Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Kedinin fareyle oynadığı gibi...' Ünlü sanatçı Semiha Yankı'dan kötü haber! 'Diego'dan umudum yok' Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
3 Aralık 2008 Çarşamba 15:27
Güncellenme Tarihi 9 Haziran 2013 Pazar 22:31
Çorum İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi ve Sanatları Bölüm Başkan Yardımcısı ve Yrd. Doç. Dr. Hacı Ahmet Sezikli, yerel seçimlerde Çorum’dan CHP belediye başkan aday adaylığı için görevinden istifa etti. Sezikli, Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik de yapmış bir isim. Çorum’un şu anki belediye başkanı AKP’den

SEYFETTİN METE / ÇORUM(CNA)

Nüfusunun yüzde 45’i Alevi olan Çorum’da bu kesimin oyu ile bir çok kez belediye başkanlıkları kazanan ve milletvekilleri çıkaran CHP’de Sezikli ile birlikte 2 aday daha yarışıyor. Ancak adaylardan Ömer Ertuğrul Soyocak’ın amcasının oğlu Bekir Soyocak’ın MHP’den, diğer aday Turan Damar’ın yine amcasının oğlu İlyas Damar’ın ise AKP’den aday olması dolayısıyla Sezikli, diğer adaylara göre daha şanslı görüyor. Adaylığı konusunda açıklama yapmaktan kaçınan Hacı Ahmet Sezikli’nin önümüzdeki günlerde düzenleyeceği bir basın toplantısı ile kamuoyuna bilgi vermesi bekleniyor.

Bir önceki seçimlerde AKP ile aralarında 10 bin fark bulunan CHP’de bazı parti yöneticileri ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi ve daha önce Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik yapan Sezikli’ye sıcak bakarken, bazı parti kurmayları ise Çorum merkezde oylarının yüzde 90’nını oluşturan Alevilerin böyle bir adayı istemelerinden korkuyorlar.

HACI AHMET SEZİKLİ’NİN ÖZGEÇMİŞİ

1949'da Çorum'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çorum'da yaptı. 1973 yılında İstanbul Yüksek İslam Enstitüsünden mezun oldu. 1973-1982 yıllarında Çorum İmam-Hatip Lisesinde öğretmenlik ve idarecilik yaptı. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Ana Bilim Dalında araştırma görevlisi oldu. 1984 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını, 1990 yılında da doktorasını tamamladı. Aynı fakültede öğretim üyeliği yaptı. 1993 yılında Gazi Üniversitesi Çorum İlahiyat Fakültesini kurmak üzere görevlendirildi. Çorum İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve öğretim üyesi olarak görevini yürütmektedir.

Bu haber 1,159 kez okundu.

Erdoğan: Obama'ya teklifi ben yaptım22 Ekim 2014 16:09
Cumhurbaşkanı Erdoğan Letonya ziyareti öncesi Esenboğa Havalimanı'nda yaptığı açıklamada "Peşmergelerin Kobani'ye geçişiyle alakalı Obama'ya bu teklifi ben yapmıştım." dedi.
Moşe Ya'alon: Türkiye bizimle dalga geçiyor!22 Ekim 2014 15:59
İsrail gazetesi Haaretz'in haberine göre, İsrail Savunma Bakanı Moşe Ya'alon Türkiye'nin kendileriyle alay ettiğini belirtti.
HDP'den dikkat çeken açıklama22 Ekim 2014 15:48
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın tepkisi üzerine HDP bugün IŞİD'in Türkmenlere yönelik saldırısını lanetleyen açıklama yaptı.
Altan Tan'dan Bahçeli'ye çağrı22 Ekim 2014 13:19
HDP Diyarbakır Milletvekili AltanTan, Kürt sorunun çözümüyle ilgili Bahçeli'ye önerisini sordu.
CHP'den Kobani koridoruna destek22 Ekim 2014 13:13
CHP Genel Başkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu Kobani için 'Küresel vahşet örgütüne karşı kendini savunmaya çalışan insanlara karşı her türlü yardımın yapılması lazım' diye konuştu.
Şamil Tayyar İdris Bal'ı fena 'ti'ye aldı22 Ekim 2014 13:09
Paralel yapıya yakınlığıyla bilinen Kütahya Milletvekili İdris Bal'ın parti kuracaklarını açıklamasına AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar'dan imalı bir yanıt geldi.
Bakan Bozkır'dan Rum kesimine yanıt22 Ekim 2014 13:05
AB Bakanı ve Başmüzakereci Volkan Bozkır, Güney Kıbrıs Rum yönetiminin küstah tavrına cevap verdi.
İşler'den Libya'da sağduyu çağrısı22 Ekim 2014 12:07
AK Parti Ankara Milletvekili Emrullah İşler "Libya'daki çatışma ortamı sona erdirilsin" dedi
Şamil Tayyar, İdris Bal'ı fena 'ti'ye aldı22 Ekim 2014 11:57
AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar, parti kuracaklarını duyuran İdris Bal ile dalgasını geçti.
İşte yeni CHP Grup Başkanvekili22 Ekim 2014 11:44
CHP Grup Başkanvekili Levent Gök oldu.
Öcalan: Çözüme destek tarihsel bocumuzdur22 Ekim 2014 11:29
Dün HDP heyetiyle görüşen Öcalan, gönderdiği mesajda"Bu toprakların insanları olarak kendi çözümümüzden ayrılmamak hepimizin tarihsel borcudur." dedi.
Paralel operasyonda yeni gelişme!22 Ekim 2014 11:12
Hakkında gözaltı kararı çıkarılan eski İstihbarat Daire Başkan Yardımcısı Erdil, teslim oldu
Real Madrid Liverpool'u dağıttı
Ardalı Atletico Devler Ligi'nde farka koştu
Arsenal'den 90'da geri dönüş
Tramvay durağında bekleyenlere araç çarptı
Beşkent'te şüpheli paket paniği
'Kedinin fareyle oynadığı gibi...'
Akdoğan: Öcalan onları tahrik etti!
Aslan Panzere çarptı!
Bruma neden kadro dışı bırakıldı, Taffarel açıkladı!
Şanlıurfa'da feci kaza: 1 ölü, 3 yaralı
Galatasaray taraftarından alkış!
İrlandalı bakana Beşiktaş forması
ABD'de Ebola önlemleri
Antalya'da taksi su kanalına uçtu
Arena'da Avrupa'yı hayran bırakan şov!
Peşmerge'den IŞİD'e çok ağır darbe!
Varşova deplasmanda yine yıktı!
Hamit Altıntop, 424 gün sonra ilk 11'de
Bir dizi daha erken final yapıyor!
Paralel yapı soruşturmasında 2 emniyet müdürü teslim oldu
Bakan Avcı: Bu olaylar Mardin'e yakışmadı
Kartal uzatmada kanatlandı
Gaziantep'te inşaatta çökme: 1 ölü
Bilic: Partizan maçına hazırız
Bilic: Partizan maçına hazırız
"Sadece sokak güvenliğini kastetmiyoruz"
Tanju Çolak: Hakkari'ye gittik kepenkler açıldı
Barzani: Bu anlaşma düşmanlarımıza cevaptır
Cannavaro'ya vergi soruşturması
Marmara depremle sarsıldı!
Pentagon hatasını itiraf etti!
Jetler, Avustralya'ya ait uçağı indirdi
Lost'un yönetmeni Kocaeli'de
F-35'e Türk damgası!
3 polise tutuklama istemi
Öğretmenlere 4 yıl zorunluluğu!
Acılı baba, 700 bin TL'lik teklifi geri çevridi
'Trabzon'a yenilmemek iyi sonuç'
Meme kanserinin en az olduğu il
Bursaspor'da çifte şok!
Başkan Usta açılışı çocuklarla yaptı
Mısır'da patlama!
Gaziantep'de MERS virüsü paniği!
Türkiye'de boşanmaların 97'sinin nedeni...
Ünlü sanatçı Semiha Yankı'dan kötü haber!
Demirkol: Galatasaray'ın tek çıkış yolu...
Topbaş’ın acı günü
Öğrencilerin tehlikeli okul yolculuğu
Kar yağışı Türkiye'ye doğru ilerliyor!
Kaçırılan 10 kişiyle ilgili yeni gelişme
Bu hareketi altınla ödüllendirildi
Erdoğan'a hakaret eden savcıya beraat
Kriz çıktı! Migros o ürünleri toplatıyor!
Ukrayna bu iddiayı konuşuyor
Komisyon'dan Soma kararı
Mers virüsü şüphelisi hastaneden kaçtı!
"Enrique istediği zaman beni çıkarır"
TSK'dan flaş 'Jandarma' açıklaması
'Diego'dan umudum yok'
Genç futbolcu nehirde ölü bulundu
Mers virüsü şüphelisi hastaneden kaçtı
Picasso'nun fotoğrafçısı öldü
Parlamentoya silahlı saldırı!
Usta oyuncu DT'nin başına geçti!
Merkel: Camilere yapılan saldırı bize yapılmıştır
NASA, UFO görüntüsü yayınladı!
Ukrayna bu iddiayı konuşuyor
Adriano Shakhtar'da mutlu
Gökhan Gönül'e küfretmişti! Cezası...
Suriye'de 5 yeni vali