Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Kılıçdaroğlu: En büyük hayalim başbakan olmak AK Parti'den CHP'ye sürpriz ziyaret! FIFA'dan Cimbom'a 14 milyon TL'lik müjde Ömer AltaşHitabet
siyasete yetmez
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 23 Şubat 2015 Pazartesi 13:57
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,513 kez okundu.

Kılıçdaroğlu: En büyük hayalim başbakan olmak30 Mart 2015 16:50
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, "En büyük hayalim Başbakan olmak. Başbakan olursam özel hayatımda, yaşamımda elde ettiğim başarıları toplumsal olarak da Türkiye'ye yaşatmak istiyorum" dedi.
6 ürün hakkında toplatma kararı30 Mart 2015 16:42
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, güvensizliği tespit edilen 6 ürün için toplatma kararı aldı.
İTÜ'lü Müslümanlar ODTÜ'lü kardeşleriyle!30 Mart 2015 16:06
İTÜ'de uzun zamandır hissedilen cami ihtiyacı sebebiyle Müslüman öğrenciler imza kampanyası başlatmıştı. Bunun üzerine tahammülsüz gruplar 'Budist Tapınağı istiyoruz' başlıklı imza kampanyasını başlatarak cami ihtiyacını bir bakıma alay konusu edip Müslümanları yok saymaya kalktı. İslam düşmanı medyanın kampanyaya ilgisi büyük oldu.
Yola atılan çuvaldan 5 kilogram eroin çıktı30 Mart 2015 15:57
Hakkari'de, "dur" ihtarına uymayan otomobilden atılan çuvalda 5 kilogram eroin ele geçirildi.
Pakistan'da Recep Tayyip Erdoğan Hastanesi30 Mart 2015 15:57
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın sözü sonrası yapımına başlanan Pakistan'ın Pencab Eyaletindeni Hastane açıldı.
Başbakanımız yarın açıklamalar yapacak30 Mart 2015 15:56
Kalkınma Bakanı Yılmaz, Başbakan Davutoğlu'nun yarın partisinin grup toplantısında Ekonomi Koordinasyon Kurulu'nda ele alınan konularla ilgili açıklamalarda bulunacağını bildirdi.
Sakarya’da bomba yüklü otomobil ele geçirildi30 Mart 2015 15:52
Sakarya’nın Erenler İlçesinde bir otomobilde düzenekle kurulmuş boru tipi patlayıcı ele geçirilerek, imha edildi. Şoför ve çekici gözaltına alındı, polis konuyu araştırıyor.
Kızılay'dan İdlib'e 50 ton gıda yardımı30 Mart 2015 15:36
Türk Kızılayı tarafından Suriye'nin İdlib kentine 50 ton gıda malzemesi gönderildi.
THY uçağına bomba ihbarı: Acil iniş yaptı!30 Mart 2015 15:19
THY'nin İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan TK15 sefer sayısı ile Brezilya'nın Sao Paulo kentine hareket eden uçağı, Fas'a acil iniş yaptı.
Erdoğan: Muhalefete yardımcı olurum30 Mart 2015 15:18
Cumhurbaşkanı Erdoğan Slovenya'da önemli açıklamalarda bulundu.
Polat, yeni açılan yol çalışmalarını inceledi30 Mart 2015 15:16
Yeşilyurt Belediye Başkanı Hacı Uğur Polat Yakınca-Barguzu bağlantı yolu ve Onbinkonutlar girişinde devam eden yol çalışmalarını inceledi.
10. lale festivali başlıyor30 Mart 2015 15:08
'İstanbul Lalesiyle Buluşuyor!' temasıyla 2005 yılında başlayan İstanbul lale festivali'nin bu yıl onuncusu düzenleniyor.
Rektörlük binası işgal edildi!
Savaş uçakları hastaneyi bombaladı: Çok sayıda yaralı var
Zidane: Zamanım bol
Kılıçdaroğlu: En büyük hayalim başbakan olmak
Whatsapp'a sesli arama özelliği haftaya geliyor
AK Parti'den CHP'ye sürpriz ziyaret!
İran’dan Arap Birliği’ne "ada" tepkisi
Ataman'dan Arroyo açıklaması
6 ürün hakkında toplatma kararı
Dostluk Karavanı Macaristan'da
İran'da mayın patlaması: 5 polis öldü
FIFA'dan Cimbom'a 14 milyon TL'lik müjde
Ukrayna için iflas uyarısı!
Nicolas Anelka İslamofobiye isyan etti
İTÜ'lü Müslümanlar ODTÜ'lü kardeşleriyle!
Galatasaray'da Bruma belirsizliği
Çalhanoğlu için büyük kapışma!
UEFA, Sneijder'in 'en'lerini yayınladı!
Pakistan'da Recep Tayyip Erdoğan Hastanesi
6. Dünya Enerji Düzenleme Forumu
Yola atılan çuvaldan 5 kilogram eroin çıktı
Başbakanımız yarın açıklamalar yapacak
UEFA, Sneijder'in 'en'lerini yayınladı!
Sakarya’da bomba yüklü otomobil ele geçirildi
Koç Holding'de yeni dönem
Aile filmleri festivalde buluşacak
Kızılay'dan İdlib'e 50 ton gıda yardımı
Bayern gözünü kararttı! 100 milyon euro
Rusya'nın doğusunda askeri tatbikat başlatıldı
İsrail eski başbakanına rüşvet hapsi
THY uçağına bomba ihbarı: Acil iniş yaptı!
Erdoğan: Muhalefete yardımcı olurum
Polat, yeni açılan yol çalışmalarını inceledi
10. lale festivali başlıyor
CHP'de sonuçlar belli oldu! Kim kaç oy aldı...
Astımın doğal ilacı elma suyu
Emirates, Nairobi seferlerininin kapasitesini artırıyor
HDP'nin listesine içeriden sert salvo!
Fenerbahçe'de yaprak dökümü
İngilizlerin dev kulübü satılıyor!
Polisin yaktığı uyuşturucu koca şehri sarhoş etti
Filistinlilerin yürüyüşüne İsrail müdahalesi: 20 yaralı
Facebook kavgası kanlı bitti
ÖSYM'de devir-teslim gerçekleşti
Erdoğan Slovenya'da törenle karşılandı
İşte Abdulhamid Han'ın okuyanları titreten duası!
Salih Roma'da kalacak mı?
TBMM Genel Kurulu toplanamadı
Husilerin askeri tesisleri bombalandı
DMO’da casus yazılım şoku!
''Fıkra gibi'' üst geçide yayalar için müdahale
Doğan Medyası Kılıçdaroğlu'nu Cumhurbaşkanı yaptı
Google tıp dünyasına el attı
CHP ön seçiminde ilginç sonuçlar
10 yılda kalbi neredeyse yenilendi
Basketbolda bir dönem kapanıyor
Burak Yılmaz'ın MR'ı çekildi!
14 yeni tünel geliyor! İşte o iller
Giresunspor'da hedef en az 1 puan
Cizrespor şampiyon
Arda Kural kimseyle konuşmuyor
HDP heyeti Barzani ile görüştü
'Tanıtım mesajları 1 Mayıs'ta sona erecek'
ÖSYM'nin yeni başkanı göreve başladı