Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Cemaat sosyal bir tiranlıktır! Nuh Gönültaş Türkiye'ye döndü mü? Dumanlı’dan Emniyet çıkışı şov! Prof. Dr. Erol GökaDeğerler eğitimi ve Müslümanlar
Hanımağa yakalandı
Hanımağa yakalandı
26 Ağustos 2008 Salı 16:20
Güncellenme Tarihi 18 Aralık 2014 Perşembe 12:37
İzmir'de "Billur" otellerinin sahibi ile dostluk kuran kadın, evine çağırdığı otel işletmecisini 4 erkek arkadaşı ile birlikte gasp etti. Otel işletmecisini evinde kemikleri kırılana kadar döven zanlılar olaydan sonra kayıplara karıştı

Kesinleşmiş 19 yıl hapis cezası bulunan zanlılar arasında bulunan "Hanımağa" lakaplı gece kulubü işletmecisi E.K (39) polisin operasyonu sonucu yazlık bir mekanda tatildeyken kıskıvrak yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, 2006 yılında Balçova'da meydana gelen olayda,"Billur Otelin" sahibi Veli Billur ile arkadaşlık kuran E.K, sürekli otel işletmecisi ile gönül ilişkisi kurdu. Otel işletmecisi Veli Billur'un bir süre sonra güvenini kazanan E.K, Billur'u evine davet . Her şeyden habersiz daveti geri çevirmeyen Veli Billur, gittiği evde 4 erkekle karşılaşınca ne yapacağını şaşırdı. Veli Billur'dan zorla para isteyen zanlılar; H.A, M.A, R.A ve B.K, otel işletmecini eve hapsederek bir gün boyunca işkence yaptı. Billur'un ayak ve bacak kemiklerini kıran zanlılar daha sonra otel işletmecisini bir hastane bahçesine atarak kayıplara karıştı. Tedavisinin ardından Gasp Büro Amirliği'ne başvuran talihsiz vatandaş, bir eve kapatılarak kendisine zorla işkence yapıldığını ve gasp edildiğini iddia etti. İddialara üzerine gözaltına alınan Hanımağa lakaplı E.K ve beraberindeki 4 kişi ilk duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Konuyu değerlendiren mahkeme ardından ikinci duruşmada 5 kişi hakkında 19'ar yıl hapis cezası verdi. Zanlılardan M.A tutuklandıktan bir süre sonra kaldığı cezaevinden firar ederken, 8 aydır aranan R.A Bursa'da, B.K İzmir'de yakalandı. Yıllarca barlarda ve restoranlarda şarkıcılık yaptıktan sonra bir gece kulübünün işletmeciliğini yapan ve bu nedenle çevresinde "Hanımağa" olarak tanınan E.K'in yakalanması için çalışma sürdüren İnfaz Büro Amirliği ekipleri ise yaptıkları istihbari çalışma sonucunda "Hanımağa"nın Gümüldür'deki bir sahil kasabasında tatil yaptığını haber aldı. İhbar üzerine operasyon düzenleyen İnfaz Büro Amirliği ekipleri 19 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan E.K'yi aylar süren takibin ardından gözaltına aldı. Zanlının işlemlerinin tamamlanması ile birlikte tekrar adliyeye sevk edileceği öğrenilirken, diğer firari sanıkların yakalanması için çalışmaların sürdüğü bildirildi.

Bu haber 627 kez okundu.

"Dünyanın en pahalı bitkisi" millileştirildi18 Aralık 2014 13:18
Kozmetik, ilaç, gıda gibi birçok alanda kullanılabilen safranın Türkiye'deki çeşidi, Eskişehir'deki GKTAEM çalışmaları sonucu dünyada bu alanda tescili sağlanan ilk alt tür oldu.
Online alışverişte 'Akıl'landık18 Aralık 2014 12:33
Kliksa.com'un açıkladığı bilgilere göre 2014 yılında online alışverişte en çok akıllı telefon alındı.
Dumanlı'ya silahlı örgüt suçlaması18 Aralık 2014 12:31
Paralel örgütün medya ayağına yapılan operasyonda tutuklanması istemiyle mahkemeye sevk edilen Ekrem Dumanlı, "Silahlı terör örgütü kurmak ve yönetmek"le suçalndı.
19 yaşındaki gencin cesedi trafoda bulundu!18 Aralık 2014 12:26
Adana'da 19 yaşındaki bir gencin cesedi okulun bitişiğindeki trafoda bulundu.
Doğu'da en soğuk il -9'la Ardahan18 Aralık 2014 12:25
Doğu Anadolu Bölgesi'nde gece en düşük hava sıcaklığı sıfırın altında 9 dereceyle Ardahan'da ölçüldü.
Dumanlı'nın avukatları polislerle tartıştı!18 Aralık 2014 12:15
14 Aralık'ta gerçekleşen paralel yapı operasyonunda gözaltına alınan Ekrem Dumanlı ve Hidayet Karaca Çağlayan Adliyesinde ifade veriyor.
Hayatının maçına 'hırsız' engeli18 Aralık 2014 12:15
İngiliz boksör Anthony Crolla, komşusunun evine hırsızlık için giren kişileri yakalamaya çalışırken, kafasına aldığı darbenin ardından yaralanarak hastaneye kaldırıldı.
Bonzai bu sefer trafoda öldürdü18 Aralık 2014 12:05
Adana'da eroin bağımlısı olduğu ve son zamanlarda bonzai kullandığı iddia edilen genç, uyuşturucu almak için girdiği trafoda elektrik akımına kapılarak hayatını kaybetti.
4 teröriste ağırlaştırılmış müebbet talebi18 Aralık 2014 12:03
Diyarbakır'ın Lice ilçesinde 2 uzman çavuşun kaçırılmasıyla ilgili biri tutuklu 4 terör örgütü mensubu hakkında ağırlaştırılmış müebbet hapis istemiyle dava açıldı.
Hırsızı içtiği çay yakalattı18 Aralık 2014 11:39
Adana'da bağış ve bahşiş kutularını çalan 21 yaşındaki Rojhad Önder, bir işyerinde çay içtiği bardakta bıraktığı parmak izinin incelenmesi sonucu yakalandı.
Maden ve inşaat denetimine taze kan18 Aralık 2014 11:28
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İş Teftiş Kurulu Başkanlığı 50 maden mühendisi, 25 inşaat mühendisi ve 25 sosyal branştan olmak üzere 100 iş müfettişi yardımcısı alacak.
Kablosuz modem kullanıcıları dikkat!18 Aralık 2014 11:23
ZyXEL Türkiye İş geliştirme ve Ürün Müdürü Şamil Doğan, güvenli İnternet kullanımına dair ipuçlarını açıkladı.
"Dünyanın en pahalı bitkisi" millileştirildi
Irak'ın ödeyeceği tazminat ertelendi
Her üç kişiden biri tehdit altında
Tıbbi ürünlere 'soğuk zincir' uyarısı
Sinan Bolat Portekiz'i karıştırdı!
Çocuk gelişimi için doğru oyuncak şart
Davutoğlu 7 maddelik 2. paketi açıkladı
FED'in 'sabrı' doların ateşini düşürdü
Online alışverişte 'Akıl'landık
Dumanlı'ya silahlı örgüt suçlaması