Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Davutoğlu'ndan başkanlık sistemi açıkalamsı Erdoğan'ın onayını bekleyen pakette neler var? Canlı yayında Hatipoğlu'nu kızdıran soru! Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
3 Aralık 2008 Çarşamba 15:27
Güncellenme Tarihi 27 Mart 2015 Cuma 17:51
Çorum İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi ve Sanatları Bölüm Başkan Yardımcısı ve Yrd. Doç. Dr. Hacı Ahmet Sezikli, yerel seçimlerde Çorum’dan CHP belediye başkan aday adaylığı için görevinden istifa etti. Sezikli, Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik de yapmış bir isim. Çorum’un şu anki belediye başkanı AKP’den

SEYFETTİN METE / ÇORUM(CNA)

Nüfusunun yüzde 45’i Alevi olan Çorum’da bu kesimin oyu ile bir çok kez belediye başkanlıkları kazanan ve milletvekilleri çıkaran CHP’de Sezikli ile birlikte 2 aday daha yarışıyor. Ancak adaylardan Ömer Ertuğrul Soyocak’ın amcasının oğlu Bekir Soyocak’ın MHP’den, diğer aday Turan Damar’ın yine amcasının oğlu İlyas Damar’ın ise AKP’den aday olması dolayısıyla Sezikli, diğer adaylara göre daha şanslı görüyor. Adaylığı konusunda açıklama yapmaktan kaçınan Hacı Ahmet Sezikli’nin önümüzdeki günlerde düzenleyeceği bir basın toplantısı ile kamuoyuna bilgi vermesi bekleniyor.

Bir önceki seçimlerde AKP ile aralarında 10 bin fark bulunan CHP’de bazı parti yöneticileri ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi ve daha önce Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik yapan Sezikli’ye sıcak bakarken, bazı parti kurmayları ise Çorum merkezde oylarının yüzde 90’nını oluşturan Alevilerin böyle bir adayı istemelerinden korkuyorlar.

HACI AHMET SEZİKLİ’NİN ÖZGEÇMİŞİ

1949'da Çorum'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çorum'da yaptı. 1973 yılında İstanbul Yüksek İslam Enstitüsünden mezun oldu. 1973-1982 yıllarında Çorum İmam-Hatip Lisesinde öğretmenlik ve idarecilik yaptı. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Ana Bilim Dalında araştırma görevlisi oldu. 1984 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını, 1990 yılında da doktorasını tamamladı. Aynı fakültede öğretim üyeliği yaptı. 1993 yılında Gazi Üniversitesi Çorum İlahiyat Fakültesini kurmak üzere görevlendirildi. Çorum İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve öğretim üyesi olarak görevini yürütmektedir.

Bu haber 1,173 kez okundu.

Davutoğlu'ndan başkanlık sistemi açıkalamsı28 Mart 2015 07:10
Başbakan Davutoğlu, şu anki parlamenter sistemin vesayet altında olduğu söyleyerek ilk kez Başkanlık sisteminin gerekliliklerini anlattı.
Hüseyin Çelik, AK Parti'nin oy oranını açıkladı28 Mart 2015 07:02
Hüseyin Çelik, yaptırdıkları son ankette HDP'nin barajı geçemediğini söyledi ve AK Parti'nin oy oranını açıkladı.
Davutoğlu'ndan önemli açıklamalar27 Mart 2015 23:23
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Çankaya'da düzenlenen canlı yayında gündeme ilişkin soruları yanıtlıyor.
İki parti Anadolu Partisi'ne katıldı27 Mart 2015 22:11
Engelsiz Türkiye Partisi ve Milli İttifak Platformu üyeleri Anadolu Partisi'ne katıldı.
YSK'dan CHP'ye İzmir şoku27 Mart 2015 21:58
Cumhuriyet Halk Partisi'ne (CHP) YSK'dan kötü haber geldi.
Arınç'tan Hürriyet'in o haberine yalanlama27 Mart 2015 20:34
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Gökçek Hesabını Verecek" ve "HDP yüzde 11-12' başlılığıyla yayınlanan haberleri yalanladı.
Arınç'tan o haberlere yalanlama27 Mart 2015 19:35
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Gökçek Hesabını Verecek" ve "HDP yüzde 11-12' başlılığıyla yayınlanan haberleri yalanladı.
Bakan Çelik'ten Arınç-Gökçek kavgası yorumu27 Mart 2015 18:27
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, Bülent Arınç ile Melih Gökçek arasındaki polemikle ilgili konuştu.
Erdoğan'ın konuşmasını bölen slogan27 Mart 2015 17:48
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bugünkü Karabük konuşmasında, vatandaşlar ilginç bir slogan attı.
Çavuşoğlu: Eğit-Donat ertelendi27 Mart 2015 17:22
Dışişleri Bakanı Cavuşoğlu ABD'nin talebi üzerine Suriyeli muhaliflere verilecek askeri eğitimin ertelendiğini söyledi.
'Kendimizi yakacağız, Hocaefendi'yi yakmayacağız'27 Mart 2015 16:46
2010 KPSS'de kopya çektikleri iddiasıyla tutuklananların "Kendimizi yakacağız, Hocaefendi'yi yakmayacağız" dedikleri ortaya çıktı.
Eski CHP'li başkan Kılıçdaroğlu'nu bombaladı!27 Mart 2015 15:32
CHP'den istifa eden Cafer Kırmızıçiçek, Kılıçdaroğlu'nun tehdit imasına rağmen kendi iradesiyle istifa ettiğini söyledi.
Davutoğlu'ndan başkanlık sistemi açıkalamsı
Hüseyin Çelik, AK Parti'nin oy oranını açıkladı
Erdoğan'ın onayını bekleyen pakette neler var?
Araplara büyük tehdit: Bulundukları son toprak olur
Yeryüzü Doktorları Gazze Ofisi açıldı
Zonguldak'ta balıkçı barınakları yandı
Kanada'daki skandal olayın hukuk mücadelesi başladı
Aydın'da el bombası taşıyan bir kişi yakalandı
Babacan: Ülkeyi nereden vursak diyorlar
Fitch'ten Yunanistan'a şok
1 yıllığına uzaya gönderildiler
Şair Nuri Pakdil Kudüs'e kavuştu
Cumhurbaşkanı Erdoğan 80 darbesini izledi!
Yeşil üretime odaklandık
Bir yıl uzayda kalacaklar
New York borsası yükselişle kapandı
Suudi Arabistan, İsveç'e elçisini geri gönderecek
Irkçı lider "Geert Wilders'a Avusturya'da protesto şoku
Davutoğlu'ndan önemli açıklamalar
"Coppelia", İstanbul'da baleseverlerle buluştu
Google 'ameliyat robotları' yapacak
Hayırseverler şehit ailesine ev bağışladı
Lufthansa'dan 50 bin euro tazminat
Ersan'ı sevindiren haber
Ataman'dan ilginç uygulama
Cimbom son nefeste yenildi
Olaylı maçı Türk hakem tatil etti
Yemen hukuken Osmanlı'ya bağlı!
Canlı yayında Hatipoğlu'nu kızdıran soru!
Mescid-i Nebevi imamından 'Yemen Savaşı' hutbesi!
Otobüs şirketi için namazın tuvalet kadar değeri yok!
İki parti Anadolu Partisi'ne katıldı
YSK'dan CHP'ye İzmir şoku
Tam 40 gündür kayıptı, bakın nerede bulundu
Uyuşturucu bir gencin daha canını aldı
Bakan Işık'tan o şoföre gönderme
Dinamo Kiev'e ırkçılık cezası!
"Eğit-donat"a biyografik inceleme
Hollanda Türkiye'den onu istiyor
Galatasaray günü çift antrenmanla tamamladı
İngiltere'de Türk hasta üzerinde 'tarihi kalp nakli'
Kırıkkale'de seyir halindeki otomobil yandı
Güney Afrika'da toplu işten çıkarma
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Hollande’a taziye telefonu
Gençler, barış ve kardeşlik için Mardin'de buluştu