Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Pandev ve Dzemaili'nin Cimbom'a maliyeti Bakan Elvan'dan iki yeni müjde! Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır' Hikmet GökŞimdilik Allahaısmarladık!
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 9 Mayıs 2012 Çarşamba 14:10
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,144 kez okundu.

Erdoğan'dan Kıbrıs'ta üst düzey zirve01 Eylül 2014 22:49
Cumhurbaşkanı Erdoğan, KKTC Meclis Başkanı Sibel Siber ve Cumhuriyet Meclisi’nde temsil edilen siyasi parti başkanlarıyla bir araya geldi.
Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na sert tepki01 Eylül 2014 22:08
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kemal Kılıçdaroğlu'nun Cumhurbaşkanı Erdoğan için söylediklerine tepki gösterdi.
Kılıçdaroğlu kitapçık fırlatmayı bakın nasıl savundu!01 Eylül 2014 20:27
CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis'te içtüzük kitapçığını fırlatan Engn Altay'ı savundu.
Erdoğan'dan 'Ruhban Okulu' mesajı01 Eylül 2014 19:55
KKTC'de konuşan Erdoğan Rum gazetecinin Ruhban okulu ile ilgili sorusuna, Okulu açmak mesele değil ancak sizden de bir adım olsun" dedi.
TUSAŞ Pakistan F-16'larının modernizasyonu01 Eylül 2014 15:38
Modernizasyonu tamamlanan F-16'lar yarın törenle teslim edilecek.
İşte AK Parti'nin yeni grup başkanvekili01 Eylül 2014 15:32
Nurettin Canikli'nin Gümrük ve Ticaret Bakanı olmasıyla boşalan AK Parti Grup Başkanvekilliği görevine, AK Parti'li Naci Bostancı seçildi.
Kurtulmuş ve Ala ant içti01 Eylül 2014 15:22
62. Hükümet'te görev alan Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş ve İçişleri Bakanı Efkan Ala TBMM Genel Kurulu'nda ant içti
İsrail'in Gazze'ye saldırıları01 Eylül 2014 14:39
Filistin İslami Direniş Hareketi (Hamas), İsrail ordusunun "Gazze Tümen" Komutanı Mickey Edelstein'in görevden alınmasını, İsrail'in Gazze'ye saldırılarındaki başarısızlığının göstergesi olarak niteledi.
Tayland'da yeni hükümet kuruldu01 Eylül 2014 14:30
Tayland başbakanı ve darbe lideri Orgeneral Prayut Çan-oça, kendisine yakın teknokratlar ve askeri görevlilerden oluşturduğu bir kabineyle yeni hükümeti kurdu.
Davutoğlu: Ahlak olmadan siyaset olmaz01 Eylül 2014 14:00
AK Parti Grup Toplantısı'nda ilk konuşmasını yapan Başbakan Ahmet Davutoğlu, Meclis'te Anayasa kitapçığı fırlatan CHP milletvekiline sert çıktı.
Davutoğlu'nu heyecanlandıran slogan!01 Eylül 2014 13:49
Ahmet Davutoğlu Başbakanlığı'nın ardından ilk kez Ak Parti Grup Toplantısında konuştu. Davutuoğlu'nun konuşması sık sık slogonlarla kesildi.
Erdoğan: Kıbrıs'ı unutmamız mümkün değil01 Eylül 2014 13:41
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ilk resmi ziyaretini gerçekleştirdiği KKTC'de halka seslendi.
Pandev ve Dzemaili'nin Cimbom'a maliyeti
Emine Erdoğan'dan Ada'da anlamlı ziyaret
ABD'nin IŞİD'e saldırıları devam ediyor
Paralel 8 polis hastaneye sevkedildi!
Uçak golf sahasına düştü: 1 ölü
Çatı düğünde buluştu!
Erdoğan'ı neden alkışladığını açıkladı
Papa, Emre ve Muslera'yı kabul etti
Bakan Elvan'dan iki yeni müjde!
Gazze'deki katliam havadan görüntülendi
İncir ağacından düşüp öldü
Boko Haram'a büyük darbe
Millilerimiz Japonya karşısında zorlanmadı
Erdoğan'dan Kıbrıs'ta üst düzey zirve
Galatasaray'dan PTT 1. Lig transfer oldu
Yunanistan'dan KKTC ziyaretine tepki
Kadir İnanır hastaneye kaldırıldı
Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na sert tepki
Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır'
Karadayı dizisine sürpriz transfer
Trabzonspor bir imza daha attırdı!
Ünlü cerrahdan sevindiren haber!
Efsane kulübe şok: FİFA'dan yazı geldi
Cumhurbaşkanı Erdoğan şehitlik ziyaretinde
Kartal'ın çok isteyip de alamadığı Türk yıldız
Terim'den Volkan Demirel açıklaması
Sahil Güvenlik Gemisi Saroz'da batırıldı
Büyükekşi, büyük rekoru Ağrı'da açıkladı
Dev derbilerin tarihleri belli oldu!
Kılıçdaroğlu kitapçık fırlatmayı bakın nasıl savundu!
Peşmerge ve Ordudan IŞİD'e ağır darbe
İlk hacı kafilesi yola çıktı
İngiltere'den IŞİD önlemi!