Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
McCarthy: Asıl soykırımı Ermeniler yaptı! 'İç Güvenlik Paketi'nde değişiklik yapılacak' Ev sahipleri dikkat: Son gün 25 Mart! Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 25 Haziran 2013 Salı 16:09
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,249 kez okundu.

Türkiye, bağımlılıkla mücadele için bir kez daha harekete geçiyor28 Şubat 2015 09:45
Yeşilay, “Yeşilay Haftası” dolayısıyla bağımlılıkla ve bağımlılığı teşvik eden güç ve odaklarla mücadele etmek konusunda otoriteleri ve toplumu bir kez daha harekete geçirecek.
Türkiye'nin genetik kılavuzu çıkacak27 Şubat 2015 14:43
Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin Genetik Hastalıklar Tanı Merkezi'nde başlatılan mikro dizilim çalışmasıyla ilk defa SGK kapsamındaki bazı vatandaşlara tanı için ücretsiz genetik testler yapılacak.
Avrupa'yı sarsan grip virüsünden koruyacak 4 bitki27 Şubat 2015 10:17
Uzmanlar Avrupa ülkelerinde süratle yayılan gribal enfeksiyonun önümüzdeki haftalarda ülkemizi de etkileyebileceğini belirtiyor.
Türk doktor tıp literatürüne girdi!27 Şubat 2015 09:28
Anal fistül hastalığına yakalananların yaşam kaliteleri, iltihap ve benzer sızıntılar nedeniyle oldukça düşüyor.
Türkiye'deki grip vakaları AB ve ABD'den az26 Şubat 2015 21:07
Prof. Dr. Mustafa Bakır, Türkiye'de grip vakalarının ABD ve Avrupa'dan çok daha düşük oranlarda seyrettiğini belirtti.
Olağanüstü grip salgını yok26 Şubat 2015 12:04
Sağlık Bakanı Müezzinoğlu, Avrupa'daki grip salgınına ilişkin, "Şu anda olağanüstü bir salgın, kamuoyunu teyakkuza geçirecek bir durum söz konusu değil" dedi.
"Alo ilacını almayı unutma" hattı26 Şubat 2015 10:45
Burdur Sağlık Müdürlüğünün başlattığı proje kapsamında hastaların tedavilerine düzenli devam edebilmeleri için sesli mesaj gönderilerek, ilaçların zamanında alınması hedefleniyor.
Reflü bebeklerde daha sık görülüyor25 Şubat 2015 17:29
Yetişkin hastalığı ve ’mide yanması’ olarak bilinen reflünün, aslında bebeklerde daha çok görüldüğü belirtildi.
Zeytinyağı, kanser hücrelerini yok edebilir25 Şubat 2015 16:38
ABD'de yapılan bir araştırma, zeytinyağındaki oleokantal maddesinin kanser hücrelerini 1 saatten kısa sürede yok edebileceğini gösterdi.
Anne adaylarına tuz uyarısı!25 Şubat 2015 16:16
Uzmanlar, aşırı tuz tüketiminin hem gebelik zehirlenmesine neden olabileceğini hem de bebekte ölüm riskini artırabileceğini belirtti
Ağız kokusuna karşı diş ipi kullanın25 Şubat 2015 15:49
Dişlerinizi fırçaladıktan sonra da arasında kalan yemek artıklarının kokuya dönüşmemesi için diş ipi kullanmanız gerekiyor.
Hamilelikte tuz tüketimine dikkat25 Şubat 2015 15:46
Kadın Hastalıkları ve Tüp Bebek Uzmanı Doç. Dr. Hakan Çoksüer, aşırı tuz tüketiminin hem gebelik zehirlenmesine hem de bebekte ölüm riskini arttırabileceğini belirtti.
İç Güvenlik Paketi mesaisi sürecek
Nakliyeciler Mısır'ın kararından tedirgin
Hurda modern yöntemlerle toplanacak
Güneydoğu'nun kaderi değişecek
Önce imza sonra oy atacaklar
McCarthy: Asıl soykırımı Ermeniler yaptı!
Umut Bulut'tan Fenerbahçe sözleri!
Beşiktaşlı futbolcular değerlerini katladı
Baransu gözaltına alındı!
'İç Güvenlik Paketi'nde değişiklik yapılacak'
Ev sahipleri dikkat: Son gün 25 Mart!
Hürriyet'in yalanı tescillendi!
Karşıyaka, Orduspor'u farklı geçti
Bilic'e 4 yıllık teklif!
Japonya'da Vahid Halilhodzic dönemi
Facebook intihara meyilli kişileri raporlayacak
Halep'e araştırma heyeti gönderilecek
CHP'li Şişli Belediyesi otel için ağaç kesti
İtalya'da gündem Sabri!
Şubat ayı ihracat rakamları açıklandı!
Meteorolojiden kuvvetli yağış uyarısı
Afganistan'da bombalı saldırı: 2 ölü
Vleminckx, Beşiktaş'a turu müjdeledi
Şubat ayının en iyileri seçilecek!
İsrail 30 öğrencinin Gazze'den çıkışına izin verdi
Akıl almaz baraj taktiği!
Cumhurbaşkanı Erdoğan ihrama girdi
Nemtsov cinayetinin sorumluları bulunmalı
"Paralel yapı" soruşturmasında 24 tutuklama talebi
Fırtına hücumda etkisiz kaldı
İmralı Kandil'e rest çekti
Sahte MİT’çi büfe vaadiyle dolandırdı
Başkan yardımcısı karantinaya alındı
Irak'da şiddet durulmuyor: 102 ölü
Binlerce kişiye iş kapısı
İsrail'in gözaltıları sürüyor
Ukrayna'da ayrılıkçılar 4 öğrenciyi serbest bıraktı
Melo'dan Hamit Altıntop itirafı
'TSK içinde alkol müptelası paralelciler var'
Ali Dürüst'ten Sneijder - Hagi kıyaslaması
Reyhanlı'da facianın eşiğinden dönüldü!
Nazlıaka Özgecan için neden dans ettiğini açıkladı
PEGIDA İngiltere'de umduğunu bulamadı
Önce Ahmedinejad sonra Esed...
Şevki Yılmaz: Ahmet kaya şehit olmuştur
İstenmeyen adam Netanyahu
Kartal lige dönüyor!
Vatandaş dolar topluyor!
Yarım bardak suya 20 bin avro
Avrupa şampiyon Türk takımı: Gaziantep Polis Gücü
İran'ın nükleer gücü Netanyahu'yu korkuttu
Premier Lig'de büyük skandal
Arda 35 milyon Euro'luk çılgın teklifi açıkladı
Psikiyatri hastalarından sanat sergisi
Kocaeli'de doğalgaz patlaması: 1 yaralı
Ateşkese rağmen çatışmalar devam ediyor
"Derbide gücümüzü göstereceğiz"
Bahçeli'den Yaşar Kemal için anlamlı taziye
"Ben de Galatasaray'ı alkışlarım"
Beşiktaş taraftarı isyan etti
Bomba yüklü araç infilak etti: 1 Kişi öldü
Cumhurbaşkanı Erdoğan Suudi Arabistan'da
"Keşke hayvanları çalsaydınız da, onu öldürmeseydiniz"