Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Köpekli işkenceye soruşturma açıldı Merkez'den 60 milyon dolarlık müdahale AK Parti'den HDP'ye İç Güvenlik yalanlaması Ömer AltaşAK Parti’nin
kendisiyle imtihanı
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
16 Eylül 2008 Salı 17:30
Güncellenme Tarihi 4 Mart 2015 Çarşamba 17:10
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme başvurularının 8–13 Ekim 2008 tarihlerinde yapılmasına karar verirken, toplam kontenjanın yaklaşık 8 bin 400 olduğu açıklandı.

YÖK’ten yapılan açıklamada, dün yapılan Genel Kurul’da 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzu’nun incelendiği belirtilirken, “Ek yerleştirme başvuru tarihleri 8–13 Ekim 2008, kayıt tarihleri 20–22 Ekim 2008 tarihleri arası olarak belirlenmiştir. 2008 yılı Ek Yerleştirme Kılavuzu’ndaki toplam kontenjan yaklaşık 8 bin 400 olmuştur” denildi.

Dün gerçekleştirilen toplantıda ayrıca Mersin Eğitim Vakfı tarafından kurulmak istenen Toros Üniversitesi ilgili Genel Kurul kararının olumlu görüşle Milli Eğitim Bakanlığına bildirilmesine karar verilirken, Bilge Adam Teknoloji Vakfı tarafından kurulmak istenen Bilgi Teknolojileri Meslek Yüksekokulu’na ilişkin sunum izlendi.

Yapılan açıklamada ayrıca üniversiteler ve yüksek teknoloji enstitüleri tarafından gönderilen Öğretim Üyeliğine Atama ve Yükseltme Kriterleri’nin incelenerek onaylandığı bildirildi.

-23 DEKAN ATANDI-

YÖK Genel Kurulu bazı üniversitelerin fakültelerine de Dekan atamaları yaptı. Yapılan atamalar ise şöyle:

“-Afyon Kocatepe Üniversitesi Mühendislik Fak. Prof. Dr. Ramazan Şevik

-Anadolu Üniversitesi Hukuk Fakültesi Prof. Dr. H. Nüvit Gerek

-Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Prof. Dr. Cafer Çelik

-Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Prof. Dr. Mustafa Yıldırım Canbolat

-Boğaziçi Üniversitesi İİBF Profakültesi Dr. H. Eser Borak

-Cumhuriyet Üniversitesi Güzel Sanatlar F.Prof. Dr. Hüseyin Akkaya

-Çukurova Üniversitesi Su Ürünleri F Prof. Dr. Oya Işık

-Çukurova Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. A. Necmi Yaşar

-Ege Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. Kadir Aslan

-İnönü Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ramazan Özdemir

-K. Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat F. Prof. Dr. Mehmet Kemal Atik

-Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık F. Prof. Dr. Şinasi Aydemir

-Kırıkkale Üniversitesi Güzel Sanatlar F. Prof. Dr. Salih Akkaş

-Marmara Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Suat Oktar

-Mersin Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Fahreddin Abdullayev

-Niğde Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Zeki Doğan

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat F. Prof. Dr. Mehmet Kuran

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ali Haydar Şahinoğlu

-Yıldız Teknik Üniversitesi Elk-Elekt. M. F. Prof. Dr. Galip Cansever

-Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Ulvi Avcıata

-Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Prof. Dr. Ahmet Demir

-Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Ve Tas. Fakültesi Prof. Dr. Ruhi Ayangil

-Polis Akademisi Güvenlik Bil. Fakültesi Prof. Dr. Ali Şafak”

Bu haber 1,566 kez okundu.

YGS'ye girecekler dikkat!04 Mart 2015 11:01
Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı’na (YGS) sayılı günler kala, 160 dakikalık sınavda ter dökecek olan gençleri heyecan sarmaya başladı.
Milli Eğitim'den devrim gibi karar!04 Mart 2015 09:23
Fatih Projesi kapsamında önümüzdeki yıl sonunda tamamlanacak tablet dağıtımlarının ardından, sınavlar da elektronik ortamda yapılacak.
Artık öğrencilerin resmi ve ismi kullanılmayacak!03 Mart 2015 13:08
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, yayımladığı genelgeyle özel okulların reklam ve ilanlarında kesinlikle öğrenci resimlerinin ve isimlerinin kullanılamayacağını bildirdi.
28 Şubat mağdurları yeniden görevde03 Mart 2015 06:38
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) geçen yıl, 28 Şubat döneminde kılık kıyafet yönetmeliği nedeniyle meslekten ihraç edilen ve baskılar sonucu istifa etmek zorunda kalan öğretmenlerden 798'inin atamasını yaptı.
Yurtdışında okumaya yeni kriter02 Mart 2015 15:44
Artık yurtdışında tıp, hukuk ve mühendislik bölümlerinde okumak isteyen öğrenciler Türkiye’de üniversite sınavlarına girecek.
Yurtdışı üniversitelerin denklik koşulları değişti02 Mart 2015 14:42
Yükseköğretim Kurulu, yurtdışı yükseköğretim konusunda Kurula yapılan çok sayıda yazılı ve sözlü şikâyetler neticesinde yurtdışındaki bazı yükseköğretim kurumlarının tanınırlığı yeniden değerlendirildiğini açıkladı.
MEB "e-sınavı" tanıttı02 Mart 2015 12:02
Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Muhterem Kurt, tüm öğrenciler tablet sahibi olduğunda, ders sınavlarının tablet aracığıyla güvenli şekilde yapılacağını bildirdi.
Üniversiteye giriş sistemi değişiyor01 Mart 2015 13:29
ÖSYM Başkanı Demir, üniversiteye giriş sınavlarında ‘açık uçlu yazılı sınav’ yöntemiyle öğrencileri okullara alacaklarını söyledi.
ÖSYM Başkanı: ÖSYS'de değişiklik yok28 Şubat 2015 08:46
ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ali Demir, 27 Şubat Cuma günü İstanbul Şehir Üniversitesi’nde düzenlenen “Öğrenci Seçme ve Yerleştirme (ÖSYS) Özelinde ÖSYM’nin Sınav Sistemi” konulu seminerde üniversite ve lise temsilcileriyle bir araya geldi.
Öksüz: 28 Şubat İHL’lerin önünü kesti28 Şubat 2015 08:38
Türkiye İmam Hatipliler Vakfı (TİMAV) Genel Başkanı Ecevit Öksüz, “28 Şubat süreci, İmam Hatip okullarının önünü kesti. 28 Şubat günlerinden, bugün yasakların kalktığı, devletimizin İmam Hatip okulu yaptığı bir döneme geldik” dedi.
MEB'den velilere önemli uyarı27 Şubat 2015 19:29
MEB Özel Eğitim Genel Müdürü Yelkenci, temel lise ruhsatını almamış kurumlara kayıtlar ile öğrencilere, "üniversite sınavına hazırlık" eğitimi verileceği yönündeki vaatler konusunda velileri uyardı.
Din Kültürü öğrencileri İlahiyatçılara karşı!27 Şubat 2015 18:13
Marmara Üniversitesi Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğrencileri, Sultanahmet Meydanı'nda atamalarda yaşadıkları mağduriyeti anlattılar.
İran'da uyuşturucu operasyonu: 8 ölü
Albayrak'tan derbi mesajı
Köpekli işkenceye soruşturma açıldı
Galatasaray'dan derbi öncesi taraftara çağrı
Opare'den Club Brugge açıklaması
Otomobil yayalara çarptı: 2 ölü
Erdoğan o kulübü ziyaret etti
Eski İngiliz asker IŞİD çatışmasında öldü
Fotoğrafa dikkat! Görenler şaşırıp kaldı
Bu işi yapana 60 bin dolar maaş!
Bu adada 22 insan 120'den fazla kedi yaşıyor
Avrupa Konseyi'nden Fransa'ya: Çocuğa dayak atmayı yasaklayın
Çin Küba'ya giden silah yüklü gemiyi sahiplendi
"Senin kardeşin hayatta benimkisi öldü Ahmet Altan"
Polis, trafik kurallarını tiyatroyla anlatacak
G.Saray'a şok! Alacakları için CAS'a başvurdu
Merkez'den 60 milyon dolarlık müdahale
Danıştay Başsavcısı belli oldu
Gelir İdaresinin sitesi banka gibi çalıştı
686 koala öldürüldü!
Gözlerini seven balkabağı yesin!
İki ayda 1 milyon 423 bin turist geldi
Görmez’den ’tekfir ve cihat’ değerlendirmesi
Özcan Deniz'in yeni filmi tutmadı
MHP'li Vural kapatma iddialarına sert çıktı
Sömürgeci güçlerden daha büyük zarar veriyor
AK Parti'den HDP'ye İç Güvenlik yalanlaması
Dünyanın en hızlı arabası 'Tazı' geliyor
Kimya dersinde patlama
Twente'nin 3 puanı silindi
Bu paralar kabul edilmeyecek!
Bıçaklı ve sopalı kavga: 1 ölü 2 yaralı
ABD'de özel sektör istihdamı beklentiyi karşılamadı
Konut kredisi kullananlar dikkat!
Denizlispor galibiyet serisi peşinde
Twente'nin 3 puanı silindi
Egzoz gazı zekâyı vuruyor
Cenevre otomobil fuarı kapılarını açtı
Atletico o isim için Arda'dan vazgeçiyor!
Özgür-Der: Türkiye taifeci orduya destek vermemeli!
Somalı madencilerden eylem
Avustralya'da 686 koala öldürüldü
Carter: Musul açıklaması hataydı
Tolga ve Cenk'ten Beşiktaş'a müjde!
Öldürülen Müslüman gencin ailesi: Türkiye’nin desteğine minnettarız
Tuba Büyüküstün Suriyeli çocuklarla buluştu
Kemik suyu çorbası zayıflatıyor
Selçuk İnan'dan derbi açıklaması
İLEM'den İslamcı Dergiler Sempozyumu
F.Bahçelileri kızdıracak sözler! ''3 sene önce..."
Diyarbakır’da IŞİD hazırlığı
Erdoğan'dan sürpriz ziyaret
Erdoğan: IŞİD medeniyetimizi yok ediyor
Çığlık atıp 'başörtülü kadın bana saldırıyor' dedi
Akhisar'da Gekas alarmı!
Tırla kamyonet çarpıştı: 1 yaralı
Şampiyonluk yarışı kızışıyor
ASELSAN ve TEMSA'dan işbirliği
Saatler ne zaman ileri alınacak?
AFAD'tan işitme engelli çocuklara deprem eğitimi
Bulgaristan FBI ile işbirliği içinde
Türkiye, en büyük ikinci ekonomi!
Rusya ile Mısır'dan askeri işbirliği