Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

AK Parti kongresine damga vuran 3 afiş İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil Bursa'da beşinci gol/ CANLI Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken ‘Dinle küçük adam...’
MHP İstanbul adayı açıklandı
MHP İstanbul adayı açıklandı
18 Kasım 2008 Salı 17:10
Güncellenme Tarihi 21 Aralık 2014 Pazar 12:20
2009 Yerel seçimlere hazırlıklarını tam hız devam ettiren MHP, Türkiye'nin en büyük ilini O'na teslim edecek. İşte MHP'nin İstanbul adayı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP), 29 Mart'ta yapılacak yerel seçimlerde Ankara, İstanbul ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarını büyük ölçüde belirledi.

MHP'nin adayları şöyle;

İSTANBUL- Haluk Ulusoy (Futbol federasyonu eski başkanı)

ANKARA - Mansur Yavaş (Beypazarı Belediye Başkanı)

İZMİR - Musavvat Dervişoğlu (İl başkanı)

Eski Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'a İstanbul için teklif götüren MHP'nin Türkiye'ye Avrupa üçüncülüğü kazandıran 'efsane' futbol adamından olumlu cevap aldığı öğrenildi.

ÇANKAYA'YA DA İDDİALI İSİM

Bu arada MHP, CHP'nin kalesi Çankaya'da ise iddialı bir isimle yarışa katılmayı planlıyor. MHP'nin Ankara'nın Çankaya ilçesinde ise DSP-MHP-ANAP koalisyon hükümetinin Başbakanlık Müsteşarı Füsun Koroğlu'nu aday göstermeyi düşündüğü öğrenildi.

ARALIK'TA LİSTE NETLEŞECEK

MHP'den aday olmak isteyenler için tanınan süre 14 Kasım Cuma günü dolarken, aday isimlerinin de Aralık ayının ortalarında netleşeceği belirtildi. Genel merkezde oluşturulan Ön Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirmeye alınmaya başlanan adaylar da "MHP'nin ilke, politika ve hedefleri ile uyumu, temsil kabiliyeti, yerel sorunlara ve çözümlerine ilişkin projeleri, eğitim durumu' gibi kriterler dikkate alınıyor.

ŞAİBESİZ TEMİZ ADAY

MHP özellikle adayın 'şaibesiz' bir geçmişe ve kişiliğe sahip olmasına büyük özen gösteriyor. Önümüzdeki yıl Mart ayında yapılacak yerel seçimlere iddialı hazırlanan ve tüm il ve ilçelerde seçime girmeyi planlayan MHP'de adaylar Ön Değerlendirme Komisyonu'nda yapılacak ilk değerlendirme sonunda Aralık ayında kamuoyuna açıklanacak. MHP Genel Başkan Yardımcısı Metin Çobanoğlu, çok adaylı yerlerde kamuoyu yoklamaları yapılacağını ve teşkilatların taleplerini dikkate alacaklarını belirterek, kadın adaylara da bu seçimlerde ağırlıklı yer vereceklerini söyledi.

Kaynak: Startejikboyut

Bu haber 11,153 kez okundu.

AK Parti kongresine damga vuran 3 afiş21 Aralık 2014 17:44
AK Parti Ankara 5. İl Kongresi'ne salona asılan afişler damga vurdu.
CHP'li belediyeden kirli siyaset!21 Aralık 2014 16:57
CHP'li Manavgat Belediyesi'nin bazı caddeleri AK Parti'li Büyükşehir Belediyesi'ne devredildi. Buna kızan CHP'li belediye çöpleri toplamadı.
'CHP: Cemaate Hizmet Partisi'21 Aralık 2014 16:12
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Öznur Çalık, "Atatürk'ün CHP'sinin içerisine cemaat girmişse yeni bir isim bulmalı" dedi.
Babacan: Sinemaya artık vakit kalmıyor21 Aralık 2014 14:35
Başbakan Yardımcısı Ali Babacan'dan, günlük yaşantısına ilişkin samimi açıklamalar geldi.
Davutoğlu: Pensilvanya'dan emir alanlar bunun hesabını verecek21 Aralık 2014 12:48
Başbakan Davutoğlu 'Eğer birileri Pensilvanya'dan ya da başka yerlerden emir alarak devleti yönetmeye kalkarsa bunun hesabını verecek. Biz sadece emaneti milletten alır hesabı millete veririz' dedi.
Nedim Şener'den çarpıcı "14 Aralık" yorumları21 Aralık 2014 12:24
2011'de Oda TV'ye yönelik Ergenekon soruşturması kapsamında tutuklanan, 1 yıl cezaevinde kaldıktan sonra tahliye edilen gazeteci Nedim Şener 14 Aralık operasyonuyla ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı.
Sarıgül'ün CHP planı belli oldu21 Aralık 2014 11:01
CHP'den milletvekili olmak isteyen Sarıgül, aday gösterilmemesi halinde Şişli'ye yüklenecek.
Sümeyye Erdoğan'dan o iddialara yanıt21 Aralık 2014 10:45
Sümeyye Erdoğan kendisi hakkında ortaya atılan iddiaları yalanladı.
Kılıçdaroğlu'nun torpil listesi deşifre oldu21 Aralık 2014 09:14
CHP genel başkanı Kemal Kılıçdaroğlu "Torpil yaptığımı ispatlasınlar. İstifa ederim" dediği liste ortaya çıktı.
Mısır'dan Gülen okuluna baskın!21 Aralık 2014 00:00
Mısır askeri yönetimi, paralel örgüte bağlı Uluslararası Selahaddin okuluna baskın düzenledi. 17 Aralık darbe girişimi sonrası bu okullarda Türk hükümeti aleyhine kara propaganda yapıldığı ortaya çıkmıştı.
AK Partili vekil Radikal'in skandal haberini yalanladı!20 Aralık 2014 23:59
AK Parti İstanbul Milletvekilli Ünal Kacır Radikal'den çarpıtılarak servis edilen haberi yalanladı.
Kamalak, hükümeti bebeklerle eleştirdi!20 Aralık 2014 23:50
Saadet Partisi Genel Başkanı Mustafa Kamalak, toplam dış borcun 450 milyar dolar olduğunu söyledi.
AK Parti kongresine damga vuran 3 afiş
Elazığ'da korkunç kaza! 4 ölü var
"50 kedi bir aslan etmez"
Tükürük kavgası: 3 yaralı
İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil
Bursa'da beşinci gol/ CANLI
Heniyye'den Türkiye'ye "teşekkür"
F-35'lere yerli mühimmat geliyor
Akdoğan'dan Derya Sazak'a yalanlama
Balıkesirspor Kasımpaşa'ya gol yağdırdı!
Türkiye‘nin ilk çip fabrikası kuruluyor
Gülerce paralel yapının 20 yanlışını anlattı
CHP'li belediyeden kirli siyaset!
Bu illere kar geliyor!
Şanlıurfa'da 1 terörist teslim oldu
'CHP: Cemaate Hizmet Partisi'
Galatasaraylı taraftar bıçaklandı!
72’lik ninenin balık aşkı
Bu illere kar geliyor!
Semih Kaya taburcu edildi
Sneijder'den olay hareket! Gözden kaçtı
Ankara'da asker - polis gerginliği
Beşiktaş'ta sürpriz gelişme! Kadroya alındı
ABD 10 helikopteri teslim etti
3 Türk'ü Alman makamlara paralel köstebek şikayet etti
Elazığ'da korkunç kaza! 4 ölü var
İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil
Pandev'den samimi itiraf: Burada futbolcuları...
Çaykur bisküvi işine girecek
4.7 milyar avro nasıl dağıtılacak?
Türkiye'ye iyi haber İngiltere kaybetti
Penaltı pozisyonu için fena patladı!
2 şehir de elektrikler kesilecek
Telefonunu şarj etti işinden oldu
Babacan: Sinemaya artık vakit kalmıyor
NY Times: ABD Gülen'i geri vermez
Fernandes zirveye çıktı!
Yeni bir Osmanlı dizisi daha geliyor
Barajlarda doluluk oranı artıyor
Sağlam: Ekonomik anlamda sıkıntılıyız
Sergen Yalçın Sivasspor'da
Fenerbahçe Tolgay Arslan'ı ikna etti
Ataman: Keşke Fenerbahçe...
Afganistan'da bombalı saldırı: 8 ölü
Unutkanlığı ile 4 kişinin hayatını kurtardı
Davutoğlu: Pensilvanya'dan emir alanlar bunun hesabını verecek
Taner Yıldız petrol fiyatlarıyla ilgili açıklamalarda bulundu
Giresun'da otomobil dereye yuvarlandı, 1 ölü var
Tuğba Özay felç geçirdi
Nur Yerlitaş'ta 700 bin liralık 'evet'