Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Haydarpaşa Numune'de Ebola paniği Vandalizm bir can daha aldı! Ücretsiz devlet dershaneleri bugün açılıyor Ömer AltaşGüvercine
ateş eden faşistler,
asla affedilmeyeceksiniz!
Ankara, park ve piknik alanı zengini
Ankara, park ve piknik alanı zengini
24 Haziran 2009 Çarşamba 11:43
Güncellenme Tarihi 20 Ekim 2014 Pazartesi 10:00
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Başkent'in 7 dev rekreasyon alanı ile dört bir köşesinde yer alan 28 piknik alanına sahip olduğunu söyledi.

Bir zamanlar bozkırın ortasında yer alan ve sadece Türkiye Cumhuriyeti'nin başkenti olma özelliği ile tanımlanan Ankara, günümüzde artık yeşil alan zenginliği ile de tanınıyor. Son yıllarda Ankara Büyükşehir Belediyesi, Başkent'te yeşil alanların artması ve yaşayanların daha güzel bir çevreye kavuşması amacına yönelik çeşitli çalışmalar gerçekleştirdi. Sayıları giderek artan rekreasyon alanları, parklar, yeşil alanlar, yaya ve koşu yolları, spor alanları, bayanların spor yapma olanağı bulabildikleri hanım lokalleri, 6 yıldır başarıyla sürdürülen bahçıvanlık kursları gibi hizmetler halkın hizmetine sunuldu. Vatandaşların yoğun ilgisini çeken ve sosyal dünyasına da hitap eden bu çalışmalar sonrasında Başkentliler, hem dinleniyor, hem spor yapıyor, hem çevre bilinci kazanıyor.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Büyükşehir Belediyesi olarak 15 yıldan beri çevrecilik konusunda çok ciddi adımlar attıklarını belirtti. Başkan Melih Gökçek, belediye başkanı seçildiğinde, Başkent'te kişi başına düşen yeşil alan miktarının 2 metrekare olduğunu, şimdi ise nüfus artışına rağmen yeşil alan miktarını 17 metrekarenin üzerine çıktığını söyledi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek, dünyanın hiçbir kentinde Ankara'daki kadar çok rekreasyon alanı bulunmadığını belirterek, Mavi Göl, Göksu, Harikalar Diyarı, Dikmen Vadisi, Altınpark ve Mogan'ın yanı sıra bitmek üzere olan Gençlik Parkı ile Başkent'in 7 dev rekreasyon alanına kavuştuğunu ifade etti. Ankaralıların hafta sonları ve tatillerde rahatlıkla piknik yapabilecekleri 28 ayrı yere sahip olduğunu anlatan Başkan Gökçek, bütün bu piknik alanları ve sayısız park ile Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin yeşile verdiği önemi açıkça gösterdiğini belirtti.

Yeşil alan ve park konusunda şanslı olan Başkentliler, 7 rekreasyon alanının yanı sıra, Kurtuluş Parkı, yakında hizmete girecek olan 50. Yıl Parkı, Mamak Şafaktepe Parkı, Yenimahalle Huzur Parkı, Demetevler Parkı, Altındağ Örnek Parkı, Ayaş İpek Yolu Parkı, Sirkeli Yeşilova Parkı, Gölbaşı Bezirhane Parkı gibi parklarda da piknik yapma imkanı bulabiliyor.

PARK VE PİKNİK ALANLARINDAN BAZILARI

Mavi Göl Mamak

Göksu Etimesgut

Mogan Gölü Rekreasyon Alanı Gölbaşı

Harikalar Diyarı Sincan

Altınpark Altındağ

Çubuk 1 Barajı Çubuk

Çubuk 2 Barajı Çubuk

Soğuksu Milli Parkı Kızılcahamam

Kurtboğazı Piknik Alanı-1 Kızılcahamam

Kurtboğazı Piknik Alanı-2 Kızılcahamam

Çeltikçi Mesire Alanı Kızılcahamam

50. Yıl Parkı Çankaya

Kurtuluş Parkı Çankaya

Havaalanı Yolu Coca Cola Yanı Piknik Alanı Altındağ

Pursaklar Tebessüm Parkı Pursaklar

Keçiören Evcil Hayvanlar Parkı Keçiören

Şafaktepe Parkı Mamak

Sirkeli Yeşilova Parkı Pursaklar

Esenboğa Parkı Çubuk

Ayaş İpek Yolu Parkı Ayaş

Ümitköy Dodurga Uydukent Mesire Alanı Yenimahalle

Huzur Parkı Yenimahalle

Demetevler Parkı Yenimahalle

Batıkent Erol Kaya Parkı Yenimahalle

Örnek Parkı Altındağ

Hisarpark Altındağ

Karagedik Parkı Gölbaşı

Bezirhane Parkı Gölbaşı. (CİHAN)

Bu haber 1,054 kez okundu.

Ak Parti Milletvekili özel görevle Libya'ya gidiyor20 Ekim 2014 11:06
AK Parti Milletvekili Emrullah İşler, özel temsilci sıfatıyla Libya'ya gidiyor.
Hasta çocukları okula göndermeyin20 Ekim 2014 11:03
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Deniz Işık Senan, hasta olan çocukları okula göndermek yerine mutlaka bir hekime götürülmesi ve bulaşıcı hastalık durumu olup olmadığının kontrol edilmesi gerektiğini söyledi.
Haydarpaşa Numune'de Ebola paniği20 Ekim 2014 10:56
Haydarpaşa Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne Ebola şüphesiyle getirilen hasta paniğe neden oldu.
Kadın sözüne 350 milyon lira kredi20 Ekim 2014 10:46
Mikrokredi Programı ile sadece "söz" vererek kredi alan ev kadınları, kendi işinin patronu oluyor.
Niğde'de bir dağcı iniş sırasında kayboldu20 Ekim 2014 10:46
Niğde’nin Çamardı İlçesi’ndeki Demirkazık Dağı’na tırmanan Gezginler Rotası grubu üyelerinden 1 dağcı iniş sırasında kayboldu.
Düğünde açılan ateş sonucu 2 kişi yaralandı20 Ekim 2014 10:43
Ankara'nın Çubuk ilçesinde düğünde silahla ateş açan kişi, kendisinin ve yanındaki kişinin yaralanmasına neden oldu.
Halk otobüsünün çarptığı kadın hayatını kaybetti20 Ekim 2014 10:41
Burdur'da, halk otobüsünün çarptığı kadın yaşamını yitirdi.
Vandalizm bir can daha aldı!20 Ekim 2014 10:40
Kobani gösterileri sırasında Bingöl Karlıova'da vandalların saldırısına uğrayan Cengiz Tiryaki tedavi gördüğü Malatya'da hayatını kaybetti
MHP'li Türkeş'ten geç gelen cemaat itirafı!20 Ekim 2014 10:40
MHP Genel Başkan Yardımcısı Tuğrul Türkeş Hürriyet'ten Cansu Çamlıbel'e verdiği röportajda cemaatin MHP içine sızmaya çalıştığını fakat bunu kestiklerini itiraf etti.
Piknik yapan vatandaşlar el bombası buldu20 Ekim 2014 10:34
Adıyaman Gölbaşı ilçesi tarihi demiryolu köprüsü yakınlarına piknik yapmaya gelen vatandaşlar araziye bırakılmış 1 adet el bombası bulundu.
Hac dönüşü fenalaşan kadın hastaneye kaldırıldı20 Ekim 2014 10:32
Ön tanısında Ebola olmadığı düşünülen hasta, tedbirler kapsamında hastanede izole edilmesinin ardından referans hastaneye gönderildi.
Osmanlı'nın kapıları Beşiktaş'a açık!20 Ekim 2014 10:31
Osmanlıspor'un kurucularından Ahmet Gökçek, Beşiktaş'ın maçlarını Osmanlı Stadı'nda oynamak istemesi halinde Siyah-beyazlı takımı keyifle ağırlayacaklarını söyledi.
Ak Parti Milletvekili özel görevle Libya'ya gidiyor
Hasta çocukları okula göndermeyin
"Devler Ligi"nde üçüncü hafta heyecanı
Öncelik kamu düzeni
Operatörler WhatsApp’ı ücretli yapabilir!
Aşermenin psikolojik olduğu kanıtlandı
Fenerbahçe'ye şok üstüne şok!
Bayern tam gaz, Dortmund düşüşte
Haydarpaşa Numune'de Ebola paniği
Devler Ligi'nde üçüncü hafta heyecanı
Niğde'de bir dağcı iniş sırasında kayboldu
Kadın sözüne 350 milyon lira kredi
Düğünde açılan ateş sonucu 2 kişi yaralandı
Halk otobüsünün çarptığı kadın hayatını kaybetti
MHP'li Türkeş'ten geç gelen cemaat itirafı!
Vandalizm bir can daha aldı!
Ücretsiz devlet dershaneleri bugün açılıyor
Japonlar 50 yıllık hayali gerçekleştirdi
Kim'in karısı da ortaya çıktı
Nijerya`da okullarda başörtüsü yasaklandı!
Filenin en büyüğü belli oluyor
Apple Watch’a yeni rakip
Piknik yapan vatandaşlar el bombası buldu
FIFA iki Türk hakemi liste dışı bıraktı
Hac dönüşü fenalaşan kadın hastaneye kaldırıldı
Batı Şeria'da 3 Filistinli gözaltına alındı
Osmanlı'nın kapıları Beşiktaş'a açık!
THY'de sistem arıza yaptı
Nüfusun yüzde 70'i maaşlı çalışıyor
Peçe takan seyirci salondan atıldı
Kritik uyarı! Dolandırıcıların yeni tuzağı
Meclis'te bu hafta
Arda: Simeone ile Terim arasındaki tek fark...
'İhbar maillerini polisler yazıyordu'
Galatasaray'da şok! Nolan Smith kadro dışı bırakıldı!
Sabiha Gökçen'i Malezyalılar alıyor
Kanguruların geçmişte bu özelliği yoktu!
Hamsi tava nasıl yapılır?
Ordu'da trafik kazası: 1 ölü 1 yaralı
En uzun şiir bulundu
Galatasaray'da kombinesi olan yandı!
Mustafa Sarıgül'ün esrarengiz buluşması
Süreç için Akillerden 10 talep
İzmir'in yeni filinin adı "Deniz" oldu
Anti-Balaka kaçırdığı askeri serbest bıraktı
ABD'den PYD'ye silah
Dikkat kar geliyor!
Aziz Yıldırım çok sinirlendi!
4 bin kişi evinden tahliye edildi!
Petrol hayalleri kuyuya düştü!
Diego'yu Bruno Alves yakmış!
Apple Watch’a yeni rakip
Eski başkan ve oğluna araçta infaz
Lüks otomobilden kokain çıktı
Bileti kesildi! Devre arası gidiyor!
Dilmen: Beşiktaş, Cicinho'yu transfer etsin
Banyoda karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü
Yeni başkana ilk tavsiye
İki tekne çarpıştı!
Borsa haftaya nasıl başladı?
WhatsApp kullananları kızdırabilecek haber!
Piyasaların gözü bu toplantıda!
Büyümenin sert şekilde düşmesi bekleniyor
Avustralya'da burka yasağı kaldırıldı
Loto milyonerinin başına bakın ne geldi
ABD'li muhabir Suruç'ta öldü