Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan: Onunla asla barışmam CHP il yönetimi görevden alındı Nükleer müzakerelerin süresi 7 ay uzatılıyor Hakan TunaÜçüncü göz!
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 24 Kasım 2014 Pazartesi 11:31
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,480 kez okundu.

G.Saraylı eski oyuncunun kızı yeniden kaçırıldı iddiası24 Kasım 2014 15:34
Galatasaraylı eski basketbolcu Haşim Murat Yurdakul'un, geçtiğimiz aylarda kaçırıldığı iddia edilen ve jandarmanın düzenlediği operasyonla bulunan 17 yaşındaki kızı Ege Yurdakul'un yeniden kaçırıldığı ileri sürüldü.
Eşbaşkanlık sistemi hukuka aykırı bulundu24 Kasım 2014 15:31
Van 3. Bölge İdare Mahkemesi, İpekyolu Belediyesindeki "Eşbaşkan Çalışma Yönetmeliği"yle ilgili yürütmenin durdurulmasını kararlaştırdı.
İşte TSK'daki paralel komutanlar!24 Kasım 2014 15:31
Türk Silahlı Kuvvetleri'ndeki paralel yapılanma, olayın tanığı olan Askeri Yüksek Yargı mensuplarının tanıklığı ile belgelendi.
Galatasaraylı eski oyuncunun kızı yeniden kaçırıldı24 Kasım 2014 15:29
Galatasaraylı eski basketbolcu Haşim Murat Yurdakul'un, geçtiğimiz aylarda kaçırıldığı iddia edilen ve jandarmanın düzenlediği operasyonla bulunan 17 yaşındaki kızı Ege Yurdakul'un yeniden kaçırıldığı ileri sürüldü.
Kamyon apartmana girdi: 1 ölü24 Kasım 2014 15:15
İzmir'in Buca İlçesi'nde 55 yaşındaki Hamdi Ceylan yönetimindeki dolgu malzemesi yüklü kamyonun frenleri, eğimli yolda boşaldı. Kamyon bir otomobile, ardından bir apartmanın ön cephesine çarptı.
İzmir'de paraşütçülerden Türkiye rekoru24 Kasım 2014 15:04
İzmir'de, Big Way Türkiye Çoklu Tutuşma Rekoru'nu kırmak için bir araya gelen paraşütçüler, 24 kişilik rekoru 35'e çıkardı.
Kılıçdaroğlu'nun kayınvalidesi toprağa verildi24 Kasım 2014 15:01
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun kayınvalidesi Fatma Özdağ'ın cenazesi, Tunceli'nin Nazımiye ilçesine bağlı Ayranlı köyünde toprağa verildi.
Adana ve Mersin için kuvvetli yağış uyarısı24 Kasım 2014 14:50
Adana ve Mersin için yarın kuvvetli ve yer yer çok kuvvetli yağış uyarısında bulunuldu.
Tekne faciasında tutuklama istemi24 Kasım 2014 14:45
28 kişinin hayatını kaybettiği tekne faciasında tutuklama istemi...
Yenibosna'da kuyumcu soygunu24 Kasım 2014 14:44
İstanbul Yenibosna'da bir kuyumcu dükkanına gelen silahlı 3 kişi, dükkan sahibinin başına sert bir cisimle vurarak etkisiz hale getirdi. Saldırganlar tezgahtaki altınları alıp kendilerini bekleyen otomobille olay yerinden kaçtı.
Paraşütçülerden Türkiye rekoru24 Kasım 2014 14:39
Selçuk ilçesinde, "Big Way Türkiye Çoklu Tutuşma Rekoru"nu kırmak için THK ve TSK desteğiyle bir araya gelen, aralarında müzisyen Hayko Cepkin'in de aralarında bulunduğu paraşütçüler, 24 kişilik rekoru 35'e çıkardı.
Abant ve Kartalkaya'da kar yağışı24 Kasım 2014 14:05
Kar kalınlığı Abant'ta 10, Kartalkaya'da 20 santimetreye ulaştı.
Barış İçin Müzik Çocukları Orkestrası
G.Saraylı eski oyuncunun kızı yeniden kaçırıldı iddiası
İşte TSK'daki paralel komutanlar!
Eşbaşkanlık sistemi hukuka aykırı bulundu
Bilgen, Salah'a benzediği için şehit edilmiş!
Galatasaraylı eski oyuncunun kızı yeniden kaçırıldı
CHP il yönetimi görevden alındı
Nükleer müzakerelerin süresi 7 ay uzatılıyor
Tuba Büyüküstün'ün Emmy heyecanı
Gözler UEFA Avrupa Ligi'nde
Kamyon apartmana girdi: 1 ölü
‘Tekfirci Tehlike ile Mücadele’ konferansı başladı
20 Esed askeri öldürüldü
İzmir'de paraşütçülerden Türkiye rekoru
Kılıçdaroğlu'nun kayınvalidesi toprağa verildi
Erkeklerle maç izlemek isteyen İranlı kadın serbest
Tunus'ta cumhurbaşkanlığı seçimi
Çin'den dev adım!
Karadayı’ya yeni isim!
Adana ve Mersin için kuvvetli yağış uyarısı
Petr Cech Beşiktaş'a mı geliyor?
Münih'te mülteciler açlık grevinde
Tatlıtuğ'un ağabeyi ölümden döndü!
Süper Lig'in yeni Lugano'su!
Ersun Yanal'ı Fatih Sultan Mehmet'e benzettiler
Tekne faciasında tutuklama istemi
Yenibosna'da kuyumcu soygunu
Paraşütçülerden Türkiye rekoru
"Ulusal devlet" yasa tasarısı kabul edildi
İsviçre'de kritik altın referandumu
Şehir tiyatroları 16 oyunla seyirciyi selamlayacak
Abant ve Kartalkaya'da kar yağışı
Halep'te Esed kontrolündeki bölge eğleniyor
Manchester City'den Messi'ye çılgın teklif
FIFA'nın yılın kaleci adayları belli oldu
Feridun Düzağaç imaj tazeledi
Şeref Meselesi ilk bölümünde reytinglerde çakıldı
Çevre hattı ALO 181'e gelen en ilginç mesajlar
Antalya günlük güneşlik
Acun Ilıcalı'nın yeni bombası Hazal Kaya
İsrail'den Hamas milletvekilinin evine baskın
Doğum ameliyatlarında: Robotik Cerrahi
Mirasımız Derneği'nden Mescid-i Aksa'yla dayanışma programı
İsrail hapishanesinde olay çıktı
Şeref Meselesi’ne tepki
Dini bir savaşın habercisi!
Davutoğlu'ndan öğretmenler günü müjdesi
Tarihle yüzleşmek için Dersim yetmez
Uğur Dündar'ın 28 Şubat günahları
Altın fiyatları ne kadar? Çeyrek altın fiyatları
Milyonlarca kişiyi ilgilendiren düzenleme!
Bakan Eker'e Öğretmenler Günü sürprizi
Otomobil'de en bereketli ay
Aziz Yıldırım'a ağır salvo: Yok öyle bir şey
Yaralanan 54 kişi Kabil'e götürüldü
İstanbul'un göbeğinde tinerci dehşeti!
Aynı aileden 4 kişi öldü
Dostluk Karavanı yine Kudüs'te
10 ülke 'casus yazılım' kurbanı
İşte Beşiktaş- Asteras maçının hakemi
Kış kapıya dayandı! 3 güne dikkat!
Sistem tamamen çöktü!
Otomotiv satışları yüzleri güldürdü
İbadete açılmadan güvenlik kameralarını çaldılar
Varisi tetikleyen sebepler ve tedavi yolları