Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Davutoğlu'dan milli nükleer santral talimatı Milli futbolcu için şok iddia! "Doktoru dovdü" Bakan Ala: Suç işleyenin yanına kalmaz Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
Korkunç tecavüz olayı
Korkunç tecavüz olayı
7 Nisan 2008 Pazartesi 09:48
Güncellenme Tarihi 21 Ekim 2014 Salı 19:16
Yetiştirme yurdunda kalan 16 yaşındaki öğrenciye tezavüz edenler arasında siyasetçi yakınları, asker ve gazeteci de var...

KARS, yetiştirme yurdunda kalan lise öğrencisi kıza tecavüz olayıyla çalkalanıyor. İddiaya göre, Halime- Arslan Yıldız Çocuk Yuvası ve Kız Yetiştirme Yurdu’na, Trabzon’un Vakfıkebir İlçesi’nden koruma amaçlı olarak gönderilen 16 yaşındaki lise öğrencisi N.K.’ye, aralarında siyasetçi yakınları, gazeteci ve askerlerin de bulunduğu 10 kişi 8 ay boyunca tecavüz etti.

2007 yılının Ağustos ayında başlayan olay, 2 Nisan 2008 tarihinde N.K.’nin arkadaşıyla buluşmaya gittiği sırada zorla bir otomobile bindirilerek götürülmek istenmesiyle ortaya çıktı. Yaşadığı olaylara dayanamayan N.K., otobilden atlayıp kaçarak başından geçenleri öğretmenlerine anlattı. N.K.’yi dinleyen öğretmenleri durumu polise bildirdi. Yurttan alınarak Çocuk Şube Müdürlüğü’ne götürülen N.K., başından geçenleri tek tek anlattı. N.K., polise verdiği dört sayfalık ifadesinde aylardır tehdit ve şantajla kendisine tecavüz edildiğini belirterek şu iddialarda bulundu:

“2007 yılı Ağustos ayında Hafız Hakkı Paşa Kışlası’nda bana adını H.Ç. olarak söyleyen bir askerle tanıştım ve beni kalenin arkasındaki virane evlere götürüp zorla tecavüz etti.

Daha sonra Şehit Yusufbey Caddesi üzerinde son rakam grubu 716 olarak gördüğüm askeri araca bindirerek dere içi mevkiine götürdü ve yine zorla tecavüz etti. H.Ç. gittikten sonra bu kez Askerlik Şubesi’nde asker olan V.A. isimli biri tehditle götürdüğü parkta bana tecavüz etti. İki ay geçtikten sonra bir alışveriş merkezinde çalışan G.Y., telefonla arayarak tanışmak istedi. Daha sonra beni bir bekar evine götürerek tecavüz etti.”

Kameraya kayıt

Bu olaydan sonra tanıştığı Halil adlı kişinin kendisini gazeteci Ç.K.’nin bürosuna götürdüğünü anlatan N.K. iddialarını şöyle sürdürdü: “Ç.K. benimle zorla cinsel ilişkiye girdi Halil de bütün bunları kameraya kaydetti. Bu şahıslar yurttan arayıp rahatsız ediyordu.”

N.K.’nin ifadesi üzerine polis, zanlılar G.Y., Ç.K., İ.D., İ.Ö, G.N., Y.U., V.D. ve F.T.’yi gözaltına aldı. Polis, Ç.K.’nin bürosunda yaptığı aramada, bilgisayarlarda N.K. ile çekilmiş sevişme görüntülerin kayıtlı bulunduğu çok sayıda CD ele geçirdi. 8 kişi polisteki ifadelerinin ardından Cumhuriyet Savcılığı’na çıkarıldı. 8 zanlı tutuklandı. N.K.’ya ilk tecavüz eden askerler H.Ç. ve V.A.’nın terhis olup kentten ayrıldıkları ve arandıkları bildirildi.

vatan

Bu haber 16,464 kez okundu.

Davutoğlu'dan milli nükleer santral talimatı21 Ekim 2014 19:38
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'nca düzenlenen brifing sonrası açıklamalarda bulundu.
Sivas'ta MERS virüsü endişesi21 Ekim 2014 19:37
Hac dönüşü rahatsızlanan 83 yaşındaki hasta, mers virüsü şüphesiyle Sivas Devlet Hastanesi'ne başvurdu.
Senenin ilk kar tatili verildi21 Ekim 2014 19:36
Hakkari'de köy ve mezra yollarının açılması için çalışmalar aralıksız sürerken taşımalı eğitim yapılan yerlerde okullar tatil edildi.
Engin Baytar ve Yiğit Gökoğlan’dan şok hareketler!21 Ekim 2014 19:20
Galatasaray'da kadro dışı olan futbolculardan Engin Baytar ve Yiğit Gökoğlan'ın sosyal medyada paylaştığı video olay yarattı.
Paralel yapı parti kuruyor21 Ekim 2014 19:07
Paralel yapıya yakınlığı ile bilinen Kütahya bağımsız milletvekili İdris Bal’ın yeni kurulacak partinin genel başkanı olacağı iddia edildi.
ATM dolandırıcısı polisi bile şaşırttı21 Ekim 2014 19:00
Antalya'da döviz işlemlerinde banka otomatik para çekme makinelerinde (ATM) sistem açığından yararlanarak 15 bin lira dolandırdığı ileri sürülen 39 yaşındaki E.A., suçüstü yakalandı.
"Londra'yı İşgal Et" protestosu21 Ekim 2014 18:46
Londra polisi, İngiliz Parlamentosu önünde hafta sonundan bu yana bulunan kapitalizm karşıtı protestocuları alandan çıkardı.
Borsa son bir ayın zirvesinde kapandı21 Ekim 2014 18:42
BIST 100 endeksi, önceki kapanışa göre 1.314,15 puan yükselerek 77.645,59 puan ile 17 Eylül'den bu yana en yüksek kapandı.
El yapımı bomba patladı: 4 çocuk yaralı21 Ekim 2014 18:42
Mardin'in Kızıltepe ilçesinde, el yapımı bombanın patlaması sonucu 2'si Suriye uyruklu 4 çocuk yaralandı.
Hacdan dönen kadında MERS şüphesi21 Ekim 2014 18:41
Sivas'ta hacdan dönen 83 yaşındaki C.G. adlı kadın sağlık durumunun şüpheli görülmesi üzerine özel önlemler alınarak hastaneye kaldırıldı.
300 milyon dolar değerindeki yat Bodrum'da21 Ekim 2014 18:25
Muğla’nın Bodrum ilçesine demir atan Dubai Şeyhi Abdullah Al Futtaim’in süper lüks yatı Radiant, kara ada açıklarında görüldü.
Karadeniz'in yuttuğu annesini her gün sahilde arıyor21 Ekim 2014 18:12
Dev dalgalara kapılarak kaybolan 59 yaşındaki Mine Sağlam'ın kızı Arzu Sağlam, her gün sahile giderek annesinin cesedinin kıyıya vurmasını bekliyor.
Davutoğlu'dan milli nükleer santral talimatı
Sivas'ta MERS virüsü endişesi
Senenin ilk kar tatili verildi
Engin Baytar ve Yiğit Gökoğlan’dan şok hareketler!
Bir AK Parti de Irak'da kuruldu
Paralel yapı parti kuruyor
ATM dolandırıcısı polisi bile şaşırttı
"Londra'yı İşgal Et" protestosu
Beşiktaş taraftarına özel önlem!
El yapımı bomba patladı: 4 çocuk yaralı
Borsa son bir ayın zirvesinde kapandı
Hacdan dönen kadında MERS şüphesi
Milli futbolcu için şok iddia! "Doktoru dovdü"
300 milyon dolar değerindeki yat Bodrum'da
Karadeniz'in yuttuğu annesini her gün sahilde arıyor
New York borsası yükselişle açıldı
Yanardağ patlaması korkuttu
Prandelli'nin yerine Pin geldi
Muğlaspor'da büyük coşku
'Kazanmayı alışkanlık haline getireceğiz'
Banksy geri döndü
Gördüklerimizi tarihe not düştük
28 gündür annesini bekliyor
'20. yüzyılı kaosa kalabalık ordular soktu'
Star TV'de 4 program yayından kaldırıldı
Ebola 15 dakikada tespit edilebilecek
Çiçekçi Kız'a onur ödülü
Motorine indirim geldi!
Arınç'ı üzen Bursa tespiti
Feci kaza: Aynı aileden 4 ölü
Olay büyüyor! Alman savcıdan açıklama!
'Her şey Arnavutluk tarafından başlatıldı'
İran'dan Suudi Arabistan'a çağrı
Galatasaray o haberleri yalanladı!
ÖSO'dan silah yardımına tepki
Bakan Ala: Suç işleyenin yanına kalmaz
Ağaç bahaneli cami düşmanlığı!
Emine Erdoğan Suriyeli kadınlarla buluştu
Uçak kazası davası yine ertelendi
Kars'ta "Afrika hastalığı" şüphesi
Manisaspor'da Taşkın dönemi
Nijerya'dan sevindiren haber
Drogba'dan Costa'ya övgü
Borussia Dortmund İstanbul'da
Zaman Gazetesi'nde kan kaybı sürüyor!
Kritik açıklama bugün mü yapılacak?
Feci patlama: 12 ölü
Tıpta çığır açacak gelişme!
Alex unutamadığı 10 maçı açıkladı
"Yargı paketi" alt komisyona sevk edildi
'Henüz kimse geçmedi'
ATM dolandırıcısı polisi bile şaşırttı!