Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Sisi’den itiraf: “Sina’daki tedbirler İsrail’i korumaya dönüktür” Çözüm Süreci Gaziantep'te masaya yatırıldı! Görmez'in ablasına doğalgazcı kılığında tuzak Prof. Dr. Erol GökaKimlik ve demokrasi
Komutandan teröristlere çağrı
Komutandan teröristlere çağrı
19 Mart 2008 Çarşamba 21:50
Güncellenme Tarihi 19 Kasım 2014 Çarşamba 17:14
HAKKARİ’de Korucular Derneği'nin açılışında konuşan Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, PKK’lı teröristleri çağrıda bulundu. Korgeneral Atay, “Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir” dedi.

Hakkari’de yaş haddinden emekliye ayrılan 322 korucu için emeklilik töreni düzenlenirken, kentte ilk kez de Korucular Derneği hizmete açıldı. Orduevi Caddesi'nde Korucular Derneği binasının açılış törenine, Hakkari Valisi Ayhan Nasuhbeyoğlu, Van Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, Hakkari Dağ ve Komando Tugay Komutanı Tuğgeneral Azmi Utfan Cinek, Hakkari Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Apaçık, İl Jandarma Alay Komutanı Kurmay Albay Zuhuri Atilla Ataalp, Emniyet Müdürü Cavit Çevik, Hakkari Korucular Derneği Başkanı Hasan Öztunç ve 700’e yakın korucu katıldı. Törene katılan emekli korucular, yanlarında getirdikleri Türk Bayrağını, görev başındaki koruculara teslim etti.

Törende konuşan Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, yöre halkını, masum insanları ve kundaktaki bebeklere saldıran, cinayetler işleyen eli kanlı terör örgütünün tehdit, saldırı ve tecavüzlerinden korumak maksadıyla koruculuk sisteminin 1985 yılından itibaren kendiliğinden geliştiğini ve bölgede kabul gördüğünü söyledi.

BU MİLLETİ KİMSE BÖLEMEYECEK

Tümgeneral Olcan, korucuların terör belasıyla mücadelede, güvenlik güçlerinin en büyük yardımcısı, destekçisi ve ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek şöyle konuştu:

“Güvenlik güçlerimizle birlikte iç güvenlik harekatına, devletin bekası, milletin birlik ve bütünlüğü ile bölge halkının namus, huzuru için mücadele eden pek çok korucumuz, maalesef şehit olmuş, bir çoğu da teröristlerle girdiği çatışmalarda yaralanmıştır. Terör örgütü ve onun işbirlikçisi kimseler, vatanın bölünmesini amaçlayan hain emellerine ulaşmada korucularımızın büyük bir engel olduklarını bildikleri için daima geçici köy korucularımızı ve ailelerini hedef alan terör eylemlerine yönelmişler. Korucularımızı tehdit, dehşet ve katliamlarla sindirmeyi, korkutmayı denemişlerdir. Kahraman korucularımız, teröristlerin ve hainlerin tehdit ve eylemlerinden asla yılmamışlar, hainler korucularımızı bu şekilde yıldıramayacaklarını anladıklarından başka yöntemleri de denemişlerdir. Binlerce yıl bu topraklar üzerinde kardeşçe yaşamış birbirleriyle et ve tırnak olmuş insanlar arasına kin ve nefret sokmaya çalışmışlardır. Korucularımız ile devletimizin arasını açmak için asılsız dedikodu, yalan ve iftira kampanyaları açmışlar, Sözde af çıkardıklarını ilan ederek, korucularımızın terör örgütüne katılmasını veya silahlarını bırakmalarını amaçlamışlardır. Koruculara sahip çıkılmayacağı, bir kenara atılacağı, emeklilik ve sosyal haklarının olmayacağını iddia etmişler ve hala da bu yalanlarına çeşitli yöntemlerle devam etmektedirler. Oysa korucularımız bu yalan ve tehditlere asla kulak asmamışlar. Dünya var oldukça, yer ve gök yarılmadıkça, kardeşçe yaşayan bu milleti bölmeye asla hiç kimsenin gücü yetmeyecek. Çünkü bütün dünya onları adi ve vahşi bir terör örgütü olarak tanımaktadır. Sahipleri tarafından kullanılan taşeronlar, süreleri bittiğinde çöplüğe atılacakları gün yaklaşmıştır.”

GELİN TÜRK ADALETİNE TESLİM OLUN

Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay ise, bölgede tek bir terörist kalıncaya kadar Türk Silahlı Kuvvetlerinin bu mücadelesine devam edeceğini söyledi. Korgeneral Atay, şöyle dedi:

“Türkiye Cumhuriyeti yokluktan bu hale gelmiş. Şimdi etrafınıza şöyle bir bakın. Neyimiz yok, her şeyimiz var. Daha güçlüyüz. Güçlü olduğumuz halde Türkiye Cumhuriyetini ve Türk devletini hangi babayiğit bölecek. Size soruyorum? Bu Cumhuriyeti yokluktan bu hale getirdiysek, şu halde kime vereceğiz bu Cumhuriyeti. Kim alabilecek? Türkiye Cumhuriyeti, Türk Milleti ve Türk Silahlı Kuvvetleri güçlü ve kararlıdır. Unutmayın siz değerli korucular, güvenlik güçleri ile omuz omuza verip, canınızla, kanınızla bu mücadeleyi veriyorsunuz. Her zaman ifade ettiğimiz gibi, tek terörist kalmayıncaya kadar bu mücadele devam edecektir. Bedeli ne olursa olsun. Çünkü biz burada yemin ettik, Bu ülke uğruna ölmeye herkes hazır. Ama bu güzellikleri yaşatmıyor şerefsiz adamlar. Sonları da yaklaştı diyoruz. Şu anda taşeronluk yapıyorlar. Ne yaptıkları belli değil. Dolayısıyla bugün yaptığımız mücadele boşa değildir. Bu mücadele kesintisiz devam edecek. Yapacakları tek şey yüce Türk adaletine sığınırlarsa kendileri bilir. Son terörist kalıncaya kadar bu mücadele devam edecek. Kimseden bizim çekindiğimiz yok. Dolayısıyla burada bir mesaj vermek istiyorum. Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir.”

Yapılan konuşmaların ardından emekliye ayrılan köy korucularına üstün hizmet belgesi ve üzerinde Berçelan Yaylası ile Cilo Dağı manzarası bulanan emeklilik rozeti takıldı. Tören, folklor gösterisi ve yerel sanatçıların söylediği şarkılarla sona erdi.

milliyet

Bu haber 634 kez okundu.

Sisi’den itiraf: “Sina’daki tedbirler İsrail’i korumaya dönüktür”22 Kasım 2014 18:16
Mısır’ın darbeci Cumhurbaşkanı Abdulfettah Sisi, Sina’da gerçekleştirdikleri operasyonları ve aldıkları tedbirleri temelde işgal rejimini korumak için yaptıklarını itiraf etti.
Çözüm Süreci Gaziantep'te masaya yatırıldı!22 Kasım 2014 18:05
Gaziantep Üniversitesi Anadolu Öğrenci Topluluğu tarafından düzenlenen "Anadolu Kardeşliği ve Toplumsal Uzlaşı Konferansı"nda çözüm süreci masaya yatırıldı.
Ekrem Dumanlı'ya protesto!22 Kasım 2014 17:45
Yeni Akit Gazetesi Muhabiri Mehmet Özmen'e saldıran Zaman Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ekrem Dumanlı, Zaman'ın Yeni Bosna'daki binasının önünde protesto edildi.
Bayhan'dan flaş Deniz Seki kararı!22 Kasım 2014 17:43
Bayhan, tutuklanan Deniz Seki'yi ziyaret edeceğini açıkladı.
Avrupa Google'a 'dur' dedi22 Kasım 2014 17:39
Avrupa Parlamentosu, internetin dev arama motoru Google'ın büyüyen gücünü frenlemek için harekete geçti.
Ordu'da sel hayatı felç etti22 Kasım 2014 17:19
Ordu'nun Fatsa ilçesinde, bu sabaha karşı başlayan sağanak yağış sonucu etkili olan sel hayatı olumsuz etkiledi.
İdam edilen Türk garsonla ilgili acı gerçek22 Kasım 2014 17:14
Suudi Arabistan'da idam edilen Türk garsonla ilgili, Türkiye'nin bir çok girişimde bulunduğu, fakat idamı engelleyemediği ortaya çıktı.
Çin ve Japonya'da şiddetli deprem22 Kasım 2014 17:13
Çin'in 6.3 ile sallanmasının ardından Japonya'da da 6,8 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi.
Görmez'in ablasına doğalgazcı kılığında tuzak22 Kasım 2014 16:49
Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez'in ablası Ayşe Görmez'i gasp etmeye çalışan kişiler yakalandı. Gaziantep'te yalnız yaşayan Ayşe Görmez'in evine doğalgaz görevlisi olarak giren gaspçı daha sonra iki arkadaşını da içeri aldı. Gaspçılar, bileziklerini almaya çalışırken Ayşe Görmez çığlık atınca kaçtı. Polisin yakaladığı hırsızlara kapıcının yardım ettiği ortaya çıktı.
Başbakan Davutoğlu Ağrı'da22 Kasım 2014 16:46
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Ağrı'nın Patnos ilçesinde düzenlenen olağan kongrede konuştu.
Doktora hakarete 7 bin lira ceza22 Kasım 2014 16:45
İzmir'de bir hasta yakınına, doktora sözlü ve fiili saldırıda bulunduğu gerekçesiyle mahkeme tarafından 7 lira para cezası verildi.
Mustafa İslamoğlu aslında ne demek istedi?22 Kasım 2014 16:18
Cübbeli Ahmet Hoca, Mustafa İslamoğlu’na sert eleştirilerde bulunmaya devam ederken Akabe Vakfı'ndan Cübbeli Ahmet Hoca'nın eleştirilerine yanıt geldi.
Sisi’den itiraf: “Sina’daki tedbirler İsrail’i korumaya dönüktür”
Çözüm Süreci Gaziantep'te masaya yatırıldı!
Ekrem Dumanlı'ya protesto!
Bayhan'dan flaş Deniz Seki kararı!
Avrupa Google'a 'dur' dedi
Emenike'ye sürpriz talip!
Ordu'da sel hayatı felç etti
İdam edilen Türk garsonla ilgili acı gerçek
Çin ve Japonya'da şiddetli deprem
Madende patlama: 3 ölü
Tanrısı Rahmi Turan’ın aklını koru!
Görmez'in ablasına doğalgazcı kılığında tuzak
Altın fiyatı yükselecek! İşte 4 sebebi
Kayseri ikinci yarı sonuca gitti
Başbakan Davutoğlu Ağrı'da
Doktora hakarete 7 bin lira ceza
Mustafa İslamoğlu aslında ne demek istedi?
Potada derbi zamanı
ABD askeri seneye de Afganistan'da
Kuran Kursu dualarla açıldı
Avrupa Google'a 'dur' dedi
Sırbistan'da 'istenmeyen adam' oldu!
Davutoğlu'ndan başsağlığı mesajı
Deniz Gezmiş'in annesi toprağa verildi
Yıldırım'dan uyarı: Polise gidin!
Ricciardone: 'Hürriyet sözlerimi çarpıttı'
Silikozis'ten 14'ncü işçi de öldü!
Erdoğan Biden ile görüşüyor
Halk kürtaj için sokağa döküldü
68 ton su ürününe el konuldu
Müezzin Yıldırım Gezi'de yaşadıklarını anlattı
Beşiktaş galibiyete kilitlendi
Lüks ürünlere 223 milyar euro harcandı
100 hayvan bir gecede telef oldu
Hackerler İsrail'in 3'te 1'ini çökertti
3 terörist daha teslim oldu
Görmez'den birlik mesajı
Dereli'den Terim'e sert eleştiri
İtalya Cumhurbaşkanı'ndan veda turu
Süleymaniye Camii'nde skandal!
Gelin kaynanasını dövdü
Dershanelerde dönüşüm devam ediyor!
İsrail, köyleri "açık hapishaneye" dönüştürüyor
Sırbistan Başbakanı: Davutoğlu söz verdi
Denizde yüzük aradılar
Öğrencilerden mültecilere 10 bin battaniye
Aşırı yağış baskınlara neden oldu
Hedef İpek Yolu gibi enerji yolu
Biden'ın bu sözleri salonu güldürdü
Şeker hastalarına müjde!
Borsa İstanbul'da gong sukuk için vuracak
HDP 54 ilde kongre yapacak
Fil hastalığına yakalandı: 130 kilo oldu
MEB'den öğretmenler için özel etkinlikler
Obama Hindistan'ı ikinci defa ziyaret edecek
ALES yarın yapılacak
15 milyar yumurta üretildi
Kartepe'de kar kalınlığı 10 santimi aştı
Yerli malı insülin geliyor!
6,3 büyüklüğünde deprem
TSK'dan 'paralel' iddialara yanıt
Pirinç kanser düşmanı
Kuşadası Körfezi'nde deprem
Parlamento binası önünde uyuyorlar!
Atalay'dan Kılıçdaroğlu açıklaması: Kof çıkıyor
'İlhakı tanımadık, tanımayacağız'
Kılıçdaroğlu'ndan MİT için şoke eden benzetme!
Cübbeli İslamoğlu'na sert çıktı!
Altın fiyatları yükselecek!