Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ve Drogba yeni takımını açıkladı! YHT yola çıktı! Emin Çölaşan'a araba çarptı! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
16 Eylül 2008 Salı 17:30
Güncellenme Tarihi 25 Temmuz 2014 Cuma 05:31
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme başvurularının 8–13 Ekim 2008 tarihlerinde yapılmasına karar verirken, toplam kontenjanın yaklaşık 8 bin 400 olduğu açıklandı.

YÖK’ten yapılan açıklamada, dün yapılan Genel Kurul’da 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzu’nun incelendiği belirtilirken, “Ek yerleştirme başvuru tarihleri 8–13 Ekim 2008, kayıt tarihleri 20–22 Ekim 2008 tarihleri arası olarak belirlenmiştir. 2008 yılı Ek Yerleştirme Kılavuzu’ndaki toplam kontenjan yaklaşık 8 bin 400 olmuştur” denildi.

Dün gerçekleştirilen toplantıda ayrıca Mersin Eğitim Vakfı tarafından kurulmak istenen Toros Üniversitesi ilgili Genel Kurul kararının olumlu görüşle Milli Eğitim Bakanlığına bildirilmesine karar verilirken, Bilge Adam Teknoloji Vakfı tarafından kurulmak istenen Bilgi Teknolojileri Meslek Yüksekokulu’na ilişkin sunum izlendi.

Yapılan açıklamada ayrıca üniversiteler ve yüksek teknoloji enstitüleri tarafından gönderilen Öğretim Üyeliğine Atama ve Yükseltme Kriterleri’nin incelenerek onaylandığı bildirildi.

-23 DEKAN ATANDI-

YÖK Genel Kurulu bazı üniversitelerin fakültelerine de Dekan atamaları yaptı. Yapılan atamalar ise şöyle:

“-Afyon Kocatepe Üniversitesi Mühendislik Fak. Prof. Dr. Ramazan Şevik

-Anadolu Üniversitesi Hukuk Fakültesi Prof. Dr. H. Nüvit Gerek

-Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Prof. Dr. Cafer Çelik

-Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Prof. Dr. Mustafa Yıldırım Canbolat

-Boğaziçi Üniversitesi İİBF Profakültesi Dr. H. Eser Borak

-Cumhuriyet Üniversitesi Güzel Sanatlar F.Prof. Dr. Hüseyin Akkaya

-Çukurova Üniversitesi Su Ürünleri F Prof. Dr. Oya Işık

-Çukurova Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. A. Necmi Yaşar

-Ege Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. Kadir Aslan

-İnönü Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ramazan Özdemir

-K. Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat F. Prof. Dr. Mehmet Kemal Atik

-Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık F. Prof. Dr. Şinasi Aydemir

-Kırıkkale Üniversitesi Güzel Sanatlar F. Prof. Dr. Salih Akkaş

-Marmara Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Suat Oktar

-Mersin Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Fahreddin Abdullayev

-Niğde Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Zeki Doğan

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat F. Prof. Dr. Mehmet Kuran

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ali Haydar Şahinoğlu

-Yıldız Teknik Üniversitesi Elk-Elekt. M. F. Prof. Dr. Galip Cansever

-Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Ulvi Avcıata

-Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Prof. Dr. Ahmet Demir

-Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Ve Tas. Fakültesi Prof. Dr. Ruhi Ayangil

-Polis Akademisi Güvenlik Bil. Fakültesi Prof. Dr. Ali Şafak”

Bu haber 1,550 kez okundu.

Fatih Üniversitesi İsrail yandaşı mı?25 Temmuz 2014 10:38
Türkiye'de neredeyse üniversitelerin %90'nın imza attığı Gazze bildirisine Gülen Hareketi'ne ait Fatih Üniversitesi'nin destek vermediği ortaya çıktı.
RTE Üniversitesi 4 bin 9 öğrenci alacak24 Temmuz 2014 13:46
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesine (RTEÜ) yeni eğitim öğretim sezonunda 219'u yabancı 4 bin 9 öğrencinin yerleştirileceği bildirildi.
Liselilere kötü haber!23 Temmuz 2014 10:12
Milli Eğitim Bakanlığı, 40 ilde 82 lisede 9. sınıf öğrencilerini okula bir hafta erken başlatacak
Birincilerin okulu TEOG şampiyonlarını bekliyor22 Temmuz 2014 22:24
Kartal Anadolu İmam Hatip Lisesi, TEOG şampiyonlarını birincilerin okuluna davet ediyor.
TUS ve DUS başvuruları 23 Temmuz'da21 Temmuz 2014 17:02
Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (DUS) ile Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (TUS) sonbahar dönemi başvuruları, 23 Temmuz-8 Ağustos'ta yapılacak.
PYBS sonuçları açıklandı21 Temmuz 2014 13:17
22 Haziran’da uygulanan Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı (PYBS) sonuçları açıklandı. Adaylar Milli Eğitim Bakanlığı’nın (MEB) internet sitesi üzerinden sonuçları öğrenebilir.
O sınavlar kalkıyor!21 Temmuz 2014 11:57
Din, dil ve İnkılap Tarihi sınavları kaldırılıyor. Öğrenciler, Türkçe, Matematik ile Fen ve Teknoloji derslerinden sınava tabi olacak.
Çağ atlamak için bölümler fakülteleştirilmeli21 Temmuz 2014 11:54
İstanbul Üniversitesi Öğretim üyesi Yard. Doç. Dr. Yavuz Örnek, yüksek öğretimde çağ atlamak için bölümlerin fakülteleştirilmesi gerektiğini söyledi. Örnek, üniversitelerdeki kimya bölümlerinin sayısının 4-5 ile sınırlı olduğunu belirterek, kimyanın en az 100 bölüme ayrılması gerektiğini kaydetti.
KPSS'de bir soru iptal!21 Temmuz 2014 10:02
Öğretmenlik ve kamudaki A ve B grubu kadrolar için yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı'nda (KPSS) bir soru iptal edildi.
Üniversiteli umudunu devlet kapısına bağladı20 Temmuz 2014 11:12
Özel sektörü riskli bulan üniversite mezunları garantili işi tercih ediyor.
Üniversite sınavı yılda 12 kez yapılacak!20 Temmuz 2014 09:27
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı açıkladı: Üniversite sınav sayısı 12’ye çıkacak her ay yapılacak. En yüksek puan sayılacak...
Avcı sınav soruları için süre istedi18 Temmuz 2014 23:19
Milli Eğitim Bakanı Avcı, sınav sorularının açıklanmamasıyla ilgili konunun Bakanlar Kurulu'nda konuşulduğunu belirterek, ''(Bunu çalışalım) denildi sadece. Şimdi tekrar artılarıyla eksileriyle çalışıyoruz" dedi.
Ve Drogba yeni takımını açıkladı!
Otogaz satışları artıyor
Fikret Orman 10 numara transferi açıkladı!
Bulgaristan'da uyuşturu operasyonu
Liderlerin bayram programı belli oldu
YHT yola çıktı!
Kazak şirketten Galatasaray cevabı!
Emin Çölaşan'a araba çarptı!
"Yeşil" hakkında iddianame kabul edildi
Diyanet'ten Gazze için yardım kampanyası
Çöle düşen uçağın enkazı bulundu
25 IŞİD militanı öldürüldü
Hajrovic'ten Galatasaray'a büyük rest!
Başbakan Erdoğan YHT ile Eskişehir'e geldi
AYM, CHP'nin başvurusunu reddetti
Kabinesini internetten kuruyor
Borsa gün ortasında değer kaybetti
Siyonist medya sözlüğü
Zaman yazarları iyice çirkinleşti!
Semih Abdullah Avcı'yı şaşkına çevirdi!
BBP'li başkan makamında vuruldu
Askere alınacaklara önemli uyarı
Kıbrıs’ta diplomatik skandal!
YHT'nin bilet fiyatı belli oldu
Paralel operasyonda 8 polis tutuklandı
Gümrük kapılarında oy verme işlemi yarın başlıyor
Şehirlerarası otobüslere sivil polis!
Şok iddia: O uçak da düşürüldü
Fenerbahçe'den ayrıldı imzayı attı!
Asker intihar etse de görev şehidi sayılmalı
Erdoğan'ın alacağı oy oranını açıkladı
Meteorolojiden sağanak yağış uyarısı
Feyenoord-Beşiktaş maçı biletleri satışta
Ünlü akademisyenlerden İsrail'e uyarı
Hacettepe'den Gazze için anlamlı adım!
Müzekartlı sayısı 5 milyona yaklaştı
Arda Turan için görüşmelere başlandı!
İsrail'den Filistinliler'e çıplak işkence
Usta sanatçı hayatını kaybetti!
Ankara'da İsrail ve ABD protesto edilecek!
Ban Ki Moon hedef gösterdi, İsrail okulu vurdu
iOS 8'de büyük hayal kırıklığı
Pepe'nin yeni saç modeli olay yarattı!
Bayram namazı saatleri açıklandı
Drogba yeni takımını açıkladı!
TIR'lar çarpıştı, 5 yaralı!
Sadece Türkiye'de yetişen dev keçi!
Bayramda tatlı tüketimine dikkat!
Yüksek Askeri Şura 4'ünde toplanıyor
Prandelli'nin istediği yerli yıldız!
Cameron'dan Putin uyarısı
Hindistan'da kaza: 11 çocuk öldü
AB ülkesinden vize müjdesi
Fatih Üniversitesi İsrail yandaşı mı?
İşte Göğebakan’ın son sağlık durumu!
Sneijder'den sürpriz karar!
Emeklinin borcu siliniyor!
Hep aynı bahane!
Dikkat! İstanbul'da elektrik kesintisi!
Tüm Filistin Gazze için ayaklandı
Bonzaiye bir kurban daha
Bilic'ten itiraf!
Pensilvanya - CHP ilişkisiyle ilgili bomba iddia
Ersun Yanal’dan görülmemiş yasak!
Davutoğlu Gazze için Katar'a gitti
G.Saray'ın iki yabancısı resmen ayrılıyor!