Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Hüda-Par Köşk kararını açıkladı! Milyarder Türk işadamına büyük şok! Davutoğlu'ndan kritik ateşkes açıklaması Ömer AltaşErdoğan 'Cumhuriyet' kadınlarına hitap edecek mi?
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 1 Ağustos 2014 Cuma 12:51
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,439 kez okundu.

İhsanoğlu’na namaz sonrası vatandaştan tepki01 Ağustos 2014 14:39
İhsanoğlu, cuma namazı çıkışı bir vatandaşın tepkisiyle karşılaştı
İsrail'in politikası sivilleri sindirmeyi amaçlıyor01 Ağustos 2014 14:27
İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırıları, ölenlerin üçte birinin kadın, yaşlı ve çocuklardan oluşması, İsrail ordusunun halkı korkutarak kendi ateşkes şartlarını kabul ettirmeyi amaçladığı şeklinde yorumlanıyor.
Göğebakan’a son görev01 Ağustos 2014 14:14
Dün kanser tedavisi gördüğü hastanede hayatını kaybeden sanatçı Murat Göğebakan, son yolculuğuna uğurlanıyor.
Alman basınında Filistin yalanları01 Ağustos 2014 13:50
Ülkedeki bazı büyük medya gruplarının İsrail yanlısı yayınları ve ülkede devam eden Filistin’e destek gösterilerini Yahudi karşıtlığıyla ilişkilendirme çabaları tepki topluyor.
510 gram doğdu hayata tutundu01 Ağustos 2014 13:44
İzmir'de annesinin gebelik zehirlenmesi geçirmesi nedeniyle hamileliğin 24. haftasında sezaryenle 510 gram ağırlığında 28 santimetre boyunda dünyaya gelen "parmak bebek" 165 gün kuvözde kaldıktan sonra taburcu edildi.
McDonalds’a 27 milyon dolar ceza01 Ağustos 2014 13:41
Amerikan mahkemesi, fast food zinciri McDonalds’ın restoranında ölen gencin güveliğini sağlayamadığı gerekçesiyle 27 milyon Dolar (57 milyon TL) tazminat ödemesine hükmetti.
Murat Göğebakan için son hazırlıklar tamamlandı01 Ağustos 2014 13:26
Uzun süredir savaştığı kansere yenik düşen sanatçı Murat Göğebakan’ın defnedileceği mezarı hazırlandı.
TSK: 3 işçi ve bir kamyon kaçırıldı01 Ağustos 2014 13:22
Genelkurmay Başkanlığı, terör örgütü mensubu 8-10 terörist tarafından 3 işçinin ve bir kamyonun kaçırıldığını açıkladı.
İngiltere’den Suriye hatırlatması01 Ağustos 2014 13:20
İngiltere'nin Dışişleri Bakan Yardımcısı Ellwood, , Suriye'de geçen hafta 1700 kişinin hayatını kaybettiğini vurguladı.
Kalp krizi geçiren polis öldü01 Ağustos 2014 13:17
Siirt'te bir polis memuru, görevi başında geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.
Kızına benzettiği kişiye kurşun yağdırdı01 Ağustos 2014 13:14
Bursa'da bir kişi, 10 yıl önce evi terk eden kızına benzettiği bayana sokak ortasında kurşun yağdırdı.
Bakan Yazıcı: Marmaray’la çağ açtık01 Ağustos 2014 13:10
Bakan Yazıcı, tarihte çağ açıp çağ kapatan olaylar olduğunu belirterek, Marmaray'ın bunlardan birisi olduğunu söyledi.
İshak Doğan'dan mutlusu yok
Ozan Tufan: Kalbim yerinden çıkacaktı
Milyarder Türk işadamına büyük şok!
Bal Kes'den İbrahim Toraman açıklaması
Hüda-Par Köşk kararını açıkladı!
Milyarder Türk işadamına büyük şok!
Davutoğlu'ndan kritik ateşkes açıklaması
Johan Elmander'in acı günü
Hamas 1 İsrail askerini rehin aldı
İhsanoğlu’na namaz sonrası vatandaştan tepki
ÖSO: Suriye savaş uçağını düşürdük
Galatasaray'da imzalar atılıyor
İsrail'in politikası sivilleri sindirmeyi amaçlıyor
İşte AK Parti İzmir’nin yeni A Takımı
Göğebakan’a son görev
İsrail polisi Mescid-i Aksa'ya girmelerine izin vermedi!
Kamyonla taşınan zürafa kafası köprüye çarptı
Hamas İsrailli subayı kaçırdı
İsrail ateşkesi sona erdirdi
ABD'den 41 yıl sonra bir ilk
Alman basınında Filistin yalanları
Filistin büyük gösterilere hazırlanıyor
12-13 Ağustos'ta gökyüzünde şölen var
510 gram doğdu hayata tutundu
Bakan Atalay'dan Suriyeli dilenci uyarısı
McDonalds’a 27 milyon dolar ceza
"Suriye'de petrol sektörü çöktü"
Brezilya Almanya'yı solladı!
Murat Göğebakan için son hazırlıklar tamamlandı
Liseler için 1 milyon 332 bin kontenjan ayrıldı
Madonna'dan Gazze mesajı
TSK: 3 işçi ve bir kamyon kaçırıldı
İngiltere’den Suriye hatırlatması
Kalp krizi geçiren polis öldü
Kızına benzettiği kişiye kurşun yağdırdı
Bakan Yazıcı: Marmaray’la çağ açtık
İsrail'in Akit tahammülsüzlüğü! Hedef gösterdi
İsrail ateşkesten sonra AA ekibine saldırdı
PlayStation yine Xbox'la arayı açtı?
Gül Ankara'ya geldi
Beşiktaş'tan F.Bahçeli oyuncuya teklif!
Maaşlardan kesilecek
Menderes, büyük 'Usta'ya hazır!
Lig'de 4. yıldız çekişmesi başlıyor!
Ayranın faydaları saymakla bitmiyor
Gazze'de "katliam”’ı değil "antisemitizm"i görüyor
İsrail ateşkesi bozdu: 25 şehit
Prandelli'nin Hamit Altıntop kararı
İnternet mahremiyeti tehlikede
Dava masrafları için evini sattı
Siyah kediler 'selfie'lerden dışlanıyor
Türkiye musevileri Gazze'ye savaşa gitti
Belediye otobüsü markete girdi: 2 ölü
Bu maçı 109 bin kişi izleyecek!
Altını olanlar dikkat!
Arjantin'e bir darbe de Moody's'den
ÖSYM'den flaş açıklama
İhsanoğlu, Atatürk kitabını öpüp başına koydu
Süleyman Şah Üniversitesi mühürlendi!
Güreşte hedef dünya şampiyonluğu
Oscar ödüllü sanatçı 92 yaşında öldü
Nargileye de sigara yasakları geliyor
Susamın mucizevi etkileri
İsrail'den özürlü çocukların kilisesine bomba
''Çocuk anne adayları'' için özel birim
Nargileye de sigara yasakları geliyor
Filistin bayrağı İngiliz Parlamentosu'na