Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Demirtaş'tan yalanlama: Pazarlık yapmayız IŞİD diğerlerini infaz etti ona izin verdi Dostluk Karavanı Süleymaniye'de Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken; ‘Dinle küçük adam...’
Ankara, park ve piknik alanı zengini
Ankara, park ve piknik alanı zengini
24 Haziran 2009 Çarşamba 11:43
Güncellenme Tarihi 22 Aralık 2014 Pazartesi 13:10
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Başkent'in 7 dev rekreasyon alanı ile dört bir köşesinde yer alan 28 piknik alanına sahip olduğunu söyledi.

Bir zamanlar bozkırın ortasında yer alan ve sadece Türkiye Cumhuriyeti'nin başkenti olma özelliği ile tanımlanan Ankara, günümüzde artık yeşil alan zenginliği ile de tanınıyor. Son yıllarda Ankara Büyükşehir Belediyesi, Başkent'te yeşil alanların artması ve yaşayanların daha güzel bir çevreye kavuşması amacına yönelik çeşitli çalışmalar gerçekleştirdi. Sayıları giderek artan rekreasyon alanları, parklar, yeşil alanlar, yaya ve koşu yolları, spor alanları, bayanların spor yapma olanağı bulabildikleri hanım lokalleri, 6 yıldır başarıyla sürdürülen bahçıvanlık kursları gibi hizmetler halkın hizmetine sunuldu. Vatandaşların yoğun ilgisini çeken ve sosyal dünyasına da hitap eden bu çalışmalar sonrasında Başkentliler, hem dinleniyor, hem spor yapıyor, hem çevre bilinci kazanıyor.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Büyükşehir Belediyesi olarak 15 yıldan beri çevrecilik konusunda çok ciddi adımlar attıklarını belirtti. Başkan Melih Gökçek, belediye başkanı seçildiğinde, Başkent'te kişi başına düşen yeşil alan miktarının 2 metrekare olduğunu, şimdi ise nüfus artışına rağmen yeşil alan miktarını 17 metrekarenin üzerine çıktığını söyledi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek, dünyanın hiçbir kentinde Ankara'daki kadar çok rekreasyon alanı bulunmadığını belirterek, Mavi Göl, Göksu, Harikalar Diyarı, Dikmen Vadisi, Altınpark ve Mogan'ın yanı sıra bitmek üzere olan Gençlik Parkı ile Başkent'in 7 dev rekreasyon alanına kavuştuğunu ifade etti. Ankaralıların hafta sonları ve tatillerde rahatlıkla piknik yapabilecekleri 28 ayrı yere sahip olduğunu anlatan Başkan Gökçek, bütün bu piknik alanları ve sayısız park ile Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin yeşile verdiği önemi açıkça gösterdiğini belirtti.

Yeşil alan ve park konusunda şanslı olan Başkentliler, 7 rekreasyon alanının yanı sıra, Kurtuluş Parkı, yakında hizmete girecek olan 50. Yıl Parkı, Mamak Şafaktepe Parkı, Yenimahalle Huzur Parkı, Demetevler Parkı, Altındağ Örnek Parkı, Ayaş İpek Yolu Parkı, Sirkeli Yeşilova Parkı, Gölbaşı Bezirhane Parkı gibi parklarda da piknik yapma imkanı bulabiliyor.

PARK VE PİKNİK ALANLARINDAN BAZILARI

Mavi Göl Mamak

Göksu Etimesgut

Mogan Gölü Rekreasyon Alanı Gölbaşı

Harikalar Diyarı Sincan

Altınpark Altındağ

Çubuk 1 Barajı Çubuk

Çubuk 2 Barajı Çubuk

Soğuksu Milli Parkı Kızılcahamam

Kurtboğazı Piknik Alanı-1 Kızılcahamam

Kurtboğazı Piknik Alanı-2 Kızılcahamam

Çeltikçi Mesire Alanı Kızılcahamam

50. Yıl Parkı Çankaya

Kurtuluş Parkı Çankaya

Havaalanı Yolu Coca Cola Yanı Piknik Alanı Altındağ

Pursaklar Tebessüm Parkı Pursaklar

Keçiören Evcil Hayvanlar Parkı Keçiören

Şafaktepe Parkı Mamak

Sirkeli Yeşilova Parkı Pursaklar

Esenboğa Parkı Çubuk

Ayaş İpek Yolu Parkı Ayaş

Ümitköy Dodurga Uydukent Mesire Alanı Yenimahalle

Huzur Parkı Yenimahalle

Demetevler Parkı Yenimahalle

Batıkent Erol Kaya Parkı Yenimahalle

Örnek Parkı Altındağ

Hisarpark Altındağ

Karagedik Parkı Gölbaşı

Bezirhane Parkı Gölbaşı. (CİHAN)

Bu haber 1,061 kez okundu.

Yine aynı şehir! Bu kez kurt sürüsü değil22 Aralık 2014 13:14
Şiddet kar yağışının etkili olduğu Ardahan'da toplu hareket eden domuz sürüsü görüntülendi.
Haziran ayında Gezi ruhunu hortlatacaklar22 Aralık 2014 13:14
Gezi olayları sırasında oluşan küçük çaplı oluşumları bünyesine toplayan Birleşik Haziran Hareketi dün Ankara ve İstanbul'da toplandı.
Osmanlıca kurslarına ilgi arttı22 Aralık 2014 13:01
"Osmanlı Türkçesi"nin liselerde zorunlu ders olmasına yönelik tavsiye kararı alınması, Osmanlıca kurslarına olan ilgiyi artırdı.
Barajlarda doluluk oranı en yüksek seviyede22 Aralık 2014 12:57
İstanbul’da, barajlardaki doluluk oranı son bir yılın en yüksek seviyesine ulaştı.
Suriye sınırında mühimmat ele geçirildi22 Aralık 2014 12:56
Kilis'te, devriye görevi yapan jandarma, Suriye sınırında 4 tabanca ile 895 kalaşnikof tüfek fişeği ele geçirdi.
Alman şirketlerini zora sokan Türk fındığı!22 Aralık 2014 12:46
Türkiye'de bu sene fındık üretiminin düşmesi ve fiyatların yükselmesi nedeniyle Almanya'da bulunan dünyaca ünlü çikolata üreticileri zor duruma düştü.
Örgüt bıraktığı izleri kapatmaya çalışıyor!22 Aralık 2014 12:23
Gülen örgütünün istihbarat servisi gibi çalışan Fuat Avni adlı Twitter hesabı, Gülen'nin kayıtlara örgüt lideri olarak geçmesiyle birlikte örgütle olan bağını inkar etme yoluna gitti.
Mavi bayrak sayısı 397'ye yükseldi22 Aralık 2014 12:22
Çevre ve Şehircilik Bakanı Güllüce, Türkiye'nin mavi bayrak sayısının 397'ye yükselerek bu alanda dünya üçüncüsü olduğunu bildirdi.
AB Eylem Planı yarın açıklanacak22 Aralık 2014 12:06
Avrupa Birliği (AB) Bakanı ve Başmüzakereci Volkan Bozkır, "Yerel Düzeyde AB Çalışmalarına Yönelik Kapasitenin Güçlendirilmesi Eylem Planı"nı yarın saat 10.00'da düzenleyeceği basın toplantısıyla açıklayacak.
Altınok: Yalan söyleyen Mahir Zeynalov olsun!22 Aralık 2014 12:06
Batı medyasının işlediği, Gazeteci Hilal Kaplan'ın da köşe yazısında dile getirdiği, Gülen'in Erdoğan'ın rakibi olduğu yönündeki düşünce Günün Manşeti programında tartışıldı.
Sarıkamış: 100 yıldır unutulmayan acı22 Aralık 2014 11:54
100 yıl önce bugün başlayan Sarıkamış Harekatı sırasında donarak şehit olan 90 bin asker 2-4 Ocak 2015’te Sarıkamış’ta düzenlenecek etkinliklerle anılacak.
Alanya'da hortum paniği22 Aralık 2014 11:53
Antalya'nın Alanya ilçesinde balığa çıkan üç kişi, biranda oluşan ve 500 metre kadar kendilerine yaklaşan hortum karşısında panik yaşadı.
Leyla Zana da Kandil yolcusu
Haziran ayında Gezi ruhunu hortlatacaklar
Yine aynı şehir! Bu kez kurt sürüsü değil
ABD'de bir polis daha öldürüldü
48 yaşında yeni sözleşme imzaladı
Ve Sergen Yalçın açıkladı: Sivasspor...
Demirtaş'tan yalanlama: Pazarlık yapmayız
Osmanlıca kurslarına ilgi arttı
Krasic yine yönetimi şok etti!
Azerbaycan yarın sandık başına gidiyor
Barajlarda doluluk oranı en yüksek seviyede
Suriye sınırında mühimmat ele geçirildi
IŞİD diğerlerini infaz etti ona izin verdi
Alman şirketlerini zora sokan Türk fındığı!
KYK'de en uzun gece yaşanıyor
50 yıldır sepet örüyor
Avşar'dan Kılıçdaroğlu'na 100 bin TL'lik dava
Katar ve Mısır arasındaki buzlar eriyor
Depresyonun nedeni bu olabilir!
Örgüt bıraktığı izleri kapatmaya çalışıyor!
Mavi bayrak sayısı 397'ye yükseldi
Kardeş Payı’nın dönüş tarihi belli oldu!
Salih Uçan'ın menajerinden transfer açıklaması!
Dostluk Karavanı Süleymaniye'de
Babasının madalyalarını 70 yıl sonra geri aldı
Fiyatları 6 yılın zirvesinde
Tunus'ta resmi olmayan sonuçlara göre Sibsi seçildi
Suudi Arabistan petrolde resti çekti
Altınok: Yalan söyleyen Mahir Zeynalov olsun!
AB Eylem Planı yarın açıklanacak
Salih Uçan dönmek istemiyor
Gülen'in 'Küçük Dünyam' kitabının analizi
Burak Yılmaz: F.Bahçe'nin ki penaltı mı hocam?
Türkiye'deki fındık üretimi "Alman çikolatası"nı vurdu
Sarıkamış: 100 yıldır unutulmayan acı
Alanya'da hortum paniği
Çavuşoğlu: Antalya Kongre Merkezi olacak
Rusya'dan Facebook sayfasına sansür
Kış hayatınızı karartmasın
Hamzaoğlu'nun en beğendiği Beşiktaşlı...
Bolu Dağı'nda 6 araç birbirine girdi
Diyarbakır'da 4 uçak seferi iptal edildi
Göktürk-2 kutupsal yörüngesinde 2. yılını tamamladı
Deve ile su çıkarılan tarihi kuyuya yoğun ilgi
Fenerbahçe yönetiminden Emenike'yi şoke eden ceza
Bu yıl Guinness'e 9 rekorla girdik
Altın fiyatlarında yükseliş sinyalleri
Transfer sürprizi! G.Saray'a geri dönüyor
Burak Yılmaz: F.Bahçe'nin ki penaltı mı hocam?
İzmir'de 96 bin sakız fidanı yeşerecek
Yıldız oyuncuya hırsız şoku
Bu yıl Guinness'e 9 rekorla girdik
Dev projelerde son durum! İşte açılış tarihleri
Turistlerden kaza hatırası!
CHP'li başkanın koruma polisi ve eşi ölü bulundu
Her 5 araçtan 1'i İstanbul'da
Urfalıyam Ezelden yine yayından kaldırılıyor
Aktay: Paralel Yapı mafya gibi
Bundesliga'da rekorlar kırıldı
Göz çevresindeki kırışıklıklar yaşı ele veriyor
Hasan Şaş'ın kendisine benzettiği Beşiktaşlı