Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bakanlığın talimatıyla o ilçeye girmek yasak DESAM'dan çözüm sürecine tam destek! İşte Sümeyye Erdoğan'ın yeni görevi Prof. Dr. Erol GökaYeni denizin balıklarıyız
Ankara, park ve piknik alanı zengini
Ankara, park ve piknik alanı zengini
24 Haziran 2009 Çarşamba 11:43
Güncellenme Tarihi 2 Ekim 2014 Perşembe 09:08
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Başkent'in 7 dev rekreasyon alanı ile dört bir köşesinde yer alan 28 piknik alanına sahip olduğunu söyledi.

Bir zamanlar bozkırın ortasında yer alan ve sadece Türkiye Cumhuriyeti'nin başkenti olma özelliği ile tanımlanan Ankara, günümüzde artık yeşil alan zenginliği ile de tanınıyor. Son yıllarda Ankara Büyükşehir Belediyesi, Başkent'te yeşil alanların artması ve yaşayanların daha güzel bir çevreye kavuşması amacına yönelik çeşitli çalışmalar gerçekleştirdi. Sayıları giderek artan rekreasyon alanları, parklar, yeşil alanlar, yaya ve koşu yolları, spor alanları, bayanların spor yapma olanağı bulabildikleri hanım lokalleri, 6 yıldır başarıyla sürdürülen bahçıvanlık kursları gibi hizmetler halkın hizmetine sunuldu. Vatandaşların yoğun ilgisini çeken ve sosyal dünyasına da hitap eden bu çalışmalar sonrasında Başkentliler, hem dinleniyor, hem spor yapıyor, hem çevre bilinci kazanıyor.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Büyükşehir Belediyesi olarak 15 yıldan beri çevrecilik konusunda çok ciddi adımlar attıklarını belirtti. Başkan Melih Gökçek, belediye başkanı seçildiğinde, Başkent'te kişi başına düşen yeşil alan miktarının 2 metrekare olduğunu, şimdi ise nüfus artışına rağmen yeşil alan miktarını 17 metrekarenin üzerine çıktığını söyledi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek, dünyanın hiçbir kentinde Ankara'daki kadar çok rekreasyon alanı bulunmadığını belirterek, Mavi Göl, Göksu, Harikalar Diyarı, Dikmen Vadisi, Altınpark ve Mogan'ın yanı sıra bitmek üzere olan Gençlik Parkı ile Başkent'in 7 dev rekreasyon alanına kavuştuğunu ifade etti. Ankaralıların hafta sonları ve tatillerde rahatlıkla piknik yapabilecekleri 28 ayrı yere sahip olduğunu anlatan Başkan Gökçek, bütün bu piknik alanları ve sayısız park ile Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin yeşile verdiği önemi açıkça gösterdiğini belirtti.

Yeşil alan ve park konusunda şanslı olan Başkentliler, 7 rekreasyon alanının yanı sıra, Kurtuluş Parkı, yakında hizmete girecek olan 50. Yıl Parkı, Mamak Şafaktepe Parkı, Yenimahalle Huzur Parkı, Demetevler Parkı, Altındağ Örnek Parkı, Ayaş İpek Yolu Parkı, Sirkeli Yeşilova Parkı, Gölbaşı Bezirhane Parkı gibi parklarda da piknik yapma imkanı bulabiliyor.

PARK VE PİKNİK ALANLARINDAN BAZILARI

Mavi Göl Mamak

Göksu Etimesgut

Mogan Gölü Rekreasyon Alanı Gölbaşı

Harikalar Diyarı Sincan

Altınpark Altındağ

Çubuk 1 Barajı Çubuk

Çubuk 2 Barajı Çubuk

Soğuksu Milli Parkı Kızılcahamam

Kurtboğazı Piknik Alanı-1 Kızılcahamam

Kurtboğazı Piknik Alanı-2 Kızılcahamam

Çeltikçi Mesire Alanı Kızılcahamam

50. Yıl Parkı Çankaya

Kurtuluş Parkı Çankaya

Havaalanı Yolu Coca Cola Yanı Piknik Alanı Altındağ

Pursaklar Tebessüm Parkı Pursaklar

Keçiören Evcil Hayvanlar Parkı Keçiören

Şafaktepe Parkı Mamak

Sirkeli Yeşilova Parkı Pursaklar

Esenboğa Parkı Çubuk

Ayaş İpek Yolu Parkı Ayaş

Ümitköy Dodurga Uydukent Mesire Alanı Yenimahalle

Huzur Parkı Yenimahalle

Demetevler Parkı Yenimahalle

Batıkent Erol Kaya Parkı Yenimahalle

Örnek Parkı Altındağ

Hisarpark Altındağ

Karagedik Parkı Gölbaşı

Bezirhane Parkı Gölbaşı. (CİHAN)

Bu haber 1,053 kez okundu.

Polisten uyarılı bayram tebriği!02 Ekim 2014 11:18
Polis bayram tatili öncesi vatandaşlara uyarılarında yazıldığı tebrik kartı verdi.
Şampiyonlar Ligi'nde son durum02 Ekim 2014 11:05
UEFA Şampiyonlar Ligi gruplarında ikinci hafta maçları tamamlandı.
ÖSYM sonuç ekranında tek bir isim!02 Ekim 2014 11:04
LYS 2014 sonuçlarına bakan herkes,"Bu adam kim" sorusunu soruyor.
Bayram trafiği erken başladı!02 Ekim 2014 10:57
Kurban Bayramı'nı memleketlerinde geçirmek isteyenler trafiğe takılmamak için erkenden yollara düştü.
Öcalan çözüm karşıtlarını yine hayal kırıklığına uğrattı!02 Ekim 2014 10:55
HDP heyeti dün İmralı Adası’nda gerçekleştirdikleri görüşmenin ardından, Öcalan’ın kamuoyuna aktarılmasını istediği mesajı açıkladılar. Öcalan gönderdiği mesaj ile çözüm karşıtlarını yine hayal kırıklığına uğrattı.
Bakanlığın talimatıyla o ilçeye girmek yasak02 Ekim 2014 10:53
İçişleri Bakanlığı, valiliklere, Suruç’a gidişlerin “tehlikeli sonuçlar doğurabileceği” gerekçesiyle engellenmesi talimatı verdi.
Hac parası kül oldu02 Ekim 2014 10:49
Düzce'nin İstilli köyünde sabaha karşı iki katlı bir evde çıkan yangında, İsmail Yıldız'ın hacca gitmek için biriktirdiği paraları da evle birlikte yandı.
DESAM'dan çözüm sürecine tam destek!02 Ekim 2014 10:43
DESAM (Demokrasi ve Eğitim Stratejik Araştırmalar Merkezi) Başkanı Gürkan Avcı, “Türkiye Çözüm Süreci ve Başkanlık Sistemi konusunda asla geri adım atmamalıdır” dedi.
55 öğrenci hastaneye kaldırıldı02 Ekim 2014 10:41
Osmaniye'de Remzi Özer Yatılı Bölge Ortaokulu'nun (YİBO) yurdunda kalan 55 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere kaldırıldı.
Bolu Dağı'nda trafik denetimleri arttırıldı02 Ekim 2014 10:40
Bolu Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Kurban Bayramı tatilinde Bolu Dağı'ndaki trafik denetimlerini arttıracak.
HSYK Kararı Resmi Gazetede yayımlandı02 Ekim 2014 10:24
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulunca (HSYK), ilk defa birinci sınıfa ayrılma incelemesine tabi tutulan adli ve idari yargı hakim ile Cumhuriyet başsavcı ve savcılarının adları, Resmi Gazetede yayımlandı.
Hastanelerde sistem çöktü02 Ekim 2014 10:16
Sabah saat 08:00'den saat 10:00'a kadar Türkiye genelindeki 17 hastanede SGK barkod sistemindeki arızalar nedeniyle hastalar tedavi olamadı. Arıza sonucu randevu alan hastaların tedavi işlemleri yapılamaması nedeniyle Hastanelerde kuyruklar oluştu.
Polisten uyarılı bayram tebriği!
Kiliseye izin verilen Küba'da cami yasak
Devlet içinde Kürtlerin imhasından medet umanlar var!
Hindistan ve ABD anlaştı
Çalışanlar dikkat! Maaş hesabında devrim
Şampiyonlar Ligi'nde son durum
ÖSYM sonuç ekranında tek bir isim!
Bayram trafiği erken başladı!
Öcalan çözüm karşıtlarını yine hayal kırıklığına uğrattı!
Bakanlığın talimatıyla o ilçeye girmek yasak
Öz kızını 12 yıl sakladı!
Hac parası kül oldu
Zaman Gazetesi başörtüsünü unuttu!
Yolsuzluk istifası hükümeti dağıttı
Ay'da gizli geometrik şekiller bulundu
DESAM'dan çözüm sürecine tam destek!
55 öğrenci hastaneye kaldırıldı
Bolu Dağı'nda trafik denetimleri arttırıldı
Galatasaray'da Abdürrahim Albayrak şoku!
Antarktika'nın erimesi yerçekimini zayıflatıyor
Redhack FBI'ın oyuncağı olmuş!
HSYK Kararı Resmi Gazetede yayımlandı
15 şehirde protestolar düzenlendi
Hastanelerde sistem çöktü
Hong Kong'da gösterilerin dozu artacak
Macarlar Muhteşem Yüzyıl için miting yapıyor
Bu hafta 5 film vizyona girecek
Stoch dönüyor, o gidiyor!
Borsa güne artıda başladı
Kamyon kasasında 10 kişi yaşıyorlar
IŞİD'le ilgili tezkere oylaması bugün Meclis'te
Selçuk niye oynamadığını açıkladı!
Tottenham Beşiktaş maçı ne zaman hangi kanalda?
Kaçırdığı kızını 12 yıl boyunca sakladı
Yol çöktü böyle oldu!
Cameron'un Türkiye ziyareti ertelendi