dedi.

Ankara'da Hak-İş Mesleki Eğitim Kursiyerleri Sertifika Töreni'ne katılan Başbakan Erdoğan, "Bu devlet projesi ve bunun muhatabı milletimin tamamıdır. Bu ülkede Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle hepimiz biriz. Herkes etnik unsurlara saygı duymalı. Ancak üst kimliğimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığıdır" diye konuştu.

Başbakan, "Dağdan inişi eleştirmek, silahların bırakılmasını eleştirmek ne kadar doğrudur, soracağız kendimize" ifadelerini kullandı.

Konuşmasında, şair Cemal Süreya'nın 'Sizin Hiç Babanız Öldü mü' şiirinden, "Sizin hiç babanız öldü mü? / Benim bir kere öldü kör oldum / Yıkadılar aldılar götürdüler / Babamdan ummazdım bunu kör oldum" dizelerine de yer veren Erdoğan'ın, gözleri doldu ve "Hiçbir masum yavrunun babası ölmesin, hiç kimsenin kocası, evladı ölmesin..." dedi.

Başbakan Erdoğan, "Süreci mutlaka tamamına erdirmek zorundayız. Sorumluluk sahibi herkesi de bu sürece katkı vermeye davet ediyorum" şeklinde konuştu. (cnntürk)

Bu haber 516 kez okundu.

Erdoğan'a büyük terbiyesizlik!01 Kasım 2014 11:14
Almanya'nın Friedrichshafen kentinde yer alan Gymnasium (Lise) okulunda bulunan ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a hakaret içeren karikatür büyük tepki çekti.
CHP'den ayrılanlar İşçi Partisi'ne gidiyor!01 Kasım 2014 10:50
Cumhuriyet gazetesine göre Ankara Milletvekili Emine Ülker Tarhan'ın ardından CHP'de yeni istifalar yaşanacak ve bu isimler İşçi Partisi ile iş birliğine gidecek.
Kılıçdaroğlu ve Baykal kahvaltıda buluştu01 Kasım 2014 10:31
Sabah erken saatte günlük gazetelere birlikte bakan Kılıçdaroğlu ve Baykal, deniz manzarasında başbaşa kahvaltı yaptı.
Dışişleri Bakanlığı izahat istedi01 Kasım 2014 09:12
Dışişleri Bakanlığı, PKK terör örgütünü finanse ettiği gerekçesiyle yargılanan 10 sanığın beraat etmesi üzerine Danimarka'dan bilgi ve izahat talep etti
Erdoğan'dan gazeteciye tarih dersi01 Kasım 2014 08:53
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kendisine soru soran gazeteciye tarih dersi verdi...
Ala'dan HDP'nin çağrısına sert tepki01 Kasım 2014 07:58
İçişleri Bakanı Efkan Ala, HDP'nin sokağa çıkma çağrısı üzerine açıklama yaptı.
Dışişleri Bakanlığı Danimarka'dan izahat istedi31 Ekim 2014 23:42
Dışişleri Bakanlığı, PKK terör örgütünü finanse ettiği gerekçesiyle yargılanan 10 sanığın beraat etmesi üzerine Danimarka'dan bilgi ve izahat talep etti
Nur Serter: CHP'den istifa etmedim31 Ekim 2014 21:42
CHP İstanbul Milletvekili Fatma Nur Serter CHP'den istifa edeceğini yönündeki iddialarla ilgili açıklama yaptı.
MHP'den AK Parti'ye flaş transfer!31 Ekim 2014 20:33
Bir dönem MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin başdanışmanı olan Prof. Dr. Vedat Bilgin, Davutoğlu'na başdanışman oldu.
Çelik: Türkiye eski Türkiye değil31 Ekim 2014 19:49
Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, MGK’da, askerin Peşmerge rahatsızlığına ilişkin açıklama yaptı.
MHP'den Peşmerge görüşmesi istedi31 Ekim 2014 18:54
MHP, Peşmerge'nin Türkiye'den Suriye'ye geçişine izin verilmesiyle ilgili Meclis'te Genel Görüşme açılmasını istedi.
Erdoğan: Peşmerge, konvansiyonel silahlarla ilgili gelişmeleri bekliyor31 Ekim 2014 18:34
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, peşmergenin neden hâlâ Kobani'ye girmediğiyle ilgili olarak, "Konvansiyonel silahların şu an Kobani’ye girmesinin uygun olmadığına dair haber aldılar. Onunla ilgili gelişmeleri bekliyorlar." dedi.
Hakan Çalhanoğlu'na 25 milyon euro
Obama ile Pentagon arasında Esad çatlağı
Gülerce: Cemaatin savaşı kazanma şansı yok, dağılır!
Erdoğan'a büyük terbiyesizlik!
Biden, Anastasiades ile görüştü
Türkiye’yi rahatlatan anlaşma imzalandı
Tırlara ateş açan şahsa 10.5 yıl hapis
12 Taliban öldürüldü
Sosyal yardımlara paralel el uzatılmış
CHP'den ayrılanlar İşçi Partisi'ne gidiyor!
Yarsuvat ilk kez böyle konuştu! Ersun Yanal...
Evinden 5 kamyon çöp çıkartıldı
Kılıçdaroğlu ve Baykal kahvaltıda buluştu
Ümraniye'de sıcak saatler! Özel harekat bölgede
'Ateşkes yok, kızları evlendirdik'
Android'in mimarı Google'ı terk etti
Türkiye'de 300 'Ermenek' var