Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

"Dünya ABD'ye güveniyor, ABD'de ise..." Irak'ta 400 askere IŞİD kuşatması İstanbul‘da polisten dev operasyon! Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Korkunç tecavüz olayı
Korkunç tecavüz olayı
7 Nisan 2008 Pazartesi 09:48
Güncellenme Tarihi 20 Eylül 2014 Cumartesi 13:55
Yetiştirme yurdunda kalan 16 yaşındaki öğrenciye tezavüz edenler arasında siyasetçi yakınları, asker ve gazeteci de var...

KARS, yetiştirme yurdunda kalan lise öğrencisi kıza tecavüz olayıyla çalkalanıyor. İddiaya göre, Halime- Arslan Yıldız Çocuk Yuvası ve Kız Yetiştirme Yurdu’na, Trabzon’un Vakfıkebir İlçesi’nden koruma amaçlı olarak gönderilen 16 yaşındaki lise öğrencisi N.K.’ye, aralarında siyasetçi yakınları, gazeteci ve askerlerin de bulunduğu 10 kişi 8 ay boyunca tecavüz etti.

2007 yılının Ağustos ayında başlayan olay, 2 Nisan 2008 tarihinde N.K.’nin arkadaşıyla buluşmaya gittiği sırada zorla bir otomobile bindirilerek götürülmek istenmesiyle ortaya çıktı. Yaşadığı olaylara dayanamayan N.K., otobilden atlayıp kaçarak başından geçenleri öğretmenlerine anlattı. N.K.’yi dinleyen öğretmenleri durumu polise bildirdi. Yurttan alınarak Çocuk Şube Müdürlüğü’ne götürülen N.K., başından geçenleri tek tek anlattı. N.K., polise verdiği dört sayfalık ifadesinde aylardır tehdit ve şantajla kendisine tecavüz edildiğini belirterek şu iddialarda bulundu:

“2007 yılı Ağustos ayında Hafız Hakkı Paşa Kışlası’nda bana adını H.Ç. olarak söyleyen bir askerle tanıştım ve beni kalenin arkasındaki virane evlere götürüp zorla tecavüz etti.

Daha sonra Şehit Yusufbey Caddesi üzerinde son rakam grubu 716 olarak gördüğüm askeri araca bindirerek dere içi mevkiine götürdü ve yine zorla tecavüz etti. H.Ç. gittikten sonra bu kez Askerlik Şubesi’nde asker olan V.A. isimli biri tehditle götürdüğü parkta bana tecavüz etti. İki ay geçtikten sonra bir alışveriş merkezinde çalışan G.Y., telefonla arayarak tanışmak istedi. Daha sonra beni bir bekar evine götürerek tecavüz etti.”

Kameraya kayıt

Bu olaydan sonra tanıştığı Halil adlı kişinin kendisini gazeteci Ç.K.’nin bürosuna götürdüğünü anlatan N.K. iddialarını şöyle sürdürdü: “Ç.K. benimle zorla cinsel ilişkiye girdi Halil de bütün bunları kameraya kaydetti. Bu şahıslar yurttan arayıp rahatsız ediyordu.”

N.K.’nin ifadesi üzerine polis, zanlılar G.Y., Ç.K., İ.D., İ.Ö, G.N., Y.U., V.D. ve F.T.’yi gözaltına aldı. Polis, Ç.K.’nin bürosunda yaptığı aramada, bilgisayarlarda N.K. ile çekilmiş sevişme görüntülerin kayıtlı bulunduğu çok sayıda CD ele geçirdi. 8 kişi polisteki ifadelerinin ardından Cumhuriyet Savcılığı’na çıkarıldı. 8 zanlı tutuklandı. N.K.’ya ilk tecavüz eden askerler H.Ç. ve V.A.’nın terhis olup kentten ayrıldıkları ve arandıkları bildirildi.

vatan

Bu haber 16,451 kez okundu.

Today's Zaman yazarından 46 rehineye eşek benzetmesi21 Eylül 2014 00:30
Today's Zaman genel yayın yönetmeni Bülent Kenes, IŞİD terör örgütünün elinden kurtarılan 46 rehine hakkında küçük düşürücü ifadeler kullandı.
Türkmenler zor durumda!20 Eylül 2014 23:39
Türkmen Milletvekili Sellame, sayıları 350 bini bulan sığınmacıların "açlıktan ölüm" tehlikesiyle karşı karşıya kaldığını söyledi.
Erdoğan'dan gülümseten '3 çocuk' manisi20 Eylül 2014 23:08
AK Parti İstanbul Milletvekili Mustafa Ataş’ın oğlunun nikah şahidi olan Erdoğan, genç çifte ''3 çocuk manisi'' söyleyerek gülümsetti.
M.Ali Şahin : Bu Türkiye'nin gücü demektir20 Eylül 2014 22:45
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Şahin, IŞİD'in elinden 49 personelin kurtarılmasının Türkiye'nin gücünü gösterdiğini söyledi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Ankara'ya gitti20 Eylül 2014 22:31
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, eşi Emine Erdoğan ile birlikte Ankara'ya gitti.
Irak'ta 400 askere IŞİD kuşatması20 Eylül 2014 22:22
Irak ordusuna bağlı 400 subay ve asker IŞİD kuşatması altında...
Okulda "siyaset konuşma" yasağı!20 Eylül 2014 21:45
Mısır'da yeni eğitim yılı "siyaset konuşma" yasağıyla başladı.
Özlem Tekin hastanelik oldu20 Eylül 2014 21:36
Muğla'nın Fethiye İlçesi'nde tatil yapan rock müziği sanatçısı Özlem Tekin, sol ayak bileğini burktu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan nikah şahidi oldu20 Eylül 2014 21:34
Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti İstanbul Milletvekili Mustafa Ataş’ın oğlunun nikah şahidi oldu.
Yengeç ararken bomba buldu!20 Eylül 2014 21:33
Adana'da baraj kıyısında bir çocuk, yengeç yakalarken poşet içinde el bombası buldu.
Samsun ilk galibiyetini aldı20 Eylül 2014 21:33
Samsunspor, sahasında Boluspor'u 3-2 yenerek ilk galibiyetini aldı.
Başkonsolos Yılmaz yaşadıklarını anlattı!20 Eylül 2014 21:15
IŞİD'in esaretinden kurtulan Türkiye'nin Musul Başkonsolosu Öztürk Yılmaz, rehin kaldıkları 101 günde yaşadıklarını anlattı.
Today's Zaman yazarından 46 rehineye eşek benzetmesi
"Dünya ABD'ye güveniyor, ABD'de ise..."
Türkmenler zor durumda!
Ev salçalarına dikkat!
Spor yap bulmaca çöz alzheimer olma
AB'den rehine açıklaması
Mısır'da 5 kişiye idam cezası
Erdoğan'dan gülümseten '3 çocuk' manisi
Prandelli'den çıldırtan hamle
Hayatını kaybedenlerin sayısı 346'ye yükseldi
M.Ali Şahin : Bu Türkiye'nin gücü demektir
Cumhurbaşkanı Erdoğan Ankara'ya gitti
Dortmund deplasmanda buz kesti
Irak'ta 400 askere IŞİD kuşatması
Aslan Balıkesir'de dağildı!
Okulda "siyaset konuşma" yasağı!
Özlem Tekin hastanelik oldu
Antalyaspor Ordu'da farka koştu!
Cumhurbaşkanı Erdoğan nikah şahidi oldu
Samsun ilk galibiyetini aldı
Yengeç ararken bomba buldu!
Erdoğan'ı tebrik için 700 km'lik yola çıktı
Başkonsolos Yılmaz yaşadıklarını anlattı!
İstanbul‘da polisten dev operasyon!
Arsenal 4 dakikada fişi çekti!
65 ülkenin büyükelçisi Midyat'ta
Görmez: Seferber olmalıyız!
Sulama göletinde facia: 3 ölü!
Denizden çıkan şeye inanamadılar
10 gollü maçta Real Madrid fırtınası!
Gaziler Derneği'nden 'şemsiyeli haber'e tepki
İstanbul’da göçük: 1 kişi toprak altında!
Singapur'da ilk cep Hamilton'ın!
IŞİD Mehrut Nehri'nin suyunu kesti
Gekas varsa sorun yok
CHP Ankara milletvekili istifa etti!
Mersin'de Türkan Şoray izdihamı
Müthiş geri dönüşe kırmızı kart engeli!
Sınırı geçenlerin sayısı 60 bini aştı!
Feyzioğlu, rehinelerin kurtarılmasını hazmedemedi!
Harmancık'ta kaza: 8 yaralı
1 kadın PKK'lı teslim oldu
Ujfalusi'nin yeni görevi belli oluyor
Bahçeli'den rehine açıklaması
Sonbaharda bunları yiyin
Rehinelerin Başbakan Davutoğlu'ndan tek isteği
Küçük kardeşini aç susuz kucağında taşıdı!
Başbakan Davutoğlu'nun duygusal anları!
Almanya'dan 49 rehine açıklaması!
İlk kez bir köprü patlatılarak yıkılacak
Yerli palamut el yakıyor!
iPhone 6 düşme testini geçemedi
Melo: Aldığım ceza beni güldürdü
Odakule 33 yıl kiralanacak!
Roma'da Salih Uçan şoku!
Lübnan'da İsrail uçağı düştü
Bu evin altından sokak geçiyor
Sulama kanalından kadın cesedi çıktı
Güvenlikçiye hırsızlıktan 15 yıl hapis
Gazi derneğinden 'şemsiye' açıklaması
Hernandez ManU'ya fena salladı!
Taksilere büyük yenilik geliyor
Çatışmalar da geçişler de sürüyor
TSK: Ülkemizin sevincini paylaşıyoruz
7 milyon dolar sahte parayla yakalandılar
Gülenciler hangi sürpriz kanalı satın alıyor?
Sürpriz isimden açıklama: Arda bu sezon...
AK Partili Coşkun, Muharrem İnce'ye çattı