Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail'den çok kritik Türkiye hamlesi! Tayvan'da uçak faciası: 51 ölü Hakan Fidan'ı "Emin" kod adıyla dinlemişler! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 23 Temmuz 2014 Çarşamba 10:43
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,237 kez okundu.

Diyabet hastalarına bayram uyarısı23 Temmuz 2014 14:59
Acıbadem Kadıköy Hastanesi Endokrinoloji ve Metabolizma Uzmanı Prof. Dr. Can, diyabet hastalarının bayramda beslenmelerine özen göstermesi gerektiğini kaydetti.
Diyabeti frenleyen 5 egzersiz23 Temmuz 2014 12:33
Düzenli fiziksel aktivitenin diyabet hastalığına yakalanma riskini düşürdüğü daha önce yapılan araştırmalarla kanıtlanmış durumda.
Uzmanlar uyarıyor! Bayramda dikkat edin23 Temmuz 2014 12:21
Afyon Kocatepe Üniversitesi (AKÜ) Hastanesi Başdiyetisyeni Çağrı Kitiş, Ramazan Bayramı'nda fazla şeker tüketiminin mide ve bağırsak sistemini bozduğunu bildirdi.
Orucun beyin üzerindeki inanılmaz etkisi22 Temmuz 2014 17:30
Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Biyokimya Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Cemal Çevik, oruçla ilgili bilinmeyenleri anlattı.
Obezler, şifayı YYÜ'de buluyor22 Temmuz 2014 17:23
Kilo probleminden kurtulabilmek için diyet ve spor yaparak birçok sıkıntıya katlanan ancak daha da kötü duruma gelen obezite hastaları, çareyi YYÜ Dursun Odabaş Tıp Merkezi'nde buluyor.
Köpekler kanser teşhisinde ne kadar etkili?22 Temmuz 2014 16:05
İngiliz doktor Claire Guest tarafından eğitilen Daisy isimli köpek, kanser hastalarına teşhis koyabiliyor.
Erkekler bu habere dikkat!22 Temmuz 2014 13:17
Kendini güçlü hissetmek isteyen erkekler problemleri reddetme eğiliminde oldukları için depresyonu fark edemeyebiliyor.
Gül kokusu hafızayı güçlendiriyor22 Temmuz 2014 12:43
Gül kokusunun öğrenmeyi kolaylaştırdığı ve hafızayı güçlendirdiği ortaya çıktı.
İnme ve demans hastalıkları tırmanışa geçti22 Temmuz 2014 11:23
Dünya Nöroloji Federasyonu 22 Temmuz'u “Dünya Beyin Günü“ olarak ilan etti.
Türkiye’den Gazze’ye doktor gönderilecek mi?22 Temmuz 2014 09:56
Sağlık Bakanı Müezzinoğlu, Gazze’ye Türkiye’den doktor gönderilmesine ilişkin sorulara cevap verdi.
Hepatitin ABC’si21 Temmuz 2014 18:22
Hepatit genel anlamı ile karaciğerin iltihabıdır. Bu durum ilaç, toksinler, metabolik hastalıklar, alkol ve çeşitli viral ve bakteriyel enfeksiyonlara bağlı olarak gelişebilir.
Yanlış ayakkabı kemik çıkıntısına yol açıyor21 Temmuz 2014 18:16
Yanlış ayakkabı giymenin başparmaklarda kemik çıkıntısına yol açtığı bildirildi.
12 Dev Adam kampa girdi
Parçalanmak üzere yola çıktı