Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Şikayet hattı kurulacak' Korkutan gelişme! Evlerini terk ettiler 17 kişinin öldüğü kazanın nedeni belli oldu Hakan TunaYaseminler altında!
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 2 Eylül 2013 Pazartesi 10:49
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,151 kez okundu.

'KCK da ele alındı'01 Kasım 2014 13:45
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş Milli Güvenlik Kurulu toplantısında sadece paralel yapının değil, KCK dahil tüm tehditlerin ele alındığını açıkladı.
Davutoğlu'ndan Tarhan'ın istifasına ilk yorum01 Kasım 2014 13:04
Ak Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu , partisinin Afyonkarahisar'da gerçekleştirdiği 23'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na katıldı. Emine Ülker Tarhan'ın CHP'den istifa etmesine ilk kez yorum yapan Davutoğlu, Tarhan'ın istifa mektubunu okudu ve "Altına imzamı atıyorum" dedi.
Alevi dedesinden Davutoğlu'na destek01 Kasım 2014 12:52
Alevi dedesi Yıldırım, "Son 12 yıldır yapılanları gözümüz görüyor. Allah için konuşacaksın 10 senede yapılanlar 80-90 yıldan bu yana yapılamadı" dedi.
Kılıçdaroğlu ve Baykal kahvaltıda buluştu01 Kasım 2014 11:33
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, eski Genel Başkan ve Antalya Milletvekili Deniz Baykal ile kahvaltıda bir araya geldi.
Erdoğan'a büyük terbiyesizlik!01 Kasım 2014 11:14
Almanya'nın Friedrichshafen kentinde yer alan Gymnasium (Lise) okulunda bulunan ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a hakaret içeren karikatür büyük tepki çekti.
CHP'den ayrılanlar İşçi Partisi'ne gidiyor!01 Kasım 2014 10:50
Cumhuriyet gazetesine göre Ankara Milletvekili Emine Ülker Tarhan'ın ardından CHP'de yeni istifalar yaşanacak ve bu isimler İşçi Partisi ile iş birliğine gidecek.
Kılıçdaroğlu ve Baykal kahvaltıda buluştu01 Kasım 2014 10:31
Sabah erken saatte günlük gazetelere birlikte bakan Kılıçdaroğlu ve Baykal, deniz manzarasında başbaşa kahvaltı yaptı.
Dışişleri Bakanlığı izahat istedi01 Kasım 2014 09:12
Dışişleri Bakanlığı, PKK terör örgütünü finanse ettiği gerekçesiyle yargılanan 10 sanığın beraat etmesi üzerine Danimarka'dan bilgi ve izahat talep etti
Erdoğan'dan gazeteciye tarih dersi01 Kasım 2014 08:53
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kendisine soru soran gazeteciye tarih dersi verdi...
Ala'dan HDP'nin çağrısına sert tepki01 Kasım 2014 07:58
İçişleri Bakanı Efkan Ala, HDP'nin sokağa çıkma çağrısı üzerine açıklama yaptı.
Dışişleri Bakanlığı Danimarka'dan izahat istedi31 Ekim 2014 23:42
Dışişleri Bakanlığı, PKK terör örgütünü finanse ettiği gerekçesiyle yargılanan 10 sanığın beraat etmesi üzerine Danimarka'dan bilgi ve izahat talep etti
Nur Serter: CHP'den istifa etmedim31 Ekim 2014 21:42
CHP İstanbul Milletvekili Fatma Nur Serter CHP'den istifa edeceğini yönündeki iddialarla ilgili açıklama yaptı.
Irak ordusundan geniş çaplı operasyon
'İki hayalim var: Stat ve şampiyonluk'
Orduspor'da 6 futbolcuyla yollar ayrılıyor
'KCK da ele alındı'
Aziz Yıldırım'a sert yanıt: Kendi işine baksın
Zonguldak'ta maden kazası:1 ölü
'Şikayet hattı kurulacak'
Hasan Şaş: Prandelli bana yutturamaz
Kobani'de çatışmaların şiddeti azaldı