Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

AYM'den 4 iptal, iki yürütmeyi durdurma! G.Saraylı futbolcu taraftarın üzerine yürüdü! Çirkin iddialara büyükelçilikten cevap! Prof. Dr. Erol GökaYeni denizin balıklarıyız
Korkunç tecavüz olayı
Korkunç tecavüz olayı
7 Nisan 2008 Pazartesi 09:48
Güncellenme Tarihi 2 Ekim 2014 Perşembe 18:14
Yetiştirme yurdunda kalan 16 yaşındaki öğrenciye tezavüz edenler arasında siyasetçi yakınları, asker ve gazeteci de var...

KARS, yetiştirme yurdunda kalan lise öğrencisi kıza tecavüz olayıyla çalkalanıyor. İddiaya göre, Halime- Arslan Yıldız Çocuk Yuvası ve Kız Yetiştirme Yurdu’na, Trabzon’un Vakfıkebir İlçesi’nden koruma amaçlı olarak gönderilen 16 yaşındaki lise öğrencisi N.K.’ye, aralarında siyasetçi yakınları, gazeteci ve askerlerin de bulunduğu 10 kişi 8 ay boyunca tecavüz etti.

2007 yılının Ağustos ayında başlayan olay, 2 Nisan 2008 tarihinde N.K.’nin arkadaşıyla buluşmaya gittiği sırada zorla bir otomobile bindirilerek götürülmek istenmesiyle ortaya çıktı. Yaşadığı olaylara dayanamayan N.K., otobilden atlayıp kaçarak başından geçenleri öğretmenlerine anlattı. N.K.’yi dinleyen öğretmenleri durumu polise bildirdi. Yurttan alınarak Çocuk Şube Müdürlüğü’ne götürülen N.K., başından geçenleri tek tek anlattı. N.K., polise verdiği dört sayfalık ifadesinde aylardır tehdit ve şantajla kendisine tecavüz edildiğini belirterek şu iddialarda bulundu:

“2007 yılı Ağustos ayında Hafız Hakkı Paşa Kışlası’nda bana adını H.Ç. olarak söyleyen bir askerle tanıştım ve beni kalenin arkasındaki virane evlere götürüp zorla tecavüz etti.

Daha sonra Şehit Yusufbey Caddesi üzerinde son rakam grubu 716 olarak gördüğüm askeri araca bindirerek dere içi mevkiine götürdü ve yine zorla tecavüz etti. H.Ç. gittikten sonra bu kez Askerlik Şubesi’nde asker olan V.A. isimli biri tehditle götürdüğü parkta bana tecavüz etti. İki ay geçtikten sonra bir alışveriş merkezinde çalışan G.Y., telefonla arayarak tanışmak istedi. Daha sonra beni bir bekar evine götürerek tecavüz etti.”

Kameraya kayıt

Bu olaydan sonra tanıştığı Halil adlı kişinin kendisini gazeteci Ç.K.’nin bürosuna götürdüğünü anlatan N.K. iddialarını şöyle sürdürdü: “Ç.K. benimle zorla cinsel ilişkiye girdi Halil de bütün bunları kameraya kaydetti. Bu şahıslar yurttan arayıp rahatsız ediyordu.”

N.K.’nin ifadesi üzerine polis, zanlılar G.Y., Ç.K., İ.D., İ.Ö, G.N., Y.U., V.D. ve F.T.’yi gözaltına aldı. Polis, Ç.K.’nin bürosunda yaptığı aramada, bilgisayarlarda N.K. ile çekilmiş sevişme görüntülerin kayıtlı bulunduğu çok sayıda CD ele geçirdi. 8 kişi polisteki ifadelerinin ardından Cumhuriyet Savcılığı’na çıkarıldı. 8 zanlı tutuklandı. N.K.’ya ilk tecavüz eden askerler H.Ç. ve V.A.’nın terhis olup kentten ayrıldıkları ve arandıkları bildirildi.

vatan

Bu haber 16,453 kez okundu.

Meteoroloji'den şiddetli yağış uyarısı02 Ekim 2014 19:14
Meteoroloji Genel Müdürlüğü, Doğu Anadolu Bölgesinin güneydoğusu için kuvvetli yağış uyarısında bulundu.
Türkiye'den Bosna Hersek'e yardım02 Ekim 2014 19:01
İETT'nin Saraybosna Kamu Toplu Taşıma Şirketi'ne hibe ettiği 30 otobüsün 15'i bugün Saraybosna'ya ulaştı
TSK güven verdi02 Ekim 2014 18:40
Kara Kuvvetleri Komutanlığının ateş gücünün gösterildiği Ateş Serbest - 2014 faaliyeti gerçekleştirildi. Faaliyeti Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel ve kuvvet komutanları da izledi.
AYM'den paralel yapı için jet müjde!02 Ekim 2014 18:36
Anayasa Mahkemesi, paralel yapıyla mücadeleyi içeren maddeleri iptal etti.
Yunan jetlerinden F16'larımıza taciz02 Ekim 2014 18:23
Genelkurmay Başkanlığından, Ege'nin uluslararası hava sahasında eğitim uçuşu yapan F-16'lara, Yunanistan'a ait jetlerce radar kilidi muhafaza edilerek tacizde bulunulduğu bildirildi
AYM'den 4 iptal, iki yürütmeyi durdurma!02 Ekim 2014 18:03
Anayasa Mahkemesi CHP’nin başvurusu üzerine 4 iptal, iki yürütmeyi durdurma kararı aldı.
Çirkin iddialara büyükelçilikten cevap!02 Ekim 2014 17:33
Türkiye’nin Kosova Büyükelçiliği tarafından, son birkaç gündür bazı internet sitelerinde Türkiye’nin Kosova’da radikal İslam’ı finanse ettiğine dair çıkan haberlerle ilgili tekzip metni yayInladi.
ABD'deki Ebola vakasından sonra harekete geçildi02 Ekim 2014 17:30
ABD'de ilk Ebola vakasının ardından 80 kadar kişinin gözlem altına alındığı bildirildi.
Samsun'da bin 200 kiloluk boğa02 Ekim 2014 17:10
SAMSUN'da besicilik yapan 44 yaşındaki Adem Akgül, hayvan pazarına getirdiği bin 200 kilo ağırlığındaki boğasını satışa çıkarttı. Akgül 15 bin lira istediği 'şampiyon' adlı boğasını satması halinde, 2 bin lirasını Samsunspor'a bağışlayacağını söyledi.
Yayın yasağı kaldırıldı!02 Ekim 2014 17:07
IŞİD terör örgütü üyelerince, Türkiye'nin Musul Başkonsolosluğu personelinin rehin alınmasına ilişkin yayın yasağı kaldırıldı.
Kurban dolandırıcıları son anda yakalandı!02 Ekim 2014 17:05
Kahramanmaraş'ta hayvan pazarında sahte dolarlarla kurbanlık almak isteyen iki kişi suçüstü yakalandı.
Sağlığına kavuşunca tekrar cezaevine girecek02 Ekim 2014 17:03
Geçen temmuz ayında sağlık sorunları nedeniyle cezaevinden tahliye edilen Üzmez'in avukatı Kav "Şu anda tedavisi devam ediyor. Sağlığına kavuşunca kalan cezasını çekmek için tekrar cezaevine girecek" dedi.
5 liralık banknot tükendi
Alman istihbaratından NSU oyunu
Meteoroloji'den şiddetli yağış uyarısı