Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Netenyahu'dan çirkin istek! Yunanistan bakın Osmanlıca'yı neden öğreniyor Arınç: Bizde Tayyipler bitmez Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken ‘Dinle küçük adam...’
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
3 Aralık 2008 Çarşamba 15:27
Güncellenme Tarihi 30 Mayıs 2014 Cuma 09:45
Çorum İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi ve Sanatları Bölüm Başkan Yardımcısı ve Yrd. Doç. Dr. Hacı Ahmet Sezikli, yerel seçimlerde Çorum’dan CHP belediye başkan aday adaylığı için görevinden istifa etti. Sezikli, Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik de yapmış bir isim. Çorum’un şu anki belediye başkanı AKP’den

SEYFETTİN METE / ÇORUM(CNA)

Nüfusunun yüzde 45’i Alevi olan Çorum’da bu kesimin oyu ile bir çok kez belediye başkanlıkları kazanan ve milletvekilleri çıkaran CHP’de Sezikli ile birlikte 2 aday daha yarışıyor. Ancak adaylardan Ömer Ertuğrul Soyocak’ın amcasının oğlu Bekir Soyocak’ın MHP’den, diğer aday Turan Damar’ın yine amcasının oğlu İlyas Damar’ın ise AKP’den aday olması dolayısıyla Sezikli, diğer adaylara göre daha şanslı görüyor. Adaylığı konusunda açıklama yapmaktan kaçınan Hacı Ahmet Sezikli’nin önümüzdeki günlerde düzenleyeceği bir basın toplantısı ile kamuoyuna bilgi vermesi bekleniyor.

Bir önceki seçimlerde AKP ile aralarında 10 bin fark bulunan CHP’de bazı parti yöneticileri ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi ve daha önce Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik yapan Sezikli’ye sıcak bakarken, bazı parti kurmayları ise Çorum merkezde oylarının yüzde 90’nını oluşturan Alevilerin böyle bir adayı istemelerinden korkuyorlar.

HACI AHMET SEZİKLİ’NİN ÖZGEÇMİŞİ

1949'da Çorum'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çorum'da yaptı. 1973 yılında İstanbul Yüksek İslam Enstitüsünden mezun oldu. 1973-1982 yıllarında Çorum İmam-Hatip Lisesinde öğretmenlik ve idarecilik yaptı. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Ana Bilim Dalında araştırma görevlisi oldu. 1984 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını, 1990 yılında da doktorasını tamamladı. Aynı fakültede öğretim üyeliği yaptı. 1993 yılında Gazi Üniversitesi Çorum İlahiyat Fakültesini kurmak üzere görevlendirildi. Çorum İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve öğretim üyesi olarak görevini yürütmektedir.

Bu haber 1,168 kez okundu.

HDP İl Başkanlığı'na benzinli saldırı21 Aralık 2014 22:47
Adapazarı'nda kimliği belirsiz iki kişi, Kavaklar Caddesi’nde bulunan Halkın Demokrasi Parti (HDP) Sakarya İl Başkanlığı'nı yakmaya çalıştı.
Bakan Çelik yıllar sonra o tehdidi açıkladı21 Aralık 2014 22:35
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik, Bilecik'te AK Parti 5'inci Olağan Merkez İlçe Kongresi'ne katıldı.
Arınç: Bizde Tayyipler bitmez21 Aralık 2014 20:20
Bülent Arınç, "Şimdi birileri ellerini ovuşturuyor, 'Tayyip gitti ya bizim önümüz açılabilir' diye, biz de Tayyipler bitmez" dedi.
Bozkır: Üye yapmazlarsa umrumuzda bile olmaz21 Aralık 2014 19:52
AB Bakanı Bozkır, AB'nin Türkiye'ye danışmadan basın açıklamaları yapmayı sürdürmesi halinde bildikleri yolda devam edeceklerini söyledi.
Müezzinoğlu: Çakallara meydanı boş bırakmayız21 Aralık 2014 18:22
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, "Milli iradeye kuzu postunda tuzak kuran çakallarla karşılaştık" dedi ve iddialı konuştu.
AK Parti kongresine damga vuran 3 afiş21 Aralık 2014 17:44
AK Parti Ankara 5. İl Kongresi'ne salona asılan afişler damga vurdu.
CHP'li belediyeden kirli siyaset!21 Aralık 2014 16:57
CHP'li Manavgat Belediyesi'nin bazı caddeleri AK Parti'li Büyükşehir Belediyesi'ne devredildi. Buna kızan CHP'li belediye çöpleri toplamadı.
'CHP: Cemaate Hizmet Partisi'21 Aralık 2014 16:12
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Öznur Çalık, "Atatürk'ün CHP'sinin içerisine cemaat girmişse yeni bir isim bulmalı" dedi.
Babacan: Sinemaya artık vakit kalmıyor21 Aralık 2014 14:35
Başbakan Yardımcısı Ali Babacan'dan, günlük yaşantısına ilişkin samimi açıklamalar geldi.
Davutoğlu: Pensilvanya'dan emir alanlar bunun hesabını verecek21 Aralık 2014 12:48
Başbakan Davutoğlu 'Eğer birileri Pensilvanya'dan ya da başka yerlerden emir alarak devleti yönetmeye kalkarsa bunun hesabını verecek. Biz sadece emaneti milletten alır hesabı millete veririz' dedi.
Nedim Şener'den çarpıcı "14 Aralık" yorumları21 Aralık 2014 12:24
2011'de Oda TV'ye yönelik Ergenekon soruşturması kapsamında tutuklanan, 1 yıl cezaevinde kaldıktan sonra tahliye edilen gazeteci Nedim Şener 14 Aralık operasyonuyla ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı.
Sarıgül'ün CHP planı belli oldu21 Aralık 2014 11:01
CHP'den milletvekili olmak isteyen Sarıgül, aday gösterilmemesi halinde Şişli'ye yüklenecek.
Yüzmede G.Saray ve F.Bahçe şampiyon
Irak ordusundan IŞİD'e ağır darbe!
Netenyahu'dan çirkin istek!
Karar verildi! Kupa maçları o statta
Bilal Kısa'dan transfer iddialarına cevap
Polisler 15 kilo esrarı bakın nerede buldu!
Barcelona'nın 2. takımı hezimet yaşadı
G.Saray'ın ilk transferini Büyüka açıkladı
Dev derbide Galatasaray kükredi!
Yunanistan bakın Osmanlıca'yı neden öğreniyor
HDP İl Başkanlığı'na benzinli saldırı
73 hafta sonra gelen frikik golü
Cenk Tosun, Demba Ba'yı kovalıyor!
Bakan Çelik yıllar sonra o tehdidi açıkladı
İsrail 2014'te bin Filistinlinin evini yıktı
Elazığ'da TIR otomobili biçti: 4 ölü
Beşiktaş kupa maçını nerede oynayacak?
Recep Sert, dünyaevine girdi
Tunus'ta oy verme işlemi tamamlandı
Tayfun Korkut'un takımı müthiş döndü
Alex ve Drogba'dan sonra Sosa da...
Kaleci Tolga'yı isyan ettiren görüntü
Basketbolda toplu sonuçlar
Akçay: Oyunla bağdaşmayan bir skor
Alman Bild Mehmetçik'e rüşvetçi dedi
Dağa kaçırılmak istenen 3 çocuk kurtarıldı
Fas Kralı 6. Muhammed, Türkiye'de!
Kartal seriyi bozmadı!
Kürdandan uzak durun
Su şişeleme tesisinde yangın!
F.Bahçe, Eskişehir deplasmanında zorlanmadı
Özbekistan'da oy verme işlemi sona erdi
Arınç: Bizde Tayyipler bitmez
Doğalgaz abonesine fatura müjdesi
Liverpool 90+6'da geri döndü
Bozkır: Üye yapmazlarsa umrumuzda bile olmaz
Şenol Güneş'ten TFF'ye: Konuşursam...
50 yıl sonra resmi nikah kıydılar!
Almanya'da camiye ırkçı saldırı!
Uludağ yolu kar sebebiyle kapandı
Yıldız: Ne oldu da Erdoğan birden kötü oldu?
Fenerbahçe deplasmanda set vermedi
Aziz Yıldırım 24 yıllık G.Saraylı'yı F.Bahçeli yaptı!
Meclis'te tuzluk protestosu!
İznik Gölü'nde bulunan kiliseye dünya hayran!
Müezzinoğlu: Çakallara meydanı boş bırakmayız
Türk doktorlardan müthiş başarı!
Kazım durmuyor! Yine attı Feyenoord kazandı
Çıldır Gölü donmaya başladı!
Bugün en uzun gece yaşanacak
Bursa'da gol düellosu!
AK Parti kongresine damga vuran 3 afiş
Elazığ'da korkunç kaza! 4 ölü var
"50 kedi bir aslan etmez"
Tükürük kavgası: 3 yaralı
İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil
Heniyye'den Türkiye'ye "teşekkür"
F-35'lere yerli mühimmat geliyor
Akdoğan'dan Derya Sazak'a yalanlama
Balıkesirspor Kasımpaşa'ya gol yağdırdı!
Türkiye‘nin ilk çip fabrikası kuruluyor
Gülerce paralel yapının 20 yanlışını anlattı
CHP'li belediyeden kirli siyaset!
Bu illere kar geliyor!
Şanlıurfa'da 1 terörist teslim oldu
'CHP: Cemaate Hizmet Partisi'
Galatasaraylı taraftar bıçaklandı!
72’lik ninenin balık aşkı