Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Faruk Süren: O adamla bu iş yürümez Başbakan'dan Kılıçdaroğlu'nun çağrısına tepki! Valilikten 'paralel' habere yalanlama Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Ankara, park ve piknik alanı zengini
Ankara, park ve piknik alanı zengini
24 Haziran 2009 Çarşamba 11:43
Güncellenme Tarihi 13 Eylül 2014 Cumartesi 12:55
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Başkent'in 7 dev rekreasyon alanı ile dört bir köşesinde yer alan 28 piknik alanına sahip olduğunu söyledi.

Bir zamanlar bozkırın ortasında yer alan ve sadece Türkiye Cumhuriyeti'nin başkenti olma özelliği ile tanımlanan Ankara, günümüzde artık yeşil alan zenginliği ile de tanınıyor. Son yıllarda Ankara Büyükşehir Belediyesi, Başkent'te yeşil alanların artması ve yaşayanların daha güzel bir çevreye kavuşması amacına yönelik çeşitli çalışmalar gerçekleştirdi. Sayıları giderek artan rekreasyon alanları, parklar, yeşil alanlar, yaya ve koşu yolları, spor alanları, bayanların spor yapma olanağı bulabildikleri hanım lokalleri, 6 yıldır başarıyla sürdürülen bahçıvanlık kursları gibi hizmetler halkın hizmetine sunuldu. Vatandaşların yoğun ilgisini çeken ve sosyal dünyasına da hitap eden bu çalışmalar sonrasında Başkentliler, hem dinleniyor, hem spor yapıyor, hem çevre bilinci kazanıyor.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Büyükşehir Belediyesi olarak 15 yıldan beri çevrecilik konusunda çok ciddi adımlar attıklarını belirtti. Başkan Melih Gökçek, belediye başkanı seçildiğinde, Başkent'te kişi başına düşen yeşil alan miktarının 2 metrekare olduğunu, şimdi ise nüfus artışına rağmen yeşil alan miktarını 17 metrekarenin üzerine çıktığını söyledi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek, dünyanın hiçbir kentinde Ankara'daki kadar çok rekreasyon alanı bulunmadığını belirterek, Mavi Göl, Göksu, Harikalar Diyarı, Dikmen Vadisi, Altınpark ve Mogan'ın yanı sıra bitmek üzere olan Gençlik Parkı ile Başkent'in 7 dev rekreasyon alanına kavuştuğunu ifade etti. Ankaralıların hafta sonları ve tatillerde rahatlıkla piknik yapabilecekleri 28 ayrı yere sahip olduğunu anlatan Başkan Gökçek, bütün bu piknik alanları ve sayısız park ile Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin yeşile verdiği önemi açıkça gösterdiğini belirtti.

Yeşil alan ve park konusunda şanslı olan Başkentliler, 7 rekreasyon alanının yanı sıra, Kurtuluş Parkı, yakında hizmete girecek olan 50. Yıl Parkı, Mamak Şafaktepe Parkı, Yenimahalle Huzur Parkı, Demetevler Parkı, Altındağ Örnek Parkı, Ayaş İpek Yolu Parkı, Sirkeli Yeşilova Parkı, Gölbaşı Bezirhane Parkı gibi parklarda da piknik yapma imkanı bulabiliyor.

PARK VE PİKNİK ALANLARINDAN BAZILARI

Mavi Göl Mamak

Göksu Etimesgut

Mogan Gölü Rekreasyon Alanı Gölbaşı

Harikalar Diyarı Sincan

Altınpark Altındağ

Çubuk 1 Barajı Çubuk

Çubuk 2 Barajı Çubuk

Soğuksu Milli Parkı Kızılcahamam

Kurtboğazı Piknik Alanı-1 Kızılcahamam

Kurtboğazı Piknik Alanı-2 Kızılcahamam

Çeltikçi Mesire Alanı Kızılcahamam

50. Yıl Parkı Çankaya

Kurtuluş Parkı Çankaya

Havaalanı Yolu Coca Cola Yanı Piknik Alanı Altındağ

Pursaklar Tebessüm Parkı Pursaklar

Keçiören Evcil Hayvanlar Parkı Keçiören

Şafaktepe Parkı Mamak

Sirkeli Yeşilova Parkı Pursaklar

Esenboğa Parkı Çubuk

Ayaş İpek Yolu Parkı Ayaş

Ümitköy Dodurga Uydukent Mesire Alanı Yenimahalle

Huzur Parkı Yenimahalle

Demetevler Parkı Yenimahalle

Batıkent Erol Kaya Parkı Yenimahalle

Örnek Parkı Altındağ

Hisarpark Altındağ

Karagedik Parkı Gölbaşı

Bezirhane Parkı Gölbaşı. (CİHAN)

Bu haber 1,055 kez okundu.

Musul Kobani’den daha mı az stratejik?26 Ekim 2014 01:58
Asker ve silah yardımı isteyen YPG şimdi Peşmerge ve ÖSO’nun desteğini geri çeviriyor. İşte PYD’nin bu tutumunun ardında yatan asıl sebep.
IŞİD Esed’i unutturdu!26 Ekim 2014 00:02
Suriye’yi kan gölüne çeviren Esed, son bir haftada IŞİD’in katlettiği kişilerin sayısından daha fazla ölüme sebep olmasına rağmen gündeme gelmedi.
Bakan Ala Erzurumlulara söz verdi25 Ekim 2014 23:51
İçişleri Bakanı Efkan Ala, "Bir şehri kalkındıracak olan, bir şehrin lokomotifi olabilecek olan sanayi yatırımlarıdır" dedi.
Tunceli Valiliği'nden 'kapalı yol' açıklaması25 Ekim 2014 23:49
Tunceli Valiliği, terör örgütü tarafından yaptırılan mezarlık nedeniyle bölgeye araç geçişine izin verilmediğini bildirdi.
Bakan Çelik: Kaçak ne varsa yıkacağız25 Ekim 2014 23:36
Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, "Antalya'da kaçak siteler, kaçak oteller gördük." dedi eline geçen bir davetiyeyi anlattı.
Denizli'de şiddetli yağış ekili alanları vurdu25 Ekim 2014 23:05
Denizli'nin Çameli ilçesinde, şiddetli yağış nedeniyle Kanlı Deresi taştı ve çevresindeki balık çiftlikleriyle ekili alanlar zarar gördü.
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır25 Ekim 2014 22:52
Başkentte bir kadın sürücü, trafik tartışmasında, "başörtüsünün çıkarıldığı ve darp edildiği" iddiasıyla şikayetçi oldu.
Marmaray rekor yolcu sayısına ulaştı25 Ekim 2014 22:44
Avrupa ve Asya kıtasını denizin altından 4 dakikaya indiren Marmaray rekor yolcu sayısına ulaştı.
Herkes alışverişi online yapıyor!25 Ekim 2014 22:33
Uluslararası denetim ve danışmanlık şirketi EY'nin "Global Tüketici Araştırması - Consumer on Board"a göre, dünyadaki internet kullanıcılarının yüzde 62'si, Türkiye'dekilerin ise yüzde 69'u online alışveriş yapıyor
İHH'dan Suriye'ye 46 tır yardım malzemesi25 Ekim 2014 22:21
İHH İnsani Yardım Vakfı'nın 14 ülkedeki sivil toplum kuruluşlarından topladığı yardım malzemelerini taşıyan 46 tırı, Suriye'ye yola çıktı.
Valilikten 'paralel' habere yalanlama25 Ekim 2014 22:03
Valilik, bir gazetede yer alan "11 polise suikast hazırlığı" iddiasının kamuoyunu yönlendirme ve olumsuz algı oluşturma çabası olduğunu bildirdi
Gençlerbirliği kalecisinden penaltı açıklaması!25 Ekim 2014 21:49
Gençlerbirliği kalecisi Dahlin, Fenerbahçe maçının ardından yaptığı açıklamada penaltı pozisyonlarını değerlendirdi.
Musul Kobani’den daha mı az stratejik?
IŞİD Esed’i unutturdu!
Ersun Yanal'a sürpriz talip
Bakan Ala Erzurumlulara söz verdi
Tunceli Valiliği'nden 'kapalı yol' açıklaması
Bakan Çelik: Kaçak ne varsa yıkacağız
İsmail Kartal taraftara isyan etti!
Faruk Süren: O adamla bu iş yürümez
Denizli'de şiddetli yağış ekili alanları vurdu
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır
Marmaray rekor yolcu sayısına ulaştı
Herkes alışverişi online yapıyor!
Başbakan'dan Kılıçdaroğlu'nun çağrısına tepki!
Fenerbahçe'den fotoğraflı tepki
İHH'dan Suriye'ye 46 tır yardım malzemesi
Yeni Başkan Yarsuvat'tan ilk açıklama
Valilikten 'paralel' habere yalanlama
Galatasaray'ın yeni başkanı Duygun Yarsuvat
Gençlerbirliği kalecisinden penaltı açıklaması!
Bursaspor gol yağdırdı
Pınar Karşıyaka 3'te 3 yaptı
Ekrem Erdem: 2015 Anayasa yılı olacak
Beton mikseri sokağı savaş alanına çevirdi
Evlilik teklifini kabul etmeyince dehşet saçtı
Öldürülen PKK'lıların kimlikleri belli oldu
Başbakan'dan hain saldırıya ilişkin ilk açıklama
F.Bahçe penaltılarla güldü
El Clasico'nun kralı!
Tayfun Dortmund'u da çarptı
Meclis Başkanı Çiçek'ten Org. Özel'e mesaj
Enbar'da 16 IŞİD militanı öldürüldü
Erdoğan'dan Necdet Özel'e başsağlığı
Genelkurmay: Teröristler üç kişiydi
Tren alımında TANK modeli
Takside kredi kartı dönemi!
Türk Yıldızları yine nefes kesti
Peşmergeler Zummar'ı IŞİD'den elinden aldı
Paralel yapının partisinde genel başkan belli oldu
Şehit askerlerin kimlikleri belli oldu
Ala: Önce sen kendi ülkeni yakıp yıkma!
Zararlar için valiliklere ödenekler gönderildi
Aydın Çine'de kuduz karantinası,
Boluspor deplasmanda coştu!
Uşak'a 44 milyon TL'lik yatırım için imza
Arınç'tan Sırrı Süreyya Önder'e: Haddini Bil
Manavgat'ı sel aldı
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım
Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması
Büyük sürpriz! İngiltere'yi sallayan maç!
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
İtalya'da işçiler ayaklandı!
Beşiktaş'ta o iki isim antrmenana katılmadı!
Erken seçim olacak mı?
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
Musul'da IŞİD'e hava saldırısı: 15 ölü
Suarez ısırmamak için bakın ne yapıyor?
Ukrayna'da halk yarın sandık başına gidiyor
Hamsi ihracatı sezona hızlı başladı
Süper Lig'de şok istifa!
Bir ilimiz daha hızlı trene kavuşuyor!
Davutoğlu'ndan milli aşı müjdesi