Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Yaşar Kemal, Said Nursi için bakın ne yazmış! Ve izin çıktı! Yeni banka geliyor Diriliş Postası'ndan Aleksis Çipras’a mektup Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
Korkunç tecavüz olayı
Korkunç tecavüz olayı
7 Nisan 2008 Pazartesi 09:48
Güncellenme Tarihi 3 Mart 2015 Salı 10:48
Yetiştirme yurdunda kalan 16 yaşındaki öğrenciye tezavüz edenler arasında siyasetçi yakınları, asker ve gazeteci de var...

KARS, yetiştirme yurdunda kalan lise öğrencisi kıza tecavüz olayıyla çalkalanıyor. İddiaya göre, Halime- Arslan Yıldız Çocuk Yuvası ve Kız Yetiştirme Yurdu’na, Trabzon’un Vakfıkebir İlçesi’nden koruma amaçlı olarak gönderilen 16 yaşındaki lise öğrencisi N.K.’ye, aralarında siyasetçi yakınları, gazeteci ve askerlerin de bulunduğu 10 kişi 8 ay boyunca tecavüz etti.

2007 yılının Ağustos ayında başlayan olay, 2 Nisan 2008 tarihinde N.K.’nin arkadaşıyla buluşmaya gittiği sırada zorla bir otomobile bindirilerek götürülmek istenmesiyle ortaya çıktı. Yaşadığı olaylara dayanamayan N.K., otobilden atlayıp kaçarak başından geçenleri öğretmenlerine anlattı. N.K.’yi dinleyen öğretmenleri durumu polise bildirdi. Yurttan alınarak Çocuk Şube Müdürlüğü’ne götürülen N.K., başından geçenleri tek tek anlattı. N.K., polise verdiği dört sayfalık ifadesinde aylardır tehdit ve şantajla kendisine tecavüz edildiğini belirterek şu iddialarda bulundu:

“2007 yılı Ağustos ayında Hafız Hakkı Paşa Kışlası’nda bana adını H.Ç. olarak söyleyen bir askerle tanıştım ve beni kalenin arkasındaki virane evlere götürüp zorla tecavüz etti.

Daha sonra Şehit Yusufbey Caddesi üzerinde son rakam grubu 716 olarak gördüğüm askeri araca bindirerek dere içi mevkiine götürdü ve yine zorla tecavüz etti. H.Ç. gittikten sonra bu kez Askerlik Şubesi’nde asker olan V.A. isimli biri tehditle götürdüğü parkta bana tecavüz etti. İki ay geçtikten sonra bir alışveriş merkezinde çalışan G.Y., telefonla arayarak tanışmak istedi. Daha sonra beni bir bekar evine götürerek tecavüz etti.”

Kameraya kayıt

Bu olaydan sonra tanıştığı Halil adlı kişinin kendisini gazeteci Ç.K.’nin bürosuna götürdüğünü anlatan N.K. iddialarını şöyle sürdürdü: “Ç.K. benimle zorla cinsel ilişkiye girdi Halil de bütün bunları kameraya kaydetti. Bu şahıslar yurttan arayıp rahatsız ediyordu.”

N.K.’nin ifadesi üzerine polis, zanlılar G.Y., Ç.K., İ.D., İ.Ö, G.N., Y.U., V.D. ve F.T.’yi gözaltına aldı. Polis, Ç.K.’nin bürosunda yaptığı aramada, bilgisayarlarda N.K. ile çekilmiş sevişme görüntülerin kayıtlı bulunduğu çok sayıda CD ele geçirdi. 8 kişi polisteki ifadelerinin ardından Cumhuriyet Savcılığı’na çıkarıldı. 8 zanlı tutuklandı. N.K.’ya ilk tecavüz eden askerler H.Ç. ve V.A.’nın terhis olup kentten ayrıldıkları ve arandıkları bildirildi.

vatan

Bu haber 16,487 kez okundu.

Evde yalnız bırakılan bebek öldü03 Mart 2015 10:50
Mersin'de uzun süre evde yalnız bırakılan 4 aylık bebek ölü bulundu. Anne ve baba, iş aramak için dışarı çıktıklarını söylerken, bebeğin kendi kusmuğunda boğulduğu tahmin ediliyor.
CHP'li muhtarlar Ankara'ya gitti03 Mart 2015 10:48
Tokat’ta ön seçim yapılmasını isteyen muhtarlar üç otobüsle Ankara’ya gitti. Muhtarlar CHP Genel Merkezi'ne 350 imza ile taleplerini iletecekler.
Tarihi geçmiş 300 kilo sucuğa el konuldu03 Mart 2015 10:43
Muğla'da bakteri tespit edildiği için bir süre önce kapatılan bir çeşmede yüklü miktarda sucuk yıkayan üç kişiyi fark eden polis, son kullanma tarihi geçmiş 300 kilo sucuğa el koydu.
İstanbul'da bir Çeçen suikasti daha!03 Mart 2015 10:36
Daha önce 6 Kafkasyalı'nın Rusya tarafından organize edildiği düşünülen suikastlerle hayatını kaybettiği İstanbul'da bir Çeçen daha katledildi.
İstanbul'da elektrik kesintisi03 Mart 2015 10:20
Ataşehir, Üsküdar ve Ümraniye'nin bazı mahallelerinde 5 Mart'ta elektrik kesintisi uygulanacak.
Next&Nextstar ve Digiturk işbirliğine gitti03 Mart 2015 10:13
Digiturk ile elektronik sektörünün öncülerinden Next&Nextstar, ortak bir projede bir araya geldi.
Eski milletvekilinin kardeşine silahlı saldırı03 Mart 2015 09:44
Eski milletvekilinin kardeşi silahlı saldırı sonucu öldü.
Kaos oyunları üniversiteye sızdı03 Mart 2015 09:41
Seçim öncesi Türkiye’de kaos yaratmak isteyen derin güçler, ilk denemelerine üniversitelerden başladı. İzmir’de bir öğrenci öldü, İstanbul’da polis her gün fakültelerdeki kavgalara müdahale ediyor. Gezi benzeri gerginlik isteyenler Birleşik Haziran Hareketi üzerinden planlar yapıyor.
20 kişi adliyeye sevk edildi03 Mart 2015 09:26
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi'nin (KOM), aralarında Eskişehir Emniyet eski Müdür Yardımcısı Mustafa Aygün, İstihbarat Şube eski Müdürü Mustafa Arık'ın da bulunduğu 12 ilde düzenlediği 'usulsüz dinleme' operasyonunda gözaltına alınan 20 kişi adliyeye sevk edildi.
'İstiklal Marşı'mızı en güzel onlar okuyor03 Mart 2015 09:12
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı Engelliler Müdürlüğü ile Zeytinburnu Belediyesi’nin işbirliğinde İstanbul genelinde “Engelli Bireyler İstiklal Marşı’nı Güzel Okuma Yarışması Elemeleri” gerçekleştirildi.
Beyaz toz polisi harekete geçirdi03 Mart 2015 09:06
Niğde’de çöp kutusu kenarına bırakılan poşetin içerisinde bulunan beyaz toz polis ekiplerini harekete geçirdi. Yapılan incelemede beyaz tozun Kalsit olarak bilinen gıdalarda da kullanılan kalsiyum karbonat olduğu belirlendi.
Rehine kurtarma operasyonu03 Mart 2015 09:05
Kahramanmaraş’ta bir kişi, ikametinde nedeni bilinmeyen bir sebepten dolayı kontrolden çıkarak eşi ve arkadaşını rehin aldı. Arkadaşını rehin alan çeşitli yerlerinden bıçaklayarak yaralayan kişi, özel harekat timinin düzenlediği operasyonla gözaltına alındı.
Evde yalnız bırakılan bebek öldü
CHP'li muhtarlar Ankara'ya gitti
Kanada'da Rania’ya büyük destek
Koç Holding net karını artırdı
Doğu Karadeniz'den ihracatta durağanlık
Tarihi geçmiş 300 kilo sucuğa el konuldu
THY, Abuja'ya sefer başlattı
Şubatta zam şampiyonu mandalina
Milli takımı bıraktı!
El Maktum'dan Türkiye'ye büyük yatırım
Halkbank kritik sınavda!
İstanbul'da bir Çeçen suikasti daha!
Yaşar Kemal, Said Nursi için bakın ne yazmış!
Şimdi de City'nin gündeminde!
Türk hakemleri için devrim gibi karar!
Ve izin çıktı! Yeni banka geliyor
Beşiktaş'tan stat müjdesi
İstanbul'da elektrik kesintisi
Diriliş Postası'ndan Aleksis Çipras’a mektup
Duygun Yarsuvat: Kadıköy vatan toprağı, neden gitmeyeyim
CHP 11 şehirde aday adayı bulamadı
F.Bahçe Ülker liderliği sürdürüyor!
Beşiktaş, Deniz Kadah'ın peşinde!
"Djokovic büyük deneyimdi"
Virüs öldükten 7 gün sonra bile bulaşabiliyor
Next&Nextstar ve Digiturk işbirliğine gitti
Türkiye Kupası'nda çeyrek final heyecanı
Enflasyon rakamları açıklandı
Eski milletvekilinin kardeşine silahlı saldırı
Kaos oyunları üniversiteye sızdı
Borsa, güne yükselişle başladı
Uygun fiyata aksiyon kamerası
Obama: Nükleer program en az 10 yıl durmalı
O ilimiz için 7 şiddetinde deprem uyarısı!
Dolar/euro güne böyle başladı
20 kişi adliyeye sevk edildi
Aziz Yıldırım'dan derbi için flaş karar!
Beşiktaş'ta Sosa gerçeği!
Eyvah! Kürtler savaşı bırakıyor
Türkiye ve Arabistan arasında Esed'e karşı mutabakat
Avustralya Irak’a yeni birlikler gönderecek
'İstiklal Marşı'mızı en güzel onlar okuyor
Beyaz toz polisi harekete geçirdi
Rehine kurtarma operasyonu
Şofben zehirledi: 1 ölü
Erdoğan, ABD'nin kirli oyununu bozdu
Suikasta karşı tedbirler arttı! Saray'a zehir birimi kuruluyor
Baransu'yu Ergin Saygun'un ifadesi yaktı
Yıldırım'ın sabrı taştı
Avni Aker’in reisi Oscar Cardozo!
3 Bakan iz bırakarak devrediyor
'Türkiye'de en az bin 'vampir hastası' var'
TFF'den Fenerbahçe'ye red cevabı
Sneijder'in sağı, solu belli olmuyor!
‘Kim, F.Bahçe’de kalacak’
Irak ordusu Tikrit’e ilerliyor