Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Facebook'tan o görüntüler için uyarı kararı! Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme! 'Gezi' karşıtı konuşmasının bedelini ödüyor! Aslan DeğirmenciBize düşen son görev
Ankara, park ve piknik alanı zengini
Ankara, park ve piknik alanı zengini
24 Haziran 2009 Çarşamba 11:43
Güncellenme Tarihi 22 Ağustos 2014 Cuma 21:15
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Başkent'in 7 dev rekreasyon alanı ile dört bir köşesinde yer alan 28 piknik alanına sahip olduğunu söyledi.

Bir zamanlar bozkırın ortasında yer alan ve sadece Türkiye Cumhuriyeti'nin başkenti olma özelliği ile tanımlanan Ankara, günümüzde artık yeşil alan zenginliği ile de tanınıyor. Son yıllarda Ankara Büyükşehir Belediyesi, Başkent'te yeşil alanların artması ve yaşayanların daha güzel bir çevreye kavuşması amacına yönelik çeşitli çalışmalar gerçekleştirdi. Sayıları giderek artan rekreasyon alanları, parklar, yeşil alanlar, yaya ve koşu yolları, spor alanları, bayanların spor yapma olanağı bulabildikleri hanım lokalleri, 6 yıldır başarıyla sürdürülen bahçıvanlık kursları gibi hizmetler halkın hizmetine sunuldu. Vatandaşların yoğun ilgisini çeken ve sosyal dünyasına da hitap eden bu çalışmalar sonrasında Başkentliler, hem dinleniyor, hem spor yapıyor, hem çevre bilinci kazanıyor.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Büyükşehir Belediyesi olarak 15 yıldan beri çevrecilik konusunda çok ciddi adımlar attıklarını belirtti. Başkan Melih Gökçek, belediye başkanı seçildiğinde, Başkent'te kişi başına düşen yeşil alan miktarının 2 metrekare olduğunu, şimdi ise nüfus artışına rağmen yeşil alan miktarını 17 metrekarenin üzerine çıktığını söyledi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek, dünyanın hiçbir kentinde Ankara'daki kadar çok rekreasyon alanı bulunmadığını belirterek, Mavi Göl, Göksu, Harikalar Diyarı, Dikmen Vadisi, Altınpark ve Mogan'ın yanı sıra bitmek üzere olan Gençlik Parkı ile Başkent'in 7 dev rekreasyon alanına kavuştuğunu ifade etti. Ankaralıların hafta sonları ve tatillerde rahatlıkla piknik yapabilecekleri 28 ayrı yere sahip olduğunu anlatan Başkan Gökçek, bütün bu piknik alanları ve sayısız park ile Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin yeşile verdiği önemi açıkça gösterdiğini belirtti.

Yeşil alan ve park konusunda şanslı olan Başkentliler, 7 rekreasyon alanının yanı sıra, Kurtuluş Parkı, yakında hizmete girecek olan 50. Yıl Parkı, Mamak Şafaktepe Parkı, Yenimahalle Huzur Parkı, Demetevler Parkı, Altındağ Örnek Parkı, Ayaş İpek Yolu Parkı, Sirkeli Yeşilova Parkı, Gölbaşı Bezirhane Parkı gibi parklarda da piknik yapma imkanı bulabiliyor.

PARK VE PİKNİK ALANLARINDAN BAZILARI

Mavi Göl Mamak

Göksu Etimesgut

Mogan Gölü Rekreasyon Alanı Gölbaşı

Harikalar Diyarı Sincan

Altınpark Altındağ

Çubuk 1 Barajı Çubuk

Çubuk 2 Barajı Çubuk

Soğuksu Milli Parkı Kızılcahamam

Kurtboğazı Piknik Alanı-1 Kızılcahamam

Kurtboğazı Piknik Alanı-2 Kızılcahamam

Çeltikçi Mesire Alanı Kızılcahamam

50. Yıl Parkı Çankaya

Kurtuluş Parkı Çankaya

Havaalanı Yolu Coca Cola Yanı Piknik Alanı Altındağ

Pursaklar Tebessüm Parkı Pursaklar

Keçiören Evcil Hayvanlar Parkı Keçiören

Şafaktepe Parkı Mamak

Sirkeli Yeşilova Parkı Pursaklar

Esenboğa Parkı Çubuk

Ayaş İpek Yolu Parkı Ayaş

Ümitköy Dodurga Uydukent Mesire Alanı Yenimahalle

Huzur Parkı Yenimahalle

Demetevler Parkı Yenimahalle

Batıkent Erol Kaya Parkı Yenimahalle

Örnek Parkı Altındağ

Hisarpark Altındağ

Karagedik Parkı Gölbaşı

Bezirhane Parkı Gölbaşı. (CİHAN)

Bu haber 1,044 kez okundu.

Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç'tan tekzip metni!28 Ağustos 2014 00:00
Sitemizde 22.08.2014 tarihinde yayınlanan " BAYKAL KASEDİNİN ALTINDAN ÇIKAN CHP'Lİ BAŞKAN" başlıklı haberde adı geçen Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç iddiaların asılsız olduğunu belirterek tekzip gönderdi.
Çankırı'da tuz fabrikasında yangın27 Ağustos 2014 23:36
Çankırı'da tuz fabrikasının deposunda çıktı. Büyük çaplı maddi hasarın meydana geldiği yangını itfaiye ekipleri güçlükle söndürdü.
Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme!27 Ağustos 2014 23:29
Aralarında emniyet müdür yardımcılarının da bulunduğu 13 şüpheli hakkında yakalama kararı çıkartıldı.
Devir teslim törenine yoğun katılım27 Ağustos 2014 23:00
Türkiye'nin 12. Cumhurbaşkanı seçilen Erdoğan'ın yemin etme ve devir teslim törenini, 90'ı aşkın ülkenin üst düzey temsilcileri izleyecek.
Uçaklara lazer tutan kişiye 10 bin lira para cezası27 Ağustos 2014 22:22
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü, uçaklara lazer tuttuğu tespit edilen kişiye 10 lira idari para cezası verdi.
Bartın'da denize giren kişi kayboldu27 Ağustos 2014 22:11
Bartın'da serinlemek amacıyla denize giren kişi kayboldu.
Gül, Nazarbayev ile görüştü27 Ağustos 2014 22:08
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Kazakistan Cumhurbaşkanı Nursultan Nazarbayev ile akşam yemeğinde biraraya geldi.
Tello uçak cinayetini PKK üstlendi!27 Ağustos 2014 21:32
Bitlis'in Tatvan İlçesi’nde evinin önünde silahlı saldırı sonucu öldürülen emekli gemi kaptanı Tello Uçak cinayetini PKK üstlendi.
'Gezi' karşıtı konuşmasının bedelini ödüyor!27 Ağustos 2014 20:56
Mayıs 2013'te Gezi olayları esnasında hükümette görev alanların bile konuşamadığı bir ortamda sesini yükselten TV sunucusu Abdurrahman Uzun, o gün konuştuklarının bedelini ödemeye başladı.
IŞİD'ten kaçan 400 Ezidi Batman'da27 Ağustos 2014 20:11
IŞİD'in saldırıları üzerine Şengal bölgesinden kaçarak, Şırnak Uludere üzerinden Türkiye'ye sığınan Ezidiler'den 400'ü, Batman'a geldi.
TİSK'ten Davutoğlu'na tebrik27 Ağustos 2014 20:04
TİSK, "Önümüzdeki dönemin en önemli gündem maddesinin Türkiye’nin toplumsal refah artışı için, ekonominin güçlendirilmesi olduğuna inanıyoruz." dedi.
Hisarcıklıoğlu'ndan Davutoğlu açıklaması27 Ağustos 2014 20:03
TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu, "Sayın Davutoğlu'nun Türk iş dünyasının gelişimine ve ekonomimizin güçlenmesine büyük katkı sağlayacağına inanıyoruz" dedi.
Beşiktaş'ta hakeme büyük tepki
Çakır'ın yönettiği maçta Bilbao coştu!
Jack Wilshere’den penaltı itirafı
Çalhanoğlu attı Bayern turladı!
Salzburg şokta! Malmö gruplarda
Galatasaray'ın rakipleri belli oluyor!
Facebook'tan o görüntüler için uyarı kararı!
Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç'tan tekzip metni!
Suriye'de IŞİD için savaşan bir ABD'li öldürüldü
Davutoğu: İlk ziyaret yerim...
Konya'da Davutoğlu için büyük şölen
Kassam sözcüsü: Siyonist düşman karşısında kazandık
Çankırı'da tuz fabrikasında yangın
Beşiktaş oynadı, Arsenal turladı!
Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme!
Refah kapısında yıllar sonra ilk konvoy
Erdoğan'ın Çankaya'da ilk konuğu Davutoğlu olacak!
Türkiye en ucuza uçulan ülkeler sıralamasında
Beşiktaşlıları çıldırtan pozisyon!
Devir teslim törenine yoğun katılım
ABD'li kadın rehine için 6.6 milyon $ istediler
ABD'den IŞİD'e 3 saldırı birden!
Karaalioğlu: Davutoğlu daha güçlü bir isim haline geldi
Uçaklara lazer tutan kişiye 10 bin lira para cezası
Bartın'da denize giren kişi kayboldu
Avrupa'da bir nesil yok olup gidiyor
Gül, Nazarbayev ile görüştü
Poroşenko Merkel'le görüştü
Somali Cumhurbaşkanı Mahmud, Ankara'ya geldi
Hürriyet'in Fatiha sureli fors korkusu
İki işçi takımı Soma için maç yaptı
Tello uçak cinayetini PKK üstlendi!
Çiçek'ten Davutoğlu'na tebrik mesajı
Kaleci Volkan'la ilgili bir suç duyurusu daha!
İnce: Bu partiye yeni bir heyecan, yeni bir ruh lazım
'Gezi' karşıtı konuşmasının bedelini ödüyor!
Davutoğlu: Allah'ın izni ile bayrağı çok daha ilerilere taşıyacağız
Emine Erdoğan ve Sare Davutoğlu neden beyaz rengi tercih etti?
Sürekli yorgun ve unutkansanız dikkat edin!
Almanya'dan Türkiye ve IŞİD açıklaması!
İsmail Kartal kendisini savundu
Gazze'ye liman ve havaalanı müjdesi!
Prandelli'den şoke eden Telles kararı!
IŞİD'ten kaçan 400 Ezidi Batman'da
TİSK'ten Davutoğlu'na tebrik
Hisarcıklıoğlu'ndan Davutoğlu açıklaması
Kızılay'ın tırları Gazze'ye ulaştı
Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nda atama
Demokratik Kongo Cumhuriyeti'ni rahatlatan açıklama
AB’den İtalya’ya mülteci desteği
Beşiktaşlı taraftarlardan Londra çıkarması
Devler Porto Riko’yu farklı geçti
Türkiye ile Bosna Hersek arasında işbirliği!
Ukrayna'da gerginlik tırmanıyor
İşte Enis Berberoğlu'nun yeni mesleği
Küstah açıklama: Ateşkese karşıyım!
İspanyolları üzen haber! Veda etti
Hasan Yanlızoğlu Kızılelma’ya katıldı!