Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Castro ABD’ye güvensiz Başçı'dan açıklama: Davutoğlu bana... 'Onlar bölmeye, biz bütünleştirmeye devam edeceğiz' Celal KazdağlıUğur... Gaffar...
ve Ahmet Hoca
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
YÖK'ten ek yerleştirme açıklaması
16 Eylül 2008 Salı 17:30
Güncellenme Tarihi 27 Ocak 2015 Salı 08:47
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme başvurularının 8–13 Ekim 2008 tarihlerinde yapılmasına karar verirken, toplam kontenjanın yaklaşık 8 bin 400 olduğu açıklandı.

YÖK’ten yapılan açıklamada, dün yapılan Genel Kurul’da 2008 ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzu’nun incelendiği belirtilirken, “Ek yerleştirme başvuru tarihleri 8–13 Ekim 2008, kayıt tarihleri 20–22 Ekim 2008 tarihleri arası olarak belirlenmiştir. 2008 yılı Ek Yerleştirme Kılavuzu’ndaki toplam kontenjan yaklaşık 8 bin 400 olmuştur” denildi.

Dün gerçekleştirilen toplantıda ayrıca Mersin Eğitim Vakfı tarafından kurulmak istenen Toros Üniversitesi ilgili Genel Kurul kararının olumlu görüşle Milli Eğitim Bakanlığına bildirilmesine karar verilirken, Bilge Adam Teknoloji Vakfı tarafından kurulmak istenen Bilgi Teknolojileri Meslek Yüksekokulu’na ilişkin sunum izlendi.

Yapılan açıklamada ayrıca üniversiteler ve yüksek teknoloji enstitüleri tarafından gönderilen Öğretim Üyeliğine Atama ve Yükseltme Kriterleri’nin incelenerek onaylandığı bildirildi.

-23 DEKAN ATANDI-

YÖK Genel Kurulu bazı üniversitelerin fakültelerine de Dekan atamaları yaptı. Yapılan atamalar ise şöyle:

“-Afyon Kocatepe Üniversitesi Mühendislik Fak. Prof. Dr. Ramazan Şevik

-Anadolu Üniversitesi Hukuk Fakültesi Prof. Dr. H. Nüvit Gerek

-Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Prof. Dr. Cafer Çelik

-Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Prof. Dr. Mustafa Yıldırım Canbolat

-Boğaziçi Üniversitesi İİBF Profakültesi Dr. H. Eser Borak

-Cumhuriyet Üniversitesi Güzel Sanatlar F.Prof. Dr. Hüseyin Akkaya

-Çukurova Üniversitesi Su Ürünleri F Prof. Dr. Oya Işık

-Çukurova Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. A. Necmi Yaşar

-Ege Üniversitesi Eğitim F. Prof. Dr. Kadir Aslan

-İnönü Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ramazan Özdemir

-K. Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat F. Prof. Dr. Mehmet Kemal Atik

-Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık F. Prof. Dr. Şinasi Aydemir

-Kırıkkale Üniversitesi Güzel Sanatlar F. Prof. Dr. Salih Akkaş

-Marmara Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Suat Oktar

-Mersin Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Fahreddin Abdullayev

-Niğde Üniversitesi İİBF Prof. Dr. Zeki Doğan

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat F. Prof. Dr. Mehmet Kuran

-Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp F. Prof. Dr. Ali Haydar Şahinoğlu

-Yıldız Teknik Üniversitesi Elk-Elekt. M. F. Prof. Dr. Galip Cansever

-Yıldız Teknik Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. Ulvi Avcıata

-Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Prof. Dr. Ahmet Demir

-Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Ve Tas. Fakültesi Prof. Dr. Ruhi Ayangil

-Polis Akademisi Güvenlik Bil. Fakültesi Prof. Dr. Ali Şafak”

Bu haber 1,563 kez okundu.

Paralelcilerin KPSS kopyası böyle ispatlanacak!26 Ocak 2015 08:41
2010’da yapılan KPSS’deki kopya ve soruların sızdırıldığı iddiaları test kitapçıkları imha edildiği için ispatlanamıyordu. Ancak savcılık 1262 kitapçığın imha edilmeyip depolarda saklandığını saptadı. Savcılık bu kitapçıklar üzerinden kopya soruşturmasını ilerletiyor.
1.6 milyon çocuk okula hasret25 Ocak 2015 10:44
Esad rejiminin okullarını yıktığı 1.6 milyon çocuk eğitimden mahrum kalırken, Türkiye'ye sığınan binlerce Suriyeli küçük ise en iyi şekilde eğitim görüyor
Öğretmenlerin atama tarihi belli oldu24 Ocak 2015 21:43
15 bin öğretmenin atanacağı tarih belli oldu.
MEB’den yurt dışı okul atağı24 Ocak 2015 08:53
Türkiye, yurt dışında yeni okullar açmak için harekete geçti. Milli Eğitim Bakanlığı, Kafkasya’dan Afrika’ya Balkanlar’dan Ortadoğu’ya onlarca ülkede okul açmak için planlama yaptı. Halen bakanlığa bağlı 16 ülkede 66 okul faaliyet gösteriyor
YÖK müjdeyi verdi: 40 bin ek kontenjan...23 Ocak 2015 23:59
YÖK Başkanı Saraç, 2014-2015 bahar döneminde başlatılacak pedagojik formasyon eğitimi programları için, gerekli şartları taşıyan üniversitelere toplam 40 bin dolayında ek kontenjan verildiğini bildirdi.
Avcı'dan Gülen grubu okullarıyla ilgili açıklama23 Ocak 2015 13:10
Milli Eğitim Bakanı Avcı, yurt dışındaki okulların kapatılmasıyla ilgili sürecin Bakanlar Kurulu'nda görüşüleceğini, çalışmalarla ilgili gelecek hafta açıklama yapılacağını söyledi.
MEB'den uyarı!23 Ocak 2015 11:26
Milli Eğitim Bakanlığı, özel okulları, eğitim ücretlerine yapacakları zammı yıllık enflasyona göre belirlemeleri konusunda uyardı.
Kürtçe okulda Kürtçe karne23 Ocak 2015 11:03
Açılışı olaylı olan ilk Kürtçe okul henüz resmiyet kazanmadı ama öğrencilerine karne dağıttı. Diyarbakır'daki okulun 110 öğrencisinin karneleri de Kürtçe hazırlandı.
18 milyon öğrenci yarıyıl tatiline giriyor23 Ocak 2015 09:00
Okul öncesi eğitim kurumları ile ilk ve orta dereceli okullarda okuyan yaklaşık 18 milyon öğrenci, bugün karne alarak 2 hafta sürecek yarıyıl tatiline girecek.
Kritik 22 soruyu akrabalar bilmiş23 Ocak 2015 08:07
Avukatlara hakim-savcı olma yolunun açılmasının ardından 2012 yılında düzenlenen sınavda paralel örgüt destekli adaylar, 22 soruya verdikleri cevapla diğerlerine fark attı. Birçoğu dereceye giren 62 kişi ya akraba ya da iş ortağı...
Velilere karne uyarısı22 Ocak 2015 15:37
Psikolog Tuğçe Karakoç, kötü karnenin cezalandırılmayacağı gibi iyi karnenin de ödüllere boğulmaması gerektiğini söyledi.
YÖK Başkanvekilliği'ne Kapıcıoğlu atandı22 Ocak 2015 14:25
YÖK Başkanvekilliği'ne Prof. Dr. Mehmet İsmail Safa Kapıcıoğlu atandı.
Castro ABD’ye güvensiz
Yenilikçi ilaçlara erişim kolaylaştı
Kalbinin kopyasını yaptılar, kurtuldu
Mardin'de uyuşturucu operasyonu
Başçı'dan açıklama: Davutoğlu bana...
'Onlar bölmeye, biz bütünleştirmeye devam edeceğiz'
Zorla kaleye geçti iki penaltı kurtardı
Samsung J serisini genişletecek
110 bin dolarlık kanepe
Gençlerbirliği'nde kısa süren ayrılık
11 ayda 324 can aldı
Fenerbahçe seriyi sürdürmek istiyor
HDP'li 10 vekil Kobani'ye gitti
Armağan: Atatürk'ü koruma kanunu kaldırılsın
Akıllı telefonlar, depremde hayat kurtaracak
Madagascar kahramanları sahnede
Araç sahiplerini korkutan tahmin!
Sivasspor kupaya odaklandı!
Elindeki bandajın sırrı!
Hem kuyumculara hem de altın alacaklara uyarı!
MHP grubunda sürpriz isim
İki dev transfer yarışında
Moody’s'ten asi başbakana hatırlatma; Cebin delik!
Athena Gökhan'ın eşiyle ilk pozu
Facebook ve Instagram DDoS saldırısına mı uğradı?
'Sadece kafası değil, beyni de bitlenmiş'
Vodafone Arena inşaat ekibinden taraftara 'sabret' mesajı
Arjantin istihbarat servisini feshedecek
CHP MİT için Meclis Araştırması istedi
Bozdağ'dan hasta mahkumlar açıklaması
Bankacılar sendikalı inşaatçılar sendikasız
Transferin yeni modası Dirk Kuyt!
Bisküvi fiyatına el bombası satılıyor
ABD'de antibiyotiklere mücadele
Kanada'da İgualit eksi 62'ye kadar düştü
Mehmet Batdal Kayseri'ye doğru
Başçı konuştu, dolar düştü
Savcı Sayan AK Parti'den milletvekili adayı olacak iddiası
Mesnevi 10 dile daha çevriliyor
DayZ 3 Milyon sattı
Komandoların kış tatbikatı nefes kesti
Serie A’da 20. hafta
Kontrol Halk Komiteleri'nde
12 Türkiyeli dağcı kayboldu ihbarı asılsız çıktı
Ünlü sanatçı yoğun bakımda!
Saraybosna Havalimanı yolcu rekoru kırdı
Devlet kadrolarına hangi bölüm mezunları alınır?
Tansu Çiller kar mağduru
Bu kentte sıcaklık -62'ye düştü
İSPARK'tan 8 liraya park hizmeti
BAE şirketleri o uçuşları durdurdu
ABD Başkanı Obama Hindistan'da
Sezonu kapattı, belki dönemeyebilir
Enes'in 20 sayısı yetmedi!
Erdem Başçı: Son 45 yılın en düşüğü olabilir
Bahçeli, 'Serok Ahmet'ten rahatsız olmuş
Özcan Deniz'in korsan cd'si güldürdü!
Eş-Şebab militanları 42 kişiyi kaçırdı
İki ünlü oyuncu yalanla sınav verdi
Organları 4 hastayı hayata bağlayacak
Ankara şifa dağıtıyor
Çin'de akılalmaz otobüs kazası
Antibiyotiklere dirençli virüslerle mücadele
Klip için piyanoyla denize girdi
16 cm'lik farka pratik çözüm
En tatlı stüdyo arkadaşı
Kurtlar Vadisi Pusu'da sürpriz ayrılık!
Misyonerler Şanlıurfa'nın köylerine dadandı