Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

2 Filistinli daha hayatını kaybetti! Beyaz Saray önünde 'Gazze için kum' Erdoğan'ın Cumhurbaşkanı olarak verdiği ilk röportaj Aslan DeğirmenciDavutoğlu Hoca küresel mücadelede yalnız değil!
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
16 Eylül 2008 Salı 17:30
Güncellenme Tarihi 29 Ağustos 2014 Cuma 09:54
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme başvurularının 8–13 Ekim 2008 tarihlerinde yapılmasına karar verirken, toplam kontenjanın yaklaşık 8 bin 400 olduğu açıklandı.

YÖK’ten yapılan açıklamada, dün yapılan Genel Kurul’da 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzu’nun incelendiği belirtilirken, “Ek yerleştirme başvuru tarihleri 8–13 Ekim 2008, kayıt tarihleri 20–22 Ekim 2008 tarihleri arası olarak belirlenmiştir. 2008 yılı Ek Yerleştirme Kılavuzu’ndaki toplam kontenjan yaklaşık 8 bin 400 olmuştur” denildi.

Dün gerçekleştirilen toplantıda ayrıca Mersin Eğitim Vakfı tarafından kurulmak istenen Toros Üniversitesi ilgili Genel Kurul kararının olumlu görüşle Milli Eğitim Bakanlığına bildirilmesine karar verilirken, Bilge Adam Teknoloji Vakfı tarafından kurulmak istenen Bilgi Teknolojileri Meslek Yüksekokulu’na ilişkin sunum izlendi.

Yapılan açıklamada ayrıca üniversiteler ve yüksek teknoloji enstitüleri tarafından gönderilen Öğretim Üyeliğine Atama ve Yükseltme Kriterleri’nin incelenerek onaylandığı bildirildi.

-23 DEKAN ATANDI-

YÖK Genel Kurulu bazı üniversitelerin fakültelerine de Dekan atamaları yaptı. Yapılan atamalar ise şöyle:

“-Afyon Kocatepe Üniversitesi Mühendislik Fak. Prof. Dr. Ramazan Şevik

-Anadolu Üniversitesi Hukuk Fakültesi Prof. Dr. H. Nüvit Gerek

-Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Prof. Dr. Cafer Çelik

-Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Prof. Dr. Mustafa Yıldırım Canbolat

-Boğaziçi Üniversitesi İİBF Profakültesi Dr. H. Eser Borak

-Cumhuriyet Üniversitesi Güzel Sanatlar F.Prof. Dr. Hüseyin Akkaya

-Çukurova Üniversitesi Su Ürünleri F Prof. Dr. Oya Işık

-Çukurova Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. A. Necmi Yaşar

-Ege Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. Kadir Aslan

-İnönü Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ramazan Özdemir

-K. Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat F. Prof. Dr. Mehmet Kemal Atik

-Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık F. Prof. Dr. Şinasi Aydemir

-Kırıkkale Üniversitesi Güzel Sanatlar F. Prof. Dr. Salih Akkaş

-Marmara Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Suat Oktar

-Mersin Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Fahreddin Abdullayev

-Niğde Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Zeki Doğan

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat F. Prof. Dr. Mehmet Kuran

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ali Haydar Şahinoğlu

-Yıldız Teknik Üniversitesi Elk-Elekt. M. F. Prof. Dr. Galip Cansever

-Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Ulvi Avcıata

-Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Prof. Dr. Ahmet Demir

-Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Ve Tas. Fakültesi Prof. Dr. Ruhi Ayangil

-Polis Akademisi Güvenlik Bil. Fakültesi Prof. Dr. Ali Şafak”

Bu haber 1,554 kez okundu.

Türkiye’de yeniden bir Süryani okulu açılıyor29 Ağustos 2014 21:04
Türkiye genelinde 25 bine yakın nüfusu olan Süryaniler, 1928'de okullarının kapanmasından 86 yıl sonra Ankara 13. İdare Mahkemesi kararıyla okul kurma hakkını tekrar elde etti.
TEOG'da boş kalan kontenjanlar açıklandı29 Ağustos 2014 18:20
Milli Eğitim Bakanlığı, TEOG sonuçlarına göre yapılacak nakil işlemlerinde ortaöğretim kurumlarında oluşan boş kontenjanları açıklandı.
Avcı'dan öğrencilere müjdeli haberler29 Ağustos 2014 17:39
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Cibuti Eğitim Bakanı Djama Elmi Okieh ile görüşmesinin ardından önemli açıklamalarda bulundu.
DGS yerleştirme sonuçları açıklandı29 Ağustos 2014 16:53
ÖSYM, Dikey Geçiş Sınavı yerleştirme sonuçlarını açıkladı.
Devlet okullarında yeni kontenjan oluştu29 Ağustos 2014 14:31
Milli Eğitim Bakanı Avcı, Özel okullara geçişler başladığı için devlet okullarında yeni kontenjanlar oluştuğunu, nakil taleplerinin Pazartesi'den itibaren yapılabileceğini bildirdi.
YDS'ye giriş yerleri açıklandı29 Ağustos 2014 14:20
ÖSYM'nin 7 Eylül'de gerçekleştireceği YDS sınavı giriş yerleri öğrenmek ve giriş belgeleri için YDS sınav yerleri sorgulama sayfası yayında
Kürtçe ve Kafkasça seçmeli dersler arasında29 Ağustos 2014 11:54
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, dil eğitimleri hakkında açıklamada bulundu.
YDS giriş belgeri erişime açıldı29 Ağustos 2014 10:42
7 Eylül'de yapılacak YDS sınavı için giriş belgeleri ÖSYM tarafından erişime açıldı.
MEB o sorulara açıklık getirdi!28 Ağustos 2014 14:22
MEB, TEOG sonuçlarına göre nakillere ilişkin Bakanlığa yöneltilen sorulara açıklık getirdi.
Kürtçe öğretmeni adaylarının atanma talebi28 Ağustos 2014 14:17
MAÜ Yaşayan Diller Enstitüsü Kürdoloji bölümünden mezun olan Kürtçe öğretmeni adaylarının eylemi sürüyor.
AÖF öğrencilerine önemli hatırlatma!28 Ağustos 2014 12:04
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim, İktisat ve İşletme fakültelerine ÖSYS, AYÖS ve Af kapsamında kayıtlar için son tarihin 12 Eylül 2014 günü olduğunu açıkladı.
YDS giriş belgeleri bugün erişime açılacak28 Ağustos 2014 10:25