Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Lisansüstü Eğitim görenler dikkat! İnce: CHP'nin kendine güveni yok Sakarya'da helikopter düştü iddiası Ömer AltaşKorkaklara paye verilmez!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 17 Nisan 2014 Perşembe 11:32
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,235 kez okundu.

Kuduz hastalığı ilçeyi karantinaya aldırttı!17 Nisan 2014 10:56
Kemer ilçesine bağlı Pınarbaşı köyünde bir sığırda kuduz hastalığı görülmesi nedeniyle karantina başlatıldı.
İngilizlerden büyük buluş!17 Nisan 2014 10:03
İngiliz araştırmacılar, insanlığın kurtuluşu için önemli bir buluşu gerçeğe dönüştürmeye hazırlanıyor.
Kilo vermek için yeni yöntem: Yeşil kahve17 Nisan 2014 09:42
Yeşil kahvenin kilo vermeye yardımcı olduğu belirlendi. Son zamanlarda kilo vermek isteyenlerin gözdesi oldu.
Vücut kendini saat 23.00'ten sonra yeniliyor16 Nisan 2014 19:40
Gençliğin ve sağlıklı yaşamın korunması için önemli olan uykunun, özellikle 23.00-04.00 saatleri arasında vücudun yenilenmesini sağladığı bildirildi.
Beynin en iyi çalıştığı yaş: 2416 Nisan 2014 16:59
Bilim adamlarının araştırması, bilişsel becerilerin en üst düzeye ulaştığı dönemin 24 yaş olduğunu gösterdi.
Vücut kendini gece 23.00'dan sonra yeniliyor16 Nisan 2014 16:38
Sağlıklı yaşamın korunmasında uyku önemli bir yatarken, özellikle gece 23.00-04.00 arasında karaciğerin vücudu yenilemeye başladığı belirtildi.
Her derde deva bu yiyecekler16 Nisan 2014 15:42
Mısırın öyle bir faydaları var ki bunları hiç duymadınız.
Aşırı kilo ve stres hipertansiyona sebep oluyor!16 Nisan 2014 15:32
Denizli Devlet Hastanesi İç Hastalıkları Uz. Dr. Güray Ceylan, aşırı kilo, tuz, alkol tüketimi, egzersiz yapmamak ve stresin hipertansiyona sebep olduğunu söyledi.
Sara ilacına geçici ithalat izni16 Nisan 2014 14:53
Sağlık Bakanlığı, piyasada zor bulunan belirli tiplerdeki sara, nöbet veya titreme ataklarının tedavisinde kullanılan "Mysoline" isimli ilaca geçici ithalat izni verdi.
Sigara kadar zararlı!16 Nisan 2014 14:48
Mükemmelliyetçilik size en az sigara kadar zarar verebilir. Ayrıca kalp hastalığı, huzursuz bağırsak sendromu ve insomnia yani hastalık derecesinde uyuyamama problemine neden olabilir.
Bahar, enerjinizi tüketmesin!16 Nisan 2014 14:25
Baharın gelmesiyle birlikte siz de yorgunluk ve halsizlik sorunu yaşıyorsanız endişe etmeyin, hastalık değil, doğal bir süreç olan bahar yorgunluğuna azaltmanın yollarına bakın.
Genç babalarda depresyon riski fazla16 Nisan 2014 12:37
20'li yaşların ortasında baba olanların doğumdan sonraki 5 yıl depresyona yakalanma riski yüzde 68 fazlaolduğunu gösterdi.
Haber10 mobil sayfası güncellendi!Yeni paralel kumpasın hedefi Cumhurbaşkanlığı seçimi!Ankara Büyükşehir'de paralel operasyon başladı!Hürriyet'ten ilizyon ve çarpıtmaSuriyeli çocuktan Erdoğan'a büyük sürprizÜniversiteye girişte yeni dönem!Dışişleri'ndeki zirveyi dinleyen hain belli oldu!Hürriyet 'ağ'ları karıştırdı!The Jerusalem-Today's Zaman kardeşliği!Hürriyet ve Bugün, Gül'ün sözlerini çarpıttı!Ahlak dersi veren Çandar'dan yakın arkadaşına kumpas!Aziz Yıldırım'a ret! Cezaevine girecekCumhurbaşkanı Gül'den patronlara mesaj!Keşke Öğrenmeseydim Diyeceğiniz GerçeklerParalel örgütün bilgi-işlem ağına ağır darbe!İdamdan Kurtaran Tokat!G.Saray'ın yıldızı F.Bahçe'de!Tüm Manşetler
Irak'ta askeri karargaha saldırı: 13 ölü 17 yaralı
Seyirciz maç tarih oluyor!
58 milyon dolar kıdem tazminatı alacak
Lisansüstü Eğitim görenler dikkat!
Haber10 mobil sayfası güncellendi!
Uçağın motoruna arı sürüsü girdi!
İnce: CHP'nin kendine güveni yok
Dini mekanlar "rehber din görevlisi"ne emanet
Yeni paralel kumpasın hedefi Cumhurbaşkanlığı seçimi!
Sakarya'da helikopter düştü iddiası
Hürriyet'ten ilizyon ve çarpıtma
Kadına karşı şiddet'e elektronik kelepçeli takip!
Dikkat! İDO sefer saatlerinde değişiklik
30 yaş ve üstüne sınavsız üniversite
Rekabet Kurulu ceza yağdırdı
Cezayirliler sandık başına gitti
Suriyeli çocuktan Erdoğan'a büyük sürpriz
Sinemaseverleri 6 yeni film bekliyor
F.Bahçe derbiyi kazanırsa bir ilk gerçekleşecek!
Dokunulmazlık dosyaları kalkıyor
Boğaz gemi trafiğine kapatıldı!
F.Bahçe'ye bir şok daha!