Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

F.Bahçeli yıldız korkuttu! Obama'dan flaş IŞİD açıklaması Galatasaray'ın yıldızına dev talip! Celal KazdağlıIŞİD, Ankara ile Kürtlerin arasını açabilir mi?
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 16 Eylül 2014 Salı 17:16
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,145 kez okundu.

Erdoğan İstanbul'a geldi!17 Eylül 2014 23:33
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "ANA" ile saat 22.05'te İstanbul'a geldi.
NYT'den IŞİD haberi için düzeltme geldi17 Eylül 2014 22:00
IŞİD üzerinden Türkiye'yi karalamaya çalışan New York Times gazetesi gelen tepkiler üzerine haberde yer alan fotoğrafı değiştirdi.
Köşk'teki IŞİD Zirvesi Sona Erdi17 Eylül 2014 21:57
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında Çankaya Köşkü'nde gerçekleştirilen Güvenlik Zirvesi'nde ana gündem IŞİD oldu.
Köşk'ten 3 kanuna onay çıktı!17 Eylül 2014 21:29
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 3 kanunu onayladı.
İspanya Türkiye'ye patriot füze bataryası gönderecek17 Eylül 2014 21:22
İspanya Savunma Bakanı Morenes, NATO programı çerçevesinde Hollanda'nın yerini almak üzere Türkiye'ye patriot füze bataryası ve asker göndereceklerini açıkladı.
Ünal Aysal istifa sinyali verdi!17 Eylül 2014 20:06
Galatasaray Başkanı Ünal Aysal'dan istifa sinyali!
Leman'dan skandal Erdoğan karikatürü!17 Eylül 2014 19:54
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı hedef alarak mizah adı altında hakaretler eden Leman dergisi yine skandal bir karikatüre imza attı.
Davutoğlu ve Makedon mevkidaşından ortak açıklama17 Eylül 2014 19:24
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Makedonya Başbakanı ile yapılan görüşme sonrası ortak basın toplantısı düzenledi.
IŞİD sorunu çözüm sürecini etkiler mi?17 Eylül 2014 18:20
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Atalay, bir televizyon programında gündeme ilişkin soruları cevapladı.
Ali Babacan siyaseti ne zaman bırakacağını açıkladı17 Eylül 2014 16:20
AK Parti'de 3 dönem kuralına takılan isimlerden biri olan Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, siyasi hayatıyla ilgili soruları yanıtladı.
Davutoğlu'ndan Adnan Menderes mesajı17 Eylül 2014 15:50
Ahmet Davutoğlu, merhum başbakanlardan Adnan Menderes'in vefatının yıl dönümü münasebetiyle mesaj yayımladı.
İlk İhvan yöneticisi Türkiye'ye geldi17 Eylül 2014 12:08
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yeşil ışık yakmasının ardından İhvan Dış İlişkiler Sorumlusu Derac Türkiye'ye geldi.
Arda'dan Burak ve Selçuk'a destek!
Devlet okuluna saldırı: 15 ölü
Erdoğan İstanbul'a geldi!
Doğal afetler 22 milyon kişiyi evinden etti
Kosova'da cami imamlarına yönelik operasyon
Irak'a sazan ihracatı yeniden başladı
AA muhabiri bıçaklandı
FED faiz kararını açıkladı
Halilhodzic: Bizim gibi büyük bir takım...
F.Bahçeli yıldız korkuttu!
Ekranda kullanılan dil kurallara uygun olmalı
Dume ve 268 kişinin yargılandığı duruşma ertelendi
Katalonya'dan İskoçya'ya destek
TBF'den Fenerbahçe ve Galatasaray'a cevap!
BM'den Lübnan için yardım toplantısı
Ajax taraftarından İbrahimovic'e vefa!
NYT'den IŞİD haberi için düzeltme geldi
Köşk'teki IŞİD Zirvesi Sona Erdi
Selçuk İnan'ın menajeri patladı!
9 Türkiye vatandaşı hacda hayatını kaybetti
Köşk'ten 3 kanuna onay çıktı!
İspanya Türkiye'ye patriot füze bataryası gönderecek
"Yeni bir dönem başlıyor"
WhatsApp'a müthiş özellik ekleniyor!
Ezher Üniversitesi'nde sıkıyönetim
Bilecik-İstanbul karayolu kapandı
ABD'nin Ankara büyükelçisi belli oldu
İngiliz medyasından skandal Türkiye iddiası!
Ünal Aysal istifa sinyali verdi!
Leman'dan skandal Erdoğan karikatürü!
Obama'dan flaş IŞİD açıklaması
Davutoğlu ve Makedon mevkidaşından ortak açıklama
Ünal Aysal Terim'i tamamen sildi
Suriye tarafından askere ateş açıldı
Galatasaray'ın yıldızına dev talip!
Suriye'de Esed sivilleri bombaladı
Çözüm sürecine MHP ve CHP desteği
Milli takım kadrosu açıklandı
Ukrayna'da eylem planı kabul edildi
"G.Saray'da Ünal Aysal rest çekebilir"
IŞİD sorunu çözüm sürecini etkiler mi?
İstanbul'da yağış şiddetini arttırdı!
Dubaili bankanın gözü Türkiye`de
CHP'yi sarsacak şok iddia!
Süper Lig'e geri dönüyor!
Yaralı kartal doğaya bırakıldı
Dikkat! AKOM, İstanbulluları uyardı!
Slaven Bilic'ten Uğur Boral cevabı!