Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

AK Parti MKYK toplantısı sona erdi Erdoğan'ın Cumhurbaşkanı olarak verdiği ilk röportaj Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme! Ömer AltaşAhmet Davutoğlu Hakan Fidan sıra ikinizde!
Korkunç tecavüz olayı
Korkunç tecavüz olayı
7 Nisan 2008 Pazartesi 09:48
Güncellenme Tarihi 29 Ağustos 2014 Cuma 10:38
Yetiştirme yurdunda kalan 16 yaşındaki öğrenciye tezavüz edenler arasında siyasetçi yakınları, asker ve gazeteci de var...

KARS, yetiştirme yurdunda kalan lise öğrencisi kıza tecavüz olayıyla çalkalanıyor. İddiaya göre, Halime- Arslan Yıldız Çocuk Yuvası ve Kız Yetiştirme Yurdu’na, Trabzon’un Vakfıkebir İlçesi’nden koruma amaçlı olarak gönderilen 16 yaşındaki lise öğrencisi N.K.’ye, aralarında siyasetçi yakınları, gazeteci ve askerlerin de bulunduğu 10 kişi 8 ay boyunca tecavüz etti.

2007 yılının Ağustos ayında başlayan olay, 2 Nisan 2008 tarihinde N.K.’nin arkadaşıyla buluşmaya gittiği sırada zorla bir otomobile bindirilerek götürülmek istenmesiyle ortaya çıktı. Yaşadığı olaylara dayanamayan N.K., otobilden atlayıp kaçarak başından geçenleri öğretmenlerine anlattı. N.K.’yi dinleyen öğretmenleri durumu polise bildirdi. Yurttan alınarak Çocuk Şube Müdürlüğü’ne götürülen N.K., başından geçenleri tek tek anlattı. N.K., polise verdiği dört sayfalık ifadesinde aylardır tehdit ve şantajla kendisine tecavüz edildiğini belirterek şu iddialarda bulundu:

“2007 yılı Ağustos ayında Hafız Hakkı Paşa Kışlası’nda bana adını H.Ç. olarak söyleyen bir askerle tanıştım ve beni kalenin arkasındaki virane evlere götürüp zorla tecavüz etti.

Daha sonra Şehit Yusufbey Caddesi üzerinde son rakam grubu 716 olarak gördüğüm askeri araca bindirerek dere içi mevkiine götürdü ve yine zorla tecavüz etti. H.Ç. gittikten sonra bu kez Askerlik Şubesi’nde asker olan V.A. isimli biri tehditle götürdüğü parkta bana tecavüz etti. İki ay geçtikten sonra bir alışveriş merkezinde çalışan G.Y., telefonla arayarak tanışmak istedi. Daha sonra beni bir bekar evine götürerek tecavüz etti.”

Kameraya kayıt

Bu olaydan sonra tanıştığı Halil adlı kişinin kendisini gazeteci Ç.K.’nin bürosuna götürdüğünü anlatan N.K. iddialarını şöyle sürdürdü: “Ç.K. benimle zorla cinsel ilişkiye girdi Halil de bütün bunları kameraya kaydetti. Bu şahıslar yurttan arayıp rahatsız ediyordu.”

N.K.’nin ifadesi üzerine polis, zanlılar G.Y., Ç.K., İ.D., İ.Ö, G.N., Y.U., V.D. ve F.T.’yi gözaltına aldı. Polis, Ç.K.’nin bürosunda yaptığı aramada, bilgisayarlarda N.K. ile çekilmiş sevişme görüntülerin kayıtlı bulunduğu çok sayıda CD ele geçirdi. 8 kişi polisteki ifadelerinin ardından Cumhuriyet Savcılığı’na çıkarıldı. 8 zanlı tutuklandı. N.K.’ya ilk tecavüz eden askerler H.Ç. ve V.A.’nın terhis olup kentten ayrıldıkları ve arandıkları bildirildi.

vatan

Bu haber 16,442 kez okundu.

Erdek'te fırtına: 4 yaralı29 Ağustos 2014 21:01
Erdek'te sahil şeridindeki şişme oyun alanı, fırtınanın etkisiyle devrildi, 4 çocuk yaralandı.
Nöbette kalp krizi geçiren polis yaşamını yitirdi29 Ağustos 2014 21:01
Bayramiç İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memuru Mustafa Korkmaz nöbet tuttuğu sırada geçirdiği kalp krizi sonucu yaşamını yitirdi.
Gaziantep'te iki kaza: 5 yaralı29 Ağustos 2014 20:59
Gazaintep'te, yağış nedeniyle kayganlaşan yolda kontrolden çıkan TIR ve otomobil devrildi, 5 kişi yaralandı.
Erdoğan: Irak'a dua ediyorum!29 Ağustos 2014 20:15
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak'ta yaşanan gelişmelerle ilgili olarak, "İnşallah Irak birlik beraberlik içerisinde yeniden ayağa kalkar diye dua ediyorum." dedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Paralel örgütü temizleyeceğiz29 Ağustos 2014 20:06
Cumhurbaşkanı Erdoğan, bundan sonraki süreçte paralel mücadelenin devam edeceğinin sinyallerini vererek, "Onlara karşı da bu mücadeleyi de güçlü olarak veririz ve onları da temizlemek durumundayız ve bunu temizleyeceğiz." dedi.
Erdoğan'ın Cumhurbaşkanı olarak verdiği ilk röportaj29 Ağustos 2014 20:01
Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanı olarak verdiği ilk röportajında Yeni Türkiye'den bahsetti.
Dikkat! 18 yaşından küçüklere yasaklandı29 Ağustos 2014 19:55
Konya Valiliği, 18 yaşından küçük çocuklara şehirlerarası yolcu bileti satışını yasakladı.
Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme!29 Ağustos 2014 19:54
Adana'da yürütülen "paralel yapı" soruşturması kapsamında tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılan 13 polis, açığa alındı.
Polisten üniversite öğrencilerine destek29 Ağustos 2014 19:40
Kahramanmaraş'ta polis, başlattığı "İlk Adımda Dost Eli" projesi kapsamında üniversiteye kayıt için gelen öğrencilere barınma ve diğer ihtiyaçlarının karşılanmasında yardımcı oluyor
TİKA, tecrübelerini öğrencilerle paylaştı29 Ağustos 2014 19:39
'Tecrübe Paylaşım Programı' kapsamında Bosna Hersek'e gelen öğrenciler, restorasyonu TİKA tarafından yürütülen tarihi yapıları ve diğer projeleri yerinde inceleme imkanı buldu
Patriot komutanı: Son güne kadar burdayız29 Ağustos 2014 19:31
Kahramanmaraş Patriot Füze Bataryaları Komutanı Albay Thorsten gazetecilere görev süreleri hakkında açıklama yaptı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan ilk 30 Ağustos mesajı29 Ağustos 2014 19:25
Cumhurbaşkanı Erdoğan, 30 Ağustos Zafer Bayramı dolayısıyla birlik mesajı yayımladı.
Nöbette kalp krizi geçiren polis yaşamını yitirdi
Erdek'te fırtına: 4 yaralı
Gaziantep'te iki kaza: 5 yaralı
Zıpkınla dalan milli dağcının cesedi bulundu
Zürih'te MÜSİAD İsviçre Ofisi açıldı
AK Parti MYK'da görev değişikliği!
Ebola bir ülkeye daha sıçradı!
CHP kurultayı ile güven oylaması çakıştı