Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

G.Ssaray'da kırmızı kart şoku! Alex'ten Beşiktaş derbisine özel mesaj! Isparta-Antalya yolunda otobüs devrildi! Ömer Altaş"Tayyip çok sertçiler" siz bu devrimi hiç anlamamışsınız!
Dünyanın en iyi arap atı
Dünyanın en iyi arap atı
27 Ocak 2006 Cuma 17:47
Güncellenme Tarihi 19 Nisan 2014 Cumartesi 17:45
Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

TJK Genel Başkanı Umur Tamer, Genel Sekreter Hücum Tulgar ile yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı törende, Özgünhan'ın sahibi Adil Turan ile yetiştiricisi Türkiye Tarım İşletmeleri Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın'a WAHO'nun gönderdiği plaket ile sertifika, teslim edildi.

Adil Turan'ın 2000 yılında TİGEM'den açık artırmayla aldığı Özgünhan'ın 4 yılda elde ettiği birinciliklerle sahibine 2.881.340 YTL kazandırdığı belirtilirken, bugünkü değerinin de 400.000 YTL civarında olduğu ifade edildi.

Bugüne kadar katıldığı 38 yarışta 26 birincilik, 8 ikincilik ve 2 üçüncülük kazanan Özgünhan'ın sahibi Adil Turan, atı sayesinde çok para kazandığını belirtirken, devamını da getireceğine inandığını söyledi.

TİGEM Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın ise "Sahap" ve "Neame" orjinine sahip Özgün'ün oğlu Özgünhan'ın, Atatürk'ün Irak'tan getirttiği safkan Arap atlarının soyundan geldiğine işaret ederek, hem sahibine hem de kendilerine ödül kazandırmasından mutluluk duyduğunu ifade etti.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 39,871 kez okundu.

Başbakan denize girdi,denizanası çarptı!18 Nisan 2014 14:35
Paskalya tatili için İspanya'da bulunan İngiltere Başbakanı David Cameron'ı denizanası çarptı.
Midesinden çıkan şeye,inanamayacaksınız!18 Nisan 2014 14:08
Hindistan’da kusma ve kabızlık şikayetiyle hastaneye kaldırılan bir işadamının midesinden altın çubuklar çıkarıldı.
Obama'dan güldüren hareket18 Nisan 2014 12:31
ABD Başkanı Barack Obama, cep telefonuyla fotoğrafını çeken dinleyiciyi şaşkına çeviren bir hareket yaptı.
Dikkat! Kutup tilkisi çıkabilir!18 Nisan 2014 11:13
Yaban hayat fotoğrafçısı Pal Jakobsen Norveç'teki Polar Park Arktik Yaban Hayat Merkezi'nde, aniden ortaya çıkan bir kutup tilkisinin arkadaşının sırtına atladığı anları fotoğrafladı.
Bu ülkeye erkeklerin girişi yasaklandı18 Nisan 2014 11:04
Ukrayna Devlet Sınır Koruma Servisi, 16 ila 60 yaş arasındaki Rus erkeklerinin ülkeye girişine ilişkin bazı yasaklamalar getirdi.
Dünyanın zirvesinde çığ felaketi : 6 ölü18 Nisan 2014 09:16
Dünyanın zirvesi kabul edilen Everest Dağı'nda çığ düşmesi sonucu altı kişinin yaşamını yitirdiği bildirildi.
Gemi batmadan son mesaj!17 Nisan 2014 15:58
Güney Kore'de yaşanan gemi kazasının ardından
58 milyon dolar kıdem tazminatı alacak17 Nisan 2014 13:00
Yahoo'nun üç ay önce kovulan üst düzey yöneticisi De Castro'nun kıdem tazminatının 58 milyon dolar olduğu ortaya çıktı.
Arjantin'de inanılmaz olay!17 Nisan 2014 12:00
Arjantin'in de koruyucu ailesi tarafından 9 yıl boyunca garaja kapatılıp aç bırakılan ve dövülen 15 yaşındaki kız kurtarıldı
Orta Afrika’da bir rahip kaçırıldı17 Nisan 2014 11:19
Orta Afrika Cumhuriyeti'nde bir rahibin silahlı kişilerce kaçırıldığı bildirildi.
Balkanlar'da kar yağışı hayatı zorlaştırıyor16 Nisan 2014 15:29
Makedonya ve Arnavutluk'ta etkili olan kar yağışı nedeniyle ulaşımda zorluklar yaşandı
Putin'in maaşına 3 kat zam!16 Nisan 2014 13:31
Vladimir Putin'in maaşının 3 kat artması bekleniyor. Putin zamdan sonra ayda 22 bin 500 dolar kazanacak.
Cüneyt Çakır'dan tartışmalı 2 kararAsgari ücrette ayrım bitiyor!Halid Meşal'den tarihi çağrıUlan gerizekalı nereye atıyorsun?Erdoğan'dan 'Başkanlık Sistemi' sinyali3 saatlik yol 15 dakikaya iniyor!'Hukuk eliyle darbe yapmak istediler!'Dünyayı şoke eden görüntü! Hayalet araba!Arınç'tan 'Kedicikler'e sert tepkiParalel medyanın Gül sevgisi!Bir özeleştiri daha: 30 Mart hezimet olduAsgari ücrette önemli karar!Arınç: Biz farklı anlam çıkarmıyoruzVictor Hugo'nun Hz. Muhammed için yazdığı dizelerPassolig neden hedefte?Zaman hukuksuzluğu böyle savunduPulitzer Yılın FotoğraflarıTüm Manşetler
Cüneyt Çakır'dan tartışmalı 2 karar
'Maçın hakkı beraberlikti'
Gaziantep ve Karşıyaka uzattıkça uzattı!
Midibüs şarampole yuvarlandı: Ölü ve yaralılar var
Yılın en iyi görüntüleri AA'dan
Bakan Ala Erzurum'da gül dağıttı
Saraybosna'da 528 idam kararına protesto
G.Ssaray'da kırmızı kart şoku!
Savaştan 19 yıl sonra gömüldü
Can Bonomo kaza geçirdi
TİKA'dan öğrencilere burs!
BDP'den Şemdinli'de 'Kutlu Doğum' mevlidi
F.Bahçe'den 22 sayı fark!
Maçta sürpriz evlilik teklifi!
Kamyonet 4 aracı ezdi
G.Saray'ın 11'i belli oldu! Büyük sürpriz
Asgari ücrette ayrım bitiyor!
Şanlıurfa'da silahlı saldırı!
G.Saray finale göz kırptı!
Uçurumdan düşen çocuk hayatını kaybetti
F.Bahçe'nin hocasına 3 dev talip!
Halid Meşal'den tarihi çağrı
Soba yaşlı çiftin sonu oldu
Yağmur duasında, yağmur yağdı
Papua Yeni Gine'de 7.5'lik deprem
Erdoğan'dan 'Başkanlık Sistemi' sinyali
Rusya'ya meteor düştü!
Alex'ten Beşiktaş derbisine özel mesaj!
Cumhurbaşkanlığına aday olacak mı?
1544 konuta 77 bin başvuru!
Ay yüzeyinde tatil köyü!
Isparta-Antalya yolunda otobüs devrildi!
Babacan'dan çok önemli mesajlar
İtirafta bulunarak CHP'den istifa etti
Sel 60 haneli köyü ikiye böldü
Millet 10 Ağustos'ta başkanını seçecek
Ulan gerizekalı nereye atıyorsun?
Can Tanrıyar'dan zehir zemberek açıklama!
NSU sanığına aşk mektubu yağıyor
Şeyh Nazım'dan yeni haber
Messi'ye şok tepki! 'Ahmak...'
G.Saray'ı sevince boğan sakatlık!
3 saatlik yol 15 dakikaya iniyor!
Göçmenler donarak öldü
Altında şok gelişme!
'Hukuk eliyle darbe yapmak istediler!'
O cami ibadete açıldı
Dünyayı şoke eden görüntü! Hayalet araba!
Zeki Müren'in kemikleri sızlayacak
Arınç'tan 'Kedicikler'e sert tepki
O ilçeye kötü haber! İl olma hayali yasaya takıldı
Facebook bir ilin daha ismini değiştirdi!
7 bin aile evlerini terk etti
Everest'te ölü sayısı 13'e yükseldi
Mursi'nin duruşması başladı