Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İmralı Kandil'e rest çekti 'TSK içinde alkol müptelası paralelciler var' Önce Ahmedinejad sonra Esed... Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
Dünyanın en iyi arap atı
Dünyanın en iyi arap atı
27 Ocak 2006 Cuma 17:47
Güncellenme Tarihi 23 Şubat 2015 Pazartesi 13:57
Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

TJK Genel Başkanı Umur Tamer, Genel Sekreter Hücum Tulgar ile yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı törende, Özgünhan'ın sahibi Adil Turan ile yetiştiricisi Türkiye Tarım İşletmeleri Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın'a WAHO'nun gönderdiği plaket ile sertifika, teslim edildi.

Adil Turan'ın 2000 yılında TİGEM'den açık artırmayla aldığı Özgünhan'ın 4 yılda elde ettiği birinciliklerle sahibine 2.881.340 YTL kazandırdığı belirtilirken, bugünkü değerinin de 400.000 YTL civarında olduğu ifade edildi.

Bugüne kadar katıldığı 38 yarışta 26 birincilik, 8 ikincilik ve 2 üçüncülük kazanan Özgünhan'ın sahibi Adil Turan, atı sayesinde çok para kazandığını belirtirken, devamını da getireceğine inandığını söyledi.

TİGEM Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın ise "Sahap" ve "Neame" orjinine sahip Özgün'ün oğlu Özgünhan'ın, Atatürk'ün Irak'tan getirttiği safkan Arap atlarının soyundan geldiğine işaret ederek, hem sahibine hem de kendilerine ödül kazandırmasından mutluluk duyduğunu ifade etti.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 40,340 kez okundu.

Alman kanalı Rusları kızdırdı18 Şubat 2015 16:58
Almanya ZDF Televizyonu, Rus tanklarının Ukrayna'ya girdiği yönünde bir haber yayınladı.
Obama'nın danışmanından UFO itirafı18 Şubat 2015 16:55
Emekliliğe hazırlanan Obama'nın danışmanı John Podesta, ABD'nin 'UFO dosyaları'nın kamuya açılmasını sağlayamamayı en büyük başarısızlığı olarak nitelendirdi.
Doğal gaz ile onlara yaptırım uygulayabilir18 Şubat 2015 16:01
İran dini lideri Hamaney: "İran, gerekirse dünya ve Avrupa'nın ihtiyacı olan doğal gaz ile onlara yaptırım uygulayabilir"
Hong Kong'da gripten bir günde 18 kişi öldü18 Şubat 2015 15:56
Hong Kong'da geçen aydan bu yana etkili olan grip salgınında dün 18 kişinin hastalıktan yaşamını yitirdiği bildirildi.
Şii ve Sünniler Boko Haram'ı kınadı18 Şubat 2015 15:38
Kamerun'un güneyinde Sünni ve Şiiler, Boko Haram örgütünü birlikte kınadı.
Muhalefete karşı Başbakanı savundu18 Şubat 2015 15:29
Başbakan Valls'in anayasa ile ilgili kararı üzerine Cumhurbaşkanı Hollande; 'Tasarı ile ilgili olarak ne risk alma ne de kaybedecek zaman olmadığı için anayasanın ilgili fıkrasının işletilmesini destekliyorum' dedi.
Almanya'daki Yahudilerden önemli karar18 Şubat 2015 14:51
Avrupa ülkelerinde Yahudilere gerçekleştirilen saldırıların ardından Almanya’da yaşayan Yahudi aileler, çocuklarını okula göndermeyecek.
Sen Afrikalısın metroya binemezsin18 Şubat 2015 14:48
PSG-Chelsea Şampiyonlar Ligi maçı öncesi, İngiliz taraftarların Afrika kökenli bir yolcuyu metroya almaması tepkilere neden oldu.
Yunanistan için geri sayım başladı18 Şubat 2015 14:41
Yunanistan Başbakanı Çipras için, yardım programının uzatılması konusunda zaman daralırken, ülkenin avrodan ayrılma ihtimali de güçleniyor.
Kaymakam veya Vali yardımcısı olmaktan ötesine izin vermiyorsunuz18 Şubat 2015 13:32
İran Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yunusi: "Siz aşırı muhafazakarlar, bu ülkede o insanların (Sünnilerin) kaymakam veya vali yardımcısı olmaktan öteye geçmesine izin vermiyorsunuz"
CIA'nin Polonya'daki gizli cezaevi18 Şubat 2015 12:58
Polonya, CIA'nin gizli cezaevinde tutulan iki terör zanlısına 262 bin dolar tazminat ödeyecek
İsrail emniyetinde yüz kızartıcı suç skandalı18 Şubat 2015 12:55
İsrail polis teşkilatında yüz kızartıcı suç işleyen bir komiser daha görevden uzaklaştırıldı
İmralı Kandil'e rest çekti
'TSK içinde alkol müptelası paralelciler var'
Ali Dürüst'ten Sneijder - Hagi kıyaslaması
Reyhanlı'da facianın eşiğinden dönüldü!
Nazlıaka Özgecan için neden dans ettiğini açıkladı
PEGIDA İngiltere'de umduğunu bulamadı
Önce Ahmedinejad sonra Esed...
Şevki Yılmaz: Ahmet kaya şehit olmuştur
Cumhurbaşkanı Erdoğan ihrama girdi
İstenmeyen adam Netanyahu
Kartal lige dönüyor!
Vatandaş dolar topluyor!
Yarım bardak suya 20 bin avro
Avrupa şampiyon Türk takımı: Gaziantep Polis Gücü
İran'ın nükleer gücü Netanyahu'yu korkuttu
Premier Lig'de büyük skandal
Arda 35 milyon Euro'luk çılgın teklifi açıkladı
Psikiyatri hastalarından sanat sergisi
Kocaeli'de doğalgaz patlaması: 1 yaralı
Ateşkese rağmen çatışmalar devam ediyor
"Derbide gücümüzü göstereceğiz"
Bahçeli'den Yaşar Kemal için anlamlı taziye
"Ben de Galatasaray'ı alkışlarım"
Beşiktaş taraftarı isyan etti
Bomba yüklü araç infilak etti: 1 Kişi öldü
Cumhurbaşkanı Erdoğan Suudi Arabistan'da
"Keşke hayvanları çalsaydınız da, onu öldürmeseydiniz"
Fenerbahçe'yi eskiler yaktı
Rus-Türk gençler için "diplomasi okulu"
20 gün sonra özür diledi
Mehmet Emin Öz AK Parti'den aday adayı oldu
AB'den tarihi çağrıyla ilgili ilk açıklama
Dubai'nin kralı Federer!
Fener ne çektiyse onlardan çekti