Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Hamas ve Fetih anlaştı, İsrail bombaladı! Ankara Büyükşehir'de görev değişikliği 3 büyüklerin peşinde olduğu yıldız! Celal KazdağlıKeferhawar
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 23 Nisan 2014 Çarşamba 17:39
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,400 kez okundu.

Ermeni meselesinde Yeni Türkiye vizyonu!23 Nisan 2014 17:38
Türkiye Alevi, ve Kürt açılımının ardından 1915 olaylarının yıldönümünde Ermenilere taziye mesajı yayınlayarak Türkiye üzerindeki senaryoları boşa çıkardı.
Necdet Özel'le selfie yarışı23 Nisan 2014 17:04
Türkmenistan'da bulunan Orgeneral Necdet Özel, Aşkabat'ta 23 Nisan etkinliklerine katıldı. Törene katılan çocuklar, Özel'le selfie çektirme yarışına girdi.
Ezan sesinden rahatsız olup dava açtı!23 Nisan 2014 16:55
2 haftalık tatil için Türkiye'ye gelen bir Alman çift, ezan sesinden rahatsız olmaları ve seyahat acentesinin kendilerine vaat edilen rahat tatili yaşatamamasını gerekçe göstererek yerel mahkemeye dava açtı.
Anzakların torunları gelmeye başladı!23 Nisan 2014 16:51
Şanlı tarihimizin en büyük zaferlerinden olan Çanakkale Savaşlarının 99. yıl dönümünde, Gelibolu Yarımadası hem yerli hem de yabancı ziyaretçilerin akınına uğradı.
Feshane’de 10 Bin kişilik muhlama!23 Nisan 2014 16:49
Rize dört gün süreyle İstanbul Feshane’ye taşınıyor. 10 bin kişilik Muhlama yapılarak adeta rekor kırılacak
Facebook'tan bir yenilik daha23 Nisan 2014 16:31
Facebook, yaptığı bu yenilikle arkadaşları birbirine daha da yaklaştırıyor...
Kamu kurumlarını soydular23 Nisan 2014 16:30
Eskişehir'de 4 okul ve 1 muhtarlık binasında hırsızlık yaptığı öne sürülen 3 şüpheli gözaltına alındı.
Cumhurbaşkanlığı adaylığı için ilk başvuru23 Nisan 2014 16:26
Suriye'de Cumhurbaşkanlığı adaylığı için ilk başvuru yapıldı.
Kitap fuarına kavga bulaştı23 Nisan 2014 16:19
İzmir Kitap Fuarı’nın önünde, karşı görüşlü guruplar arasında kavga çıktı.
Berktay: Tarihi bir dönüm noktası23 Nisan 2014 16:18
Tarihçi Halil Berktay, Başbakan Erdoğan’ın 24 Nisan mesajının başlı başına muazzam bir olay olduğunu belirterek açıklamanın tarihi bir dönüm noktası olarak değerlendirdi.
AK Parti'li başkanı kene ısırdı23 Nisan 2014 16:09
Kahramanmaraş'ın Andırın İlçesi'nde AK Parti ilçe Başkanı Şaban Avcı'yı kene ısırdı. Hastaneye giden Avcı'nın vücuduna yapışan kene operasyonla çıkartıldı.
TSK'dan Süleyman Şah'a takviye23 Nisan 2014 16:07
Türk Silahlı Kuvvetleri'nin, Suriye'deki Süleyman Şah Türbesi'ne çok sayıda zırhlı araç gönderdiği iddia ediliyor.
Ermeni meselesinde Yeni Türkiye vizyonu!Dünya basını tarihi mesajı böyle gördüMahçupyan: Yeni bir yola girildi!Sözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!Filistin'de tarihi anlaşma!Berktay: Tarihi bir dönüm noktasıHer gün binlerce çocuk ölürken, yaşasın 23 Nisan!Erdoğan'dan Ermeni meselesine yeni sayfa!Fatih Erbakan adaylığını resmen açıkladı!Esed'e tepki için bu fotoğrafı paylaştılar!Başbakan: Yine ters köşe olabilirsinizAğustos Ayı İçin İlk Anket YapıldıErdoğan'ın alkışladığı cevap!Bu pozisyon 40 yılda bir olur!Kulislerde dolaşan bomba iddia!Kabinenin Çocukluk Halleri!Mahçupyan'dan Türköne'ye tek cümlelik cevap!Tüm Manşetler
Android 4.4.3'ten ipuçları
53 yeni santral üretimi
Afganistan’da polis karakoluna saldırı
Gökhan Töre idmana çıktı!
Florya'da Fatih Terim şoku!
Eski Adalet Bakanı hayatını kaybetti
Almanya Cumhurbaşkanı Gauck Türkiye'ye geliyor
Hamas ve Fetih anlaştı, İsrail bombaladı!
Ermeni meselesinde Yeni Türkiye vizyonu!
Dünya basını tarihi mesajı böyle gördü
ManU eski ekibi tekrar topluyor
Ankara Büyükşehir'de görev değişikliği
3 büyüklerin peşinde olduğu yıldız!
Sözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!
Kurt Seyit ve Şura'nın yayın saati değişti
Necdet Özel'le selfie yarışı
Kırımoğlu; Bir hafta sonra Kırım'a döneceğim
Ezan sesinden rahatsız olup dava açtı!
Anzakların torunları gelmeye başladı!
İkinci el otomobil satışları artıyor!
Feshane’de 10 Bin kişilik muhlama!
ABD Başkanı Obama Japonya'da
Yargıya da darbe yaptıktan sonra yok olacaklar
Filistin'de tarihi anlaşma!
Barca ilk transferini açıkladı!
Suriyeliler için uluslararası mali destek yetersiz kaldı
'G.Saray - F.Bahçe derbisini bilen yok'
Kuzey Kore'den G.Kore'ye taziye
Katalonya, "İspanya'ya rağmen" kararlı
"İslamcılara karşı darbeyi desteklemeliyiz"
Facebook'tan bir yenilik daha
Kamu kurumlarını soydular
Okyanustaki gizemli sesin kaynağı
Cumhurbaşkanlığı adaylığı için ilk başvuru
Kitap fuarına kavga bulaştı
Berktay: Tarihi bir dönüm noktası
Kozmetik ve temizlik ürünlerindeki büyük tehlike
AK Parti'li başkanı kene ısırdı
Gökhan ilk kez konuştu: Masanın üstüne çıktı...
TSK'dan Süleyman Şah'a takviye
Müdür koltuğu ile bakın ne yaptılar!
Kardeşlerin doğum sırası karakterlerini nasıl etkiliyor?
Aziz Yıldırım için yeni umut
Mahçupyan: Yeni bir yola girildi!
Kudüs'te Müslüman mezarlığına ırkçı saldırı
Dolandırıcıların yeminli oyunu!
Çocuk diyetinin püf noktaları
Yeşil çay kalbe iyi geliyor!
AK Parti'li başkanı kene ısırdı!