Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Kedinin fareyle oynadığı gibi...' Ünlü sanatçı Semiha Yankı'dan kötü haber! 'Diego'dan umudum yok' Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 27 Eylül 2013 Cuma 17:08
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,243 kez okundu.

Sağlık Bakanlığından MERS ve Ebola açıklaması22 Ekim 2014 16:22
Sağlık Bakanlığının Ebola ve MERS-CoV hastalıklarını başından beri yakından izleyerek, konu ile ilgili her türlü tedbiri ivedilikle aldığı belirtildi.
ABD'de yeni skandal!22 Ekim 2014 15:31
ABD'de tıbbı cihazlarda güvenlik açıkları tespit edildi, hacklenebileceği belirtildi.
Ebola korkusu Türkiye'ye sıçradı!22 Ekim 2014 13:10
Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) tarafından şimdiye kadar 7 farklı ülkede yaklaşık 9 bin Ebola vakası ile karşılaşıldığı bildirildi. Türkiye de alarmda olan ülkeler arasında. Peki Ebola'dan korunmak için ne yapmalı?
Sınır Tanımayan Doktorlar'ın Ebola başarısı22 Ekim 2014 11:47
Sınır Tanımayan Doktorlar (MSF) örgütü, Ebola virüsünü yenen 1000. hastayı taburcu ettiklerini belirtti.
Gazlı içecekler bağımlılık yapıyor22 Ekim 2014 11:26
Özellikle hararet giderme konusunda buzdolabımızdan eksik etmediğimiz gazlı içecekler ve meyve sularının, aslında içerdikleri doğal olmayan katkı maddeleri nedeniyle, sağlığımızı nasıl olumsuz etkilediğini biliyor muydunuz?
İzmir'de Ebola şüphesi!22 Ekim 2014 09:27
1 ay önce Somali'ye gidip gelen üniversite öğrencisi H.Ö., yüksek ateş şikayetiyle hastaneye gidince ebola şüphesiyle karantinaya alındı.
Türk doktor Mehmet Öz'ün başı belada22 Ekim 2014 07:48
Türk asıllı doktorun başı diyet hapları yüzünden belada.
Ebola 15 dakikada tespit edilebilecek21 Ekim 2014 17:43
Fransız bilim adamları, Afrika'yı tehdit eden Ebola virüsünü 15 dakika içinde tespit eden test geliştirdi.
Kars'ta "Afrika hastalığı" şüphesi21 Ekim 2014 17:20
Kars'a bağlı Kümbetli köyünde hayvanlarda "Afrika hastalığı" görülmesi üzerine köye hayvan giriş ve çıkışları yasaklandı.
Tıpta çığır açacak gelişme!21 Ekim 2014 17:06
Polonya'da, dünyada ilk kez denenen bir yöntemle felçli bir kişi, yürümeye başladı.
Erkekleri de tehdit ediyor21 Ekim 2014 16:01
Erkeklerde meme kanseri riski vurgulanarak, erkeklerin göğsünde şişkinlik hissettiğinde hekime başvurması gerektiğini söylendi.
Felçli hastalara umut ışığı21 Ekim 2014 16:01
Polonya'da, dünyada ilk kez denenen bir yöntemle felçli bir kişi, burun boşluğundan alınan kök hücrelerin omuriliğine nakledilmesinin ardından yeniden yürümeye başladı.
Real Madrid Liverpool'u dağıttı
Ardalı Atletico Devler Ligi'nde farka koştu
Arsenal'den 90'da geri dönüş
Tramvay durağında bekleyenlere araç çarptı
Beşkent'te şüpheli paket paniği
'Kedinin fareyle oynadığı gibi...'
Akdoğan: Öcalan onları tahrik etti!
Aslan Panzere çarptı!
Bruma neden kadro dışı bırakıldı, Taffarel açıkladı!
Şanlıurfa'da feci kaza: 1 ölü, 3 yaralı
Galatasaray taraftarından alkış!
İrlandalı bakana Beşiktaş forması
ABD'de Ebola önlemleri
Antalya'da taksi su kanalına uçtu
Arena'da Avrupa'yı hayran bırakan şov!
Peşmerge'den IŞİD'e çok ağır darbe!
Varşova deplasmanda yine yıktı!
Hamit Altıntop, 424 gün sonra ilk 11'de
Bir dizi daha erken final yapıyor!
Paralel yapı soruşturmasında 2 emniyet müdürü teslim oldu
Bakan Avcı: Bu olaylar Mardin'e yakışmadı
Kartal uzatmada kanatlandı
Gaziantep'te inşaatta çökme: 1 ölü
Bilic: Partizan maçına hazırız
Bilic: Partizan maçına hazırız
"Sadece sokak güvenliğini kastetmiyoruz"
Tanju Çolak: Hakkari'ye gittik kepenkler açıldı
Barzani: Bu anlaşma düşmanlarımıza cevaptır
Cannavaro'ya vergi soruşturması
Marmara depremle sarsıldı!
Pentagon hatasını itiraf etti!
Jetler, Avustralya'ya ait uçağı indirdi
Lost'un yönetmeni Kocaeli'de
F-35'e Türk damgası!
3 polise tutuklama istemi
Öğretmenlere 4 yıl zorunluluğu!
Acılı baba, 700 bin TL'lik teklifi geri çevridi
'Trabzon'a yenilmemek iyi sonuç'
Meme kanserinin en az olduğu il
Bursaspor'da çifte şok!
Başkan Usta açılışı çocuklarla yaptı
Mısır'da patlama!
Gaziantep'de MERS virüsü paniği!
Türkiye'de boşanmaların 97'sinin nedeni...
Ünlü sanatçı Semiha Yankı'dan kötü haber!
Demirkol: Galatasaray'ın tek çıkış yolu...
Topbaş’ın acı günü
Öğrencilerin tehlikeli okul yolculuğu
Kar yağışı Türkiye'ye doğru ilerliyor!
Kaçırılan 10 kişiyle ilgili yeni gelişme
Bu hareketi altınla ödüllendirildi
Erdoğan'a hakaret eden savcıya beraat
Kriz çıktı! Migros o ürünleri toplatıyor!
Ukrayna bu iddiayı konuşuyor
Komisyon'dan Soma kararı
Mers virüsü şüphelisi hastaneden kaçtı!
"Enrique istediği zaman beni çıkarır"
TSK'dan flaş 'Jandarma' açıklaması
'Diego'dan umudum yok'
Genç futbolcu nehirde ölü bulundu
Mers virüsü şüphelisi hastaneden kaçtı
Picasso'nun fotoğrafçısı öldü
Parlamentoya silahlı saldırı!
Usta oyuncu DT'nin başına geçti!
Merkel: Camilere yapılan saldırı bize yapılmıştır
NASA, UFO görüntüsü yayınladı!
Ukrayna bu iddiayı konuşuyor