Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

MHP'den YSK'ya başvuru Dünyayı saran kampanyanın yaratıcısı öldü Dolar 5 ayın zirvesinde Celal KazdağlıCHP: Değişime neden direniyor?
Dünyanın en iyi arap atı
Dünyanın en iyi arap atı
27 Ocak 2006 Cuma 17:47
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2014 Perşembe 10:46
Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

TJK Genel Başkanı Umur Tamer, Genel Sekreter Hücum Tulgar ile yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı törende, Özgünhan'ın sahibi Adil Turan ile yetiştiricisi Türkiye Tarım İşletmeleri Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın'a WAHO'nun gönderdiği plaket ile sertifika, teslim edildi.

Adil Turan'ın 2000 yılında TİGEM'den açık artırmayla aldığı Özgünhan'ın 4 yılda elde ettiği birinciliklerle sahibine 2.881.340 YTL kazandırdığı belirtilirken, bugünkü değerinin de 400.000 YTL civarında olduğu ifade edildi.

Bugüne kadar katıldığı 38 yarışta 26 birincilik, 8 ikincilik ve 2 üçüncülük kazanan Özgünhan'ın sahibi Adil Turan, atı sayesinde çok para kazandığını belirtirken, devamını da getireceğine inandığını söyledi.

TİGEM Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın ise "Sahap" ve "Neame" orjinine sahip Özgün'ün oğlu Özgünhan'ın, Atatürk'ün Irak'tan getirttiği safkan Arap atlarının soyundan geldiğine işaret ederek, hem sahibine hem de kendilerine ödül kazandırmasından mutluluk duyduğunu ifade etti.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 40,052 kez okundu.

Papa Franciscus'dan IŞİD çağrısı08 Ağustos 2014 10:55
Papa Franciscus, IŞİD'in Irak'ın kuzeyindeki saldırılarına maruz kalan Hristiyanların korunması için dünyaya çağrı yaptı.
Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında çatışma01 Ağustos 2014 09:31
Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında çıkan çatışmada Azerbaycan ordusundan sekiz asker hayatını kaybetti.
Türkler Olimpiyat Stadı'nda oy kullanacak30 Temmuz 2014 20:31
Almanya'da yaşayan 1 milyon 385 bin 141 seçmenin Cumhurbaşkanı seçiminde oy kullanması için haızrlıklar devam ediyor.
Hamas, İsrail F16'sını vurdu!23 Temmuz 2014 01:46
Kassam Tugayları, Gazze -Deyr Al Balah semalarındaki İsrail'e ait F16 savaş uçağını vurduğunu açıkladı.
Helikopter caddenin ortasına çakıldı18 Temmuz 2014 14:03
Güney Kore'de bir süre önce meydana gelen feribot kazasında kaybolanları aramak için uçuş gerçekleştiren bir helikopter Gwangju kentindeki bir caddenin ortasına çakıldı. Alev topuna dönen helikopterdeki 5 kişi hayatını kaybetti.
Esed yine ölüm yağdırdı!14 Temmuz 2014 01:09
Suriye'de Esed'e bağlı ordu birliklerinin, muhaliflerin denetimindeki bölgelere düzenlediği saldırılarda 46 kişinin öldüğü bildirildi.
John Kerry Mahmud Abbas ile görüştü10 Temmuz 2014 17:35
ABD Dışişleri Bakanı John Kerry, Gazze'deki durumla ilgili Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Kassam, İsrail'i vurdu08 Temmuz 2014 23:14
İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırılarında 3'ü çocuk 16 kişi öldü. Tel Aviv, 40 bin yedek askeri göreve çağırdı. Hamas ve diğer örgütler füzelerle karşılık veriyor. Kudüs'te üç patlama meydana geldi.
Avrupa Asfalt Üstyapı Birliğine Türk başkan08 Temmuz 2014 13:08
Türkiye Asfalt Müteahhitleri Derneği Başkanı Özcan, Avrupa Asfalt Üstyapı Birliği Başkanlığına seçildi
Otomobil devinde ölüm skandalı02 Temmuz 2014 08:00
Farklı sorunlardan dolayı toplam 28 milyon aracını geri çağıran şirket, şimdi de bir ölüm haberiyle sarsıldı.
İsrail kaçıranların isimlerini açıkladı27 Haziran 2014 10:20
İsrail ordusundan yapılan yazılı açıklamada, kaybolan yerleşimcilerin Hamas tarafından kaçırıldığı iddiası yinelendi
MEB sınavla yurt dışına 100 okutman gönderecek24 Haziran 2014 16:06
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), Dışişleri Bakanlığı'ndan gelen talepler doğrultusunda sınavla Yurt Dışında görevlendirilmek üzere 100 okutman seçecek.
Çağla Büyükakçay 2. turda
Gül gibi "İntifadamız" oldu!
120 bin lirayı yanlışlıkla çöpe attı
Paralel yapının "örgüt lideri"
Sporla uğraşan çocukların hafızası daha güçlü
Rusya'dan McDonald's'a darbe
Sözcü provokasyon için Lenin'e sarıldı
MHP'den YSK'ya başvuru
Trabzon ve Karabük'ün maçları hangi kanalda?
Böylesi ilk defa oluyor! Meclis'e başvurdu!
DGS tercihleri bugün alınmaya başlanacak
Aysal'dan 3 transfer bombası birden!
Dünyayı saran kampanyanın yaratıcısı öldü
Obama’nın en zor kararı
Dolar 5 ayın zirvesinde
Mide kanserine karşı botoks
3 Adam'dan rekor ücret
Antalya'da bir kadın Tatlıses'in türküsünü TBMM'ye taşıdı
Metin Feyzioğlu: Bir şartla aday olurum
Baraj gölüne giren 4 çocuk boğuldu
Fatih Terim'den şoke eden sözler
CHP'li Belediye Türk Bayrağını çöpe attı iddiası!
Sel Erciyes Dağı'ndan geldi
Restoranda hıçkırık tuttu hayatı karardı
Arama çalışmalarına 2 gemi de katıldı
Fenerbahçe'den Mevlüt sürprizi...
Ünlü model müslüman oluyor!
Ersun Yanal itirafı! Bu operasyonu...
Helikopter destekli dev operasyon!
32 polis adliyeye sevkedildi
Kassam'ın üç lideri öldürüldü!
Gazze'de ölenlerin sayısı 2 bin 54'e yükseldi
Damacana sulara düzenleme geliyor
Yılmaz Özdil Sözcü'ye transfer oluyor
Ebola en hızlı Liberya'da yayıldı
Kemal Kılıçdaroğlu'nun hedefi: 1000
ABD'den flaş itiraf: Başarılı olamadık
Dev adım: Yatırım yapana vatandaşlık hakkı
Genelkurmay Başkanı helikopter kazasında öldü
Sahteciliğe geçit yok!
Emre Belözoğlu: Çok ağır konuşurum
Hüseyin Besli: Erdoğan 2019'da yeniden aday olacak
Eski dostların 'İnce' planı
Müdürler 'kamyoncu' bürokratlar 'pavyoncu'
İşte Soma'da yaşanan felaketin nedeni!
Ala: Bu provokasyon derin PKK ile derin yapıların işbirliği
Cumhurbaşkanı Erdoğan'a küresel devir teslim
10 yıl sonra çifte mucize
İstanbul'un ortasında ayakta alkışlanacak mahalle!
İstişare süreci tamamlandı, AK Parti'de kritik gün!
Fenerbahçe'ye ABD'den davet!
Almanya'nın Türkiye'yi dinlemesinin perde arkası!
Bu Emenike‘yi kimse tutamaz!
Hâkimden meslektaşlarına HSYK'da paralel şantaj uyarısı
Taraf'ın manşeti alay konusu oldu!
Eşinin sakladığı 110 bin TL'yi çöpe attı!
Erdoğan İstanbul'a geldi
Milliler 7 maçta 6'ıncı mağlubiyetini aldı
Netanyahu Hamas'ın yanında olan ülkelerin isimlerini açıkladı!
Eski CHP'li vekil Kılıçdaroğlu'na 'tutarsız' dedi
Genelkurmay Başkanı helikopter kazasında öldü
AA muhabirine silah doğrultan polis açığa alındı