Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

F-16'lar Suriye sınırına gönderildi HDP ikinci turda kimi destekleyecek? ABD elçiliği önünde tabutlu protesto! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
3 Aralık 2008 Çarşamba 15:27
Güncellenme Tarihi 25 Temmuz 2014 Cuma 10:15
Çorum İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi ve Sanatları Bölüm Başkan Yardımcısı ve Yrd. Doç. Dr. Hacı Ahmet Sezikli, yerel seçimlerde Çorum’dan CHP belediye başkan aday adaylığı için görevinden istifa etti. Sezikli, Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik de yapmış bir isim. Çorum’un şu anki belediye başkanı AKP’den

SEYFETTİN METE / ÇORUM(CNA)

Nüfusunun yüzde 45’i Alevi olan Çorum’da bu kesimin oyu ile bir çok kez belediye başkanlıkları kazanan ve milletvekilleri çıkaran CHP’de Sezikli ile birlikte 2 aday daha yarışıyor. Ancak adaylardan Ömer Ertuğrul Soyocak’ın amcasının oğlu Bekir Soyocak’ın MHP’den, diğer aday Turan Damar’ın yine amcasının oğlu İlyas Damar’ın ise AKP’den aday olması dolayısıyla Sezikli, diğer adaylara göre daha şanslı görüyor. Adaylığı konusunda açıklama yapmaktan kaçınan Hacı Ahmet Sezikli’nin önümüzdeki günlerde düzenleyeceği bir basın toplantısı ile kamuoyuna bilgi vermesi bekleniyor.

Bir önceki seçimlerde AKP ile aralarında 10 bin fark bulunan CHP’de bazı parti yöneticileri ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi ve daha önce Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik yapan Sezikli’ye sıcak bakarken, bazı parti kurmayları ise Çorum merkezde oylarının yüzde 90’nını oluşturan Alevilerin böyle bir adayı istemelerinden korkuyorlar.

HACI AHMET SEZİKLİ’NİN ÖZGEÇMİŞİ

1949'da Çorum'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çorum'da yaptı. 1973 yılında İstanbul Yüksek İslam Enstitüsünden mezun oldu. 1973-1982 yıllarında Çorum İmam-Hatip Lisesinde öğretmenlik ve idarecilik yaptı. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Ana Bilim Dalında araştırma görevlisi oldu. 1984 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını, 1990 yılında da doktorasını tamamladı. Aynı fakültede öğretim üyeliği yaptı. 1993 yılında Gazi Üniversitesi Çorum İlahiyat Fakültesini kurmak üzere görevlendirildi. Çorum İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve öğretim üyesi olarak görevini yürütmektedir.

Bu haber 1,148 kez okundu.

CHP heyeti bayramdan sonra Gazze'ye gidiyor25 Temmuz 2014 16:29
CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba, Gazze ziyaretlerinin Ramazan Bayramı'ndan sonraya kaldığını söyledi.
Metropoll ve Genar'ın son Köşk anketleri25 Temmuz 2014 16:20
GENAR ve Metropol'ün genel müdürleri katıldıkları bir programda 10 Ağustos'taki Cumhurbaşkanlığı seçimleri öncesi yaptıkları son anketleri açıkladı.
HDP ikinci turda kimi destekleyecek?25 Temmuz 2014 15:58
Demirtaş, HDP'nin Köşk seçimin ikinci turunda kesinlikle bir adayı desteklemeyeceklerini söyledi.
İhsanoğlu Diyarbakır'da yuhalandı!25 Temmuz 2014 15:45
Çatı aday İhsanoğlu, Diyarbakır'da cuma namazı çıkışı 'Kahrolsun İsrail' sloganları atan grup tarafından yuhalandı.
Bozdağ: Zekeriya Öz savcı gibi davranmıyor25 Temmuz 2014 14:24
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, HSYK tarafından hakkında soruşturma başlatılan Zekeriya Öz ve paralel yapı operasyonu ile ilgili açıklama yaptı.
Liderlerin bayram programı belli oldu25 Temmuz 2014 13:16
Cumhurbaşkanı Gül'ün, Ramazan Bayramı'nı Ankara'da, Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Erdoğan'ın İstanbul'da karşılaması bekleniyor.
Emin Çölaşan'a araba çarptı!25 Temmuz 2014 13:13
Gazeteci Emin Çölaşan, yaya olarak yürürken ters yöne giren otomobilin çarpması sonucu yaralandı.
BBP'li başkan makamında vuruldu25 Temmuz 2014 12:43
BBP Çankaya İlçe Başkanı, alacak verecek meselesi yüzünden tartıştığı eski BBP Sincan İlçe Başkanı ve kardeşince tabanca vuruldu.
Gümrük kapılarında oy verme işlemi yarın başlıyor25 Temmuz 2014 12:23
Cumhurbaşkanı seçimine ilişkin oy yurtdışında yaşayan ancak bir vesile ile Türkiye'de bulunan vatandaşların gümrük kapılarında oy verme işlemleri yarın (26 Temmuz) başlıyor.
Erdoğan'ın alacağı oy oranını açıkladı25 Temmuz 2014 12:01
İçişleri Bakanı Ala, paralel yapı operasyonları, çözüm süreci ve Köşk seçimi ile ilgili konuştu. "Erdoğan yüzde 55-60’la seçilir..."
Yüksek Askeri Şura 4'ünde toplanıyor25 Temmuz 2014 10:53
YAŞ olağan toplantısı, 4-6 Ağustos tarihleri arasında Genelkurmay Başkanlığı Karargahında yapılacak.
Pensilvanya - CHP ilişkisiyle ilgili bomba iddia25 Temmuz 2014 10:15
Özel bir televizyonda, Ak Parti MKYK üyesi Prof. Dr. Osman Can çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Ramazan sonrası hareketi arttırın
Elektrik akımına kapılan genç öldü
Prandelli: Beklemeden imza atalım
Cuma namazı sonrası Filistin için yürüdüler
İsrail ordusu ilerleme kaydedemiyor
CHP heyeti bayramdan sonra Gazze'ye gidiyor
Drogba'dan G.Saray taraftarına mesaj!
Sakarya'da dolu yağışı zarara yol açtı
Metropoll ve Genar'ın son Köşk anketleri
Gazze'den İsrail'e 8 füze atıldı
Köye gitmem diyen hamile eşini otomobille çiğnedi
Gazze'den İsrail'e 8 füze atıldı
Malezya'da tekne kazası: 3 ölü
Güney Kore'de Google’a dava açıldı
F-16'lar Suriye sınırına gönderildi
Yanal'dan gidecek isimler ve Salih açıklaması
Yasa dışı dinlemede 6 polise meslekten ihraç
Bitlis'te bir terörist teslim oldu
Bir kuvözde 3 Gazzeli bebek
2 Milyon liralık fiyasko!
Koruyucu aile skandalına bakanlık incelemesi
Eruh'ta tuz kuyusunda petrol çıktı
Akhisar Brezilyalı stoperin peşinde
TEM'de 15 kilometrelik bayram kuyruğu
Suriyeliler bayram için ülkelerine döndüler
İşte Yunanistan'ın yeni teknik direktörü!
Balıkesirspor'dan Melo bombası!
HDP ikinci turda kimi destekleyecek?
Gümrük kapılarında sandıklar kuruluyor
Kanala düşmekten son anda kurtuldu
Hırsızı yakaladı, 2 bin lira ceza yedi
Eyüplü gençlerden Gazze protestosu
Samsung'da Note 4 için sürpriz hazırlığı
Cami çıkışı Sow ve Emre'ye yoğun ilgi!
ABD elçiliği önünde tabutlu protesto!
İhsanoğlu Diyarbakır'da yuhalandı!
Yahudi yerleşimciler Filistinlilere ateş açtı
Başbakan Erdoğan YHT açılışında konuştu
THY'den Tel Aviv uçuşları hakkında açıklama
Denizli BB Angola Karması'na fark attı
Barış mesajı vermek için heykel yapıyor
Yahudi yerleşimciler Filistinlilere ateş açtı
ABD'li sözcü Harf: Gazze için kilit isim Davutoğlu
Bayramda ağız sağlığına dikkat!
Baba oğlunun arabasına çarptı: 1 ağır 5 yaralı
İsrail, İslami Cihad komutanını vurdu
Hastane çatısında silahlı dehşet
Bozdağ: Zekeriya Öz savcı gibi davranmıyor
Eski Chelseali Antalya'da ölü bulundu!
Kazak şirketten Galatasaray cevabı!
Vasiyeti 3 kişiye umut oldu
Bülent Korkmaz'dan rakiplere gözdağı
Futbol dünyasını yasa boğan ölüm
Alex de Souza'dan taraftarlara sert cevap
G.Saray'ın gözdesi, Salih'in yanına gitti!
THY Tel Aviv'e ulaşımı alternatif uçuşlarla sağlıyor
Yazıcıoğlu soruşturmasında yeni safha
IŞİD'e ağır darbe
AB ülkesinden vize müjdesi
Rio Ferdinand'dan Gazze'ye destek
Noam Chomsky: ABD bir kez daha ihanet etti
Ve Drogba yeni takımını açıkladı!
Otogaz satışları artıyor
Fikret Orman 10 numara transferi açıkladı!