Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Aziz Yıldırım son noktayı koydu İşte o 'selfie'nin orjinal hali Firari saldırgan öldürüldü! Ömer Altaş"Tayyip çok sertçiler" siz bu devrimi hiç anlamamışsınız!
Komutandan teröristlere çağrı
Komutandan teröristlere çağrı
19 Mart 2008 Çarşamba 21:50
Güncellenme Tarihi 19 Nisan 2014 Cumartesi 08:51
HAKKARİ’de Korucular Derneği'nin açılışında konuşan Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, PKK’lı teröristleri çağrıda bulundu. Korgeneral Atay, “Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir” dedi.

Hakkari’de yaş haddinden emekliye ayrılan 322 korucu için emeklilik töreni düzenlenirken, kentte ilk kez de Korucular Derneği hizmete açıldı. Orduevi Caddesi'nde Korucular Derneği binasının açılış törenine, Hakkari Valisi Ayhan Nasuhbeyoğlu, Van Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, Hakkari Dağ ve Komando Tugay Komutanı Tuğgeneral Azmi Utfan Cinek, Hakkari Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Apaçık, İl Jandarma Alay Komutanı Kurmay Albay Zuhuri Atilla Ataalp, Emniyet Müdürü Cavit Çevik, Hakkari Korucular Derneği Başkanı Hasan Öztunç ve 700’e yakın korucu katıldı. Törene katılan emekli korucular, yanlarında getirdikleri Türk Bayrağını, görev başındaki koruculara teslim etti.

Törende konuşan Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, yöre halkını, masum insanları ve kundaktaki bebeklere saldıran, cinayetler işleyen eli kanlı terör örgütünün tehdit, saldırı ve tecavüzlerinden korumak maksadıyla koruculuk sisteminin 1985 yılından itibaren kendiliğinden geliştiğini ve bölgede kabul gördüğünü söyledi.

BU MİLLETİ KİMSE BÖLEMEYECEK

Tümgeneral Olcan, korucuların terör belasıyla mücadelede, güvenlik güçlerinin en büyük yardımcısı, destekçisi ve ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek şöyle konuştu:

“Güvenlik güçlerimizle birlikte iç güvenlik harekatına, devletin bekası, milletin birlik ve bütünlüğü ile bölge halkının namus, huzuru için mücadele eden pek çok korucumuz, maalesef şehit olmuş, bir çoğu da teröristlerle girdiği çatışmalarda yaralanmıştır. Terör örgütü ve onun işbirlikçisi kimseler, vatanın bölünmesini amaçlayan hain emellerine ulaşmada korucularımızın büyük bir engel olduklarını bildikleri için daima geçici köy korucularımızı ve ailelerini hedef alan terör eylemlerine yönelmişler. Korucularımızı tehdit, dehşet ve katliamlarla sindirmeyi, korkutmayı denemişlerdir. Kahraman korucularımız, teröristlerin ve hainlerin tehdit ve eylemlerinden asla yılmamışlar, hainler korucularımızı bu şekilde yıldıramayacaklarını anladıklarından başka yöntemleri de denemişlerdir. Binlerce yıl bu topraklar üzerinde kardeşçe yaşamış birbirleriyle et ve tırnak olmuş insanlar arasına kin ve nefret sokmaya çalışmışlardır. Korucularımız ile devletimizin arasını açmak için asılsız dedikodu, yalan ve iftira kampanyaları açmışlar, Sözde af çıkardıklarını ilan ederek, korucularımızın terör örgütüne katılmasını veya silahlarını bırakmalarını amaçlamışlardır. Koruculara sahip çıkılmayacağı, bir kenara atılacağı, emeklilik ve sosyal haklarının olmayacağını iddia etmişler ve hala da bu yalanlarına çeşitli yöntemlerle devam etmektedirler. Oysa korucularımız bu yalan ve tehditlere asla kulak asmamışlar. Dünya var oldukça, yer ve gök yarılmadıkça, kardeşçe yaşayan bu milleti bölmeye asla hiç kimsenin gücü yetmeyecek. Çünkü bütün dünya onları adi ve vahşi bir terör örgütü olarak tanımaktadır. Sahipleri tarafından kullanılan taşeronlar, süreleri bittiğinde çöplüğe atılacakları gün yaklaşmıştır.”

GELİN TÜRK ADALETİNE TESLİM OLUN

Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay ise, bölgede tek bir terörist kalıncaya kadar Türk Silahlı Kuvvetlerinin bu mücadelesine devam edeceğini söyledi. Korgeneral Atay, şöyle dedi:

“Türkiye Cumhuriyeti yokluktan bu hale gelmiş. Şimdi etrafınıza şöyle bir bakın. Neyimiz yok, her şeyimiz var. Daha güçlüyüz. Güçlü olduğumuz halde Türkiye Cumhuriyetini ve Türk devletini hangi babayiğit bölecek. Size soruyorum? Bu Cumhuriyeti yokluktan bu hale getirdiysek, şu halde kime vereceğiz bu Cumhuriyeti. Kim alabilecek? Türkiye Cumhuriyeti, Türk Milleti ve Türk Silahlı Kuvvetleri güçlü ve kararlıdır. Unutmayın siz değerli korucular, güvenlik güçleri ile omuz omuza verip, canınızla, kanınızla bu mücadeleyi veriyorsunuz. Her zaman ifade ettiğimiz gibi, tek terörist kalmayıncaya kadar bu mücadele devam edecektir. Bedeli ne olursa olsun. Çünkü biz burada yemin ettik, Bu ülke uğruna ölmeye herkes hazır. Ama bu güzellikleri yaşatmıyor şerefsiz adamlar. Sonları da yaklaştı diyoruz. Şu anda taşeronluk yapıyorlar. Ne yaptıkları belli değil. Dolayısıyla bugün yaptığımız mücadele boşa değildir. Bu mücadele kesintisiz devam edecek. Yapacakları tek şey yüce Türk adaletine sığınırlarsa kendileri bilir. Son terörist kalıncaya kadar bu mücadele devam edecek. Kimseden bizim çekindiğimiz yok. Dolayısıyla burada bir mesaj vermek istiyorum. Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir.”

Yapılan konuşmaların ardından emekliye ayrılan köy korucularına üstün hizmet belgesi ve üzerinde Berçelan Yaylası ile Cilo Dağı manzarası bulanan emeklilik rozeti takıldı. Tören, folklor gösterisi ve yerel sanatçıların söylediği şarkılarla sona erdi.

milliyet

Bu haber 601 kez okundu.

Ucuz tablet bilgisayar ve cep telefonu" uyarısı19 Nisan 2014 13:19
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı:Tüketicileri "ucuz tablet bilgisayar ve cep telefonu" uyarısısında bulundu.
Kaçırdıkları kişiler için defter tutmuşlar19 Nisan 2014 13:01
Yasa dışı sınır geçişi yapmak isteyen kaçakları taşıyan teknenin batması olayına ilişkin soruşturmada şebekenin bu işlerden elde ettiği 5,5 milyon avro ve 2,3 milyon dolar ile kaçakların bilgilerinin yer aldığı 18 defter ele geçirildi.
İstanbul Üniversitesi karıştı!19 Nisan 2014 12:59
İstanbul Üniversitesi Beyazıt Kampüsü'nde özel güvenlikler ile pankart asmak isteyen öğrenciler arasında gerginlik çıktı.
Dışişleri Bakanlığı'ndan kınama19 Nisan 2014 12:39
Güney Sudan'nın Jonglei eyaletinin başkenti Bor'da Güney Sudan Birleşmiş Milletler (UNMISS) karargahına düzenlenen saldırıyı kınadı.
Anıtkabir'in küçük ziyaretçilerini sürprizler bekliyor19 Nisan 2014 12:31
Anıtkabir'e gelen çocuklara balon, şeker ve Atatürk ile Kurtuluş Savaşı'nın anlatıldığı çizgi romanlar dağıtılacak.
EKPSS'de adayların durumuna özel tedbir!19 Nisan 2014 12:17
Ayşenur İslam, Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavı'nın her aşamasında adayların durumuna özel tedbirlerin alındığını bildirdi.
Kaçırılan 4 Fransız gazeteci serbest!19 Nisan 2014 12:16
Suriye'de kaçırılan 4 Fransız gazetecinin serbest bırakıldığı ve Türkiye'ye getirildiği öğrenildi.
Firari saldırgan öldürüldü!19 Nisan 2014 12:14
2 astsubayı şehit eden zanlı öldürüldü.
Tarihi geçmiş ürünler çöplükte imha edildi19 Nisan 2014 12:08
Muş'ta İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ekipleri, ilçede gıda üretimi ve satışı yapan iş yerlerini denetiminde ele geçirdiği tarihi geçmiş ürünleri imha etti.
Cezaevinde Kutlu Doğum Haftası kutlandı19 Nisan 2014 11:52
Aksaray Kapalı Ceza İnfaz Kurumu Müdürlüğü tarafından, hükümlü ve tutuklulara yönelik Kutlu Doğum Haftası nedeniyle konferans düzenlendi.
AK Parti'ye kirli propagandayı bakın kim yapmış19 Nisan 2014 11:41
TSK içindeki paralel yapının, sosyal medyada hükümet aleyhine yapılan kirli propagandaların arkasında olduğu ortaya çıktı.
Flaş açıklama: Gerekirse 'www'dan çıkarız!19 Nisan 2014 11:38
Ulaştırma Bakanı Lütfi Elvan, sosyal medyanın uluslararası hukuk kurallarına kavuşmaması durumunda, Türkiye'nin kendi alan adresini oluşturmayı düşünebileceğini söyledi.
Arınç: Biz farklı anlam çıkarmıyoruzAsgari ücrette önemli karar!Passolig neden hedefte?Dünya bu fotoğrafı konuşuyorZaman hukuksuzluğu böyle savunduPulitzer Yılın FotoğraflarıAK Parti'ye kirli propagandayı bakın kim yapmışYermuk'a 10 gündür yardım ulaşmıyorGülen cemaatinin dönecek bir mahallesi kalmadı'MİT düzenlemesi Gülen Grubunu bitirecek!'CHP’nin kanlı mirası var, BDP’nin potansiyeli yok'Kısa dönem askerlik 12 gün uzadıİnsanlık onuru işkenceyi yenecek!13 eserle dünya listesindeyizCHP'nin Köşk adayı için sürpriz isim!Havalar nasıl olacak?Dinler arası diyaloğun amacı nedir?Tüm Manşetler
Asgari ücrette önemli karar!
Ucuz tablet bilgisayar ve cep telefonu" uyarısı
Bakımevi sakinleri Berlusconi'yi bekliyor
Aziz Yıldırım son noktayı koydu
Kaçırdıkları kişiler için defter tutmuşlar
İşte o 'selfie'nin orjinal hali
İstanbul Üniversitesi karıştı!
Arınç: Biz farklı anlam çıkarmıyoruz
Kapalı gişe oyunlara karaborsa önlemi
Hacıosmanoğlu'nun acı günü
Passolig neden hedefte?
Dışişleri Bakanlığı'ndan kınama
14 kız öğrenci daha kaçmayı başardı
Dünya bu fotoğrafı konuşuyor
Anıtkabir'in küçük ziyaretçilerini sürprizler bekliyor
EKPSS'de adayların durumuna özel tedbir!
Kaçırılan 4 Fransız gazeteci serbest!
Firari saldırgan öldürüldü!
Tarihi geçmiş ürünler çöplükte imha edildi
Derbi tarihinden ilginç notlar
Cezaevinde Kutlu Doğum Haftası kutlandı
Zaman hukuksuzluğu böyle savundu
Fenerbahçe'de Webo şaşkınlığı
AK Parti'ye kirli propagandayı bakın kim yapmış
Flaş açıklama: Gerekirse 'www'dan çıkarız!
Fenerbahçe Beckham'ını buldu!
Yermuk'a 10 gündür yardım ulaşmıyor
Bedelli askerlik resmi gazetede
Yemen'de İHA saldırısı
Efkan Ala: 95 şahıstan 48'i tutuklandı
Gülen cemaatinin dönecek bir mahallesi kalmadı
Putin'e iki şok birden
Melih Gökçek'in 'kedi'sine ret
Ermeniler Paris'te Türk ofisini işgal etti
Telefonunuza bu mesaj geldiyse dikkat!
Şanlıurfa'da şafak vakti’ tirit’ ikramı
İşte Mancini'nin gönderilecekler listesi!
Sandık 2,5 milyon gurbetçiye gidecek
'MİT düzenlemesi Gülen Grubunu bitirecek!
Bugün bu yollara dikkat!
İhtiyaç sahiplerine kömür yardımı yapılacak
3 siyasi partiye yasak!
'CHP’nin kanlı mirası var, BDP’nin potansiyeli yok'
Taksim'e kutsallık yüklenmesin!
Çanakkale'den bir şehit haberi daha
"Milletin istemediğini kimse cumhurbaşkanı yapamaz"
Filistin'de Beren 'Saat'i
Kısa dönem askerlik 12 gün uzadı