Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Canlı yayında İsrail bayrağını ateşe verdi 1,5 kilometrelik sokak iftarı Vatandaşlar camilere akın etti! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
Tayyip Erdoğan'ın serveti açıklandı..
28 Ocak 2006 Cumartesi 02:30
Güncellenme Tarihi 19 Şubat 2014 Çarşamba 10:33
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’a atfen yazılan "CHP’nin ve Deniz Baykal’ın muazzam banka hesapları" haberi sonrası başlayan tartışma ve siyasi parti liderlerinin mal varlıklarını açıklama sürecine en ilginç katkı CHP’li Mustafa Özyürek’ten geldi.

Özyürek, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın bugünkü nakdi servetinin yaklaşık olarak 1 milyon 788 bin YTL civarında olduğunu açıkladı. Özyürek, çalışmalarının Erdoğan’ın 2001 yılında yaptığı mal beyanı açıklamasında yeralan rakamların günümüze projeksiyonuna dayandığını vurguladı. Özyürek, Erdoğan’ın servetiyle ilgili olarak şu açıklamaları yaptı:

GIDA DAĞITIM ŞİRKETLERİ:

Başbakan, Ülker ürünleri pazarlayan Emniyet Gıda, İhsan Gıda. ve İhsan Gıda Ltd. şirketlerinin yüzde 12 oranında ortağıydı. Başbakan hisselerini, 2 Şubat 2005 tarihinde 3 trilyon liraya sattı. Bu satıştan Başbakan’ın payına 1,2 trilyon düştüğü bildirildi. Başbakan 1999-2002 yıllarında Emniyet Gıda, İhsan Gıda Pazarlama Ltd. Şti. ve İhsan Gıda Pazarlama A.Ş.’den vergi çıktıktan sonra 229 milyar TL kár payı elde etmiştir.

ALTIN VE DÖVİZ VARLIĞI:

Başbakan’ın 10 Eylül 2001 tarihli mal bildiriminde 340 bin ABD doları ve 130 bin Alman Markı nakit parası olduğu görülüyor. Özetle Erdoğan’ın, bugünkü servetinin değeri 1 milyon 788 bin YTL civarındadır. Başbakan’ın 2001 mal bildiriminde Arnavutköy’de 40 milyar liralık, Güneysu’da 10 milyar liralık arsa beyan edilmiştir. Hatta, kendisinin çok eskiden beri oturduğu Üsküdar Emniyet mahallesindeki 4 katlı binası 10 Eylül 2001 tarihli mal bildirimine konulmamıştır. Başbakan’ın 2005 yılında Kısıklı’da 2 villa aldığı haberi basında yer almıştır. Çevreyi bilenler bu villaların her birinin değerinin en az 1 milyon ABD doları olduğunu bildirmektedir.

Hürriyet

Bu haber 12,437 kez okundu.

1,5 kilometrelik sokak iftarı24 Temmuz 2014 03:00
Sivas'ta 'Binlerce İnsan Tek Bir Sofra' sloganıyla düzenlenen iftara yaklaşık 20 bin kişi katıldı. 1.5 kilometrelik caddeye kurulan sofrada Sivaslılar birlikte oruç açtı.
Paralel eğitim çetesi darbeyle palazlandı24 Temmuz 2014 02:37
MEB Müsteşarı Yusuf Tekin, paralel yapının eğitim ayağını anlatırken Paralel yapının okullarının 28 Şubat’la beraber büyümeye başladığını belirtti.
Paraleli ölü disk yaktı24 Temmuz 2014 02:31
Paralel polis şeflerini ‘geri döndürülemez(!)’ şekilde sildikleri belgeler yaktı. Bilişim uzmanlarının kurtardığı verilerin ardından gözaltına alınan şüphelilerin operasyon öncesi kullandıkları bilgisayar ve telefonlarını da imha ettikleri ortaya çıktı.
AGD'den Ayasofya'da İsrail protestosu24 Temmuz 2014 02:03
Anadolu Gençlik Derneği (AGD) Türkiye'nin tüm illerinde "İftardan Sahura Gazze Meydanlarında Buluşuyoruz" etkinliği gerçekleştirdi.
Vatandaşlar camilere akın etti!24 Temmuz 2014 00:48
Kur'an-ı Kerim'in indirilmeye başlandığı ve 'bin aydan hayırlı' olarak kabul edilen Kadir Gecesi dualarla idrak edildi.
İhsanoğlu'nun Gazze iddiası yalan çıktı!24 Temmuz 2014 00:10
Muhalefetin çatı Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu geçtiğimiz günlerde Türkiye'nin Gazze'ye bir paket bile yardım göndermediğini iddia etmişti ancak TİKA Başkanlığınca açıklanan rakamlar İhsanoğlu'nun sözlerini yalanlıyor.
Sporcular İsrail konutunu topa tuttu!23 Temmuz 2014 23:46
Gazze’ye yapılan saldırıları kınamak için İsrail Büyükelçiliği konutu önünde bir araya gelen sporcular, İsrail’i kınayarak yanlarında getirdikleri topları İsrail Büyükelçiliği konutuna attılar.
Başbakan Erdoğan Ankara'da23 Temmuz 2014 23:23
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "ANA" ile saat 23.00'te Ankara'ya geldi.
Askeri araç yuvarlandı: 3 yaralı23 Temmuz 2014 23:11
Hatay'ın Yayladağı İlçesi'nde askeri aracın uçuruma yuvarlanması sonucu 1'i uzman çavuş 3 asker yaralandı.
Aydın’da feci kaza: 5 yaralı23 Temmuz 2014 23:10
Aydın'da direksiyon hakimiyeti kaybedilen otomobilin bariyerlere çarpması sonucu 5 kişi yaralandı.
Türkiye-İsrail ilişkilerinde yalanlar ve gerçekler...23 Temmuz 2014 21:40
Gazze katliamı başladıktan sonra paralel örgütün Türkiye-İsrail ilişkilerine yönelik yaptığı yalan haberler hız kesmeden devam ediyor.
İzmir'de korkutan yangın23 Temmuz 2014 20:54
Aliağa ilçesinde çıkan yangında yaklaşık 20 hektarlık alan yandı
Canlı yayında İsrail bayrağını ateşe verdi
1,5 kilometrelik sokak iftarı
Sezar'ın 5+3 formülü!
Paralel eğitim çetesi darbeyle palazlandı
Paraleli ölü disk yaktı
Şafak vakti polisler
AGD'den Ayasofya'da İsrail protestosu
TRT Yönetim Kurulu'na yeni atama
3 İsrail askeri öldürüldü
G.Saray maçında sahada Filistin bayrağı açtı
Vatandaşlar camilere akın etti!
İhsanoğlu'nun Gazze iddiası yalan çıktı!
Sporcular İsrail konutunu topa tuttu!
İşte Antalyasporlu Tita'nın yeni takımı
Başbakan Erdoğan Ankara'da
Askeri araç yuvarlandı: 3 yaralı
Aydın’da feci kaza: 5 yaralı
Balıkesirspor ikinci yarıda açıldı
2 yaşında kanlı kefeni ile defnedildi
Cimbom şokta! Önde başladı mağlup bitirdi
Paşa'dan hazırlık maçında farklı tarife
Şenol Güneş'e sürpriz ziyaret
'Kamalak'a uçak bileti' iddiasına cevap
Norveç İsrail'e boykot çağrısını reddetti
Davutoğlu: Durum gittikçe kötüleşiyor
Dev kruvaziyer, söküm için yolda
Cameron'a Rus bağışını "iade et" çağrısı
IMF, ABD'nin büyüme beklentisini düşürdü
İsrail'e rağmen ABD süreyi uzattı
Torba Tasarı'da 7 madde daha kabul edildi
Halid Meşal: Filistin direnişi kırılamaz
Türkiye-İsrail ilişkilerinde yalanlar ve gerçekler...
Hintli milletvekili zorla oruç bozdurmaya çalıştı
İzmir'de korkutan yangın
ABD, İsrail'le ilgili o kararını uzattı
IMF'den ABD'ye şok!
Yargıtay’dan ‘imam’ açıklaması