Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Prandelli'den sürpriz 11! Kılıçdaroğlu'ndan istifa açıklaması! Erdoğan neden "IŞİD" yerine "DEAŞ" dedi? Hakan TunaYaseminler altında!
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
16 Eylül 2008 Salı 17:30
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2014 Cuma 18:31
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme başvurularının 8–13 Ekim 2008 tarihlerinde yapılmasına karar verirken, toplam kontenjanın yaklaşık 8 bin 400 olduğu açıklandı.

YÖK’ten yapılan açıklamada, dün yapılan Genel Kurul’da 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzu’nun incelendiği belirtilirken, “Ek yerleştirme başvuru tarihleri 8–13 Ekim 2008, kayıt tarihleri 20–22 Ekim 2008 tarihleri arası olarak belirlenmiştir. 2008 yılı Ek Yerleştirme Kılavuzu’ndaki toplam kontenjan yaklaşık 8 bin 400 olmuştur” denildi.

Dün gerçekleştirilen toplantıda ayrıca Mersin Eğitim Vakfı tarafından kurulmak istenen Toros Üniversitesi ilgili Genel Kurul kararının olumlu görüşle Milli Eğitim Bakanlığına bildirilmesine karar verilirken, Bilge Adam Teknoloji Vakfı tarafından kurulmak istenen Bilgi Teknolojileri Meslek Yüksekokulu’na ilişkin sunum izlendi.

Yapılan açıklamada ayrıca üniversiteler ve yüksek teknoloji enstitüleri tarafından gönderilen Öğretim Üyeliğine Atama ve Yükseltme Kriterleri’nin incelenerek onaylandığı bildirildi.

-23 DEKAN ATANDI-

YÖK Genel Kurulu bazı üniversitelerin fakültelerine de Dekan atamaları yaptı. Yapılan atamalar ise şöyle:

“-Afyon Kocatepe Üniversitesi Mühendislik Fak. Prof. Dr. Ramazan Şevik

-Anadolu Üniversitesi Hukuk Fakültesi Prof. Dr. H. Nüvit Gerek

-Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Prof. Dr. Cafer Çelik

-Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Prof. Dr. Mustafa Yıldırım Canbolat

-Boğaziçi Üniversitesi İİBF Profakültesi Dr. H. Eser Borak

-Cumhuriyet Üniversitesi Güzel Sanatlar F.Prof. Dr. Hüseyin Akkaya

-Çukurova Üniversitesi Su Ürünleri F Prof. Dr. Oya Işık

-Çukurova Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. A. Necmi Yaşar

-Ege Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. Kadir Aslan

-İnönü Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ramazan Özdemir

-K. Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat F. Prof. Dr. Mehmet Kemal Atik

-Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık F. Prof. Dr. Şinasi Aydemir

-Kırıkkale Üniversitesi Güzel Sanatlar F. Prof. Dr. Salih Akkaş

-Marmara Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Suat Oktar

-Mersin Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Fahreddin Abdullayev

-Niğde Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Zeki Doğan

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat F. Prof. Dr. Mehmet Kuran

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ali Haydar Şahinoğlu

-Yıldız Teknik Üniversitesi Elk-Elekt. M. F. Prof. Dr. Galip Cansever

-Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Ulvi Avcıata

-Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Prof. Dr. Ahmet Demir

-Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Ve Tas. Fakültesi Prof. Dr. Ruhi Ayangil

-Polis Akademisi Güvenlik Bil. Fakültesi Prof. Dr. Ali Şafak”

Bu haber 1,559 kez okundu.

3 bin öğrenci bitkilerle buluştu31 Ekim 2014 11:09
Türkiye'nin doğal zenginliğinin korunması için harekete geçen Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Park Bahçe ve Yeşil Alanlar Daire Başkanlığı, bilinçli bireylerin yetişmesi için 'Botanik Bahçesi'ne Yolculuk' adlı projeyi hayata geçirdi.
Öğretmenlere 1000 lira müjdesi31 Ekim 2014 08:07
Dershanenin yerini alacak takviye kursları, öğretmenleri sevindirecek. Görevli öğretmene ayda bin lira verilecek
Eğitime dev takviye29 Ekim 2014 09:17
Milli Eğitim Bakanlığı 2015 yılı Bütçe planına göre 2015 yılında toplam 105 bin öğretmen ataması yapılması planlanıyor. Bakanlığın bütçesi de bir önceki yıla göre yüzde 15 civarında bir artışla 62 milyar TL’ye çıkıyor.
Din Hizmetleri Alan Bilgisi sınav sonuçları açıklandı!28 Ekim 2014 15:08
ÖSYM, 2014 Din Hizmetleri Alan Bilgisi (DHBT) sınav sonuçlarını açıkladı.
ÖSYM, e-YDS başvuru tarihlerini açıkladı28 Ekim 2014 14:16
15 Kasım'da yapılacak Elektronik Yabancı Dil Sınavı (e-YDS) başvuruları, 31 Ekim - 5 Kasım tarihlerinde alınacak.
Okul umutları başka bahara kaldı28 Ekim 2014 11:12
Diyarbakır'da meslek lisesini kazanan kız öğrenciler pansiyon yetişmeyince okuldan oldular.
FEM'den yanlış bilgiyle kara propaganda!27 Ekim 2014 08:18
FEM dershanesi, OECD’nin eski raporlarından Türkiye’yi eleştiren bölümleri yeniymiş gibi yayınladı. Eğitimciler bu hamleye 'kara propaganda' dedi.
Özdağ: Yeni eğitim sistemiyle fırsat eşitliliği sağladık26 Ekim 2014 19:43
TBMM Milli Eğitim Komisyonu Üyesi, AK Parti Sosyal İşler Başkan Yardımcısı ve Manisa Milletvekili Doç. Dr. Selçuk Özdağ yeni eğitim sisteminde Özel Liselere çevrilen Dershanelere Manisa’da öncülük eden Hedef Eğitim Kurumları ve Özel Lisesini ziyaret etti.
Öğretmenlere güzel haber25 Ekim 2014 07:48
Milli Eğitim Bakanlığı, 8 yılı dolduran öğretmenlere il içinde rotasyon çalışması ile ilgili internet üzerinden görüşler aldı.
Üç basamaklı strateji ile sorunsuz nakil25 Ekim 2014 07:25
Milli Eğitim Bakanlığı’nın uyguladığı üç basamaklı stratejiyle nakil mağduriyeti giderildi. Yüz binlerce öğrenci TEOG puanına göre okullardan herhangi birine yerleştirildi ve sorun çözüldü.
TUS ve DUS yerleştirme sonuçları açıklandı24 Ekim 2014 11:08
2014 Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (TUS) sonbahar dönemi yerleştirme sonuçları açıklandı.
400 bin öğretmenin hayatı değişecek24 Ekim 2014 08:37
Milli Eğitim Bakanlığı'nın öğretmenlere rotasyon getiren taslağında neler var? Bu taslak milyonlarca vatandaşı ilgilendiriyor.
Kandıra sokakları sular altında kaldı
LPG üretiminde büyük artış
Rusya komşusunu silahlandırıyor
HDP-DTK-DTP ve HDK'dan ortak çağrı
Jennifer Lopez İETT otobüsünde!
Prandelli'den sürpriz 11!
Nijerya'da bombalı saldırı!
MHP'den Peşmerge görüşmesi istedi
Erdoğan: Peşmerge, konvansiyonel silahlarla ilgili gelişmeleri bekliyor
Afyonkarahisar'da Ak Parti kampı hazırlığı
Endişelendiren açıklama: 18 işçiye ulaşmak...
F.Bahçe'ye müthiş takas teklifi