Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İşte Mancini'nin yeni takımı! Erdoğan'dan sürpriz ziyaret Sahte damadın ifadesi şaşkına çevirdi! Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Hanımağa yakalandı
Hanımağa yakalandı
26 Ağustos 2008 Salı 16:20
Güncellenme Tarihi 22 Eylül 2014 Pazartesi 14:44
İzmir'de "Billur" otellerinin sahibi ile dostluk kuran kadın, evine çağırdığı otel işletmecisini 4 erkek arkadaşı ile birlikte gasp etti. Otel işletmecisini evinde kemikleri kırılana kadar döven zanlılar olaydan sonra kayıplara karıştı

Kesinleşmiş 19 yıl hapis cezası bulunan zanlılar arasında bulunan "Hanımağa" lakaplı gece kulubü işletmecisi E.K (39) polisin operasyonu sonucu yazlık bir mekanda tatildeyken kıskıvrak yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, 2006 yılında Balçova'da meydana gelen olayda,"Billur Otelin" sahibi Veli Billur ile arkadaşlık kuran E.K, sürekli otel işletmecisi ile gönül ilişkisi kurdu. Otel işletmecisi Veli Billur'un bir süre sonra güvenini kazanan E.K, Billur'u evine davet . Her şeyden habersiz daveti geri çevirmeyen Veli Billur, gittiği evde 4 erkekle karşılaşınca ne yapacağını şaşırdı. Veli Billur'dan zorla para isteyen zanlılar; H.A, M.A, R.A ve B.K, otel işletmecini eve hapsederek bir gün boyunca işkence yaptı. Billur'un ayak ve bacak kemiklerini kıran zanlılar daha sonra otel işletmecisini bir hastane bahçesine atarak kayıplara karıştı. Tedavisinin ardından Gasp Büro Amirliği'ne başvuran talihsiz vatandaş, bir eve kapatılarak kendisine zorla işkence yapıldığını ve gasp edildiğini iddia etti. İddialara üzerine gözaltına alınan Hanımağa lakaplı E.K ve beraberindeki 4 kişi ilk duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Konuyu değerlendiren mahkeme ardından ikinci duruşmada 5 kişi hakkında 19'ar yıl hapis cezası verdi. Zanlılardan M.A tutuklandıktan bir süre sonra kaldığı cezaevinden firar ederken, 8 aydır aranan R.A Bursa'da, B.K İzmir'de yakalandı. Yıllarca barlarda ve restoranlarda şarkıcılık yaptıktan sonra bir gece kulübünün işletmeciliğini yapan ve bu nedenle çevresinde "Hanımağa" olarak tanınan E.K'in yakalanması için çalışma sürdüren İnfaz Büro Amirliği ekipleri ise yaptıkları istihbari çalışma sonucunda "Hanımağa"nın Gümüldür'deki bir sahil kasabasında tatil yaptığını haber aldı. İhbar üzerine operasyon düzenleyen İnfaz Büro Amirliği ekipleri 19 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan E.K'yi aylar süren takibin ardından gözaltına aldı. Zanlının işlemlerinin tamamlanması ile birlikte tekrar adliyeye sevk edileceği öğrenilirken, diğer firari sanıkların yakalanması için çalışmaların sürdüğü bildirildi.

Bu haber 620 kez okundu.

Beyoğlu'nda silah sesleri! Ortalık karıştı22 Eylül 2014 15:09
Beyoğlu Halıcıoğlu'nda duyulan silah sesleri polisi harekete geçirdi. Polis ekipleri şüphelendikleri bir otomobili durdurarak, uzun süre ama yaptı.
Kore gazisi kansere yenik düştü22 Eylül 2014 14:58
Kahramanmaraş'ta 3 gün önce kanser teşhisi konulan ve tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitiren 87 yaşındaki Kore gazisi Şerafettin Öztürk, törenle son yolculuğuna uğurlandı.
Antalya'da feci kaza22 Eylül 2014 14:57
Alanya’dan Manavgat istikametine giden otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu takla atarak yolun sağında park halindeki kamyonun arka tekerine çarparak durdu.
Erdoğan'dan sürpriz ziyaret22 Eylül 2014 14:55
Cumhurbaşkanı Erdoğan New York'ta üç ayrı dinin temsilcileriyle bir araya gelecek.
Mehmetçik sığınmacılara yardım elini uzattı22 Eylül 2014 14:54
Genelkurmay Başkanlığı, ülkelerindeki çatışmalardan kaçarak Türkiye'ye sığınan Suriyelilere yapılan yardım ve destek faaliyetlerine ilişkin fotoğrafları yayımladı.
Sınırda hareketlilik sürüyor22 Eylül 2014 14:50
Bir yanda YPG safında IŞİD'le savaşmak için çıkanlar, bir yandan ise çatışmalardan kaçmak için Türkiye'ye sığınanlar Suriye sınırında büyük bir hareketliliğe sebep oluyor.
Palamut fiyatları borsayı aratmıyor22 Eylül 2014 14:50
Palamut fiyatında, denizdeki hava koşullarına göre ani düşüş veya yükseliş yaşanıyor.
5 kişilik ailesi bir anda 75 kişi oldu!22 Eylül 2014 14:45
Suruç'un Çengelli köyünde 5 kişilik ailesi ile yaşayan Osman Eşiyok'un evindeki insan sayısı bir anda 75 kişiye yükseldi. İşte o ilginç olayın detayı...
Bakanlar Kurulu toplantısı başladı22 Eylül 2014 14:45
Bakanlar Kurulu toplandı.
İstanbul itfaiyesi 300 yaşında22 Eylül 2014 14:43
İstanbul İtfaiyesi'nin kuruluşunun 300'üncü yıldönümü ve "İtfaiye Haftası" etkinlikleri, Taksim'de - Cumhuriyet Anıtı'na çelenk konulmasıyla başladı.
Türk Havacılık kargo şirketlerinin gözü Dubai'de.22 Eylül 2014 14:40
Dubai’de yapılacak havacılık ve lojistik üssü projesi Türk şirketlerinin takibinde. Projenin büyüklüğü 32 milyar doları buluyor.
İşte üst geçit faciasının faturası!22 Eylül 2014 14:38
İstanbul Avcılar'daki üst geçit kazasında sigorta şirketi yaklaşık 320 bin lira tazminat verecek.