Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Davutoğlu'ndan Hakan Fidan sorusuna cevap! Japon Başbakan meclisi fesh etti Süheyl Batum'dan ihraç kararına itiraz Prof. Dr. Erol GökaKimlik ve demokrasi
Dünyanın en iyi arap atı
Dünyanın en iyi arap atı
27 Ocak 2006 Cuma 17:47
Güncellenme Tarihi 20 Kasım 2014 Perşembe 11:14
Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

TJK Genel Başkanı Umur Tamer, Genel Sekreter Hücum Tulgar ile yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı törende, Özgünhan'ın sahibi Adil Turan ile yetiştiricisi Türkiye Tarım İşletmeleri Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın'a WAHO'nun gönderdiği plaket ile sertifika, teslim edildi.

Adil Turan'ın 2000 yılında TİGEM'den açık artırmayla aldığı Özgünhan'ın 4 yılda elde ettiği birinciliklerle sahibine 2.881.340 YTL kazandırdığı belirtilirken, bugünkü değerinin de 400.000 YTL civarında olduğu ifade edildi.

Bugüne kadar katıldığı 38 yarışta 26 birincilik, 8 ikincilik ve 2 üçüncülük kazanan Özgünhan'ın sahibi Adil Turan, atı sayesinde çok para kazandığını belirtirken, devamını da getireceğine inandığını söyledi.

TİGEM Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın ise "Sahap" ve "Neame" orjinine sahip Özgün'ün oğlu Özgünhan'ın, Atatürk'ün Irak'tan getirttiği safkan Arap atlarının soyundan geldiğine işaret ederek, hem sahibine hem de kendilerine ödül kazandırmasından mutluluk duyduğunu ifade etti.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 40,179 kez okundu.

'Silahı olan gelsin'20 Kasım 2014 11:25
Filistinlilere karşı orantısız güç kullanmaktan hiç çekinmeyen İsrail, ateşe körükle gitmek anlamına gelecek bir adım attı. Silahı olan herkesi, ‘Mişmar Ezrahi’ye katılmaya çağırdı.
İnsanlığın öldüğü yer: Suriye12 Kasım 2014 14:30
Suriye'de Mart 2011'de başlayan protestolardan bu yana, binlerce Suriyeli hiçbir iz bırakmaksızın ortadan kayboldu, zorla "kaybedildi".
Kruz gemisiyle savaşa!07 Kasım 2014 16:33
Irak ve Suriye'de şiddet devam ederken Avrupa'dan IŞİD'e katılım da sürüyor. Havaalanlarındaki kontroller sıkılaştırılınca, IŞİD'e katılmak üzere yola çıkanlar, deniz yoluna yöneldi.
Çin, 'İHA avcısı' yaptı06 Kasım 2014 13:13
Çin, küçük insansız hava araçlarını imha etmek için yeni bir lazer silahı geliştirdi. Hedefi tespit ettikten 5 saniye sonra imha eden silahın menzili de 2 kilometre. Çin’in uyduları düşürmek için geliştirdiği lazer silahlar, ABD’yi ciddi manada endişelendiriyor.
İsrail Gazze'deki sınır kapılarını kapatıyor01 Kasım 2014 23:06
İsrail'in yarın Kerem Ebu Salim ve Beyt Hanun sınır kapılarını kapatacağı bildirildi.
Geç gelen itiraf!27 Ekim 2014 09:55
Türkiye'nin imajına yıllarca büyük zarar veren "Gece Yarısı Ekspresi" filminin gerçek hayattaki kahramanından yıllar sonra itiraf geldi.
'ABD Erbil'de askeri üs kuruyor'22 Ekim 2014 16:11
Irak Kürt Bölgesi kaynakları, ABD yönetiminin Erbil kentinde, Saddam döneminden kalma eski bir askeri havalimanında askeri üs kuracağını öne sürdü.
'Türkiye’den imkansızı istiyorlar'13 Ekim 2014 12:04
Konrad-Adenauer Vakfı Ortadoğu masasından uzman Dr. Oliver Ernst, Esad, IŞİD ve Kürtler ekseninde Türkiye’nin durumunu değerlendirdi.
Gazze'nin yeniden imarı için Kahire'de zirve11 Ekim 2014 19:17
Mısır'da yarın yapılacak "Gazze'nin yeniden imarı" konferansına katılmak üzere ülke temsilcileri başkent Kahire'ye gelmeye başladı.
Kobani, ABD'nin öncelikleri arasında değil08 Ekim 2014 00:47
2014 yılı başından bu yana yaşadıklarımıza dair derli toplu bir analiz
Davutoğlu araç savurganlığını bitirdi!02 Ekim 2014 09:41
Kamunun araç edinme savurganlığına son verildi.
Hahn: Türkiye en önemli ortağımız30 Eylül 2014 21:06
AB'nin genişlemeden sorumlu yeni Komiseri Hahn Türkiye'nin en önemli ortakları olduğunu söyledi.
Türkiye'nin kaç yıllık petrolü var?
İstanbul barajlarında son durum!
Darbeciler protesto ediliyor
Suudi Arabistan'da bir Türk idam edildi
Kar fırtınası can almaya devam ediyor
İmam Hatip Lisesi'ni ateşe verdiler
Boko Haram'dan silahlı saldırı
Samsun'da Güney Kore rüzgarı
PKK kaçırdığı uzman çavuşu serbest bıraktı
Muslera için bir iddia daha!
Holmen F.Bahçe karşısında yok
Mısır'da darbecileri protesto ediyorlar
Davutoğlu'ndan Hakan Fidan sorusuna cevap!
Japon Başbakan meclisi fesh etti
Süper Lig'de haftanın programı
Okçuluk bir tutku haline geldi
Şekerin yeni bir zararı ortaya çıktı!
En çok harcayan şehir belli oldu
"Tarlada kalan 17 milyar lira"
Bulls deplasmanda ilk kez kaybetti
Altına yeni yılda "taksit" ve "indirim" dopingi
Süheyl Batum'dan ihraç kararına itiraz
Devrik Başkanın yeni evi Kazablanka
Trabzonspor'un 991 günlük özlemi
Sahte kimlikle evliliğe 5 yıl hapis
Beşiktaş'ya Gökhan Töre depremi
Premier Lig devleri Cimbom'un kapısında
Göstericiler Başkanlık Sarayı'nı kuşattı
Putin, Erdoğan'ın rolünü takdir ediyor
‘Van Gogh intihar etmedi öldürüldü’
Diş taşı, diş eti iltihabına yol açıyor
En yüksek pay İstanbul'un
'Irak'ın güvenliği bizim için hayati'
Ferguson'da jüri kararı öncesi 3 tutuklama
Alibaba'ya rekor talep!
44 milyon dolarlık 'çiçek'
Erciyes dağı beyaza büründü
Melesse 'İyi Niyet Elçisi' seçildi
Formula 1'de yılın transferi
Biden: Suriye'nin geleceğinde Esad yok
İşaret dilinin de şivesi var
Borsa 14 haftanın zirvesinde
3 günde 105 sığınmacı kurtarıldı
Fenerbahçe transferi için düğmeye bastı
Angelina Jolie veda etti
Japonya Başbakanı meclisi feshetti
Beyaz Saray önünde protesto
Umreye gidecek CHP'liler belli oldu
Yüksekova'da yakılan okulda eğitime başlandı
Gazze'de 28 bin ev zarar gördü
Anılar Ay’a gömülecek
Borsa güne son 3,5 ayın en yükseğinden başladı
Nijerya'da Boko Haram şiddeti: 40 ölü
Bir 'Sarbi' vakası daha!
Döviz güne nasıl başladı?
Fenerbahçe'nin 'Türkiye Kupası' kararı!
46 kişi savcıya ifade verecek
Bonzai için Twitter önlemi
Ebolaya yakalanan doktor öldü
AA Erbil ofisi bugün açılıyor
Kanuni Sultan Süleyman'ın mirası ayağa kalkıyor
Fransa'nın Filistin tasarısı mecliste
Assange'ın itirazına ret
18 yıl sonra gelen adalet
Bahçeli'den o hayırsevere Twitter'dan övgü
Google'ın balonları internet taşımaya hazır
Fenerbahçe'nin 'Türkiye Kupası' kararı!
Ban gerginliğin azaltılmasını istedi
Gümüşhane'den Hollywood'a!
11 oyuncu kovuldu!
Hollanda’da ‘kuş gribi’ alarmı