Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Davutoğlu'ndan Survivor mesajı CHP yine AYM'ye başvuruyor Havuza düşen çocuk son anda kurtarıldı Aslan DeğirmenciTarayıcılara bulaşan virüsleri temizleme vakti geldi
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
3 Aralık 2008 Çarşamba 15:27
Güncellenme Tarihi 19 Mart 2014 Çarşamba 16:24
Çorum İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi ve Sanatları Bölüm Başkan Yardımcısı ve Yrd. Doç. Dr. Hacı Ahmet Sezikli, yerel seçimlerde Çorum’dan CHP belediye başkan aday adaylığı için görevinden istifa etti. Sezikli, Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik de yapmış bir isim. Çorum’un şu anki belediye başkanı AKP’den

SEYFETTİN METE / ÇORUM(CNA)

Nüfusunun yüzde 45’i Alevi olan Çorum’da bu kesimin oyu ile bir çok kez belediye başkanlıkları kazanan ve milletvekilleri çıkaran CHP’de Sezikli ile birlikte 2 aday daha yarışıyor. Ancak adaylardan Ömer Ertuğrul Soyocak’ın amcasının oğlu Bekir Soyocak’ın MHP’den, diğer aday Turan Damar’ın yine amcasının oğlu İlyas Damar’ın ise AKP’den aday olması dolayısıyla Sezikli, diğer adaylara göre daha şanslı görüyor. Adaylığı konusunda açıklama yapmaktan kaçınan Hacı Ahmet Sezikli’nin önümüzdeki günlerde düzenleyeceği bir basın toplantısı ile kamuoyuna bilgi vermesi bekleniyor.

Bir önceki seçimlerde AKP ile aralarında 10 bin fark bulunan CHP’de bazı parti yöneticileri ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi ve daha önce Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik yapan Sezikli’ye sıcak bakarken, bazı parti kurmayları ise Çorum merkezde oylarının yüzde 90’nını oluşturan Alevilerin böyle bir adayı istemelerinden korkuyorlar.

HACI AHMET SEZİKLİ’NİN ÖZGEÇMİŞİ

1949'da Çorum'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çorum'da yaptı. 1973 yılında İstanbul Yüksek İslam Enstitüsünden mezun oldu. 1973-1982 yıllarında Çorum İmam-Hatip Lisesinde öğretmenlik ve idarecilik yaptı. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Ana Bilim Dalında araştırma görevlisi oldu. 1984 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını, 1990 yılında da doktorasını tamamladı. Aynı fakültede öğretim üyeliği yaptı. 1993 yılında Gazi Üniversitesi Çorum İlahiyat Fakültesini kurmak üzere görevlendirildi. Çorum İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve öğretim üyesi olarak görevini yürütmektedir.

Bu haber 1,142 kez okundu.

Davutoğlu'ndan Survivor mesajı16 Nisan 2014 23:44
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Dominik Cumhuriyeti ile havacılık alanında anlaşma imzaladıklarını belirterek Türk Hava Yollarının kısa süre içinde bu ülkeye uçuş başlatmasını umduklarını söyledi.
Erdoğan: Ahmet Necdet Sezer'den çok çektim16 Nisan 2014 23:28
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, milletvekilleriyle yaptığı istişare toplantısında milletvekillerinin adaylığını gündeme getirmesi üzerine, "Nefsim doğrultusunda karar vermem. Önemli olan davadır kişiler değildir" dedi.
Şamil Tayyar, AK Parti Grubu'nda yaşananları anlattı16 Nisan 2014 22:30
AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar, bugün AK Parti Grubu'nda neler yaşandığını anlattı.
Önder Aytaç’ın yalanı ortaya çıktı!16 Nisan 2014 22:22
Gülen örgütünün tetikçisi 'Top Sakal' çetesinden Önder Aytaç'ın yalanı ortaya çıktı.
Esed yine zehirledi!16 Nisan 2014 21:07
Suriye'de, rejime bağlı güçlerin başkent Şam'ın Haresta bölgesinde "zehirli gaz" kullandığı ileri sürüldü.
CHP'nin Antalya itirazında karar çıktı!16 Nisan 2014 21:00
YSK, eski Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı ve CHP adayı Mustafa Akaydın'ın seçim sonuçlarına yaptığı "tam kanunsuzluk" itirazını reddetti
Hükümet talimatı veriyor sorumluluğunu alıyor16 Nisan 2014 20:23
Başbakan Yardımcısı Atalay, terör örgütüyle yürütülen müzakerelerle ilgili, "Hükümet talimatı veriyor, sorumluluğunu alıyor" dedi.
MİT Yasa Teklifi'nin birinci bölümü kabul edildi16 Nisan 2014 20:21
MİT Yasa Teklifi'nin 1 ile 8. maddelerini kapsayan birinci bölümü, yapılan bazı değişikliklerle TBMM Genel Kurulu'nda kabul edildi.
CHP yine AYM'ye başvuruyor16 Nisan 2014 20:18
CHP, yarın saat 10.30'da İnternet Yasası'nın iptali için Anayasa Mahkemesi'ne başvuracağını duyurdu.
Heniye: O Türkleri asla unutmam16 Nisan 2014 20:10
Gazze'deki Filistin Hükümeti Başbakanı İsmail Heniye, "Mavi Marmara'da Filistin için kanını feda eden Türkleri asla unutamam" dedi.
Erdoğan, Neçirvan Barzani'yi kabul etti16 Nisan 2014 19:52
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) Başbakanı Neçirvan Barzani'yi kabul etti.
TBMM Genel Kurulu'nda gerginlik16 Nisan 2014 18:39
Yerel seçimde siyasi partilerin aldığı oy sayıları, TBMM Genel Kurulu'nda iktidar ile muhalefet arasında tartışmaya neden oldu.
Erdoğan: Ahmet Necdet Sezer'den çok çektimŞamil Tayyar, AK Parti Grubu'nda yaşananları anlattıÖnder Aytaç’ın yalanı ortaya çıktı!G.Saray finalde!Esed yine zehirledi!Memurlara müjde! Başbakan onayladıCHP'nin Antalya itirazında karar çıktı!İnterneti güvenli kullanmak için...Heniye: O Türkleri asla unutmam140 yıllık hayal gerçek oluyor!Maliye görüşmedi Gül'ün danışmanları görüştü!İsrail gazetesinden Erdoğan'a ağır hakaret!'Hakan Fidan'ı tebrik ediyorum!'Dink cinayeti önündeki paralel sis!'Kışanak o sözlere açıklık getirdi'Gülen Grubunun Para Trafiği!Kredi kartı sahiplerine önemli uyarı!Tüm Manşetler
Gazze ablukasi bir çeşit toplu cezalandırma
Maç sonrası Bursa'da büyük olaylar çıktı
Davutoğlu'ndan Survivor mesajı
Beşiktaş'tan TFF'ye tehdit!
Erdoğan: Ahmet Necdet Sezer'den çok çektim
Başsavcı Alkan hayatını kaybetti
Google yeni bombasını açıklıyor
Adil Düzen kitabı çıktı
AİHM Berlusconi'nin başvurusunu reddetti
Şamil Tayyar, AK Parti Grubu'nda yaşananları anlattı
Önder Aytaç’ın yalanı ortaya çıktı!
Avrupa en büyük insan hakları krizini yaşıyor