Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan Suriyeli kızın yaşadıklarını anlattı 'Türkiye bir merkez olabilir' Evde su tasarrufu için neler yapılmalı? Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Komutandan teröristlere çağrı
Komutandan teröristlere çağrı
19 Mart 2008 Çarşamba 21:50
Güncellenme Tarihi 18 Eylül 2014 Perşembe 14:43
HAKKARİ’de Korucular Derneği'nin açılışında konuşan Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, PKK’lı teröristleri çağrıda bulundu. Korgeneral Atay, “Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir” dedi.

Hakkari’de yaş haddinden emekliye ayrılan 322 korucu için emeklilik töreni düzenlenirken, kentte ilk kez de Korucular Derneği hizmete açıldı. Orduevi Caddesi'nde Korucular Derneği binasının açılış törenine, Hakkari Valisi Ayhan Nasuhbeyoğlu, Van Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, Hakkari Dağ ve Komando Tugay Komutanı Tuğgeneral Azmi Utfan Cinek, Hakkari Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Apaçık, İl Jandarma Alay Komutanı Kurmay Albay Zuhuri Atilla Ataalp, Emniyet Müdürü Cavit Çevik, Hakkari Korucular Derneği Başkanı Hasan Öztunç ve 700’e yakın korucu katıldı. Törene katılan emekli korucular, yanlarında getirdikleri Türk Bayrağını, görev başındaki koruculara teslim etti.

Törende konuşan Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, yöre halkını, masum insanları ve kundaktaki bebeklere saldıran, cinayetler işleyen eli kanlı terör örgütünün tehdit, saldırı ve tecavüzlerinden korumak maksadıyla koruculuk sisteminin 1985 yılından itibaren kendiliğinden geliştiğini ve bölgede kabul gördüğünü söyledi.

BU MİLLETİ KİMSE BÖLEMEYECEK

Tümgeneral Olcan, korucuların terör belasıyla mücadelede, güvenlik güçlerinin en büyük yardımcısı, destekçisi ve ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek şöyle konuştu:

“Güvenlik güçlerimizle birlikte iç güvenlik harekatına, devletin bekası, milletin birlik ve bütünlüğü ile bölge halkının namus, huzuru için mücadele eden pek çok korucumuz, maalesef şehit olmuş, bir çoğu da teröristlerle girdiği çatışmalarda yaralanmıştır. Terör örgütü ve onun işbirlikçisi kimseler, vatanın bölünmesini amaçlayan hain emellerine ulaşmada korucularımızın büyük bir engel olduklarını bildikleri için daima geçici köy korucularımızı ve ailelerini hedef alan terör eylemlerine yönelmişler. Korucularımızı tehdit, dehşet ve katliamlarla sindirmeyi, korkutmayı denemişlerdir. Kahraman korucularımız, teröristlerin ve hainlerin tehdit ve eylemlerinden asla yılmamışlar, hainler korucularımızı bu şekilde yıldıramayacaklarını anladıklarından başka yöntemleri de denemişlerdir. Binlerce yıl bu topraklar üzerinde kardeşçe yaşamış birbirleriyle et ve tırnak olmuş insanlar arasına kin ve nefret sokmaya çalışmışlardır. Korucularımız ile devletimizin arasını açmak için asılsız dedikodu, yalan ve iftira kampanyaları açmışlar, Sözde af çıkardıklarını ilan ederek, korucularımızın terör örgütüne katılmasını veya silahlarını bırakmalarını amaçlamışlardır. Koruculara sahip çıkılmayacağı, bir kenara atılacağı, emeklilik ve sosyal haklarının olmayacağını iddia etmişler ve hala da bu yalanlarına çeşitli yöntemlerle devam etmektedirler. Oysa korucularımız bu yalan ve tehditlere asla kulak asmamışlar. Dünya var oldukça, yer ve gök yarılmadıkça, kardeşçe yaşayan bu milleti bölmeye asla hiç kimsenin gücü yetmeyecek. Çünkü bütün dünya onları adi ve vahşi bir terör örgütü olarak tanımaktadır. Sahipleri tarafından kullanılan taşeronlar, süreleri bittiğinde çöplüğe atılacakları gün yaklaşmıştır.”

GELİN TÜRK ADALETİNE TESLİM OLUN

Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay ise, bölgede tek bir terörist kalıncaya kadar Türk Silahlı Kuvvetlerinin bu mücadelesine devam edeceğini söyledi. Korgeneral Atay, şöyle dedi:

“Türkiye Cumhuriyeti yokluktan bu hale gelmiş. Şimdi etrafınıza şöyle bir bakın. Neyimiz yok, her şeyimiz var. Daha güçlüyüz. Güçlü olduğumuz halde Türkiye Cumhuriyetini ve Türk devletini hangi babayiğit bölecek. Size soruyorum? Bu Cumhuriyeti yokluktan bu hale getirdiysek, şu halde kime vereceğiz bu Cumhuriyeti. Kim alabilecek? Türkiye Cumhuriyeti, Türk Milleti ve Türk Silahlı Kuvvetleri güçlü ve kararlıdır. Unutmayın siz değerli korucular, güvenlik güçleri ile omuz omuza verip, canınızla, kanınızla bu mücadeleyi veriyorsunuz. Her zaman ifade ettiğimiz gibi, tek terörist kalmayıncaya kadar bu mücadele devam edecektir. Bedeli ne olursa olsun. Çünkü biz burada yemin ettik, Bu ülke uğruna ölmeye herkes hazır. Ama bu güzellikleri yaşatmıyor şerefsiz adamlar. Sonları da yaklaştı diyoruz. Şu anda taşeronluk yapıyorlar. Ne yaptıkları belli değil. Dolayısıyla bugün yaptığımız mücadele boşa değildir. Bu mücadele kesintisiz devam edecek. Yapacakları tek şey yüce Türk adaletine sığınırlarsa kendileri bilir. Son terörist kalıncaya kadar bu mücadele devam edecek. Kimseden bizim çekindiğimiz yok. Dolayısıyla burada bir mesaj vermek istiyorum. Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir.”

Yapılan konuşmaların ardından emekliye ayrılan köy korucularına üstün hizmet belgesi ve üzerinde Berçelan Yaylası ile Cilo Dağı manzarası bulanan emeklilik rozeti takıldı. Tören, folklor gösterisi ve yerel sanatçıların söylediği şarkılarla sona erdi.

milliyet

Bu haber 622 kez okundu.

Konsolosluk personeli Köşk'te21 Eylül 2014 12:35
Irak'ın Musul kentinde IŞİD tarafından kaçırılan ve dün yapılan operasyonla Türkiye'ye getirilen Konsolosluk görevlileri Çankaya Köşkü'nde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'la buluştu.
Yağış geliyor: Bu illerde yaşayanlar dikkat!21 Eylül 2014 12:24
Meteoroloji'den alınan tahminlere göre, hava sıcaklığı verileri sağanak yağışın devam edeceğini gösterdi. Yağış beklenen iller:
Servis aracı beklemeye son!21 Eylül 2014 12:03
Ankara'da bir firma, velilerin servis aracıyla ilgili bilgileri anında öğrenmelerine imkan tanıyan bilgilendirme sistemi geliştirdi.
Evde su tasarrufu için neler yapılmalı?21 Eylül 2014 12:00
Uzmanların su kıtlığıyla karşı karşıya kalabileceğini belirttiği ülkemizde su tasarrufu yapılabilmesi için bazı altın önerileri var.
Kan donduran itiraf: Çay içmeye gittim21 Eylül 2014 11:28
Denize düşen 16 yaşındaki sara hastası oğlunu kurtarmak yerine kaçan anne Z.E. olayın ardından çay bahçesine gittiğini söyledi.
Komşu kurşunu 1 can aldı21 Eylül 2014 11:27
Kilimli ilçesinde evinin önünde komşusu tarafından uğradığı silahlı saldırı sonucu yaralanan kişi hayatını kaybetti.
Kur'an Kursunda yangın paniği21 Eylül 2014 11:21
Konya'da yatılı Kuran kursunun yatakhane bölümünde yangın çıktı.
Karadeniz fena sallandı!21 Eylül 2014 11:02
Karadeniz'in Samsun açıklarında 4,1 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Elektrik kesintisine dikkat!21 Eylül 2014 10:56
İstanbul Anadolu Yakası'nda 3 ilçenin bazı bölgelerine 23 Eylül'de elektrik verilemeyecek.
Devlet sanatçısı Taşlıova vefat etti21 Eylül 2014 10:50
Devlet sanatçısı Aşık Şeref Taşlıova, Ankara'da tedavi gördüğü hastanede 76 yaşında hayatını kaybetti
Fidan'dan 4 başlıkta 'operasyon' şifresi21 Eylül 2014 10:41
MİT Müsteşarı Hakan Fidan, dün Ankara Esenboğa Havalimanı’nın apronunda rehinelerle ailelerin kavuşmalarını mutlu gözlerle izledi.
Feci kaza: 1 ölü, 3 yaralı21 Eylül 2014 10:20
Balıkesir'in Gömeç ilçesinde meydana gelen trafik kazasında bir kişi öldü 3 kişi yaralandı.
Eboue: Veysel'den de, Sabri'den de...
Erdoğan Suriyeli kızın yaşadıklarını anlattı
'Türkiye bir merkez olabilir'
Rusya'ya şok! 40 kişi öldürüldü
Konsolosluk personeli Köşk'te
Yağış geliyor: Bu illerde yaşayanlar dikkat!
F.Bahçeli yıldız ayrılmak istediğini açıkladı!
Cavcav: Değişiklikleri ben yaptım!
Servis aracı beklemeye son!
Fiyatı 9 ayda tam yüzde 216 arttı
Evde su tasarrufu için neler yapılmalı?
Trabzon'dan Olcan açıklaması
Bakan müjdeyi verdi: Teşvikler geliyor!
Yenilenebilir enerji teknisyeni yetiştirilecek
Mısır Dışişleri Bakanlığı'nda patlama
Leonardo DiCaprio ve Erdoğan aynı toplantıda