Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Güvenlik Reformu Paketi TBMM'de Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na telefon Mahçupyan yazdı paralel kalemler çıldırdı! Hakan TunaÜçüncü göz!
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
3 Aralık 2008 Çarşamba 15:27
Güncellenme Tarihi 11 Ağustos 2014 Pazartesi 15:48
Çorum İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi ve Sanatları Bölüm Başkan Yardımcısı ve Yrd. Doç. Dr. Hacı Ahmet Sezikli, yerel seçimlerde Çorum’dan CHP belediye başkan aday adaylığı için görevinden istifa etti. Sezikli, Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik de yapmış bir isim. Çorum’un şu anki belediye başkanı AKP’den

SEYFETTİN METE / ÇORUM(CNA)

Nüfusunun yüzde 45’i Alevi olan Çorum’da bu kesimin oyu ile bir çok kez belediye başkanlıkları kazanan ve milletvekilleri çıkaran CHP’de Sezikli ile birlikte 2 aday daha yarışıyor. Ancak adaylardan Ömer Ertuğrul Soyocak’ın amcasının oğlu Bekir Soyocak’ın MHP’den, diğer aday Turan Damar’ın yine amcasının oğlu İlyas Damar’ın ise AKP’den aday olması dolayısıyla Sezikli, diğer adaylara göre daha şanslı görüyor. Adaylığı konusunda açıklama yapmaktan kaçınan Hacı Ahmet Sezikli’nin önümüzdeki günlerde düzenleyeceği bir basın toplantısı ile kamuoyuna bilgi vermesi bekleniyor.

Bir önceki seçimlerde AKP ile aralarında 10 bin fark bulunan CHP’de bazı parti yöneticileri ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi ve daha önce Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik yapan Sezikli’ye sıcak bakarken, bazı parti kurmayları ise Çorum merkezde oylarının yüzde 90’nını oluşturan Alevilerin böyle bir adayı istemelerinden korkuyorlar.

HACI AHMET SEZİKLİ’NİN ÖZGEÇMİŞİ

1949'da Çorum'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çorum'da yaptı. 1973 yılında İstanbul Yüksek İslam Enstitüsünden mezun oldu. 1973-1982 yıllarında Çorum İmam-Hatip Lisesinde öğretmenlik ve idarecilik yaptı. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Ana Bilim Dalında araştırma görevlisi oldu. 1984 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını, 1990 yılında da doktorasını tamamladı. Aynı fakültede öğretim üyeliği yaptı. 1993 yılında Gazi Üniversitesi Çorum İlahiyat Fakültesini kurmak üzere görevlendirildi. Çorum İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve öğretim üyesi olarak görevini yürütmektedir.

Bu haber 1,167 kez okundu.

Artık resmi ideoloji yok24 Kasım 2014 10:30
Başbakan Davutoğlu, günlerdir merakla beklenen Tunceli konuşmasında Alevi vatandaşlar için müjdelerini açıkladı.
Ala’nın dikkati böceği yakalattı24 Kasım 2014 10:14
Erdoğan’ın başbakanlığı döneminde çalışma ofisiyle konutuna yerleştirilen böcekler, o dönem Başbakanlık Müsteşarı olan Ala’nın dikkati sayesinde ortaya çıkarıldı.
Paralel yapının Afrika ağı STRATFOR'un raporunda24 Kasım 2014 09:48
Paralel Yapı, Afrika'daki okullarında eğitim alan yerel siyasetçilerin çocukları aracılığıyla da hükümetlerle ilişki kuruyor.
Dev talimat! Tarihin en görkemlisi olacak24 Kasım 2014 08:51
Cumburbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan talimatı verdi 3 bakanlık harekete geçti. Çanakkale Savaşları'nın 100'üncü yıl anma törenleri için eşsiz bir program hazırlanacak.
8 yılda 16 ülke 387 anlaşma!24 Kasım 2014 08:36
Türkiye; Kazakistan'dan Macaristan'a İran'dan Lübnan'a kadar birçok ülkeyle ortak bakanlar kurulu toplantısı yaptı. Sırada Rusya ve Yunanistan var.
CHP'yi karıştıracak MİT mektubu24 Kasım 2014 08:26
CHP'li Birgül Ayman Güler, MİT'e mektup yazıp "Sezgin Tanrıkulu'nu siz mi seçtiniz?" diye sordu.
Türkiye'den 'lavaş' atağı24 Kasım 2014 07:14
Kültür ve Turizm Bakanı Çelik, 'lavaş'ın UNESCO'nun kültürel miras listesine girmesi için Azerbaycan'la ortak çalışma yapacaklarını söyledi.
Kritik YAŞ perşembe toplanacak24 Kasım 2014 06:08
Yüksek Askeri Şura (YAŞ) kış dönemi toplantısı 27 Kasım Perşembe gerçekleştirilecek.
Çiçek: Önemli imkanlara sahip iki ülke23 Kasım 2014 23:05
TBMM Başkanı Cemil Çiçek, hem Türkiye'nin hem Makedonya'nın önemli imkanlara sahip iki ülke olduğunu belirtti.
Erdoğan düğün törenine katıldı23 Kasım 2014 22:34
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kağıthane Belediye Başkanı Fazlı Kılıç'ın kızının Haliç Kongre Merkezi'ndeki düğün törenine katıldı.
Başbakan Davutoğlu'dan hasta ziyareti23 Kasım 2014 21:41
Başbakan Ahmet Davutoğlu ve eşi Sare Davutoğlu, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin'in eşini, tedavi gördüğü hastanede ziyaret etti.
Başbakan Davutoğlu Dersim için özür diledi23 Kasım 2014 18:41