Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kadıköy'de 2. yarı golle başladı / CANLI El Clasico'da maçta 4 gol/ CANLI İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 8 Kasım 2012 Perşembe 16:45
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,464 kez okundu.

Bakan Çelik: Kaçak ne varsa yıkacağız25 Ekim 2014 20:26
Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, "Antalya'da kaçak siteler, kaçak oteller gördük." dedi eline geçen bir davetiyeyi anlattı.
Kadıköy'de 2. yarı golle başladı / CANLI25 Ekim 2014 20:14
Fenerbahçe, Gençlerbirliği karşısında derbinin yaralarını sarmak için çıkıyor.
Erdoğan'dan Necdet Özel'e başsağlığı25 Ekim 2014 20:06
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Hakkari şehit olan 3 asker için Genelkurmay Başkanı Necdet Özel'e başsağlığı telgrafı gönderdi.
Genelkurmay: Teröristler üç kişiydi25 Ekim 2014 20:01
Genelkurmay, Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde üç biri uzman çavuş üç askerimizin sokak ortasında şehit edenlerin 3 kişi olduğunu duyurdu.
Tren alımında TANK modeli25 Ekim 2014 19:55
HÜKÜMETİN 25 alandaki dönüşüm programında ayrıntılar belli oluyor.
Takside kredi kartı dönemi!25 Ekim 2014 19:48
Taksilerde kredi kartıyla ödemede pilot uygulamaya geçiliyor. İstanbul'da bir ay içinde beş taksiyle başlayacak uygulamanın, iki yıl içinde de 18 bin taksiye yaygınlaştırılması hedefleniyor
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır25 Ekim 2014 19:40
Başkentte bir kadın sürücü, trafik tartışmasında, "başörtüsünün çıkarıldığı ve darp edildiği" iddiasıyla şikayetçi oldu.
Türk Yıldızları yine nefes kesti25 Ekim 2014 19:35
"Türk Yıldızları", Ölüdeniz Hava Oyunları Festivali kapsamında Çalış Plajı semalarında gerçekleştiği gösteri nefesleri kesti.
Şehit askerlerin kimlikleri belli oldu25 Ekim 2014 19:15
Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde silahlı saldırı sonucu şehit düşen 3 askerin kimlikleri belirlendi.
Zararlar için valiliklere ödenekler gönderildi25 Ekim 2014 18:49
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Gül, vatandaşların zararlarının ödenmesi için valiliklere gerekli ödenek gönderildiğini söyledi.
Aydın Çine'de kuduz karantinası,25 Ekim 2014 18:43
Çine ilçesinde, 2 mahallede kuduz vakası tespit edilmesi üzerine karantina uygulaması başlatıldı.
Boluspor deplasmanda coştu!25 Ekim 2014 18:42
PTT 1. Lig'de Boluspor, deplasmanda Denizlispor'u 3-0 yendi.
Kadıköy'de 2. yarı golle başladı / CANLI
Erdoğan'dan Necdet Özel'e başsağlığı
Genelkurmay: Teröristler üç kişiydi
Tren alımında TANK modeli
Takside kredi kartı dönemi!
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır
Türk Yıldızları yine nefes kesti
Peşmergeler Zummar'ı IŞİD'den elinden aldı
Şehit askerlerin kimlikleri belli oldu
El Clasico'da maçta 4 gol/ CANLI
Ala: Önce sen kendi ülkeni yakıp yıkma!
Zararlar için valiliklere ödenekler gönderildi
Aydın Çine'de kuduz karantinası,
Boluspor deplasmanda coştu!
Uşak'a 44 milyon TL'lik yatırım için imza
Paralel yapının partisinde genel başkan belli oldu
Arınç'tan Sırrı Süreyya Önder'e: Haddini Bil
Manavgat'ı sel aldı
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım
Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması
Büyük sürpriz! İngiltere'yi sallayan maç!
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
İtalya'da işçiler ayaklandı!
Beşiktaş'ta o iki isim antrmenana katılmadı!
Erken seçim olacak mı?
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
Musul'da IŞİD'e hava saldırısı: 15 ölü
Suarez ısırmamak için bakın ne yapıyor?
Ukrayna'da halk yarın sandık başına gidiyor
Hamsi ihracatı sezona hızlı başladı
Süper Lig'de şok istifa!
Bir ilimiz daha hızlı trene kavuşuyor!
Davutoğlu'ndan milli aşı müjdesi
'Prandelli ile bu iş yürümez'
3 bin 500 hakim ve savcı alınacak
Peşmerge 5 köyü IŞİD'den geri aldı
ABD saldırılarda ilk kaybını verdi
Sınır kapısına havan toğu yağdı
Ebola'dan ölenlerin sayısı yükseldi
Nurullah Sağlam istifa etti
D-8'e BM gözlemci statüsü verildi
Yeşilçam'dan Kanada çıkarması
MERS için 49 hastane belirlendi
Divan kurulunda yumruklar konuştu
Çin, Ay'a insansız uzay aracı gönderdi
Davutoğlu Kayseri’de türbe ziyaret etti
Saatleri geri almayın çünkü...
Arınç, Erdoğan için sinyali verdi
Milyonlarca kart kullanıcısına uyarı
Kobani'de IŞİD'e ağır darbe
'Peşmerge'nin Kobani'ye gitmesi tarihi bir hatadır'
Kartal'la nikah tazeledi
Twitter'da twit sorunu!
Aziz Yıldırım'dan büyük müjde
F.Bahçe'nin toplam borcu açıklandı!
Bakan'ın konvoyunda korkutan kaza! Yaralılar...
'Sarı toz' olayında flaş gelişme
Kabil'de gazeteye protesto
Yarın bu yollara dikkat!
Google'un patronundan uzaydan atlayış rekoru
CHP'li Tanal'dan kadın polise: Sen kimsin?
Gulam Azam'ın son vasiyeti ne oldu?
Bursaspor'da 9 ismin bileti kesildi
'Açık kapı politikamız sürecek'
Öğrenci otobüsü uçuruma yuvarlandı: 6 ölü