Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Arda Turan bir devi daha yıktı! 'Paralel yapı'da 7 polise tutuklama! Akdoğan'dan flaş çözüm süreci açıklaması! Celal KazdağlıAcının yok ettiği sınır
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 1 Ekim 2014 Çarşamba 10:50
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,462 kez okundu.

Dortmund Belçika'da şov yaptı!01 Ekim 2014 23:54
Galatasaray'ın yer aldığı Şampiyonlar Ligi D Grubu'nda Anderlecht ile Borussia Dortmund karşılaştı. Kazanan net bir skorla Almanlar oldu. Dortmund Belçika'da şov yaptı!
Güvenlik skandalı İstifa getirdi01 Ekim 2014 23:01
ABD'de Beyaz Saray'daki güvenlik skandalının ardından yoğun eleştirilere maruz kalan Gizli Servis Direktörü Julia Pierson istifa etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başsağlığı mesajı01 Ekim 2014 22:47
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, iş adamı Ali Osman Ulusoy'un vefatı dolayısıyla mesajı yayımladı.
İstanbul Kurban Bayramı'na hazır01 Ekim 2014 22:28
İstanbul Valiliği vatandaşların Kurban Bayramını huzur ve güven ortamında geçirmeleri için bir takım tedbirler alındığını açıkladı.
Davutoğlu: Yarın HDP ve CHP için sınav günü01 Ekim 2014 22:25
Davutoğlu: Kobani'ye yardın isteniyorsa tezkereye 'hayır' denilmemeli dedi
'Paralel yapı'da 7 polise tutuklama!01 Ekim 2014 22:09
Antalya Emniyet Müdürlüğünce "paralel yapı" iddialarına yönelik operasyonda adliyeye sevk edilen 13 polisten 7'si tutuklandı.
Rusya’da kazanan yok01 Ekim 2014 21:54
Şampiyonlar Ligi’nde Zenit St.Petersburg-Monaco maçından gol sesi çıkmadı
Filistin, "işgali" BMGK'ya taşıyor01 Ekim 2014 21:45
Filistin Dışişleri Bakanı Maliki, "işgalin sonlandırılması karar taslağını" Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi'ne sunacaklarını belirtti.
Türkiye ABD engelini geçemedi01 Ekim 2014 21:44
Türkiye Milli Bayan Voleybol Takımı, Dünya Kadınlar Voleybol Şampiyonası ikinci tur F Grubu ilk maçında ABD'ye 3-1 mağlup oldu.
Türk Lirası'nın logosunu tasarlayan isim evlendi01 Ekim 2014 21:43
Türk Lirası’nın logosunu tasarlayan Tülay Lale dünyaevine girdi.
Akdoğan'dan flaş çözüm süreci açıklaması!01 Ekim 2014 21:36
Başbakan Yardımcısı Akdoğan: Davutoğlu-Demirtaş görüşmesi gerilimin düşürülmesi açısından önemliydi.
İbadet bağımlılıktan kurtarıyor01 Ekim 2014 21:33
Abdest, namaz ve duaların yardımıyla yapılan madde bağımlılığı tedavisi olumlu sonuçlar veriyor.
Barut fabrikasında patlamalar: 10 ölü
Galatasaray taraftarı takımına sırtını döndü
Dortmund Belçika'da şov yaptı!
Arda Turan bir devi daha yıktı!
Galatasaray Londra'da dağıldı!
G.Saray'a Londra'da çok kötü haber!
Demba Ba, Tottenham'a meydan okudu!
Güvenlik skandalı İstifa getirdi
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başsağlığı mesajı
Bitki çayları ölümcül sonuçlar doğurabiliyor
İstanbul Kurban Bayramı'na hazır
Davutoğlu: Yarın HDP ve CHP için sınav günü
'Paralel yapı'da 7 polise tutuklama!
Rusya’da kazanan yok
Filistin, "işgali" BMGK'ya taşıyor
Türkiye ABD engelini geçemedi
Türk Lirası'nın logosunu tasarlayan isim evlendi
Akdoğan'dan flaş çözüm süreci açıklaması!
Bozdağ'dan Fethullah Gülen açıklaması
İbadet bağımlılıktan kurtarıyor
Meclis'te E.T. sürprizi!
Erdoğan: Süleyman Şah'ın kuşatıldığı iddiaları yalan
Dev maçta G.Saray'ın 11'i belli oldu!
Sultanlar bu kez kazanamadı!
Rakipten Trabzonspor'a övgü
CHP tezkere kararını verdi
Dev maç öncesi G.Saray'da şok!
Erdoğan Gökçek'i kabul etti
Tottenham'ın yıldızından Beşiktaş'a övgü!
Irak yanlışlıkla IŞİD'e yardım etti iddiası
Çocuğunuzun okul fobisini hafife almayın
Altının kilogramı 88 bin 920 liraya yükseldi
Batman'da izinsiz IŞİD eylemine müdahale
Türkiye hukuk tarihinde bir ilk! Bankaya haciz
TSK personel sayısını açıkladı
Yeni yazarlar altın kalemlerini aldı
Kurban atıklarını açıkta bırakmayın
Sneijder'den flaş Manchester açıklaması
Bayramda havayollarında 296 ek sefer
Halilhodzic: Kulüpte ispiyoncu var
Borsa 5 ayın en kötü kapanışını yaptı
Bodrum'da sevinç: 750 metre derinlikte bulundu
Gaziantepspor'da hedef 3 puan
Ünal Aysal'dan Terim'in davasına yanıt!
YSK seçim yerini açıkladı
İstanbullines, bayramda 3 feribotla hizmet verecek
Mancini'den Galatasaray'a mini jest!
Avrupa'nın en yaşlı nüfuslu ülkesi
Putin'den o iddialara açıklama!
İşte il il bayram namazı vakitleri
Katalonya'da referandum hazırlıkları
Muhteşem Yüzyıl'ın güzel oyuncusu kapandı!
Aysal'dan Terim'e yenıt gecikmedi
6 ayda 57 milyon hacker saldırısı
Arsenal-Galatasaray 6 gol vardı...
TCDD'den tren açıklaması
TBB başörtüsü serbestliğinin iptalini istedi
Yok artık! 3 milyon dolarlık düğün hediyesi!
NATO'dan Türkiye açıklaması!
Türkiye'ye sürpriz ziyaret
"IŞİD'le mücadelede askere ihtiyacımız yok"
Humus'ta patlamalar: 18 ölü 40 yaralı
Mehmet Baransu hakkında yakalama kararı
Türkiye-Polonya ilişkilerinde 600. yıl
Yıldız oyuncu Fenerbahçe'ye geri dönüyor
Bayramda havayollarında 296 ek sefer