Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsmail Kartal'dan Caner açıklaması 'Türkiye 230 Peşmergeyi eğitti' Putin'den büyük süpriz! Hakan TunaÜçüncü göz!
Öğretmen rüşvet alırken yakalandı
Öğretmen rüşvet alırken yakalandı
13 Haziran 2008 Cuma 18:15
Güncellenme Tarihi 24 Kasım 2014 Pazartesi 13:06
Ankara Anıttepe Lisesi resim öğretmeni Ü.P., iki dersi zayıf olan bir öğrencisini sınıf geçirmek için velisinden rüşvet alırken suçüstü yakalandı

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, Koroner Yoğun Bakım Ünitesi'nde hemşire olarak görev yapan Hüsniye Durak, Anıttepe Lisesi Resim Öğretmeni Ü.P.'nin, kızının zayıf olan iki dersi için kendisinden bin 500 YTL rüşvet istediğini ileri sürerek, savcılığa suç duyurusunda bulundu. Ankara Cumhuriyet Savcısı Özgür Kamışlık'ın talimatı üzerine, polis plan yaptı. Durak, seri numarası alınmış 500 YTL parayı yanına alarak, kızının sınıfı geçmesi için rüşvet isteyen öğretmen Ü.P. ile bir kafede buluştu. Öğretmenin parayı alması üzerine harekete geçen polis, Ü.P.'yi kafede, ortak hareket ettiği diğer öğretmen S.D.'yi de okulda gözaltına aldı. Tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılan iki öğretmen hakkında idari soruşturma açıldı. Öğretmenler, ifadelerinde Durak'a yardımcı olmak istediklerini söyledi.

Sabah

Bu haber 1,990 kez okundu.

Maliye Bakanlığı sınavı sonuçları açıklandı24 Kasım 2014 16:57
ÖSYM Başkanlığı tarafından 9 Kasım günü yapılan Maliye Bakanlığı Mali Hizmetler Uzman Yardımcılığı Özel Yarışma Sınavı (2014-MHUY) sonuçları açıklandı.
Akademisyen sayısı öğrencilerden çok!24 Kasım 2014 11:43
Türkiye'de 181 üniversitede öğrenim gören 2 milyon 877 bin 256 öğrenciye karşılık 143 bin 766 akademik personel görev yapıyor.
24 Kasım Öğretmenler Günü kutlanıyor24 Kasım 2014 11:22
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı ve 81 ilden gelen öğretmenler, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla Anıtkabir'i ziyaret etti.
Öğretmenlerin yüzde 70'i bırakmayı düşünüyor24 Kasım 2014 09:41
24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle yapılan araştırmada öğretmenlerin yüzde 70'e yakın kısmı mesleğini bırakmayı düşünüyor.
İşte yılın en iyi 10 öğretmeni!24 Kasım 2014 09:21
MEB, mesleğinde en iyi 10 öğretmeni seçti. Bugün başkentte ağırlanacak öğretmenler için Erdoğan da Cumhurbaşkanlığı sarayında ilk resepsiyonunu verecek
Öğretmenlere indirim müjdesi!23 Kasım 2014 18:07
Bakan Elvan'dan öğretmenlere indirim müjdesi geldi.
Öğretmenler Günü kutlama programı23 Kasım 2014 15:40
Milli Eğitim Bakanı Avcı'nın yarın saat 09.00'da öğretmenlerle Anıtkabir ziyaretiyle başlayacak etkinliklerinde, Cumhurbaşkanı Erdoğan 81 ilden gelen eğitimcilere resepsiyon verecek.
Memur-Sen'den eğitim sistemine sivil manifesto23 Kasım 2014 14:04
Memur-Sen Konfederasyonuna bağlı Eğitim-Bir-Sen ve Türkiye Yazarlar Birliği’nin “Mehmet Akif İnan Hatırasına” düzenledikleri “Eğitim ve Ahlak Şûrası" Ankara'da sona erdi.
Bir asırlık öğretmen mesleğin sırlarını anlattı23 Kasım 2014 12:59
Öğretmenlik mesleğine gönül veren ve 42 yıl hizmet eden Saadet Berna, 97 yaşında hala okuldan okula koşarak genç meslektaşlarına "model öğretmen" olmanın sırlarını anlatıyor.
Oyun parkı yapan öğretmenlerini askerde unutmadılar23 Kasım 2014 12:53
Samsun'da öğrenciler, tahta ve sac kullanarak çocuklara oyun parkı yapan anaokulu öğretmeni Çapa'ya, vatani görevini yaptığı sırada mektup göndererek 24 Kasım Öğretmenler Günü'nü kutladı.
ALES sonbahar dönemi sınavı yapıldı23 Kasım 2014 12:51
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) yapıldı.
Sabancı Mardin Kız Yurdu açıldı23 Kasım 2014 12:22
Ülkenin dört bir yanında kalıcı eserlere imza atan Sabancı Vakfı’nın desteğiyle inşa edilen Sabancı Mardin Kız Yurdu hizmete açıldı.
Barack Obama'nın vazgeçemediği marka
Tunus'ta oy sayımı sürüyor
İlginç tablo! Süper Lig'de lider kim?
"Şansımız geri geldi"
Süper Lig'de flaş istifa!
Diyarbakır'da gergin gece!
Yik Yak WhatsApp’ın izinden gidiyor
İsmail Kartal'dan Caner açıklaması
Caner Erkin özür diledi!
Ergin Ataman'dan acı itiraf: Galatasaray her an dağılabilir
'Türkiye 230 Peşmergeyi eğitti'
Mahmut Uslu, Caner ile görüştü
F.Bahçeli yıldız hastaneye kaldırıldı!
Caner: Bir daha bu takımda oynamam
IŞİD Musul'da manastır bombaladı
Halterde madalya yağmuru
Müthiş maçta gülen yok
100 bin kişiyi iş sahibi yapacak proje
Putin'den büyük süpriz!
Bursa'da bu sezon bir ilk yaşandı
Sivasspor nefes aldı
Galatasaray'dan Arap açılımı
Hakan Albayrak istifa etti
Bakanlar Kurulu sonrası önemli açıklama
Şehit öğretmenlerimizin hesabını kim verecek
Putin Türkiye'ye gelecek
ABD'den IŞİD'e darbe üstüne darbe!
Erdoğan'dan öğretmenlere Farabi çağrısı
Yemek programında domuz eti şoku!
Caner Erkin'den Kartal'a büyük tepki!
Yoğun bakımdaki sanatçıdan haber geldi
Bursa'da Volkan'a tepki!
Star'da yeni dönem!
Star ve Akşam Grubu'nda büyük operasyon
Sırp medyası olayı büyütmeye çalışıyor!
IŞİD'e dört koldan operasyon! 32 militan öldürüldü
İslamoğlu hakkındaki iddialara cevap verdi
Altın fiyatları o rakamın altına düşebilir
Kar Balkanlar'dan geliyor
Mısır'da Selefi Cephe yöneticileri gözaltına alındı
Yargıtay Başkanı'ndan 'yargı paketi'ne tepki
YAŞ toplantısı 27 Kasım'da yapılacak
Diyarbakır'da 307 kilo esrar ele geçti
Galatasaray Prandelli ile devam kararı aldı
41 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada karar
Aralık başına kadar soğuk ve karlı
Elektrikli araçların menzil sorununu ASELSAN ve IBM çözecek
Bülent Korkmaz istifa etti mi? Jet açıklama!
Yavuz Bingöl'den kendisine hakaret edenlere tepki
Bursaspor'dan Fenerbahçe'ye büyük şok
Süper Lig'de bir ayrılık daha!
Kamyon apartmana girdi
Pamukova'da makinistlere hapis cezası
İşte Messi'nin yeni hedefi
Polis alımında yaş sınırı düşürülüyor!
Deliha çok sevildi!
ABD’li mühendis ölü bulundu
Lumia 1020 ve 925'te Kitlenme Hatası
Eski Cemaat-i İslami üyesine idam cezası
Galatasaraylı yıldız sözleşmesini feshetti!
IŞİD’e karşı en büyük operasyon
Kışın mutlaka tüketin!
Dünya felsefe günü kutlanıyor
Zonguldak'ta 31 maden ocağı üretime kapatıldı
YAŞ toplantısı 27 Kasım'da yapılacak
Tekne faciası şüphelisi tutuklandı
Yargıtay'dan sert açıklama: Bize sorulmadı