Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ücretini duyan geri adım atıyor Facebook'taki ince değişikliği fark ettiniz mi? Müjdeyi verdi: Mardin'e kadar hızlı tren! Ömer AltaşErdoğan 'Cumhuriyet' kadınlarına hitap edecek mi?
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 31 Temmuz 2014 Perşembe 17:39
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,141 kez okundu.

Adayların cam gibi şeffaf olması lazım31 Temmuz 2014 23:43
Cumhurbaşkanı adayı ve HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş, "Bu seçimde cumhurbaşkanı adaylarının cam gibi şeffaf olması lazım" dedi.
İşler: Yüzde 50'nin altında kalacak gibi duruyor31 Temmuz 2014 22:34
Başbakan Yardımcısı Emrullah İşler, yurtdışındaki oy verme işlemine katılımın az olmasını değerlendirdi.
Şamil Tayyar paralel yapıya fena yüklendi31 Temmuz 2014 21:43
AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar, Twitter'dan paralel yapıya çok sert sözlerle yüklendi.
Müjdeyi verdi: Mardin'e kadar hızlı tren!31 Temmuz 2014 19:20
Başbakan Erdoğan Cumhurbaşkanlığı seçimi çalışmalarında Mardin'de vatandaşlara seslendi.
'Bu davaya bağlıydı, bu davaya inanmıştı...'31 Temmuz 2014 17:47
Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan seçim konuşmaları kapsamında yaptığı Van mitinginde Murat Göğebakan'ı unutmadı.
Erdoğan: İstiklal Marşı ile Çanakkale Şehitleri'ni ayıramıyor31 Temmuz 2014 17:22
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Erdoğan, İhsanoğlu’nun İstiklal Marşı’nı bilmemesiyle ilgili çok sert eleştirilerde bulundu.
Erdoğan: Alın ödülünüzü başınıza çalın!31 Temmuz 2014 16:42
Başbakan Erdoğan Cumhurbaşkanlığı seçimi çalışmalarında Van'da vatandaşlara seslendi ve Amerika'daki Musevi lobisine sert çıktı.
Kayısı çekirdeği kansere çare oluyor!31 Temmuz 2014 16:06
Sağlıklı hücreleri de yenilediği tespit edildi.
Bakan Eroğlu: Katil Yahudi'ye lanet olsun31 Temmuz 2014 15:44
Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu, Afyonkarahisar'da Gazze'de yaşananlarla ilgili İsrail'e sert tepki gösterdi.
12 farklı anket 'Cumhurbaşkanı Erdoğan' dedi!31 Temmuz 2014 15:34
Cumhurbaşkanlığı yarışı sürerken 13 farklı anket firması sahaya inerek, insanlara kimin Köşk'e çıkmasını istediklerini sordu. 12 firmanın yayınladığı sonuçlar Erdoğan'ı işaret ederken CHP'nin anketi yüzde 39,8 oranını gösterdi.
"Savaşmaya giden Türk Yahudiler ihraç edilsin"31 Temmuz 2014 14:29
İHH İsrail'e savaşmaya giden Musevi asıllı Türklerin bulunduğunu ileri sürerek bunların vatandaşlıktan çıkartılması gerektiğini belirtti.
Tansu Çiller'den İhsanoğlu açıklaması!31 Temmuz 2014 14:22
Eski Başbakanlardan Tansu Çiller, hakkında çıkan Ekmeleddin İhsanoğlu'na destek vereceği haberlerini yalanladı.
Ukrayna krizi için Minsk'te toplantı
Saldırıdan kaçanlar Şifa Hastanesi'ne sığınıyor
Adayların cam gibi şeffaf olması lazım
Almanya'dan ikili oyun: İsrail'e silah, Gazze'ye bağış!
ABD ilk kez İsrail'i suçladı: Kabul edilemez!
İsrail askerine darbe üstüne darbe!
İşler: Yüzde 50'nin altında kalacak gibi duruyor
İtalya'daki vatandaşlar sandığa koştu
İstanbul'da bugün bu fotoğraf şoke etti!
CIA sonunda itiraf etti ve özür diledi!
Aysal çileden çıktı! Transferden vazgeçti
Fenerbahçe'den dev anlaşma
Ücretini duyan geri adım atıyor
İşte Mancini'nin yeni hedefi
İsrail, Gazze'de gazetecileri de vurdu
Erdoğan Mardin'den ayrıldı
Silahlı saldırı: 1 ölü, 2 yaralı
İsrail katliamına roketli yanıt: 4 yaralı
Beşiktaş'ta sakatlık şoku!
Karabükspor, Rosenborg'u elinden kaçırdı
İşkencenin fotoğraflarını anlattı
İsrail televizyonu geri adım atmıyor
Davutoğlu'nun mesajı Halid Meşal'i ağlattı
Şamil Tayyar paralel yapıya fena yüklendi
Karamehmet'ten Turkcell için son dakika çalımı
ABD'de yaşayan Türkler sandık başında
Otomobil devrildi: 1 ölü, 3 yaralı
Kuraklıkla ilgili sevindiren açıklama
Kosova'yı sarsan görüntüler!
Sağlık sektörünü vurdu!
Facebook'taki ince değişikliği fark ettiniz mi?
Öğrenciler dikkat! Puanlar yeniden hesaplandı
Radar cezaları ile ilgili önemli karar
Irak cumhurbaşkanından istifa resti
Hafta sonu için yağmur sürprizi
Ümraniye'de halk otobüsü dehşeti!
Şok iddia: 'IŞİD lideri Yahudi bir ajan'
Müjdeyi verdi: Mardin'e kadar hızlı tren!
Piyasalarda gün sonu
Rögarlardan köpük fışkırdı!
Fındık hasadı başladı: Fiyat 15 TL'ye çıkar
Drogba geldi ona ihtiyaç kalmadı!
Filistinli efsane oyuncu da İsrail kurbanı
Çin, Doğu Türkistan'ı dünyadan kopardı
Tövbe eden askerlere "dokunulmazlık kimliği"
Tövbe eden askerlere "dokunulmazlık kimliği"
Ünlü tiyatrocu hayatını haybetti!
Göğebakan'ın vasiyeti yerine geldi!
Drogba'nın yeni hocası belli oldu
823 yıllık el yazması Kur'an-ı Kerim'e büyük ilgi
'Bu davaya bağlıydı, bu davaya inanmıştı...'
Şenol Güneş sambacı takibinde
Az uyumak öğrenmeyi zorlaştırıyor
Lensle denize ve havuza girenler dikkat!
YHT uyanıklarına büyük şok!
Dikkat! Sakın bu kısa mesajı cevaplamayın!
Erdoğan'a Balkanlardan dev destek
Facebook'tan skandal Gazze kararı!
Erdoğan'ın Göğebakan için son isteği
Filistin'in efsanesi saldırıda öldü
Başkanının 34 yıllık sırrı büyük kriz yarattı
"Allah dostları"nın hayatları kısa filmlerle anlatılacak
Erdoğan: İstiklal Marşı ile Çanakkale Şehitleri'ni ayıramıyor