Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kurtulan madenci verdiği mücadeleyi anlattı! Burkina Faso'da darbe oldu 28 Şubat mağdurlarından Fahri Memur tahliye oluyor! Hakan TunaYaseminler altında!
Hanımağa yakalandı
Hanımağa yakalandı
26 Ağustos 2008 Salı 16:20
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2014 Cuma 10:56
İzmir'de "Billur" otellerinin sahibi ile dostluk kuran kadın, evine çağırdığı otel işletmecisini 4 erkek arkadaşı ile birlikte gasp etti. Otel işletmecisini evinde kemikleri kırılana kadar döven zanlılar olaydan sonra kayıplara karıştı

Kesinleşmiş 19 yıl hapis cezası bulunan zanlılar arasında bulunan "Hanımağa" lakaplı gece kulubü işletmecisi E.K (39) polisin operasyonu sonucu yazlık bir mekanda tatildeyken kıskıvrak yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, 2006 yılında Balçova'da meydana gelen olayda,"Billur Otelin" sahibi Veli Billur ile arkadaşlık kuran E.K, sürekli otel işletmecisi ile gönül ilişkisi kurdu. Otel işletmecisi Veli Billur'un bir süre sonra güvenini kazanan E.K, Billur'u evine davet . Her şeyden habersiz daveti geri çevirmeyen Veli Billur, gittiği evde 4 erkekle karşılaşınca ne yapacağını şaşırdı. Veli Billur'dan zorla para isteyen zanlılar; H.A, M.A, R.A ve B.K, otel işletmecini eve hapsederek bir gün boyunca işkence yaptı. Billur'un ayak ve bacak kemiklerini kıran zanlılar daha sonra otel işletmecisini bir hastane bahçesine atarak kayıplara karıştı. Tedavisinin ardından Gasp Büro Amirliği'ne başvuran talihsiz vatandaş, bir eve kapatılarak kendisine zorla işkence yapıldığını ve gasp edildiğini iddia etti. İddialara üzerine gözaltına alınan Hanımağa lakaplı E.K ve beraberindeki 4 kişi ilk duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Konuyu değerlendiren mahkeme ardından ikinci duruşmada 5 kişi hakkında 19'ar yıl hapis cezası verdi. Zanlılardan M.A tutuklandıktan bir süre sonra kaldığı cezaevinden firar ederken, 8 aydır aranan R.A Bursa'da, B.K İzmir'de yakalandı. Yıllarca barlarda ve restoranlarda şarkıcılık yaptıktan sonra bir gece kulübünün işletmeciliğini yapan ve bu nedenle çevresinde "Hanımağa" olarak tanınan E.K'in yakalanması için çalışma sürdüren İnfaz Büro Amirliği ekipleri ise yaptıkları istihbari çalışma sonucunda "Hanımağa"nın Gümüldür'deki bir sahil kasabasında tatil yaptığını haber aldı. İhbar üzerine operasyon düzenleyen İnfaz Büro Amirliği ekipleri 19 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan E.K'yi aylar süren takibin ardından gözaltına aldı. Zanlının işlemlerinin tamamlanması ile birlikte tekrar adliyeye sevk edileceği öğrenilirken, diğer firari sanıkların yakalanması için çalışmaların sürdüğü bildirildi.

Bu haber 625 kez okundu.

Ocaklarda denetim Enerji Bakanlığı’na geçiyor31 Ekim 2014 11:42
18 maden işçisini yerin altında bırakan maden faciasının ardından, iş sağlığı ve güvenliği tekrar gündeme geldi.
Kurtulan madenci verdiği mücadeleyi anlattı!31 Ekim 2014 11:36
Ermenek ilçesindeki kömür ocağında suyu ilk fark eden ve arkadaşlarını uyaran Mesut Öner'in hayatta kalmak için verdiği mücadelenin anlatımı, adeta tüyleri ürpertiyor.
Görmez "evlad-ı fatihana" kız verdi31 Ekim 2014 11:29
Diyanet İşleri Başkanı Görmez'in 26 Ekim'de Ankara'da dünya evine giren kızı Müberra Görmez ile damat Nedim Emin için, damadın memleketi Makedonya'da düğün yapıldı.
O madeni 2 yıl önce de su basmış31 Ekim 2014 11:28
Karaman'ın Ermenek ilçesinde su baskını nedeniyle 18 işçinin mahsur kaldığı maden ocağında, 2 yıl önce de bir galerinin su aldığı belirtildi.
17 Kasım'da İstanbul'da 'deprem' olacak31 Ekim 2014 11:27
'Türkiye Afet Müdahale Planı' ilk kez İstanbul'da test edilecek. Senaryoya göre İstanbul merkezli bir deprem meydana gelecek.
Derbide gol yükünü yabancılar çekiyor!31 Ekim 2014 11:24
Spor Toto Süper Lig'de Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında 2 Kasım Pazar günü yapılacak derbi öncesi iki takım arasında oynanan son maçlarda gollerin büyük bölümü yabancı oyunculardan geldi.
Burkina Faso'da darbe oldu31 Ekim 2014 11:22
Batı Afrika ülkesi Burkina Faso'da ordu yönetime el koydu. 27 yıldan beri iktidarda bulunan Devlet Başkanı Compaoré yönetimi sona erdi.
Abana karayolu'nda heyelan31 Ekim 2014 11:10
Kastamonu'nun İnebolu ilçesinde meydana gelen heyelan nedeniyle Abana karayolunda ulaşım, tek şeritten sağlanıyor.
Otomobillerde bu özellik zorunlu oluyor31 Ekim 2014 11:00
Avrupa Birliği (AB) ülkelerinde trafiğe girecek yeni araçlarda 1 Kasım 2014 tarihinden itibaren Lastik Basınç Kontrol Sistemi (RDKS) zorunlu oluyor.
Kendi kalelerine 5 gol attılar31 Ekim 2014 10:59
Endonezya’da yarı finalde mafyanın takımına rakip olmak istemeyen Sleman ve Semerang’lı futbolcular, birbirlerine değil, kendi kendilerine gol attıkları için ligden atıldı.
Asker kaza kurşunuyla şehit oldu31 Ekim 2014 10:55
Elazığ’ın Kovancılar ilçesi Okçular Karakolu'nda görevli er, doldur-boşalt işlemi sırasında arkadaşının ateş alan silahından seken kurşunun isabet etmesi sonucu şehit oldu.
2 ton bozulmuş mısırı vatandaşa yedireceklerdi31 Ekim 2014 10:53
Ankara'da İl ve İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü denetim ekiplerinin titiz çalışmaları sonuç veriyor. Yapılan denetimlerde tüketime sunulmayı bekleyen yaklaşık 2 ton bozulmuş dane mısırın piyasaya sürülmesi önlendi.
Ocaklarda denetim Enerji Bakanlığı’na geçiyor
Trabzonspor'dan Galatasaray'a çifte transfer çalımı!
Kurtulan madenci verdiği mücadeleyi anlattı!
Günde 1 milyon dolar harcasa bile...
Görmez "evlad-ı fatihana" kız verdi
O madeni 2 yıl önce de su basmış
Sertab Erener'e en büyük destek Mithatcan'dan
17 Kasım'da İstanbul'da 'deprem' olacak
‘Sony’i PS 4 kurtardı’
Gülşen: Atatürk'ün kızı olmak isterim
Derbide gol yükünü yabancılar çekiyor!
Kocaman eski öğrencisini resmen istedi!
Burkina Faso'da darbe oldu
Rakip eksik diye onlar da eksik çıktılar!
Abana karayolu'nda heyelan
3 bin öğrenci bitkilerle buluştu
Rusya ve Ukrayna mutabakat sağladı
'Galatasaray taraftarı da beni istiyor'
Otomobillerde bu özellik zorunlu oluyor
Türkiyeli 14 yaşındaki çocuğa IŞİD gözaltısı!
Kendi kalelerine 5 gol attılar
THK gözaltıları adliyeye sevk edildi
Borsa 1,5 ayın en yüksek seviyesinde
Kosova'nın eğitimine TİKA'dan destek
Asker kaza kurşunuyla şehit oldu
2 ton bozulmuş mısırı vatandaşa yedireceklerdi
LASİD'den kış lastiği uyarısı
Yönetmen Ceylan ABD'de fotoğraf sergisi açtı
Dev platform boğazdan geçiyor
28 Şubat mağdurlarından Fahri Memur tahliye oluyor!
FİFA’dan Kırım özrü
Otomobile taş attı, 80 bin lirayı çaldı
iPhone'un şoke eden özelliği
Alves'in yerine Fransız yıldız
Windows 7 tarih oluyor
Prandelli Sabri için kararını verdi
Göz tansiyonuna dikkat
Dev platform boğazdan geçiyor
Obama'dan Arakan telefonu
Görebilmesi için 4 bin lira gerekli!
Krizde milyarderler 2'ye katlandı
Merkez Bankası eflasyon tahminini açıkladı
Burkina Faso'da olağanüstü hal kaldırıldı
Demba Ba: Sow'u susturmak için her şeyi yapacağım
Zeybekci: Piyasanın önünden gitmek lazım
İsrail'den Mescid-i Aksa'ya yaş sınırlaması
Murat Yıldırım lösemili çocuklara umut verdi
Kastamonu'da anaokul öğrencisi öğretmeniyle birlikte öldü
Suriyeli çocuklar için Bilim Şenliği düzenlendi
Demet Akalın: Okan'ın yaptığı ayıp değil mi