Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ala'dan HDP'nin çağrısına sert tepki Kasımpaşa'dan büyük itiraz Böyle olur Sabri'nin dönüşü Hakan TunaYaseminler altında!
Korkunç tecavüz olayı
Korkunç tecavüz olayı
7 Nisan 2008 Pazartesi 09:48
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2014 Cuma 23:42
Yetiştirme yurdunda kalan 16 yaşındaki öğrenciye tezavüz edenler arasında siyasetçi yakınları, asker ve gazeteci de var...

KARS, yetiştirme yurdunda kalan lise öğrencisi kıza tecavüz olayıyla çalkalanıyor. İddiaya göre, Halime- Arslan Yıldız Çocuk Yuvası ve Kız Yetiştirme Yurdu’na, Trabzon’un Vakfıkebir İlçesi’nden koruma amaçlı olarak gönderilen 16 yaşındaki lise öğrencisi N.K.’ye, aralarında siyasetçi yakınları, gazeteci ve askerlerin de bulunduğu 10 kişi 8 ay boyunca tecavüz etti.

2007 yılının Ağustos ayında başlayan olay, 2 Nisan 2008 tarihinde N.K.’nin arkadaşıyla buluşmaya gittiği sırada zorla bir otomobile bindirilerek götürülmek istenmesiyle ortaya çıktı. Yaşadığı olaylara dayanamayan N.K., otobilden atlayıp kaçarak başından geçenleri öğretmenlerine anlattı. N.K.’yi dinleyen öğretmenleri durumu polise bildirdi. Yurttan alınarak Çocuk Şube Müdürlüğü’ne götürülen N.K., başından geçenleri tek tek anlattı. N.K., polise verdiği dört sayfalık ifadesinde aylardır tehdit ve şantajla kendisine tecavüz edildiğini belirterek şu iddialarda bulundu:

“2007 yılı Ağustos ayında Hafız Hakkı Paşa Kışlası’nda bana adını H.Ç. olarak söyleyen bir askerle tanıştım ve beni kalenin arkasındaki virane evlere götürüp zorla tecavüz etti.

Daha sonra Şehit Yusufbey Caddesi üzerinde son rakam grubu 716 olarak gördüğüm askeri araca bindirerek dere içi mevkiine götürdü ve yine zorla tecavüz etti. H.Ç. gittikten sonra bu kez Askerlik Şubesi’nde asker olan V.A. isimli biri tehditle götürdüğü parkta bana tecavüz etti. İki ay geçtikten sonra bir alışveriş merkezinde çalışan G.Y., telefonla arayarak tanışmak istedi. Daha sonra beni bir bekar evine götürerek tecavüz etti.”

Kameraya kayıt

Bu olaydan sonra tanıştığı Halil adlı kişinin kendisini gazeteci Ç.K.’nin bürosuna götürdüğünü anlatan N.K. iddialarını şöyle sürdürdü: “Ç.K. benimle zorla cinsel ilişkiye girdi Halil de bütün bunları kameraya kaydetti. Bu şahıslar yurttan arayıp rahatsız ediyordu.”

N.K.’nin ifadesi üzerine polis, zanlılar G.Y., Ç.K., İ.D., İ.Ö, G.N., Y.U., V.D. ve F.T.’yi gözaltına aldı. Polis, Ç.K.’nin bürosunda yaptığı aramada, bilgisayarlarda N.K. ile çekilmiş sevişme görüntülerin kayıtlı bulunduğu çok sayıda CD ele geçirdi. 8 kişi polisteki ifadelerinin ardından Cumhuriyet Savcılığı’na çıkarıldı. 8 zanlı tutuklandı. N.K.’ya ilk tecavüz eden askerler H.Ç. ve V.A.’nın terhis olup kentten ayrıldıkları ve arandıkları bildirildi.

vatan

Bu haber 16,472 kez okundu.

Zeytinburnu metrobüs yolunda ölümlü kaza!31 Ekim 2014 23:19
Zeytinburnu'nda metrobüs yolundan karşıya geçmek isteyen Yusuf Deli (16) metrobüsün çarpması sonucu hayatını kaybetti.
Giresun'da sağanak hayatı olumsuz etkiledi31 Ekim 2014 22:35
Giresun’da etkili olan sağanak yağış nedeniyle Karadeniz Sahil Yolu’nu sular altında kaldı.
Peşmerge Suriye'yi geçti31 Ekim 2014 21:20
Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) tarafından Halep'e bağlı Kobani'ye (Ayn el Arap) gönderilen Peşmerge konvoyu, Suriye'ye geçti.
3 askerin şehit edilmesiyle ilgili önemli gelişme31 Ekim 2014 21:18
Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde 3 askerin şehit edilmesiyle ilgili 1 kişi gözaltına alındı.
THK Başkanı dahil 5 kişi tutuklandı31 Ekim 2014 21:07
Türk Hava Kurumu'nda ulussüzlük iddialarıyla ilgili yapılan operasyon sonrasında başkan Osman Yıldırım ile birlikte 5 kişi tutuklandı.
Muğla'da MERS virüsü şüphesi!31 Ekim 2014 20:36
Milas'ta 5 gün önce hacdan dönen ve yüksek ateş şikayetiyle hastaneye başvuran kişi, tedavi altına alındı.
Pastırma sıcakları geliyor31 Ekim 2014 20:30
Türkiye genelinde hava sıcaklıkları 6 ila 10 derece düşecek ancak Salı gününden itibaren yeniden yükselmeye başlayacak.
Boğaziçi köprüsünde intihar girişimi!31 Ekim 2014 19:43
Boğaziçi Köprüsü’nde intihar girişiminde bulunan bir şahıs, polis ekipleri ve psikologun devreye girmesiyle ikna edildi.
Kandıra sokakları sular altında kaldı31 Ekim 2014 19:39
Kocaeli’nin Kandıra ilçesinde sağanak yağış nedeniyle bazı dereler taştı, bazı vatandaşlar evlerinde mahsur kaldı.
HDP-DTK-DTP ve HDK'dan ortak çağrı31 Ekim 2014 19:04
"Gösteriler barışçı ve şiddetten uzak geçsin"
Jennifer Lopez İETT otobüsünde!31 Ekim 2014 19:02
İETT otobüsündeki televizyonda gösterilen Jennifer Lopez klibi şaşkınlık yarattı.
Endişelendiren açıklama: 18 işçiye ulaşmak...31 Ekim 2014 18:27
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Maden Mühendisliği Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. Zeki Karaca, Karaman'ın Ermenek İlçesi'ndeki su basan maden ocağında mahsur kalan 18 işçiye ulaşma çalışmalarının 6 ay sürebileceğini söyledi.
Sneijder gidiyor mu? Albayrak noktayı koydu!
Dilmen'den Prandelli'ye şok sözler
Kolombiya'da madeni su bastı
Dışişleri Bakanlığı Danimarka'dan izahat istedi
Ala'dan HDP'nin çağrısına sert tepki
Prandelli'den Sabri ve Sneijder açıklaması
Galatasaray son 5 sezonun en iyisi
Ebola salgını olan ülkelere vizeyi durdurdu
Zeytinburnu metrobüs yolunda ölümlü kaza!
IŞİD'e 80 ülkeden katılım var
Sabri: Allah beni bir sınava soktu...
Giresun'da sağanak hayatı olumsuz etkiledi
Peşmerge Kobani'ye buradan girdi!
Galatasaray'ın golünde ofsayt tartışması
Kasımpaşa'dan büyük itiraz
İlkay Gündoğan 'maden ocağına' indi
Nur Serter: CHP'den istifa etmedim
Böyle olur Sabri'nin dönüşü
Peşmerge Suriye'yi geçti
3 askerin şehit edilmesiyle ilgili önemli gelişme
Osman Sınav'a 'Kızıl Elma' sorusu
THK Başkanı dahil 5 kişi tutuklandı
Muğla'da MERS virüsü şüphesi!
MHP'den AK Parti'ye flaş transfer!
Pastırma sıcakları geliyor
Prandelli: Sneijder yok çünkü...
Galatasaray son dakikada güldü!
Galatasaray bombayı patlatıyor!
F.Bahçe'den Saran için net açıklama!
Çelik: Türkiye eski Türkiye değil