Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

ABD'den ilk açıklama geldi! Ankara Büyükşehir'de görev değişikliği 3 büyüklerin peşinde olduğu yıldız! Celal KazdağlıKeferhawar
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 7 Kasım 2013 Perşembe 14:05
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,130 kez okundu.

ABD'den ilk açıklama geldi!23 Nisan 2014 22:04
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın 1915 Ermeni Soykırımı'na ilişkin açıklamalarına ABD Dışişleri Bakanlığı'ndan açıklama geldi.
CHP'li Seyit Torun'dan tepki çeken hareket23 Nisan 2014 21:55
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, seçimi kaybeden CHP'li Belediye Başkanı Seyit Torun'un seçimden iki gün sonra 600 kişiyi belediyede işe aldığını tespit ettiklerini açıkladı. Yılmaz, Torun'un bu hamlesini sert ifadelerle eleştirdi.
'Kürdistan' partisine onay çıktı!23 Nisan 2014 21:53
Kardaş, kuruluş dilekçesi verdikleri İçişleri Bakanlığı'nın kendilerini arayarak, onay yazısı almak için Ankara'ya çağırdıklarını söyledi
Erdoğan tabuları kırıp attı!23 Nisan 2014 21:43
Gazteci-yazar Markar Esayan, Başbakan'ın 1915 taziyesini yorumladı, Erdoğan'ın tabuları kırıp attığını söyledi.
Erdoğan'dan flaş açıklamalar23 Nisan 2014 21:01
Başbakan Erdoğan Meclis Fuaye Salonu'nda düzenlenen 23 Nisan Resepsiyonu'nda gazetecilerin sorularını yanıtlarken Cumhurbaşkanlığı seçimi için sabır etmek gerektğini belirtti.
Melih Gökçek'ten flaş karar!23 Nisan 2014 20:47
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, EGO otobüsü ile halk otobüsünün çarpışmasının ardından özellikle hız olmak üzere yeni önlemleri mutlaka alacaklarını bildirdi.
Davutoğlu'dan operasyon açıklaması23 Nisan 2014 20:27
Davutoğlu, TSK'ya ait tankların Süleyman Şah Türbesi'nde konuşlanmak üzere Suriye'ye girdiği iddialarına ilişkin, "Operasyon değil, rutin değişim" dedi.
"Cemaat Başbakan'ın cezalandırılması için dualara okuyor"23 Nisan 2014 19:37
Paralel yapıya yönelik operasyonların Haziran- Ağustos ayları arasında hızlanacağını dile getiren Dilipak Cemaat'i İspanya'daki Opus Dei hareketine benzetti
Erdoğan kimsenin yerinden oynatmak...23 Nisan 2014 19:05
Mustafa Karaalioğlu, Başbakan Erdoğan’ın 1915 olaylarıyla ilgili taziye açıklamasına ilişkin “çok anlamlı bir çıkış oldu, siyasi bir liderin kolay kolay yapacağı bir şey değil” dedi.
YSK'dan flaş karar23 Nisan 2014 18:54
Yüksek Seçim Kurulu, AK Parti'nin Hatay'daki, MHP'nin ise Iğdır'daki seçim sonuçlarına yaptığı itirazlar üzerine, il ve ilçe seçim kurullarından oy kullanma ehliyeti olmadığı halde oy verenlerin tespit edilmesini istedi
Eski Adalet Bakanı hayatını kaybetti23 Nisan 2014 18:11
Eski Adalet Bakanı Selçuk Erverdi vefat etti.
Almanya Cumhurbaşkanı Gauck Türkiye'ye geliyor23 Nisan 2014 18:05
Almanya Cumhurbaşkanı Joachim Gauck'un resmi temaslarda bulunmak üzere 26 Nisan'da Türkiye'ye geleceği bildirildi.
CHP'li Seyit Torun'dan tepki çeken hareketErdoğan tabuları kırıp attı!Mahçupyan: Yeni bir yola girildi!Bunu Bir Tek Erdoğan Söyleyebilirdi!Erdoğan'dan flaş açıklamalarDavutoğlu'dan operasyon açıklamasıHer gün binlerce çocuk ölürken, yaşasın 23 Nisan!İsrail'den Gazze'ye hava saldırısı!Erdoğan kimsenin yerinden oynatmak...YSK'dan flaş kararAğustos Ayı İçin İlk Anket YapıldıErmeni meselesinde Yeni Türkiye vizyonu!Dünya basını tarihi mesajı böyle gördüSözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!Kabinenin Çocukluk Halleri!Filistin'de tarihi anlaşma!Tüm Manşetler
Aysal ve Mancini bir araya geldi
Sahilde yürek burkan manzara!
Galatasaray'a kötü haber!
ABD'den ilk açıklama geldi!
CHP'li Seyit Torun'dan tepki çeken hareket
'Kürdistan' partisine onay çıktı!
Polisten kaçakçılara büyük operasyon
Erdoğan tabuları kırıp attı!
Yıldız: İthal elektrik fiyatlara yansımaz
Aziz Yıldırım da o cezaevinde yatacak
Müzakereleri devam ettirmeye hazırız
19 İhvan üyesine hapis cezası
Erdoğan'dan flaş açıklamalar
WhatsApp, Facebook'un rekorunu kırdı!
Melih Gökçek'ten flaş karar!
Adnan Januzaj kararını verdi!
Davutoğlu'dan operasyon açıklaması
"Cemaat Başbakan'ın cezalandırılması için dualara okuyor"
Ukrayna-Rusya sınırında flaş gelişme
Yabancı öğrenciler Cudi'de bisiklete bindi
İsrail'den Gazze'ye hava saldırısı!
Erdoğan kimsenin yerinden oynatmak...
YSK'dan flaş karar
Anzak torunları gelmeye başladı
Android 4.4.3'ten ipuçları
53 yeni santral üretimi
Afganistan’da polis karakoluna saldırı
Gökhan Töre idmana çıktı!
Florya'da Fatih Terim şoku!
Eski Adalet Bakanı hayatını kaybetti
Almanya Cumhurbaşkanı Gauck Türkiye'ye geliyor
Ermeni meselesinde Yeni Türkiye vizyonu!
Dünya basını tarihi mesajı böyle gördü
ManU eski ekibi tekrar topluyor
Ankara Büyükşehir'de görev değişikliği
3 büyüklerin peşinde olduğu yıldız!
Sözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!
Kurt Seyit ve Şura'nın yayın saati değişti
Necdet Özel'le selfie yarışı
Kırımoğlu; Bir hafta sonra Kırım'a döneceğim
Ezan sesinden rahatsız olup dava açtı!
Anzakların torunları gelmeye başladı!
İkinci el otomobil satışları artıyor!
Feshane’de 10 Bin kişilik muhlama!
ABD Başkanı Obama Japonya'da
Yargıya da darbe yaptıktan sonra yok olacaklar
Filistin'de tarihi anlaşma!
Barca ilk transferini açıkladı!
Suriyeliler için uluslararası mali destek yetersiz kaldı
'G.Saray - F.Bahçe derbisini bilen yok'
Kuzey Kore'den G.Kore'ye taziye
Katalonya, "İspanya'ya rağmen" kararlı