Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bankaya ayar 15 güne geliyor! Havada facia! 2 jet çarpıştı Erdoğan'dan Obama ve Putin'e sürpriz çağrı Celal KazdağlıCHP: Değişime neden direniyor?
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 20 Ağustos 2014 Çarşamba 09:39
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,448 kez okundu.

Öcalan: Barışa karşı olanlar darbe yapmak istedi20 Ağustos 2014 08:24
Abdullah Öcalan’ın kardeşi ve 20 yıla aşkın PKK’nın silahlı kanadında üst düzey görevler üstlenen Osman Öcalan, barışı istemeyenlerin Recep Tayyip Erdoğan’a darbe yapmak isteğini söyledi.
HSYK'da paralel 'oy'un20 Ağustos 2014 07:56
Paralel yapı, HSYK üyeleriyle yargı üzerinde kurduğu vesayetini sürdürmek için yeni taktikler geliştiriyor. Bağımsız adaylarla oyları bölerek blok oylarla Kurul'a daha çok üye yerleştirmenin hesabını yapan paralel çete, YARSAV ile işbirliğine yöneldi. Bu yapı, popüler isimleri de aday gösterip oyunu artırmayı planlıyor.
İzmir ekibi alındı!20 Ağustos 2014 07:50
Emniyet'teki paralel yapılanmaya yönelik gözaltı dalgası İstanbul'un ardından İzmir'e sıçradı. İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı'nca yürütülen 'yasadışı dinleme' soruşturması kapsamında 13 ilde görevli 32 polisle ilgili yakalama kararı verildi.
Erdoğan talimat verdi, boşaltılıyor20 Ağustos 2014 07:48
Erdoğan kesin talimatı verdi, Diyanet Vakfı'nın öğrenci yurtları paralel yapının elinden alınmaya başladı.
Bagajdaki cesetle yakalandı20 Ağustos 2014 07:46
Bursa'da uygulama yapan motosikletli Yunus ekiplerinin şüpheli gördüğü bir otomobilde yaptığı aramada, aracın bagajında ceset bulundu.
Paralel örgüt başörtüsü yasağına direnenleri de takibe almış!20 Ağustos 2014 07:14
Paralel yapının, 28 Şubat sürecinde başörtüsüne özgürlük eylemleri yapan isimleri, 2010 yılına kadar uydurma gerekçe ve örgüt isimleri ile takip edip fişlediği ortaya çıktı.
İdris Bal'ın darbe hazırlığı deşifre oldu: Erdoğan öldürülecek!20 Ağustos 2014 07:09
17 Aralık sonrası AK Parti'den istifa eden İdris Bal'ın, 17 Aralık'tan 4 ay önce darbe çalışmalarına başladığı ortaya çıktı.
Tofaş Otomobil Fabrikası'nda yangın20 Ağustos 2014 00:24
Bursa'da, Tofaş Otomobil Fabrikası'nın metal deposunda çıkan yangın, hasara neden oldu.
Siyaseti bırakıyorum dedi ama...19 Ağustos 2014 23:48
Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı seçilmesinin ardından Arınç'ın "Başkanlık sistemine geçiyoruz" sözleri ve Erdoğan'ın bu yöndeki açıklamaları hatırlatılan Gül, tavrını açık açık ortaya koyarak ters bir tutum sergileyeceğini duyurdu.
Dikkat! 9 ilçe karanlığa gömülecek19 Ağustos 2014 22:39
Avrupa yakasında 9 ilçenin bazı bölgelerine bakım ve onarım çalışmaları nedeniyle yarın elektrik verilemeyecek.
Dışişleri'nden e-vize haberlerine açıklama19 Ağustos 2014 22:16
Dışişleri Bakanlığı, medyada yer alan, yabancıların bazı havalimanlarına e-Vize ile giriş yapamadığına dair haberlere cevap verdi.
Yara bandı komaya soktu19 Ağustos 2014 21:58
12 yaşındaki çocuk ayağındaki yarayı bantla kapatmasının ardından toksik şoka girdi.
Bankaya ayar 15 güne geliyor!
Muhalefetin son umudu da yıkıldı!
Muharrem İnce: Tayyip Erdoğan'la başedebilir mi o?
Öcalan: Barışa karşı olanlar darbe yapmak istedi
Havada facia! 2 jet çarpıştı
Bank Asya'ya bir darbe de SPK'dan
ABD şokta! Herkes bu olayı konuşuyor
HSYK'da paralel 'oy'un
İzmir ekibi alındı!
Kuzey Irak petrolü iki katına çıkıyor
Erdoğan talimat verdi, boşaltılıyor
Youtube'da müzik dinleyenler dikkat!
Bagajdaki cesetle yakalandı
Baykal da adaylık için nabız yokluyor
TPAO’nun yeni rotası Angola!
Erdoğan'dan Obama ve Putin'e sürpriz çağrı
Arsene Wenger'den Beşiktaş'a övgü
Paralel örgüt başörtüsü yasağına direnenleri de takibe almış!
İdris Bal'ın darbe hazırlığı deşifre oldu: Erdoğan öldürülecek!
CNN Taksim'de geveze, Ferguson'da dilsiz
Tofaş Otomobil Fabrikası'nda yangın