Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Ankara'da diz çökenlerden değiliz' Kayseri'de tartışmalı penaltı! 'Öcalan kararını verdi' Ömer AltaşO Amca!
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 19 Aralık 2014 Cuma 17:02
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,483 kez okundu.

Çiftçiye müjde19 Aralık 2014 21:54
Tarım Bakanı Mehdi Eker, 2015 yılında çiftçiye karşılıksız desteğin 10 milyara çıkacağını açıkladı
D-8 Genel Sekreteri Musavi, Adana'da19 Aralık 2014 21:25
Gelişen Sekiz Ülke (D-8) Ekonomik İşbirliği Örgütü Genel Sekreteri Seyyid Ali Muhammed Musavi, Anadolu Gençlik Derneği (AGD) Adana Şubesi'ni ziyaret etti.
Üniversitede kavga: 3 yaralı, 30 gözaltı19 Aralık 2014 20:44
Erzurum Atatürk Üniversitesi'nde karşıt görüşlü öğrenciler arasında çıkan olaylarda 3 kişi yaralandı, 30 kişi gözaltına alındı.
2 adet F-35 siparişi verdik!19 Aralık 2014 19:33
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, 2 adet F-35 uçağı için sipariş verdiklerini açıkladı.
Togo'da dördüncü su kuyusunu açtılar19 Aralık 2014 17:58
İzmir’in sivil toplum kuruluşları arasında sosyal gücü ve hizmetleriyle öne çıkan Konya Hasanşeyhliler Derneği, Afrika kıtasının batısında yer alan TOGO’ da dördüncü su kuyusunu açtı.
ÖNDER 28 Şubat davasının takibinde19 Aralık 2014 17:55
ÖNDER, bugün İstanbul Çağlayan Adliyesi’nde 2. Ağır Ceza Mahkemesinde görülen, 28 Şubat davasına müdahillik duruşmasında, yönetim kurulu üyelerinin geniş katılımı ile hazır bulundu.
Skoda tarihinin rekorunu kırdı19 Aralık 2014 17:54
Skoda kurulduğu 1905 yılından bu yana, bir takvim yılı içerisinde ilk kez 1 milyonluk üretim rakamına ulaştı.
Pertevniyal yaya üst geçidi kaldırılıyor19 Aralık 2014 17:53
Fatih Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan Pertevniyal Lisesi Önü Yaya üst geçidi kaldırılıyor, yayaların geçişinin daha kolay sağlanması için sinyalli geçit yapılıyor.
Diyarbakır'da polise silahlı saldırı19 Aralık 2014 17:51
Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) Diyarbakır il örgütünce, Sur ilçesinde güvenlik güçlerine düzenlenen silahlı saldırının ardından çıkan olaylarda hayatını kaybeden A.Ç için yürüyüş yapıldı.
Bakan bedelliye başvuranların sayısını açıkladı19 Aralık 2014 17:50
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, bugün saat 16.45 itibariyle bedelli askerliğe başvuranların sayısını duyurdu.
Zehirli ürünler 'Yerli malı'na talebi arttırdı19 Aralık 2014 17:44
Uzak Doğu ülkelerinden ithal edilen sağlığa zararlı ayakkabıların gündeme gelmesi hediyelik eşyada da tercihleri değiştirdi.
Digitürk'ün satıldığı haberleri doğru değil19 Aralık 2014 17:38
TMSF, Digitürk'ün Fon bünyesindeki paylarının Katarlı bir grupa satıldığı yönündeki haberlerin doğru olmadığını bildirdi.
'Ankara'da diz çökenlerden değiliz'
Putin'den aşk itirafı, sevgilisi kim?
Hobbit rekorla başladı
Fransa'da AA muhabirine İslamofobik saldırı
'İlave vergiler gündeme gelebilir'
Davutoğlu, Barzani ile ne konuştu?
Kuyt'tan ayrılık açıklaması!