Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Taraf'ın oyunu deşifre oldu Türkiye resmen EXPO 2015’te Türkiye'den büyükelçiliklere uyarı yazısı! Prof. Dr. Erol GökaKimlik ve demokrasi
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 21 Kasım 2014 Cuma 15:50
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,152 kez okundu.

Muammer Güler'den suç duyurusu21 Kasım 2014 17:05
Eski İçişleri Bakanı Muammer Güler Twitter'daki bazı kullanıcılar hakkında suç duyurusunda bulundu.
Kılıçdaroğlu'na yeni başdanışman21 Kasım 2014 15:53
Eski Devlet Bakanı ve eski Ağrı Milletvekili Cemil Erhan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na başdanışman oldu.
Akdoğan: Çözüm süreci bölge için bir model21 Kasım 2014 15:12
Başbakan Yardımcısı Akdoğan, "Çözüm sürecinin başarıya ulaşması, aynı zamanda bütün bölge için bir model, bir örneklik oluşturacaktır" dedi.
MHP'li vekilden Bakan Bozdağ'a hakaret21 Kasım 2014 14:38
MHP'li Lütfi Türkkan, Adalet Bakanı Bekir Bozdağ'a Twitter hesabından ağır hakarette bulundu.
İdris Bal'ın 'boş salon' önlemi21 Kasım 2014 14:22
İdris Bal Meclis'teki toplantısına da kimse gitmeyince bu kez tedbirli hareket etti.
Kılıçdaroğlu: Amacımız gülümseyen Türkiye21 Kasım 2014 13:18
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Umut Gönüllüleri Eğitim Programı’nda konuştu.
Türmen: MİT'e gerek yok CHP zaten karışık21 Kasım 2014 13:11
CHP İzmir Milletvekili Rıza Türmen, MİT'in CHP'yi karıştıracağı sorusunu yanıtladı.
Erdoğan Afrika Birliği zirvesine katıldı21 Kasım 2014 12:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ekvator Ginesi'nde düzenlenen Afrika Birliği zirvesinde konuştu. 5 bin kişinin ölümüne neden olan Ebola salgını ile ilgili açıklamalarda bulunan Erdoğan, insani yardım adı altında gizli faaliyetler yürüten örgütlere karşı işbirliği içinde olunması gerektiğini vurguladı.
Süheyl Batum'dan ihraç kararına itiraz21 Kasım 2014 11:16
CHP'de ihraç istemiyle disiplin kuruluna sevk edilen Süheyl Batum, karara itiraz etti.
Umreye gidecek CHP'liler belli oldu21 Kasım 2014 10:30
CHP İstanbul Milletvekili İhsan Özkes, umreye gidecek milletvekillerini ismini açıkladı. Özkes başkanlığında 8 CHP milletvekili umreye gidecek. İşte o isimler...
Bahçeli'den o hayırsevere Twitter'dan övgü21 Kasım 2014 09:54
Yakın zamanda doğacak şehit çocuğa evini bağışlayan Ali Dal'a bir övgüde MHP lideri Devlet Bahçeli'den geldi.
Ban gerginliğin azaltılmasını istedi21 Kasım 2014 09:51
BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun, Filistin Devlet Başkanı Abbas ve İsrail Başbakanı Netanyahu ile telefonda görüşerek, gerginliğin azaltılması için inisiyatif almalarını istedi.
Çin'den sürpriz faiz indirimi
Fenerbahçe'yi şoke eden transfer cevabı!
Emine Erdoğan'dan Edirne Valisi'ne teşekkür
Benzin zammı protesto edildi
Türk Telekom Arena'ya gidecekler dikkat!
İSEDAK toplantısı İstanbul'da yapılacak
Taraf'ın oyunu deşifre oldu
Android'ler saldırı altında!
MEB bütçesi Meclis'te
Çevreci otobüs yollarda! Atıkla çalışıyor
İstanbul için mobil karakollar hazır
Yeni atanan öğretmen dövülerek öldürüldü
Muammer Güler'den suç duyurusu
Ünlü oyuncu ifade verdi
UEFA'dan devrim gibi karar
Dinleme araçları İsrail ve ABD'den
İsrail’den Liberman’a suikast iddiası
Dünyaca ünlü sanatçı cezaevine girdi!
Kolesterol için kabuklu elma yiyin
Müslümanların gittiği 6 okul mercek altında
Volkan Demirel'den suç duyurusu
İstabul'da artık Trüf mantarı yetişecek!
İstanbul Valiliği'nden yol açıklaması
Türkiye resmen EXPO 2015’te
Fatih Terim şaşırttı
Bursaspor'dan Fenerbahçe'ye cevap
Stadyumda izdiham: 11 ölü
Rusya'nin yeni Ukrayna'sı; Letonya
Altın 3 haftanın en yükseğini gördü
Gazilerden sorumlu bakan istifa etti
Artık yere düşen telefonlar kırılmayacak
Türkiye'den büyükelçiliklere uyarı yazısı!
1800'den beri ilk kez...
Balotelli eleştirileri umursamıyor!
1 PKK'lı daha teslim oldu
D vitamini eksikliği, erken ölüm riskini artırıyor
Muğla'da maden kazası: 1 ölü
Afganistan'da çatışmalar: 10 ölü
Prandelli'den özel istek
Kongo'da Ebola bitti
Minibüs devrildi: 20 yaralı
Bakan İslam'ın 'sıfır' not anısı!
Rus - Ukrayna gerilimi tırmanıyor
Lazerle çalışan otomobil göz kamaştırdı
Minik Alper iliksiz kaldı
Samsun'da Güney Kore rüzgarı
Eskişehirspor'un 8 maçlık hasreti
4 Filistinli İsrail tarafından tutuklandı
10 ayda sıcaklık rekoru kırdı
Kılıçdaroğlu'na yeni başdanışman
Anadolu'nun "kemik koleksiyonu" tarihe ışık tutuyor
Galatasaray yıldızlarını satıyor mu?
5 yılın rekoru kırıldı
Başkan kendi kulübünü icraya verdi!
Tarihe karışacak görüntü!
Avrupa'da kuş gribi paniği
Atatürk Havaalanı'nda uyuşturucu operasyonu
İstemediğiniz SMS'lere dur deyin!
İHH ve IICO'dan Van'daki 64 aileye konut
Suriyeli çocuklar, eğitime ilgi gösteriyor
Diyet yapmadan kilo vermek mümkün
Akdoğan: Çözüm süreci bölge için bir model
Manisaspor'da aidat krizi
“Şiddetin panzehiri eğitimdir”
Yabancıların gözdesi yerli bankalar
Hürriyet rezaleti kabul etti!
App Store'dan ücretsiz uygulamaya son!
Mesir macunu Arap dünyasında
Şehit ailesine bağış yapan hayırsever Genelkurmay'da