Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Erdoğan'dan AVM yasasına onay! Obama: Netanyahu ile görüşmeyi reddediyorum 'Yasa dışı dinleme'de flaş gelişme Prof. Talip KüçükcanKüresel Güçlerin Etkin Aracı: Şiddet ve Terör
Korkunç tecavüz olayı
Korkunç tecavüz olayı
7 Nisan 2008 Pazartesi 09:48
Güncellenme Tarihi 10 Aralık 2014 Çarşamba 18:39
Yetiştirme yurdunda kalan 16 yaşındaki öğrenciye tezavüz edenler arasında siyasetçi yakınları, asker ve gazeteci de var...

KARS, yetiştirme yurdunda kalan lise öğrencisi kıza tecavüz olayıyla çalkalanıyor. İddiaya göre, Halime- Arslan Yıldız Çocuk Yuvası ve Kız Yetiştirme Yurdu’na, Trabzon’un Vakfıkebir İlçesi’nden koruma amaçlı olarak gönderilen 16 yaşındaki lise öğrencisi N.K.’ye, aralarında siyasetçi yakınları, gazeteci ve askerlerin de bulunduğu 10 kişi 8 ay boyunca tecavüz etti.

2007 yılının Ağustos ayında başlayan olay, 2 Nisan 2008 tarihinde N.K.’nin arkadaşıyla buluşmaya gittiği sırada zorla bir otomobile bindirilerek götürülmek istenmesiyle ortaya çıktı. Yaşadığı olaylara dayanamayan N.K., otobilden atlayıp kaçarak başından geçenleri öğretmenlerine anlattı. N.K.’yi dinleyen öğretmenleri durumu polise bildirdi. Yurttan alınarak Çocuk Şube Müdürlüğü’ne götürülen N.K., başından geçenleri tek tek anlattı. N.K., polise verdiği dört sayfalık ifadesinde aylardır tehdit ve şantajla kendisine tecavüz edildiğini belirterek şu iddialarda bulundu:

“2007 yılı Ağustos ayında Hafız Hakkı Paşa Kışlası’nda bana adını H.Ç. olarak söyleyen bir askerle tanıştım ve beni kalenin arkasındaki virane evlere götürüp zorla tecavüz etti.

Daha sonra Şehit Yusufbey Caddesi üzerinde son rakam grubu 716 olarak gördüğüm askeri araca bindirerek dere içi mevkiine götürdü ve yine zorla tecavüz etti. H.Ç. gittikten sonra bu kez Askerlik Şubesi’nde asker olan V.A. isimli biri tehditle götürdüğü parkta bana tecavüz etti. İki ay geçtikten sonra bir alışveriş merkezinde çalışan G.Y., telefonla arayarak tanışmak istedi. Daha sonra beni bir bekar evine götürerek tecavüz etti.”

Kameraya kayıt

Bu olaydan sonra tanıştığı Halil adlı kişinin kendisini gazeteci Ç.K.’nin bürosuna götürdüğünü anlatan N.K. iddialarını şöyle sürdürdü: “Ç.K. benimle zorla cinsel ilişkiye girdi Halil de bütün bunları kameraya kaydetti. Bu şahıslar yurttan arayıp rahatsız ediyordu.”

N.K.’nin ifadesi üzerine polis, zanlılar G.Y., Ç.K., İ.D., İ.Ö, G.N., Y.U., V.D. ve F.T.’yi gözaltına aldı. Polis, Ç.K.’nin bürosunda yaptığı aramada, bilgisayarlarda N.K. ile çekilmiş sevişme görüntülerin kayıtlı bulunduğu çok sayıda CD ele geçirdi. 8 kişi polisteki ifadelerinin ardından Cumhuriyet Savcılığı’na çıkarıldı. 8 zanlı tutuklandı. N.K.’ya ilk tecavüz eden askerler H.Ç. ve V.A.’nın terhis olup kentten ayrıldıkları ve arandıkları bildirildi.

vatan

Bu haber 16,486 kez okundu.

Bolu Dağı'nda ulaşım durma noktasında!29 Ocak 2015 01:02
D-100 karayolunun Bolu Dağı kesiminde sis ve kar yağışı, ulaşımı olumsuz etkiliyor.
Tottenham final biletini kaptı!29 Ocak 2015 00:59
İngiltere Lig Kupası’nda ilk maçı 1-0 kazanan Londra ekibi Sheffield United ile rövanşta 2-2 berabere kalarak finalist oldu
Takla atan araç bariyerlere çarptı29 Ocak 2015 00:31
TEM bağlantı yolunda meydana gelen kazada, kontrolden çıkan otomobil takla atarak bariyerlere çarptı.
Adıyaman'da iş kazası: 1 ölü28 Ocak 2015 23:54
Besni ilçesinde, inşaatta merdiven boşluğuna düşen işçi hayatını kaybetti.
Rehin pilot özgürlüğüne kavuştu28 Ocak 2015 23:48
DEAŞ terör örgütünün elinde rehin tutulan Ürdünlü pilot takas karşılığı serbest bırakıldı.
Lübnan-İsrail sınırında gerginlik sürüyor!28 Ocak 2015 23:33
Hizbullah'ın Lübnan sınırındaki Şebaa Çiftlikleri'nde devriye gezen İsrail askeri aracını hedef almasının ardından bölgede gerginlik hakim.
Av tüfeğiyle annesini öldürdü!28 Ocak 2015 23:33
Muğla'nın Menteşe ilçesinde bir çocuk, tartıştığı annesini av tüfeği ile başından vurarak öldürdü.
8 yaşındaki çocuğa terör sorgusu!28 Ocak 2015 23:31
Fransa'nın güneyindeki Nice kentinde 8 yaşındaki bir çocuk, ''terörü övdüğü'' gerekçesiyle ailesinin nezaretinde karakolda sorgulandı.
Cizre'de bir polis tutuklandı28 Ocak 2015 23:09
Şırnak'ın Cizre ilçesinde 12 yaşındaki Nihat Kazanhan'ın hayatını kaybettiği olaya ilişkin bir polisin tutuklandığı bildirildi.
Bolu Dağı'nda ulaşım durma noktasında!28 Ocak 2015 22:53
D-100 karayolunun Bolu Dağı kesiminde sis ve kar yağışı, ulaşımı olumsuz etkiliyor.
Türkiye'nin 3. büyüğü TETAŞ28 Ocak 2015 22:22
TETAŞ'ın 2013 yılında Türkiye'nin en büyük dördüncü, 2014 yılında ise üçüncü şirketi olduğunu belirtildi.
İBB'den Hayvan Barınağı açıklaması28 Ocak 2015 21:37
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Kısırkaya Hayvan Barınağı ile ilgili iddialar konusunda açıklama yaptı.
Bolu Dağı'nda ulaşım durma noktasında!
Tottenham final biletini kaptı!
Takla atan araç bariyerlere çarptı
Beyaz Saray Michelle Obama’yı savundu!
Kral Kupası'nda Kral gibi maç!
Erdoğan'dan AVM yasasına onay!
Adıyaman'da iş kazası: 1 ölü
Rehin pilot özgürlüğüne kavuştu
BM olağanüstü toplanıyor
Av tüfeğiyle annesini öldürdü!
Lübnan-İsrail sınırında gerginlik sürüyor!
Yılmaz: Güvenliği sağlayamazsanız...
Arda Turan'dan olay hareket
8 yaşındaki çocuğa terör sorgusu!
Galatasaray'a Aurelien Chedjou müjdesi
Erdoğan'dan af talep ettiler!
Cizre'de bir polis tutuklandı
Pınar Karşıyaka'dan tarihi başarı
Fenerbahçe Grundig'den rahat galibiyet
Beşiktaş'tan müthiş zafer!
Bolu Dağı'nda ulaşım durma noktasında!
Hamzaoğlu'ndan iki isme eleştiri
Araplar 113 yıllık geleneği bozuyor!