Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bedelli askerlik çıkacak mı? Erdoğan'a soruldu İki dünya devi Cimbom için kapışıyor Terör şubesinin müdürü de gözaltında Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Öğretmen rüşvet alırken yakalandı
Öğretmen rüşvet alırken yakalandı
13 Haziran 2008 Cuma 18:15
Güncellenme Tarihi 22 Temmuz 2014 Salı 09:25
Ankara Anıttepe Lisesi resim öğretmeni Ü.P., iki dersi zayıf olan bir öğrencisini sınıf geçirmek için velisinden rüşvet alırken suçüstü yakalandı

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, Koroner Yoğun Bakım Ünitesi'nde hemşire olarak görev yapan Hüsniye Durak, Anıttepe Lisesi Resim Öğretmeni Ü.P.'nin, kızının zayıf olan iki dersi için kendisinden bin 500 YTL rüşvet istediğini ileri sürerek, savcılığa suç duyurusunda bulundu. Ankara Cumhuriyet Savcısı Özgür Kamışlık'ın talimatı üzerine, polis plan yaptı. Durak, seri numarası alınmış 500 YTL parayı yanına alarak, kızının sınıfı geçmesi için rüşvet isteyen öğretmen Ü.P. ile bir kafede buluştu. Öğretmenin parayı alması üzerine harekete geçen polis, Ü.P.'yi kafede, ortak hareket ettiği diğer öğretmen S.D.'yi de okulda gözaltına aldı. Tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılan iki öğretmen hakkında idari soruşturma açıldı. Öğretmenler, ifadelerinde Durak'a yardımcı olmak istediklerini söyledi.

Sabah

Bu haber 1,913 kez okundu.

TUS ve DUS başvuruları 23 Temmuz'da21 Temmuz 2014 17:02
Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (DUS) ile Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (TUS) sonbahar dönemi başvuruları, 23 Temmuz-8 Ağustos'ta yapılacak.
PYBS sonuçları açıklandı21 Temmuz 2014 13:17
22 Haziran’da uygulanan Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı (PYBS) sonuçları açıklandı. Adaylar Milli Eğitim Bakanlığı’nın (MEB) internet sitesi üzerinden sonuçları öğrenebilir.
O sınavlar kalkıyor!21 Temmuz 2014 11:57
Din, dil ve İnkılap Tarihi sınavları kaldırılıyor. Öğrenciler, Türkçe, Matematik ile Fen ve Teknoloji derslerinden sınava tabi olacak.
Çağ atlamak için bölümler fakülteleştirilmeli21 Temmuz 2014 11:54
İstanbul Üniversitesi Öğretim üyesi Yard. Doç. Dr. Yavuz Örnek, yüksek öğretimde çağ atlamak için bölümlerin fakülteleştirilmesi gerektiğini söyledi. Örnek, üniversitelerdeki kimya bölümlerinin sayısının 4-5 ile sınırlı olduğunu belirterek, kimyanın en az 100 bölüme ayrılması gerektiğini kaydetti.
KPSS'de bir soru iptal!21 Temmuz 2014 10:02
Öğretmenlik ve kamudaki A ve B grubu kadrolar için yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı'nda (KPSS) bir soru iptal edildi.
Üniversiteli umudunu devlet kapısına bağladı20 Temmuz 2014 11:12
Özel sektörü riskli bulan üniversite mezunları garantili işi tercih ediyor.
Üniversite sınavı yılda 12 kez yapılacak!20 Temmuz 2014 09:27
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı açıkladı: Üniversite sınav sayısı 12’ye çıkacak her ay yapılacak. En yüksek puan sayılacak...
Avcı sınav soruları için süre istedi18 Temmuz 2014 23:19
Milli Eğitim Bakanı Avcı, sınav sorularının açıklanmamasıyla ilgili konunun Bakanlar Kurulu'nda konuşulduğunu belirterek, ''(Bunu çalışalım) denildi sadece. Şimdi tekrar artılarıyla eksileriyle çalışıyoruz" dedi.
KPSS sonuçları açıklandı!18 Temmuz 2014 18:47
ÖSYM, öğretmenlik ve kamudaki A ve B grubu kadrolar için yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı'nın (KPSS) sonuçlarını açıkladı.
Özel okulların "yeni standartları"18 Temmuz 2014 14:39
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından özel öğretim kurumlarına yeni standartlar getirildi. Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından özel öğretim kurumlarına yeni standartlar getirildi. Buna göre, yeni açılacak kurumların incelemelerinde özel okulların grubu, belirlenen fiziki standartlara göre tespit edilecek.
ÖSYM'den binlerce öğrenciye uyarı!18 Temmuz 2014 09:29
Üniversite adaylarının üniversite tercihlerini yapması için gereken süre bugün mesai saati ile son buluyor.
Suriyeli çocuklar yaz okulunda!17 Temmuz 2014 14:50
Suriye’deki savaş nedeniyle ülkemize sığınan 1 milyona yakın Suriyelilerin bir kısmı hayatlarına İstanbul’da devam ediyor.
Paralel operasyon Twitter'i salladı
Bedelli askerlik çıkacak mı? Erdoğan'a soruldu
Diego'nun büyük pişmanlığı!
İşte iPhone 6'nın safir ekranı
Sezen Aksu tez konusu oldu
Beşiktaş'a Chelsea'den bir bomba daha!
Gazze için bayraklar yarıya indirildi
Arılar belediye başkanını öldürdü
Türkiye’den Gazze’ye doktor gönderilecek mi?
"Başkanım beni takımdan ayırma"
Hakan Fidan'a kelepçe takacaktı ama...
İşte gözaltıların gerekçesi!
Atletico Madrid 200 milyon euroyu reddetti!
Operasyonda çok ilginç detay
Coca-Cola'dan boykot açıklaması
Zekeriya Öz'den polise operasyon tweeti
ABD’den İsrail'e şok! Filistinlilere 47 milyon dolar destek
İki dünya devi Cimbom için kapışıyor
Afganistan'da intihar saldırısı: 4 ölü
15 İsrail askeri daha öldürüldü!
Terör şubesinin müdürü de gözaltında
LPG yüklü tanker patladı
THY'den müthiş üçlük!
Operasyon Zaman'a sızdırıldı mı?
İstihbaratçı Yılmazer’in evi aranıyor
Hızla artıyor, ölü sayısı 600’e dayandı
Hamas: Netanyahu ateşkese cevap vermedi
Adana Büyükşehir Belediyesi'ne silahlı saldırı
'Pararlel yapı'ya 22 ilde eşzamanlı operasyon
Eski Bakan'a askerlik şoku
ASELSAN'dan yüzde yüz milli zırh!
İşte gözaltına alınan paralelciler!
Paralelcilere yönelik operasyona 'sessiz çığlık' göndermesi
İhsanoğlu'nun oğlu karakolluk oldu
Sığınmacı bahaneli Köşk provokasyonuna geçit yok
Paralelcilere dev operasyon!