Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Fikret Orman transferi duyurdu! DDKD'nin önemli ismi Ömer Çetin vefat etti Muazzez Ersoy'dan Erdoğan çiftine gül Aslan DeğirmenciDavutoğlu Hoca küresel mücadelede yalnız değil!
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 29 Ağustos 2014 Cuma 14:35
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,143 kez okundu.

Kılıçdaroğlu İstanbul'da kutlamalara katıldı30 Ağustos 2014 23:24
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "Birileri, bir yere geldi diye dünyaya hükümdar olduğunu sanıyor. Temiz adam olması lazım, düzgün adam olması lazım, kul hakkı yememesi lazım" dedi.
Çankaya resepsiyonunun şanslı muhtarları30 Ağustos 2014 23:16
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ilk resepsiyonuna oturduğu mahalle muhtarları ile birlikte Türkiye'nin 7 bölgesinden gelen muhtarlar katıldı.
Erdoğan Yemen Türkü'sünü söyledi30 Ağustos 2014 22:52
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 30 Ağustos Zafer Bayramı dolasıyla Çankaya Köşkü'nde düzenlenen resepsiyonda "Yemen Türküsü"nü söyledi.
İlklerin resepsiyonu30 Ağustos 2014 22:19
Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanı seçildikten sonra Köşk'teki ilk resepsiyonunu bugün verdi.
Muazzez Ersoy'dan Erdoğan çiftine gül30 Ağustos 2014 21:01
Türkiye'nin seçilmiş ilk Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın ilk resepsiyonunda ilginç bir sahne yaşandı.
Doğan grubu resepsiyona tam kadro katıldı30 Ağustos 2014 20:45
Türkiye'nin seçilmiş ilk Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın ilk resepsiyonuna büyük bir katılım oldu.
'MİT de Almanları dinlemeli'30 Ağustos 2014 20:26
Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci; Almanya'nın Türkiye'yi dinlediği iddialarıyla ilgili "MİT de Almanları dinlemeli" dedi.
Kılıçdaroğlu park açtı30 Ağustos 2014 19:53
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu Ankara'nın Çankaya ilçesinde bir park açılışına katıldı.
Ertuğrul Özkök'ten yeni kabineye övgüler30 Ağustos 2014 18:49
Hürriyet gazetesi yazarı Ertuğrul Özkök, Ahmet Davutoğlu hükümetinin bakanlarına köşesinden övgüler yağdırdı..
Erdoğan'a İstanbul'da sürpriz karşılama30 Ağustos 2014 18:21
Cumhurbaşkanı Erdoğan'a sosyal medya üzerinden organize olan AK Partililer sürpriz bir karşılama yapacak.
Kurtulmuş da görevini o isme devretti30 Ağustos 2014 17:47
AK Parti MKYK'da alınan kararlar doğrultusunda Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş, Ekonomi İşleri Başkanlığı görevini Mehmet Muş’a devretti.
Davutoğlu, Yargıtay Başkanı'nı kabul etti30 Ağustos 2014 17:26
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Yargıtay Başkanı Ali Alkan'ı kabul etti.
Mısır'dan davet bekliyoruz
'Bu sahada maç oynatılmaz'
Fikret Orman transferi duyurdu!
Kılıçdaroğlu İstanbul'da kutlamalara katıldı
Gazze'de tarım sektöründe maddi zarar büyük
34 IŞİD militanı öldürüldü
DDKD'nin önemli ismi Ömer Çetin vefat etti
Çankaya resepsiyonunun şanslı muhtarları
İstanbul derbisinde galip çıkmadı
Erdoğan Yemen Türkü'sünü söyledi
Şenol Güneş isyan etti!
Kartal yüksekten uçtu
İlklerin resepsiyonu
Fenerbahçe: Volkan Demirel'e linç kampanyası uygulanıyor
Org. Özel'den çözüm süreci ve beddeli açıklaması
Tunus'ta 38 ceset kıyıya vurdu
Muazzez Ersoy'dan Erdoğan çiftine gül
Havalimanı'nda sistem çöktü!
Esed'den varil bombalı saldırı: 11 ölü
Bursaspor 0 - 2 Galatasaray
Doğan grubu resepsiyona tam kadro katıldı
Trabzon'dan bir bomba transfer daha
'MİT de Almanları dinlemeli'
Dikkat! Bu illerde elektrik kesintisi bekleniyor
Irak'ta IŞİD'in son kalesine harekat
Kılıçdaroğlu park açtı
Baroni: İtalya neden olmasın?
Türkiye ile ilişkilerimiz daha da iyi olacak
Brüksel'de kritik AB toplantısı
"Küçük enişte" son yolculuğuna uğurlandı
Cinsel taciz davasında sanığın 811 yıl hapis istendi
Yıkılan Gazze'nin onarılması 20 yıl sürecek
Suriye'den Lübnan'a hava saldırısı
Milli takımımızdan muhteşem geri dönüş
Ertuğrul Özkök'ten yeni kabineye övgüler
Volkan Demirel'e bir şok daha!
Emre Belözoğlu: Herkes bilsin ki...
Erdoğan'a İstanbul'da sürpriz karşılama
iPhone 6 üç renk seçeneğiyle satışa sunulacak
MSN Messenger devri tamamen bitiyor
Hüsnü Şenlendirici kavga etti
'Dünyanın en iyi 10 numaralarından biriyim'
Kurtulmuş da görevini o isme devretti
Milyon dolarlık skandal!
Davutoğlu, Yargıtay Başkanı'nı kabul etti
Demba Ba'nın futbol hayatı tehlikede!
İnternetten ucuz tatil alırken dikkat
Rusya'dan askeri operasyon yalanlaması
Arsenal, Galatasaray'ın yıldızı için geliyor!
Van Gaal'e bir şok daha!
Azerbaycan'dan ABD'ye sert çıkış
Ünlü sanatçımızı kaybettik
CHP'li belediyeden şaşırtan mesaj
Erbakan Vakfı'ndan Baransu'ya tokat gibi cevap!
Davutoğlu, Yargıtay'daki törene katılmayacak
Tarkan'ın günlük kazancı dudak uçuklattı
Zor da olsa Hırvatistan!
Maymunlardan dondurma keyfi
Ronaldo: Tek dostum Ferguson
Başkandan 'hayalet' açıklaması
Meteoroloji'den uyarı: Fırtına yaklaşıyor
Malatya'da trafik kazası: 4 yaralı
Askerlikte köklü değişiklik!
Alex'ten büyük vefa! Yine unutmadı
Civcivlerde büyük tehlike
İDO, akşam seferlerini de iptal etti
Balıkçılar bu akşam 'vira bismillah' diyecek
Askeri gemiler kapılarını halka açtı