Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Fikret Orman transferi duyurdu! DDKD'nin önemli ismi Ömer Çetin vefat etti Muazzez Ersoy'dan Erdoğan çiftine gül Aslan DeğirmenciDavutoğlu Hoca küresel mücadelede yalnız değil!
Hanımağa yakalandı
Hanımağa yakalandı
26 Ağustos 2008 Salı 16:20
Güncellenme Tarihi 30 Ağustos 2014 Cumartesi 16:46
İzmir'de "Billur" otellerinin sahibi ile dostluk kuran kadın, evine çağırdığı otel işletmecisini 4 erkek arkadaşı ile birlikte gasp etti. Otel işletmecisini evinde kemikleri kırılana kadar döven zanlılar olaydan sonra kayıplara karıştı

Kesinleşmiş 19 yıl hapis cezası bulunan zanlılar arasında bulunan "Hanımağa" lakaplı gece kulubü işletmecisi E.K (39) polisin operasyonu sonucu yazlık bir mekanda tatildeyken kıskıvrak yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, 2006 yılında Balçova'da meydana gelen olayda,"Billur Otelin" sahibi Veli Billur ile arkadaşlık kuran E.K, sürekli otel işletmecisi ile gönül ilişkisi kurdu. Otel işletmecisi Veli Billur'un bir süre sonra güvenini kazanan E.K, Billur'u evine davet . Her şeyden habersiz daveti geri çevirmeyen Veli Billur, gittiği evde 4 erkekle karşılaşınca ne yapacağını şaşırdı. Veli Billur'dan zorla para isteyen zanlılar; H.A, M.A, R.A ve B.K, otel işletmecini eve hapsederek bir gün boyunca işkence yaptı. Billur'un ayak ve bacak kemiklerini kıran zanlılar daha sonra otel işletmecisini bir hastane bahçesine atarak kayıplara karıştı. Tedavisinin ardından Gasp Büro Amirliği'ne başvuran talihsiz vatandaş, bir eve kapatılarak kendisine zorla işkence yapıldığını ve gasp edildiğini iddia etti. İddialara üzerine gözaltına alınan Hanımağa lakaplı E.K ve beraberindeki 4 kişi ilk duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Konuyu değerlendiren mahkeme ardından ikinci duruşmada 5 kişi hakkında 19'ar yıl hapis cezası verdi. Zanlılardan M.A tutuklandıktan bir süre sonra kaldığı cezaevinden firar ederken, 8 aydır aranan R.A Bursa'da, B.K İzmir'de yakalandı. Yıllarca barlarda ve restoranlarda şarkıcılık yaptıktan sonra bir gece kulübünün işletmeciliğini yapan ve bu nedenle çevresinde "Hanımağa" olarak tanınan E.K'in yakalanması için çalışma sürdüren İnfaz Büro Amirliği ekipleri ise yaptıkları istihbari çalışma sonucunda "Hanımağa"nın Gümüldür'deki bir sahil kasabasında tatil yaptığını haber aldı. İhbar üzerine operasyon düzenleyen İnfaz Büro Amirliği ekipleri 19 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan E.K'yi aylar süren takibin ardından gözaltına aldı. Zanlının işlemlerinin tamamlanması ile birlikte tekrar adliyeye sevk edileceği öğrenilirken, diğer firari sanıkların yakalanması için çalışmaların sürdüğü bildirildi.

Bu haber 618 kez okundu.

DDKD'nin önemli ismi Ömer Çetin vefat etti30 Ağustos 2014 23:19
Kürt sorununun silahla çözülmesine karşı olan ve bu yönde büyük çalışmalar yapan DDKD'nin kurucu Genel Sekreteri Ömer Çetin hayata gözlerini yumdu.
Org. Özel'den çözüm süreci ve beddeli açıklaması30 Ağustos 2014 21:49
Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel, Çankaya Köşkü'nde verilen 30 Ağustos Resepsiyonu'nda önemli açıklamalarda bulundu.
Havalimanı'nda sistem çöktü!30 Ağustos 2014 20:53
Antalya Havalimanı'nda bagaj sistemi arızalandı, yolcular uzun kuyruklar oluşturdu.
Dikkat! Bu illerde elektrik kesintisi bekleniyor30 Ağustos 2014 19:59
Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş, 2 Eylül 2014 tarihinde Ankara, Bartın, Çankırı, Zonguldak ve Karabük’te bazı yerlere elektrik verilemeyeceğini açıkladı.
Cinsel taciz davasında sanığın 811 yıl hapis istendi30 Ağustos 2014 19:43
Cinsel taciz davasında sanığın 811 yıl hapsi istendi
Erbakan Vakfı'ndan Baransu'ya tokat gibi cevap!30 Ağustos 2014 16:24
Dün paylaştığı bir tweette Erbakan'a hakaret niteliğinde sözler söyleyen Mehmet Baransu'ya en sert tepki, Fatih Erbakan'ın genel başkanı olduğu Erbakan Vakfı'nın İstanbul Şube Başkanı'ndan geldi.
Davutoğlu, Yargıtay'daki törene katılmayacak30 Ağustos 2014 16:11
Adli Yıl Açılış törenine Başbakan Davutoğlu'nun Bakanlar Kurulu toplantısı nedeniyle katılamayacağı açıklandı.
Meteoroloji'den uyarı: Fırtına yaklaşıyor30 Ağustos 2014 16:07
Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nden alınan tahminlere göre, Marmara ve Ege'de fırtına bekleniyor.
Başkandan 'hayalet' açıklaması30 Ağustos 2014 16:07
Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, belediye binasında yaşandığı iddia edilen hayalet olayıyla ilgili konuştu.
Malatya'da trafik kazası: 4 yaralı30 Ağustos 2014 15:39
Malatya'nın Darende ilçesinde meydana gelen trafik kazasında biri polis memuru 4 kişi yaralandı.
Askerlikte köklü değişiklik!30 Ağustos 2014 15:37
Askerlerin nöbet tutma esaslarını yeniden belirledi. Nöbette oturma, yaslanma gibi yasak olan hareketler komutan tarafından belirlenecek.
İDO, akşam seferlerini de iptal etti30 Ağustos 2014 15:25
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), olumsuz hava koşulları nedeniyle öğleden sonraki seferlerini de iptal etti.
Mısır'dan davet bekliyoruz
'Bu sahada maç oynatılmaz'
Fikret Orman transferi duyurdu!
Kılıçdaroğlu İstanbul'da kutlamalara katıldı
Gazze'de tarım sektöründe maddi zarar büyük
34 IŞİD militanı öldürüldü
DDKD'nin önemli ismi Ömer Çetin vefat etti
Çankaya resepsiyonunun şanslı muhtarları
İstanbul derbisinde galip çıkmadı
Erdoğan Yemen Türkü'sünü söyledi
Şenol Güneş isyan etti!
Kartal yüksekten uçtu
İlklerin resepsiyonu
Fenerbahçe: Volkan Demirel'e linç kampanyası uygulanıyor
Org. Özel'den çözüm süreci ve beddeli açıklaması
Tunus'ta 38 ceset kıyıya vurdu
Muazzez Ersoy'dan Erdoğan çiftine gül
Havalimanı'nda sistem çöktü!
Esed'den varil bombalı saldırı: 11 ölü
Bursaspor 0 - 2 Galatasaray
Doğan grubu resepsiyona tam kadro katıldı
Trabzon'dan bir bomba transfer daha
'MİT de Almanları dinlemeli'
Dikkat! Bu illerde elektrik kesintisi bekleniyor
Irak'ta IŞİD'in son kalesine harekat
Kılıçdaroğlu park açtı
Baroni: İtalya neden olmasın?
Türkiye ile ilişkilerimiz daha da iyi olacak
Brüksel'de kritik AB toplantısı
"Küçük enişte" son yolculuğuna uğurlandı
Cinsel taciz davasında sanığın 811 yıl hapis istendi
Yıkılan Gazze'nin onarılması 20 yıl sürecek
Suriye'den Lübnan'a hava saldırısı
Milli takımımızdan muhteşem geri dönüş
Ertuğrul Özkök'ten yeni kabineye övgüler
Volkan Demirel'e bir şok daha!
Emre Belözoğlu: Herkes bilsin ki...
Erdoğan'a İstanbul'da sürpriz karşılama
iPhone 6 üç renk seçeneğiyle satışa sunulacak
MSN Messenger devri tamamen bitiyor
Hüsnü Şenlendirici kavga etti
'Dünyanın en iyi 10 numaralarından biriyim'
Kurtulmuş da görevini o isme devretti
Milyon dolarlık skandal!
Davutoğlu, Yargıtay Başkanı'nı kabul etti
Demba Ba'nın futbol hayatı tehlikede!
İnternetten ucuz tatil alırken dikkat
Rusya'dan askeri operasyon yalanlaması
Arsenal, Galatasaray'ın yıldızı için geliyor!
Van Gaal'e bir şok daha!
Azerbaycan'dan ABD'ye sert çıkış
Ünlü sanatçımızı kaybettik
CHP'li belediyeden şaşırtan mesaj
Erbakan Vakfı'ndan Baransu'ya tokat gibi cevap!
Davutoğlu, Yargıtay'daki törene katılmayacak
Tarkan'ın günlük kazancı dudak uçuklattı
Zor da olsa Hırvatistan!
Maymunlardan dondurma keyfi
Ronaldo: Tek dostum Ferguson
Başkandan 'hayalet' açıklaması
Meteoroloji'den uyarı: Fırtına yaklaşıyor
Malatya'da trafik kazası: 4 yaralı
Askerlikte köklü değişiklik!
Alex'ten büyük vefa! Yine unutmadı
Civcivlerde büyük tehlike
İDO, akşam seferlerini de iptal etti
Balıkçılar bu akşam 'vira bismillah' diyecek