Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Ankara'da diz çökenlerden değiliz' Kayseri'de tartışmalı penaltı! 'Öcalan kararını verdi' Ömer AltaşO Amca!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 19 Aralık 2014 Cuma 23:54
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,247 kez okundu.

Çamur havuzunda şifa arıyorlar19 Aralık 2014 16:06
Vatandaşlardan Göztaşı: "Sağlıklı yaşamak için her hafta kaplıcaya geliyoruz.
Yaban mersininin bilinmeyen faydası19 Aralık 2014 16:03
Yaban mersininin, aşırı yağlı yiyeceklerin olumsuz etkilerini azaltabildiği belirlendi.
Vücudunuzda ben varsa bunları sakın yapmayın !19 Aralık 2014 13:37
Uzmanlar, vücuttaki benlerin kanser riski oluşturabileceğini belirterek, cildin ve benlerin analiz edilmesiyle kanserin önüne geçilmesinde büyük etken olduğuna dikkat çekiyor.
Topuklu ayakkabı hasta ediyor19 Aralık 2014 12:31
Kadınların vazgeçilmez sevdası yüksek topuklu ayakkabılar ayaklarda şekil bozukluğu yaratarak ayak başparmak kemik çıkıntısı oluşmasına neden oluyor.
Alerji riski taşıyan besinlere dikkat edin!19 Aralık 2014 12:25
Sağlık için sayısız faydası bulunan pek çok besin, gelin görün ki kimi kişilerde alerjik sorunlara yol açabiliyor.
Anne adayları dikkat! Gebeliği olumsuz etkiliyor19 Aralık 2014 11:45
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İsmet Duran, gebelikteki diş eti rahatsızlıklarının erken doğum ve düşüğe neden olabildiğini söyledi.
Günde 100 telden fazla dökülüyorsa dikkat!19 Aralık 2014 10:33
Günlük 100 telden fazla saç dökülmesi, hastalık belirtisi olabilir
Astımdan alerji aşıları ile kurtulun18 Aralık 2014 14:56
Astım; dünyada en sık görülen solunum yolu hastalığı olarak karşımıza çıkıyor.300 milyondan fazla astım hastası olduğu, ülkemizde ise yaklaşık olarak her 7-8 çocuktan birinin astım olduğu belirtiliyor.
Reçeteler kontrol altına alınıyor18 Aralık 2014 14:11
Sağlık Bakanlığının sorumluluğunda Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ile birlikte, Reçete Bilgi Sisteminin işlerliği artırılarak, akılcı ilaç kullanımı konusunda il bazında değerlendirmeler yapılacak, tüm hekimlerin reçeteleri kontrol edilecek.
İlaçlara "soğuk zincir" uyarısı18 Aralık 2014 14:10
Sağlık Bakanlığı, ilaç ve serum gibi çeşitli tıbbi ürünlerde herhangi bir bozulmanın meydana gelmemesi için soğuk zincirin sağlanması uyarısında bulundu
Her üç kişiden biri tehdit altında18 Aralık 2014 13:12
Her üç kişiden birinde varis görülebileceğini söyleyen Doç. Dr. Ali Rıza Cenal, kadınlarda, günün büyük bölümünü ayakta geçirenlerde ve hamilelerde varisin daha sık görüldüğünü belirtti.
Reçeteler kontrol altına alınıyor18 Aralık 2014 12:29
Sağlık Bakanlığının sorumluluğunda Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ile birlikte, Reçete Bilgi Sisteminin işlerliği artırılarak, akılcı ilaç kullanımı konusunda il bazında değerlendirmeler yapılacak, tüm hekimlerin reçeteleri kontrol edilecek.
Yeni Türkiye için kritik tarih!
İşte son anket! İki partiden sürpriz çıkış
19 yıldır dinliyorlar
Türkiye son derece önemli bir aktör
Ankara'da silahlı kavga: 1 ölü
'Ankara'da diz çökenlerden değiliz'
Putin'den aşk itirafı, sevgilisi kim?
Hobbit rekorla başladı
Fransa'da AA muhabirine İslamofobik saldırı
'İlave vergiler gündeme gelebilir'
Davutoğlu, Barzani ile ne konuştu?
Kuyt'tan ayrılık açıklaması!