Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan CNN International'a konuştu! Kıbrıs’ta diplomatik skandal Batı’dan İsrail’e ilk ciddi uyarı Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 24 Temmuz 2014 Perşembe 09:16
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,138 kez okundu.

Erdoğan CNN International'a konuştu!25 Temmuz 2014 03:58
Erdoğan, CNN International'ın deneyimli sunucusu Becky Anderson'ın gündeme ilişkin sorularını yanıtladı.
Erdoğan Köşk'e çıkarsa yeni başbakan...25 Temmuz 2014 03:18
Başbakan Erdoğan Köşk'e çıkması durumunda başbakan olması için aklında bir kaç isim olduğunu açıkladı.
Erdoğan: Bizim geleneğimizde frak yok25 Temmuz 2014 02:36
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Star Gazetesi yazarı Hakan Albayrak'ın frak giyecek misiniz sorusuna "bizim geleneğimizde frak yok" yanıtını verdi.
Kelepçeli şovun organizatörü belli oldu!25 Temmuz 2014 01:50
Paralel yapı bünyesinde bulundukları iddia edilen polislerin kelepçeli şovları ve mağduriyet algısı yaratmaya yönelik mesajları için cemaatin emniyet imamından talimat aldıkları öğrenildi.
Bakanların nasıl dinlendiği ortaya çıktı!25 Temmuz 2014 00:39
Gözaltına alınan şüphelilere, Başbakan Erdoğan ve diğer bakanları hangi yetkiyle dinledikleri ve kayıt altına aldıkları soruldu.
Paralelciler, milyonlarca gencin hayallerini böyle çaldı!25 Temmuz 2014 00:16
Paralel yapı içerisinde bölge talebe mesulü görevinde bulunan 7 Şubat darbe girişimi ile yapıdan ayrılan A.G., haber10'a konuştu.
Dinlenen kriptolu telefonlar tespit edildi25 Temmuz 2014 00:12
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Işık, dinlenen kriptolu telefonlarla ilgili konuştu.
ABD: Davutoğlu, kilit oyuncu24 Temmuz 2014 23:59
ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Harf, Dışişleri Bakanı Davutoğlu'nun ateşkes anlaşmasına ulaşılmasında kilit bir oyuncu olduğunu söyledi.
İsrail'den Ahaber ekibine saldırı!24 Temmuz 2014 22:53
Ahaber muhabiri Ahmet Görmez ve kameraman Taşkın Ural, Gazze'den dönüş yolunda, keskin nişancı saldırısına uğradı.
AA'dan Taraf'ın iddialarına yalanlama24 Temmuz 2014 21:48
AA'dan yapılan yazılı açıklamada, Taraf Gazetesi'nin bugünkü nüshasında "AA havuzda boğuldu" şeklinde verilen haberin asılsız ithamlarla dolu bilgiler" içerdiği belirtildi.
2 üniversite İsrail'i kınamadı!24 Temmuz 2014 21:24
Türkiye'deki 120 üniversite Rektörü, yayımladıkları ortak bildiride, İsrail'i kınarken Fatih Üniversitesi ve ODTÜ'nün rektörleri bildiriye imza atmadı.
Yargıda Birlik Platformu'ndan açıklama24 Temmuz 2014 21:06
Yargıda Birlik Platformu kamuoyuna amaçlarını ve ilkelerini duyurdu.
Erdoğan CNN International'a konuştu!
Filistin 3. İntifada için ayakta!
İsrail'in katliamını uzaydan görüntüledi
Erdoğan Köşk'e çıkarsa yeni başbakan...
Erdoğan: Bizim geleneğimizde frak yok
Kıbrıs’ta diplomatik skandal
Geç kaldık!
Senaryo ortaya çıktı operasyon öne alındı
Kelepçeli şovun organizatörü belli oldu!
Dev şirketten büyük tazminat!
Saldırılar Roma'da protesto edildi
Barzani'den Ban ki-Moon'a özgürlük çıkışı
Bakan Yılmaz'dan Bingöl'e büyük müjde
Torba tasarının 3. bölümü de geçti
Batı’dan İsrail’e ilk ciddi uyarı
Bakanların nasıl dinlendiği ortaya çıktı!
Güneş: Bugünü unutmayacağım
İsrail'e 115 roketle karşılık verecekler
Paralelciler, milyonlarca gencin hayallerini böyle çaldı!
Dinlenen kriptolu telefonlar tespit edildi
ABD: Davutoğlu, kilit oyuncu
İsrail savaş suçu işliyor!
İşte Lampard'ın yeni takımı!
El-Kassam İsrail'i vurdu!
Gazze'ye 640 bin dolarlık destek
Abbas, "ateşkes" için Ürdün'de
Gazze'den 2008'den bu yana çekilmedik
Bursaspor'a soğuk duş!
İsrail'den Ahaber ekibine saldırı!
Şimon Peres'ten küstah açıklama!
4/C 'lilere iş garantisi
AA'dan Taraf'ın iddialarına yalanlama
Netanyahu'ya teşekkür eden gazeteci öldü
Malezyalı sporcudan, Gazze'ye destek
Suriye'de çarşıya saldırı
2 üniversite İsrail'i kınamadı!
ABD’de kabus gibi idam
Yargıda Birlik Platformu'ndan açıklama
Ban Ki-mun: Dehşete düştüm
Turizme Ramazan Bayramı bereketi
Etiyopya'dan Bill Gates'e fahri doktora
Pakistan'da Gazze için yas ilan edildi
ABD Kongresi'nde "Gazze'' bildirisi dağıttılar
Emin Çölaşan'a otomobil çarptı
ABD’de işkence gibi idam
Batı’dan İsrail’e ilk ciddi uyarı!
Paralel operasyonunda flaş gelişme!
Orman işçilerinin üzerine ağaç devrildi: 6 ölü 15 yaralı
Netanyahu'ya teşekkür eden gazeteci aniden öldü
Polis Akademisi Gazze'ye yönelik saldırıları kınandı
Erdoğan: İsrail devleti yargılanacak
Kışanak kimin için oy vereceklerini açıkladı
CHP İzmir'de tatilcilerin ayağına gitti
Uçakta 119 kişi vardı
Kanser zenginden çok düşük gelirliyi vuruyor
Tek yön Kahire biletine 10 yıl hapis cezası
Murat Göğebakan'nın doktorundan flaş açıklama
İsrail'den Filistinlilere 'çıplak gözaltı'
IŞİD Yunus Peygamberin türbesini yıktı
Aslan Atletico Madrid'e karşı!
Sözcü'den skandal Egemen Bağış haberi
Bayramda beslenme düzenine dikkat!
Bundan sonra ne olacağını bilemem
Federal Mahkeme'den Fenerbahçe kararı