Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İstifa sorusuna öyle bir cevap verdi ki... İranlı komutan Suriye'de öldürüldü İşte o elbisenin rengine en yakın iddia! Ömer AltaşAK Parti’nin
kendisiyle imtihanı
Mini laptop 285 YTL
Mini laptop 285 YTL
14 Eylül 2008 Pazar 09:03
Güncellenme Tarihi 1 Aralık 2014 Pazartesi 19:37
KDV dahil 270 dolardan satılan mini dizüstü bilgisayarlar 1 kilodan az ağırlığı, mini ekranı ve Linux işletim sistemi özellikleriyle okula başlayan çocuklara, küçük ve orta boy ofislerin ihtiyaçlarına göre hazırlanıyor..

Ucuz dizüstü bilgisayarlar için seçenekler artıyor. Farklı markaların 270 dolardan 900 dolara kadar uzanan fiyat aralığında mini dizüstü bilgisayarları var. Büyük ekran ve hiç kullanılmayan özelliklere para ödemek istemeyenler için mini dizüstü bilgisayar modelleri Türkiye'de satılmaya başladı. Asus Eee PC, HP Mini Note PC ve önümüzdeki günlerde 500 doların altında fiyatla satışa çıkacak Dell Vostro A90, mini dizüstü bilgisayarın öncüleri. Lenovo, Acer ve Microsoft'un Ultra Mobile PC uyumlu Windows işletim sistemi seçeneği dışında bu mini dizüstü bilgisayarlar Linux Ubuntu işletim sistemi de kullanıyor.

LINUX YÜKLÜSÜ DAHA UCUZ

Açık kaynak kodlu Linux işletim sistemine sahip bu bilgisayarların fiyatı Windows işletim sistemi bulunan bilgisayarlara göre daha ucuz. Üstelik eskisi gibi Linux işletim sisteminin donanım uyum sorunu kalmadı. Özellikle Linux türevi olan Ubuntu işletim sistemi Amerika ve Avrupa'da yayılıyor. Ucuz ve mini dizüstü bilgisayar arayışı Nicholas Negroponte'nin öncülüğünde MIT'nin 100 dolara dizüstü bilgisayar kampanyasıyla başladı. Ardından Asus Eee PC ile dünyada büyük ilgi gören ürünler Türkiye'de de vitrinlere çıktı.

TEKNOSA'DA 229 DOLAR

Teknosa, Linux işletim sistemi kullanan Asus Eee PC'leri KDV hariç 229 dolara (374 YTL) satmaya başladı. Özellikle okula yeni başlayan çocuklara önerilen bu bilgisayarlar ilk başlayanlar için de ideal. Eee PC'nin 701-CW modeli, şimdi 299 ve 329 dolarlık fiyatlarıyla öne çıkıyor. Beslenme çantasından bile küçük boyutlarıyla 1 kilodan hafif olan Eee PC'ler, kullanım kolaylığı ve sağladığı mobiliteyle çocukların rahat kullanımı düşünülerek üretilmiş. Casper Minibook 499 dolara satılıyor ve ekran büyüklüğü 10 inç. HP 2133 Mini-Note PC, kullanıcıların verimliliğini korumak için, kablosuz bağlantı ile geliyor.

Casper Minibook

Casper yerli marka olarak mini dizüstü konusunda 499 dolarlık ürünle vitrine çıktı. Intel atom işlemciye sahip ve web kamerası da bulunuyor.

HP 2133 Mini-Note PC

1.27 kilogram ağırlığa sahip HP Mini Note PC yüksek sabit disk kapasitesine sahip ve beraberinde web kamerası var. 699 dolar ile 2 saat 15 dakikadan 4.5 saate varan pil ömrü bulunuyor.

Asus Eee PC 701-CW

299 ve 329 dolarlık fiyatlarıyla göz kamaştıran Asus Eee PC 7 inç ekran büyüklüğünde. 4GB flaş belleği farklı modellere göre daha yüksek kapasiteye ulaşabiliyor.

Dell Vostro A90

Linux sürümü olan Ubuntu işletim sistemi kullanan Dell Vostro A90 özellikle küçük ve orta boy işletmeler için tasarlanmış. 500 doların altında fiyatla satılacak ürün henüz piyasaya sürülmedi.

Kaynak kodu açık yazılımla ucuzlayan, boyutları küçülen mini dizüstü bilgisayarlar moda haline geliyor. Eee PC, Mini Note, Casper Minibook Vostro A gibi her firmanın değişik isim verdiği 7 inç ile 10 inç arası küçük ekrana sahip, ağırlığı 1 kilonun altındaki ürünler Windows ve Linux işletim sistemiyle geliyor. Linux işletim sistemi ile satılan model olarak biraz daha ucuza mal oluyor. Sabit disk kapasitesi 4 GB. Neredeyse bir akıllı cep telefonu kapasitesine göre değişiyor. Ultra Mobil PC olarak da adlandırılan bu ürünler için Microsoft'un özel işletim sistemi de kullanılıyor.

SABAH

Bu haber 26,362 kez okundu.

İşte o elbisenin rengine en yakın iddia!04 Mart 2015 22:09
#thedress etiketiyle Sosyal medyayı sarsan ve hakkında herkesin farklı görüş sergilediği o elbisenin rengiyle ilgili gerçeğe en yakın iddia işte bu.
Akıllı bileklik HTC Grip ile formunuz kontrol altında04 Mart 2015 20:08
Yenilikçi ve akıllı teknolojilerde öncü HTC, Barselona’daki Dünya Mobil Kongresi kapsamındaki “Ütopyaya Yolculuk” etkinliğinde spor yapanlar ve günlük fiziki aktivitelerini takip etmek isteyenler için dahili GPS bağlantılı akıllı bileklik HTC Grip’i tanıttı.
Galaxy S6 ve S6 Edge'nin satış fiyatları belli oldu04 Mart 2015 11:38
Samsung'un yeni cihazları Galaxy S6 ve Galaxy S6 Edge'nin satış fiyatları belli oldu.
Dünyanın en hızlı arabası 'Tazı' geliyor04 Mart 2015 11:19
Dünyanın en hızlı aracı yakında hazır olacak.
Facebook Afrika'ya bedava internet götürecek04 Mart 2015 10:53
Facebook kurucusu Mark Zuckerberg, 4 Afrika ülkesine ücretsiz internet götüreceklerini açıkladı.
Tükürük ve kepekten robot resim çıkarılabilecek03 Mart 2015 16:46
Üsküdar Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Sevil Atasoy, yakın zamanda tükürük veya kepek tanesinden kişinin robot resminin çıkarılabileceğini belirtti.
ASELSAN telsizleri Ürdün'de üretilecek03 Mart 2015 13:53
ASELSAN, yazılım tabanlı telsizlerinin üretimi için Ürdün'e teknoloji transferi gerçekleştirecek.
BlackBerry yeni modelini tanıttı03 Mart 2015 13:22
BlackBerry Dünya Mobil Kongresi'nde yeni akıllı telefonu BlackBerry Leap'i tanıttı.
Uzay taksisi için hazırlık tamamlandı02 Mart 2015 11:42
ABD'li astronotlar Terry Virts ve Butch Wilmore, Uluslararası Uzay İstasyonu'ndaki (UUİ) üçüncü uzay yürüyüşünü gerçekleştirdi. Astronotlar yılsonunda yakılacak uzay taksisi platformu için gerekli donanımı yerleştirdi.
IŞİD'den Twitter CEO'suna ölüm tehdidi02 Mart 2015 10:10
Irak Şam İslam Devleti (IŞİD), Twitter'ın ortak kurucusu ve CEO'su Jack Dorsey ile çalışanlarını ölümle tehdit etti.
Facebook intihara meyilli kişileri raporlayacak01 Mart 2015 11:50
İntihar eden kişilerin sosyal medyada üzerinden paylaşımda bulunması Facebook'u harekete geçirdi
Google'dan Apple'a: Fiyatlarınız sorumsuzca28 Şubat 2015 14:35
Google'ın ürün birimi başkanı Sundar Pichai, Android hakkında eleştirilerde bulunan Apple CEO'su Tim Cook'a cevap verdi. Pichai, Apple'ın her ürünü pahalı satmasının sorumsuzluk olduğunu söyledi
"Engellerin ortadan kalkması için her türlü öneriye açığız"
Ukrayna'da madende patlama
Türkiye ekonomisi 2. oldu
CHP, 'Yemek duası' okundu diye mahkemeye gidiyor
Tezahüratla ölüme yürüdü
İstifa sorusuna öyle bir cevap verdi ki...
"Ekolojik Kadın Köyü" festivali başladı
Aydın Ünal'dan CHP ve MHP'yi kızdıracak sözler
İranlı komutan Suriye'de öldürüldü
Netanyahu, ABD'de istenmeyen adam oldu
Liseli kız kendini merdiven boşluğundan attı
Başbakan Davutoğlu AK Parti'nin son oy oranını açıkladı!
'Nusret Cephesi El Kaide'den ayrılacak'
Sivilleri canlı kalkan olarak kullanıyor
Adıyaman'da çadır kentte yangın
Mersin İdmanyurdu - Fenerbahçe: 1-2
Yıldız oyuncu yığıldı kaldı! Premier Lig'de şok
Milliler Bulgaristan'da minderi titretecek
Akyürek Pazarlama, faaliyet karlılığını yüzde 46 artırdı!
İsrail askerleri zor durumda
Hırsızlık zanlıları 4 yıl sonra yakalandı
Kırk yıl boyunca karısını aldatan siyasetçi!
O itirafı açıkladı: Türklere yalvaracaksınız
Ekonominin zirvesi ABD'de temasta
İşte o elbisenin rengine en yakın iddia!
Güneş: Dört penaltımız verilmedi
Diyanet ile Sudan Evkaf Bakanlığı arasında işbirliği
MÜSİAD'tan engelli öğrencilere burs imkanı
Duygun Yarsuvat taburcu edildi
Kılıçdaroğlu: Etkiliyiz ki milletvekillerimiz darp ediliyor
Gamze Akbaş kansere yenik düştü
Nusra Halep'te kritik üsse saldırdı
Kanada'da korkutan deprem
Almanya eski Başbakanı'ndan itiraf
Fenerbahçe otobüsüne şok saldırı!
Altın dolu poşeti çöp kutusuna bıraktı!
Zuckerberg, gençlerin sorularını yanıtladı
Sulama kanalına düşen çocuk boğuldu
Başkan Ceyhan’dan, Necmettin Karaosmanoğlu’na ziyaret
Çeyrek Final ilk maçında gülen olmadı
Rutubet kanseri tetikliyor
Opare'den "Club Brugge" uyarısı
PAGÇEV 'Atık yönetimi sempozyumu'nda yerini aldı
Askeri eğitim uçağı düştü
Tartışmalı gemi Kuito'da söküm başladı
Sigaranın Adı Yok!
Van'ın ekonomisi festivalle canlanacak
Kerry'den İran açıklaması
Erdoğan: Sigara içenin ayıplandığı ülke olmalıyız
17 yaşındaki Cemre'den kötü haber!
Akıllı bileklik HTC Grip ile formunuz kontrol altında
Erste Grup 2014 yılını kârlı bir çeyrekle kapattı
Kadınları fetheden proje
Şırnak'taki sığınmacılara Almanya'dan yardım
E-atık uzmanları zirvede buluşuyor
Sivas'ta Çanakkale ruhu büyük ilgi ile karşılandı
Marsel İlhan hedef değişti
Haksöz Dergisinin Mart 2015 sayısı çıktı
IŞİD çocuk militanların fotoğraflarını paylaştı