Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Avcı'dan önemli 'öğretmen atamaları' açıklaması! Bu maç yıllarca unutulmayacak! İşte Türk askerinin Peşmergeyi eğittiği kamp Prof. Dr. Erol GökaKimlik ve demokrasi
Hanımağa yakalandı
Hanımağa yakalandı
26 Ağustos 2008 Salı 16:20
Güncellenme Tarihi 21 Kasım 2014 Cuma 17:20
İzmir'de "Billur" otellerinin sahibi ile dostluk kuran kadın, evine çağırdığı otel işletmecisini 4 erkek arkadaşı ile birlikte gasp etti. Otel işletmecisini evinde kemikleri kırılana kadar döven zanlılar olaydan sonra kayıplara karıştı

Kesinleşmiş 19 yıl hapis cezası bulunan zanlılar arasında bulunan "Hanımağa" lakaplı gece kulubü işletmecisi E.K (39) polisin operasyonu sonucu yazlık bir mekanda tatildeyken kıskıvrak yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, 2006 yılında Balçova'da meydana gelen olayda,"Billur Otelin" sahibi Veli Billur ile arkadaşlık kuran E.K, sürekli otel işletmecisi ile gönül ilişkisi kurdu. Otel işletmecisi Veli Billur'un bir süre sonra güvenini kazanan E.K, Billur'u evine davet . Her şeyden habersiz daveti geri çevirmeyen Veli Billur, gittiği evde 4 erkekle karşılaşınca ne yapacağını şaşırdı. Veli Billur'dan zorla para isteyen zanlılar; H.A, M.A, R.A ve B.K, otel işletmecini eve hapsederek bir gün boyunca işkence yaptı. Billur'un ayak ve bacak kemiklerini kıran zanlılar daha sonra otel işletmecisini bir hastane bahçesine atarak kayıplara karıştı. Tedavisinin ardından Gasp Büro Amirliği'ne başvuran talihsiz vatandaş, bir eve kapatılarak kendisine zorla işkence yapıldığını ve gasp edildiğini iddia etti. İddialara üzerine gözaltına alınan Hanımağa lakaplı E.K ve beraberindeki 4 kişi ilk duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Konuyu değerlendiren mahkeme ardından ikinci duruşmada 5 kişi hakkında 19'ar yıl hapis cezası verdi. Zanlılardan M.A tutuklandıktan bir süre sonra kaldığı cezaevinden firar ederken, 8 aydır aranan R.A Bursa'da, B.K İzmir'de yakalandı. Yıllarca barlarda ve restoranlarda şarkıcılık yaptıktan sonra bir gece kulübünün işletmeciliğini yapan ve bu nedenle çevresinde "Hanımağa" olarak tanınan E.K'in yakalanması için çalışma sürdüren İnfaz Büro Amirliği ekipleri ise yaptıkları istihbari çalışma sonucunda "Hanımağa"nın Gümüldür'deki bir sahil kasabasında tatil yaptığını haber aldı. İhbar üzerine operasyon düzenleyen İnfaz Büro Amirliği ekipleri 19 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan E.K'yi aylar süren takibin ardından gözaltına aldı. Zanlının işlemlerinin tamamlanması ile birlikte tekrar adliyeye sevk edileceği öğrenilirken, diğer firari sanıkların yakalanması için çalışmaların sürdüğü bildirildi.

Bu haber 626 kez okundu.

Melih Gökçek'in oğlu sosyal medyayı salladı21 Kasım 2014 23:56
Beyaz TV Genel Koordinatörü Osman Gökçek katıldığı bir programda tarih ve Atatürk hakkında açıklamalar yapınca sosyal medyadan mesaj yağdı.
Dolmabahçe'de Biden protestosu21 Kasım 2014 23:56
Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Başkan Yardımcısı Joe Biden'in Türkiye'ye yapacağı ziyareti protesto eden bir grup Dolmabahçe'de eylem yaptı.
Şehit ailesine evini bağışladı, şeref madalyası verildi21 Kasım 2014 23:45
Diyarbakır'da şehit edilen Astsubay Necdet Aydoğdu'nun ailesine evini bağışlayan işçi Ali Dal'a, Genelkurmay karargahında şeref madalyası takıldı.
Ceviz büyüklüğünde dolu, Anamur'u yıktı geçti21 Kasım 2014 23:23
Mersin Anamur'da ceviz büyüklüğünde yağan dolu, çilek tarlalarını vurdu. Tarlalardaki bütün fideler kırılırken, çiftçiler yetkililerden yardım bekliyor.
İşte Türk askerinin Peşmergeyi eğittiği kamp21 Kasım 2014 21:58
Kuzey Irak'a kritik bir ziyarette bulunan Başbakan Davutoğlu Türk askerinin Peşmergeyi eğittiği kampı da ziyaret etti.
Cübbeli Ahmet Hoca - Caner Taslaman polemiği 'Beni ne zannediyorsun!'21 Kasım 2014 20:43
Avrupa Uzay Ajansı’nın Kuyruklu Yıldız’a gönderdiği araca kendi üslubuyla ‘manyak manyak işler’ eleştirisi yaparak büyük yankı uyandıran Cübbeli Ahmet Hoca, bu kez de Yıldız Teknik Üniversitesi Felsefe Bölümü öğretim üyesi Caner Taslaman’la polemiğe girdi.
Ege Denizi'nde yine tehlikeli yakınlaşma21 Kasım 2014 20:35
Bodrum Gümüşlük açıklarında Türk balıkçılarını geri çekilmeye zorlayan Yunan Sahil Güvenlik botunun karşısına Türk denizaltısı çıktı.
Zincirleme trafik kazası: 9 yaralı21 Kasım 2014 20:23
Kahramanmaraş'ta 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazasında 9 kişi yaralandı.
6 eve yıldırım düştü21 Kasım 2014 19:46
Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde 6 eve yıldırım düştü.
Almanya'da İslami kurumlara saldırı21 Kasım 2014 19:46
Başta camiler olmak üzere İslamî kurum ve kuruluşlara saldırılar Almanya gündeminden düşmüyor. iki yıldaki 78’den fazla saldırı oldu.
'Aile hekimleri ayda 12 saat nöbet tutacak'21 Kasım 2014 18:56
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, aile hekimleri ile ilgili basına yansıyan hesaplamaların yanlış olduğunu belirterek, “Yalnız cumartesileri 12 saat gibi bir nöbet gelecek. 4 aile hekimi olarak düşündüğümüzde ayda bir defa 12 saat. Dolayısıyla 8 çarpı 5 gün dediğimizde 40 saat artı 12 dediğimizde ise 52 saat” dedi.
Meteoroloji'den kar ve fırtına alarmı!21 Kasım 2014 18:53
Doğu Anadolu bölgesinde akşam saatlerinde kar yağışı, Akdeniz'de ise şiddetli fırtına bekleniyor.
Bilic isyan etti: "Burası bizim çöplüğümüz!"
Melih Gökçek'in oğlu sosyal medyayı salladı
Dolmabahçe'de Biden protestosu
Android 5.0'lı Samsung Galaxy S5 sızdırıldı
100 yaşında ilk kez denizi gördü
Şehit ailesine evini bağışladı, şeref madalyası verildi
Türkiye'nin 19 yıllık petrolü kaldı
Kadir İnanır: Erdoğan'a kırgınım
'Sarı kırmızı istemiyoruz!'
Ceviz büyüklüğünde dolu, Anamur'u yıktı geçti
Acun Ilıcalı'dan bir bomba daha
Avcı'dan önemli 'öğretmen atamaları' açıklaması!
Beşiktaş'ta flaş ayrılık kararı!
İtalyan futbolunda 'yerli' devrimi
Gül'den o habere yalanlama!
Bu maç yıllarca unutulmayacak!
Joe Biden: Bu konuda kendisinden ders almalıyım
İşte Türk askerinin Peşmergeyi eğittiği kamp
Obama'nın yeni göçmenlik planı