Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Türkiye F-16'ları Azerbaycan'da Google'a ağır suçlama! Galatasaray'ın efsane ismi vefat etti Ömer AltaşHürriyet, CNN Türk ve ‘tipik bir yeni Türkiyeli’
AKP Ankara İl Başkanı Murat Alparslan
AKP Ankara İl Başkanı Murat Alparslan
19 Temmuz 2009 Pazar 18:15
Güncellenme Tarihi 24 Ocak 2014 Cuma 22:41
Ak Parti Ankara İl Başkanlığına Murat Alparslan Seçildi.

AK Parti Ankara İl Başkanlığına Alparslan seçildi.

On Dokuz Mayıs Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen AK Parti Ankara 3. Olağan Kongresinde 488 oy kullanıldı.

Murat Alparslan 395 oyla il başkanlığına seçilirken, diğer aday Hüseyin Gökalp 71 oy aldı, 22 oy da geçersiz sayıldı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 677 kez okundu.

Davutoğlu: Sınır boyundaki valilere talimat verildi18 Eylül 2014 22:24
Suriye ve Irak'tan gelen sığınmacılarla ilgili çalışmalar yapıldığını kaydeden Başbakan Davutoğlu, "İlk hedefimiz, bu kardeşlerime bulundukları yerde yardım edebilmek için sınırda yardım çalışmalarını yürütmek. Sınır boyundaki valilere talimatlar verildi" dedi.
Paralelcilerin TRT yalanları18 Eylül 2014 21:40
TRT bünyesinde paralel yapılamaya karşı mücadele eden isimler paralel yapı tarafından tek tek hedefe konularak yıpratılmaya çalışılıyor. Paralel yapılanmanın son hedefi Şenol Göka oldu.
AK Parti MYK toplantısı başladı18 Eylül 2014 20:22
AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında parti genel merkezinde yapılan toplantı, saat 19.50'de başladı.
Genelkurmay'dan flaş açıklama!18 Eylül 2014 19:39
Genelkurmay Başkanlığı, Cizre’deki bir tarihi köprüde bulunan piknik tüpü destekli el yapımı patlayıcının (EYP) yerinde imha edildiğini açıkladı
Çavuşoğlu ile Steinmeier'den ortak açıklama18 Eylül 2014 19:13
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "Bu bölgeye gelen her teröristin Türkiye'ye yönelik bir tehdit olduğunu biliyoruz" dedi.
İhvan liderlerinden Abdüssettar İstanbul'da konuştu18 Eylül 2014 19:01
Katar'ın ülkeden ayrılmasını istediği İhvan liderlerinden Cemal Abdüssettar Türkiye'den resmi bir davet almadıklarını, ancak Türkiye'nin halkların özgürlük taleplerinden yana tavrından dolayı buraya gelmeyi tercih ettiğini söyledi.
CHP ilçe yönetimi görevi bıraktı18 Eylül 2014 17:08
CHP Marmaris İlçe Yönetimi'nin görevi bırakarak olağanüstü kongre kararı aldığı bildirildi.
Bekaroğlu’nun bu konuda ne düşündüğü merak ediliyor18 Eylül 2014 16:31
Mehmet Bekaroğlu’nun, CHP’nin diktatör ve cuntacılara karşı sergilediği sıcak tutumuna ilişkin ne düşündüğü merak ediliyor.
Kanser hastalarına müjde18 Eylül 2014 15:06
Anavatanı Güney Amerika ve batı Hindistan olan guava meyvesini Mersin'in Silifke ilçesinde üretmeye başlayan Ziraat Mühendisi Mustafa Levent, kilogramını 5 liradan sattığı meyvenin kazancından son derece memnun olduğunu belirtirken, guavanın kanser hastalarına umut olacağını söyledi.
CHP'li Bekaroğlu: Herkes kucağındakini döktü...18 Eylül 2014 14:37
CHP Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Bekaroğlu, “Artık gündeme dönebilirim, herkes kucağındakini döktü, giden gitti, gelen geldi, kalan kaldı” dedi.
Başbakan Davutoğlu, Genelkurmay Başkanı’yla görüştü18 Eylül 2014 14:23
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel’i kabul etti.
Bakan Canikli: Mektubu samimiyetsizlik olarak görüyorum18 Eylül 2014 13:12