Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Erdoğan büyük ustayı unutmadı! Bakanlar Kurulu o grevi erteledi Kadir Topbaş'tan adaylık açıklaması! Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 30 Haziran 2014 Pazartesi 17:03
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,154 kez okundu.

Erdoğan büyük ustayı unutmadı!30 Ocak 2015 16:39
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, merhum halk ozanı Neşet Ertaş'ın kabrini ziyaret etti.
Demirtaş, AB elçilerine görücüye çıktı30 Ocak 2015 14:57
HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş AB ülkelerinin büyükelçilerine Haziran ayındaki genel seçime parti olarak gireceklerini, barajı geçememeleri durumunda ise yollarına devam edeceklerini söyledi.
AK Partili vekilin teklifine CHP desteği30 Ocak 2015 07:52
AK Partili İsmet Uçma'nın tartışmalı teklifine CHP'li Binnaz Toprak'tan destek geldi.
CHP'den emeklilere müjde!30 Ocak 2015 07:50
Haziran ayında yapılacak seçimler için seçim bildirgesi çalışmalarını sürdüren CHP, hazırlıklarda son aşamaya geldi.
AK Parti oyları bir ayda 2.5 puan arttı30 Ocak 2015 06:42
AK Parti'nin oyu bir önceki aya göre 2.5 puan artışla yüzde 49.5'e yükseldi.
Sarıgül, İnönü'yü vefasızlık ve ihanetle suçladı30 Ocak 2015 06:21
Şişli Belediye Başkanı Hayri İnönü'nün tehdit edildiği iddiasıyla başlatılan soruşturmada şüpheli sıfatıyla ifadesine başvurulan Mustafa Sarıgül, "Bu, büyük bir vefasızlık, ihanet ve iftira" dedi.
Erdoğan: Çipras daha temkinli olmalı29 Ocak 2015 23:58
Cumhurbaşkanı Erdoğan, dünyada çok konuşulan isim Çipras hakkında yorumda bulundu. Erdoğan "Çipras temkinli olmalı" dedi.
Sakarya'nın AK Parti il başkanı belli oldu29 Ocak 2015 23:48
AK Parti İl Başkanlığı için yarışan 11 isim Süleyman Özmen, Mehmet Yılmaz, Sezai Akyol, Ahmet Demir ve Fevzi Kılıç olarak 5 kişiye düşürüldü ve Sakarya'nın il başkanı Fevzi Kılıç olarak belirlendi.
Kılıçdaroğlu hasta ziyaretinde29 Ocak 2015 22:32
Kılıçdaroğlu, bir süre önce bel fıtığı ameliyatı olan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i evinde ziyaret etti.
Erdoğan: Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor29 Ocak 2015 22:19
DEAŞ'ın Kobani'den uzaklaştırılmasını değerlendiren Erdoğan, "Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor" dedi.
Erdoğan'dan başkanlık sistemi açıklaması29 Ocak 2015 21:56
Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlık sisteminin gerekliliğini Nasuhi Güngör örneğiyle anlattı.
MİT'ten Naim Şahin'e anlamlı söz29 Ocak 2015 21:55
İstihbarat kaynakları, lise öğrencisinin ölümü ile sonuçlanan İETT otobüsü saldırısından MİT’i sorumlu tutan İdris Naim Şahin’i yalanladı.
Erdoğan büyük ustayı unutmadı!
Türkiye'de ezan 18 yıl Türkçe okundu
Para hırsıyla yarış atına işkence
Arda'nın "kramponu" yine gündemde
TL'nin ihracatta kullanımı yüzde 25 arttı
İHH'dan Suriye'ye 40 yardım tırı
Beşiktaş'ta 8 imza birden
Husiler Öğrenci Birliği Başkanını kaçırdı
Otomobille ambulans çarpıştı: 5 yaralı
Costa'nın cezası belli oldu!
Ozan Doğulu'ya hapis istemi
Bakanlar Kurulu o grevi erteledi
Fındık rekor kırdı
Sigara keyfi 66 bin 500 TL’ye mal oldu
Yaş üzümde rekor kırıldı
Emine Erdoğan Kırşehir'de huzurevini ziyaret etti
Taksim'de polise silahlı saldırı!
Engin Baytar'dan Cim Bom'a rest
"Yardımlaşmamız üst düzeydeydi"
Irak'ta kanlı cuma: 114 ölü
Görmez Pakistan saldırısını kınadı
Abdullah Gül taksicilerle çay içti
Suriyeli çocuklar için yeni eğitim sistemi
Medicana Sivasspor, çıkış arıyor
Cumhurbaşkanlığı seçimi 3. tura kaldı
Erdoğan: Kılıçdaroğlu rezil oldu
Atlasjet isim değiştirdi
Kocaman Fenerbahçe'den Kadlec'i istedi
YSK, 'Ceza taraftarı değiliz'
Kadir Topbaş seçimlerde aday olacak mı?
Yalova'da kuduz vakası
Fenerbahçe Karabükspor'a hazır
ihracatta TL kullanımı yüzde 25 arttı
''40 yaş sınırının'' kalkmasıyla hayaline kavuşuyor
Kırgızistan BM'de oy hakkını kaybetti
Limanların özelleştirilmesine son verilecek
Turizm rehberlerine çağrı!
İhvan yol ayrımında! "Şiddete bulaşmama" tartışılıyor!
Djokovic finalde
Ozan Tufan gönlündeki takımı açıkladı!
Doları tutabilene aşk olsun!
Williams mı Sharapova mı?
Şanlıurfa'da kavga: 1 ölü, 1 yaralı
Trabzonspor Medical Park destek istiyor
Asya Kupası'nın 3'üncüsü BAE!
"Paralel yapı" operasyonunda flaş gelişme
Atletico'nun yıldızı hakim karşısına çıkıyor!
Demirtaş, AB elçilerine görücüye çıktı
Çocukları hastalıklardan korumanın 8 yolu
Pompalı tüfekle göğsünden vuruldu
Davutoğlu Mahmut Efendi'nin kardeşinin cenazesinde
37 yıllık rekor tarih oldu
Rusya faiz oranlarını indirdi
Dışişleri Bakanlığı Mısır'daki bombalı saldırıları kınadı
Camiye diye çıktı Rize'de bulundu
La Liga'da, 21. hafta heyecanı!
Kadir Topbaş'tan adaylık açıklaması!
Beşiktaş'a sakatlardan iyi haber!
Netanyahu’nun eşinden “şişe” skandalı
Tanklar Suriye sınırında
Altıntepe BAZ istasyonu için ayakta
Beyin kanamasına davetiye çıkarıyor
Sisi, Suud kralının cenazesinde neden yoktu?
'İslam'a karşı karalama kampanyası var'
Lordlar Kamarası Filistin'i tartışıyor
Hamsi cep yakıyor
İşte prim borçlarında son tarih
Kadın nüfusunun en fazla olduğu il!