Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

"Atatürk Seyyiddir" G.Saray - Arsenal maçı hangi kanalda? "Paralel yapı" operasyonunda flaş gelişme! Celal KazdağlıAcının yok ettiği sınır
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
3 Aralık 2008 Çarşamba 15:27
Güncellenme Tarihi 1 Ekim 2014 Çarşamba 12:21
Çorum İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi ve Sanatları Bölüm Başkan Yardımcısı ve Yrd. Doç. Dr. Hacı Ahmet Sezikli, yerel seçimlerde Çorum’dan CHP belediye başkan aday adaylığı için görevinden istifa etti. Sezikli, Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik de yapmış bir isim. Çorum’un şu anki belediye başkanı AKP’den

SEYFETTİN METE / ÇORUM(CNA)

Nüfusunun yüzde 45’i Alevi olan Çorum’da bu kesimin oyu ile bir çok kez belediye başkanlıkları kazanan ve milletvekilleri çıkaran CHP’de Sezikli ile birlikte 2 aday daha yarışıyor. Ancak adaylardan Ömer Ertuğrul Soyocak’ın amcasının oğlu Bekir Soyocak’ın MHP’den, diğer aday Turan Damar’ın yine amcasının oğlu İlyas Damar’ın ise AKP’den aday olması dolayısıyla Sezikli, diğer adaylara göre daha şanslı görüyor. Adaylığı konusunda açıklama yapmaktan kaçınan Hacı Ahmet Sezikli’nin önümüzdeki günlerde düzenleyeceği bir basın toplantısı ile kamuoyuna bilgi vermesi bekleniyor.

Bir önceki seçimlerde AKP ile aralarında 10 bin fark bulunan CHP’de bazı parti yöneticileri ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi ve daha önce Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik yapan Sezikli’ye sıcak bakarken, bazı parti kurmayları ise Çorum merkezde oylarının yüzde 90’nını oluşturan Alevilerin böyle bir adayı istemelerinden korkuyorlar.

HACI AHMET SEZİKLİ’NİN ÖZGEÇMİŞİ

1949'da Çorum'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çorum'da yaptı. 1973 yılında İstanbul Yüksek İslam Enstitüsünden mezun oldu. 1973-1982 yıllarında Çorum İmam-Hatip Lisesinde öğretmenlik ve idarecilik yaptı. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Ana Bilim Dalında araştırma görevlisi oldu. 1984 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını, 1990 yılında da doktorasını tamamladı. Aynı fakültede öğretim üyeliği yaptı. 1993 yılında Gazi Üniversitesi Çorum İlahiyat Fakültesini kurmak üzere görevlendirildi. Çorum İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve öğretim üyesi olarak görevini yürütmektedir.

Bu haber 1,158 kez okundu.

İşte MHP ve HDP'nin tezkere kararı!01 Ekim 2014 12:36
MHP tezkereye 'evet' oyu verme kararı alırken HDP 'evet' oyu vermeyeceğini açıkladı.
Sümeyye Erdoğan görevini bıraktı01 Ekim 2014 12:22
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın kızı Sümeyye Erdoğan, AK Parti Genel Başkan Danışmanlığı görevinden istifa etti. 4 yıldır maaş almadan bu görevi yürüten Erdoğan'ın Sivil Toplum Kuruluşlarındaki faaliyetlerine ağırlık vereceği öğrenildi.
HDP heyeti İmralı'ya gitti01 Ekim 2014 11:53
HDP heyeti, Abdullah Öcalan ile görüşmek üzere İmralı’ya hareket etti. İmralı heyetinin önceki gün adaya gitmesi bekleniyordu; ancak ziyaret bugüne ertelenmişti.
Demirel'den Denktaş'a: Rahat uyu kardeşim01 Ekim 2014 11:43
Dokuzuncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel, Rauf Denktaş'ın anıt mezarını ve Girne Boğaz Şehitliği'ni ziyaret etti.
Paralel Cumhuriyet!01 Ekim 2014 10:30
Sabah gazetesi yazarı Sevilay Yükselir bugünkü yazısında Cumhuriyet gazetesinin paralel yapının kontrolüne geçtiğini iddia etti.
Irak ve Suriye tezkeresi Meclis'te01 Ekim 2014 08:44
Irak ve Suriye tezkereleri tek tezkere halinde hazırlanarak TBMM Başkanlığı'na sunuldu.
Meclis'i Cumhurbaşkanı Erdoğan açıyor01 Ekim 2014 08:07
Yeni yasama yılı bugün başlıyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan, en son yemin için geldiği Genel Kurul’da bugün açılış konuşmasını yapacak.
AK Parti Diyarbakır İl Başkanlığına taşlı saldırı30 Eylül 2014 21:10
AK Parti Diyarbakır İl Başkanlığına, kimliği belirsiz bir kişi tarafından taşlı saldırı düzenlendi.
Davutoğlu: Kriz fırsatçılarına göz açtırmayacağız!30 Eylül 2014 20:47
Davutoğlu, "Her türlü demokrasi dışı vesayet odağıyla mücadelemize kararlılıkla devam edecek, kriz fırsatçılarına göz açtırmayacağız" dedi.
9. Cumhurbaşkanı Demirel, KKTC'de30 Eylül 2014 20:10
Dokuzuncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel, Rauf Denktaş'ın anıt mezarını ve Girne Boğaz Şehitliği'ni ziyaret etti.
AK Partili vekilden 'tezkere' açıklaması30 Eylül 2014 17:53
Irak ve Suriye tezkeresi kapalı oturumda gerçekleştirilecek.
CHP olarak tavrımız çok net30 Eylül 2014 17:18
CHP Genel Sekreteri Tekin, TBMM Başkanlığı'na gelmesi beklenen Irak ve Suriye tezkereleriyle ilgili, "CHP olarak tavrımız çok net. Biz tezkereye bakacağız ve düşüncelerimizi ifade edeceğiz " dedi.
Bu içecekler göbek eritiyor!
Festivale ilginç davet!
"Vay be! Koca F.Bahçe ne hale düştü"
Borsa, ilk seansı yükselişle tamamladı
Doğu Kudüs'te binlerce Filistinli göçe zorlanıyor
Suriyeliler bir bayrama daha buruk giriyor
İşte MHP ve HDP'nin tezkere kararı!
'IŞİD Kobani'yi kuşattı' iddiası
Necdet Özel, üsteğmeni alnından öptü
Serdar Taşçı'dan Beşiktaş itirafı
Karşı olduğu NATO'ya genel sekreter oluyor!
Dolarda 9 aydır böylesi görülmedi!
Şüpheli yangınla kül olan ormana ikinci otel!
Sümeyye Erdoğan görevini bıraktı
Fitch, küresel ekonomi raporunu yayınladı
"Atatürk Seyyiddir"
G.Saray - Arsenal maçı hangi kanalda?
AA Arnavutça yayına başladı
Havayolu şirketleri ek sefer düzenleyecek
"Kalp hastaları, kırmızı eti kontrollü tüketmeli"
İlaçta ''taban fiyat'' dönemi
"Paralel yapı" operasyonunda flaş gelişme!
Yıldız futbolcu süresiz kadro dışı!
Fındık, Güney Kore'de tanıtıldı
BMW'den sürpriz karar!
Kadın minibüs şoförü direksiyon başı yaptı
HDP heyeti İmralı'ya gitti
Katalanlar 'referandum' için pes etmeyecek
Velilerin Gülben Ergen isyanı
Türk Kızılayı Filistinli yaralıların elinden tutuyor
Gülen ABD'den canlı çıkamaz!
Cumhuriyet tarihinin ihracat rekoru kırıldı!
Demirel'den Denktaş'a: Rahat uyu kardeşim
Anne oğul aynı kazada can verdi
IŞİD için görev dağılımı
Sınırı geçenler 'çay içip geliyor'
Rusya'dan onay bekliyor!
Kurbanlıklarda sıkıntı yaşanmayacak
Uluslararası petrol şirketleri Mısır'a dönüyor
Botanik otobüs "BOTOBÜS" sefere başladı
Küçük Ağa'nın gerçek babası RTÜK'e çaktı
Yıldıray Oğur'dan Sezen Aksu'ya çok sert tepki!
Elektrik ve doğalgazın ateşini düşüren öneriler
Hakkari'de bir tetörist teslim oldu
Ünlü yüzücü gözaltına alındı
Poşetli dede para verene bakın ne dermiş!
Suriye'de varil bombalı saldırı: 23 ölü
Tofaş Spor Kulübü 40 yaşında
Yanardağ faciasında ölü sayısı artıyor!
Burak Yılmaz'ın babasından şok karar!
Kantin denetimlerine hız verildi
İstanbul'un da El Ezher'i olacak
İtibar'ın Ekim sayısı çıktı!
Belediye başkanını eşi öldürdü
Bulgaristan’dan Irak'a hafif silah yardımı!
Fenerbahçe'de beklenmedik istifa çıkışı!
Diyarbakır’da okula molotofkokteyli saldırı
NASA'yı şaşkına çeviren görüntü!
Çin'e "acil Hong Kong görüşme" talebi
Burdur'da korkutan deprem!
Metrobüs arızası köprü trafiğini felç etti
Kızılırmak Deltası'nda yeni kuş türü tespit edildi
Aslı Hünel: Erotik klipler yasaklansın