Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

AYM'den 4 iptal, iki yürütmeyi durdurma! G.Saraylı futbolcu taraftarın üzerine yürüdü! Çirkin iddialara büyükelçilikten cevap! Prof. Dr. Erol GökaYeni denizin balıklarıyız
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 2 Ekim 2014 Perşembe 18:51
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,242 kez okundu.

Tiroid kanseri kadınlarda daha çok görülüyor02 Ekim 2014 15:05
Tiroid nodüllerinin erkeklere oranla kadınlarda daha sık görüldüğünü belirten Radyolog Doç. Dr Başar Sarıkaya, bu yüzden tiroid kanseri riskinin kadınlarda daha fazla olduğunu söyledi.
Bu duyu yaşam süresini etkiliyor!02 Ekim 2014 14:21
Amerikalı bilim adamları, koku alma duyuları güçlü olan kişilerin daha uzun ömre sahip olabileceğini tespit etti.
Panik atak ile baş etmenin yolları02 Ekim 2014 14:15
Psikolog Fatih Sönmez panik atak ile ilgili soruları yanıtladı.
Türkiye'de ilk kez bu ameliyat yapıldı02 Ekim 2014 13:47
Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Yakutiye Araştırma Hastanesi'nde, ilk kez 'biyonik kulak' olarak bilinen koklear implant ameliyatı yapıldı.
Bal öksürük ilacı kadar etkili02 Ekim 2014 13:43
Yapılan araştırmaya göre vücudu hastalıklara karşı koruyan balın öksürük ilaçları kadar faydalı olduğu ortaya çıktı.
Ebola doktorlarına 10 milyon dolar02 Ekim 2014 12:12
Afrika Kalkınma Bankası, Ebola salgını ile mücadele edecek gönüllü doktorlar için 10 milyon dolar bağışlayacağını açıkladı.
Bal öksürük ilacı kadar etkili02 Ekim 2014 12:08
Yapılan araştırmaya göre vücudu hastalıklara karşı koruyan balın öksürük ilaçları kadar faydalı olduğu ortaya çıktı.
Bitki çayları ölümcül sonuçlar doğurabiliyor01 Ekim 2014 22:29
Günün hangi saatinde ve ne miktarda içilmesi gerektiği bilinmeden sıkça tüketilen bitki çayları ciddi sağlık sorunlarına sebep olabiliyor.
Fizik tedavide seans kısıtlaması kaldırıldı01 Ekim 2014 15:10
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Çelik, harp ve vazife malulleri ile gaziler için fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamalarına yönelik seans kısıtlamasının kaldırıldığını belirtti.
Kırmızı etin cazibesine kapılanlara uyarı01 Ekim 2014 15:03
Günde bir öğünden fazla et yememek gerektiği ve tek öğün ve fazla miktarda alınan her besinin kalp hastalıklarında ani şikayetlere sebep olabileceği belirtildi.
Bakanı Yıldız, Moskova'da01 Ekim 2014 14:18
Bakan Yıldız, Moskova'da Gazpromexport Başkanı Elena Burmistrova, Gazprom Başkan Yardımcısı Alexsandır Medvedev ve Gazprom Yönetim Kurulu Başkanı Alexey Miller ile yaptığı görüşmelerin ardından gazetecilerin sorularını yanıtladı
İlaçta yeni dönem başladı!01 Ekim 2014 13:35
TEB Genel Sekreteri Kızılay, 'SGK, ilaçta taban fiyat uygulamasıyla doktor ne yazarsa yazsın 'ben ilacın en ucuzunu öderim, geri kalan parayı hasta öder' diyecek" dedi.
5 liralık banknot tükendi
Alman istihbaratından NSU oyunu
Meteoroloji'den şiddetli yağış uyarısı