Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Aykut Kocaman, Sergen Yalçın, Ersun Yanal... Soner Yalçın gözaltına alındı Akdeniz'de korkutan deprem Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Hanımağa yakalandı
Hanımağa yakalandı
26 Ağustos 2008 Salı 16:20
Güncellenme Tarihi 26 Ekim 2014 Pazar 10:45
İzmir'de "Billur" otellerinin sahibi ile dostluk kuran kadın, evine çağırdığı otel işletmecisini 4 erkek arkadaşı ile birlikte gasp etti. Otel işletmecisini evinde kemikleri kırılana kadar döven zanlılar olaydan sonra kayıplara karıştı

Kesinleşmiş 19 yıl hapis cezası bulunan zanlılar arasında bulunan "Hanımağa" lakaplı gece kulubü işletmecisi E.K (39) polisin operasyonu sonucu yazlık bir mekanda tatildeyken kıskıvrak yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, 2006 yılında Balçova'da meydana gelen olayda,"Billur Otelin" sahibi Veli Billur ile arkadaşlık kuran E.K, sürekli otel işletmecisi ile gönül ilişkisi kurdu. Otel işletmecisi Veli Billur'un bir süre sonra güvenini kazanan E.K, Billur'u evine davet . Her şeyden habersiz daveti geri çevirmeyen Veli Billur, gittiği evde 4 erkekle karşılaşınca ne yapacağını şaşırdı. Veli Billur'dan zorla para isteyen zanlılar; H.A, M.A, R.A ve B.K, otel işletmecini eve hapsederek bir gün boyunca işkence yaptı. Billur'un ayak ve bacak kemiklerini kıran zanlılar daha sonra otel işletmecisini bir hastane bahçesine atarak kayıplara karıştı. Tedavisinin ardından Gasp Büro Amirliği'ne başvuran talihsiz vatandaş, bir eve kapatılarak kendisine zorla işkence yapıldığını ve gasp edildiğini iddia etti. İddialara üzerine gözaltına alınan Hanımağa lakaplı E.K ve beraberindeki 4 kişi ilk duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Konuyu değerlendiren mahkeme ardından ikinci duruşmada 5 kişi hakkında 19'ar yıl hapis cezası verdi. Zanlılardan M.A tutuklandıktan bir süre sonra kaldığı cezaevinden firar ederken, 8 aydır aranan R.A Bursa'da, B.K İzmir'de yakalandı. Yıllarca barlarda ve restoranlarda şarkıcılık yaptıktan sonra bir gece kulübünün işletmeciliğini yapan ve bu nedenle çevresinde "Hanımağa" olarak tanınan E.K'in yakalanması için çalışma sürdüren İnfaz Büro Amirliği ekipleri ise yaptıkları istihbari çalışma sonucunda "Hanımağa"nın Gümüldür'deki bir sahil kasabasında tatil yaptığını haber aldı. İhbar üzerine operasyon düzenleyen İnfaz Büro Amirliği ekipleri 19 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan E.K'yi aylar süren takibin ardından gözaltına aldı. Zanlının işlemlerinin tamamlanması ile birlikte tekrar adliyeye sevk edileceği öğrenilirken, diğer firari sanıkların yakalanması için çalışmaların sürdüğü bildirildi.

Bu haber 623 kez okundu.

İstanbullular dikkat!26 Ekim 2014 10:34
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlama törenlerinin provaları nedeniyle Vatan Caddesi ve bağlantı yolları sabah saatlerinde trafiğe kapatıldı.
Meteoroloji'den 3 il için uyarı!26 Ekim 2014 10:28
Meteoroloji, Muğla, Isparta ve Burdur genelinde sağanak ve gökgürültülü sağanak beklendiğini bildirdi.
Dikkat! Yaz saati uygulaması sona erdi26 Ekim 2014 10:18
Yaz saati uygulamasının sona ermesiyle saatler 04.00'ten itibaren 1 saat geri alındı.
Soner Yalçın gözaltına alındı26 Ekim 2014 09:52
Gazeteci Soner Yalçın bu sabah Denizli'de gözaltına alındı.
Akdeniz'de korkutan deprem26 Ekim 2014 09:41
Akdeniz'de 4,3 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Ankara silahların örgüte geçmesini engelleyecek26 Ekim 2014 09:14
Ankara ÖSO'yu 'Suriye devrimi zarar görür' mesajıyla Kobani'ye yardım için ikna etti. ABD'ye ise, "Silahlar PYD'ye değil, peşmerge ya da ÖSO'ya verilsin" mesajı verildi
Kenan Işık'la ilgili yeni gelişme!26 Ekim 2014 09:01
Almanya’da özel bir rehabilitasyon merkezinde tedavi gören tiyatro sanatçısı Kenan Işık, 1 hafta sonra Türkiye’ye getirilecek.
Musul Kobani’den daha mı az stratejik?26 Ekim 2014 01:58
Asker ve silah yardımı isteyen YPG şimdi Peşmerge ve ÖSO’nun desteğini geri çeviriyor. İşte PYD’nin bu tutumunun ardında yatan asıl sebep.
IŞİD Esed’i unutturdu!26 Ekim 2014 00:02
Suriye’yi kan gölüne çeviren Esed, son bir haftada IŞİD’in katlettiği kişilerin sayısından daha fazla ölüme sebep olmasına rağmen gündeme gelmedi.
Bakan Ala Erzurumlulara söz verdi25 Ekim 2014 23:51
İçişleri Bakanı Efkan Ala, "Bir şehri kalkındıracak olan, bir şehrin lokomotifi olabilecek olan sanayi yatırımlarıdır" dedi.
Tunceli Valiliği'nden 'kapalı yol' açıklaması25 Ekim 2014 23:49
Tunceli Valiliği, terör örgütü tarafından yaptırılan mezarlık nedeniyle bölgeye araç geçişine izin verilmediğini bildirdi.
Bakan Çelik: Kaçak ne varsa yıkacağız25 Ekim 2014 23:36
Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, "Antalya'da kaçak siteler, kaçak oteller gördük." dedi eline geçen bir davetiyeyi anlattı.
Salih neden oynamıyor? Hocası konuştu!
Ebola salgını Mali'de can aldı
Türkiye'nin en zengin yönetim kurulu
Pandev'e talip var
Aykut Kocaman, Sergen Yalçın, Ersun Yanal...
İstanbullular dikkat!
Meteoroloji'den 3 il için uyarı!
MHP'li Yeniçeri Paralel yüzünden silah aldı
Liverpool taraftarı isyan etti
Dünyanın kanser tedavi üssü Türkiye
Dikkat! Yaz saati uygulaması sona erdi
Neden sakal bıraktığını açıkladı!
Albayrak gülme krizine soktu!
Tunuslular sandık başında
Soner Yalçın gözaltına alındı
Ünlü sanatçıdan kötü haber!
Kara parayla mücadele kilitleri açacak
Akdeniz'de korkutan deprem
Cumhurbaşkanı Erdoğan HSYK üyelerini seçti
Sınırımızda büyük oyun oynanıyor
MHP’de paralel örgüte geçit yok
Esed yine varille vurdu
İşçilere iyi haber!
Ankara silahların örgüte geçmesini engelleyecek
Erdoğan'dan Fethullah Gülen'in iadesi açıklaması
AB'nin talebi Cameron'u çileden çıkardı
Kenan Işık'la ilgili yeni gelişme!
Musul Kobani’den daha mı az stratejik?
IŞİD Esed’i unutturdu!
Ersun Yanal'a sürpriz talip
Bakan Ala Erzurumlulara söz verdi
Tunceli Valiliği'nden 'kapalı yol' açıklaması
Bakan Çelik: Kaçak ne varsa yıkacağız
İsmail Kartal taraftara isyan etti!
Faruk Süren: O adamla bu iş yürümez
Denizli'de şiddetli yağış ekili alanları vurdu
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır
Marmaray rekor yolcu sayısına ulaştı
Herkes alışverişi online yapıyor!
Başbakan'dan Kılıçdaroğlu'nun çağrısına tepki!
Fenerbahçe'den fotoğraflı tepki
İHH'dan Suriye'ye 46 tır yardım malzemesi
Yeni Başkan Yarsuvat'tan ilk açıklama
Valilikten 'paralel' habere yalanlama
Galatasaray'ın yeni başkanı Duygun Yarsuvat
Gençlerbirliği kalecisinden penaltı açıklaması!
Bursaspor gol yağdırdı
Pınar Karşıyaka 3'te 3 yaptı
Ekrem Erdem: 2015 Anayasa yılı olacak
Beton mikseri sokağı savaş alanına çevirdi
Evlilik teklifini kabul etmeyince dehşet saçtı
Öldürülen PKK'lıların kimlikleri belli oldu
Başbakan'dan hain saldırıya ilişkin ilk açıklama
F.Bahçe penaltılarla güldü
El Clasico'nun kralı!
Tayfun Dortmund'u da çarptı
Meclis Başkanı Çiçek'ten Org. Özel'e mesaj
Enbar'da 16 IŞİD militanı öldürüldü
Erdoğan'dan Necdet Özel'e başsağlığı
Genelkurmay: Teröristler üç kişiydi
Tren alımında TANK modeli
Takside kredi kartı dönemi!
Türk Yıldızları yine nefes kesti
Peşmergeler Zummar'ı IŞİD'den elinden aldı
Paralel yapının partisinde genel başkan belli oldu
Şehit askerlerin kimlikleri belli oldu
Ala: Önce sen kendi ülkeni yakıp yıkma!