Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Mutluluk kaç para eder? Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması Rusya'ya tarihi ayar! Celal KazdağlıYan yana oturuyorduk, şimdi neden karşı karşıyayız?
Devlet Bahçeli'nin mal varlığı
Devlet Bahçeli'nin mal varlığı
3 Şubat 2006 Cuma 10:45
Güncellenme Tarihi 23 Mayıs 2013 Perşembe 09:56
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, mal varlığı tartışmasına katılarak, 8 yıl içinde mal beyanını bütün ayrıntılarıyla iki kez açıkladığını kaydeden Bahçeli, bu bilgilerin bugün de kamuoyuna açık olduğunu belirtti.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, mal varlığı tartışmasına katılarak, "Hükümetin başlattığı tartışmalar seviyesi düşük bir kayıkçı kavgasına dönüşmüştür" dedi. Bahçeli, dün yaptığı yazılı açıklamada, AK Parti yönetimini "sırlar hanedanlığı" olarak tanımladı.

Bahçeli, TBMM'nin ve siyaset kurumunun, mal beyanı mevzuatını dürüst, açık ve ahlaklı siyasetin gereklerine uygun bir yapıya kavuşturmakla görevli olduğunu ifade etti. Genel başkan seçilmesinin üstünden geçen 8 yıl içinde mal beyanını bütün ayrıntılarıyla iki kez açıkladığını kaydeden Bahçeli, bu bilgilerin bugün de kamuoyuna açık olduğunu belirtti.

BAHÇELİ'NİN MAL VARLIĞI

OSMANİYE
303 metrekare kâgir mağaza (2000 yılında satıldı)
100 metrekare kâgir mağaza (2005 yılında satıldı)
Toplam 8 bin 659 metrekare 8 adet arsa
15 bin 404 metrekare arsanın 1/3 hissesi
1071 metrekare arsanın 1/3 hissesi
375 dönüm tarlanın 1/3 hissesi
8 bin metrekare arsanın 1/4 hissesi

MUĞLA VE DATÇA
3 bin 435 metrekare arsa (sit alanında)
60 metrekare yazlık kooperatif evi
Toplam 6 bin 583 metrekare 4 adet arsa

ANKARA
165 metrekare apartman dairesi
793 metrekare arsa
Akbank Ankara Tandoğan Şubesi'nde yaklaşık 30 bin YTL'lik mevduat hesabı.

Bu haber 6,154 kez okundu.

Taziye dilemek zaafiyet demek değildir!24 Nisan 2014 22:38
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu Başbakan Erdoğan'ın Ermenilere yaptığı taziye mesajını yorumladı
Gül "Dünyanın en etkili 100 kişisi' arasında24 Nisan 2014 21:53
Cumhurbaşkanı Gül, Time dergisinin yıllık hazırladığı "Dünyanın en etkili 100 ismi' arasında yer aldı.
Savaşmaya hazırız!24 Nisan 2014 20:57
Ukrayna Dışişleri Bakanı Andriy Deşçitsa Rusya ile savaşmaya hazır olduklarını belirtti.
AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?24 Nisan 2014 20:19
AK Parti’nin İzmirli Büyük Kongre delegeleri, ''Kimi cumhurbaşkanı görmek istiyorsunuz'' sorusuna ne yanıt verdi?
Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi24 Nisan 2014 20:02
Cumhurbaşkanı Gül ile Başbakan Erdoğan'ın görüşmesi 55 dakika sürdü. Görüşmeye dair açıklama yapılmadı.
Halaçoğlu'na belgeli cevap24 Nisan 2014 19:01
Başbakan Erdoğan'ın da mezun olduğu Marmara Üniversitesi, MHP'li Yusuf Halaçoğlu'nun 'Başbakan Erdoğan'ın cumhurbaşkanı adayı olabilmek için gerekli şartları taşımadığı' yönündeki iddiasını çürüttü.
MHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!24 Nisan 2014 17:16
MHP Grup Başkanvekili Yusuf Halaçoğlu’nun “Erdoğan üç yıllık fakülte mezunu, cumhurbaşkanı olamaz” iddiasına yanıt CHP’den geldi. Sözkonusu iddianın doğru olmadığını ifade eden CHP Milletvekili Aydın Ayaydın, Erdoğan’ın kendi öğrencisi olduğunu söyledi
Arınç: Basın sektöründeki sorunları takip ediyoruz24 Nisan 2014 16:22
Başbakan Yardımcısı Arınç, Medya İhtisas Gazetecileri Federasyonu Genel Başkanı Kenan Macit'i kabulünde, "Basın sektörünün içinde bulunduğu, karşı karşıya geldiği sorunları takip ediyoruz" dedi.
Ankara’da '529 idam için adalet Nöbeti' devam ediyor!24 Nisan 2014 16:12
Ankara’da faaliyet gösteren 23 Sivil Toplum Kuruluşu’nun birleşmesiyle oluşan ‘’İnsanlık İçin Sessiz Kalma Platformu’’ Mısır’da 529 darbe karşıtı hakkında verilen idam kararlarını durdurmak amacıyla 24 saat boyunca “Adalet Nöbeti” tutuyor.
Obama yine 'büyük felaket' dedi24 Nisan 2014 15:45
Obama,Önceki yıllarda olduğu gibi yine "büyük felekat" ifadesini kullandı.
Ermenilerle ilgili ikinci adım yolda24 Nisan 2014 14:41
1915 olaylarının 99'ncu yıldöneminde ölenlerin torunları için 'taziye mesajı' yayınlayan hükümet ikinci adım için kolları sıvadı.
Yasadışı dinleme ile ilgili : 43 ilde 198 soruşturma !24 Nisan 2014 12:24
İçişleri Bakanı Efkan Ala, yasadışı dinleme soruşturması kapsamında 43 ilde 198 soruşturma yürütüldüğünü söyledi.
Taziye dilemek zaafiyet demek değildir!Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlıkSavaşmaya hazırız!AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi400 yıllık hastalığın sırrı çözüldüHalaçoğlu'na belgeli cevapMHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!Bu Video Paylaşım Rekoru Kırıyor!Mastır ve doktora öğrencilerine askerlik şoku!Türkiye Ermenileri Patrikliği: Taziyeyi sevgiyle kabul ediyoruz!Çanakkale Kara Savaşları'nın 99. YılıAslan Domuzu Böyle Parçaladı!Putin'den şaşırtan açıklamaAÖF ara sınav soru ve cevap anahtarı yayınlandı!Merkez Bankası'ndan flaş faiz açıklaması!Altın 2,5 ayın düşüğüne yakınTüm Manşetler
Terminatör geri dönüyor
Mutluluk kaç para eder?
Çin'den Filistin açıklaması
iPhone'a öyle bir özellik geldi ki...
Kapalıçarşı'da altın fiyatları
BMW'nin yeni canavarı büyülüyor
Bilecik'te arı faciası: 1 ölü
İstanbul'a çamur yağdı
BM'den Ukrayna açıklaması
İstanbul'da çamur yağdı
Taziye dilemek zaafiyet demek değildir!
Galaxy S5'ten büyük iddia!
BM'den kimyasal silah açıklaması!
Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlık
Gül "Dünyanın en etkili 100 kişisi' arasında
Şırnak'ta trafik kazası: 7 yaralı
Dev iPhone'dan kötü haber!
Vodafone Cup'a Kartal damgası
'Erdoğan'ın söylediklerine uydum'
Yüksekova'da korkunç kaza!
Hatayı bulunca 12 bin doları kaptı
Samsung'un bombası yok satıyor!
Savaşmaya hazırız!
Tottenham Moyes'un peşinde
Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması
Kadın askerler Kim için ağladı!
Karabükspor'un yasağı kaldırıldı!
AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?
Rusya'ya tarihi ayar!
Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi
Yayladağı'na 2 top mermisi düştü!
87 polisin yeri değişti
Balıkesirspor'da hedef Süper Lig
400 yıllık hastalığın sırrı çözüldü
Önce yüzü sonra bahtı değişti
A Milliler'in rakibi Brezilya
Adana'da akıl almaz olay!
İnşaat iskelesinden düşen 2 işçi hayatını kaybetti
Halaçoğlu'na belgeli cevap
ÇAYKUR'dan bir ilk! Artık bunu da üretecek
Hariri'nin emanetine sahip çıkıyor
Ağrı'da terör örgütüne operasyon
6 ülkeden Rusya'ya yaptırım
Tahkim Kurulu, Fenerbahçe'nin cezasını onadı
Borsa günü düşüşle kapattı
Nokia'nın ismi değişiyor!
Barca'da Arda sesleri yükseliyor!
Vali Mutlu'dan Taksim için son söz
Galatasaray'a iki kötü haber birden!
İsrail Filistin ile barış anlaşmasını askıya aldı
Rektörü 17 Aralık Operasyonuyla dolandırdılar
PFDK'dan Aysal'a şok ceza
"Sahte delil" haberlerine yalanlama!