Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Ünlü diyetisyen ölü bulundu! Türkiye’de "başkanlık sistemi"ni ilk kez öneren isim! Suriye'ye giden TIR'ın içinden bakın ne çıktı Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 5 Aralık 2014 Cuma 12:36
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,159 kez okundu.

CHP aday adaylarını belirledi01 Mart 2015 20:29
CHP'de milletvekilliği aday adaylığı için resmi başvuru bugün sona erdi.
DSP’den sürpriz CHP kararı01 Mart 2015 20:26
Seçim ittifakı yapması beklenen CHP ve DSP’nin bu girişimi sonuçsuz kaldı. DSP ani bir karar alarak ittifaktan vazgeçti. Yazılı bir açıklama yapılarak seçimlere DSP’nin kendi başına gireceği duyuruldu.
Demirtaş: PKK'ya silah bıraktıracak olan HDP'dir!01 Mart 2015 19:15
Batman il kongresinde konuşan Demirtaş, "PKK'ya silah bıraktıracak olan AKP değil, HDP'dir. Dağdan indirmeyi biz başaracağız" dedi.
AK Parti'de temayül sonuçları açıklanmayacak01 Mart 2015 17:59
AK Parti bugün 81 ilde temayül yoklaması yaptı
Ak Parti anketlerinde HDP'nin en yüksek oy oranı01 Mart 2015 15:30
Hüseyin Çelik, profesyonel seçim çalışması yapan bir siyasi parti olduklarını ifade ederek, "Gerçekten profesyonel anket firmalarının yaptığı çalışmada çoğunluğunda AK Parti yüzde 47'in üzerindedir. Bugüne kadar yaptığımız bizim anketlerde HDP'nin ulaştığı en yüksek oran 8,8 çıkıyor" dedi.
İç Güvenlik Paketi mesaisi sürecek01 Mart 2015 12:51
TBMM Genel Kurulu'ndaki "İç Güvenlik Paketi" tasarısı mesaisi bu hafta da sürecek.
Önce imza sonra oy atacaklar01 Mart 2015 12:34
AK Parti'den milletvekili aday adayı olanlar temayül yoklamalarında oylamadan önce kadına şiddete karşı başlatılan kampanyaya imza atacak.
'İç Güvenlik Paketi'nde değişiklik yapılacak'01 Mart 2015 12:15
Pervin Buldan, İç Güvenlik Paketi ile ilgili yaptığı açıklamada bazı değişiklikler yapılacağını söyledi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ihrama girdi01 Mart 2015 10:57
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmi temaslarda bulunmak üzere geldiği Suudi Arabistan'da umre yaptı
İmralı Kandil'e rest çekti01 Mart 2015 10:45
Çözüm sürecinde gelinen tarihi aşamanın perde arkasını yazan Hüseyin Yayman, Öcalan'ın resti sonucunda örgütün geri adım atmak zorunda kaldığını yazdı.
'TSK içinde alkol müptelası paralelciler var'01 Mart 2015 10:17
28 Şubat sürecinde namaz kıldıkları için ordudan atılan subaylar, “Paralel yapı kendisini gizleyebildi. Şu an TSK’da alkol müptelası paralelciler var. TSK’da pek çoğu üst rütbelerde. Balyoz davası da onlar için en büyük terfi yöntemi oldu” diyor.
Nazlıaka Özgecan için neden dans ettiğini açıkladı01 Mart 2015 09:53
Özgecan Aslan'ın cinayetini dans ederek protesto eden CHP'li vekil Aylin Nazlıaka, "5 yıldız otelde dans etmedim' dedi.
Mourinho: Bir çocuk gibi mutluyum
Ukrayna: Geri çekiliyoruz!
Ataman Fenerbahçe maçında yok!
Netanyahu ABD'nin iç siyasetine burnunu sokuyor
Irak Başbakanı İbadi, IŞİD operasyonunu başlattı
3 ile kuvvetli yağış uyarısı
Cesedi bulunan kadının kimliği belirlendi
Irmağa düşen adam kayboldu
Gözaltına alınan Baransu'dan ilk açıklama
Mehmed Zahid Kotku'nun talebesi vefat etti
Cami yakınında patlama
Denizli: Herkes Beşiktaş'a teşekkür etsin
Bilic: 1 puan için mutluyuz