Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Canlı yayında Hatipoğlu'nu kızdıran soru! YSK'dan CHP'ye İzmir şoku Arınç'tan Hürriyet'in o haberine yalanlama Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Dünyanın en iyi arap atı
Dünyanın en iyi arap atı
27 Ocak 2006 Cuma 17:47
Güncellenme Tarihi 17 Mart 2015 Salı 10:40
Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

TJK Genel Başkanı Umur Tamer, Genel Sekreter Hücum Tulgar ile yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı törende, Özgünhan'ın sahibi Adil Turan ile yetiştiricisi Türkiye Tarım İşletmeleri Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın'a WAHO'nun gönderdiği plaket ile sertifika, teslim edildi.

Adil Turan'ın 2000 yılında TİGEM'den açık artırmayla aldığı Özgünhan'ın 4 yılda elde ettiği birinciliklerle sahibine 2.881.340 YTL kazandırdığı belirtilirken, bugünkü değerinin de 400.000 YTL civarında olduğu ifade edildi.

Bugüne kadar katıldığı 38 yarışta 26 birincilik, 8 ikincilik ve 2 üçüncülük kazanan Özgünhan'ın sahibi Adil Turan, atı sayesinde çok para kazandığını belirtirken, devamını da getireceğine inandığını söyledi.

TİGEM Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın ise "Sahap" ve "Neame" orjinine sahip Özgün'ün oğlu Özgünhan'ın, Atatürk'ün Irak'tan getirttiği safkan Arap atlarının soyundan geldiğine işaret ederek, hem sahibine hem de kendilerine ödül kazandırmasından mutluluk duyduğunu ifade etti.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 40,382 kez okundu.

Donbas'ın yüzde 70'i geri alındı24 Mart 2015 08:13
Ukrayna ordusunun çok güçlü olduğunu savunan Poroşenko, Donbas'ın 100'den fazla yerleşim alanı dahil Donetsk ve Luhansk illerinin yüzde 70'inin geri alındığını söyledi.
Yıkılan ülke: Suriye20 Mart 2015 08:26
Suriye'de iç savaş 5. yılına girdi. Geride kalan 4 yılda onbinlerce kişi hayatını kaybetti, şehirler harabeye döndü.
Alman kanalı Rusları kızdırdı18 Şubat 2015 16:58
Almanya ZDF Televizyonu, Rus tanklarının Ukrayna'ya girdiği yönünde bir haber yayınladı.
Obama'nın danışmanından UFO itirafı18 Şubat 2015 16:55
Emekliliğe hazırlanan Obama'nın danışmanı John Podesta, ABD'nin 'UFO dosyaları'nın kamuya açılmasını sağlayamamayı en büyük başarısızlığı olarak nitelendirdi.
Doğal gaz ile onlara yaptırım uygulayabilir18 Şubat 2015 16:01
İran dini lideri Hamaney: "İran, gerekirse dünya ve Avrupa'nın ihtiyacı olan doğal gaz ile onlara yaptırım uygulayabilir"
Hong Kong'da gripten bir günde 18 kişi öldü18 Şubat 2015 15:56
Hong Kong'da geçen aydan bu yana etkili olan grip salgınında dün 18 kişinin hastalıktan yaşamını yitirdiği bildirildi.
Şii ve Sünniler Boko Haram'ı kınadı18 Şubat 2015 15:38
Kamerun'un güneyinde Sünni ve Şiiler, Boko Haram örgütünü birlikte kınadı.
Muhalefete karşı Başbakanı savundu18 Şubat 2015 15:29
Başbakan Valls'in anayasa ile ilgili kararı üzerine Cumhurbaşkanı Hollande; 'Tasarı ile ilgili olarak ne risk alma ne de kaybedecek zaman olmadığı için anayasanın ilgili fıkrasının işletilmesini destekliyorum' dedi.
Almanya'daki Yahudilerden önemli karar18 Şubat 2015 14:51
Avrupa ülkelerinde Yahudilere gerçekleştirilen saldırıların ardından Almanya’da yaşayan Yahudi aileler, çocuklarını okula göndermeyecek.
Sen Afrikalısın metroya binemezsin18 Şubat 2015 14:48
PSG-Chelsea Şampiyonlar Ligi maçı öncesi, İngiliz taraftarların Afrika kökenli bir yolcuyu metroya almaması tepkilere neden oldu.
Yunanistan için geri sayım başladı18 Şubat 2015 14:41
Yunanistan Başbakanı Çipras için, yardım programının uzatılması konusunda zaman daralırken, ülkenin avrodan ayrılma ihtimali de güçleniyor.
Kaymakam veya Vali yardımcısı olmaktan ötesine izin vermiyorsunuz18 Şubat 2015 13:32
İran Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yunusi: "Siz aşırı muhafazakarlar, bu ülkede o insanların (Sünnilerin) kaymakam veya vali yardımcısı olmaktan öteye geçmesine izin vermiyorsunuz"
Şair Nuri Pakdil Kudüs'e kavuştu
Cumhurbaşkanı Erdoğan 80 darbesini izledi!
Yeşil üretime odaklandık
Bir yıl uzayda kalacaklar
New York borsası yükselişle kapandı
Suudi Arabistan, İsveç'e elçisini geri gönderecek
Irkçı lider "Geert Wilders'a Avusturya'da protesto şoku
Davutoğlu'ndan önemli açıklamalar
"Coppelia", İstanbul'da baleseverlerle buluştu
Google 'ameliyat robotları' yapacak
Hayırseverler şehit ailesine ev bağışladı
Lufthansa'dan 50 bin euro tazminat
Ersan'ı sevindiren haber
Ataman'dan ilginç uygulama
Cimbom son nefeste yenildi
Olaylı maçı Türk hakem tatil etti
Yemen hukuken Osmanlı'ya bağlı!
Canlı yayında Hatipoğlu'nu kızdıran soru!
Mescid-i Nebevi imamından 'Yemen Savaşı' hutbesi!
Otobüs şirketi için namazın tuvalet kadar değeri yok!
İki parti Anadolu Partisi'ne katıldı
YSK'dan CHP'ye İzmir şoku
Tam 40 gündür kayıptı, bakın nerede bulundu
Uyuşturucu bir gencin daha canını aldı
Bakan Işık'tan o şoföre gönderme
Dinamo Kiev'e ırkçılık cezası!
"Eğit-donat"a biyografik inceleme
Hollanda Türkiye'den onu istiyor
Galatasaray günü çift antrenmanla tamamladı
İngiltere'de Türk hasta üzerinde 'tarihi kalp nakli'
Kırıkkale'de seyir halindeki otomobil yandı
Güney Afrika'da toplu işten çıkarma
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Hollande’a taziye telefonu
Gençler, barış ve kardeşlik için Mardin'de buluştu