Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

BBP'de bir İhsanoğlu istifası daha! Facebook sözünü tuttu! Demirtaş'ın konvoyuna tüfekli saldırı: 3 yaralı Ömer AltaşErdoğan 'Cumhuriyet' kadınlarına hitap edecek mi?
Dünyanın en iyi arap atı
Dünyanın en iyi arap atı
27 Ocak 2006 Cuma 17:47
Güncellenme Tarihi 1 Ağustos 2014 Cuma 09:09
Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

TJK Genel Başkanı Umur Tamer, Genel Sekreter Hücum Tulgar ile yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı törende, Özgünhan'ın sahibi Adil Turan ile yetiştiricisi Türkiye Tarım İşletmeleri Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın'a WAHO'nun gönderdiği plaket ile sertifika, teslim edildi.

Adil Turan'ın 2000 yılında TİGEM'den açık artırmayla aldığı Özgünhan'ın 4 yılda elde ettiği birinciliklerle sahibine 2.881.340 YTL kazandırdığı belirtilirken, bugünkü değerinin de 400.000 YTL civarında olduğu ifade edildi.

Bugüne kadar katıldığı 38 yarışta 26 birincilik, 8 ikincilik ve 2 üçüncülük kazanan Özgünhan'ın sahibi Adil Turan, atı sayesinde çok para kazandığını belirtirken, devamını da getireceğine inandığını söyledi.

TİGEM Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın ise "Sahap" ve "Neame" orjinine sahip Özgün'ün oğlu Özgünhan'ın, Atatürk'ün Irak'tan getirttiği safkan Arap atlarının soyundan geldiğine işaret ederek, hem sahibine hem de kendilerine ödül kazandırmasından mutluluk duyduğunu ifade etti.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 40,036 kez okundu.

Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında çatışma01 Ağustos 2014 09:31
Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında çıkan çatışmada Azerbaycan ordusundan sekiz asker hayatını kaybetti.
Türkler Olimpiyat Stadı'nda oy kullanacak30 Temmuz 2014 20:31
Almanya'da yaşayan 1 milyon 385 bin 141 seçmenin Cumhurbaşkanı seçiminde oy kullanması için haızrlıklar devam ediyor.
Hamas, İsrail F16'sını vurdu!23 Temmuz 2014 01:46
Kassam Tugayları, Gazze -Deyr Al Balah semalarındaki İsrail'e ait F16 savaş uçağını vurduğunu açıkladı.
Helikopter caddenin ortasına çakıldı18 Temmuz 2014 14:03
Güney Kore'de bir süre önce meydana gelen feribot kazasında kaybolanları aramak için uçuş gerçekleştiren bir helikopter Gwangju kentindeki bir caddenin ortasına çakıldı. Alev topuna dönen helikopterdeki 5 kişi hayatını kaybetti.
Esed yine ölüm yağdırdı!14 Temmuz 2014 01:09
Suriye'de Esed'e bağlı ordu birliklerinin, muhaliflerin denetimindeki bölgelere düzenlediği saldırılarda 46 kişinin öldüğü bildirildi.
John Kerry Mahmud Abbas ile görüştü10 Temmuz 2014 17:35
ABD Dışişleri Bakanı John Kerry, Gazze'deki durumla ilgili Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Kassam, İsrail'i vurdu08 Temmuz 2014 23:14
İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırılarında 3'ü çocuk 16 kişi öldü. Tel Aviv, 40 bin yedek askeri göreve çağırdı. Hamas ve diğer örgütler füzelerle karşılık veriyor. Kudüs'te üç patlama meydana geldi.
Avrupa Asfalt Üstyapı Birliğine Türk başkan08 Temmuz 2014 13:08
Türkiye Asfalt Müteahhitleri Derneği Başkanı Özcan, Avrupa Asfalt Üstyapı Birliği Başkanlığına seçildi
Otomobil devinde ölüm skandalı02 Temmuz 2014 08:00
Farklı sorunlardan dolayı toplam 28 milyon aracını geri çağıran şirket, şimdi de bir ölüm haberiyle sarsıldı.
İsrail kaçıranların isimlerini açıkladı27 Haziran 2014 10:20
İsrail ordusundan yapılan yazılı açıklamada, kaybolan yerleşimcilerin Hamas tarafından kaçırıldığı iddiası yinelendi
MEB sınavla yurt dışına 100 okutman gönderecek24 Haziran 2014 16:06
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), Dışişleri Bakanlığı'ndan gelen talepler doğrultusunda sınavla Yurt Dışında görevlendirilmek üzere 100 okutman seçecek.
Almanya'da skandal! Yanlış tedaviden 77 ölüm24 Haziran 2014 10:40
Alman Tabipler Odası, Berlin'de 2013 yılındaki tedavilerle ilgili istatistik raporunu açıkladı.
Adliye şovuna örgüt soruşturması
Paralel’e karşı ‘flaş’ güvenlik önlemi!
Kişisel bilgileriniz internette satılıyor
BBP'de bir İhsanoğlu istifası daha!
Facebook sözünü tuttu!
İşte Erdoğan'a yapılan bağışın miktarı!
Babuşçu: Erdoğan'ın İstanbul Mitingi için tatilini kesip dönenler var
İkili kopya kararında mahkemenin U dönüşü
Gazze saldırıları protesto edildi
Bıçaklı kavga: 1 ölü, 1 yaralı
76 paralel polis açığa alındı
İsrail ordusu askerlerinin kaçırıldığını doğruladı
Orduspor'da hedef 12 oyuncu transferi
Obama'dan flaş ateşkes açıklaması
Uluslararası Af Örgütü'den BM'ye açık mektup
Düğün yolunda feci kaza
Diyarbakır'da korku dolu anlar!
Gazze'ye 20 tonluk ilaç yardımı
Cimbom 4 gün aradan sonra topbaşı yaptı
Baraj inşaatında elektriğe kapılan işçi öldü
F.Bahçe'ye Danimarka'da coşkulu karşılama
Katliamı protesto edenleri de katletti!
4 milyar dolardan fazla maddi hasar
Tankerin altında kalan kadın hayatını kaybetti
Melo'ya Milli Takım müjdesi
44 bin 890 paket kaçak sigara ele geçirildi
Erdoğan'ın plaka hatası düzeltildi
Ban ateşkes ihlalinden Hamas'ı sorumlu tuttu
Akhisar'dan iki transfer birden
Ünlü şarkıcı ve eşine şok saldırı!
F.Bahçe milli yıldızı renklerine bağladı
F.Bahçeli futbolcuyu resmen açıkladı
Galatasaray'dan öyle bir rakam istedi ki...
Tolunay Kafkas: Transferler yapacağız
Ve Türkiye ilk adımı attı! Aday olduk
Davutoğlu'ndan 9 Azeri askere taziye mesajı
Avrupa'da kuralar 8 Ağustos'ta çekiliyor...
Demirtaş: 'Bizi yok sayan anlayışı değiştirelim'
Filistin için yürüdüler
İsrail'e 225 milyon dolarlık katliam yardımı!
Ünlü manken Tuğçe Kazaz'dan Bülent Arınç'a destek
Cumhuriyet yazarından İhsanoğlu'na zor sorular
Wenger'den G.Saray'a kötü haber
Başbakan Erdoğan: O bilgiyi de açıklayın
Manisa'da orman yangını
Borsa günü yatay tamamladı
ABD, Türkiye'den acil yardım istedi
Demirtaş'ın konvoyuna tüfekli saldırı: 3 yaralı
Oğlu Göğebakan’ın vasiyetini yerine getirdi
Kırım takımları Rusya Ligi'ne girecek
Pompalı tüfeklerle kuyumcu soygunu!
Kartal'da 3 imza birden
Semih Erden Fenerbahçe'ye döndü
Dikkat! Sakın bu kısa mesajı cevaplamayın!
İsrail'in askeri bilgileri çalındı
Gazze'ye 8 milyon dolarlık yardım
Oturma iznine Almanca şartı!
Medya-İş İsrail'i protesto edecek
Akıllı telefon nasıl şarj edilmeli
Doping listesinde 46 Türk atlet
Oğlu Göğebakan’ın vasiyetini yerine getirdi
Kuşcubaşı Eşref'den şok iddia
BBP'de şok istifa!
Hırsızlar 2 bin TL'lik kayısı çaldı
Almanya'da uçak kazası