Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Görenler şaşkına döndü: Tam 15 kiloluk... Sakın bu oyuna gelmeyin! Dudak uçuklatan kazancı! Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2014 Pazar 10:39
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,241 kez okundu.

Sağlık turizminden 2,5 milyar dolar gelir21 Eylül 2014 11:25
Sağlık turizminden geçen yıl 2,5 milyar dolar gelir sağlandı.
Spor yap bulmaca çöz alzheimer olma20 Eylül 2014 23:28
Kanser ve kalp hastalıklarından sonra en sık görülen hastalık olan alzheimer, yaşlanan dünyayı tehdit ediyor.
Sonbaharda bunları yiyin20 Eylül 2014 17:32
Sonbaharın kendini hissettirmesiyle birlikte bağışıklık sistemini de güçlendirmekte fayda var. Mevsim meyve ve sebzeleriyle hastalıklardan korunmanız mümkün.
Her baş ağrısı migren midir?20 Eylül 2014 10:58
Baş ağrıları konusunda açıklama yapan Prof. Dr. Fuat Güldoğuş, baş ağrısının çeşitli nedenlere bağlı olabileceğini, bunların çoğunun günlük streslere bağlı geçici ve kısa süreli baş ağrıları olarak görüldüğünü ifade etti.
Hamileler burun tıkanıklığına dikkat!19 Eylül 2014 16:27
Hamilelikte burun içerisindeki dokuların ve damarların ödemlenmesi sonucu burun tıkanıklığının arttığını söyleyen KBB ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı Op. Dr. Emre İlhan, bu durumun hamilelik öncesi tedavi edilmesi gerektiğini belirtti.
"Ebola barış ve güvenliği tehdit ediyor"19 Eylül 2014 16:18
BM Güvenlik Konseyi Ebola'yı "uluslararası barış ve güvenliği tehdit eden bir sorun" olarak ilan etti.
Türkiye'de ilk kez kendi organlarıyla nakil19 Eylül 2014 15:14
Türkiye'de ilk kez bir hastaya kendi organları kullanılarak bağırsak nakli ameliyatı gerçekleştirildi.
Aşıdan sonra bu dört belirtiye dikkat19 Eylül 2014 13:44
Annelerin aşılarla ilgili en çok sordukları soruların yanıtlarını veren Dr. Tijen Diri, aşı yapıldıktan sonra bebek ve çocukların iyi takip edilmesini önererek şu bilgileri verdi:
İğneyle damar arama dönemi kapanıyor19 Eylül 2014 12:54
Uzmanlar, kan alma işlemi sırasında damar bulmak için yapılan iğnenin deriye ne kadar zarar verdiğini ve acı hissettirdiğini söyledi.
"Torba Yasa" ailelerin yüzünü güldürecek!19 Eylül 2014 11:26
Prof. Dr. Faruk Buyru, "Torba Yasa" ile SGK kapsamında tüp bebek denemesinin 2'den 3'e çıkarıldığını hatırlatarak, bunun olumlu bir değişiklik olduğunu belirtti.
Ağız kokusunun önüne geçme tüyoları19 Eylül 2014 11:16
Yrd. Doç. Dr. Burcu Karaduman, fizyolojik kaynaklı ağız kokusunun önüne geçebilmenin yollarını anlattı.
Aile sağlığı merkezlerine acil görevi19 Eylül 2014 10:46
Acil hastalar sadece hastanelere gitmeyecek. Aile sağlığı merkezleri mesai saati dışında ve hafta sonu da açık olarak acil hizmeti verecek
Maden ocağında göçük: 1 ölü
Afganistan devlet başkanını seçti
Suriye sınırına askeri araç sevkiyatı
6 ton hamsi dağıtıldı
Kanlı çatışmalar: 15 ölü
Askeri helikopter düştü: 6 ölü
F.Bahçe anlaşmayı resmen duyurdu!
Görenler şaşkına döndü: Tam 15 kiloluk...
Sakın bu oyuna gelmeyin!
Özal siyasete dönüş için sinyal verdi!
R. Sociedad taraftarını üzdü!
Dortmund'un başı sakatlıklarla belada!
Sapanca'dan bu kez iyi haber!
1 liranın altında ekmek satan fırınlar yandı
Dudak uçuklatan kazancı!
Susuzluktan ölen çift bulundu
Bu plakalar servet değerinde
G.Saray'da futbolcular o ismi istiyor!
Sadık Yakut vekil Cumhurbaşkanı oldu
Kerry: İran bizimle rol alabilir
F-16'lar Suriye sınırına gönderildi
Kavakçı: Türkiye baharını 12 yılda yaşadı
Türkiye gücünü bir kez daha ispatladı
İstanbulluları umutlandıran proje!
Esed güçleri Türkmen bölgesine saldırdı
Tarihi anlaşma! İsmi değişiyor
Trabzonspor ilk galibiyet peşinde!
Öğretmenler greve gitti!
Hüseyin Avni Mutlu'dan ilginç G.Saray tweeti
Erdoğan: Bu operasyon tamamıyla millidir!
Evde su tasarrufu için neler yapılmalı?
Eboue: Veysel'den de, Sabri'den de...
Erdoğan Suriyeli kızın yaşadıklarını anlattı
'Türkiye bir merkez olabilir'
Rusya'ya şok! 40 kişi öldürüldü
Konsolosluk personeli Köşk'te
F.Bahçeli yıldız ayrılmak istediğini açıkladı!
Cavcav: Değişiklikleri ben yaptım!
Servis aracı beklemeye son!
Fiyatı 9 ayda tam yüzde 216 arttı
Trabzon'dan Olcan açıklaması
Bakan müjdeyi verdi: Teşvikler geliyor!
Yenilenebilir enerji teknisyeni yetiştirilecek
Mısır Dışişleri Bakanlığı'nda patlama
Leonardo DiCaprio ve Erdoğan aynı toplantıda