Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan: Hollande'dan müjde bekliyorum Bozdağ'dan İmralı açıklaması Savcılık o isimler için harekete geçti Hakan TunaYaseminler altında!
Devlet Bahçeli'nin mal varlığı
Devlet Bahçeli'nin mal varlığı
3 Şubat 2006 Cuma 10:45
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2014 Cuma 14:58
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, mal varlığı tartışmasına katılarak, 8 yıl içinde mal beyanını bütün ayrıntılarıyla iki kez açıkladığını kaydeden Bahçeli, bu bilgilerin bugün de kamuoyuna açık olduğunu belirtti.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, mal varlığı tartışmasına katılarak, "Hükümetin başlattığı tartışmalar seviyesi düşük bir kayıkçı kavgasına dönüşmüştür" dedi. Bahçeli, dün yaptığı yazılı açıklamada, AK Parti yönetimini "sırlar hanedanlığı" olarak tanımladı.

Bahçeli, TBMM'nin ve siyaset kurumunun, mal beyanı mevzuatını dürüst, açık ve ahlaklı siyasetin gereklerine uygun bir yapıya kavuşturmakla görevli olduğunu ifade etti. Genel başkan seçilmesinin üstünden geçen 8 yıl içinde mal beyanını bütün ayrıntılarıyla iki kez açıkladığını kaydeden Bahçeli, bu bilgilerin bugün de kamuoyuna açık olduğunu belirtti.

BAHÇELİ'NİN MAL VARLIĞI

OSMANİYE
303 metrekare kâgir mağaza (2000 yılında satıldı)
100 metrekare kâgir mağaza (2005 yılında satıldı)
Toplam 8 bin 659 metrekare 8 adet arsa
15 bin 404 metrekare arsanın 1/3 hissesi
1071 metrekare arsanın 1/3 hissesi
375 dönüm tarlanın 1/3 hissesi
8 bin metrekare arsanın 1/4 hissesi

MUĞLA VE DATÇA
3 bin 435 metrekare arsa (sit alanında)
60 metrekare yazlık kooperatif evi
Toplam 6 bin 583 metrekare 4 adet arsa

ANKARA
165 metrekare apartman dairesi
793 metrekare arsa
Akbank Ankara Tandoğan Şubesi'nde yaklaşık 30 bin YTL'lik mevduat hesabı.

Bu haber 6,334 kez okundu.

Erdoğan: Hollande'dan müjde bekliyorum31 Ekim 2014 15:18
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fransa Cumhurbaşkanı Hollande ile ortak basın toplantısı düzenledi. Erdoğan, Avrupa Birliği üyeliği konusuna değinerek, "Türkiye şu anda AB müktesebatına en hazır ülke konumundadır" diyerek Hollande'dan da bir müjde beklediğini açıkladı.
Bozdağ'dan İmralı açıklaması31 Ekim 2014 15:03
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, şiddet olaylarının devam etmesi durumunda İmralı görüşmelerinin yeniden değerlendirebileceğini söyledi. Bozdağ, dünkü MGK'nın rekor seviyede uzun sürmesini ise gündemin yoğunluğuna bağladı. Bakan Bozdağ yargıdaki yeni düzenlemelerle ilgili bilgiler verdi.
Bakan Avcı'dan BM'ye ağır eleştiri31 Ekim 2014 13:51
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Antalya Belek'te düzenlenen UNESCO Türkiye Milli Komisyonu 2'nci Büyük Buluşması'nda BM'yi eleştirdi. Bakan Avcı, BM şemsiyesi altındaki UNESCO'nun BM'nin yüz akı olduğunu söyleyip, "Dünya beşten büyüktür" dedi.
Davutoğlu'ndan HDP'nin çağrısına yanıt31 Ekim 2014 13:33
HDP’nin 'sokağa çıkın' çağrısına Başbakan Ahmet Davutoğlu'ndan cevap geldi.
Fırıncı ve Bahadıroğlu'ndan iddialara cevap31 Ekim 2014 10:00
Türkiye'nin ilk özel radyolarından biri olan Moral FM yönetimi, radyo hakkındaki söylentilere, düzenlediği basın toplantısı ile cevap verdi.
Rekor kıran MGK'da çok dikkat çeken cümle!31 Ekim 2014 09:57
MGK toplantıları olağan koşullarda 4 - 5 saat sürerken, dünkü toplantının 10 saat 20 dakika devam etmesi dikkat çekici bulundu.
IŞİD petrolü Esed'e gidiyor31 Ekim 2014 09:35
Paralel medyanın "IŞİD petrolü Türkiye üzerinden satılıyor" diyerek yapmaya çalıştığı algı operasyonu çöktü. Örgüt petrolün bir kısmını Esad rejimine, geri kalanını da tacirler üzerinden Dubai'ye satıyor
Fethullah Gülen, İslamcılara münafık dedi!31 Ekim 2014 09:03
Fethullah Gülen bu haftaki konuşmasında, Avrupa Birliği'ni istemeyen İslam birliğinden taraf olan kesimler için münafık nitelendirmesinde bulundu. Üstü kapalı bir şekilde yeni kurulacak partiye destek vermelerini istedi.
Ethem Mahçupyan: AK Parti 2025'e kadar...31 Ekim 2014 08:44
Başbakan Baş Danışmanı Ethem Mahçupyan, "2015’teki genel seçimde eğer AK Parti’yi indiremezseniz gelecekte bir 10 yıl daha AK Parti ile yaşamak durumundasınız" diyerek 2025'e kadar AK Parti'nin iktidarda kalacağını iddia etti.
Mehmet Metiner: PKK'nın işi bitmiştir31 Ekim 2014 08:42
AK Parti Adıyaman Milletvekili Mehmet Metiner, Kobani için 2. provokasyon çağrısı yapan HDP hakkında ağır eleştirilerde bulundu.
Cumhuriyet tarihinin en uzun MGK'sı31 Ekim 2014 04:01
Türkiye tarihinin en uzun MGK toplantısı olarak tarihe geçen toplantının ardından yapılan açıklamada; "milli güvenliği tehdit eden ve kamu düzenini bozan bir unsur" olarak nitelendirilen Paralel Yapı ile mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceği belirtildi. Kararda, “legal görünüm altında illegal faaliyet yürüten” vurgusu dikkat çekti.
Davutoğlu: Türkiye bu meseleyi çözdüğünde kanatlanacak30 Ekim 2014 22:07
Başbakan Ahmet Davutoğlu, çözüm sürecinin Türkiye'nin geleceği açısından atılan en önemli adımlardan biri olduğunu ifade ederek, "Türkiye bu meseleyi çözdüğünde, bütün ağırlıklarından kurtulacak, adeta kanatlanacaktır. Biz hükümet olarak umudumuzu da, kararlılığımızı da koruyoruz, sonuna kadar da koruyacağız" dedi.