Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İGDAŞ'tan çok kritik uyarı! Meteoroloji'den çok önemli fırtına uyarısı Erdoğan'ın Başdanışmanı istifa etti Ömer AltaşYeni Türkiye yolunda ikinci evre
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
3 Aralık 2008 Çarşamba 15:27
Güncellenme Tarihi 30 Ocak 2015 Cuma 10:23
Çorum İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi ve Sanatları Bölüm Başkan Yardımcısı ve Yrd. Doç. Dr. Hacı Ahmet Sezikli, yerel seçimlerde Çorum’dan CHP belediye başkan aday adaylığı için görevinden istifa etti. Sezikli, Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik de yapmış bir isim. Çorum’un şu anki belediye başkanı AKP’den

SEYFETTİN METE / ÇORUM(CNA)

Nüfusunun yüzde 45’i Alevi olan Çorum’da bu kesimin oyu ile bir çok kez belediye başkanlıkları kazanan ve milletvekilleri çıkaran CHP’de Sezikli ile birlikte 2 aday daha yarışıyor. Ancak adaylardan Ömer Ertuğrul Soyocak’ın amcasının oğlu Bekir Soyocak’ın MHP’den, diğer aday Turan Damar’ın yine amcasının oğlu İlyas Damar’ın ise AKP’den aday olması dolayısıyla Sezikli, diğer adaylara göre daha şanslı görüyor. Adaylığı konusunda açıklama yapmaktan kaçınan Hacı Ahmet Sezikli’nin önümüzdeki günlerde düzenleyeceği bir basın toplantısı ile kamuoyuna bilgi vermesi bekleniyor.

Bir önceki seçimlerde AKP ile aralarında 10 bin fark bulunan CHP’de bazı parti yöneticileri ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi ve daha önce Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik yapan Sezikli’ye sıcak bakarken, bazı parti kurmayları ise Çorum merkezde oylarının yüzde 90’nını oluşturan Alevilerin böyle bir adayı istemelerinden korkuyorlar.

HACI AHMET SEZİKLİ’NİN ÖZGEÇMİŞİ

1949'da Çorum'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çorum'da yaptı. 1973 yılında İstanbul Yüksek İslam Enstitüsünden mezun oldu. 1973-1982 yıllarında Çorum İmam-Hatip Lisesinde öğretmenlik ve idarecilik yaptı. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Ana Bilim Dalında araştırma görevlisi oldu. 1984 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını, 1990 yılında da doktorasını tamamladı. Aynı fakültede öğretim üyeliği yaptı. 1993 yılında Gazi Üniversitesi Çorum İlahiyat Fakültesini kurmak üzere görevlendirildi. Çorum İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve öğretim üyesi olarak görevini yürütmektedir.

Bu haber 1,169 kez okundu.

AK Partili vekilin teklifine CHP desteği30 Ocak 2015 07:52
AK Partili İsmet Uçma'nın tartışmalı teklifine CHP'li Binnaz Toprak'tan destek geldi.
CHP'den emeklilere müjde!30 Ocak 2015 07:50
Haziran ayında yapılacak seçimler için seçim bildirgesi çalışmalarını sürdüren CHP, hazırlıklarda son aşamaya geldi.
AK Parti oyları bir ayda 2.5 puan arttı30 Ocak 2015 06:42
AK Parti'nin oyu bir önceki aya göre 2.5 puan artışla yüzde 49.5'e yükseldi.
Sarıgül, İnönü'yü vefasızlık ve ihanetle suçladı30 Ocak 2015 06:21
Şişli Belediye Başkanı Hayri İnönü'nün tehdit edildiği iddiasıyla başlatılan soruşturmada şüpheli sıfatıyla ifadesine başvurulan Mustafa Sarıgül, "Bu, büyük bir vefasızlık, ihanet ve iftira" dedi.
Erdoğan: Çipras daha temkinli olmalı29 Ocak 2015 23:58
Cumhurbaşkanı Erdoğan, dünyada çok konuşulan isim Çipras hakkında yorumda bulundu. Erdoğan "Çipras temkinli olmalı" dedi.
Sakarya'nın AK Parti il başkanı belli oldu29 Ocak 2015 23:48
AK Parti İl Başkanlığı için yarışan 11 isim Süleyman Özmen, Mehmet Yılmaz, Sezai Akyol, Ahmet Demir ve Fevzi Kılıç olarak 5 kişiye düşürüldü ve Sakarya'nın il başkanı Fevzi Kılıç olarak belirlendi.
Kılıçdaroğlu hasta ziyaretinde29 Ocak 2015 22:32
Kılıçdaroğlu, bir süre önce bel fıtığı ameliyatı olan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i evinde ziyaret etti.
Erdoğan: Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor29 Ocak 2015 22:19
DEAŞ'ın Kobani'den uzaklaştırılmasını değerlendiren Erdoğan, "Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor" dedi.
Erdoğan'dan başkanlık sistemi açıklaması29 Ocak 2015 21:56
Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlık sisteminin gerekliliğini Nasuhi Güngör örneğiyle anlattı.
MİT'ten Naim Şahin'e anlamlı söz29 Ocak 2015 21:55
İstihbarat kaynakları, lise öğrencisinin ölümü ile sonuçlanan İETT otobüsü saldırısından MİT’i sorumlu tutan İdris Naim Şahin’i yalanladı.
Erdoğan: 367’nin yakalanması lazım29 Ocak 2015 21:26
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, katıldığı televizyon programında gündemi değerlendirdi.
İşçiler CHP İstanbul il binasını işgal etti29 Ocak 2015 20:33
Sarıyer belediyesi işçileri, CHP İstanbul il binasının kapılarına zincir vurarak, işgal eylemi gerçekleştirdi.
Armstrong bir hafta yok
Öcalan: Nâzım'ın tam tersiydim
Tartışma doğrulandı!
Ginola zor durumda
Sözleşmesini feshetti
Ocak ayı SAMEKS verileri açıklandı
İGDAŞ'tan çok kritik uyarı!
İstanbul için 800 kilometre raya ihtiyaç var
Meteoroloji'den çok önemli fırtına uyarısı
Elektronik eşyaları alabilmek için kimlik zorunluluğu
Ebeveynler için 'casus program'
Yunan Savunma Bakanı'nın ilk icraatı Kardak’a çelenk
Soner Yalçın ti'ye alındı!
Kamerun'un kuzeyinde 7 ceset bulundu
Ege'deki ada satışa çıkarıldı!
Gözdeki görünmez tehlike!
Kamerun'un kuzeyinde 7 ceset bulundu
Kiraz Mevsimi'nde 'Atilla Saral' rüzgarı
Konya'da obruklar oluştu
Dış açıkta makas 2014'te daraldı
Atlasjet gidiyor, AtlasGlobal geliyor
Kağıthane'de 50 yıllık hasret bitiyor
Rehinenin babası oğlu için çağrıda bulundu
Ayrılsak da Beraberiz dizisi ekranlara dönüyor
'Ece Su' davasında bilirkişi raporu çıktı
Deniz Seki'den teşekkür mektubu
200 şüpheli sınır dışı edildi
Lodos İstanbul'u uçuracak
General Mobile'ın yeni akıllı telefonu tanıtıldı
Sevimli Tehlikeli film 6 Şubat'ta!
Yekta Kurtuluş'a bir talip daha!
Erdoğan'ın Başdanışmanı istifa etti
Harika Avcı'ya koca dayağı
Kadın üye sayısı 1 milyona ulaştı
Jebrin, Bucaspor'dan ayrıldı
Turizm hız kesmedi! Gelirleri yüzde 6,2 arttı
Elektrik direğinden düşen işçi öldü
THY 103 seferini iptal etti!
55 bin yıllık kafatası
Harika Avcı'ya koca dayağı
'TANAP vazgeçilmez bir proje'
Dış ticaret rakamları açıklandı
Mahsun Kırmızıgül hayranlarını üzdü
Bursaspor çılgın teklifi açıkladı!
ABD Dışişleri Bakanı Kerry cezayı yedi!
Doğu'da soğuk hava
AB, Rusya'ya yaptırımları 6 ay uzattı
Engin Baytar'a sürpriz talip
Erkan Zengin internetin de aranan yıldızı oldu
Türkiye'nin ilk elektrikli taksisi yola çıktı
Borsa, güne yükselişle başladı
Nükleer teknoloji transferine yön verecek zirve
Afgan askeri 3 ABD'li sivili öldürdü!
Mehmet Ali Erbil'den hesap itirafı
Euler Hermes: Yunanistan AB'den çıkarsa Avrupa dağılabilir
Kamyoncu ile Kılıçdaroğlu siyaseti tartışırsa...
Haydi Tut Elimi Derneği yararına müzayede
Milletvekilinin oğluna bin lira ceza
Burak Özçivit aşkın tarifini yaptı
Altıntepe BAZ istasyonu için ayakta
N'Doye'den Fenerbahçe'ye yeşil ışık
24 saatte 3 asker intihar etti
TUS'ta 'Attım tuttu' devri bitiyor
Hamzaoğlu isyan etti: Beni hiç dinlemiyor
Google son çeyrek rakamlarını açıkladı
Benzinin fiyatı arttı
Kanal tıkanıklığı sebebiyle gözleriniz enfeksiyon riskiyle karşılaşabilir