Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

TV izleyicileri yarın geceye dikkat! Kansere 16 kalkan! Uçan araba gerçek oluyor! Celal KazdağlıCumhurbaşkanlığı Erdoğan için kolay seçim
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 8 Ocak 2014 Çarşamba 11:27
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,430 kez okundu.

Klimalar için önemli uyarı!13 Temmuz 2014 15:13
Bakımı ve mevsim ayarlaması yapılmayan klimaların verimi düşüyor, enerji sarfiyatı artıyor en önemlisi ise sağlığı tehdit ediyor.
Her gün 1 milyon çocuk ölüyor!13 Temmuz 2014 14:07
Uluslararası Çalışma Örgütü dünyada 10 milyondan fazla çocuğun çeşitli işlerde köle gibi çalıştırıldığını açıklamıştı. Raporda köle çocukların 6 buçuk milyonunun yaşının 5-14 arasında değiştiği kaydedildi.
Gençliğin ölümle dansı: Bonzai13 Temmuz 2014 13:57
Böcek ilaçları, aseton, fare zehri ve tiner gibi çok sayıda kimyasal maddenin, bazı bitkilerin yapraklarına püskürtülerek emdirilmesi sonucu elde edilen bonzai ani ölümlere sebep oluyor.
Ünlü oyuncu ölü bulundu13 Temmuz 2014 13:53
Hollywood'un ünlü yıldızı Dave Legeno, Kaliforniya'daki 'Ölüm Vadisi' adıyla bilinen çölde ölü bulundu.
Feci kaza: Ölü ve yaralılar var13 Temmuz 2014 13:42
Eskişehir'de, kamyonetle otomobilin çarpışması sonucu 1 kişi hayatını kaybederken, 3 kişi de yaralandı.
Zerrin Özer'den çok sert 'Erdoğan' tepkisi13 Temmuz 2014 13:12
Erdoğan'ın davetine katılan isimlerden biri olan Zerrin Özer sert konuştu: Aklınızı alırım küçük beyinli cahiller
Uyuşturucuya bir kurban da Bursa'dan13 Temmuz 2014 12:59
Uyuşturucu yüzünden ölümler hızla artıyor. Bir kurban da Bursa'dan uyuşturucu kullandığı iddia edilen genç, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.
Trafikte "pazartesi sendromu"13 Temmuz 2014 12:43
Maddi hasarlı trafik kazaları en fazla işbaşının yapıldığı pazartesi günleri meydana geliyor.
TV izleyicileri yarın geceye dikkat!13 Temmuz 2014 11:23
Türksat 4A haberleşme uydusunun, kanal geçişleri bu gece yarısı gerçekleştirilecek.
Köşk anketinde fark giderek açılıyor!13 Temmuz 2014 10:50
ANAR'ın son Cumhurbaşkanlığı seçimi anketine göre Erdoğan yüzde 55, İhsanoğlu yüzde 38, Demirtaş yüzde 8 oy alacak. Oy oranlarında farkın gittikçe açıldığını belirten ANAR Genel Müdürü Uslu, 'Ekmek için Ekmeleddin' sloganını komik bulduğunu açıkladı.
Metrobüs tarifesine zam geliyor13 Temmuz 2014 10:45
Aşırı yoğunluğu azaltmak ve yoğunluğu farklı saatlere yaymak amacıyla metrobüste, belirli saatlerde zam tarifesi uygulanacak.
Meteoroloji'den 6 ile sağanak yağış uyarısı!13 Temmuz 2014 09:43
Tekirdağ, Çankırı, Artvin, Gümüşhane, Adana'nın kuzeyi ve Osmaniye çevrelerinin gök gürültülü sağanak yağış olması bekleniyor.
Zeki Sezer'in eşi toprağa verildi
İsrail saldırdı Hamas vurdu!
Klimalar için önemli uyarı!
THY, o seferlerini iptal etti
Şampiyon sezonu açıyor
Şeker ve çaya zam geldi
TRT eleştirilerine RTÜK'ten net cevap
Enbar ve Selahaddin'de çatışma!
Sistem mi, süpermen mi?
Her gün 1 milyon çocuk ölüyor!
Gençliğin ölümle dansı: Bonzai
Ünlü oyuncu ölü bulundu
NBA'de transfer piyasası hareketlendi!
Beşiktaş'ın kadrosu belli oldu
Diego, Fenerbahçe'deki 16. Brezilyalı
Feci kaza: Ölü ve yaralılar var
İran'dan "İsrail'i durdurun" çağrısı
Zerrin Özer'den çok sert 'Erdoğan' tepkisi
Yeni Malatyaspor'dan transfer şov
Özkan Karabulut Boluspor'da
6 ülkeye ihraç ediliyor
22 yaşında girdi 76 yaşında mezun oldu
Uyuşturucuya bir kurban da Bursa'dan
Trafikte "pazartesi sendromu"
İkinci el araca "ramazan" zammı
Madrid kalecisini Benfica'dan buldu!