Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Terör örgütü IŞİD Filistinlilere saldırdı! Eski TÜBİTAK Başkan Yardımcısı'na tutuklama istemi Benzinde beklenen indirim geldi! Celal KazdağlıTerör örgütü, Savcı Kiraz’ı kim adına, niçin öldürdü?
Komutandan teröristlere çağrı
Komutandan teröristlere çağrı
19 Mart 2008 Çarşamba 21:50
Güncellenme Tarihi 1 Nisan 2015 Çarşamba 17:11
HAKKARİ’de Korucular Derneği'nin açılışında konuşan Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, PKK’lı teröristleri çağrıda bulundu. Korgeneral Atay, “Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir” dedi.

Hakkari’de yaş haddinden emekliye ayrılan 322 korucu için emeklilik töreni düzenlenirken, kentte ilk kez de Korucular Derneği hizmete açıldı. Orduevi Caddesi'nde Korucular Derneği binasının açılış törenine, Hakkari Valisi Ayhan Nasuhbeyoğlu, Van Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, Hakkari Dağ ve Komando Tugay Komutanı Tuğgeneral Azmi Utfan Cinek, Hakkari Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Apaçık, İl Jandarma Alay Komutanı Kurmay Albay Zuhuri Atilla Ataalp, Emniyet Müdürü Cavit Çevik, Hakkari Korucular Derneği Başkanı Hasan Öztunç ve 700’e yakın korucu katıldı. Törene katılan emekli korucular, yanlarında getirdikleri Türk Bayrağını, görev başındaki koruculara teslim etti.

Törende konuşan Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, yöre halkını, masum insanları ve kundaktaki bebeklere saldıran, cinayetler işleyen eli kanlı terör örgütünün tehdit, saldırı ve tecavüzlerinden korumak maksadıyla koruculuk sisteminin 1985 yılından itibaren kendiliğinden geliştiğini ve bölgede kabul gördüğünü söyledi.

BU MİLLETİ KİMSE BÖLEMEYECEK

Tümgeneral Olcan, korucuların terör belasıyla mücadelede, güvenlik güçlerinin en büyük yardımcısı, destekçisi ve ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek şöyle konuştu:

“Güvenlik güçlerimizle birlikte iç güvenlik harekatına, devletin bekası, milletin birlik ve bütünlüğü ile bölge halkının namus, huzuru için mücadele eden pek çok korucumuz, maalesef şehit olmuş, bir çoğu da teröristlerle girdiği çatışmalarda yaralanmıştır. Terör örgütü ve onun işbirlikçisi kimseler, vatanın bölünmesini amaçlayan hain emellerine ulaşmada korucularımızın büyük bir engel olduklarını bildikleri için daima geçici köy korucularımızı ve ailelerini hedef alan terör eylemlerine yönelmişler. Korucularımızı tehdit, dehşet ve katliamlarla sindirmeyi, korkutmayı denemişlerdir. Kahraman korucularımız, teröristlerin ve hainlerin tehdit ve eylemlerinden asla yılmamışlar, hainler korucularımızı bu şekilde yıldıramayacaklarını anladıklarından başka yöntemleri de denemişlerdir. Binlerce yıl bu topraklar üzerinde kardeşçe yaşamış birbirleriyle et ve tırnak olmuş insanlar arasına kin ve nefret sokmaya çalışmışlardır. Korucularımız ile devletimizin arasını açmak için asılsız dedikodu, yalan ve iftira kampanyaları açmışlar, Sözde af çıkardıklarını ilan ederek, korucularımızın terör örgütüne katılmasını veya silahlarını bırakmalarını amaçlamışlardır. Koruculara sahip çıkılmayacağı, bir kenara atılacağı, emeklilik ve sosyal haklarının olmayacağını iddia etmişler ve hala da bu yalanlarına çeşitli yöntemlerle devam etmektedirler. Oysa korucularımız bu yalan ve tehditlere asla kulak asmamışlar. Dünya var oldukça, yer ve gök yarılmadıkça, kardeşçe yaşayan bu milleti bölmeye asla hiç kimsenin gücü yetmeyecek. Çünkü bütün dünya onları adi ve vahşi bir terör örgütü olarak tanımaktadır. Sahipleri tarafından kullanılan taşeronlar, süreleri bittiğinde çöplüğe atılacakları gün yaklaşmıştır.”

GELİN TÜRK ADALETİNE TESLİM OLUN

Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay ise, bölgede tek bir terörist kalıncaya kadar Türk Silahlı Kuvvetlerinin bu mücadelesine devam edeceğini söyledi. Korgeneral Atay, şöyle dedi:

“Türkiye Cumhuriyeti yokluktan bu hale gelmiş. Şimdi etrafınıza şöyle bir bakın. Neyimiz yok, her şeyimiz var. Daha güçlüyüz. Güçlü olduğumuz halde Türkiye Cumhuriyetini ve Türk devletini hangi babayiğit bölecek. Size soruyorum? Bu Cumhuriyeti yokluktan bu hale getirdiysek, şu halde kime vereceğiz bu Cumhuriyeti. Kim alabilecek? Türkiye Cumhuriyeti, Türk Milleti ve Türk Silahlı Kuvvetleri güçlü ve kararlıdır. Unutmayın siz değerli korucular, güvenlik güçleri ile omuz omuza verip, canınızla, kanınızla bu mücadeleyi veriyorsunuz. Her zaman ifade ettiğimiz gibi, tek terörist kalmayıncaya kadar bu mücadele devam edecektir. Bedeli ne olursa olsun. Çünkü biz burada yemin ettik, Bu ülke uğruna ölmeye herkes hazır. Ama bu güzellikleri yaşatmıyor şerefsiz adamlar. Sonları da yaklaştı diyoruz. Şu anda taşeronluk yapıyorlar. Ne yaptıkları belli değil. Dolayısıyla bugün yaptığımız mücadele boşa değildir. Bu mücadele kesintisiz devam edecek. Yapacakları tek şey yüce Türk adaletine sığınırlarsa kendileri bilir. Son terörist kalıncaya kadar bu mücadele devam edecek. Kimseden bizim çekindiğimiz yok. Dolayısıyla burada bir mesaj vermek istiyorum. Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir.”

Yapılan konuşmaların ardından emekliye ayrılan köy korucularına üstün hizmet belgesi ve üzerinde Berçelan Yaylası ile Cilo Dağı manzarası bulanan emeklilik rozeti takıldı. Tören, folklor gösterisi ve yerel sanatçıların söylediği şarkılarla sona erdi.

milliyet

Bu haber 664 kez okundu.

4 Nisan'da Kanlı Ay Tutulması gerçekleşecek01 Nisan 2015 17:15
Ay'ın Dünya'nın gölgesine girmesinden dolayı kırmızı tonlarını yansıtan 'kanlı Ay tutulması' 5 dakikadan daha az sürecek.
Mardin'de lise öğretmeni açığa alındı01 Nisan 2015 16:37
Mardin'de lise öğretmeni H.D, İstanbul Adliyesi'nde meydana gelen ve savcı Kiraz'ın şehit edilmesiyle sonuçlanan terör saldırısıyla ilgili sosyal medyadaki paylaşımları nedeniyle açığa alındı.
Eski TÜBİTAK Başkan Yardımcısı'na tutuklama istemi01 Nisan 2015 16:35
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, başbakanlığı döneminde ofisine dinleme cihazı konulmasına yönelik soruşturmada gözaltına alınan eski TÜBİTAK Başkan Yardımcısı Hasan Palaz'ın da aralarında bulunduğu 3 kişi, tutuklama istemiyle mahkemeye sevk edildi.
Kaçak elektrik bağlarken akıma kapıldı, öldü!01 Nisan 2015 16:33
Erzurum'da borcu nedeniyle kesilen elektriği kaçak bağlamaya çalışan kişi, bu sırada hatta enerji verilmesi sonucu akıma kapılarak öldü
Benzinde beklenen indirim geldi!01 Nisan 2015 16:13
Benzinin litre fiyatına bu gece yarısından itibaren 7 kuruş indirim uygulanacak.
Davutoğlu bu bilgiyi ilk kez açıkladı! Teröristler...01 Nisan 2015 16:08
Başbakan Davutoğlu, Savcı Mehmet Selim Kiraz'ın şehit edilmesiyle ilgili olarak daha önce bahsedilmeyen bir ayrıntıdan bahsetti
O fotoğraf için tüm Türkiye'den özür diledi01 Nisan 2015 15:52
Milat gazetesinin web sitesinden yayınladığı özür mesajında şu ifadeler kullanıldı:
Google'dan 1 Nisan şakası01 Nisan 2015 15:49
1 Nisan'da ne yapacağı merak konusu olan Google, kullanıcılarını şaşırtmayı başardı. Dev arama motoru, 'şaka' amaçlı adresini com.google yaptı. Siteye girenleri ise bir sürpriz bekliyor.
TSK'dan 'Balyoz' açıklaması01 Nisan 2015 15:45
Genelkurmay Başkanlığından, beraatle sonuçlanan Balyoz Davası'na ilişkin, TSK'yı derinden yaralayan kişilerin hak ettikleri şekilde cezalandırılmalarının beklendiği bildirildi.
Doğan Grubu hatasını anladı ama çok geç01 Nisan 2015 15:42
Doğan Yayın Grubu, Savcı Mehmet Selim Kiraz'ın rehin alınması olayıyla ilgili yapılan haberler ve görsellerle ilgili olarak yaptığı fahiş hatayı kabul etti.
Depo duvarı çöktü, 1 kişi öldü01 Nisan 2015 15:38
Diyarbakır'ın Bismil ilçesinde buğday pazarındaki bir deponun duvarı çöktü. Enkaz altında kalan iki kardeşten biri öldü, diğeri ağır yaralandı
Malatya'da feci kaza, 4 yaralı var01 Nisan 2015 15:38
Malatya'da meydana gelen feci kazada iki otomobilin çarpışmasıyla dört kişi yaralandı.
4 Nisan'da Kanlı Ay Tutulması gerçekleşecek
Terör örgütü IŞİD Filistinlilere saldırdı!
Nihat Genç'ten Odatv'ye Dündar ve Arslan tepkisi
Mardin'de lise öğretmeni açığa alındı
Rakamlarla Suudi Arabistan'ın askeri gücü
Eski TÜBİTAK Başkan Yardımcısı'na tutuklama istemi
Kaçak elektrik bağlarken akıma kapıldı, öldü!
UEFA'dan menajerlik sistemine şikayet başvurusu
Benzinde beklenen indirim geldi!
Davutoğlu bu bilgiyi ilk kez açıkladı! Teröristler...
Yunanistan'da 'anarşistler' meclise girdi!
e-YDS 2015 yılı başvuruları 2 Nisan'da başlıyor
Nuri Şahin'den gurbetçilere sert sözler
O fotoğraf için tüm Türkiye'den özür diledi
Google'dan 1 Nisan şakası
TSK'dan 'Balyoz' açıklaması
Doğan Grubu hatasını anladı ama çok geç
Ameliyatla değil sporla zayıflayın
Malatya'da feci kaza, 4 yaralı var
Depo duvarı çöktü, 1 kişi öldü
Merkez Bankası Olağan Genel Kurulu toplanacak
Konuşmayı "biyonik kulak" ile öğreniyorlar
Davutoğlu: Çağlayan Adliyesi'nin adı değişecek
Pencereden düşen 8 aylık hamile kadın yaşamını yitirdi
'Erkekliğin onda dokuzu kaçmaktır'
Krala hakarete 25 yıl
Kılıçdaroğlu, Bahçeli ve Demirtaş cenazeye gitmedi
Filinta'ya sürpriz oyuncu
"O konuyu bir daha sormayın"
Sarkozy ifade verdi
Mirgün Cabas özür dileyip izne çıktı
"Önceliğimiz takımın şampiyonluğu"
İstanbul Üniversitesi'nde gerginlik
Hummels söz vermemiş
Demirel'den veda mesajı!
Sakatlarda son durum!
Şehit Savcı Kiraz dualarla toprağa verildi
Salih Uçan 10 gün yok
Komşusu Şehit Savcı Kiraz'ı anlattı
Enver Paşa'nın özel eşyaları satılıyor!
Avrupa Konseyi saldırıyı kınadı
Erdoğan: Bu saldırı 'Çözüm sürecine yönelik'
Fotoğraf çektirmek isterken düştüğü nehirde boğuldu
Huawei 2014 yılı mali sonuçları açıkladı
Hugh Jackman yeniden İstanbul'a gelecek
Bahçeli: Berkin Elvan bir kez daha katledildi
"Futbol yoksa hasta gibiyim"
Galatasaray prestij maçında!
Ömer Toprak'tan geri dönüş yok!
Filistin resmen üye oldu
Miami'de heyecan sürüyor
"Bana bu tür sorular sormayın"
Filistin için tarihi gün! Resmen üye oldu
Kılıçdaroğlu'ndan akıl almaz bir açıklama daha
Şehit savcının babasının bu sözleri duygulandırdı
THY uçağına bomba ihbarı!
Şehit Savcı son yolculuğunda...
İstanbul Üniversitesi'nde olay! 11 gözaltı
Darbeci Mısır müftüsü: Erdoğan, hayat kadınları sayesinde iktidara geldi
Komşuları savcı Kiraz'ı anlattı
Erdoğan programı iptal etti! Erken dönüyor
Vergi toplamasında yüzde 100'e ulaşamadık
SODES soruşturmasında 11 kişi serbest bırakıldı