Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Cemaat-i İslami liderine müebbet hapis Ünal Aysal ile ilgili bomba iddia! Google'dan haber sitelerine büyük şok Ömer Altaş80 kuşağı İslamcıları, Tayyip Erdoğan ve IŞİD
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
CHP'ye ilahiyatçı başkan adayı
3 Aralık 2008 Çarşamba 15:27
Güncellenme Tarihi 17 Eylül 2014 Çarşamba 09:17
Çorum İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi ve Sanatları Bölüm Başkan Yardımcısı ve Yrd. Doç. Dr. Hacı Ahmet Sezikli, yerel seçimlerde Çorum’dan CHP belediye başkan aday adaylığı için görevinden istifa etti. Sezikli, Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik de yapmış bir isim. Çorum’un şu anki belediye başkanı AKP’den

SEYFETTİN METE / ÇORUM(CNA)

Nüfusunun yüzde 45’i Alevi olan Çorum’da bu kesimin oyu ile bir çok kez belediye başkanlıkları kazanan ve milletvekilleri çıkaran CHP’de Sezikli ile birlikte 2 aday daha yarışıyor. Ancak adaylardan Ömer Ertuğrul Soyocak’ın amcasının oğlu Bekir Soyocak’ın MHP’den, diğer aday Turan Damar’ın yine amcasının oğlu İlyas Damar’ın ise AKP’den aday olması dolayısıyla Sezikli, diğer adaylara göre daha şanslı görüyor. Adaylığı konusunda açıklama yapmaktan kaçınan Hacı Ahmet Sezikli’nin önümüzdeki günlerde düzenleyeceği bir basın toplantısı ile kamuoyuna bilgi vermesi bekleniyor.

Bir önceki seçimlerde AKP ile aralarında 10 bin fark bulunan CHP’de bazı parti yöneticileri ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi ve daha önce Çorum İmam Hatip Lisesi’nde idarecilik ve öğretmenlik yapan Sezikli’ye sıcak bakarken, bazı parti kurmayları ise Çorum merkezde oylarının yüzde 90’nını oluşturan Alevilerin böyle bir adayı istemelerinden korkuyorlar.

HACI AHMET SEZİKLİ’NİN ÖZGEÇMİŞİ

1949'da Çorum'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çorum'da yaptı. 1973 yılında İstanbul Yüksek İslam Enstitüsünden mezun oldu. 1973-1982 yıllarında Çorum İmam-Hatip Lisesinde öğretmenlik ve idarecilik yaptı. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Ana Bilim Dalında araştırma görevlisi oldu. 1984 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını, 1990 yılında da doktorasını tamamladı. Aynı fakültede öğretim üyeliği yaptı. 1993 yılında Gazi Üniversitesi Çorum İlahiyat Fakültesini kurmak üzere görevlendirildi. Çorum İlahiyat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve öğretim üyesi olarak görevini yürütmektedir.

Bu haber 1,157 kez okundu.

Kurtulmuş: Türkiye bütün adımları atacaktır17 Eylül 2014 09:03
Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş, tampon bölge tartışmaları konusunda, "Türkiye kendi güvenliğini sağlamak bakımından bütün bu adımları atacaktır" dedi. Kurtulmuş, kalıcı olarak bu sorunun çözümü için IŞİD'i ortaya çıkaran nedenlerin ortadan kaldırılması gerektiğini söyledi.
Çankaya'da 'acil' sürpriz toplantı17 Eylül 2014 08:10
Ankara’da bugün çok kritik bir toplantı yapılacak. Güvenlik zirvesi beraberinde bir ilki de getirmiş olacak.
Bakan Bozdağ'dan çözüm süreci açıklaması16 Eylül 2014 23:28
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, çözüm süreciyle ilgili a.ıklamalarda bulundu.
Ayşenur İslam'dan atama müjdesi!16 Eylül 2014 22:45
Aile Bakanı İslam: 2 bin 500 Şehit ve Gazi yakını kamuya alınacak.
DBP İl Başkanı Kürtçe okulun mühürünü söktü16 Eylül 2014 22:33
DBP Diyarbakır İl Başkanı Zümrüt, Kürtçe eğitim vereceği önü sürülen okulun kapısına asılan mührü söktü.
AB Bakanı Bozkır, Strasbourg'da16 Eylül 2014 22:12
AB Bakanı ve Başmüzakereci Volkan Bozkır, Strasbourg'daki yerleşik çatı kuruluşları temsilcileriyle görüştü.
Çankaya Köşkü'nde kritik zirve16 Eylül 2014 22:02
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında, yarın Çankaya Köşkü'nde güvenlik toplantısı yapılacak.
Numan Kurtulmuş: IŞİD sebep değil sonuçtur16 Eylül 2014 20:25
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, "IŞİD'i ortaya çıkaran sebepler yok edilmeden, kalıcı barışın sağlaması zor" diye konuştu.
Danıştay Hakimi Sayın: ‘YARSAV paralel yapının uydusu oldu’16 Eylül 2014 20:00
YARSAV’ın kurucularından olan Danıştay Tetkik Hakimi Fetih Sayın YARSAV’ın paralel yapının uydusu olduğunu ve kontrolü altına girdiğini söyledi.
Avrupa'da bağımsızlık ateşi!16 Eylül 2014 19:37
İspanyol hükümeti, 9 Kasım'da gerçekleştirilmek istenen bağımsızlık yanlısı referandumun yerel yasayla yapılmasına yönelik Katalan parlamentosundaki girişimleri engelleyeceklerini duyurdu.
Emre Uslu için duruşmaya zorla getirilme kararı16 Eylül 2014 19:25
İHH başkanı Yıldırım'a basın yoluyla hakaretten yargılanan Emre Uslu'nun gelecek duruşmaya zorla getirilmesine karar verildi
Paralel yapıdan ‘Ali Cengiz’ oyunu16 Eylül 2014 18:13
Yargı camiası 12 Ekim’de yapılacak HSYK seçimine kilitlenmiş durumda.
Gerçek Uğur Yücel'den çakma Uğur Yücel'e suç duyurusu
Cemaat-i İslami liderine müebbet hapis
İstanbul'da korsan kitap operasyonu
Otomobil muayenesi öncesi 10 basit kontrol
ABD insanlı uzay uçuşlarına yeniden başlıyor
UYAP’ta ‘çifte kayıt’ skandalı
Whatsapp'a müthiş özellik!
Libya'da çatışma: 8 ölü
Demba Ba'dan Mourinho itirafı!
Türkiye’yi 2023'e taşıyacak 25 özel plan!
Öğretmen adayları dikkat! Yarın son gün
Çin'de bir 'Avatar' bulundu
İDO'dan sefer iptali
Meteoroloji 3 ilimizi daha uyardı
Osmanlı’nın mirası gün yüzüne çıkıyor
Volkan Konak okuyamadı Ceceli mest etti
Türksat 4A geçişi bu gece yapılıyor
Göz seyirmesi neyin sinyali?
Ünal Aysal ile ilgili bomba iddia!
Dört okula molotof kokteyli atıldı
Altın Koza ödülleri sahiplerini buldu
Toprak kayması 6 can aldı
Çin Cumhurbaşkanı, Hindistan’a gidiyor
Google'dan haber sitelerine büyük şok
Volkan hakkında suç duyurusu!
Dev projenin yarısı tamamlandı!
Dolarda düşüş başladı!
İki bilezik için inanılmaz vahşet
Şanlıurfa'da minibüs devrildi: 14 yaralı!
Karadeniz'de hortum!
Belçika'da tartışmalı ötanazi kararı
Fethullah Gülen öyle bir yemin etti ki dönemez!
Fethullah Gülen'e: Mutlu musun?
Çalık Petrol'den ruhsat başvurusu
Küresel piyasalar Fed'e odaklandı
Özbek liderinin ev hapsi verdiği kızı görüntülendi
Arda Turan'a annesinden özel paket
Kurtulmuş: Türkiye bütün adımları atacaktır
6 ve 7’nci sınıflara yeni dersler
Olcan'a Prandelli'den büyük şok!
Paralelcilerin son numarası da işe yaramadı!
İhvan'dan "IŞİD açıklaması"
Vatandaşa uyarı: 1 Aralık'a kadar başvurun
Aziz Yıldırım bir 'tarihe' imza atacak
Galatasaray'da seçim yolda
FIBA'dan başörtüsü kararı!
Manisa'da korkutan deprem
Yolcu otobüsü yoldan çıktı: 22 yaralı
Öğretmen adayları için kritik tarih
Türk iş adamı ABD'yi karıştırdı!
IŞİD'in o ismi ABD tarafından öldürüldü
Gökçek Halk TV canlı yayınına katıldı, ortalık karıştı!
Flaş iddia! Aziz Yıldırım onunla görüşüyor!
BM İnsan Hakları Konseyi'ne tepki
Paralel yapı öğrenci avına başladı!
Lady Gaga İstanbul'da konser verdi
Valiler kararnamesindeki 3 önemli kriter!
Borsada paralel cinayet!
Bedellide sona geliniyor
Jandarma üniformayı çıkarıyor!
Bale: Neler yapabileceğimizi gösterdik
Erbil'deki gizemli Amerikalı deşifre oldu
Selçuk İnan'a büyük tepki
Sneijder'den taraftara çağrı: Yapmayın!
Şampiyonlar Ligi'nde dün gecenin toplu sonuçları
Gezici iki partiye 'darbe' incelemesi
Çankaya'da 'acil' sürpriz toplantı
Paralelciler dinleme kayıtlarını Almanya ve Sırbistan'a kaçırmış!