Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız... G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı Dev adamlar yıkıldı! Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Hanımağa yakalandı
Hanımağa yakalandı
26 Ağustos 2008 Salı 16:20
Güncellenme Tarihi 2 Eylül 2014 Salı 19:07
İzmir'de "Billur" otellerinin sahibi ile dostluk kuran kadın, evine çağırdığı otel işletmecisini 4 erkek arkadaşı ile birlikte gasp etti. Otel işletmecisini evinde kemikleri kırılana kadar döven zanlılar olaydan sonra kayıplara karıştı

Kesinleşmiş 19 yıl hapis cezası bulunan zanlılar arasında bulunan "Hanımağa" lakaplı gece kulubü işletmecisi E.K (39) polisin operasyonu sonucu yazlık bir mekanda tatildeyken kıskıvrak yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, 2006 yılında Balçova'da meydana gelen olayda,"Billur Otelin" sahibi Veli Billur ile arkadaşlık kuran E.K, sürekli otel işletmecisi ile gönül ilişkisi kurdu. Otel işletmecisi Veli Billur'un bir süre sonra güvenini kazanan E.K, Billur'u evine davet . Her şeyden habersiz daveti geri çevirmeyen Veli Billur, gittiği evde 4 erkekle karşılaşınca ne yapacağını şaşırdı. Veli Billur'dan zorla para isteyen zanlılar; H.A, M.A, R.A ve B.K, otel işletmecini eve hapsederek bir gün boyunca işkence yaptı. Billur'un ayak ve bacak kemiklerini kıran zanlılar daha sonra otel işletmecisini bir hastane bahçesine atarak kayıplara karıştı. Tedavisinin ardından Gasp Büro Amirliği'ne başvuran talihsiz vatandaş, bir eve kapatılarak kendisine zorla işkence yapıldığını ve gasp edildiğini iddia etti. İddialara üzerine gözaltına alınan Hanımağa lakaplı E.K ve beraberindeki 4 kişi ilk duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Konuyu değerlendiren mahkeme ardından ikinci duruşmada 5 kişi hakkında 19'ar yıl hapis cezası verdi. Zanlılardan M.A tutuklandıktan bir süre sonra kaldığı cezaevinden firar ederken, 8 aydır aranan R.A Bursa'da, B.K İzmir'de yakalandı. Yıllarca barlarda ve restoranlarda şarkıcılık yaptıktan sonra bir gece kulübünün işletmeciliğini yapan ve bu nedenle çevresinde "Hanımağa" olarak tanınan E.K'in yakalanması için çalışma sürdüren İnfaz Büro Amirliği ekipleri ise yaptıkları istihbari çalışma sonucunda "Hanımağa"nın Gümüldür'deki bir sahil kasabasında tatil yaptığını haber aldı. İhbar üzerine operasyon düzenleyen İnfaz Büro Amirliği ekipleri 19 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan E.K'yi aylar süren takibin ardından gözaltına aldı. Zanlının işlemlerinin tamamlanması ile birlikte tekrar adliyeye sevk edileceği öğrenilirken, diğer firari sanıkların yakalanması için çalışmaların sürdüğü bildirildi.

Bu haber 619 kez okundu.

Kocaeli'de kırmızı alarm!02 Eylül 2014 19:20
Gebze, Kandıra, Kartepe, Derince ve İzmit ilçelerindeki bazı hayvanlarda mavi dil hastalığı görülmesi üzerine karantina başlatıldı.
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...02 Eylül 2014 19:18
Diyarbakır'da F-16 savaş uçağı düştü. Kadın pilot yüzbaşı Burcu Arpacı, uçak düşmeden önce fırlatma sistemini kullanarak kurtuldu.
AK Parti MYK başladı02 Eylül 2014 19:17
AK Parti Merkez Karar Yürütme Kurulu (MYK), Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında ilk kez toplandı.
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir02 Eylül 2014 19:16
BM Gıda ve Tarım Örgütü, Ebola salgınının gıda krizine yol açabileceği uyarısında bulundu.
Mersin'de parti binasına kumar baskını02 Eylül 2014 18:45
Mersin'de polis ekipleri Güven Partisi'nin il binasına kumar baskını düzenledi.
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti02 Eylül 2014 18:44
Avrupalı Türk Demokratlar Birliği Genel Başkanı Çelik, Berlin'deki Mevlana Camisinin kundaklanmasıyla ilgili konuştu.
Ebola taşıyan adam panik yarattı02 Eylül 2014 18:43
Afrika’da artan Ebola tehlikesi bu kez virüs taşıyan bir adamın tedaviden kaçarak pazar yerine gelmesiyle korku yarattı.
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!02 Eylül 2014 18:26
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, atama bekleyen 40 bin öğrenci için tarih verdi.
5 gün boyunca yağmur var!02 Eylül 2014 18:07
Marmara'ya yağış geliyor. 5 gün boyunca yağmur var. Meteoroloji'ye göre 5 gün boyunca tüm Türkiye'de yağmur görülecek.
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı02 Eylül 2014 17:02
Türkiye savunma sanayisinin yılın 8 ayındaki ihracatı 1 milyar doları aşarken, bu dönemde en çok satış Amerika'ya yapıldı.
TİB: Sızan 12 ses kaydı 25 Aralık’tan02 Eylül 2014 16:54
25 Aralık Soruşturması sonrasında bazı telefon görüşmelerinin internette yayınlanması üzerine inceleme yapan Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı (TİB), 12 ses kaydının soruşturma dosyasından sızdırıldığını belirledi. TİB sızan kayıtları savcılığa bildirdi.
Suriyeli 100 bin kimsesiz çocuğa yardım02 Eylül 2014 16:42
İHH İnsani Yardım Vakfı, Suriye'deki saldırılarda ailesini kaybeden 100 bin Suriyeli kimsesiz çocuğa gıda başta olmak üzere kıyafet, barınma gibi çeşitli yardımlarda bulunuyor.
Kocaeli'de kırmızı alarm!
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı
Kuzey Irak'ta benzin 1.62 lira oldu
Galatasaray ve Fenerbahçe PFDK'da!
Mısır'da bombalı saldırı: 11 ölü
TİB: Sızan 12 ses kaydı 25 Aralık’tan
1 milyon kişi yerinden oldu!
Suriyeli 100 bin kimsesiz çocuğa yardım
Kocaeli'de 10 mahalle karantinada!
Kadir İnanır: "Aslanlar gibiyim"
AB Bakanı Bozkır: AB kapılarını açsa biz kapatırız
Mevsimsel gripler öldürücüdür
AK Parti'den Meclis'e olağanüstü çağrı!
Tepki çeken haber: Hz. Muhammed'in mezarı taşınacak
Dolar yeniden yükselişe geçti
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Telefon dolandırıcılığında son nokta
İspanya'da işsizlik tekrar yükselişte!
İstanbul uzantılı internet adresleri geliyor
İsrail kabinesinde işgal çatlağı
C.Başkanı Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
İngiltere bölünecek mi?
Eti güneş batmadan tüketin!
Darbe üstüne darbe yedi!
Dikkat! Sıcak havalarda artıyor
Türk yazılımcılardan müthiş uygulama
Hakemlere yüzde 90 zam!
İsrailli Bakan Ariel: Bizi Arap ülkeleri cesaretlendiriyor!
Cep telefonu görüşmeleri şifrelenebilecek
Milliler'e Sırp hakem
Almanya'dan İsrail işgaline tepki
Galatasaray 8 transfer yaptı
Almanya'dan İsrail işgaline tepki
Beşiktaş'tan 52.3 milyon Euroluk imza
Zincirleme kaza: 9 yaralı
Demba Ba kadro dışı!
Danimarka-Türkiye maçının hakemi belli oldu
Ateşkes Gazze'deki ablukayı hafifletmedi
Pandev'den Fenerbahçe mesajı!
Çocuğu okula yeni başlayacak aileler dikkat!
Evden çıkan 5 kamyon çöp şoke etti!
Kulüplerden "Passolig" açıklaması