Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun... Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız... G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Korkunç tecavüz olayı
Korkunç tecavüz olayı
7 Nisan 2008 Pazartesi 09:48
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2014 Çarşamba 01:11
Yetiştirme yurdunda kalan 16 yaşındaki öğrenciye tezavüz edenler arasında siyasetçi yakınları, asker ve gazeteci de var...

KARS, yetiştirme yurdunda kalan lise öğrencisi kıza tecavüz olayıyla çalkalanıyor. İddiaya göre, Halime- Arslan Yıldız Çocuk Yuvası ve Kız Yetiştirme Yurdu’na, Trabzon’un Vakfıkebir İlçesi’nden koruma amaçlı olarak gönderilen 16 yaşındaki lise öğrencisi N.K.’ye, aralarında siyasetçi yakınları, gazeteci ve askerlerin de bulunduğu 10 kişi 8 ay boyunca tecavüz etti.

2007 yılının Ağustos ayında başlayan olay, 2 Nisan 2008 tarihinde N.K.’nin arkadaşıyla buluşmaya gittiği sırada zorla bir otomobile bindirilerek götürülmek istenmesiyle ortaya çıktı. Yaşadığı olaylara dayanamayan N.K., otobilden atlayıp kaçarak başından geçenleri öğretmenlerine anlattı. N.K.’yi dinleyen öğretmenleri durumu polise bildirdi. Yurttan alınarak Çocuk Şube Müdürlüğü’ne götürülen N.K., başından geçenleri tek tek anlattı. N.K., polise verdiği dört sayfalık ifadesinde aylardır tehdit ve şantajla kendisine tecavüz edildiğini belirterek şu iddialarda bulundu:

“2007 yılı Ağustos ayında Hafız Hakkı Paşa Kışlası’nda bana adını H.Ç. olarak söyleyen bir askerle tanıştım ve beni kalenin arkasındaki virane evlere götürüp zorla tecavüz etti.

Daha sonra Şehit Yusufbey Caddesi üzerinde son rakam grubu 716 olarak gördüğüm askeri araca bindirerek dere içi mevkiine götürdü ve yine zorla tecavüz etti. H.Ç. gittikten sonra bu kez Askerlik Şubesi’nde asker olan V.A. isimli biri tehditle götürdüğü parkta bana tecavüz etti. İki ay geçtikten sonra bir alışveriş merkezinde çalışan G.Y., telefonla arayarak tanışmak istedi. Daha sonra beni bir bekar evine götürerek tecavüz etti.”

Kameraya kayıt

Bu olaydan sonra tanıştığı Halil adlı kişinin kendisini gazeteci Ç.K.’nin bürosuna götürdüğünü anlatan N.K. iddialarını şöyle sürdürdü: “Ç.K. benimle zorla cinsel ilişkiye girdi Halil de bütün bunları kameraya kaydetti. Bu şahıslar yurttan arayıp rahatsız ediyordu.”

N.K.’nin ifadesi üzerine polis, zanlılar G.Y., Ç.K., İ.D., İ.Ö, G.N., Y.U., V.D. ve F.T.’yi gözaltına aldı. Polis, Ç.K.’nin bürosunda yaptığı aramada, bilgisayarlarda N.K. ile çekilmiş sevişme görüntülerin kayıtlı bulunduğu çok sayıda CD ele geçirdi. 8 kişi polisteki ifadelerinin ardından Cumhuriyet Savcılığı’na çıkarıldı. 8 zanlı tutuklandı. N.K.’ya ilk tecavüz eden askerler H.Ç. ve V.A.’nın terhis olup kentten ayrıldıkları ve arandıkları bildirildi.

vatan

Bu haber 16,443 kez okundu.

Okmeydanı'nda izinsiz gösteriye müdahale02 Eylül 2014 21:49
Okmeydanı’nda toplanarak izinsiz gösteri yapan gruba polis müdahale etti.
Başörtülü kadına ırkçı saldırı!02 Eylül 2014 21:47
Avusturya'nın başkenti Viyana'da metroda yolculuk yapan 37 yaşındaki başörtülü Zeliha Çiçek, ırkçı saldırıya uğradı.
İran'da ayı kurtarma rezaleti!02 Eylül 2014 21:31
İran'dan çıkan bu görüntü tüm dünyayı şaşırttı.
Soma’nın ilk tazminat davası02 Eylül 2014 21:10
301 işçiden biri olan İsmail Değirmen’in ailesi tarafından açılan tazminat davasının ilk duruşması görüldü.
Batman'da 3.5 şiddetinde deprem02 Eylül 2014 20:55
Batman’ın Beşiri ilçesi Beyçayırı köyünde meydana gelen 3.5 büyüklüğündeki deprem paniğe neden oldu.
Burak Can Karamanoğlu davası başladı02 Eylül 2014 20:54
Burak Can Karamanoğlu cinayeti ile ilgili olarak üçü tutuklu, biri firari toplam 5 sanıklı davaya başlandı.
İstanbul'a hortum ve fırtına uyarısı!02 Eylül 2014 20:39
Meteoroloji Mühendisi Hüseyin Öztel, yarın 18.00'den sonra fırtına ve hortum oluşabileceğini Marmara'da deniz seferlerinde aksaklıkların yaşanabileceğini bildirdi.
Mardin Belediyesi'nde 4 dilli tabela02 Eylül 2014 20:31
Mardin Büyükşehir Belediyesi'nin eş başkanlık binasına 4 dilde tabela asıldı.
Kazara mayınlı araziye girdi02 Eylül 2014 20:20
Mardin'in Nusaybin ilçesinde akaryakıt yüklü tanker, Suriye sınırındaki mayınlı alana girdi. Araç çoförü Cemal Padak, kendi uğraşları sonucu mayınlı alandan çıktı.
Canikli, Ordu-Giresun havaalanını inceledi02 Eylül 2014 20:16
Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli, Ordu-Giresun Havaalanı’nın en geç Mart 2015'te hizmete gireceğini söyledi.
Muğla'da turist aracı kazası: 15 yaralı02 Eylül 2014 20:16
Muğla Milas'ta İranlı turistleri taşıyan yolcu minibüsü ile iş makinesinin çarpışması sonucu meydana gelen kazada 15 kişi yaralandı.
IŞİD Avrupa'ya petrol satıyor!02 Eylül 2014 19:54
AB'nin Bağdat Büyükelçisi Hybaskova,"IŞİD petrolünü satın alan bazı AB üyeleri var"dedi.
Okmeydanı'nda izinsiz gösteriye müdahale
Başörtülü kadına ırkçı saldırı!
IŞİD ikinci ABD'li gazetecinin de kafasını kesti!
İran'da ayı kurtarma rezaleti!
ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun...
A Milli Takım'da sakatlık şoku
Soma’nın ilk tazminat davası
Batman'da 3.5 şiddetinde deprem
Burak Can Karamanoğlu davası başladı
Milan'dan transfer dersi
İstanbul'a hortum ve fırtına uyarısı!
Mardin Belediyesi'nde 4 dilli tabela
"Hedefimiz Milano'da final"
Kazara mayınlı araziye girdi
Muğla'da turist aracı kazası: 15 yaralı
Canikli, Ordu-Giresun havaalanını inceledi
Prandelli, Dzemaili'yi değil onu istemiş
Müslüm Gürses'in ismi bakın nereye verildi!
IŞİD Avrupa'ya petrol satıyor!
Yeni tat: Kaya tuzlu dondurma
Antalya'da 60 metreden denize uçtu
Başbakan ile muhalefet lideri mahkemelik oldu
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
Kocaeli'de kırmızı alarm!
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı
Kuzey Irak'ta benzin 1.62 lira oldu
Galatasaray ve Fenerbahçe PFDK'da!
Mısır'da bombalı saldırı: 11 ölü
TİB: Sızan 12 ses kaydı 25 Aralık’tan
1 milyon kişi yerinden oldu!
Suriyeli 100 bin kimsesiz çocuğa yardım
Kocaeli'de 10 mahalle karantinada!
Kadir İnanır: "Aslanlar gibiyim"
AB Bakanı Bozkır: AB kapılarını açsa biz kapatırız
Mevsimsel gripler öldürücüdür
AK Parti'den Meclis'e olağanüstü çağrı!
Tepki çeken haber: Hz. Muhammed'in mezarı taşınacak
Dolar yeniden yükselişe geçti
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Telefon dolandırıcılığında son nokta
İspanya'da işsizlik tekrar yükselişte!
İstanbul uzantılı internet adresleri geliyor
İsrail kabinesinde işgal çatlağı
C.Başkanı Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
İngiltere bölünecek mi?