Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Gülen'den, Erbakan’a ‘asılacaksın’ Fenerbahçe bombayı patlattı! Resmen açıklandı Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün o isimlerle görüşecek! Prof. Dr. Erol GökaFanon gibi hissetmek
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
16 Eylül 2008 Salı 17:30
Güncellenme Tarihi 2 Nisan 2015 Perşembe 06:37
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme başvurularının 8–13 Ekim 2008 tarihlerinde yapılmasına karar verirken, toplam kontenjanın yaklaşık 8 bin 400 olduğu açıklandı.

YÖK’ten yapılan açıklamada, dün yapılan Genel Kurul’da 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzu’nun incelendiği belirtilirken, “Ek yerleştirme başvuru tarihleri 8–13 Ekim 2008, kayıt tarihleri 20–22 Ekim 2008 tarihleri arası olarak belirlenmiştir. 2008 yılı Ek Yerleştirme Kılavuzu’ndaki toplam kontenjan yaklaşık 8 bin 400 olmuştur” denildi.

Dün gerçekleştirilen toplantıda ayrıca Mersin Eğitim Vakfı tarafından kurulmak istenen Toros Üniversitesi ilgili Genel Kurul kararının olumlu görüşle Milli Eğitim Bakanlığına bildirilmesine karar verilirken, Bilge Adam Teknoloji Vakfı tarafından kurulmak istenen Bilgi Teknolojileri Meslek Yüksekokulu’na ilişkin sunum izlendi.

Yapılan açıklamada ayrıca üniversiteler ve yüksek teknoloji enstitüleri tarafından gönderilen Öğretim Üyeliğine Atama ve Yükseltme Kriterleri’nin incelenerek onaylandığı bildirildi.

-23 DEKAN ATANDI-

YÖK Genel Kurulu bazı üniversitelerin fakültelerine de Dekan atamaları yaptı. Yapılan atamalar ise şöyle:

“-Afyon Kocatepe Üniversitesi Mühendislik Fak. Prof. Dr. Ramazan Şevik

-Anadolu Üniversitesi Hukuk Fakültesi Prof. Dr. H. Nüvit Gerek

-Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Prof. Dr. Cafer Çelik

-Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Prof. Dr. Mustafa Yıldırım Canbolat

-Boğaziçi Üniversitesi İİBF Profakültesi Dr. H. Eser Borak

-Cumhuriyet Üniversitesi Güzel Sanatlar F.Prof. Dr. Hüseyin Akkaya

-Çukurova Üniversitesi Su Ürünleri F Prof. Dr. Oya Işık

-Çukurova Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. A. Necmi Yaşar

-Ege Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. Kadir Aslan

-İnönü Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ramazan Özdemir

-K. Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat F. Prof. Dr. Mehmet Kemal Atik

-Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık F. Prof. Dr. Şinasi Aydemir

-Kırıkkale Üniversitesi Güzel Sanatlar F. Prof. Dr. Salih Akkaş

-Marmara Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Suat Oktar

-Mersin Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Fahreddin Abdullayev

-Niğde Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Zeki Doğan

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat F. Prof. Dr. Mehmet Kuran

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ali Haydar Şahinoğlu

-Yıldız Teknik Üniversitesi Elk-Elekt. M. F. Prof. Dr. Galip Cansever

-Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Ulvi Avcıata

-Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Prof. Dr. Ahmet Demir

-Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Ve Tas. Fakültesi Prof. Dr. Ruhi Ayangil

-Polis Akademisi Güvenlik Bil. Fakültesi Prof. Dr. Ali Şafak”

Bu haber 1,567 kez okundu.

e-YDS 2015 yılı başvuruları 2 Nisan'da başlıyor01 Nisan 2015 16:02
Elektronik Yabancı Dil Sınavları’nın (e-YDS) 2015 yılı başvuruları 2-6 Nisan tarihleri arasında yapılacak.
Robert Kolej’deki ‘torpilli yerleştirme’ kalacak01 Nisan 2015 11:33
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, liselere giriş sınavı kapsamında, geçen yıl taban puan şartı aranmadan puan üstünlüğüne göre liselere nakilleri yapılan öğrencilerle ilgili Danıştay’ın verdiği yürütmeyi durdurma kararının geriye dönük geçerli olamayacağını açıkladı.
115 bin yeni öğretmen ihtiyaç var01 Nisan 2015 08:33
Bakan Avcı, Türkiye'nin öğretmen eksiğinin 115 bin 420 olduğunu söyledi.
Uluslararası İslam, Bilim ve Teknoloji Üniversitesi kuruluyor01 Nisan 2015 08:29
TÜRGEV'in İbni Haldun; 21. Yüzyıl Anadolu Vakfı'nın İstinye isimli üniversitelerinin yanı sıra Türkiye Uluslararası İslam, Bilim ve Teknoloji Üniversitesi'nin kuruluşuna onay çıktı.
ALES'e başvuru süresi bir gün uzatıldı31 Mart 2015 17:39
ALES ilkbahar dönemi başvuruları, yurt genelindeki elektrik kesintisi nedeniyle bir gün uzatıldı.
ALES başvuruları için bugün son gün31 Mart 2015 10:46
ÖSYM, internet sitesinden Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı’nın 10 Mayıs’ta yapılacağını, başvurularının ise 31 Mart Salı günü son gün olduğunu duyurdu
Burs miktarı 2003 yılına kıyasla 10 kat arttı30 Mart 2015 18:30
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), ilk ve ortaöğretim burslarının, 2003 yılına kıyasla 2014 yılında 10 kat artırılarak, 146,30 liraya yükseldiğini bildirdi.
ÖSYM'de devir-teslim gerçekleşti30 Mart 2015 14:43
ÖSYM Başkanlığı'na atanan Prof. Dr. Ömer Demir, görevi selefinden devraldı.
SBS ihalesinde 11 gözaltı!30 Mart 2015 12:51
500 öğrencinin SBS'ye hazırlanması amacıyla bir dershaneye verilen ihalenin Kamu İhale Kanunu'na aykırı yapıldığı iddiasıyla başlatılan soruşturmada 11 kişi gözaltına alındı.
Özel okul fiyatları el yakıyor29 Mart 2015 16:16
Danışmanlık şirketleri hariç eğitim alanında faaliyet gösteren özel kurumların yıllık toplam işlem hacmi 16 milyar lirayı buluyor.
İTÜ'ye budist tapınağı istediler28 Mart 2015 18:54
İstanbul Teknik Üniversitesi'nde eğitim gören bir grup öğrenci Rektör Mehmet Karaca'nın kampüse cami yapılabileceği yönündeki sözleri üzerine "Budist tapınağı istiyoruz" kampanyası başlattı.
İşte YÖK raporunda KPSS'nin en zeki karı kocaları!28 Mart 2015 17:56
YÖK Denetleme Kurulu'nun raporunda, KPSS'de eğitim bilimleri alanında 120 tam puan alan 350 adayın 70'inin karı-koca, 23'ünün ise akraba olduğu belirtildi.
Kenya'da üniversite kampüsüne baskın
İstanbul'da elektrik kesintisi
Savcının şehit edildiği saldırıda 3. kişi aranıyor
Gülen'den, Erbakan’a ‘asılacaksın’
Sokak köpeklerinin saldırdığı kadın öldü
Beşiktaş’ta doğdu, Japonya’da coştu!
61 yaşında evleniyor!
ÖSYM eski başkanları ifadeye çağrıldı
Beşiktaş'tan G.Saray'a transfer çalımı!
Sahil güvenlik faciayı önledi
Sağlık turizmi rekor kırdı
Körfez ülkelerinde kum fırtınası hayatı felç etti
Constant'a af yolda
Otomobil ikiye bölündü: 1 ölü
Balıkçı gemisi battı: En az 54 ölü
ABD'den şaşırtan iddia: Çin 'yapay ada' oluşturuyor
Milli Takım'da değişim zamanı!
Galatasaray'da taraftarı yıkan karar!
Trabzon De Jong'un peşinde
Yeni transfer Miroslav Stoch
Otel parasını ödeyemeyince rehin kaldılar!
Kaza yapan taksici 30 şişe içkiyi bırakıp kaçtı
Fenerbahçe bombayı patlattı! Resmen açıklandı
Teröristlerle çatışma anının detaylarına ulaşıldı
İstanbul'da DHKP-C operasyonu
Poroşenko, Avrupa Dış İlişkiler Konseyi üyeleriyle görüştü
Elektrik kesintisinde sabotaj ihtimali için özel ekip
ABBA'nın üyesi Benny Andersson'ın ehliyetine el konuldu
İşte DHKP-C'nin kanlı üç hedefi!
Petrol platformunda yangın: 4 ölü, 45 yaralı
Savcı Kiraz'ı vur emri Yunanistan'dan!
Yemen'de çatışma: 20 ölü
Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün o isimlerle görüşecek!
CHP'de yeni tartışma: 38 kişilik...
New York Otomobil Fuarı açıldı
Savcı Kiraz, teröristlerin suyunu bile içmemiş!
İstanbul Emniyeti'nden saldırıyla ilgili açıklama
Gülenciler KPSS'deki delilleri tek tek silmiş!
Yargıtay'la ilgili kanun TBMM'de kabul edildi
Çemberi daralttığı için Savcı'yı şehit ettiler
Filistin'den UCM açıklaması
CHP'de Kemal Derviş isyanı
İsveç'te "polis aracı görünümlü" otomobillere boya yasağı
Teröristler cüppe ve kimlikle C kapısından girmişler
Bülent Turan: Paralel örgüt İdris Bal'ı kullanıp bir kenara attı
Sağlık Bakanlığı'ndan açıklama: 57 kişi öldü
Cumhurbaşkanı Erdoğan Ankara'ya geldi
IŞİD'e Irak'ta büyük şok: 37 ölü
Merkel, Yatsenyuk ve Atambayev ile görüştü
ABD'den İsrail'i sevindirecek açıklama
Numan Kurtulmuş'tan Çözüm süreci açıklaması
AK Parti'deki kritik toplantı sona erdi
KPSS'deki kopya skandalı ÖSYM'ye sıçradı!
Gülen'den şehit Savcı'ya bir gün gecikmeli taziye
Suriye sınırında yakalanan 9 İngiliz sağlık kontrolünden geçti
Beşiktaş Prödl'ü 1 ay önce bitirmiş
Buhari'den Boko Haram ve yolsuzlukla mücadele sözü
Bursaspor'a UEFA'dan müjde