Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Hükümetten çift maaş müjdesi Altın yükselişte G.Saray'a sürpriz başkan adayı Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya kim mahkum etti?
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 20 Ekim 2014 Pazartesi 20:41
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,147 kez okundu.

Erdoğan: Yasin için neden sesiniz çıkmadı?21 Ekim 2014 11:29
Ombudsmanlık sempozyumunda açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, Gezi olaylarında yaralanan ve sonra hayatını kaybeden bir çocuğun ölü bedeni üzerinden her türlü saldırıyı yapanlara "Yasin için neden sesiniz çıkmadı?" diye sordu.
Cumhuriyet tarihinde bir ilk!21 Ekim 2014 10:49
İlk kez Çankaya Köşkü dışında yapılacak 29 Ekim resepsiyonunda davetli sayısı 3 bine çıktı. Tüm siyasi partilere davet gitti. Anadolu'nun tüm motifleri ve tüm unsurları salonda yer alacak.
ABD'den PKK'ya şok mesaj!21 Ekim 2014 10:44
Gazeteci Abdulkadir Selvi, çözüm sürecinin başlamasının hemen ardından ABD'nin PKK'nın Kandil'de bulunan yöneticilerine 'Türkiye sizi aldatabilir' mesajı gönderdiğini iddia etti.
Son seçim anketinde sürpriz sonuç21 Ekim 2014 10:39
Andy-Ar'ın kurucusu Faruk Acar, ekim ayı başında yaptıkları son anket verilerini paylaştı.
Salon buz kesti! Kimse alkışlamadı21 Ekim 2014 10:20
İsmi paralel yapıyla birlikte anılan ve idari yargıdan seçilen iki adayın misafir hâkim ve savcılarca alkışlanmadığı dikkat çekti.
Bahçeli: HDP'deki en akil insan o21 Ekim 2014 09:37
MHP lideri Devlet Bahçeli, HDP'li Altan Tan'ın kendisini Kobani eylemlerindeki tavrı nedeniyle övmesi üzerine "Demek ki HDP’nin içerisinde en akil insan o" diyerek yanıt verdi.
Bakanlar Kurulu'ndan uzun zaman sonra bir ilk!20 Ekim 2014 23:59
Dün düzenelenen Bakanlar Kurulu toplantısı 10 saat sürdü. Uzun süre sonra toplantı sonrası açıklama yapılmadı.
ABD'den Türkiye açıklaması!20 Ekim 2014 23:27
ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcü Yardımcısı Harf, "Türkiye bu koalisyonda kilit bir rol oynuyor ve birçok konuda önemli adımlar attı" dedi.
Akil Heyeti toplantısının detayları belli oldu!20 Ekim 2014 22:13
Akil İnsanlar Heyeti Marmara Bölgesi Üyesi Ali Bayramoğlu Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun Akil İnsanlar Heyeti üyeleriyle yaptığı görüşmenin detaylarını anlattı.
Danimarka'dan Türkiye'ye tepki20 Ekim 2014 20:03
Danimarkalı zanlının Türkiye'de serbest bırakıldığı iddiası üzerine konuşan Danimarka Başbakanı Thorning-Schmidt, "Anlaşılmaz ve kabul edilemez bir durum" diye tepki gösterdi
Peşmerge’ye izin ne anlama geliyor?20 Ekim 2014 19:14
Türkiye'den Kobani'ye silah ve peşmerge geçişine vize çıktı. Peki bu izin ne anlama geliyor?
Eski milletvekili Bor vefat etti20 Ekim 2014 15:54
Eski Niğde Milletvekili Yılmaz Cemal Bor (78) vefat etti.
Asansörlerde "kimlik kartı" dönemi
Hükümetten çift maaş müjdesi
Rekor ikramiye huzur getirmedi
Altın yükselişte
LG duygusal reaksiyonlu telefon üretti
Android 5.0 hangi ceplere gelecek
Nicolas Cage: Lütfen filmimi izlemeyin!
''Cep''te imalat başvurusunda rekor artış
Juventus ilk kez puan kaybetti
Erdoğan: Yasin için neden sesiniz çıkmadı?
Genç yıldız kiralık gidecek
Audi'den sürücüsüz devrim!
Mesnevi Azericeye çevrildi
IŞİD yine taktik değiştirdi
BM Genel Sekreterliği seçimi 2016'da yapılacak
Gol atan en genç futbolcu
Ermeni cemaatinde patrik kavgası
Her beş dakikada bir çocuk yaşamını yitiriyor
'Sıkıysa Yakala' İstanbul'da gerçek oldu!
G.Saray'a sürpriz başkan adayı
Şehit asker törenle uğurlandı
Kayıp dağcıyı arama çalışmaları sürüyor
5 kişi mantardan zehirlendi!
HDP heyeti İmralı Adası'na gitti
Süper Lig'de gol krizi var!
Boz Baykuşlar'a NBA patentli oyuncu
Menderes Türel: Birbirimize el değil dil uzatıyoruz
Otomotivde işler rayına giriyor
Ülker Çokoprens tanınmış marka oldu
İdmanda gözyaşlarını tutumadı
Beyaz Fırın Office 365 ile lezzetini katladı
Erste Grup Yatırımcı Konferansı’nda Türkiye rüzgarı esti
Sergen Yalçın'ın Fenerbahçe iddiası!
DEİK Başkanı Vardan AA Finans Masası'na konuk olacak
Trakya Cam ‘Değişimin Gücü’ toplantısında iş ortaklarıyla buluştu
Öztürk ailesinden Ankara'da Uzaltaş ile işbirliği
Sony Xperia Z3'ün Türkiye fiyatı ve çıkış tarihi
Nihat Kahveci boşandı
Real kancayı Alaba'ya taktı!
Platini: Altın Top bir Alman futbolcuya verilmeli
Vidal adım adım Premier Lig'e
Bayern Münih Roma'yı yakabilecek mi?
Barcelona, Ajax karşısında!
Borsa İstanbul güne yatay başladı
Cumhuriyet tarihinde bir ilk!
BM'den İsrail'in ihlallerine inceleme
Ferhat Arıcan cimnastik tarihine geçti
ABD'den PKK'ya şok mesaj!
Gülben Ergen'den'den Mustafa Erdoğan'a yanıt
Son seçim anketinde sürpriz sonuç
CHP'liler adliyeyi tuzladı
Günde bir kivi birçok derde deva
G.Saray'a meşale cezası
'Patronum sen değilsin'
İş arayanlara Facebook uyarısı!
Devler Ligi'nde üçüncü randevu
Anne adayları dikkat!
Fenerbahçeli oyuncu yolcu
Erzurum -7'yi gördü
Barcelona namağlup tek takımı
Fetih'ten BM'ye uyarı
Fok balıkları gripten ölüyor
Karadayı'nın Feride'si şarkı söyledi
Messi 60 yıllık rekoru kırmak üzere
Validebağ korusuna sabah saatlerinde iş makinesi girdi
Firar eden 274 mahkum hala aranıyor
Yargıya taze kan!
Salon buz kesti! Kimse alkışlamadı
Hazal Kaya sıkıntıdan tırnak yemeye başladı
Roma-Bayern Münih maçı hangi kanalda
İzmirli gazinin protezine haciz geldi