Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Sarıgül'e Şişli'de önseçim şoku İngiltere'den flaş İran açıklaması Terim bir futbolcuyu daha kadroya çağırdı Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Öğretmen rüşvet alırken yakalandı
Öğretmen rüşvet alırken yakalandı
13 Haziran 2008 Cuma 18:15
Güncellenme Tarihi 20 Aralık 2014 Cumartesi 13:43
Ankara Anıttepe Lisesi resim öğretmeni Ü.P., iki dersi zayıf olan bir öğrencisini sınıf geçirmek için velisinden rüşvet alırken suçüstü yakalandı

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, Koroner Yoğun Bakım Ünitesi'nde hemşire olarak görev yapan Hüsniye Durak, Anıttepe Lisesi Resim Öğretmeni Ü.P.'nin, kızının zayıf olan iki dersi için kendisinden bin 500 YTL rüşvet istediğini ileri sürerek, savcılığa suç duyurusunda bulundu. Ankara Cumhuriyet Savcısı Özgür Kamışlık'ın talimatı üzerine, polis plan yaptı. Durak, seri numarası alınmış 500 YTL parayı yanına alarak, kızının sınıfı geçmesi için rüşvet isteyen öğretmen Ü.P. ile bir kafede buluştu. Öğretmenin parayı alması üzerine harekete geçen polis, Ü.P.'yi kafede, ortak hareket ettiği diğer öğretmen S.D.'yi de okulda gözaltına aldı. Tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılan iki öğretmen hakkında idari soruşturma açıldı. Öğretmenler, ifadelerinde Durak'a yardımcı olmak istediklerini söyledi.

Sabah

Bu haber 2,036 kez okundu.

Özel okul fiyatları el yakıyor29 Mart 2015 16:16
Danışmanlık şirketleri hariç eğitim alanında faaliyet gösteren özel kurumların yıllık toplam işlem hacmi 16 milyar lirayı buluyor.
İTÜ'ye budist tapınağı istediler28 Mart 2015 18:54
İstanbul Teknik Üniversitesi'nde eğitim gören bir grup öğrenci Rektör Mehmet Karaca'nın kampüse cami yapılabileceği yönündeki sözleri üzerine "Budist tapınağı istiyoruz" kampanyası başlattı.
İşte YÖK raporunda KPSS'nin en zeki karı kocaları!28 Mart 2015 17:56
YÖK Denetleme Kurulu'nun raporunda, KPSS'de eğitim bilimleri alanında 120 tam puan alan 350 adayın 70'inin karı-koca, 23'ünün ise akraba olduğu belirtildi.
5 yeni vakıf üniversitesi kurulacak27 Mart 2015 00:05
İstanbul'da Beykoz, Ayvansaray, Rumeli, Semerkand Bilim ve Medeniyet, Antalya'da ise AKEV üniversitesi kurulacak.
Nabi Avcı'dan Cihan muhabirine ince ayar!25 Mart 2015 19:07
İzmir’de gazetecilerin sorularını yanıtlayan Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Cihan Haber Ajansı muhabirinin sorduğu tuzak soruya muhabiri susturan bir cevap verdi.
ÖSYM "el değmeden sınav" planlıyor25 Mart 2015 13:58
ÖSYM, soruları soru havuzundan otomatik olarak çeken ve belirli kriterler doğrultusunda el değmeden hazırlayan yazılımlar devreye sokacak.
2009'da KPSS'nin tembeli, 2010'un şampiyonu25 Mart 2015 11:58
2010 KPSS sorularının sınavdan 4 gün önce Fethullah Gülen Örgütü'nün evlerinde kalan Baki Saçı'ya gönderilmesine yönelik soruşturmayla ilgili çarpıcı bilgiler ortaya çıktı.
50 bin öğrenciye destek25 Mart 2015 11:03
Türkiye'nin 22 yıldır sağladığı burslardan 2014 sonuna kadar Türk dünyasından 50 bin 130 öğrenci yararlandı.
Erdoğan o ismi YÖK üyeliğine atadı25 Mart 2015 06:38
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) üyeliğine Prof. Hasan Mandal'ın seçilmesini onayladı.
Liselilere "Bağımsızlık için farkındalık" eğitimleri24 Mart 2015 10:53
Davranış Bilimleri ve Sağlık alanında Türkiye’nin ilk ve tek üniversitesi olan Üsküdar Üniversitesi ve İSTKA, gençleri tehdit eden bağımlılıkla mücadele kapsamında Beyoğlu’nda yaşayan gençlere ve ailelerine “Bağımsızlık için farkındalık eğitimleri” verecek.
İlkokul öğrencilerine klasik müzik eğitimi24 Mart 2015 09:48
İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Antalya Filarmoni Derneği üyesi sanatçıların girişimiyle başlatılan "Duymayan Kalmasın Projesi" kapsamında klasik müzik dinlememiş çocuklara enstrümanlar tanıtılıyor, okullarda konser veriliyor.
47 bin öğretmen adayına müjde24 Mart 2015 00:11
Torba Yasa teklifinin 47 bin öğretmen alımını içeren maddesi, Meclis'te kabul edildi.
Afganistan’da milletvekiline bombalı saldırı
Sarıgül'e Şişli'de önseçim şoku
Portekiz koltuğa oturdu
Millilerde Lüksemburg mesaisi başladı!
Suudi Arabistan'dan Putin'e sert yanıt
Van Gaal'e 'Çöp' dedi
Yıkmaya çalıştığı duvarın altında can verdi
O üst geçit yıkıldı!
Doğan'dan Galatasaray'ın kararına sert tepki!
UEFA'dan Ali Palabıyık'a görev
CHP'li 11 milletvekili listeye dahi giremedi
CHP'de ön seçim sonuçları belli oldu
Dünyaca ünlü sanatçı yaşamını yitirdi!
Kalp masajıyla hayata döndü!
130 mahkum firar etti
Olay maç! 15 futbolcuya kırmızı kart gösterip...
Sezonun açılışını Rossi yaptı!
Adnan Keskin listeye giremedi
İngiltere'den flaş İran açıklaması
Sümeyye Erdoğan: AK Parti ezberleri bozdu
Terim bir futbolcuyu daha kadroya çağırdı
Baykal'a sandık şoku!
İş makinesi devrildi, 1 ölü var
Efes Banvit'i ezdi geçti!
Almanya deplasmanda kasıldı
Kanada'da Nevruz Bayramını kutladılar
İskoçya gol yağdırdı!
Şehir magandaları muhabire saldırdı
Süper Kupa Halkbank’ın!
Bakan Kılıç'ın konvoyunda kaza
'Kılıçdaroğlu bu millet enayi değil'
Aşırı tuz tüketenler aman dikkat!
İstanbul'da korkunç tramvay kazası!
Turistleri taşıyan otobüs devrildi: 1 ölü
Brezilya yavaş yavaş kendine geliyor
Erciyesspor'un yeni hocası! Sürpriz isim!
Yüzde yüz yerli telefon geliyor
Amatör ligde ilginç olay: Gözlemci oyuncu attırdı!
Anfield Road'da yıldızlar geçidi
Romanya'dan getirilen paralel böceklere tutuklama
Lider F.Bahçe, Uşak Sportif'i de geçti!
İzmir'de önce seçilme katılma oranı
G.Saray'dan tatsız prova!
Web için Skype geliyor
Ferrari 22 ay sonra zirvede
Şiddetli yağış baraj kapaklarını açtırdı
Balıkçı ağına bakın ne takıldı!
ABD uçağı İran askerlerini vurdu
Fenerbahçe Ülker zorlanmadı
Ardahan Kültür Evi hizmet binası açıldı
Air Canada uçağı tehlike atlattı
CHP'de oy kullanma işlemi sona erdi
Arınç ailesinin acı günü!
Erdoğan, Gauck'a taziyelerini iletti
Sakal uzattı 6 yıl hapis yedi
Sibsi: Teröre boyun eğmeyeceğiz
Flaş gelişme! Beşiktaş küme düştü
A Milliler Lüksemburg'ta
M.City'e, eski Real Madrid'li golcü!
Şanlıurfa'da 2 kadın intihar etti
Germanwings enkazında 80 kişinin DNA'sı ayırt edildi
Kadlec'in tweeti kafa karıştırdı
G.Saray'dan tatsız prova
Başbakan son viraj için genel merkezde
10 bin kişilik nevruz pilavı
Dirk Kuyt ile ilgili yeni iddia!
Hamzaoğlu: Emre kart görmeliydi!
Böcekçi polisler tutuklandı
Özgür Zengin trafik kazası geçirdi!
CHP'nin Erdoğan talebine ret!
Ümit Milli Takım, İstanbul kampını tamamladı