Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Buzlu kova yüzünden o ülkenin suyu bitti! Abdullah Gül binmesin diye saklamışlar! İngiltere'den flaş IŞİD açıklaması! Aslan DeğirmenciDavutoğlu Hoca küresel mücadelede yalnız değil!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 18 Eylül 2013 Çarşamba 09:27
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,239 kez okundu.

Nar, Alzheimer düşmanı çıktı30 Ağustos 2014 10:17
Nar deyip geçmeyin! Nar meyvesinin Alzheimer’a karşı koruyucu özelliği olduğu ortaya çıktı
Çikolata ye, kilo ver!30 Ağustos 2014 09:24
Fazla kilolar dert olmaktan çıktı. Özellikle göbek sorunu çekenlere bitter sütlü çikolata umut oldu. Uzmanlar her gün bitter çikolata yemeyi öneriyor.
Çocuğunuz yatağında uyumuyorsa bir sorun olabilir29 Ağustos 2014 18:20
Çocuklar davranış diliyle konuşur. Eğer size yatağında uyumak konusunda sorun çıkartıyorsa bir sorunu olabilir.
Ebola virüsü bir ülkeye daha sıçradı29 Ağustos 2014 17:36
Senegal'de ilk Ebola vakası tespit edildi. Senegal Sağlık Bakanlığı, virüse komşu Gine'den gelen bir gençte rastlandığını duyurdu
Ebola 20 binden fazla kişiye bulaşabilir29 Ağustos 2014 14:57
DSÖ Genel Direktör Yardımcısı Aylward, Ebola salgınıyla mücadeleye ilişkin planını BM Cenevre Ofisi'ndeki basın toplantısında açıkladı.
Alzheimer tedavisinde yeni umut29 Ağustos 2014 14:45
Fransız bilim adamları, Alzheimer hastalığının gelişimini durdurmada etkili bir molekül buldu.
Katarak riski artıyor güneş ışınlarına dikkat!29 Ağustos 2014 11:39
Güneş ışınları hala etkisini sürdürüyor. Gözde ciddi hasarlar meydana getiren UV ışınları, gözün yapısını bozuyor
Ebola el sıkışmayı yasaklattı!29 Ağustos 2014 11:31
Batı Afrika'da bin 400'den fazla can alan Ebola salgının daha da ağırlaşacağı uyarısı yapıldı. Demokratik Kongo Cumhuriyeti, Ebola virüsü nedeniyle senatoda el sıkışmayı yasakladı.
Türkiye diyabette alarm veriyor29 Ağustos 2014 11:28
Türkiye'nin, Avrupa ülkeleri arasında diyabetin en sık görüldüğü ülke olduğu belirtildi.
Kalp çarpıntısını hafife almayın29 Ağustos 2014 10:43
Uz. Dr. Erol Sağatlı, aritmi ve tedavisi hakkında bilgi verdi.
Doğumhanede AIDS paniği!29 Ağustos 2014 07:11
Yabancı uyruklu anne adayı Ege Doğumevi Kadın Hastalıkları Hastanesi’nde sezaryene alındı. Kadın, doğum sonrası AIDS olduğunu söyleyince hastanede büyük şok yaşandı.
Kahve ile ilgili bilinmeyenler28 Ağustos 2014 17:27
İşte kırk yıllık hatrı olan kahve hakkında bilmedikleriniz:
Tolga Zengin'den büyük fedakarlık!
Erdoğan'dan Kütahya'ya kutlama
Gübre desteği için tarih belli oldu
Edirne Belediyesi'nde hayalet korkusu!
Sözleşmesine ilginç bir madde ekletti!
Demba Ba depremi! Şok iddia...
Buzlu kova yüzünden o ülkenin suyu bitti!
ABD uzaya 'çit' kuruyor
Hakan Fidan neden kabinede olmadı?
ABD'deki kazada Türk kadın öldü
Bakan Şimşek'ten Köşk selfie'si
Otogara giren tır 8 araca çarparak durabildi
Rus Donanması'na ait iki gemi Çanakkale Boğazı'ndan geçti
Pembe tişörtlü provokatör gözaltına alındı
Abdullah Gül binmesin diye saklamışlar!
Paralel olmayan polislere akılalmaz baskı!
Özil: Gezegendeki en iyi oyunculardan biriyim
Barcelona'ya veda etti! G.Saray'a geliyor
12 Dev Adam galibiyetle başlamak istiyor
Batistuta: Bacaklarımı kesin
Twitter’ın analiz servisi tüm kullanıcılara açıldı
Küresel ısınma her yıl yüzbinlerce can alacak
İngiltere'den flaş IŞİD açıklaması!
İran yargısından Ruhani'ye 'laiklik' uyarısı
LG Plazma TV'ye veda ediyor
Nar, Alzheimer düşmanı çıktı
Yasadışı madende kaza
İstanbul'da yarın bazı bölgelerde elektrik yok
Erdoğan'ın o çok konuşulan yazısının sahibi bulundu!
Başkent'te ilk tören
Twitter'dan Obama müdahalesi!
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Paralel örgütü temizleyeceğiz
Brezilya ekonomisi durgunluğa girdi
Paralel polislerin o kumpası bozuldu!
Reyting ölçümleme sistemi değişti
Küreğini kapan sahile koştu
Esed'in saldırılarında 64 kişi öldü
İşte Ekonomi bakanlarının masasındaki projeler
Mısır'daki gösterilerde 41 kişi gözaltına alındı
BUDO ve İDO bazı seferleri iptal etti
Dany, La Liga'ya transfer oldu
Reyting ölçümleme sistemi değişti
Altın alacaklar dikkat! O uygulama kalkıyor
Muharrem İnce 300'ü yakaladı!
Çikolata ye, kilo ver!
AVM’de anons dönemi!