Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Beşiktaş coştu bir kere! / CANLI Akademik personele iyi haber! Flaş! 'Prandelli kararımı verdim...' Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 28 Aralık 2012 Cuma 12:30
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,148 kez okundu.

Akdoğan: Türkiye ne zaman ayağa kalksa...23 Ekim 2014 23:18
Başbakan Yardımcısı Akdoğan, "Türkiye ne zaman ayağa kalksa, koşmaya başlasa, birileri paçasından tutup aşağı çekmeye çalışıyor" dedi.
AK Partili meclis üyesi 6 yıldır kayıp23 Ekim 2014 23:04
Kırşehir'de 6 yıl önce kaybolan AK Parti Meclis Üyesi Hasan Kırışık, kurulan özel ekibin çalışmalarına rağmen hala bulunamadı.
Başbakan Davutoğlu nikah şahitliği yaptı23 Ekim 2014 22:15
Başbakan Davutoğlu, AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Yahya Akman'ın kızının düğününde nikah şahidi oldu.
Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi23 Ekim 2014 21:18
AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi.
Yargı Paketi alt komisyondan geçti23 Ekim 2014 19:47
Soruşturma usullerinde değişiklikler, hakim ve savcı maaşlarında artış gibi düzenlemeler öngören kanun teklifi TBMM Adalet alt komisyonundan bazı değişikliklerle geçti.
'Ar-Ge işi bizde pahalı'23 Ekim 2014 17:57
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, Ar-Ge konusunda Avrupa'yla aradaki fark için veryansın etti.
Gülen'den Kürt gazetelerine ilan23 Ekim 2014 17:34
Fethullah Gülen IŞİD saldırıları sonucu hayatını kaybeden peşmerge güçleri ve Irak ordusu askerleri için taziye mesajı yayınladı. Gülen'in mesajı Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin önde gelen gazetelerinde yer aldı.
Buldan: Heyete iki kişi eklenecek!23 Ekim 2014 17:21
HDP Grup Başkanvekili Buldan, İmralı'ya giden heyete iki kişi daha ekleneceğini ve bunların sekreterya görevi yapacağını açıkladı.
İdris Bal'dan parti yalanlaması23 Ekim 2014 17:14
Kütahya Bağımsız Milletvekili İdris Bal, yeni kuracağı parti ile alakalı iddiaları sert bir dille yalanladı.
Erdoğan: Batı'nın derdi insan değil petrol23 Ekim 2014 17:07
Cumhurbaşkanı Erdoğan Letonya Üniversite'sindeki toplantıda konuştu. Erdoğan AB ve ABD'yi sert sözlerle eleştirdi.
Kurtulmuş: Problemleri çözmeliyiz23 Ekim 2014 13:35
Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş Ortadoğu'daki sorunlarla ilgili konuştu.
Arınç: Aklını kullan İdris Beyciğim!23 Ekim 2014 12:56
Katıldığı bir televizyon programında gündeme ilişkin soruları yanıtlayan Bülent Arınç, İdris Bal'ın parti kurması konusunda, "Aklını kullan güzel işler yap İdris Beyciğim. Bırak boş şeyleri. Boş laflar bunlar ne partisi kuracaksın?" diye konuştu.
'Trabzonspor kalitesini gösterdi'
İstanbul'da Kobani operasyonu: 16 gözaltı
Akdoğan: Türkiye ne zaman ayağa kalksa...
Apple'ın ilk bilgisayarına rekor fiyat
İzmit C tipi cezaevinde yangın çıktı
AK Partili meclis üyesi 6 yıldır kayıp
Sneijder'den çarpıcı itiraf!
Fenerbahçe'de Egemen sevinci
IŞİD'in günlük petrol geliri dudak uçuklattı!
Bangladeş Cemaat-i İslami'nin lideri vefat etti
Başbakan Davutoğlu nikah şahitliği yaptı
Beşiktaş coştu bir kere! / CANLI
Cimbom'dan korkunç zafer
Kanal D bir diziyi daha yayından kaldırdı
Abdülkadir Selvi: IŞİD'in babası Amerika, annesi Esed yönetimidir
Ğulam Azzam vefat etti
Hacdan döndü, Ebola şüphesi ile hastande
Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi
Polisten kaçarken polis araçlarına çarptı
Akademik personele iyi haber!
Sendikalar Kanunu'nun bazı hükümleri iptal edildi
CAS'tan F.Bahçe'ye kötü haber!
Fenerbahçe'den transfer hamlesi!
AB'de enerji ve ekonomi zirvesi
Ebola'dan ölenlerin sayısı 5 bine yaklaştı
İzmir'de şiddetli yağış, yollar göle döndü
Diyarbakır'da bombalı araç paniği
TFF'den e-bilet savunması!
IŞİD'in son taktiği şoke etti!
Sporting Lizbon tekrar için UEFA'ya başvurdu
Ömer Baba ATV'nin Kertenkele dizisinde!
ÖSO'dan Kobani'ye dev destek kararı
Trabzonspor - Lokeren: 2-0
Nur Yerlitaş'tan kötü haber
Yasin Börü okul arkadaşları tarafından anıldı
Yargı Paketi alt komisyondan geçti
"Paralel yapı" operasyonunda 2 tutuklama istemi
Hizbullah askerleri isyan etti
Vederson'a 2 maç ceza!
ABD o hedeflari bombaladı!
F.Bahçe'den yalanlama! Trabzonspor'un...
“Demokrasi dinsizlerin işi”
Hüseyin Gülerce ifade verdi
Partizan-Beşiktaş maçı iptal tehlikesi!
Marmaray`ın askıya alındığı haberi...
Soma'da bin 700 madenci iş bıraktı
Galatasaray'da çifte şok!
Flaş! 'Prandelli kararımı verdim...'
IŞİD'in petrol tesisleri vuruldu
Haram yemedi!
Otomobil alacaklara kötü haber
O baraj su tutmaya başladı
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
'Ar-Ge işi bizde pahalı'
Bu ilimize kuvvetli yağış uyarısı!
Film için cayır cayır yandı
'Tanrıkulu'ndan jübile teklifi gelmedi'
El Clasico ne zaman saat kaçta?
100 bin lirayı bulan taksici bakın ne yaptı
Schumacher'dan iyi haber!
Online alışverişte rekor artış
Bruno Alves'in cezası belli oldu
Akaminko'nun acı günü
Çin’den İran’la güçlü askeri işbirliği