Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail'e uçuşlar durdu İsrailli askerin Hamas şaşkınlığı Yılmazer, sağlık kontrolünden geçirildi! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Korkunç tecavüz olayı
Korkunç tecavüz olayı
7 Nisan 2008 Pazartesi 09:48
Güncellenme Tarihi 21 Haziran 2013 Cuma 22:34
Yetiştirme yurdunda kalan 16 yaşındaki öğrenciye tezavüz edenler arasında siyasetçi yakınları, asker ve gazeteci de var...

KARS, yetiştirme yurdunda kalan lise öğrencisi kıza tecavüz olayıyla çalkalanıyor. İddiaya göre, Halime- Arslan Yıldız Çocuk Yuvası ve Kız Yetiştirme Yurdu’na, Trabzon’un Vakfıkebir İlçesi’nden koruma amaçlı olarak gönderilen 16 yaşındaki lise öğrencisi N.K.’ye, aralarında siyasetçi yakınları, gazeteci ve askerlerin de bulunduğu 10 kişi 8 ay boyunca tecavüz etti.

2007 yılının Ağustos ayında başlayan olay, 2 Nisan 2008 tarihinde N.K.’nin arkadaşıyla buluşmaya gittiği sırada zorla bir otomobile bindirilerek götürülmek istenmesiyle ortaya çıktı. Yaşadığı olaylara dayanamayan N.K., otobilden atlayıp kaçarak başından geçenleri öğretmenlerine anlattı. N.K.’yi dinleyen öğretmenleri durumu polise bildirdi. Yurttan alınarak Çocuk Şube Müdürlüğü’ne götürülen N.K., başından geçenleri tek tek anlattı. N.K., polise verdiği dört sayfalık ifadesinde aylardır tehdit ve şantajla kendisine tecavüz edildiğini belirterek şu iddialarda bulundu:

“2007 yılı Ağustos ayında Hafız Hakkı Paşa Kışlası’nda bana adını H.Ç. olarak söyleyen bir askerle tanıştım ve beni kalenin arkasındaki virane evlere götürüp zorla tecavüz etti.

Daha sonra Şehit Yusufbey Caddesi üzerinde son rakam grubu 716 olarak gördüğüm askeri araca bindirerek dere içi mevkiine götürdü ve yine zorla tecavüz etti. H.Ç. gittikten sonra bu kez Askerlik Şubesi’nde asker olan V.A. isimli biri tehditle götürdüğü parkta bana tecavüz etti. İki ay geçtikten sonra bir alışveriş merkezinde çalışan G.Y., telefonla arayarak tanışmak istedi. Daha sonra beni bir bekar evine götürerek tecavüz etti.”

Kameraya kayıt

Bu olaydan sonra tanıştığı Halil adlı kişinin kendisini gazeteci Ç.K.’nin bürosuna götürdüğünü anlatan N.K. iddialarını şöyle sürdürdü: “Ç.K. benimle zorla cinsel ilişkiye girdi Halil de bütün bunları kameraya kaydetti. Bu şahıslar yurttan arayıp rahatsız ediyordu.”

N.K.’nin ifadesi üzerine polis, zanlılar G.Y., Ç.K., İ.D., İ.Ö, G.N., Y.U., V.D. ve F.T.’yi gözaltına aldı. Polis, Ç.K.’nin bürosunda yaptığı aramada, bilgisayarlarda N.K. ile çekilmiş sevişme görüntülerin kayıtlı bulunduğu çok sayıda CD ele geçirdi. 8 kişi polisteki ifadelerinin ardından Cumhuriyet Savcılığı’na çıkarıldı. 8 zanlı tutuklandı. N.K.’ya ilk tecavüz eden askerler H.Ç. ve V.A.’nın terhis olup kentten ayrıldıkları ve arandıkları bildirildi.

vatan

Bu haber 16,426 kez okundu.

Define ararken canından oldu22 Temmuz 2014 20:08
Define aradığı ileri sürülen 3 kişiden Sabri Nağış, açtıkları kuyuda karbonmonoksit zehirlenmesinden yaşamını yitirdi.
Alperen Ocakları'na yeni genel başkan22 Temmuz 2014 19:32
Alperen Ocakları Eğitim, Kültür, Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Yönetim Kurulu Başkanlığına Ahmet Tarık Sarı getirildi.
Yılmazer, sağlık kontrolünden geçirildi!22 Temmuz 2014 19:01
Gözaltına alınan eski İstanbul Emniyet Müdür Yardımcısı Yılmazer, sağlık kontrolünden geçirildi
İki otomobil çarpıştı: 4 ölü, 3 yaralı22 Temmuz 2014 18:59
Trabzon'da iki otomobilin çarpıştığı kazada 4 kişi öldü, 3 kişi yaralandı.
Hayrat Vakfı'ndan Erdoğan'a destek22 Temmuz 2014 18:50
Hayrat Vakfı Câmiası, Ak Parti cumhurbaşkanı adayı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı destekleme kararı aldı.
Bakan Eroğlu: Devlet ortak kabul etmez22 Temmuz 2014 18:45
Veysel Eroğlu, Emniyet'te "paralel yapı" operasyonuna ilişkin, "Paralel yapı, devleti ele geçirmek için büyük bir hazırlık yapmış." dedi.
115 polise yakalama kararı22 Temmuz 2014 18:13
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığının emniyetteki "paralel yapı" iddialarına ilişkin yürüttüğü soruşturmalar kapsamında 115 emniyet görevlisi hakkında yakalama kararı çıkarıldı.
8 PKK'lı teslim oldu22 Temmuz 2014 18:10
Şırnak Valiliği, örgütten kaçarak Habur Sınır Kapısı'na gelen 8 PKK'lının güvenlik güçlerine teslim olduğunu açıkladı.
İsrail'i nefretle kınıyoruz22 Temmuz 2014 18:03
TBMM Başkanı Çiçek, “İsrail’in gerçekleştirdiği bu vahşeti ve zalimliği şiddetle ve nefretle kınıyoruz” dedi.
Ali Fuat Yılmazer gözaltına alındı22 Temmuz 2014 17:45
Eski İstanbul İstihbarat Şube Müdürü Ali Fuat Yılmazer gözaltına alındı. Sağlık kontrolü için Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürüldüğü belirtildi.
Mirzabeyoğlu ne zaman tahliye olacak?22 Temmuz 2014 17:43
14. Ağır Ceza Mahkemesi Salih Mirzabeyoğlu hakkında oy birliğiyle yeniden yargılama ve tahliye kararı vermesinin ardından gözler Bolu F tipi cezaevine çevrildi.
TEM otoyolunda bayram tedbirleri22 Temmuz 2014 17:41
Kocaeli'de yaklaşan Ramazan Bayramı dolayısıyla alınan trafik tedbirleri kapsamında TEM otoyolunda 5 kilometrede bir trafik ekibi olacak.
Define ararken canından oldu
Rusya'ya yeni yaptırımlar yolda
İsrail'e uçuşlar durdu
Alperen Ocakları'na yeni genel başkan
Sakarya'da 1 kilo bonzai ele geçirildi
G.Saraylı yöneticiden Çakar'a dava
Brezilya'nın yeni teknik direktörü belli oldu
İsrailli askerin Hamas şaşkınlığı
Dağdan Rogers indi!
Ukrayna'da düşen yolcu uçağı için ekip kuruldu
Yargı kararının gereği yapılıyor
Yılmazer, sağlık kontrolünden geçirildi!
İki otomobil çarpıştı: 4 ölü, 3 yaralı
Ronaldo emeklilik tarihini açıkladı
HDP'den Hakkari'de barış ve kardeşlik çağrısı
Hayrat Vakfı'ndan Erdoğan'a destek
İşte İhsanoğlu'na bağışlanan bağış miktarı
Ertuğrul Sağlam'dan Gazze duası
Trabzonspor Halil Altıntop'a karşı
Bakan Eroğlu: Devlet ortak kabul etmez
Samsunspor'un ilk rakibi Azeri
Milli futbolcu resmen Galatasaray'da!
Gazze'ye saldırılarda Alman vatandaşı 7 Filistinli öldü
ABD Dışişleri Bakanı'na Mısır'da büyük şok!
Brezilya'nın yeni hocası resmen açıklandı
Macauley Chrisantus Sivaspor'da
115 polise yakalama kararı
28 İsrail askeri öldürüldü
8 PKK'lı teslim oldu
Borsa yükselişle kapattı
Jonathan kaçırılan kızların aileleriyle görüştü
İsrail'i nefretle kınıyoruz
İddialar yalan çıktı! Elif Akyüz aklandı
Şentop: Devlet bu çetelere müsade etmez
İsrail askerlerinden Filistinli kadınlara müdahale
Milli futbolcu Galatasaray'da
F.Bahçe'ye müjdeli haber!
İhracat Temmuz'da yüzde 10 arttı
Macaristan'dan Erdoğan'a dua
Ali Fuat Yılmazer gözaltına alındı
Mirzabeyoğlu ne zaman tahliye olacak?
TEM otoyolunda bayram tedbirleri
BM'den skandal İsrail açıklaması
Gelmiş geçmiş en sıcak Haziran'ı yaşadık
Beşiktaş'ta çifte imza
Salih'ten sonra bir geç daha Avrupa'ya gitti
Bakan Yazıcı'dan acı gününde önemli mesajlar
Beşiktaş taktik çalıştı
Korkunç kaza: 2 ölü
Orucun beyin üzerindeki inanılmaz etkisi
BİK: İddialar gerçeği yansıtmıyor
Siyonisti korkutan 3 mücahit grup!
Obezler, şifayı YYÜ'de buluyor
Jonathan kaçırılan kızların aileleriyle görüştü
Musul'da İHA saldırısı
Serbest piyasada döviz fiyatları
Neo-nazi davasında sanığın talebine ret
KKTC'de Gazze için bayraklar yarıya indirildi
Selam-tevhid davasında 251 kişiye takipsizlik
SPK'dan Borsa İstanbul açıklaması
İsrail Hamas'a ait 287 noktayı vurdu
Şehit polis toprağa verildi
Endonezya'da seçimi Vidodo kazandı
Digiturk'e 1,3 milyon liralık ceza
HTC'nin akıllı saati ortaya çıktı
İdmanda basın mensuplarına sulu şaka!
Arda Turan İspanya futbolunu tanıtacak