Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan'dan Hakan Şükür'e sert tepki! İl il bayram namazı saatleri CHP'de iftar kavgası! Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
Hanımağa yakalandı
Hanımağa yakalandı
26 Ağustos 2008 Salı 16:20
Güncellenme Tarihi 27 Temmuz 2014 Pazar 12:30
İzmir'de "Billur" otellerinin sahibi ile dostluk kuran kadın, evine çağırdığı otel işletmecisini 4 erkek arkadaşı ile birlikte gasp etti. Otel işletmecisini evinde kemikleri kırılana kadar döven zanlılar olaydan sonra kayıplara karıştı

Kesinleşmiş 19 yıl hapis cezası bulunan zanlılar arasında bulunan "Hanımağa" lakaplı gece kulubü işletmecisi E.K (39) polisin operasyonu sonucu yazlık bir mekanda tatildeyken kıskıvrak yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, 2006 yılında Balçova'da meydana gelen olayda,"Billur Otelin" sahibi Veli Billur ile arkadaşlık kuran E.K, sürekli otel işletmecisi ile gönül ilişkisi kurdu. Otel işletmecisi Veli Billur'un bir süre sonra güvenini kazanan E.K, Billur'u evine davet . Her şeyden habersiz daveti geri çevirmeyen Veli Billur, gittiği evde 4 erkekle karşılaşınca ne yapacağını şaşırdı. Veli Billur'dan zorla para isteyen zanlılar; H.A, M.A, R.A ve B.K, otel işletmecini eve hapsederek bir gün boyunca işkence yaptı. Billur'un ayak ve bacak kemiklerini kıran zanlılar daha sonra otel işletmecisini bir hastane bahçesine atarak kayıplara karıştı. Tedavisinin ardından Gasp Büro Amirliği'ne başvuran talihsiz vatandaş, bir eve kapatılarak kendisine zorla işkence yapıldığını ve gasp edildiğini iddia etti. İddialara üzerine gözaltına alınan Hanımağa lakaplı E.K ve beraberindeki 4 kişi ilk duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Konuyu değerlendiren mahkeme ardından ikinci duruşmada 5 kişi hakkında 19'ar yıl hapis cezası verdi. Zanlılardan M.A tutuklandıktan bir süre sonra kaldığı cezaevinden firar ederken, 8 aydır aranan R.A Bursa'da, B.K İzmir'de yakalandı. Yıllarca barlarda ve restoranlarda şarkıcılık yaptıktan sonra bir gece kulübünün işletmeciliğini yapan ve bu nedenle çevresinde "Hanımağa" olarak tanınan E.K'in yakalanması için çalışma sürdüren İnfaz Büro Amirliği ekipleri ise yaptıkları istihbari çalışma sonucunda "Hanımağa"nın Gümüldür'deki bir sahil kasabasında tatil yaptığını haber aldı. İhbar üzerine operasyon düzenleyen İnfaz Büro Amirliği ekipleri 19 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan E.K'yi aylar süren takibin ardından gözaltına aldı. Zanlının işlemlerinin tamamlanması ile birlikte tekrar adliyeye sevk edileceği öğrenilirken, diğer firari sanıkların yakalanması için çalışmaların sürdüğü bildirildi.

Bu haber 617 kez okundu.

Erdoğan: Bedelli askerlik gündeme gelebilir!28 Temmuz 2014 00:25
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Kanal 7'de "İskele Sancak Özel" programında, Ankara Temsilcisi Mehmet Acet’in sorularını yanıtladı.
Erdoğan'dan Hakan Şükür'e sert tepki!28 Temmuz 2014 00:16
Erdoğan, gözaltına alınan polislerin sorguları esnasında orada fotoğraf çektirmenin suç olduğunu belirtti, bunun yargıya müdahele anlamına geldiğinin altını çizdi.
İl il bayram namazı saatleri27 Temmuz 2014 23:53
Ramazan bayramı saatleri belli oldu.
Erdoğan, son anketin sonuçlarını açıkladı!27 Temmuz 2014 23:41
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, son yapılan anketin sonuçlarını açıkladı...
Paralel örgütten MHP'li vekile şantaj!27 Temmuz 2014 23:26
Paralel örgüt tarafından MHP Milletvekili Özcan Yeniçeri’ye, "elimizde ses kaydınız var" şeklinde şantaj yapıldığı ortaya çıktı.
CHP'de iftar kavgası!27 Temmuz 2014 23:12
CHP Tekirdağ İl Başkanı Recep Palabıyık, Sakarya Milletvekili Engin Özkoç’u kendisini ve örgütü hedef alarak küfrettiği iddiasıyla CHP Genel Merkezine şikayet etti. Engin Özkoç, iddiayı yalanlarken, "Organizasyonla ilgili tartışma oldu ama sonra hallettik" dedi.
Türk F-16'lar havalandı!27 Temmuz 2014 23:10
Genelkurmay, Suriye'ye ait bir helikopterin Türkiye sınırına yaklaşması üzerine 6 adet F-16'yı bölgeye gönderdiğini duyurdu.
Genç kürekçilerden önemli başarı!27 Temmuz 2014 22:56
talya'da düzenlenen 23 Yaş Altı Dünya Kürek Şampiyonası'nda mücadele eden Enes Kuşku gümüş madalya kazanırken, milli takımlar ise ağır kilo 2 tekte dünya dördüncüsü, hafif kilo 4 tek karmada ise dünya altıncısı oldu
Bayramda hava nasıl olacak?27 Temmuz 2014 22:56
Ramazan Bayramı süresince hava sıcaklıkları ülke genelinde mevsim normallerinde seyredecek.
Ülker dev firmayı satın alıyor27 Temmuz 2014 22:50
Ülker'in çatı şirketi Yıldız Holding, Obaçay'da Alman ortağı Milford ile yollarını ayırıyor
Yonca Evcimik'ten 'Gezi' provokasyonu itirafı: Hepsi sarhoştu!27 Temmuz 2014 22:06
Gezici vandalların eleştirilerinin odağında olan Yonca Evcimik, “Odakule’nin ordaki barlarda insanlar içki içiyorlardı. İstiklal Caddesi’nde öbek öbek ateş yakmışlardı, sağlı sollu yolun kenarında aşağı yukarı bir metreye yakın bira şişeleri istif yapılmıştı.” dedi.
Dilmen'in ağabeyi, kalp krizi geçirdi27 Temmuz 2014 21:47