Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

3 ismi neden görevden aldığını açıkladı 5 G.Saray taraftarı gözaltında Türkiye gemisi sürükleniyor Ömer AltaşMaymunlar cennetinden insan ülkesine göç
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
16 Eylül 2008 Salı 17:30
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2012 Pazar 12:46
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme başvurularının 8–13 Ekim 2008 tarihlerinde yapılmasına karar verirken, toplam kontenjanın yaklaşık 8 bin 400 olduğu açıklandı.

YÖK’ten yapılan açıklamada, dün yapılan Genel Kurul’da 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzu’nun incelendiği belirtilirken, “Ek yerleştirme başvuru tarihleri 8–13 Ekim 2008, kayıt tarihleri 20–22 Ekim 2008 tarihleri arası olarak belirlenmiştir. 2008 yılı Ek Yerleştirme Kılavuzu’ndaki toplam kontenjan yaklaşık 8 bin 400 olmuştur” denildi.

Dün gerçekleştirilen toplantıda ayrıca Mersin Eğitim Vakfı tarafından kurulmak istenen Toros Üniversitesi ilgili Genel Kurul kararının olumlu görüşle Milli Eğitim Bakanlığına bildirilmesine karar verilirken, Bilge Adam Teknoloji Vakfı tarafından kurulmak istenen Bilgi Teknolojileri Meslek Yüksekokulu’na ilişkin sunum izlendi.

Yapılan açıklamada ayrıca üniversiteler ve yüksek teknoloji enstitüleri tarafından gönderilen Öğretim Üyeliğine Atama ve Yükseltme Kriterleri’nin incelenerek onaylandığı bildirildi.

-23 DEKAN ATANDI-

YÖK Genel Kurulu bazı üniversitelerin fakültelerine de Dekan atamaları yaptı. Yapılan atamalar ise şöyle:

“-Afyon Kocatepe Üniversitesi Mühendislik Fak. Prof. Dr. Ramazan Şevik

-Anadolu Üniversitesi Hukuk Fakültesi Prof. Dr. H. Nüvit Gerek

-Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Prof. Dr. Cafer Çelik

-Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Prof. Dr. Mustafa Yıldırım Canbolat

-Boğaziçi Üniversitesi İİBF Profakültesi Dr. H. Eser Borak

-Cumhuriyet Üniversitesi Güzel Sanatlar F.Prof. Dr. Hüseyin Akkaya

-Çukurova Üniversitesi Su Ürünleri F Prof. Dr. Oya Işık

-Çukurova Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. A. Necmi Yaşar

-Ege Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. Kadir Aslan

-İnönü Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ramazan Özdemir

-K. Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat F. Prof. Dr. Mehmet Kemal Atik

-Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık F. Prof. Dr. Şinasi Aydemir

-Kırıkkale Üniversitesi Güzel Sanatlar F. Prof. Dr. Salih Akkaş

-Marmara Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Suat Oktar

-Mersin Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Fahreddin Abdullayev

-Niğde Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Zeki Doğan

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat F. Prof. Dr. Mehmet Kuran

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ali Haydar Şahinoğlu

-Yıldız Teknik Üniversitesi Elk-Elekt. M. F. Prof. Dr. Galip Cansever

-Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Ulvi Avcıata

-Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Prof. Dr. Ahmet Demir

-Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Ve Tas. Fakültesi Prof. Dr. Ruhi Ayangil

-Polis Akademisi Güvenlik Bil. Fakültesi Prof. Dr. Ali Şafak”

Bu haber 1,560 kez okundu.

TEOG’da son gün önerileri25 Kasım 2014 17:41
Yaklaşık 1 milyon 287 bin öğrenci, 26-27 Kasım’da iyi bir liseye girmek için yarışacak.
TEOG sınavlarının yapılacağı okullar yarın tatil olacak25 Kasım 2014 15:30
TEOG sınavlarının yapıldığı okullarda, 6 ve 7'nci sınıflara yarın ve perşembe günü tatil olacak.
KPSS tercihi yapmak için son gün ne zaman?25 Kasım 2014 12:29
KPSS tercihlerinin bitmesine çok az bir süre kaldı. ÖSYM KPSS tercihlerinin alımına ais.osym.gov.tr üzerinden devam ediyor.
Yanlış soru istifa getirdi!25 Kasım 2014 08:21
Güney Kore’de, üniversiteye giriş sınavında iki sorunun hatalı çıkması üzerine Eğitim Bakanı özür diledi, soruları hazırlayan kurulun başkanı ise istifa etti.
Maliye Bakanlığı sınavı sonuçları açıklandı24 Kasım 2014 16:57
ÖSYM Başkanlığı tarafından 9 Kasım günü yapılan Maliye Bakanlığı Mali Hizmetler Uzman Yardımcılığı Özel Yarışma Sınavı (2014-MHUY) sonuçları açıklandı.
Akademisyen sayısı öğrencilerden çok!24 Kasım 2014 11:43
Türkiye'de 181 üniversitede öğrenim gören 2 milyon 877 bin 256 öğrenciye karşılık 143 bin 766 akademik personel görev yapıyor.
24 Kasım Öğretmenler Günü kutlanıyor24 Kasım 2014 11:22
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı ve 81 ilden gelen öğretmenler, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla Anıtkabir'i ziyaret etti.
Öğretmenlerin yüzde 70'i bırakmayı düşünüyor24 Kasım 2014 09:41
24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle yapılan araştırmada öğretmenlerin yüzde 70'e yakın kısmı mesleğini bırakmayı düşünüyor.
İşte yılın en iyi 10 öğretmeni!24 Kasım 2014 09:21
MEB, mesleğinde en iyi 10 öğretmeni seçti. Bugün başkentte ağırlanacak öğretmenler için Erdoğan da Cumhurbaşkanlığı sarayında ilk resepsiyonunu verecek
Öğretmenlere indirim müjdesi!23 Kasım 2014 18:07
Bakan Elvan'dan öğretmenlere indirim müjdesi geldi.
Öğretmenler Günü kutlama programı23 Kasım 2014 15:40
Milli Eğitim Bakanı Avcı'nın yarın saat 09.00'da öğretmenlerle Anıtkabir ziyaretiyle başlayacak etkinliklerinde, Cumhurbaşkanı Erdoğan 81 ilden gelen eğitimcilere resepsiyon verecek.
Memur-Sen'den eğitim sistemine sivil manifesto23 Kasım 2014 14:04
Memur-Sen Konfederasyonuna bağlı Eğitim-Bir-Sen ve Türkiye Yazarlar Birliği’nin “Mehmet Akif İnan Hatırasına” düzenledikleri “Eğitim ve Ahlak Şûrası" Ankara'da sona erdi.
3 ismi neden görevden aldığını açıkladı
Galatasaray'da hazırlıklar tamam
Batman Çayı'nda mahsur kalan 2 kişi kurtarıldı
Maliye Bakanı Şimşek'ten bütçe yemeği
Gaz maskeli şok cihazlı definecilere baskın
Netanyahu bu isteği ile sınırı aşıyor
Rekortmen Messi'ye büyük fark!
Irak'ta 5 ayda bin 500 çocuk öldü
Her gün 5 km yürüyüş ile formda kalın
Migreni önlemenin 8 formülü
Rakka'da sivillere hava saldırısı: 87 ölü
Bakan Işık: Yerli otomobil için hedefimiz 2020
Samsunspor'da "9 puan kabusu" bitti
5 G.Saray taraftarı gözaltında
Konya'da okullar tatil edildi!
Ankara'da elektirk kesintisi!
ABD'de ayaklanma büyük şehirlere sıçradı
Başbakanlıkta güvenlik toplantısı
Papa'dan Avrupa'ya IŞİD çağrısı
Hasi: G.Saray yaralı hayvan gibi...
Polis otosu kamyonete çarptı: 12 yaralı
Ulaşıma kar engeli!
Real Madrid'den tarihi karar!
Kedinin ensesinden tutana ceza
MHP'den ilginç askerlik teklifi!
Facebook eski haline dönüyor
Türkiye gemisi sürükleniyor
Prandelli'den son dakika açıklaması
Dışişleri Bakanlığı Twitter'da dünya birincisi!
Erdoğan'ın o sözlerine ABD'li Prof. destek verdi
Almanların korkusu; İslam'ın ülkede yayılması
Çobana çarpıp kaçanlar yakalandı
Servet harcadıkları araçları trafikten men edildi
WhatsApp mesajlarınızı saklıyor mu?
Bu çocuğun takipçi sayısına inanamayacaksınız!
Şikeci hakeme ömür boyu men!
1300 yıllık büyü kitabı keşfedildi
Bursaspor şimdi yandı!
Prandelli'den bomba açıklamalar! Aysal...
Komik açıklama: İsrail demokrat bir devlettir
Ebola virüsü kapan ilk İtalyan tedavi altında
TEOG’da son gün önerileri
F.Bahçe'den TFF'ye 'vatan haini' sorusu
Karı özleyenler Uludağ'a akın etti
Zehirli ayakkabıları Bakan da doğruladı
Türkiye'de bu Bakanlık Dünyada birinci!
Yeni ÇED yönetmeliğine itiraz
Tüpraş davası 3 Mart'a ertelendi!
Yılmaz Özdil Erdoğan'a tazminat ödeyecek
Kobani'nin yüzde 90'ını ele geçirdiler
Ferguson'da polis, o genci böyle vurdu!
Bu çocuğun takipçi sayısına inanamayacaksınız
Kuzey Denizi'nde tekne battı: 2 ölü
Öğretmenler 'büyük' yenilik peşinde!
Trafikte bunu yapan yandı!
Belediye yol ortasında kesti
Milli Mücadele Partisi resmen kuruldu
Türkiye’de her iki kadından biri şiddet görüyor
Suriye'de rejim kadın ve çocukları vurdu
KYK kredi ve burs sonuçları belli oldu mu?
Çukurca'da 3 kişi gözaltında
Şeker hastalığı önlenebilir!
G.Saray'da bir ayrılık daha!
MHK: Üç maça hakem hatası var