Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Yıldırım'dan Sözcü'ye tazminat davası! Elvan'dan çok önemli Twitter açıklaması Eski DEP'li Kaya gözaltında! Ömer AltaşKorkaklara paye verilmez!
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
16 Eylül 2008 Salı 17:30
Güncellenme Tarihi 17 Nisan 2014 Perşembe 14:32
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme başvurularının 8–13 Ekim 2008 tarihlerinde yapılmasına karar verirken, toplam kontenjanın yaklaşık 8 bin 400 olduğu açıklandı.

YÖK’ten yapılan açıklamada, dün yapılan Genel Kurul’da 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzu’nun incelendiği belirtilirken, “Ek yerleştirme başvuru tarihleri 8–13 Ekim 2008, kayıt tarihleri 20–22 Ekim 2008 tarihleri arası olarak belirlenmiştir. 2008 yılı Ek Yerleştirme Kılavuzu’ndaki toplam kontenjan yaklaşık 8 bin 400 olmuştur” denildi.

Dün gerçekleştirilen toplantıda ayrıca Mersin Eğitim Vakfı tarafından kurulmak istenen Toros Üniversitesi ilgili Genel Kurul kararının olumlu görüşle Milli Eğitim Bakanlığına bildirilmesine karar verilirken, Bilge Adam Teknoloji Vakfı tarafından kurulmak istenen Bilgi Teknolojileri Meslek Yüksekokulu’na ilişkin sunum izlendi.

Yapılan açıklamada ayrıca üniversiteler ve yüksek teknoloji enstitüleri tarafından gönderilen Öğretim Üyeliğine Atama ve Yükseltme Kriterleri’nin incelenerek onaylandığı bildirildi.

-23 DEKAN ATANDI-

YÖK Genel Kurulu bazı üniversitelerin fakültelerine de Dekan atamaları yaptı. Yapılan atamalar ise şöyle:

“-Afyon Kocatepe Üniversitesi Mühendislik Fak. Prof. Dr. Ramazan Şevik

-Anadolu Üniversitesi Hukuk Fakültesi Prof. Dr. H. Nüvit Gerek

-Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Prof. Dr. Cafer Çelik

-Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Prof. Dr. Mustafa Yıldırım Canbolat

-Boğaziçi Üniversitesi İİBF Profakültesi Dr. H. Eser Borak

-Cumhuriyet Üniversitesi Güzel Sanatlar F.Prof. Dr. Hüseyin Akkaya

-Çukurova Üniversitesi Su Ürünleri F Prof. Dr. Oya Işık

-Çukurova Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. A. Necmi Yaşar

-Ege Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. Kadir Aslan

-İnönü Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ramazan Özdemir

-K. Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat F. Prof. Dr. Mehmet Kemal Atik

-Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık F. Prof. Dr. Şinasi Aydemir

-Kırıkkale Üniversitesi Güzel Sanatlar F. Prof. Dr. Salih Akkaş

-Marmara Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Suat Oktar

-Mersin Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Fahreddin Abdullayev

-Niğde Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Zeki Doğan

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat F. Prof. Dr. Mehmet Kuran

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ali Haydar Şahinoğlu

-Yıldız Teknik Üniversitesi Elk-Elekt. M. F. Prof. Dr. Galip Cansever

-Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Ulvi Avcıata

-Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Prof. Dr. Ahmet Demir

-Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Ve Tas. Fakültesi Prof. Dr. Ruhi Ayangil

-Polis Akademisi Güvenlik Bil. Fakültesi Prof. Dr. Ali Şafak”

Bu haber 1,548 kez okundu.

Lisansüstü Eğitim görenler dikkat!17 Nisan 2014 12:59
Eğitim-Bir-Sen, Yükseköğretim Kurulu’na (YÖK) yazılı müracaatta bulunarak, Lisansüstü Eğitim süresinin memuriyetten sayılmasını istedi.
30 yaş ve üstüne sınavsız üniversite17 Nisan 2014 12:15
MEB, YÖK ve eğitim kurumu yöneticilerinin toplantısından 'sil baştan' yeni yasa sinyali çıktı
Üniversiteye girişte yeni dönem!17 Nisan 2014 12:01
2016'dan itibaren YGS ve LYS sistemleri kalkarken, üniversiteye merkezi sınavın ortalamalarıyla girilecek.Üniversiteler de üç gruba ayrılacak.
Yüksek öğretim sistemi değişiyor!16 Nisan 2014 16:32
YÖK Başkanı Prof. Dr. Gökhan Çetinsaya, katıldığı toplantıda Yüksek öğretim sistemine ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
LYS'ye girecek öğrenciler dikkat!16 Nisan 2014 11:52
Üniversiteye girişin ikinci adımı olan Lisans Yerleştirme Sınavlarına başvurular, 21-30 Nisan arasında yapılacak. Başvuru süresi uzatılmayacak.
Bakanlık okulları uyardı! Dikkat15 Nisan 2014 08:06
Bakanlık, ikinci dönem ortak sınavlarda yaşanabilecek aksaklıkların önüne geçmek için okulları uyardı.
Rektör Çelik kalp krizi geçirdi14 Nisan 2014 23:52
Malatya İnönü Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Cemil Çelik, kalp krizi geçirdi. Çelik'in, ambulans uçakla Ankara'ya sevk edildiği öğrenildi
KLܒde 'etkili iletişim'14 Nisan 2014 23:33
Kırklareli Üniversitesi (KLÜ) Sürekli eğitim Merkezi tarafından 'Etkili İletişim' eğitimi düzenlendi.
MEB'den çok önemli uyarı!14 Nisan 2014 11:45
Milli Eğitim Bakanlığı ortaokul 8'inci sınıf öğrencilerinin katılacağı ikinci dönem ortak sınavlara ilişkin herhangi bir aksaklığın yaşanmaması için uyarıda bulundu.
Eğitimde sevindiren gelişme!14 Nisan 2014 10:14
Türkiye'de ilkokul, ortaokul ve ortaöğretim kurumlarında derslik başına düşen öğrenci sayısı ortalama 29'a geriledi.
FEM’den komik açıklama!13 Nisan 2014 12:09
FEM Dershanesi; Matematik öğretmeni Sabri Kandilli ve Rehberlik Öğretmeni Murat Demir’in derste öğrencilerine CHP’ye oy verilmesini istediğini anlatan haber hakkında komik açıklamada bulundu.
O sınava 4 bin 800 kişi başvurdu12 Nisan 2014 12:16
Mersin'de kurulacak Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nde istihdam edilecek öğrencilerin Rusya'da eğitim almaları için yapılacak sınava 4 bin 800 aday başvurdu.
Filistin Başbakanı işçinin elini öptü!Bozdağ: O hakim kendi ağzına baksınAnkara Büyükşehir'de paralel operasyon başladı!17 Nisan Filistinli Esirler Günü kutlandı!Rüzgarın oğlu Bale!CHP'li belediyenin Berkin Elvan ayıbıDışişleri'ndeki zirveyi dinleyen hain belli oldu!Selfie Çekerken Tekme Yedi!Vefatının 21. Yılında Turgut ÖzalBaykal'dan Cumhurbaşkanlığı seçimi açıklaması!Yeni paralel kumpasın hedefi Cumhurbaşkanlığı seçimi!İnce: CHP'nin kendine güveni yokHaber10 mobil sayfası güncellendi!Hürriyet'ten ilizyon ve çarpıtmaSuriyeli çocuktan Erdoğan'a büyük sürprizİdamdan Kurtaran Tokat!Üniversiteye girişte yeni dönem!Tüm Manşetler
Aziz Yıldırım'dan flaş hamle!
Putin'den NATO'ya gözdağı!
Helikoter düştü iddiası asılsız çıktı!
İstanbul Boğazı gemi trafiğine açıldı!
Derbi öncesi şok sakatlık!
Trabzonspor'da Puyol iddiası!
Saadet Partisi'nin Kongresi 4 Mayıs'ta!
CHP "5 kuruş" tazminat kazandı
Satürn doğurdu! Artık yeni bir uydu var
Filistin Başbakanı işçinin elini öptü!
Cübbeli Ahmet Hoca resmen başvurdu
Yeni filmi Cannes Film Festivali’nde
Ukrayna sorunu Cenevre'de masaya yatırıldı
Yıldırım'dan Sözcü'ye tazminat davası!
Amrabat kararı verildi!
Bozdağ: O hakim kendi ağzına baksın
17 Nisan Filistinli Esirler Günü kutlandı!
Rüzgarın oğlu Bale!
ATM'den para çekerken dikkat edin!
Beşiktaş'ta Tolga Zengin sürprizi!
CHP'li belediyenin Berkin Elvan ayıbı
Barış Manço Korosu'ndan muhteşem prova
Instagram'da sahte hesap avı
Elvan'dan çok önemli Twitter açıklaması
Eski DEP'li Kaya gözaltında!
Nasıl yumruk yediğini ilk defa anlattı
İşte trafiğe kayıtlı araç sayısı!
Yunan jetlerinden Türk uçaklarına taciz
İsrail Gazze sınırındaki kapıları kapatıyor
Baykal'dan Cumhurbaşkanlığı seçimi açıklaması!
Ürdün'de askeri uçak düştü
Aziz Yıldırım'ın cezası ertelenebilir mi?
Kartal'da Ersan Gülüm şoku!
Faizler 3,5 ayın en düşük seviyesinde
Fitch'ten bankacılık sistemlerine uyarı
Yeni paralel kumpasın hedefi Cumhurbaşkanlığı seçimi!
Irak'ta askeri karargaha saldırı: 13 ölü 17 yaralı
İnce: CHP'nin kendine güveni yok
Seyirciz maç tarih oluyor!
58 milyon dolar kıdem tazminatı alacak
Lisansüstü Eğitim görenler dikkat!
Haber10 mobil sayfası güncellendi!
Uçağın motoruna arı sürüsü girdi!
Dini mekanlar "rehber din görevlisi"ne emanet
Sakarya'da helikopter düştü iddiası
Hürriyet'ten ilizyon ve çarpıtma
Kadına karşı şiddet'e elektronik kelepçeli takip!