Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

kılıçdaroğlu'ndan istifa açıklaması! KCK'dan tehlikeli 1 Kasım çağrısı Erdoğan neden "IŞİD" yerine "DEAŞ" dedi? Hakan TunaYaseminler altında!
Dünyanın en iyi arap atı
Dünyanın en iyi arap atı
27 Ocak 2006 Cuma 17:47
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2014 Cuma 15:40
Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

Dünya Arap Atları Birliği (WAHO) tarafından Türkiye'nin en iyi safkan arap atı seçilen 8 yaşındaki Özgünhan'ın sahibi ile yetiştiricisi, Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Yönetimi Kurulu tarafından Adana Hipodromu'nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

TJK Genel Başkanı Umur Tamer, Genel Sekreter Hücum Tulgar ile yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı törende, Özgünhan'ın sahibi Adil Turan ile yetiştiricisi Türkiye Tarım İşletmeleri Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın'a WAHO'nun gönderdiği plaket ile sertifika, teslim edildi.

Adil Turan'ın 2000 yılında TİGEM'den açık artırmayla aldığı Özgünhan'ın 4 yılda elde ettiği birinciliklerle sahibine 2.881.340 YTL kazandırdığı belirtilirken, bugünkü değerinin de 400.000 YTL civarında olduğu ifade edildi.

Bugüne kadar katıldığı 38 yarışta 26 birincilik, 8 ikincilik ve 2 üçüncülük kazanan Özgünhan'ın sahibi Adil Turan, atı sayesinde çok para kazandığını belirtirken, devamını da getireceğine inandığını söyledi.

TİGEM Genel Müdürü İsmail Hakkı Sayın ise "Sahap" ve "Neame" orjinine sahip Özgün'ün oğlu Özgünhan'ın, Atatürk'ün Irak'tan getirttiği safkan Arap atlarının soyundan geldiğine işaret ederek, hem sahibine hem de kendilerine ödül kazandırmasından mutluluk duyduğunu ifade etti.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 40,161 kez okundu.

Geç gelen itiraf!27 Ekim 2014 09:55
Türkiye'nin imajına yıllarca büyük zarar veren "Gece Yarısı Ekspresi" filminin gerçek hayattaki kahramanından yıllar sonra itiraf geldi.
'ABD Erbil'de askeri üs kuruyor'22 Ekim 2014 16:11
Irak Kürt Bölgesi kaynakları, ABD yönetiminin Erbil kentinde, Saddam döneminden kalma eski bir askeri havalimanında askeri üs kuracağını öne sürdü.
'Türkiye’den imkansızı istiyorlar'13 Ekim 2014 12:04
Konrad-Adenauer Vakfı Ortadoğu masasından uzman Dr. Oliver Ernst, Esad, IŞİD ve Kürtler ekseninde Türkiye’nin durumunu değerlendirdi.
Gazze'nin yeniden imarı için Kahire'de zirve11 Ekim 2014 19:17
Mısır'da yarın yapılacak "Gazze'nin yeniden imarı" konferansına katılmak üzere ülke temsilcileri başkent Kahire'ye gelmeye başladı.
Kobani, ABD'nin öncelikleri arasında değil08 Ekim 2014 00:47
2014 yılı başından bu yana yaşadıklarımıza dair derli toplu bir analiz
Davutoğlu araç savurganlığını bitirdi!02 Ekim 2014 09:41
Kamunun araç edinme savurganlığına son verildi.
Hahn: Türkiye en önemli ortağımız30 Eylül 2014 21:06
AB'nin genişlemeden sorumlu yeni Komiseri Hahn Türkiye'nin en önemli ortakları olduğunu söyledi.
Irak'ta bombalı saldırı!30 Eylül 2014 15:31
Bağdat'ta düzenlenen bombalı saldırılarda 6 kişi öldü, 17 kişi yaralandı
İskoçya bağımsızlık referandumu sonuçları19 Eylül 2014 07:17
Şimdiye kadar referandum sonucunun açıklandığı 19 bölgeden "Bağımsızlığa Hayır", 4 bölgeden ise "Evet" kararı çıktı
Ahraruş Şam şehitleri defnedildi!10 Eylül 2014 11:23
Genel emir Hasan Abbud dahil 45 Ahrar yöneticisi ve komutanının katledildiği saldırı sonrasında şehitlerin defin işlemi geceleyin yapıldı.
İsrail ile Ürdün arasında 15 yıllık anlaşma!03 Eylül 2014 19:35
İsrail'in, Ürdün'le doğalgaz anlaşması imzalayacağı bildirildi.
Carla Bruni'den eşi Sarkozy'e veto02 Eylül 2014 09:41
Carla Bruni'nin, eşi eski Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy'nin siyasete geri dönmesine karşı çıktığı öğrenildi.
BM resmen duyurdu
kılıçdaroğlu'ndan istifa açıklaması!
Türkler 4 yılda bir otomobil değiştiriyor
İşte Davutoğlu’nun yeni başdanışmanı
İnalcık: Hayalim, bir milyon Tatar'ın Kırım'a dönmesi
Genelkurmay Başkanı'nın evini ele geçirdiler
Cem Yılmaz için şok iddia!
Behçet hastalığı en sık Türkiye'de görülüyor
IŞİD Irak'ta bozguna uğradı!
Dünya devi Hakan Çalhanoğlu'na talip!
Erdoğan: Çözüme yapılan en büyük saldırı
Devlet Başkanı istifa etti
CHP'den istifaya ilk tepki geldi
Saran Fenerbahçe'ye geri dönüyor!
KCK'dan tehlikeli 1 Kasım çağrısı
"Messi, Ronaldo'dan daha iyi"
Erdoğan neden "IŞİD" yerine "DEAŞ" dedi?
Evsiz adamdan unutulmaz resital
Tarhan'dan sonra 5 istifa daha yolda!
Emre: Çok fazla cahil insan var
Makedonya'ya milyonlarca euroluk destek
Cumhuriyet Bayramı'nda Ağrı'yı kana bulayacaklardı
Zonguldak'taki faciayla ilgili karar açıklandı!
Tüketici kredileri arttı, kredi kartı kullanımı azaldı
Başbuğ'dan Necdet Özel'e ziyaret
Norveç'den Irak'a askeri destek
"Hababam" öğrencilerle buluştu
Emine Ülker Tarhan CHP'den istifa etti
Antik tapınak deyip geçmeyin, 648 yıllık cami
Evsiz adamdan unutulmaz resital
TBMM'ye yüksek yargı teklifi sunuldu
Bozdağ'dan İmralı açıklaması