Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Türkiye'nin 11'i belli oldu İTÜ'ye budist tapınağı istediler 'Bizi bekleyenler var!' Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 17 Mart 2015 Salı 21:00
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,250 kez okundu.

Kahvaltıda kesinlikle çay içmeyin!28 Mart 2015 19:04
Kahvaltı ve yemeklerde çay, kahve ve meyve suyu içenler dikkat!
Aşırı tuz tüketimi, obeziteyi tetikliyor28 Mart 2015 12:20
Türkiye'deki en önemli sağlık probleminin "salgın" diye değerlendirilebilecek obezite ve hipertansiyon olduğu söylendi.
Domuz gribine karşı Osmanlı yöntemi28 Mart 2015 11:04
Son günlerde artan domuz gribi vakaları birçok kişinin ölümüne neden olurken, Osmanlı dönemini de tehdit eden bulaşıcı hastalıklara karşı dünyada korunabilmiş tek ada tahaffuzhanesi olan Urla Karantina Adası ile başa çıkıldı.
İngiltere'de Türkiyeli hastaya tarihe geçen kalp nakli28 Mart 2015 07:31
Kalp hastası Hüseyin Ulucan'a, donörün durmuş kalbi nakledildi. Geçen yıl Avustralya'daki operasyondan sonra bu nakil Avrupa'da bir ilk oldu.
İngiltere'de Türk hasta üzerinde 'tarihi kalp nakli'27 Mart 2015 21:19
İngiltere'de ilk kez durmuş kalple nakil ameliyatı yapıldı.
Yiyeceklerin "sesleri" iştahı etkiliyor27 Mart 2015 16:46
Bilim adamları, çiğnerken ağızda ses çıkaran yiyeceklerin daha fazla iştah açtığını tespit etti.
Gribiniz ağır geçiyorsa dikkat!27 Mart 2015 12:38
Gen mutasyonunun gribin daha ağır geçmesine yol açabileceği belirlendi.
Ani bebek ölümlerinin kaynağı bu olabilir27 Mart 2015 09:49
Hava sıcaklığının 30 derecenin üzerinde olması halinde ani bebek ölümü riski 5 kat artıyor.
Türkiye, 'Organ Ticaretine Karşı Avrupa Sözleşmesi'ne imza attı27 Mart 2015 03:11
Türkiye, organ ticaretiyle mücadeleye katılan 14'üncü ülke oldu. Sözleşme kendi rızası olsa bile para karşılığı hertürlü organ ticaretine yasak getiriyor.
Endişe uyku bozukluklarını tetikliyor26 Mart 2015 16:30
Uykuya dalamama ya da sık sık uyanma gibi sorunlar tekrarlandığında kişide uykuyla ilgili endişeler oluşur ve uyku bozuklukları daha da artar.
Griple ilgili doğru bilinen yanlışlar26 Mart 2015 14:04
Grip hastalığının Influenza A, Influenza B ve Influenza C virüslerinin neden olduğu viral bir enfeksiyon olduğunu belirten İç Hastalıkları Uzmanı Dr. Nafiz Karagözoğlu, grip hastalığıyla ilgili doğru bilinen yanlışları anlattı.
Bunamaya karşı günde 3 bardak süt26 Mart 2015 13:43
ABD'de bilim adamlarının yaptığı araştırma, günde yaklaşık 3 bardak süt içmenin bunama riskini azaltabileceğini ortaya koydu.
Nepal'de Said Nursi Camii açıldı
Galatasaray'da son dakika gelişmesi
Şırnak'ta katliam gibi arazi kavgası
Türkiye'nin 11'i belli oldu
Bir dilek tuttu, "Vali Amca"sı gerçekleştirdi
Kahvaltıda kesinlikle çay içmeyin!
Yunanistan'da F tipi cezaevi protestosu
Filistinli 10 yaşındaki kızdan Türkiye'ye teşekkür
İTÜ'ye budist tapınağı istediler
Kafkasyalılardan HDP’nin ziyaretine tepki
Elazığ'da karayoluna kaya düştü
Şanlıurfa’da ‘Ümmet Yürüyüşü’ düzenlendi
Aile hekimleri için flaş açıklama
İki fincan çaya rekor ceza
Ünal Aysal: Ezik bir kulüptük
Lufthansa her yolcu için 50 bin euro ödeyecek
Abbas: Araplar, tarihte ilk kez ittifak etti
Fransa seçimlerinde ikinci tur yarın yapılacak
Cips paketinden sağlam patates çıktı!
İşte YÖK raporunda KPSS'nin en zeki karı kocaları!
Putin: Filistin'e bağımsızlığında yardım edeceğiz
Turistik tesisler yerle bir oldu
Suriye sınırında 10 kişiye gözaltı
Başörtülü hamile kadına ırkçı saldırı
Yemen'de büyük patlama!
Sezonun ilk uçağı iniş yapamadı
'Bizi bekleyenler var!'
'Böcekçi' polislerle ilgili flaş gelişme
Siirt'te polise saldırı: 7 yaralı!
Faroe Adaları'ndan Suriyeli mülteci hamlesi
Kanadalı atlet okyanusta boğuldu
Konyaspor doping şokuyla sarsıldı
Parasal sıkılaştırma başlıyor!
'İsyancılar İran'ın piyonu'
K.Maraş'ta deprem!
G.Saray Genel Kurulu'nda Gülen tartışması
Milliler, Hollanda karşısında…
Kılıçdaroğlu belgeselinin gösterimi yapıldı
Başörtülü hamile kadına ırkçı saldırı
Ve 'TURKUAZ' denize indi
Marchisio'da yırtığa rastlanmadı
Kuyt'tan Gerrard itirafı
Yarışta 22., Avrupa'da 1.!
KKTC Futbol Federasyonu, Rum Federasyonu'na üye oluyor
Beşiktaş'ta yeni üyeleri mazbatalarını aldı
Ürdün'de Amrabat buluşması!
IOC'den Gökçe'ye kutlama mektubu
Arınç ve Gökçek hakkında suç duyurusu
Edirne'den Van'a Türkiye bir saat kararacak
AK Parti 550 kişiyi belirlemek için toplandı
Karabük hazırlıkları sürüyor
Akdoğan: 'HDP olmazsa kıyamet kopmaz’
Enes Ünal A Milli Takım kadrosunda!
Et fiyatlarını düşürecek gelişme
Sisi: 'Ortak bir Arap gücü oluşturulmalı'
Barcelona'dan Koke'ye tam 60 milyon euro
Le Pen: Eurodan çıkmalıyız
Kahire Üniversitesi önünde patlama: 8 yaralı!
Tarım işçileri kaza yaptı: 2 ölü
İran'dan Türkiye'ye ağır sözler
Berrak Tüzünataç Kürtçe öğrendi
Turkcell'de rekor fiyat
Konsolosluk personeli ölümden döndü: 3 yaralı
Demba Ba ve Sow'u övdü
Pepe 2018'e kadar...
'Paradaki dalgalanmalar olağanüstü değil'
Formula 1'de ilk cep Hamilton'ın