Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Flaş sözler: Melo takımda sevilmiyor Fransa IŞİD'i vurdu! Müslüman görünümlü din tahripçilerinin özellikleri Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Dünyanın en iyi arap atı
Dünyanın en iyi arap atı
27 Ocak 2006 Cuma 17:47
Güncellenme Tarihi 19 Eylül 2014 Cuma 12:43
Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

TJK Genel Başkanı Umur Tamer, Genel Sekreter Hücum Tulgar ile yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı törende, Özgünhan'ın sahibi Adil Turan ile yetiştiricisi Türkiye Tarım İşletmeleri Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın'a WAHO'nun gönderdiği plaket ile sertifika, teslim edildi.

Adil Turan'ın 2000 yılında TİGEM'den açık artırmayla aldığı Özgünhan'ın 4 yılda elde ettiği birinciliklerle sahibine 2.881.340 YTL kazandırdığı belirtilirken, bugünkü değerinin de 400.000 YTL civarında olduğu ifade edildi.

Bugüne kadar katıldığı 38 yarışta 26 birincilik, 8 ikincilik ve 2 üçüncülük kazanan Özgünhan'ın sahibi Adil Turan, atı sayesinde çok para kazandığını belirtirken, devamını da getireceğine inandığını söyledi.

TİGEM Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın ise "Sahap" ve "Neame" orjinine sahip Özgün'ün oğlu Özgünhan'ın, Atatürk'ün Irak'tan getirttiği safkan Arap atlarının soyundan geldiğine işaret ederek, hem sahibine hem de kendilerine ödül kazandırmasından mutluluk duyduğunu ifade etti.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 40,078 kez okundu.

İskoçya bağımsızlık referandumu sonuçları19 Eylül 2014 07:17
Şimdiye kadar referandum sonucunun açıklandığı 19 bölgeden "Bağımsızlığa Hayır", 4 bölgeden ise "Evet" kararı çıktı
Ahraruş Şam şehitleri defnedildi!10 Eylül 2014 11:23
Genel emir Hasan Abbud dahil 45 Ahrar yöneticisi ve komutanının katledildiği saldırı sonrasında şehitlerin defin işlemi geceleyin yapıldı.
İsrail ile Ürdün arasında 15 yıllık anlaşma!03 Eylül 2014 19:35
İsrail'in, Ürdün'le doğalgaz anlaşması imzalayacağı bildirildi.
Carla Bruni'den eşi Sarkozy'e veto02 Eylül 2014 09:41
Carla Bruni'nin, eşi eski Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy'nin siyasete geri dönmesine karşı çıktığı öğrenildi.
Açık öğretim okullarına kayıtlar başladı01 Eylül 2014 12:58
Açık öğretim okullarının 2014-2015 eğitim öğretim yılı 1. dönem kayıtları alınmaya başladı.
IŞİD turşu ve kuruyemişi yasakladı24 Ağustos 2014 23:35
Musul'da 10 Haziran'dan bu yana işgalini sürdüren ve hilafet ilan eden IŞİD, "haram ve yasak" listesine yenilerini ekledi.
Papa Franciscus'dan IŞİD çağrısı08 Ağustos 2014 10:55
Papa Franciscus, IŞİD'in Irak'ın kuzeyindeki saldırılarına maruz kalan Hristiyanların korunması için dünyaya çağrı yaptı.
Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında çatışma01 Ağustos 2014 09:31
Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında çıkan çatışmada Azerbaycan ordusundan sekiz asker hayatını kaybetti.
Türkler Olimpiyat Stadı'nda oy kullanacak30 Temmuz 2014 20:31
Almanya'da yaşayan 1 milyon 385 bin 141 seçmenin Cumhurbaşkanı seçiminde oy kullanması için haızrlıklar devam ediyor.
Hamas, İsrail F16'sını vurdu!23 Temmuz 2014 01:46
Kassam Tugayları, Gazze -Deyr Al Balah semalarındaki İsrail'e ait F16 savaş uçağını vurduğunu açıkladı.
Helikopter caddenin ortasına çakıldı18 Temmuz 2014 14:03
Güney Kore'de bir süre önce meydana gelen feribot kazasında kaybolanları aramak için uçuş gerçekleştiren bir helikopter Gwangju kentindeki bir caddenin ortasına çakıldı. Alev topuna dönen helikopterdeki 5 kişi hayatını kaybetti.
Esed yine ölüm yağdırdı!14 Temmuz 2014 01:09
Suriye'de Esed'e bağlı ordu birliklerinin, muhaliflerin denetimindeki bölgelere düzenlediği saldırılarda 46 kişinin öldüğü bildirildi.
UEFA soruşturma başlattı! Beşiktaş...
7 sağlık personeli ölü bulundu
Dün yalvaran İngiliz basını bayram ediyor
Mısırlı eski istihbaratçı: Mursi'ye hiç doğru bilgi vermedik
Bakan Zeybekci: El pençe duracak halde değiliz
''Hayır''lı İskoçlar piyasaları rahatlattı
Flaş sözler: Melo takımda sevilmiyor
Kerkük'te bomba yüklü araç patladı
Trabzonspor'da büyük sevinç!
Yumurtanın kabuğunu çöpe atanların dikkatine!
Tüketimde yüzde 8 artış!
Hasta tutuklularla ilgili çalışma var mı?
Obama'ya golf kulüplerinden ret
Fransa IŞİD'i vurdu!
Abdullah Gül: Yeni parti iddiaları asılsız
Mustafa Pektemek'e kötü haber!
Kerkük'te bomba yüklü araç infilak etti
Türkiye'nin önceliği BMGK üyeliği
Maden ocağında göçük! 15 işçi toprak altında
Suriyelilerin adli olaylara karışma oranı on binde 33
İskoç lider halkı kararı kabul etmeye çağırdı
THY pilotu otel odasında ölü bulundu
Mesele okul değil, provokasyon!
TİKA'nın Irak'taki insani yardım çalışmaları devam ediyor
'Türkiye sağlam bir zemine oturdu'
HSYK'nın yapısı Ekim ayında şekillenecek
Poroşenko: 'Ben de Kırım Tatarıyım'
YouTube dün gece sürpriz yaptı!
Dış cephe iskelelerine düzenleme
Süperzenginler külçe altın peşinde
Kurbanlıklara ''eziyetin'' cezası 2 bin 281 lira
Formula 1'de yeni değişiklikler yolda!
Gençlerbirliği'nden Ünal Aysal'a sitem
Bakanlıktan dış cephe iskelelerine yeni düzenleme!
Durkaya’dan Erdoğan'a destek
İsrail ordusundan 3. kez sınır ihlali
Formula 1'de yeni değişiklikler gündemde
Erdoğan’ın balmumu heykeli sergilendi
İşte Yeni BMW 518 d
Müslüman görünümlü din tahripçilerinin özellikleri
Kürtçe okullar için resmi başvuru yeni yapılacakmış!
NATO’dan İskoçya mesajı
Trabzonspor, Halilhodzic'le yenilmiyor!
"Torba Yasa" ailelerin yüzünü güldürecek!
4 milyon kadın kayıt dışı çalışıyor
İzmir uçağındaki kaçak yolcunun korkunç ölümü
Futbolda haftanın programı!
Bu yolu kullanacaklar dikkat!
Davutoğlu Azerbaycan'da Aliyev'in kabrini ziyaret etti
İstanbul'da otopark sorunu tarih oluyor!
Sahibinden satılık kurbanlık!
Ağız kokusunun önüne geçme tüyoları
HSYK'nın yapısı Ekim ayında şekillenecek
'İnsanın aklına tuhaf tuhaf şeyler geliyor'
Bakan Şimşek finalde
TOKİ'den 619 lira taksitle ev
Devlet Tiyatroları Türkmenistan yolcusu
Stres yapan hacı adayının sağlık sorunları artıyor
Kaybolan Malezya uçağı ile ilgili flaş gelişme!
'Kriz lobisine kulak asmayın'
Ahmet Nur Çebi metrobüsle geldi
Köşk'ten Can Dündar'a yalanlama!