Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Davutoğlu'ndan Survivor mesajı CHP yine AYM'ye başvuruyor Havuza düşen çocuk son anda kurtarıldı Aslan DeğirmenciTarayıcılara bulaşan virüsleri temizleme vakti geldi
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 8 Mart 2013 Cuma 14:51
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,129 kez okundu.

Davutoğlu'ndan Survivor mesajı16 Nisan 2014 23:44
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Dominik Cumhuriyeti ile havacılık alanında anlaşma imzaladıklarını belirterek Türk Hava Yollarının kısa süre içinde bu ülkeye uçuş başlatmasını umduklarını söyledi.
Erdoğan: Ahmet Necdet Sezer'den çok çektim16 Nisan 2014 23:28
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, milletvekilleriyle yaptığı istişare toplantısında milletvekillerinin adaylığını gündeme getirmesi üzerine, "Nefsim doğrultusunda karar vermem. Önemli olan davadır kişiler değildir" dedi.
Şamil Tayyar, AK Parti Grubu'nda yaşananları anlattı16 Nisan 2014 22:30
AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar, bugün AK Parti Grubu'nda neler yaşandığını anlattı.
Önder Aytaç’ın yalanı ortaya çıktı!16 Nisan 2014 22:22
Gülen örgütünün tetikçisi 'Top Sakal' çetesinden Önder Aytaç'ın yalanı ortaya çıktı.
Esed yine zehirledi!16 Nisan 2014 21:07
Suriye'de, rejime bağlı güçlerin başkent Şam'ın Haresta bölgesinde "zehirli gaz" kullandığı ileri sürüldü.
CHP'nin Antalya itirazında karar çıktı!16 Nisan 2014 21:00
YSK, eski Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı ve CHP adayı Mustafa Akaydın'ın seçim sonuçlarına yaptığı "tam kanunsuzluk" itirazını reddetti
Hükümet talimatı veriyor sorumluluğunu alıyor16 Nisan 2014 20:23
Başbakan Yardımcısı Atalay, terör örgütüyle yürütülen müzakerelerle ilgili, "Hükümet talimatı veriyor, sorumluluğunu alıyor" dedi.
MİT Yasa Teklifi'nin birinci bölümü kabul edildi16 Nisan 2014 20:21
MİT Yasa Teklifi'nin 1 ile 8. maddelerini kapsayan birinci bölümü, yapılan bazı değişikliklerle TBMM Genel Kurulu'nda kabul edildi.
CHP yine AYM'ye başvuruyor16 Nisan 2014 20:18
CHP, yarın saat 10.30'da İnternet Yasası'nın iptali için Anayasa Mahkemesi'ne başvuracağını duyurdu.
Heniye: O Türkleri asla unutmam16 Nisan 2014 20:10
Gazze'deki Filistin Hükümeti Başbakanı İsmail Heniye, "Mavi Marmara'da Filistin için kanını feda eden Türkleri asla unutamam" dedi.
Erdoğan, Neçirvan Barzani'yi kabul etti16 Nisan 2014 19:52
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) Başbakanı Neçirvan Barzani'yi kabul etti.
TBMM Genel Kurulu'nda gerginlik16 Nisan 2014 18:39
Yerel seçimde siyasi partilerin aldığı oy sayıları, TBMM Genel Kurulu'nda iktidar ile muhalefet arasında tartışmaya neden oldu.
Erdoğan: Ahmet Necdet Sezer'den çok çektimŞamil Tayyar, AK Parti Grubu'nda yaşananları anlattıÖnder Aytaç’ın yalanı ortaya çıktı!G.Saray finalde!Esed yine zehirledi!Memurlara müjde! Başbakan onayladıCHP'nin Antalya itirazında karar çıktı!İnterneti güvenli kullanmak için...Heniye: O Türkleri asla unutmam140 yıllık hayal gerçek oluyor!Maliye görüşmedi Gül'ün danışmanları görüştü!İsrail gazetesinden Erdoğan'a ağır hakaret!'Hakan Fidan'ı tebrik ediyorum!'Dink cinayeti önündeki paralel sis!'Kışanak o sözlere açıklık getirdi'Gülen Grubunun Para Trafiği!Kredi kartı sahiplerine önemli uyarı!Tüm Manşetler
Gazze ablukasi bir çeşit toplu cezalandırma
Maç sonrası Bursa'da büyük olaylar çıktı
Davutoğlu'ndan Survivor mesajı
Beşiktaş'tan TFF'ye tehdit!
Erdoğan: Ahmet Necdet Sezer'den çok çektim
Başsavcı Alkan hayatını kaybetti
Google yeni bombasını açıklıyor
Adil Düzen kitabı çıktı
AİHM Berlusconi'nin başvurusunu reddetti
Şamil Tayyar, AK Parti Grubu'nda yaşananları anlattı
Önder Aytaç’ın yalanı ortaya çıktı!
Avrupa en büyük insan hakları krizini yaşıyor