Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan o görüşmeyi iptal etti Ekrem Dumanlı'nın kardeşi gözaltında! Dikkat! Yedi kentte elektrik kesintisi Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 22 Eylül 2014 Pazartesi 18:08
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,461 kez okundu.

Sınırda 'pes artık' dedirten olay22 Eylül 2014 19:00
Genelkurmay, kaçakçıların Asi Nehri'nin üzerine çelik köprü kurmaya çalıştığını ve köprünün fark edilerek engellendiğini açıkladı.
HDP'li Aysel Tuğluk Suruç'ta asker taşladı22 Eylül 2014 18:52
Suriye sınırındaki Suruç’un Mürşitpınar Köyü yakınlarında toplanan ve Kobani’ye gitmek isteyen kalabalığa asker ve polis izin vermeyince çatışma çıktı.
Erdoğan o görüşmeyi iptal etti22 Eylül 2014 18:47
Erdoğan’ın New York’ta Ronald S. Lauder başkanlığındaki Dünya Yahudi Kongresi heyetiyle bugün yapacağı görüşme iptal oldu.
Ekrem Dumanlı'nın kardeşi gözaltında!22 Eylül 2014 18:16
Ankara'da "Usulsüz taltif verildiği" iddiasıyla yürütülen soruşturmada gözaltına alınan kişiler arasında Zaman Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ekrem Dumanlı'nın kardeşi H.D'de de bulunuyor.
Dikkat! Yedi kentte elektrik kesintisi22 Eylül 2014 18:15
Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları kapsamında Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak'ta 25 Eylül günü elektrik kesintisi uygulanacak.
Altının kilogramı 87 bin 600 lira oldu22 Eylül 2014 17:58
BIST Altın Piyasası Endeksi önceki kapanışa göre yüzde 0,75 değer kaybetti
Komutandan Gültan Kışanak'a tokat gibi cevap22 Eylül 2014 17:50
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Eşbaşkanı Gültan Kışanak'ın "senin devletin" çıkışına komutandan tokat gibi bir cevap geldi.
Vize başvurusunda bulunacaklar dikkat!22 Eylül 2014 17:46
Avrupa Birliği, 25 Eylül 2014 itibariyle Türkiye´de Schengen vize başvurusunda bulunan herkesten Vize Bilgi Sistemi (VIS) için biyometrik verilerin alınmasını kararlaştırdı.
Roma, genç yeteneği kaptı!22 Eylül 2014 17:44
İtalya'nın Roma kulübü, 9 yaşındaki genç yetenek Pietro Tomaselli'yi kadrosuna kattı
Kuşadası'nda 115 kaçak kurtarıldı22 Eylül 2014 17:43
Sahil Güvenlik Ege Bölge Komutanlığı ekipleri, Kuşadası Körfezi'nde 115 kaçağı kurtardı.
Teröristlerden askerlere taciz ateşi22 Eylül 2014 17:35
Diyarbakır'da karakol inşaatının emniyetini alan askere, bölücü terör örgütü mensuplarınca uzun namlulu silahlarla taciz ateşi açıldı.
Patlayan su borusu yolu çökertti!22 Eylül 2014 17:33
Muğla’nın Bodrum ilçesinde, içme suyu borusunun patlamasıyla yol çöktü.
Sınırda 'pes artık' dedirten olay
Afganistan'ın yeni devlet başkanı halka hitap etti
Altın portakal adayları açıklandı
HDP'li Aysel Tuğluk Suruç'ta asker taşladı
Trabzon'dan sürpriz 11!
Erdoğan o görüşmeyi iptal etti
Ekrem Dumanlı'nın kardeşi gözaltında!
Dikkat! Yedi kentte elektrik kesintisi
Dev ortaklık sona erdi! Hisselerin tamamını satın alıyor
Altının kilogramı 87 bin 600 lira oldu
Komutandan Gültan Kışanak'a tokat gibi cevap
Vize başvurusunda bulunacaklar dikkat!
Roma, genç yeteneği kaptı!
Kuşadası'nda 115 kaçak kurtarıldı
İsrail karşıtı İngiliz siyasetçi partisinden uzaklaştırıldı
Katar'a Dünya Kupası şoku
Teröristlerden askerlere taciz ateşi
Patlayan su borusu yolu çökertti!
Meclis Irak ve Suriye tezkerelerini bekliyor
AK Parti gençler için harekete geçiyor
İran ile ABD 2 yıl gizli görüşmüş!
Kanser hastalarına yeni umut
3 günde 10 milyon satarak rekor kırdı
Bu yarıklar korkutuyor
Beşiktaş, 3 takım satın alacak
Serin ve yağışlı hava geliyor
Davutoğlu milletvekilleri ile görüşecek
Kürtçe eğitime ilk başvuru!
Kılıçdaroğlu kurban bağışını Kızılay'a yaptı
Facebook haber akışını değiştiriyor
Gripten korunmak için altın kural
Kerry'den flaş Türkiye açıklaması
YouTube'a müthiş özellik
Hajrovic'e ince gönderme!
5 dakikada 1 metre 20 santim lahmacun yedi!
Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'nde yeni dönem
Asırlık lezzet 'cevizli helva' tescillenecek
Aşık Şeref Taşlıova’ya Veda
Yaşlanan nüfus, sağlık sistemi için alarm veriyor
Acı biberden reçel yaptı
Vali Mutlu, takipçilerini üzmeyecek
Motosiklet kazası ailesini aldı
Salgın okulları açtırmadı
Saakaşvili'nin mal varlığına haciz konuldu
AK Parti'den bonzai için yasa teklifi
Musul'daki tek kayıp: Fırtına
Narkotik operasyonunda cephane çıktı!
Protez bacaklarıyla yamaç paraşütü yaptı
2 milyon liralık kaçak telefon!
Çaykur Rizespor'da hayal kırıklığı
IŞİD Felluce'de klor gazı kullandı!
Saraybosna'nın en eski camisini TİKA yeniliyor
Karnından karpuz büyüklüğünde kitle çıkarıldı
5 TL'lik şarjla 150 kilometreye yol gidiyor
Kireçlenmenin nedeni aşırı kilo olabilir!
İçme suyu hattında patlama
İnternetten ajan arıyorlar!
Çiğköfteden Nemrut heykelleri yapıldı
IŞİD'in elindeki rehine bakın kim çıktı!
İlaç tacirlerine ağır darbe!
'Bir Kova Buz' ölüm getirdi
Görme engelliler için Kur'an
İstanbul'da elekrikli otobüs devri başlayacak!
Koç: IŞİD haddini bilmeli
Karadeniz’den yabancı cisim çıktı
Bursaspor - Beşiktaş maçı saat kaçta?
9 yıl sonra kuyu cinayetinin sırrı çözüldü!