Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

F-16'lar Suriye sınırına gönderildi HDP ikinci turda kimi destekleyecek? ABD elçiliği önünde tabutlu protesto! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Hanımağa yakalandı
Hanımağa yakalandı
26 Ağustos 2008 Salı 16:20
Güncellenme Tarihi 25 Temmuz 2014 Cuma 13:35
İzmir'de "Billur" otellerinin sahibi ile dostluk kuran kadın, evine çağırdığı otel işletmecisini 4 erkek arkadaşı ile birlikte gasp etti. Otel işletmecisini evinde kemikleri kırılana kadar döven zanlılar olaydan sonra kayıplara karıştı

Kesinleşmiş 19 yıl hapis cezası bulunan zanlılar arasında bulunan "Hanımağa" lakaplı gece kulubü işletmecisi E.K (39) polisin operasyonu sonucu yazlık bir mekanda tatildeyken kıskıvrak yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, 2006 yılında Balçova'da meydana gelen olayda,"Billur Otelin" sahibi Veli Billur ile arkadaşlık kuran E.K, sürekli otel işletmecisi ile gönül ilişkisi kurdu. Otel işletmecisi Veli Billur'un bir süre sonra güvenini kazanan E.K, Billur'u evine davet . Her şeyden habersiz daveti geri çevirmeyen Veli Billur, gittiği evde 4 erkekle karşılaşınca ne yapacağını şaşırdı. Veli Billur'dan zorla para isteyen zanlılar; H.A, M.A, R.A ve B.K, otel işletmecini eve hapsederek bir gün boyunca işkence yaptı. Billur'un ayak ve bacak kemiklerini kıran zanlılar daha sonra otel işletmecisini bir hastane bahçesine atarak kayıplara karıştı. Tedavisinin ardından Gasp Büro Amirliği'ne başvuran talihsiz vatandaş, bir eve kapatılarak kendisine zorla işkence yapıldığını ve gasp edildiğini iddia etti. İddialara üzerine gözaltına alınan Hanımağa lakaplı E.K ve beraberindeki 4 kişi ilk duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Konuyu değerlendiren mahkeme ardından ikinci duruşmada 5 kişi hakkında 19'ar yıl hapis cezası verdi. Zanlılardan M.A tutuklandıktan bir süre sonra kaldığı cezaevinden firar ederken, 8 aydır aranan R.A Bursa'da, B.K İzmir'de yakalandı. Yıllarca barlarda ve restoranlarda şarkıcılık yaptıktan sonra bir gece kulübünün işletmeciliğini yapan ve bu nedenle çevresinde "Hanımağa" olarak tanınan E.K'in yakalanması için çalışma sürdüren İnfaz Büro Amirliği ekipleri ise yaptıkları istihbari çalışma sonucunda "Hanımağa"nın Gümüldür'deki bir sahil kasabasında tatil yaptığını haber aldı. İhbar üzerine operasyon düzenleyen İnfaz Büro Amirliği ekipleri 19 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan E.K'yi aylar süren takibin ardından gözaltına aldı. Zanlının işlemlerinin tamamlanması ile birlikte tekrar adliyeye sevk edileceği öğrenilirken, diğer firari sanıkların yakalanması için çalışmaların sürdüğü bildirildi.

Bu haber 616 kez okundu.

Cuma namazı sonrası Filistin için yürüdüler25 Temmuz 2014 17:13
Sancaktepe’de Belediye Başkanı İsmail Erdem ile birlikte binlerce Sancaktepe’li Cuma namazı sonrası Filistin’e destek için yürüdü.
Sakarya'da dolu yağışı zarara yol açtı25 Temmuz 2014 16:27
Sakarya Kaynarca'da dolu yağışı evlerin otomobillerin camlarını kırdı, ağaçlar yıkıldı, tavuklar telef oldu.
Köye gitmem diyen hamile eşini otomobille çiğnedi25 Temmuz 2014 16:14
Aksaray'da eşine sürekli şiddet uygulayan koca, köye gitmek istemeyen 6 aylık hamile karsını otomobille ezdi.
F-16'lar Suriye sınırına gönderildi25 Temmuz 2014 16:12
Genelkurmay, Suriye hava araçlarının sınırımıza yaklaşması üzerine devriye uçuşu yapan F-16'ların sınır kesimine gönderildiğini bildirdi.
Yasa dışı dinlemede 6 polise meslekten ihraç25 Temmuz 2014 16:07
Adana'daki yasa dışı dinleme soruşturması sanıklarından ikisi emniyet müdürü biri emekli 6 polis hakkında meslekten ihraç kararı çıktı.
Bitlis'te bir terörist teslim oldu25 Temmuz 2014 16:06
Bitlis'te terör örgütünün dağ kadrosundan kaçarak güvenlik güçlerine teslim olan terörist, serbest bırakıldı.
Eruh'ta tuz kuyusunda petrol çıktı25 Temmuz 2014 16:04
Eruh ilçesinde tuz üretimi yaptıkları tuz kuyularından petrol çıktığını ileri süren köylüler söz konusu alanda araştırma yapılmasını istedi
Koruyucu aile skandalına bakanlık incelemesi25 Temmuz 2014 16:04
Sivas'ta meydana gelen 'Koruyucu Aile Skandalı'na Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı el koydu.
TEM'de 15 kilometrelik bayram kuyruğu25 Temmuz 2014 16:03
Bayram tatiline çıkan vatandaşlar TEM'de 15 kilometrelik araç kuyruğu oluşturdu. Ters yönde ise yollar bomboş kaldı.
Suriyeliler bayram için ülkelerine döndüler25 Temmuz 2014 16:00
Şanlıurfa'daki 1000 Suriyeli, bayramı geçirmek için özel izinle geçişlere kapalı Akçakale Gümrük Kapısı'ndan ülkelerine gitti.
Gümrük kapılarında sandıklar kuruluyor25 Temmuz 2014 15:58
Trakya'daki gümrük kapılarında Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde yarın başlayacak oy verme işlemi için planlanan 13 sandık kurulmaya başladı.
Kanala düşmekten son anda kurtuldu25 Temmuz 2014 15:57
Adana'da kontrolden çıkan otomobil önce ağaca, ardından sulama kanalının demir korkuluklarına çarptı. Araç son anda kanala uçmaktan kurtuldu
Ramazan sonrası hareketi arttırın
Elektrik akımına kapılan genç öldü
Prandelli: Beklemeden imza atalım
Cuma namazı sonrası Filistin için yürüdüler
İsrail ordusu ilerleme kaydedemiyor
CHP heyeti bayramdan sonra Gazze'ye gidiyor
Drogba'dan G.Saray taraftarına mesaj!
Sakarya'da dolu yağışı zarara yol açtı
Metropoll ve Genar'ın son Köşk anketleri
Gazze'den İsrail'e 8 füze atıldı
Köye gitmem diyen hamile eşini otomobille çiğnedi
Gazze'den İsrail'e 8 füze atıldı
Malezya'da tekne kazası: 3 ölü
Güney Kore'de Google’a dava açıldı
F-16'lar Suriye sınırına gönderildi
Yanal'dan gidecek isimler ve Salih açıklaması
Yasa dışı dinlemede 6 polise meslekten ihraç
Bitlis'te bir terörist teslim oldu
Bir kuvözde 3 Gazzeli bebek
2 Milyon liralık fiyasko!
Koruyucu aile skandalına bakanlık incelemesi
Eruh'ta tuz kuyusunda petrol çıktı
Akhisar Brezilyalı stoperin peşinde
TEM'de 15 kilometrelik bayram kuyruğu
Suriyeliler bayram için ülkelerine döndüler
İşte Yunanistan'ın yeni teknik direktörü!
Balıkesirspor'dan Melo bombası!
HDP ikinci turda kimi destekleyecek?
Gümrük kapılarında sandıklar kuruluyor
Kanala düşmekten son anda kurtuldu
Hırsızı yakaladı, 2 bin lira ceza yedi
Eyüplü gençlerden Gazze protestosu
Samsung'da Note 4 için sürpriz hazırlığı
Cami çıkışı Sow ve Emre'ye yoğun ilgi!
ABD elçiliği önünde tabutlu protesto!
İhsanoğlu Diyarbakır'da yuhalandı!
Yahudi yerleşimciler Filistinlilere ateş açtı
Başbakan Erdoğan YHT açılışında konuştu
THY'den Tel Aviv uçuşları hakkında açıklama
Denizli BB Angola Karması'na fark attı
Barış mesajı vermek için heykel yapıyor
Yahudi yerleşimciler Filistinlilere ateş açtı
ABD'li sözcü Harf: Gazze için kilit isim Davutoğlu
Bayramda ağız sağlığına dikkat!
Baba oğlunun arabasına çarptı: 1 ağır 5 yaralı
İsrail, İslami Cihad komutanını vurdu
Hastane çatısında silahlı dehşet
Bozdağ: Zekeriya Öz savcı gibi davranmıyor
Eski Chelseali Antalya'da ölü bulundu!
Kazak şirketten Galatasaray cevabı!
Vasiyeti 3 kişiye umut oldu
Bülent Korkmaz'dan rakiplere gözdağı
Futbol dünyasını yasa boğan ölüm
Alex de Souza'dan taraftarlara sert cevap
G.Saray'ın gözdesi, Salih'in yanına gitti!
THY Tel Aviv'e ulaşımı alternatif uçuşlarla sağlıyor
Yazıcıoğlu soruşturmasında yeni safha
IŞİD'e ağır darbe
AB ülkesinden vize müjdesi
Rio Ferdinand'dan Gazze'ye destek
Noam Chomsky: ABD bir kez daha ihanet etti
Ve Drogba yeni takımını açıkladı!
Otogaz satışları artıyor