Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kurtlar Vadisi hayranlarına kötü haber! Bordo bereliler sınırda! Bu gece başlıyor TRT Spor öyle bir şey yaptı ki! Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
Hanımağa yakalandı
Hanımağa yakalandı
26 Ağustos 2008 Salı 16:20
Güncellenme Tarihi 5 Haziran 2012 Salı 13:40
İzmir'de "Billur" otellerinin sahibi ile dostluk kuran kadın, evine çağırdığı otel işletmecisini 4 erkek arkadaşı ile birlikte gasp etti. Otel işletmecisini evinde kemikleri kırılana kadar döven zanlılar olaydan sonra kayıplara karıştı

Kesinleşmiş 19 yıl hapis cezası bulunan zanlılar arasında bulunan "Hanımağa" lakaplı gece kulubü işletmecisi E.K (39) polisin operasyonu sonucu yazlık bir mekanda tatildeyken kıskıvrak yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, 2006 yılında Balçova'da meydana gelen olayda,"Billur Otelin" sahibi Veli Billur ile arkadaşlık kuran E.K, sürekli otel işletmecisi ile gönül ilişkisi kurdu. Otel işletmecisi Veli Billur'un bir süre sonra güvenini kazanan E.K, Billur'u evine davet . Her şeyden habersiz daveti geri çevirmeyen Veli Billur, gittiği evde 4 erkekle karşılaşınca ne yapacağını şaşırdı. Veli Billur'dan zorla para isteyen zanlılar; H.A, M.A, R.A ve B.K, otel işletmecini eve hapsederek bir gün boyunca işkence yaptı. Billur'un ayak ve bacak kemiklerini kıran zanlılar daha sonra otel işletmecisini bir hastane bahçesine atarak kayıplara karıştı. Tedavisinin ardından Gasp Büro Amirliği'ne başvuran talihsiz vatandaş, bir eve kapatılarak kendisine zorla işkence yapıldığını ve gasp edildiğini iddia etti. İddialara üzerine gözaltına alınan Hanımağa lakaplı E.K ve beraberindeki 4 kişi ilk duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Konuyu değerlendiren mahkeme ardından ikinci duruşmada 5 kişi hakkında 19'ar yıl hapis cezası verdi. Zanlılardan M.A tutuklandıktan bir süre sonra kaldığı cezaevinden firar ederken, 8 aydır aranan R.A Bursa'da, B.K İzmir'de yakalandı. Yıllarca barlarda ve restoranlarda şarkıcılık yaptıktan sonra bir gece kulübünün işletmeciliğini yapan ve bu nedenle çevresinde "Hanımağa" olarak tanınan E.K'in yakalanması için çalışma sürdüren İnfaz Büro Amirliği ekipleri ise yaptıkları istihbari çalışma sonucunda "Hanımağa"nın Gümüldür'deki bir sahil kasabasında tatil yaptığını haber aldı. İhbar üzerine operasyon düzenleyen İnfaz Büro Amirliği ekipleri 19 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan E.K'yi aylar süren takibin ardından gözaltına aldı. Zanlının işlemlerinin tamamlanması ile birlikte tekrar adliyeye sevk edileceği öğrenilirken, diğer firari sanıkların yakalanması için çalışmaların sürdüğü bildirildi.

Bu haber 621 kez okundu.

Pensilvanya'dan 'hükümeti yık' talimatı23 Ekim 2014 07:27
Gülen için kırmızı bülten çıkartılması tartışmaları sürerken 17 ve 25 Aralık darbe soruşturmasında sona gelindi. İtirafçı polisler, "17 Aralık'tan iki ay önce "ABD'de karar alındı, hükümet yıkılacak" dedi.
Esrarengiz kazadan çocuk sürücü çıktı23 Ekim 2014 07:19
ABD'li gazeteci Serana Shim'in öldüğü kazada otomobili kullanan 16 yaşındaki Judy July'nin ehliyetinin olmadığı ortaya çıktı. Kendine gelen küçük kız "Hızlı gidiyordum. Yoldaki işaretleri fark etmedim" dedi.
Bordo bereliler sınırda! Bu gece başlıyor23 Ekim 2014 06:43
IKBY Parlamentosu’ndan tezkere alan peşmergeler,Türkiye’nin açtığı koridordan Kobani’ye geçmek üzere yola çıktı.
Paralel polisler tutanağa rağmen dinleme kayıtlarını silmemiş23 Ekim 2014 06:40
Adana’da çeşitli kesimlerden 164 kişinin özel görüşmesini kaydeden paralel polislerin, imha belgesi düzenledikleri kayıtları şantaj amaçlı sakladıkları ortaya çıktı. Yedeklemenin korsan program TİBNOT’la yapıldığı belirlendi.
İzmir'de kaçaklar koğuşları ateşe verdi23 Ekim 2014 06:38
İzmir'de kaçakların götürüldüğü Geri Gönderme Merkezi'nde, dışarı çıkmalarına izin verilmeyen kaçaklar 2 koğuşu ateşe verdi
Eski istihbaratçılar 3 maymunu oynadı23 Ekim 2014 06:00
Yasadışı dinleme ve casusluk operasyonunda haklarında gözaltı kararı verilen polis şefleri sorgularında soruları "Haberim yok", "Bilmiyorum" gibi cevaplarla geçiştirdi.
Tramvay durağında bekleyenlere araç çarptı22 Ekim 2014 23:55
Kudüs'te, bir Filistinli sürücünün tramvay durağındakilere çarpması sonucu 3'ü ağır 9 kişi yaralandı.
Beşkent'te şüpheli paket paniği22 Ekim 2014 23:44
Ankara'da bir banka önüne bırakılan şüpheli çanta fünye ile patlatıldı.
Akdoğan: Öcalan onları tahrik etti!22 Ekim 2014 23:24
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, canlı yayınında önemli açıklamalarda bulundu.
Şanlıurfa'da feci kaza: 1 ölü, 3 yaralı22 Ekim 2014 23:06
Halfeti ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı.
ABD'de Ebola önlemleri22 Ekim 2014 22:40
ABD Hastalık Kontrol Önleme Merkezince, ülkeye Batı Afrika'dan gelen tüm yolcuların 21 gün süreyle izleneceği bildirildi.
Antalya'da taksi su kanalına uçtu22 Ekim 2014 22:39
Antalya'da 48 yaşındaki Hasan Çelik’in kullandığı ticari taksi, kaygan yolda kontrolden çıkarak su kanalına uçtu.
Kurtlar Vadisi hayranlarına kötü haber!
Davutoğlu'ndan kısa film yönetmenine ders gibi cevap
Dortmund hezimetinden sonra şok açıklama!
BDDK, tüketici için şikayet üssü kuruyor
Pensilvanya'dan 'hükümeti yık' talimatı
ABD'den Kudüs'teki kazaya kınama
'Aydın Doğan Hürriyet'i satıyor' iddiası
Klopp'tan G.Saray'a derslik sözler
Esrarengiz kazadan çocuk sürücü çıktı
Burak Yılmaz: Asıl hedefimiz...
Merkez Bankası faiz kararını açıklıyor
Varşova deplasmanda yine yıktı!
Emekliye müjde! Zam Meclis'te...
Juve'ye Yunanistan'da soğuk duş
G.Saray'ın grubunda puan durumu
Nuri Şahin: Küçükken G.Saraylıydım ama...
Bordo bereliler sınırda! Bu gece başlıyor
New York'ta polis şiddeti protesto edildi
Dirk Kuyt'a Ada'dan sürpriz talip
Paralel polisler tutanağa rağmen dinleme kayıtlarını silmemiş
Sular gittikçe ısınıyor! Büyük tehdit
İzmir'de kaçaklar koğuşları ateşe verdi
Davutoğlu: Oralardan arsa almak haramdır
Yıldız isim gemileri yaktı: Artık söz bitti
Fırtına, Avrupa'da zafer peşinde
GS TV karıştı: Mümkünse burayı terk etsin
TRT Spor öyle bir şey yaptı ki!
Diplomalı anne devri başlıyor
Hasan Şaş: Kedinin fareyle oynadığı gibi...
Eski istihbaratçılar 3 maymunu oynadı
Real Madrid Liverpool'u dağıttı
Ardalı Atletico Devler Ligi'nde farka koştu
Arsenal'den 90'da geri dönüş
Tramvay durağında bekleyenlere araç çarptı
Beşkent'te şüpheli paket paniği
'Kedinin fareyle oynadığı gibi...'
Akdoğan: Öcalan onları tahrik etti!
Aslan Panzere çarptı!
Bruma neden kadro dışı bırakıldı, Taffarel açıkladı!
Şanlıurfa'da feci kaza: 1 ölü, 3 yaralı
Galatasaray taraftarından alkış!
İrlandalı bakana Beşiktaş forması
ABD'de Ebola önlemleri
Antalya'da taksi su kanalına uçtu
Arena'da Avrupa'yı hayran bırakan şov!
Peşmerge'den IŞİD'e çok ağır darbe!
Varşova deplasmanda yine yıktı!
Hamit Altıntop, 424 gün sonra ilk 11'de
Bir dizi daha erken final yapıyor!
Paralel yapı soruşturmasında 2 emniyet müdürü teslim oldu
Bakan Avcı: Bu olaylar Mardin'e yakışmadı
Kartal uzatmada kanatlandı
Gaziantep'te inşaatta çökme: 1 ölü
Bilic: Partizan maçına hazırız
Bilic: Partizan maçına hazırız
"Sadece sokak güvenliğini kastetmiyoruz"
Tanju Çolak: Hakkari'ye gittik kepenkler açıldı
Barzani: Bu anlaşma düşmanlarımıza cevaptır
Cannavaro'ya vergi soruşturması
Marmara depremle sarsıldı!
Pentagon hatasını itiraf etti!
Jetler, Avustralya'ya ait uçağı indirdi
Lost'un yönetmeni Kocaeli'de
F-35'e Türk damgası!
3 polise tutuklama istemi