Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Erdoğan'ın bu sözleri salonu ayağa kaldırdı! 85 dakika sonra hayata döndü! Saray'a sürpriz atama Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 31 Ocak 2015 Cumartesi 14:47
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,248 kez okundu.

Kilo değişikliği kırık riski yaratıyor31 Ocak 2015 12:46
Menopoza girenlerin kilosundaki büyük değişikliklerin kemik kırığı riskini artırabileceği belirlendi.
Sigara akciğer kanserini 25 kat arttırıyor31 Ocak 2015 12:25
Onkoloji Uzmanı Prof. Dr. Abdullah Büyükçelik, "Araştırmalara göre, sigara, akciğer kanserini 25 kat arttırıyor" dedi.
Topuklu ayakkabı fıtık sebebi31 Ocak 2015 11:07
Yüksek topuklu ayakkabılar ayak anatomisini bozarak vücutta ciddi problemlere yol açıyor.
Çocukları hastalıklardan korumanın 8 yolu30 Ocak 2015 14:57
Uzmanlara göre basit önlemlerle kışı rahat ve hastalıksız geçirmek çok da zor değil.
Ebola virüsü değişime uğruyor30 Ocak 2015 14:10
Kuzeybatı Afrika ülkesi Gine'deki Ebola salgınını takip eden bilim adamları, virüsün mutasyona uğradığı uyarısında bulundu.
Anne ve bebekten ''uzman ebe'' sorumlu olacak30 Ocak 2015 11:49
Türkiye genelinde anne ve bebek sağlığı konusunda, daha çok bilgi ve tecrübeye sahip ''uzman ebeler'' hizmet verecek.
Bu çay kanserden koruyor!30 Ocak 2015 11:31
Yeşil çayın ağız bölgesindeki kanser hücrelerini yok ettiği ve sağlıklı hücrelerin oluşmasına yardımcı olduğu bilimsel olarak ispat edildi.
Saç ektirmeye bitkisel veda30 Ocak 2015 11:28
Türkiye’de her 5 erkekten birinin yaşadığı saç dökülmesi sorununun saç ektirme gibi yöntemlere büyük paralar harcamadan bitkisel yollarla çözülebileceği kaydedildi.
Psikolojik ağrılara dikkat!30 Ocak 2015 11:27
Vücudumuzun değişik yerlerinde ortaya çıkan ağrılar her zaman fizyolojik nedenlerden kaynaklanmıyor. Kimi zaman ağrıların nedeni psikolojik olabiliyor. Önemsenmeyen ağrılar birçok hastalığı da beraberinde getiriyor…
Gözdeki görünmez tehlike!30 Ocak 2015 10:53
Gözyaşı kanalı tıkanıklığı, enfeksiyonlara davetiye çıkarıyor
Kanal tıkanıklığı sebebiyle gözleriniz enfeksiyon riskiyle karşılaşabilir30 Ocak 2015 09:24
Gözde sulanma, iltihaplanma, gözyaşı kesesi bölgesinde şişlik, apse gibi belirtilerle ortaya çıkan gözyaşı kanal tıkanıklığı, göz sağlığını tehdit eden hastalıkların başında geliyor.
Gerçek kimliğinizi bulmanın ve özgür birey olmanın yolu30 Ocak 2015 08:27
Yurtdışında psikologların yeni keşfi olan “Etki Terapisini” Türkiye’de ilk defa Psikolog Şeyda Boybeyi uyguluyor.
Öğrencilere bir takviye daha!
Almanya'da Müslüman futbolculara büyük şok!
Bayern Münih'e ağır darbe
İsmail Kartal gemi alıyor
Paşa'ya bir darbe daha!
Paralel yapıya bir suç duyurusu daha
Krasic gidebileceği 3 ülkeyi açıkladı!
Atatürk Havalimanı için kriz masası oluşturuldu
Barış Manço ölümünün 16. yılında anıldı
Uludere'de bir asker ağır yaralandı
'Sina'da çözüm askerin çekilmesi'
Merkel'den Syriza'ya ret
Akhisar 12 haftadır kazanamıyor!
Kardemir Karabük'e Mesut Uğur Yılmaz atandı
Lodos gemiyi karaya oturttu
Konyaspor, Frey'den vazgeçti
Uzman çavuş intihar etti
İtalya'nın yeni cumhurbaşkanı belli oldu
ÖSYM'den "yazılı sınav" açıklaması
Almanya eski cumhurbaşkanı Weizsäcker hayatını öldü
Koray Arslan serbest kaldı
Haluk Bilginer Hollywood yolcusu
MHP'den AK Parti'ye sürpriz transfer!
Marica veda ediyor! Bundesliga yolcusu
İddialı sözler: Türkiye için mükemmelim
Davutoğlu İzmir'e müjdeyi verdi!
Vuslat, Şubat sayısını çıkardı
Duygun Yarsuvat: Fetullah Gülen'i ABD çağırdı
Bahçeli'den geometrik seçim vaadi
CIA ve MOSSAD'ın öldürdüğü ortaya çıktı
İşitme engellilerin dünyasına "ses" oldu
TİKA Cezayir'deki eserlere sahip çıkıyor
Saniyede 15 dolar kazandırdı
Fatih'in geleneği Amasra'da hala sürüyor
Yunanistan Filistin'i devlet olarak tanıyabilir
Erdoğan'ın bu sözleri salonu ayağa kaldırdı!
İhracatı 5 il sırtladı
"Dünya bizi takip edemiyor"
"AÖF Akademik Takvimi"nde değişiklik
Serena Williams şampiyon oldu
Emre Çolak'ın "dalya" heyecanı
Gülen'lerin yargılandığı tecavüz davasında sır CD
Kilo değişikliği kırık riski yaratıyor
'Göremiyorlarsa yazıklar olsun'
Ünlü oyuncu hastaneye kaldırıldı
Frey, Torku Konya'ya gidiyor!
Şanlıurfaspor, Serdar Özbayraktar ile yollarını ayırdı!
Es Es'ten transfer
Sigara akciğer kanserini 25 kat arttırıyor
Beşiktaş ve G.Saray'la oynayan takım sahte çıktı
Çılgın Seydou Doumbia iddiası
Emre uyarıyı yaptı: Sizi buraya almam!
Yunanistan'da özelleştirmeler durduruldu
Kamuya 4 yıllık sınır geliyor
Ukrayna'nın elinde uçak kalmadı
İşte BJK'nin gelecek planı!