Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Şikayet hattı kurulacak' Korkutan gelişme! Evlerini terk ettiler 17 kişinin öldüğü kazanın nedeni belli oldu Hakan TunaYaseminler altında!
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
3 Aralık 2008 Çarşamba 15:27
Güncellenme Tarihi 1 Kasım 2014 Cumartesi 11:41
Çorum İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi ve Sanatları Bölüm Başkan Yardımcısı ve Yrd. Doç. Dr. Hacı Ahmet Sezikli, yerel seçimlerde Çorum’dan CHP belediye başkan aday adaylığı için görevinden istifa etti. Sezikli, Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik de yapmış bir isim. Çorum’un şu anki belediye başkanı AKP’den

SEYFETTİN METE / ÇORUM(CNA)

Nüfusunun yüzde 45’i Alevi olan Çorum’da bu kesimin oyu ile bir çok kez belediye başkanlıkları kazanan ve milletvekilleri çıkaran CHP’de Sezikli ile birlikte 2 aday daha yarışıyor. Ancak adaylardan Ömer Ertuğrul Soyocak’ın amcasının oğlu Bekir Soyocak’ın MHP’den, diğer aday Turan Damar’ın yine amcasının oğlu İlyas Damar’ın ise AKP’den aday olması dolayısıyla Sezikli, diğer adaylara göre daha şanslı görüyor. Adaylığı konusunda açıklama yapmaktan kaçınan Hacı Ahmet Sezikli’nin önümüzdeki günlerde düzenleyeceği bir basın toplantısı ile kamuoyuna bilgi vermesi bekleniyor.

Bir önceki seçimlerde AKP ile aralarında 10 bin fark bulunan CHP’de bazı parti yöneticileri ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi ve daha önce Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik yapan Sezikli’ye sıcak bakarken, bazı parti kurmayları ise Çorum merkezde oylarının yüzde 90’nını oluşturan Alevilerin böyle bir adayı istemelerinden korkuyorlar.

HACI AHMET SEZİKLİ’NİN ÖZGEÇMİŞİ

1949'da Çorum'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çorum'da yaptı. 1973 yılında İstanbul Yüksek İslam Enstitüsünden mezun oldu. 1973-1982 yıllarında Çorum İmam-Hatip Lisesinde öğretmenlik ve idarecilik yaptı. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Ana Bilim Dalında araştırma görevlisi oldu. 1984 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını, 1990 yılında da doktorasını tamamladı. Aynı fakültede öğretim üyeliği yaptı. 1993 yılında Gazi Üniversitesi Çorum İlahiyat Fakültesini kurmak üzere görevlendirildi. Çorum İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve öğretim üyesi olarak görevini yürütmektedir.

Bu haber 1,162 kez okundu.

'KCK da ele alındı'01 Kasım 2014 13:45
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş Milli Güvenlik Kurulu toplantısında sadece paralel yapının değil, KCK dahil tüm tehditlerin ele alındığını açıkladı.
Davutoğlu'ndan Tarhan'ın istifasına ilk yorum01 Kasım 2014 13:04
Ak Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu , partisinin Afyonkarahisar'da gerçekleştirdiği 23'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na katıldı. Emine Ülker Tarhan'ın CHP'den istifa etmesine ilk kez yorum yapan Davutoğlu, Tarhan'ın istifa mektubunu okudu ve "Altına imzamı atıyorum" dedi.
Alevi dedesinden Davutoğlu'na destek01 Kasım 2014 12:52
Alevi dedesi Yıldırım, "Son 12 yıldır yapılanları gözümüz görüyor. Allah için konuşacaksın 10 senede yapılanlar 80-90 yıldan bu yana yapılamadı" dedi.
Kılıçdaroğlu ve Baykal kahvaltıda buluştu01 Kasım 2014 11:33
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, eski Genel Başkan ve Antalya Milletvekili Deniz Baykal ile kahvaltıda bir araya geldi.
Erdoğan'a büyük terbiyesizlik!01 Kasım 2014 11:14
Almanya'nın Friedrichshafen kentinde yer alan Gymnasium (Lise) okulunda bulunan ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a hakaret içeren karikatür büyük tepki çekti.
CHP'den ayrılanlar İşçi Partisi'ne gidiyor!01 Kasım 2014 10:50
Cumhuriyet gazetesine göre Ankara Milletvekili Emine Ülker Tarhan'ın ardından CHP'de yeni istifalar yaşanacak ve bu isimler İşçi Partisi ile iş birliğine gidecek.
Kılıçdaroğlu ve Baykal kahvaltıda buluştu01 Kasım 2014 10:31
Sabah erken saatte günlük gazetelere birlikte bakan Kılıçdaroğlu ve Baykal, deniz manzarasında başbaşa kahvaltı yaptı.
Dışişleri Bakanlığı izahat istedi01 Kasım 2014 09:12
Dışişleri Bakanlığı, PKK terör örgütünü finanse ettiği gerekçesiyle yargılanan 10 sanığın beraat etmesi üzerine Danimarka'dan bilgi ve izahat talep etti
Erdoğan'dan gazeteciye tarih dersi01 Kasım 2014 08:53
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kendisine soru soran gazeteciye tarih dersi verdi...
Ala'dan HDP'nin çağrısına sert tepki01 Kasım 2014 07:58
İçişleri Bakanı Efkan Ala, HDP'nin sokağa çıkma çağrısı üzerine açıklama yaptı.
Dışişleri Bakanlığı Danimarka'dan izahat istedi31 Ekim 2014 23:42
Dışişleri Bakanlığı, PKK terör örgütünü finanse ettiği gerekçesiyle yargılanan 10 sanığın beraat etmesi üzerine Danimarka'dan bilgi ve izahat talep etti
Nur Serter: CHP'den istifa etmedim31 Ekim 2014 21:42
CHP İstanbul Milletvekili Fatma Nur Serter CHP'den istifa edeceğini yönündeki iddialarla ilgili açıklama yaptı.
Irak ordusundan geniş çaplı operasyon
'İki hayalim var: Stat ve şampiyonluk'
Orduspor'da 6 futbolcuyla yollar ayrılıyor
'KCK da ele alındı'
Aziz Yıldırım'a sert yanıt: Kendi işine baksın
Zonguldak'ta maden kazası:1 ölü
'Şikayet hattı kurulacak'
Hasan Şaş: Prandelli bana yutturamaz
Kobani'de çatışmaların şiddeti azaldı