Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kadıköy'de 11'ler belli oldu İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi Süper Lig'de şok istifa! Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2014 Cumartesi 18:36
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,244 kez okundu.

Ebola'dan ölenlerin sayısı yükseldi25 Ekim 2014 14:47
Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ), Ebola salgınında ölenlerin sayısının 4 bin 922'ye yükseldiğini bildirdi.
MERS için 49 hastane belirlendi25 Ekim 2014 14:23
Daha önce 36 ilde Ebola riski taşıyan hastaları takip etmek üzere 45 hastane belirleyen Sağlık Bakanlığı, MERS vaka ve şüphelilerinin de 43 ildeki 49 hastanede gözlem altına altına alınmasını kararlaştırdı.
Acıyı ve ağrıyı azaltıyor!25 Ekim 2014 11:14
Gülmenin faydalarına dair bugüne dek birçok iddia ortaya atıldı. Diş Hekimi ve Protez Uzmanı Sevgen Eralp, içten gülmenin salınan hormonlar nedeniyle insanı dinamik kılarak, acı, ağrı gibi hisleri de azalttığını söyledi.
Ebola'nın aşısı var mı?25 Ekim 2014 10:46
Dünya Sağlık Örgütü (WHO), Ebola ile mücadele kapsamında 2015 yılının sonuna kadar milyonlarca doz Ebola aşısı üretileceğini duyurdu.
Denizli'de MERS virüsü şüphesi24 Ekim 2014 15:18
Denizli'de yüksek ateş şikayetiyle hastaneye başvuran 4 kişi, MERS virüsü şüphesiyle tedavi altına alındı.
MERS sandılar, bademcik çıktı!24 Ekim 2014 14:38
MERS virüsü şüphesiyle hastaneye kaldırılan bir kişinin bademciklerinin şiştiği ve bu nedenle ateşlendiği öğrenildi.
Kabuklarıyla tüketmek kanserden koruyor!24 Ekim 2014 13:02
Uzman Diyetisyen Şebnem Kandıralı, meyve ve sebzeleri kabukları ile birlikte tüketmenin daha fazla vitamin alınmasını sağladığını belirterek, 'Enerji düzeylerini arttırır ve kanserle mücadelede etkilidir.' dedi.
Ruhsal bozukluğu görmezden gelmeyin24 Ekim 2014 12:37
Yaşanan olumsuzluklar sonrası vücudun sürekli salgıladığı stres hormonlarının yalnızca bedeni değil, insan beynini ve psikolojisini de etkilediği, ruhsal bozukluğun bu yüzden görmezden gelinmemesi gerekiyor.
Ebola piyasaları da vurdu!24 Ekim 2014 11:59
New York'ta bir doktora Ebola teşhisi konulmasının ardından dünya borsalarında sert hareketlere yol açtı.
Alternatif tıp "hekimlere" emanet24 Ekim 2014 11:56
Sağlık Bakanlığı, geleneksel, tamamlayıcı ve alternatif tıp uygulamalarının kanıta dayalı yapılabilmesi için yeni düzenlemeye gidiyor.
Bakanlıktan muayenehane düzenlemesi24 Ekim 2014 11:33
Sağlık Bakanlığı, Danıştaya açılan davada iptal kararı verilmesi üzerine muayenehanelerle ilgili düzenlemeye gitti.
Alternatif tıp, yasal teminat altına alınacak24 Ekim 2014 11:33
Tamamlayıcı ve alternatif tıp uygulamalarının kanıta dayalı olarak yapılabilmesi için yeni düzenlemeye gidiyor.
Zararlar için valiliklere ödenekler gönderildi
Aydın Çine'de kuduz karantinası,
Boluspor deplasmanda coştu!
Ala: Önce sen kendi ülkeni yakıp yıkma!
Uşak'a 44 milyon TL'lik yatırım için imza
Paralel yapının partisinde genel başkan belli oldu
Arınç'tan Sırrı Süreyya Önder'e: Haddini Bil
Dünya bu maçı bekliyor
Peşmergeler Zummar'ı IŞİD'den elinden aldı
Manavgat'ı sel aldı
Kadıköy'de 11'ler belli oldu
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım
Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması
Büyük sürpriz! İngiltere'yi sallayan maç!
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
İtalya'da işçiler ayaklandı!
Beşiktaş'ta o iki isim antrmenana katılmadı!
Erken seçim olacak mı?
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
Musul'da IŞİD'e hava saldırısı: 15 ölü
Suarez ısırmamak için bakın ne yapıyor?
Ukrayna'da halk yarın sandık başına gidiyor
Hamsi ihracatı sezona hızlı başladı
Süper Lig'de şok istifa!
Bir ilimiz daha hızlı trene kavuşuyor!
Davutoğlu'ndan milli aşı müjdesi
'Prandelli ile bu iş yürümez'
3 bin 500 hakim ve savcı alınacak
Peşmerge 5 köyü IŞİD'den geri aldı
ABD saldırılarda ilk kaybını verdi
Sınır kapısına havan toğu yağdı
Ebola'dan ölenlerin sayısı yükseldi
Nurullah Sağlam istifa etti
D-8'e BM gözlemci statüsü verildi
Yeşilçam'dan Kanada çıkarması
MERS için 49 hastane belirlendi
Divan kurulunda yumruklar konuştu
Çin, Ay'a insansız uzay aracı gönderdi
Davutoğlu Kayseri’de türbe ziyaret etti
Saatleri geri almayın çünkü...
Arınç, Erdoğan için sinyali verdi
Milyonlarca kart kullanıcısına uyarı
Kobani'de IŞİD'e ağır darbe
'Peşmerge'nin Kobani'ye gitmesi tarihi bir hatadır'
Kartal'la nikah tazeledi
Twitter'da twit sorunu!
Aziz Yıldırım'dan büyük müjde
F.Bahçe'nin toplam borcu açıklandı!
Bakan'ın konvoyunda korkutan kaza! Yaralılar...
'Sarı toz' olayında flaş gelişme
Kabil'de gazeteye protesto
Yarın bu yollara dikkat!
Google'un patronundan uzaydan atlayış rekoru
CHP'li Tanal'dan kadın polise: Sen kimsin?
Gulam Azam'ın son vasiyeti ne oldu?
Bursaspor'da 9 ismin bileti kesildi
'Açık kapı politikamız sürecek'
Öğrenci otobüsü uçuruma yuvarlandı: 6 ölü