Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İşte Atatürk'ün yurda girişini yasakladığı kitap Davutoğlu'ndan flaş Gül açıklaması İşte siyasilerin derbi tahminleri Ömer AltaşAK Parti’nin
kendisiyle imtihanı
Öğretmen rüşvet alırken yakalandı
Öğretmen rüşvet alırken yakalandı
13 Haziran 2008 Cuma 18:15
Güncellenme Tarihi 9 Şubat 2014 Pazar 20:26
Ankara Anıttepe Lisesi resim öğretmeni Ü.P., iki dersi zayıf olan bir öğrencisini sınıf geçirmek için velisinden rüşvet alırken suçüstü yakalandı

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, Koroner Yoğun Bakım Ünitesi'nde hemşire olarak görev yapan Hüsniye Durak, Anıttepe Lisesi Resim Öğretmeni Ü.P.'nin, kızının zayıf olan iki dersi için kendisinden bin 500 YTL rüşvet istediğini ileri sürerek, savcılığa suç duyurusunda bulundu. Ankara Cumhuriyet Savcısı Özgür Kamışlık'ın talimatı üzerine, polis plan yaptı. Durak, seri numarası alınmış 500 YTL parayı yanına alarak, kızının sınıfı geçmesi için rüşvet isteyen öğretmen Ü.P. ile bir kafede buluştu. Öğretmenin parayı alması üzerine harekete geçen polis, Ü.P.'yi kafede, ortak hareket ettiği diğer öğretmen S.D.'yi de okulda gözaltına aldı. Tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılan iki öğretmen hakkında idari soruşturma açıldı. Öğretmenler, ifadelerinde Durak'a yardımcı olmak istediklerini söyledi.

Sabah

Bu haber 2,028 kez okundu.

ÖSYM'den çok önemli hatırlatma!06 Mart 2015 14:24
ÖSYM, Yükseköğretime Geçiş Sınavına başvuranlardan, şifrelerini kaybeden veya unutan adayların, "https://ais.osym.gov.tr" adresinden ücretsiz olarak yeniden edinebileceğini bildirdi.
ÖSYM YGS sınav giriş yerleri belli oldu!05 Mart 2015 15:40
Öğrencilerin merakla beklediği Yükseköğretime 2015 Geçiş Sınavı (YGS) sınav giriş yerleri belli oldu.
YGS giriş belgeleri erişime açıldı05 Mart 2015 14:09
Üniversite adayları için Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) giriş belgeleri, ÖSYM'nin https://ais.osym.gov.tr adresinden erişime açıldı.
ÖSYM, soruların tamamını yayınlayacak05 Mart 2015 12:49
Danıştay 8. Dairesi, ÖSYM üniversite sınavında sorulan soruların sadece yüzde 20'sinin yayınlanması yönündeki kararının yürütmesini durdurdu.
Üniversite adayları, YGS öncesi bu önerilere kulak verin!05 Mart 2015 12:34
Yükseköğretime Geçiş Sınavı’na (YGS) çok az bir süre kaldı. 15 Mart 2015 Pazar günü tek oturumda yapılacak sınava girecek olan üniversite adaylarını şimdiden heyecan sardı.
YGS üniversite sınav giriş yerleri belli oldu mu05 Mart 2015 09:05
YGS'nin tarihi ÖSYM tarafından açıklandı. ÖSYM tarafından gerçekleştirilecek YGS sınav giriş yerleri henüz açıklanmadı.
Minik öğrencilerden örnek davranış04 Mart 2015 19:27
Karamürsel Özel Kır Çiçeklerim Anaokulu Müdürü Meral Canbal ve öğrencileri Karamürsel Belediye Başkanı İsmail Yıldırım’ı ziyaret etti.
YGS'ye girecekler dikkat!04 Mart 2015 11:01
Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı’na (YGS) sayılı günler kala, 160 dakikalık sınavda ter dökecek olan gençleri heyecan sarmaya başladı.
Milli Eğitim'den devrim gibi karar!04 Mart 2015 09:23
Fatih Projesi kapsamında önümüzdeki yıl sonunda tamamlanacak tablet dağıtımlarının ardından, sınavlar da elektronik ortamda yapılacak.
Artık öğrencilerin resmi ve ismi kullanılmayacak!03 Mart 2015 13:08
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, yayımladığı genelgeyle özel okulların reklam ve ilanlarında kesinlikle öğrenci resimlerinin ve isimlerinin kullanılamayacağını bildirdi.
28 Şubat mağdurları yeniden görevde03 Mart 2015 06:38
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) geçen yıl, 28 Şubat döneminde kılık kıyafet yönetmeliği nedeniyle meslekten ihraç edilen ve baskılar sonucu istifa etmek zorunda kalan öğretmenlerden 798'inin atamasını yaptı.
Yurtdışında okumaya yeni kriter02 Mart 2015 15:44
Artık yurtdışında tıp, hukuk ve mühendislik bölümlerinde okumak isteyen öğrenciler Türkiye’de üniversite sınavlarına girecek.
Kız kavgasında kalbinden bıçaklandı
Berlusconi'nin huzurevi cezası bitti
ABD: Elimizde Rusya'ya ait fotoğraflar var
AK Partili aday adayı vefat etti
IŞİD davasından çekilen avukat konuştu
Akigo, Paşa sözü dinlemedi!
BM'den Esad'a kınama kararı
Libya müzakerelerinde görüş birliği sağlanamıyor
Şanlıurfa'da Çanakkale Destanı yaşatılıyor
Yine mide küçültme ameliyatı, yine ölüm
GS tribünleri: Yönetim dışarı!
Düşen uçakla ilgili ilk tespit!
Maden kazasında ölen işciler son yolculuklarına uğurlandı
Senegalli yolcu, havalimanında doğum yaptı
McLaren şok iddiayı doğruladı
Tonlarca uyuşturucu imha edildi
Cimbom tarihi fark yedi!
Alex'in bu tweeti ortalığı karıştırdı
THY'ye, S&P ve Moody’s morali
8 yıllık serüven tamamlandı
Galatasaray ve Fenerbahçe PFDK'ya sevkedildi
Alex'in tweeti taraftarları harekete geçirdi
Mısır yargısının Hamas kararına protesto
Real Madrid, zorlu Athletic Bilbao deplasmanında
Hasanlar Barajı'nda doluluk oranı yüzde yüze ulaştı
İnönü-Sarıgüller kavgasında son perde
En büyük işsizlik bu meslekte!
Sony'den beklenen cihaz Project Morpheus hazır!
BM kloz gazını yasakladı
Gençlerin tehlikeli oyunu korkuttu