Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Hamas ve Fetih anlaştı, İsrail bombaladı! Ankara Büyükşehir'de görev değişikliği 3 büyüklerin peşinde olduğu yıldız! Celal KazdağlıKeferhawar
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 21 Nisan 2014 Pazartesi 10:13
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,236 kez okundu.

Çocuk diyetinin püf noktaları23 Nisan 2014 15:46
Yanlış beslenme yüzünden artık çocuklar 8 yaşında diyete başlıyor.
Yeşil çay kalbe iyi geliyor!23 Nisan 2014 15:39
Uzmanlar günde 4-5 kupa yeşil çay içilmesiyle iyi ve ucuz bir antioksidan etki sağlayabileceğini belirtti.
Bahar yorgunluğuna dikkat!23 Nisan 2014 15:26
Havaların ısınmasıyla yeni bir uyum sürecine giren insan vücudunun en çok buna ihtiyacı var.
Duruş bozukluğu şikayetini dikkate alın!23 Nisan 2014 13:53
Duruş bozukluğu ‘skoyloz’ belirtisi olabilir.
Kuduz Ağrı'da can aldı!23 Nisan 2014 12:55
Ağrı'nın Doğubayazıt İlçesinde köpek tarafından ısırılan ve tedavisine gecikmeli başlanan 54 yaşındaki Hüseyin Medenioğlu, kuduzdan hayatını kaybetti.
Çikolata tüketimi hipertansiyon için faydalı!23 Nisan 2014 11:45
Hiper tansiyonun düşmesine yardımcı olan bitter çikolata, hipertansiyon hastalarının yüzünü güldürdü.
Ispanak, diş çürümelerini önlüyor!23 Nisan 2014 11:42
Dr. Fevzi Özgönül, ıspanağın dişlere faydası hakkında bilgi verdi.
Yeşil biber'in hiç bilinmeyen faydası!22 Nisan 2014 14:50
Vücudun tüm dengesini alt üst eden ve günümüzde çok sık rastlanan rahatsızlıklardan biri olan stresi azaltan besinlerden bazıları.
Varislere karşı kiraz ve böğürtlen yiyin!22 Nisan 2014 12:17
Kadınların mor kabusu varislerden korunmak için evinizde ve günlük hayatınızda bazı basit ama etkili önlemler alabilirsiniz
Kafasını çarptı deha oldu!22 Nisan 2014 11:25
ABD'de yaşayan Jason Padgett beyin tahribatı sonucu 'savant sendromu'na yakalanan liseden terkli genç, şimdi zekâ küpü olmuş.
Gençler bu hastalığa dikkat!22 Nisan 2014 11:16
Türkiye’de 100 bin parkinson hastası olduğunu, hastalığın gençleri de etkiliyor.
Ağız kokusu ölçülüp yüzde 70 yok ediliyor21 Nisan 2014 17:41
Yaşayan için büyük bir sosyal sorun olan ağız kokusu, ölçüldükten sonra kişiye özel bir şekilde tedavi edilebiliyor.
Ermeni meselesinde Yeni Türkiye vizyonu!Dünya basını tarihi mesajı böyle gördüMahçupyan: Yeni bir yola girildi!Sözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!Filistin'de tarihi anlaşma!Berktay: Tarihi bir dönüm noktasıHer gün binlerce çocuk ölürken, yaşasın 23 Nisan!Erdoğan'dan Ermeni meselesine yeni sayfa!Fatih Erbakan adaylığını resmen açıkladı!Esed'e tepki için bu fotoğrafı paylaştılar!Başbakan: Yine ters köşe olabilirsinizAğustos Ayı İçin İlk Anket YapıldıErdoğan'ın alkışladığı cevap!Bu pozisyon 40 yılda bir olur!Kulislerde dolaşan bomba iddia!Kabinenin Çocukluk Halleri!Mahçupyan'dan Türköne'ye tek cümlelik cevap!Tüm Manşetler
Android 4.4.3'ten ipuçları
53 yeni santral üretimi
Afganistan’da polis karakoluna saldırı
Gökhan Töre idmana çıktı!
Florya'da Fatih Terim şoku!
Eski Adalet Bakanı hayatını kaybetti
Almanya Cumhurbaşkanı Gauck Türkiye'ye geliyor
Hamas ve Fetih anlaştı, İsrail bombaladı!
Ermeni meselesinde Yeni Türkiye vizyonu!
Dünya basını tarihi mesajı böyle gördü
ManU eski ekibi tekrar topluyor
Ankara Büyükşehir'de görev değişikliği
3 büyüklerin peşinde olduğu yıldız!
Sözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!
Kurt Seyit ve Şura'nın yayın saati değişti
Necdet Özel'le selfie yarışı
Kırımoğlu; Bir hafta sonra Kırım'a döneceğim
Ezan sesinden rahatsız olup dava açtı!
Anzakların torunları gelmeye başladı!
İkinci el otomobil satışları artıyor!
Feshane’de 10 Bin kişilik muhlama!
ABD Başkanı Obama Japonya'da
Yargıya da darbe yaptıktan sonra yok olacaklar
Filistin'de tarihi anlaşma!
Barca ilk transferini açıkladı!
Suriyeliler için uluslararası mali destek yetersiz kaldı
'G.Saray - F.Bahçe derbisini bilen yok'
Kuzey Kore'den G.Kore'ye taziye
Katalonya, "İspanya'ya rağmen" kararlı
"İslamcılara karşı darbeyi desteklemeliyiz"
Facebook'tan bir yenilik daha
Kamu kurumlarını soydular
Okyanustaki gizemli sesin kaynağı
Cumhurbaşkanlığı adaylığı için ilk başvuru
Kitap fuarına kavga bulaştı
Berktay: Tarihi bir dönüm noktası
Kozmetik ve temizlik ürünlerindeki büyük tehlike
AK Parti'li başkanı kene ısırdı
Gökhan ilk kez konuştu: Masanın üstüne çıktı...
TSK'dan Süleyman Şah'a takviye
Müdür koltuğu ile bakın ne yaptılar!
Kardeşlerin doğum sırası karakterlerini nasıl etkiliyor?
Aziz Yıldırım için yeni umut
Mahçupyan: Yeni bir yola girildi!
Kudüs'te Müslüman mezarlığına ırkçı saldırı
Dolandırıcıların yeminli oyunu!
Çocuk diyetinin püf noktaları
Yeşil çay kalbe iyi geliyor!
AK Parti'li başkanı kene ısırdı!