Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Tuğçe Albayrak yaşam destek ünitesinden çıkartıldı Tanzanyalı öğrenciler İstiklal Marşı'nı farklı okuyor! İşte yardımcıları! Sürpriz isimler var Prof. Dr. Erol GökaÖrgütsel yapılarda kimliklenmek
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 28 Kasım 2014 Cuma 21:24
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,481 kez okundu.

Tuğçe Albayrak yaşam destek ünitesinden çıkartıldı29 Kasım 2014 00:04
Almanya'nın Offenbach kentinde Sırp gençlerin saldırısı sonucu yaralanan ve kaldırıldığı hastanede önceki gün beyin ölümü gerçekleşen Tuğçe Albayrak, 23 yaşına girdiği bugün yaşam destek ünitesinden çıkartıldı.
Bakan Çavuşoğlu Kerry ile görüştü28 Kasım 2014 23:49
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD Dışişleri Bakanı John Kerry ile telefonda görüştü.
Anket oyunu!28 Kasım 2014 23:42
CHP'ye olan yakınlığıyla bilinen SONAR'dan skandal anket. Anket şirketi manipulasyon amacıyla AK Parti oylarının bir kısmını Emine Ülker Tarhan'ın kurduğu partiye yansıttı.
Yine asansör kazası yine ölüm!28 Kasım 2014 23:00
İki katlı binanın dış bölümünde kurulan yük asansörü zemine düştü, 1 kişi yaşamını yitirdi.
Sınır Kapısı'nda 25 kaçak yakalandı28 Kasım 2014 22:25
Kapıkule Sınır Kapısı'nda yapılan 5 aramada 25 kaçak yakalandı.
TEM Otoyolu'nda 2 kaza birden28 Kasım 2014 22:01
TEM Otoyolu'nun Edirne yönünde, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü çıkışında meydana gelen kazada 2 kişi yaralandı.
Cübbeli: Müslüman ol Papa!28 Kasım 2014 21:49
Cübbeli Ahmet Hoca, Türkiye'yi ziyaret eden Papa'yı İslam'a davet etti.
Genç nesiller yeni toplumsal mutabakat istiyor28 Kasım 2014 21:23
Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş, "İslam dünyasındaki genç nüfus yeni bir toplumsal mutabakat istiyor, yeni demokratik yönetimlere güven duymak istiyor" dedi.
O iddianamenin savcısı hayatını kaybetti28 Kasım 2014 21:22
Kenan Evren hakkında darbe iddianamesini hazırlayan Savcı Sacit Kayasu vefat etti
Üç ilde 20 adrese eş zamanlı operasyon28 Kasım 2014 20:32
Yalova Emniyeti KOM ekipleri, Yalova’da 15, İstanbul’da 2 ve Kocaeli’nde de 1 olmak üzere üç ilde 20 ayrı adrese eş zamanlı operasyon yaptı.
iPhone sahipleri 1000 TL kazanabilir!28 Kasım 2014 20:19
Telefon devi BlackBerry, teknoloji devi Apple'dan vazgeçen kullanıcılara 1000 TL ödeme yapma kararı aldı.
7. kattan düşen çocuğu havada yakaladı28 Kasım 2014 20:13
Eskişehir'de temizlik işçisi Şükrü Deniz, 7. kattan düşen 4 yaşındaki Ecrin Esen'i yakalayarak hayatını kurtardı.
Zorlu mücadele nefesleri kesti! Kazanan...
Tuğçe Albayrak yaşam destek ünitesinden çıkartıldı
Mustafa Karaalioğlu ilk kez konuştu