Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

14 Aralık operasyonunda 5 tutuklama Dicle: Cizre derin güçlerin provokasyonu Erdoğan o ülkede 'Yılın Adamı' seçildi Ömer AltaşBonzai örgütlerin
kıskacında...
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
16 Eylül 2008 Salı 17:30
Güncellenme Tarihi 27 Aralık 2014 Cumartesi 21:41
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme başvurularının 8–13 Ekim 2008 tarihlerinde yapılmasına karar verirken, toplam kontenjanın yaklaşık 8 bin 400 olduğu açıklandı.

YÖK’ten yapılan açıklamada, dün yapılan Genel Kurul’da 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzu’nun incelendiği belirtilirken, “Ek yerleştirme başvuru tarihleri 8–13 Ekim 2008, kayıt tarihleri 20–22 Ekim 2008 tarihleri arası olarak belirlenmiştir. 2008 yılı Ek Yerleştirme Kılavuzu’ndaki toplam kontenjan yaklaşık 8 bin 400 olmuştur” denildi.

Dün gerçekleştirilen toplantıda ayrıca Mersin Eğitim Vakfı tarafından kurulmak istenen Toros Üniversitesi ilgili Genel Kurul kararının olumlu görüşle Milli Eğitim Bakanlığına bildirilmesine karar verilirken, Bilge Adam Teknoloji Vakfı tarafından kurulmak istenen Bilgi Teknolojileri Meslek Yüksekokulu’na ilişkin sunum izlendi.

Yapılan açıklamada ayrıca üniversiteler ve yüksek teknoloji enstitüleri tarafından gönderilen Öğretim Üyeliğine Atama ve Yükseltme Kriterleri’nin incelenerek onaylandığı bildirildi.

-23 DEKAN ATANDI-

YÖK Genel Kurulu bazı üniversitelerin fakültelerine de Dekan atamaları yaptı. Yapılan atamalar ise şöyle:

“-Afyon Kocatepe Üniversitesi Mühendislik Fak. Prof. Dr. Ramazan Şevik

-Anadolu Üniversitesi Hukuk Fakültesi Prof. Dr. H. Nüvit Gerek

-Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Prof. Dr. Cafer Çelik

-Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Prof. Dr. Mustafa Yıldırım Canbolat

-Boğaziçi Üniversitesi İİBF Profakültesi Dr. H. Eser Borak

-Cumhuriyet Üniversitesi Güzel Sanatlar F.Prof. Dr. Hüseyin Akkaya

-Çukurova Üniversitesi Su Ürünleri F Prof. Dr. Oya Işık

-Çukurova Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. A. Necmi Yaşar

-Ege Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. Kadir Aslan

-İnönü Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ramazan Özdemir

-K. Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat F. Prof. Dr. Mehmet Kemal Atik

-Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık F. Prof. Dr. Şinasi Aydemir

-Kırıkkale Üniversitesi Güzel Sanatlar F. Prof. Dr. Salih Akkaş

-Marmara Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Suat Oktar

-Mersin Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Fahreddin Abdullayev

-Niğde Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Zeki Doğan

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat F. Prof. Dr. Mehmet Kuran

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ali Haydar Şahinoğlu

-Yıldız Teknik Üniversitesi Elk-Elekt. M. F. Prof. Dr. Galip Cansever

-Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Ulvi Avcıata

-Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Prof. Dr. Ahmet Demir

-Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Ve Tas. Fakültesi Prof. Dr. Ruhi Ayangil

-Polis Akademisi Güvenlik Bil. Fakültesi Prof. Dr. Ali Şafak”

Bu haber 1,562 kez okundu.

MEB'ten velilere çok önemli uyarı27 Aralık 2014 16:47
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), seviye belirleme ve tespit sınavları düzenleyerek, öğrenci kaydı yapan dershanelere ilişkin valiliklere yazı gönderdi.
YÖK'ten 'torpil' haberine yalanlama!26 Aralık 2014 20:06
YÖK, medyada yer verilen "Rektör böyle istedi" ve "YÖK torpiliyle kadro" başlıklı haberlerin gerçeği yansıtmadığını bildirdi.
2013 TUS'taki 6 soru doğru kabul edilecek26 Aralık 2014 16:01
ÖSYM, 2013-TUS Sonbahar Dönemi Sınavındaki yürütmesi durdurulan 6 sorunun, cevap kağıdına işaretleme yapan tüm adaylar tarafından doğru cevaplanmış kabul edilerek sınav değerlendirmesinin yeniden yapıldığını bildirdi.
Okul sütü ihalesi yapıldı26 Aralık 2014 15:49
Okul sütü ihalesinde ikinci kısım için en düşük teklifi, 0,46 lira birim fiyat ile Aynes Gıda verdi.
TEOG sonuçlarının açıklanacağı tarihi belli oldu26 Aralık 2014 13:30
MEB Müsteşar Yardımcısı Muhterem Kurt, 8. sınıf öğrencilerinin girdiği TEOG sonuçlarını, 2 Ocak günü saat 18.00'de açıklamayı planladıklarını, daha önce de açıklayarak sürpriz yapabileceklerini söyledi.
TEOG sonuçlarının açıklanmasında sürpriz olabilir26 Aralık 2014 11:44
MEB Müsteşar Yardımcısı Kurt, TEOG sınav sonuçlarını 2 Ocak Cuma günü açıklamayı planladıklarını belirterek, "Daha önce de açıklayarak bir sürpriz yapabiliriz" dedi.
Baklavanın standardı: Gaziantep25 Aralık 2014 13:26
TSE tarafından gündeme getirilen "Türk Baklavası Standart Tasarısı" gözden geçirilerek, Gaziantep'teki ustaların görüşleriyle yeniden şekillenecek.
Dershanelerin yüzde 60'ı dönüşmek istiyor25 Aralık 2014 11:20
MEB Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürü Yelkenci, "Dershanelerin yüzde 60'ı dönüşmek için hazır bekliyor. Dönüşüme girecek 2 bin dershane olduğunu söyleyebiliriz" dedi.
Nabi Avcı o kitabı önerdi25 Aralık 2014 08:29
Çeşitli etkinliklere katılmak üzere Edirne'de bulunan Millî Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Milli Eğitim yöneticileri ile bir araya geldi.
ÖYP başvuruları 30 Aralık'ta başlayacak24 Aralık 2014 13:54
Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) araştırma görevlisi başvuruları, 30 Aralık'ta başlayacak.
Okullardaki sınıf düzeni değişiyor24 Aralık 2014 10:15
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Gazi Üniversitesi'nde İletişim Fakültesi öğrencileri ile bir araya geldi.
Osmanlıca Güneydoğu'da daha çabuk öğreniliyor23 Aralık 2014 19:15
Güneydoğu'daki bazı akademisyenler ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, Milli Eğitim Şurası'nda Osmanlı Türkçesinin liselerde zorunlu ders olmasına yönelik tavsiye kararı alınmasını destekledi.
Fenerbahçe'den dev transfer!
Arınç'tan önemli açıklamalar
Ağca'da sürpriz ziyaret!
Fenerbahçe 2014'ü yenilgisiz tamamladı
Hamas'tan "Gazze'yi yönetebiliriz" açıklaması
14 Aralık operasyonunda 5 tutuklama
Cimbom'un gözdesi patladı: Aptal değilim
F.Bahçe'den Alves ve Meireles açıklaması
Sosyal medyada kan donduran Cizre taktiği!
Skype'da “casus bug” keşfedildi