Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi Başörtülü kadına ırkçı saldırı! ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun... Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
Vücudu gençleştiren yiyecekler!
16 Haziran 2009 Salı 21:22
Güncellenme Tarihi 6 Aralık 2013 Cuma 08:14
Bu yiyeceklerin her biri birer gençlik iksiri. Bedeniniz güçlenecek kendinizi daha genç hissedeceksiniz.

Bu yiyeceklerin her biri sizi daha da genç gösterecek. Günde birkaç öğünde masanızdan eksik etmeyeceğiniz bu yiyecekler sayesinde kendinizi daha zinde ve sağlıklı hissedeceksiniz.

İşte doğanın mucize gençlik iksikleri;

Soya filizi: Vücudun kendi hormonları kadar etkili. Cildi dolduruyor ve gerginliğini sağlıyor.

Ispanak, lahana: B vitamini bağ dokusunun sıkılığını destekliyor, selüliti önlüyor.

Yeşil çay: Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içeriyor ve böylelikle yaşlılığın doğrudan hücrelerde durdurulmasını sağlıyor.

Su: Hücrelerin ve bağ dokularının dolgu ve destek gereksinimini karşılıyor. Besinlerin hücrelere taşınmasını, atı kların da hücrelerden çıkışını sağlıyor

Som ve ringa balığı: Vücudun acil ihtiyaç duyduğu ama kendi başına üretemediği doymamış yağ asitleri içeren bu balıklar, hücrelerdeki yaşlılık sürecini yavaşlatarak Anti -aging’de anahtar görevi görüyor.

Sarmısak: Bileşimindeki allizin maddesi kan dolaşımını harekete geçirerek cildi arındırıyor. Böylelikle cilt sağlıklı bir renge kavuşuyor.

Tavuk: Vücudun güzellik hormonları üretmek için ihtiyaç duyduğu yüksek değerde protein içeriyor. Ayrıca kolajen ü retimini ve bağ dokusundaki liflerin yenilenmesini destekliyor.

Zeytinyağı: Soğuk preslenmiş hali sağlıklı yaşam için bire bir olan bu yağ, erken yaşlanma ve kırışıklıklar için mükemmel bir silah. Doymamış yağ asitleri hücreleri tehlikelerden koruyor

Yumurta, süt: Dikkat çekici şekilde "niacin" maddesi içeriyorlar. Bu B vitamini depoları hücre yenilenmesi için vazgeçilmez olarak tanımlanıyor.

Rezene: Haftada birkaç kez sofrada olmalı. Kalsiyum zengini bu ot, ciltte su depolanmasını sağlıyor ve hücre yenilenmesinde görev alıyor.

Avokado: E vitamini açısından oldukça zengin. Böylece serbest radikallere karşı içeriden de etki ediyor.

Elma: Şeker ve ensülin cildi yaş landırıyor. Buna karşın elma kan şekerini sabitliyor ve ensülin iniş çıkı şını engelliyor.

internethaber

Bu haber 1,240 kez okundu.

Eti güneş batmadan tüketin!02 Eylül 2014 15:54
Obezite ile ilgili çalışmalar yapan Dr.Fevzi Özgönül, eti güneş batmadan tüketin uyarısında bulundu.
Dikkat! Sıcak havalarda artıyor02 Eylül 2014 15:52
Deride kızarıklık, şişme, kaşıntı gibi belirtilerle görülen egzama sıcak yaz aylarında daha da artıyor.
Ağız kokusunu önlemenin 5 yolu02 Eylül 2014 11:13
Dişler arasındaki köprülerin de koku kaynağı olabileceğini söyleyen Ozan, ağız kokusunu önlemek için ip uçları veriyor.
Strese karşı günde 10 badem, 2 ceviz02 Eylül 2014 11:10
Acıbadem Etiler Tıp Merkezi Beslenme ve Diyet Uzmanı Melis Torluoğlu, gündelik stresle savaşırken yiyeceklerden faydalanılabileceğini söyledi.
Sağlık için çay için!02 Eylül 2014 11:08
Düzenli olarak çay içmenin kalp hastalıkları dışındaki nedenlerden ölme riskini yüzde 24 oranında azalttığını ortaya çıkardı.
Spor yapanları bekleyen sinsi tehlike!02 Eylül 2014 11:07
Spor yapanları bekleyen sinsi tehlike! Ani kalp ölümünün daha çok spor yapanlarda gerçekleşiyor.
Az şu içmek de yorgunluk sebebi02 Eylül 2014 11:06
Tiroid bozuklukları, kansızlık, depresyon ve kaygı bozuklukları gibi sağlık problemlerine dayanmayan bir yorgunluğunuz varsa sebebi yeterli su içmemek.
İşte metabolizmayı hızlandırmanın ipuçları02 Eylül 2014 10:57
Yaş ve yaşam tarzına bağlı olarak metabolizmamız yavaşlıyor. Hayat tarzını ve alışkanlıkları değiştirerek metabolizmayı hızlandırabilirsiniz
Çocuğunuzu öperek hasta edebilirsiniz!01 Eylül 2014 17:52
Öpücükler, çocuğunuzu hasta edebilir, kalp zarı iltihabına sebep olabilir.
Sağlık Bakanlığı yoğun bakım merkezleri kuracak01 Eylül 2014 15:34
Sağlık Bakanlığı çocuklar için yeni yoğun bakım üniteleri, yetişkinler içinse ara yoğun bakım merkezleri kurulmayı planlıyor.
Sağlıkta "ara yoğun bakım merkezleri" kurulacak01 Eylül 2014 14:21
Sağlık Bakanlığı, yoğun bakım ihtiyacının giderilmesi için yeni çalışma başlattı.
Kalp krizi sonrası anevrizma riskine dikkat!01 Eylül 2014 13:40
Sürekli yorgunluk, nefes darlığı, göğüs ağrıları ve çarpıntı hissiyle kendini belli eden kalp anevrizması, kalp krizlerinden birkaç hafta sonra ortaya çıkabiliyor.
Avusturalya'dan Putin'e soğuk tavır
Terim: Bize çelme takan takmış
Aydın'da 270 kg esrar ele geçirildi
ABD‘den İsrail‘e sert tepki!
Ev kredisi alana kedi hediye!
Real'e şok yenilginin ardından kötü haber
Barcelona'da Neymar'a ilginç ceza
Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi
PKK-IŞİD Çatışması haberine açıklama
Adıyaman'da otomobil takla attı: 4 yaralı
Potanın Perileri Belarus'u devirdi!
Sepp Piontek adam gibi adam
Güneş'teki büyük patlamlar korkuttu
2 terörist teslim oldu!
Profesör 200 bin lirasını kaptırdı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan Azerbaycan'da
Justin Bieber tutuklandı!
ABD Yeni Zelanda'yı da yendi!
İşte Trabzonspor'un UEFA kadrosu!
Okmeydanı'nda izinsiz gösteriye müdahale
Başörtülü kadına ırkçı saldırı!
IŞİD ikinci ABD'li gazetecinin de kafasını kesti!
İran'da ayı kurtarma rezaleti!
ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun...
A Milli Takım'da sakatlık şoku
Soma’nın ilk tazminat davası
Batman'da 3.5 şiddetinde deprem
Burak Can Karamanoğlu davası başladı
Milan'dan transfer dersi
İstanbul'a hortum ve fırtına uyarısı!
Mardin Belediyesi'nde 4 dilli tabela
"Hedefimiz Milano'da final"
Kazara mayınlı araziye girdi
Muğla'da turist aracı kazası: 15 yaralı
Canikli, Ordu-Giresun havaalanını inceledi
Prandelli, Dzemaili'yi değil onu istemiş
Müslüm Gürses'in ismi bakın nereye verildi!
IŞİD Avrupa'ya petrol satıyor!
Yeni tat: Kaya tuzlu dondurma
Antalya'da 60 metreden denize uçtu
Başbakan ile muhalefet lideri mahkemelik oldu
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
Kocaeli'de kırmızı alarm!
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı
Kuzey Irak'ta benzin 1.62 lira oldu