Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Mutluluk kaç para eder? Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması Rusya'ya tarihi ayar! Celal KazdağlıYan yana oturuyorduk, şimdi neden karşı karşıyayız?
Dünyanın en iyi arap atı
Dünyanın en iyi arap atı
27 Ocak 2006 Cuma 17:47
Güncellenme Tarihi 13 Kasım 2013 Çarşamba 23:48
Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

TJK Genel Başkanı Umur Tamer, Genel Sekreter Hücum Tulgar ile yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı törende, Özgünhan'ın sahibi Adil Turan ile yetiştiricisi Türkiye Tarım İşletmeleri Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın'a WAHO'nun gönderdiği plaket ile sertifika, teslim edildi.

Adil Turan'ın 2000 yılında TİGEM'den açık artırmayla aldığı Özgünhan'ın 4 yılda elde ettiği birinciliklerle sahibine 2.881.340 YTL kazandırdığı belirtilirken, bugünkü değerinin de 400.000 YTL civarında olduğu ifade edildi.

Bugüne kadar katıldığı 38 yarışta 26 birincilik, 8 ikincilik ve 2 üçüncülük kazanan Özgünhan'ın sahibi Adil Turan, atı sayesinde çok para kazandığını belirtirken, devamını da getireceğine inandığını söyledi.

TİGEM Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın ise "Sahap" ve "Neame" orjinine sahip Özgün'ün oğlu Özgünhan'ın, Atatürk'ün Irak'tan getirttiği safkan Arap atlarının soyundan geldiğine işaret ederek, hem sahibine hem de kendilerine ödül kazandırmasından mutluluk duyduğunu ifade etti.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 39,884 kez okundu.

BMGK Güney Sudan için toplandı!24 Nisan 2014 09:52
15 ülkeden oluşan BMGK üyeleri,Güney Sudan'daki insan hakları ihlallerini görüşmek üzere bir araya geldi.
Domuz gribi 4 can aldı23 Nisan 2014 13:35
Tayland'ın kuzey bölgelerinde görülen domuz gribi vakaları sonucu 4 kişinin öldüğü bildirildi.
Bu aile bir yıldır hiç şeker tüketmiyor23 Nisan 2014 13:33
ABD'de, Eve Schaub, bir video izledi, ardından da eve şekeri sokmamaya karar verdi.
Fransız ordusunda kanser paniği22 Nisan 2014 11:43
Nükleer silahların saklandığı, stratejik yerlerde görev yapan emekli askerlerin kansere yakalandıkları iddia edildi
Kraliçe 88. yaşını kutladı21 Nisan 2014 14:52
İngiltere Kraliçesi 2. Elizabeth 88 yaşında.
Twitter hesabına soruşturma!21 Nisan 2014 14:43
İspanya Ulusal Mahkeme Savcılığı, ırkçılığı yüceltip nefreti teşvik eden mesajlar attığı iddiasıyla bir twitter hesabı hakkında soruşturma başlattı.
Olay yaratan söz: İngiltere bir Hristiyan ülkesidir21 Nisan 2014 14:22
İngiltere Başbakan David Cameron'ın, "İngiltere bir Hristiyan ülkesidir" sözleri ülkede yeni bir tartışmayı ateşledi.
Corona virüsü öldürmeye devam ediyor21 Nisan 2014 09:20
Suudi Arabistan'da corona virüsüne yakalanan 13 kişiden 3'ü hayatını kaybetti
Başbakan denize girdi,denizanası çarptı!18 Nisan 2014 14:35
Paskalya tatili için İspanya'da bulunan İngiltere Başbakanı David Cameron'ı denizanası çarptı.
Midesinden çıkan şeye,inanamayacaksınız!18 Nisan 2014 14:08
Hindistan’da kusma ve kabızlık şikayetiyle hastaneye kaldırılan bir işadamının midesinden altın çubuklar çıkarıldı.
Obama'dan güldüren hareket18 Nisan 2014 12:31
ABD Başkanı Barack Obama, cep telefonuyla fotoğrafını çeken dinleyiciyi şaşkına çeviren bir hareket yaptı.
Dikkat! Kutup tilkisi çıkabilir!18 Nisan 2014 11:13
Yaban hayat fotoğrafçısı Pal Jakobsen Norveç'teki Polar Park Arktik Yaban Hayat Merkezi'nde, aniden ortaya çıkan bir kutup tilkisinin arkadaşının sırtına atladığı anları fotoğrafladı.
Taziye dilemek zaafiyet demek değildir!Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlıkSavaşmaya hazırız!AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi400 yıllık hastalığın sırrı çözüldüHalaçoğlu'na belgeli cevapMHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!Bu Video Paylaşım Rekoru Kırıyor!Mastır ve doktora öğrencilerine askerlik şoku!Türkiye Ermenileri Patrikliği: Taziyeyi sevgiyle kabul ediyoruz!Çanakkale Kara Savaşları'nın 99. YılıAslan Domuzu Böyle Parçaladı!Putin'den şaşırtan açıklamaAÖF ara sınav soru ve cevap anahtarı yayınlandı!Merkez Bankası'ndan flaş faiz açıklaması!Altın 2,5 ayın düşüğüne yakınTüm Manşetler
Terminatör geri dönüyor
Mutluluk kaç para eder?
Çin'den Filistin açıklaması
iPhone'a öyle bir özellik geldi ki...
Kapalıçarşı'da altın fiyatları
BMW'nin yeni canavarı büyülüyor
Bilecik'te arı faciası: 1 ölü
İstanbul'a çamur yağdı
BM'den Ukrayna açıklaması
İstanbul'da çamur yağdı
Taziye dilemek zaafiyet demek değildir!
Galaxy S5'ten büyük iddia!
BM'den kimyasal silah açıklaması!
Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlık
Gül "Dünyanın en etkili 100 kişisi' arasında
Şırnak'ta trafik kazası: 7 yaralı
Dev iPhone'dan kötü haber!
Vodafone Cup'a Kartal damgası
'Erdoğan'ın söylediklerine uydum'
Yüksekova'da korkunç kaza!
Hatayı bulunca 12 bin doları kaptı
Samsung'un bombası yok satıyor!
Savaşmaya hazırız!
Tottenham Moyes'un peşinde
Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması
Kadın askerler Kim için ağladı!
Karabükspor'un yasağı kaldırıldı!
AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?
Rusya'ya tarihi ayar!
Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi
Yayladağı'na 2 top mermisi düştü!
87 polisin yeri değişti
Balıkesirspor'da hedef Süper Lig
400 yıllık hastalığın sırrı çözüldü
Önce yüzü sonra bahtı değişti
A Milliler'in rakibi Brezilya
Adana'da akıl almaz olay!
İnşaat iskelesinden düşen 2 işçi hayatını kaybetti
Halaçoğlu'na belgeli cevap
ÇAYKUR'dan bir ilk! Artık bunu da üretecek
Hariri'nin emanetine sahip çıkıyor
Ağrı'da terör örgütüne operasyon
6 ülkeden Rusya'ya yaptırım
Tahkim Kurulu, Fenerbahçe'nin cezasını onadı
Borsa günü düşüşle kapattı
Nokia'nın ismi değişiyor!
Barca'da Arda sesleri yükseliyor!
Vali Mutlu'dan Taksim için son söz
Galatasaray'a iki kötü haber birden!
İsrail Filistin ile barış anlaşmasını askıya aldı
Rektörü 17 Aralık Operasyonuyla dolandırdılar