Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Arda Turan bir devi daha yıktı! 'Paralel yapı'da 7 polise tutuklama! Akdoğan'dan flaş çözüm süreci açıklaması! Celal KazdağlıAcının yok ettiği sınır
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 30 Eylül 2014 Salı 13:42
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,146 kez okundu.

Erdoğan: Süleyman Şah'ın kuşatıldığı iddiaları yalan01 Ekim 2014 20:54
Suriye'deki Süleyman Şah Türbesi'nin IŞİD tarafından kuşatıldığı iddialarını Cumhurbaşkanı Erdoğan yalanladı.
NATO'dan Türkiye açıklaması!01 Ekim 2014 17:33
NATO'dan IŞİD tehdidiyle ilgili açıklama yapıldı.
Türkiye'ye sürpriz ziyaret01 Ekim 2014 17:30
İngiltere Başbakan David Cameron yarın Türkiye'ye geliyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan TBMM'den ayrıldı01 Ekim 2014 16:43
24. Dönem 5. Yasama Yılı'nın açış konuşmasını yapan Erdoğan, Meclis'ten ayrıldı
Sağlık Bakanlığına taze kan01 Ekim 2014 16:37
Sağlık Bakan Yardımcılığı görevine Erkan Kandemir atandı.
Erdoğan başörtüsü deyince Serter Meclisi terketti!01 Ekim 2014 16:21
AK Parti İstanbul Milletvekili Bülent Turan, CHP Milletvekili Nur Serter'in, Cumhurbaşkanı Erdoğanın başörtüsünün serbest bırakılmasına vurgu yaptığı sırada Genel Kurul salonundan ayrıldığını twitter'da duyurdu
Erdoğan: Türkiye kendisini kullandırmaz01 Ekim 2014 15:56
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin açılış töreninde ilk kez cumhurbaşkanı sıfatıyla konuşma yaptı
Demirtaş'tan flaş açıklama!01 Ekim 2014 15:37
Başbakan Davutoğlu ile görüşmesi sonrası açıklama yapan HDP Eşbaşkanı Demirtaş 'Görüşmeyi son derece olumlu ve önemli bir görüşme olarak tanımlayabiliriz. Umut ediyorum ki şu günlerde oluşan negatif hava yerini pozitif bir havaya bırakır' dedi.
Erdoğan gelince CHP'liler ayağa kalktı01 Ekim 2014 15:22
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Meclis Genel Kurulu'na girdiği sırada birkaç kişi dışında CHP'liler de ayağa kalktı.
STK'lardan tezkereye tepki!01 Ekim 2014 15:15
Özgür Düşünce ve Eğitim Hakları Derneği ( Özgür-Der) "Amerikan Saldırganlığına Tezkere Desteğine Hayır" başlıklı bildiride yarın mecliste gündeme alınacak olan tezkereye karşı bir duruş sergiledi.
Burhan Kuzu: Bedelli askerlik hayırlı olsun01 Ekim 2014 14:59
Bedelli askerlik bekleyenlere bayram öncesi müjde. Ak Parti Milletvekili Burhan Kuzu meclisin açılış gününde attığı Bedelli askerlik tweetiyle mağdurların yüzünü güldürdü. Kuzu 'Bedelli hayırlı olsun' dedi.
CHP'li vekilin başörtüsü karşıtlığı!01 Ekim 2014 14:53
CHP Uşak Milletvekili Dilek Akagün Yılmaz, ortaöğretimde başörtüsünün serbest bırakılmasını rejimi yıkmakla bir tuttu.
Barut fabrikasında patlamalar: 10 ölü
Galatasaray taraftarı takımına sırtını döndü
Dortmund Belçika'da şov yaptı!
Arda Turan bir devi daha yıktı!
Galatasaray Londra'da dağıldı!
G.Saray'a Londra'da çok kötü haber!
Demba Ba, Tottenham'a meydan okudu!
Güvenlik skandalı İstifa getirdi
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başsağlığı mesajı
Bitki çayları ölümcül sonuçlar doğurabiliyor
İstanbul Kurban Bayramı'na hazır
Davutoğlu: Yarın HDP ve CHP için sınav günü
'Paralel yapı'da 7 polise tutuklama!
Rusya’da kazanan yok
Filistin, "işgali" BMGK'ya taşıyor
Türkiye ABD engelini geçemedi
Türk Lirası'nın logosunu tasarlayan isim evlendi
Akdoğan'dan flaş çözüm süreci açıklaması!
Bozdağ'dan Fethullah Gülen açıklaması
İbadet bağımlılıktan kurtarıyor
Meclis'te E.T. sürprizi!
Erdoğan: Süleyman Şah'ın kuşatıldığı iddiaları yalan
Dev maçta G.Saray'ın 11'i belli oldu!
Sultanlar bu kez kazanamadı!
Rakipten Trabzonspor'a övgü
CHP tezkere kararını verdi
Dev maç öncesi G.Saray'da şok!
Erdoğan Gökçek'i kabul etti
Tottenham'ın yıldızından Beşiktaş'a övgü!
Irak yanlışlıkla IŞİD'e yardım etti iddiası
Çocuğunuzun okul fobisini hafife almayın
Altının kilogramı 88 bin 920 liraya yükseldi
Batman'da izinsiz IŞİD eylemine müdahale
Türkiye hukuk tarihinde bir ilk! Bankaya haciz
TSK personel sayısını açıkladı
Yeni yazarlar altın kalemlerini aldı
Kurban atıklarını açıkta bırakmayın
Sneijder'den flaş Manchester açıklaması
Bayramda havayollarında 296 ek sefer
Halilhodzic: Kulüpte ispiyoncu var
Borsa 5 ayın en kötü kapanışını yaptı
Bodrum'da sevinç: 750 metre derinlikte bulundu
Gaziantepspor'da hedef 3 puan
Ünal Aysal'dan Terim'in davasına yanıt!
YSK seçim yerini açıkladı
İstanbullines, bayramda 3 feribotla hizmet verecek
Mancini'den Galatasaray'a mini jest!
Avrupa'nın en yaşlı nüfuslu ülkesi
Putin'den o iddialara açıklama!
İşte il il bayram namazı vakitleri
Katalonya'da referandum hazırlıkları
Muhteşem Yüzyıl'ın güzel oyuncusu kapandı!
Aysal'dan Terim'e yenıt gecikmedi
6 ayda 57 milyon hacker saldırısı
Arsenal-Galatasaray 6 gol vardı...
TCDD'den tren açıklaması
TBB başörtüsü serbestliğinin iptalini istedi
Yok artık! 3 milyon dolarlık düğün hediyesi!
NATO'dan Türkiye açıklaması!
Türkiye'ye sürpriz ziyaret
"IŞİD'le mücadelede askere ihtiyacımız yok"
Humus'ta patlamalar: 18 ölü 40 yaralı
Mehmet Baransu hakkında yakalama kararı
Türkiye-Polonya ilişkilerinde 600. yıl
Yıldız oyuncu Fenerbahçe'ye geri dönüyor