Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Yeni kabine bu sabah Köşk'e sunulacak! Obama'dan şoke eden IŞİD açıklaması Nuri, G.Saray ile eşleşince bakın ne yazdı! Prof. Dr. Erol Göka28 Ağustos 2014
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
3 Aralık 2008 Çarşamba 15:27
Güncellenme Tarihi 28 Ağustos 2014 Perşembe 15:47
Çorum İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi ve Sanatları Bölüm Başkan Yardımcısı ve Yrd. Doç. Dr. Hacı Ahmet Sezikli, yerel seçimlerde Çorum’dan CHP belediye başkan aday adaylığı için görevinden istifa etti. Sezikli, Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik de yapmış bir isim. Çorum’un şu anki belediye başkanı AKP’den

SEYFETTİN METE / ÇORUM(CNA)

Nüfusunun yüzde 45’i Alevi olan Çorum’da bu kesimin oyu ile bir çok kez belediye başkanlıkları kazanan ve milletvekilleri çıkaran CHP’de Sezikli ile birlikte 2 aday daha yarışıyor. Ancak adaylardan Ömer Ertuğrul Soyocak’ın amcasının oğlu Bekir Soyocak’ın MHP’den, diğer aday Turan Damar’ın yine amcasının oğlu İlyas Damar’ın ise AKP’den aday olması dolayısıyla Sezikli, diğer adaylara göre daha şanslı görüyor. Adaylığı konusunda açıklama yapmaktan kaçınan Hacı Ahmet Sezikli’nin önümüzdeki günlerde düzenleyeceği bir basın toplantısı ile kamuoyuna bilgi vermesi bekleniyor.

Bir önceki seçimlerde AKP ile aralarında 10 bin fark bulunan CHP’de bazı parti yöneticileri ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi ve daha önce Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik yapan Sezikli’ye sıcak bakarken, bazı parti kurmayları ise Çorum merkezde oylarının yüzde 90’nını oluşturan Alevilerin böyle bir adayı istemelerinden korkuyorlar.

HACI AHMET SEZİKLİ’NİN ÖZGEÇMİŞİ

1949'da Çorum'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çorum'da yaptı. 1973 yılında İstanbul Yüksek İslam Enstitüsünden mezun oldu. 1973-1982 yıllarında Çorum İmam-Hatip Lisesinde öğretmenlik ve idarecilik yaptı. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Ana Bilim Dalında araştırma görevlisi oldu. 1984 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını, 1990 yılında da doktorasını tamamladı. Aynı fakültede öğretim üyeliği yaptı. 1993 yılında Gazi Üniversitesi Çorum İlahiyat Fakültesini kurmak üzere görevlendirildi. Çorum İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve öğretim üyesi olarak görevini yürütmektedir.

Bu haber 1,155 kez okundu.

Yeni kabine bu sabah Köşk'e sunulacak!29 Ağustos 2014 00:01
Davutoğlu, yeni kabineyi bugün saat 11.30'da Cumhurbaşkanı Erdoğan'a sunacak.
Erdoğan'dan Davutoğlu'na hükümeti kurma görevi!28 Ağustos 2014 22:36
Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Vekili Ahmet Davutoğlu'na, 62. hükümeti kurmak için görev verdi.
Kitapçık atmaya en sert tepki: Biz atarsak...28 Ağustos 2014 19:46
Ak Partili Bülent Turan, CHP'li Engin Altay'ın Meclis Başkanı Cemil Çiçek'e kitapçık fırlatmasına sert tepki gösterdi.
Demirel törene katılmayan CHP'yi eleştirdi!28 Ağustos 2014 18:24
Erdoğan'ın Meclis Genel Kurulu'nda yemin edeceği töreni CHP'nin boykot etmesine 9'ncu Cumhurbaşkanı Demirel'den eleştiri geldi.
Kitapçık eylemini planlayan kişi...28 Ağustos 2014 18:17
AK Parti Grup Başkanvekilleri Nurettin Canikli, Mustafa Elitaş ile Belma Satır, yemin töreni öncesi gerginlikle ilgili açıklama yaptı.
Zaman Gazetesi'ne Köşk'ten ilk tavır!28 Ağustos 2014 18:14
Paralel yapının medya organı Zaman gazetesi cumhurbaşkanlığı muhabiri Çankaya'ya köşkü'ne alınmadı.
Erdoğan: 2 bin yıllık Türk tarihinde bir ilk28 Ağustos 2014 18:02
Devir teslim töreninde yapılan konuşmalarda Recep Tayyip Erdoğan tarafından önemli mesajlar verildi.
Abdullah Gül: Değerli kardeşim Erdoğan...28 Ağustos 2014 17:42
11.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Köşk'te 12.Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a görevini teslim etti. Önemli açıklamalarda bulundu...
Erdoğan yemin ederken onlar ağladı!28 Ağustos 2014 17:22
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın meclisteki yemin töreninde duygusal anlar yaşandı.
CHP'nin tavrına eleştiriler çığ gibi büyüyor28 Ağustos 2014 17:18
Erdoğan'ın yemin töreni öncesinde milletvekilleri ile Meclis'e gelen CHP Grup Başkanvekili Engin Altay, TBMM Başkanı Çiçek'ten söz istedi, alamayınca da İç Tüzük kitapçığını fırlattı. Ardından da yanındaki CHP'li vekillerle birlikte Meclis'i terk etti. Bu provokasyona birçok isim sert tepki gösterdi.
Erdoğan Davutoğlu'nu ne zaman kabul edecek?28 Ağustos 2014 16:56
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Vekili ve Dışişleri Bakanı Davutoğlu'nu saat 22.00'de Çankaya Köşkü'nde kabul edecek.
Devlet başkanları Köşk'e akın etti28 Ağustos 2014 16:54
Türkiye'nin 12'nci Cumhurbaşkanı seçilen Erdoğan'ın görevi Abdullah Gül'den devralacağı törene 15 Cumhurbaşkanı ve 12 Başbakan katıldı.
Esed yine kan kustu: 75 ölü!
Karabük tarih yazma fırsatını penaltılarda kaçırdı!
Yeni kabine bu sabah Köşk'e sunulacak!
Hamas'tan müzakere açıklaması
Obama'dan şoke eden IŞİD açıklaması
ABD bankalarına siber saldırıya FBI el koydu!
Erdoğan, vatandaşlarla sohbet etti
ABD ordusu, IŞİD'i vurmaya devam ediyor
Cardozo neden yedek kaldı? Açıkladı!
Sedat Ergin: Köşk'te şarabımı içtim
Almanya'da Balkan zirvesi
TFF'den Trabzonspor'a tebrik!