Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan: Yeni bir eyalet mi oluşturuluyor? Peşmerge Şengal'i ele geçirdi İmralı’da 3 saatlik gizli görüşme! Ömer AltaşO Amca!
Öğretmen rüşvet alırken yakalandı
Öğretmen rüşvet alırken yakalandı
13 Haziran 2008 Cuma 18:15
Güncellenme Tarihi 20 Aralık 2014 Cumartesi 15:25
Ankara Anıttepe Lisesi resim öğretmeni Ü.P., iki dersi zayıf olan bir öğrencisini sınıf geçirmek için velisinden rüşvet alırken suçüstü yakalandı

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, Koroner Yoğun Bakım Ünitesi'nde hemşire olarak görev yapan Hüsniye Durak, Anıttepe Lisesi Resim Öğretmeni Ü.P.'nin, kızının zayıf olan iki dersi için kendisinden bin 500 YTL rüşvet istediğini ileri sürerek, savcılığa suç duyurusunda bulundu. Ankara Cumhuriyet Savcısı Özgür Kamışlık'ın talimatı üzerine, polis plan yaptı. Durak, seri numarası alınmış 500 YTL parayı yanına alarak, kızının sınıfı geçmesi için rüşvet isteyen öğretmen Ü.P. ile bir kafede buluştu. Öğretmenin parayı alması üzerine harekete geçen polis, Ü.P.'yi kafede, ortak hareket ettiği diğer öğretmen S.D.'yi de okulda gözaltına aldı. Tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılan iki öğretmen hakkında idari soruşturma açıldı. Öğretmenler, ifadelerinde Durak'a yardımcı olmak istediklerini söyledi.

Sabah

Bu haber 2,001 kez okundu.

Okullara 101 bin etkileşimli tahta geliyor20 Aralık 2014 13:43
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Elvan, okullara FATİH projesi kapsamında 85 bin etkileşimli tahta gönderildiğini, 101 bininin de okullara sevkıyatına başladıklarını söyledi.
Bakan Avcı: Ortalama eğitim süresinde artış sağlanmıştır18 Aralık 2014 13:52
Millî Eğitim Bakanı Nabi Avcı, "Yapılan reformlar sayesinde Türkiye'de eğitimin her kademesindeki okullaşmada ve ortalama eğitim süresinde artış sağlanmıştır. Bu konudaki gelişmeler, İnsani Gelişme Raporu'ndaki İnsani Gelişme Endeksi'nde de karşılık bulmuştur." dedi.
Milli kütüphanede bir tıkla devrim18 Aralık 2014 07:34
Akademisyene, araştırmacıya, öğrenciye müjde! Milli Kütüphane, 91 yıllık makale künyeleri arşivini elektronik ortamda birleştirdi.
KPSS’de 3 bin 240 ‘olağan şüpheli’!17 Aralık 2014 09:35
KPSS’de kopya çekildiği iddiasıyla 4 yıldır yürütülen soruşturmada şüpheliler arttı. Soruşturma kapsamında 110 ve üzeri soruyu doğru yanıtlayan 3 bin 240 kişinin şüpheli olarak ifadesi alınacak.
Osmanlıca öğretmeye sanat tarihçileri de talip16 Aralık 2014 12:25
Kamuoyunda Osmanlıca derslerinin edebiyatçılar, ilahiyatçılar ve tarihçiler tarafından verilmesi tartışılırken, bu konuda eğitim alan sanat tarihçileri de bu dersleri vermeye talip oldu.
Mazeret sınavları tamamlandı15 Aralık 2014 12:15
Milli Eğitim Bakanlığınca 8. sınıflar için TEOG sistemi kapsamında ortak sınavlara katılamayan öğrenciler için düzenlenen mazeret sınavları tamamlandı.
Başarılı öğretmene 550 TL verilecek!14 Aralık 2014 16:28
Öğrenci başarısı öğretmene kariyer basamaklarını tırmandıracak. Buna göre başarılı öğretmenin maaşı 550 TL artacak.
Tarih öğretmenleri Osmanlıca dersine talip13 Aralık 2014 14:25
Tarih öğretmenleri, Osmanlıca dersini kendilerinin vermesini istiyor.
Öğrencilerden TEOG’a ayar13 Aralık 2014 11:08
Orta Öğretime Geçiş Sistemi’ni öğrenciler geliştirecek. MEB, yeni sınav öncesi öğrenci görüşlerinden faydalandı.
10 bin genç Osmanlı Türkçesi öğreniyor12 Aralık 2014 15:03
Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Hayrat Vakfı işbirliğinde başlatılan Osmanlı Türkçesi kurslarına bir yılda 10 bin kişi kayıt yaptırdı.
Suriyeli çocukların okulu oldu12 Aralık 2014 14:58
Özgür Eğitim-Sen Diyarbakır Temsilciliği'nin desteğiyle Diyarbakır Valiliği ve Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde iç savaş nedeniyle Türkiye'ye sığınan mültecilere yönelik okul açıldı.
Devlet korumasındaki çocuklar eğitimde başarıya koşuyor12 Aralık 2014 11:33
Geçen eğitim ve öğretim yılında korunma ve bakım altında bulunan çocuklardan LYS'ye 415 çocuk girdi, 293'ü üniversiteyi kazandı.
Bilic ve Tayfun Korkut göğsümüzü kabarttı!
Kocaman'a aynı tarife
Mısır'dan Gülen okuluna baskın!
Son 15 yılın penaltı lideri Galatasaray
Kaleci Tolga Zengin penaltıya takıldı
Amatör takımdan Real Madrid'e tehdit
Esed rejimi Rakka'da 10 kişiyi öldürdü
Fenerbahçe'de gözler kupaya çevrildi
Taliban köşeye sıkıştı!
ABD'den Irak'a asker takviyesi!
Yunanistan yine taciz etti!
BM: İsrail 850 milyon dolar ödemeli
İngiltere'de skandal uygulama!
Yılmaz Güney'in mezarı taşınıyor mu?
İzmir'de feci kaza: 6 ölü
Erdoğan: Faiz konusunda başarısız oldum
Felçli hastalara 90 seans rehabilitasyon
ABD vatandaşı tutuklandı
Erdoğan: Yeni bir eyalet mi oluşturuluyor?
Peşmerge Şengal'i ele geçirdi
Okullara 101 bin etkileşimli tahta geliyor
Çin'de ABD vatandaşını tutuklandı
Galatasaray'da şimdi de Pandev "krizi"
Kum heykele yoğun ilgi rekor getirdi
Engellerini notalarla aşıyorlar
Fatih Akyel'den 'kovuldu' haberlerine tepki!
Özgürlüğün son durağı: Goree Adası
Mustafa Denizli'den şok Emenike iddiası
Davutoğlu: Her kumpasın hesabı sorulacak
Elvir Baliç'in aklı hala Bursaspor'da
Bakan Şimşek "Sokak Tenisi" oynadı
Rusya ile "askeri üs" görüşmesi olmadı
Yolcu otobüsüyle kamyon çarpıştı! 4 yaralı
ABD'nin gizli Venüs planı
Timsah zorlu virajda
TOP 16'da gruplar belli oldu
'Türkiye, AB'nin önünde kapıkulu değildir'
Hedefte yine Emre ve Volkan var
Trabzonspor Genel Kurulu'nda kavga!
İsrail ateşkesi sabote ediyor
Tonlarca petrolü 'yol'da tükettik
Doğan Medya küçülüyor, Kanal D'de toplu istifa
Deniz ulaşımına sis engeli
Cumhuriyet'in o haberi yalan çıktı
Şişli'de 'Allah yok' provokasyonu
Davutoğlu, Barzani ile ne konuştu?
Rus ekonomistlerden "iç piyasaya yönelin" tavsiyesi
İsrafa trafo dayanmıyor
Türkiye Orta Amerika'da gözlemci oldu
Hobbit rekor kırdı!
Sneijder ve Muslera'da son karar verildi!
Basketbol maçında bomba ihbarı
Fitch'ten skandal Türkiye kararı!
Türk ve İslam Eserleri Müzesi açıldı
Kuyt'tan ayrılık açıklaması
Erciyesspor kalecisinden ilginç iddia
Barcelona maçında bomba paniği
Başbakanlık: Kamuoyu yanlış yönlendiriliyor
F.Bahçelileri kızdıracak tweet
Yönetimden Ataman'a Top 16 jesti!
İsrail, Gazzeli balıkçılara ateş açtı
Kürtaj yaptıran kadın öldü
Kış Uykusu Oscar'dan elendi
İmralı’da 3 saatlik gizli görüşme!
Obama: Guantanamo'yu kapatmamız lazım
Manisa'da yangın
'30 IŞİD militanını öldürdük'
Bağdadi nasıl Bağdadi oldu?
Gülen örgütünün “adliye nöbeti” deşifre oldu!