Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

G.Saray'da 3 flaş karar! Sabri, Sneijder ve Veysel... Ortaya atılan iddialar gerçek dışı Davutoğlu: 'Demokrasinin mahiyeti değişti' Ömer AltaşDomino etkisi
ve dip dalga
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
16 Eylül 2008 Salı 17:30
Güncellenme Tarihi 20 Ekim 2014 Pazartesi 12:59
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme başvurularının 8–13 Ekim 2008 tarihlerinde yapılmasına karar verirken, toplam kontenjanın yaklaşık 8 bin 400 olduğu açıklandı.

YÖK’ten yapılan açıklamada, dün yapılan Genel Kurul’da 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzu’nun incelendiği belirtilirken, “Ek yerleştirme başvuru tarihleri 8–13 Ekim 2008, kayıt tarihleri 20–22 Ekim 2008 tarihleri arası olarak belirlenmiştir. 2008 yılı Ek Yerleştirme Kılavuzu’ndaki toplam kontenjan yaklaşık 8 bin 400 olmuştur” denildi.

Dün gerçekleştirilen toplantıda ayrıca Mersin Eğitim Vakfı tarafından kurulmak istenen Toros Üniversitesi ilgili Genel Kurul kararının olumlu görüşle Milli Eğitim Bakanlığına bildirilmesine karar verilirken, Bilge Adam Teknoloji Vakfı tarafından kurulmak istenen Bilgi Teknolojileri Meslek Yüksekokulu’na ilişkin sunum izlendi.

Yapılan açıklamada ayrıca üniversiteler ve yüksek teknoloji enstitüleri tarafından gönderilen Öğretim Üyeliğine Atama ve Yükseltme Kriterleri’nin incelenerek onaylandığı bildirildi.

-23 DEKAN ATANDI-

YÖK Genel Kurulu bazı üniversitelerin fakültelerine de Dekan atamaları yaptı. Yapılan atamalar ise şöyle:

“-Afyon Kocatepe Üniversitesi Mühendislik Fak. Prof. Dr. Ramazan Şevik

-Anadolu Üniversitesi Hukuk Fakültesi Prof. Dr. H. Nüvit Gerek

-Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Prof. Dr. Cafer Çelik

-Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Prof. Dr. Mustafa Yıldırım Canbolat

-Boğaziçi Üniversitesi İİBF Profakültesi Dr. H. Eser Borak

-Cumhuriyet Üniversitesi Güzel Sanatlar F.Prof. Dr. Hüseyin Akkaya

-Çukurova Üniversitesi Su Ürünleri F Prof. Dr. Oya Işık

-Çukurova Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. A. Necmi Yaşar

-Ege Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. Kadir Aslan

-İnönü Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ramazan Özdemir

-K. Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat F. Prof. Dr. Mehmet Kemal Atik

-Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık F. Prof. Dr. Şinasi Aydemir

-Kırıkkale Üniversitesi Güzel Sanatlar F. Prof. Dr. Salih Akkaş

-Marmara Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Suat Oktar

-Mersin Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Fahreddin Abdullayev

-Niğde Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Zeki Doğan

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat F. Prof. Dr. Mehmet Kuran

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ali Haydar Şahinoğlu

-Yıldız Teknik Üniversitesi Elk-Elekt. M. F. Prof. Dr. Galip Cansever

-Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Ulvi Avcıata

-Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Prof. Dr. Ahmet Demir

-Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Ve Tas. Fakültesi Prof. Dr. Ruhi Ayangil

-Polis Akademisi Güvenlik Bil. Fakültesi Prof. Dr. Ali Şafak”

Bu haber 1,556 kez okundu.

Yardımcı hizmetlinin KPSS rekoru20 Ekim 2014 13:49
Sivas'ın Suşehri İlçesi'nde yardımcı hizmetli olarak çalışan 26 yaşındaki Salih Davarcı, KPSS'de 95 puan alarak Türkiye 27'ncisi oldu.
Okulların pansiyon ücretlerine zam20 Ekim 2014 11:58
Milli Eğitim Bakanlığına bağlı eğitim kurumlarının pansiyon ücretleri, yeni yılda yaklaşık yüzde 15 zamlanacak.
Ücretsiz devlet dershaneleri bugün açılıyor20 Ekim 2014 10:39
Geçtiğimiz günlerde duyurulan, devlet okulları ve halk ediğim merkezleri bünyesinde açılacak olan ücretsiz dershanelerde bugün dersler başlıyor.
e-YDS sonuçları açıklandı19 Ekim 2014 20:15
Elektronik Yabancı Dil Sınavı (e-YDS 2014/2) sonuçları açıklandı.
Akademik makalelerde “Türkçe” dönemi19 Ekim 2014 17:15
American Academic And Scientific Research Journal (AASRJ), KKTC'de uluslararası konferanslar düzenleme kararı aldı.
Öğrencilere barınma müjdesi!18 Ekim 2014 11:20
Gençlik ve Spor Bakanlığı Müsteşarı Özçelik öğrencilere barınma müjdesi verdi.
Binlerce öğrencinin beklediği tarih belli oldu17 Ekim 2014 12:33
TEOG kapsamında 8. sınıf öğrencilerinin gireceği merkezi ortak sınavlar, birinci dönem 26-27 Kasım, ikinci dönem ise 29-30 Nisan'da yapılacak.
AÖF 2014 harçları nereye ve nasıl ödenecek?16 Ekim 2014 15:02
AÖF Yeni Kayıt Ücreti ÖSYS ek yerleştirme sonuçlarında AÖF bölümlerine yerleşen öğrenciler ek yerleştirme harç ücretleri ne zaman yatırılacak
Üniversite için ek kayıtta süre uzatıldı!16 Ekim 2014 10:14
Üniversiteye kayıt hakkı kazanan ancak çeşitli sebeplerle kayıt yaptıramayan öğrenciler için verilen süre, 24 Ekim'e kadar uzatıldı.
ÖSYS ek yerleştirme kayıtları uzatıldı15 Ekim 2014 20:21
ÖSYS Ek Yerleştirme Kayıtları Uzatılmıştır
Oxford’dan Türkiye üniversitesine ödül15 Ekim 2014 15:09
Giresun Üniversitesi İngiltere'de “En İyi Bölgesel Üniversite” ödülüne layık görüldü
Microsoft Türkiye ve Ankara Üniversitesi’nden teknoloji atağı15 Ekim 2014 11:52
Microsoft Türkiye ve Ankara Üniversitesi, Türkiye’de teknoloji desteği ile nitelikli eğitim ve öğretime örnek olacak önemli bir işbirliğine imza attı.
Askerimizi yıldırım şehit etti
'Basit bir soğuk algınlığı' demeyin!
Çocuklarda el-ağız hastalığına dikkat!
Yahudi yerleşimciler Doğu Kudüs'te 2 binaya el koydu
10 dakikada domuz eti ve alkol testi!
Ordu-Giresun Havalimanı Projesi'nde son durum
191 antika sahibini arıyor
Şenol Güneş ameliyat oldu
Beşiktaş'tan transfer bombası
UEFA'dan Barış Şimşek'e görev
IŞİD'e katılmaya giden 7 kişi yakalandı
Bankacılık Kanunu sil baştan değişiyor
Bahçeli saltanat kayığına bindi
Beşiktaş'ta büyük şok!
Ebola'dan kurtulan hemşire geri dönüyor
Dortmund taraftarını uyardı: Bir islam ülkesi...
Yaz saati bitiyor
Öğretmenlik mülakata tabi oluyor!
Taşeron işçilere kadro!
Bu işaretler kanser sinyali veriyor
CHP'li Nazlıaka hayretler içinde bıraktı
Yardımcı hizmetlinin KPSS rekoru
Yıldırım isabet eden asker şehit oldu
UEFA'dan Barış Şimşek'e görev
Tıkanan lavabonun çözümü: Kabartma tozu
Kılıçdaroğlu'ndan ODTÜ'ye kutlama
Şifayı oğlunun elleriyle buldu
Halilhodzic'e sert sözler: Terbiyesizlik yapıyor!
Bahçeli saltanat kayığına bindi
Yaşlı çift evde ölü bulundu
Barroso: Türkiye AB'ye üye olacak
Kızının parka terk ettiği kadının yaşam savaşı
Almanya'ya göre uçağı onlar düşürdü
G.Saray'da 3 flaş karar! Sabri, Sneijder ve Veysel...
Suriyeliler yoğun yağışlarla karşı karşıya
Meğer Hitler bağımlıymış
Alışveriş sonrası mutlaka kontrol edin!
Engelliler sağlık hizmetlerine kolay erişebilecek
Aile hekimliği uygulaması aşılama oranını artırdı
Galatasaray Devler Ligi'nde kritik virajda
Kassam: Direnişin zaferi, Gazze halkının zaferidir!
Real Madrid'e Bale'den kötü haber!
Yeşil sahada korkunç ölüm!
Ortaya atılan iddialar gerçek dışı
Serie A'da ilk fatura Corini'ye kesildi
Uçaktaki pilot ve yolcular "uçan adam" gördüler
Volkan Demirel'den gol itirafı!
Başkan çalışandan az kazanıyor
Yaralı Hüda-Par üyesi hayatını kaybetti
Rusya Ukrayna'ya garanti verdi
Galatasaray-Valencia biletleri satışta
Rekorun yeni sahibi Manning
Kaybolan çoban donmak üzereyken kurtarıldı
NATO Fransa'da tatbikat yaptı
Türkiye'den Peşmerge'ye geçiş izni!
Yargıtay'da Başkanvekilliği seçimi sonuçlandı
Dünya'daki kadın mahkumların üçte biri ABD'de
Marmaris'teki orman yangını kontrol altına alındı
Ukrayna borcunu Batı'ya yüklüyor
Emniyete 6 bin 500 yeni personel alınacak
Partizan-Beşiktaş maçının hakemi belli oldu
Bonzai kabusu bitmiyor
Göztepe'de Suat Kaya dönemi sona erdi!
Orman yangını kontrol altına alındı