Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Aziz Yıldırım'a bir kötü haber daha... 'Şikayet hattı kurulacak' Korkutan gelişme! Evlerini terk ettiler Hakan TunaYaseminler altında!
Komutandan teröristlere çağrı
Komutandan teröristlere çağrı
19 Mart 2008 Çarşamba 21:50
Güncellenme Tarihi 1 Kasım 2014 Cumartesi 15:29
HAKKARİ’de Korucular Derneği'nin açılışında konuşan Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, PKK’lı teröristleri çağrıda bulundu. Korgeneral Atay, “Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir” dedi.

Hakkari’de yaş haddinden emekliye ayrılan 322 korucu için emeklilik töreni düzenlenirken, kentte ilk kez de Korucular Derneği hizmete açıldı. Orduevi Caddesi'nde Korucular Derneği binasının açılış törenine, Hakkari Valisi Ayhan Nasuhbeyoğlu, Van Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, Hakkari Dağ ve Komando Tugay Komutanı Tuğgeneral Azmi Utfan Cinek, Hakkari Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Apaçık, İl Jandarma Alay Komutanı Kurmay Albay Zuhuri Atilla Ataalp, Emniyet Müdürü Cavit Çevik, Hakkari Korucular Derneği Başkanı Hasan Öztunç ve 700’e yakın korucu katıldı. Törene katılan emekli korucular, yanlarında getirdikleri Türk Bayrağını, görev başındaki koruculara teslim etti.

Törende konuşan Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, yöre halkını, masum insanları ve kundaktaki bebeklere saldıran, cinayetler işleyen eli kanlı terör örgütünün tehdit, saldırı ve tecavüzlerinden korumak maksadıyla koruculuk sisteminin 1985 yılından itibaren kendiliğinden geliştiğini ve bölgede kabul gördüğünü söyledi.

BU MİLLETİ KİMSE BÖLEMEYECEK

Tümgeneral Olcan, korucuların terör belasıyla mücadelede, güvenlik güçlerinin en büyük yardımcısı, destekçisi ve ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek şöyle konuştu:

“Güvenlik güçlerimizle birlikte iç güvenlik harekatına, devletin bekası, milletin birlik ve bütünlüğü ile bölge halkının namus, huzuru için mücadele eden pek çok korucumuz, maalesef şehit olmuş, bir çoğu da teröristlerle girdiği çatışmalarda yaralanmıştır. Terör örgütü ve onun işbirlikçisi kimseler, vatanın bölünmesini amaçlayan hain emellerine ulaşmada korucularımızın büyük bir engel olduklarını bildikleri için daima geçici köy korucularımızı ve ailelerini hedef alan terör eylemlerine yönelmişler. Korucularımızı tehdit, dehşet ve katliamlarla sindirmeyi, korkutmayı denemişlerdir. Kahraman korucularımız, teröristlerin ve hainlerin tehdit ve eylemlerinden asla yılmamışlar, hainler korucularımızı bu şekilde yıldıramayacaklarını anladıklarından başka yöntemleri de denemişlerdir. Binlerce yıl bu topraklar üzerinde kardeşçe yaşamış birbirleriyle et ve tırnak olmuş insanlar arasına kin ve nefret sokmaya çalışmışlardır. Korucularımız ile devletimizin arasını açmak için asılsız dedikodu, yalan ve iftira kampanyaları açmışlar, Sözde af çıkardıklarını ilan ederek, korucularımızın terör örgütüne katılmasını veya silahlarını bırakmalarını amaçlamışlardır. Koruculara sahip çıkılmayacağı, bir kenara atılacağı, emeklilik ve sosyal haklarının olmayacağını iddia etmişler ve hala da bu yalanlarına çeşitli yöntemlerle devam etmektedirler. Oysa korucularımız bu yalan ve tehditlere asla kulak asmamışlar. Dünya var oldukça, yer ve gök yarılmadıkça, kardeşçe yaşayan bu milleti bölmeye asla hiç kimsenin gücü yetmeyecek. Çünkü bütün dünya onları adi ve vahşi bir terör örgütü olarak tanımaktadır. Sahipleri tarafından kullanılan taşeronlar, süreleri bittiğinde çöplüğe atılacakları gün yaklaşmıştır.”

GELİN TÜRK ADALETİNE TESLİM OLUN

Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay ise, bölgede tek bir terörist kalıncaya kadar Türk Silahlı Kuvvetlerinin bu mücadelesine devam edeceğini söyledi. Korgeneral Atay, şöyle dedi:

“Türkiye Cumhuriyeti yokluktan bu hale gelmiş. Şimdi etrafınıza şöyle bir bakın. Neyimiz yok, her şeyimiz var. Daha güçlüyüz. Güçlü olduğumuz halde Türkiye Cumhuriyetini ve Türk devletini hangi babayiğit bölecek. Size soruyorum? Bu Cumhuriyeti yokluktan bu hale getirdiysek, şu halde kime vereceğiz bu Cumhuriyeti. Kim alabilecek? Türkiye Cumhuriyeti, Türk Milleti ve Türk Silahlı Kuvvetleri güçlü ve kararlıdır. Unutmayın siz değerli korucular, güvenlik güçleri ile omuz omuza verip, canınızla, kanınızla bu mücadeleyi veriyorsunuz. Her zaman ifade ettiğimiz gibi, tek terörist kalmayıncaya kadar bu mücadele devam edecektir. Bedeli ne olursa olsun. Çünkü biz burada yemin ettik, Bu ülke uğruna ölmeye herkes hazır. Ama bu güzellikleri yaşatmıyor şerefsiz adamlar. Sonları da yaklaştı diyoruz. Şu anda taşeronluk yapıyorlar. Ne yaptıkları belli değil. Dolayısıyla bugün yaptığımız mücadele boşa değildir. Bu mücadele kesintisiz devam edecek. Yapacakları tek şey yüce Türk adaletine sığınırlarsa kendileri bilir. Son terörist kalıncaya kadar bu mücadele devam edecek. Kimseden bizim çekindiğimiz yok. Dolayısıyla burada bir mesaj vermek istiyorum. Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir.”

Yapılan konuşmaların ardından emekliye ayrılan köy korucularına üstün hizmet belgesi ve üzerinde Berçelan Yaylası ile Cilo Dağı manzarası bulanan emeklilik rozeti takıldı. Tören, folklor gösterisi ve yerel sanatçıların söylediği şarkılarla sona erdi.

milliyet

Bu haber 632 kez okundu.

Madendeki işçilere ulaşıldı01 Kasım 2014 15:31
Karaman'da işçilerin bulunduğu bölüme girildi. Kurtarma ekibinden alınan bilgilere göre 3 işçinin cesedine ulaşıldı.
Kobani bahanesiyle haçlı kışkırtması01 Kasım 2014 15:15
Alman BILD gazetesi yazarı Franz Josef Wagner, başta Türkiye olmak üzere diğer ülkelerde yaşayan Kürtleri kışkırtmaya çalıştı.
'Şikayet hattı kurulacak'01 Kasım 2014 13:23
Başbakan Davutoğlu, Ermenek'teki kazayla ilgili olarak yaptığı konuşmada önümüzdeki günlerde hayata geçecek şikayet hattı hakkında konuştu.
Amasra'daki maden kazasında şok detay!01 Kasım 2014 13:04
Bu sabah Bartın'ın Amasra ilçesinde göçük yaşanan özel kömür işletmesi için 25 Eylül'de "işin durdurulması" kararının verildiği ortaya çıktı.
Gülerce: Gülen'in içinde iki ayrı insan var01 Kasım 2014 12:56
Hüseyin Gülerce, Fethullah Gülen için "Şimdi geldiğim noktada aynı bedende iki ayrı insan olduğunu düşünüyorum." dedi.
"Gülen'in hiçbir şeyden haberi yok" efsanesi çöktü!01 Kasım 2014 12:39
Hüseyin Gülerce'nin bir gazeteye verdiği röportajında yer alan açıklamaları, uzun süredir konuşulan 'Fethullah Gülen'in olan biten hiçbir şeyden haberi yok ortada karanlık bi senaryo var' şeklindeki iddiaları adeta yerle bir etti.
Korkutan gelişme! Evlerini terk ettiler01 Kasım 2014 12:06
Rize'de şiddetli yağış sonucu meydana gelen toprak kaymaları nedeniyle ekipler bölgede çalışmalarını sürdürüyor.
17 kişinin öldüğü kazanın nedeni belli oldu01 Kasım 2014 11:46
Isparta'da 17 kişinin hayatını kaybettiği kazadan sağ olarak kurtulan Veli Turgut, olayda hayatını kaybeden midibüsün şoförünün kazadan önce 'fren tutmuyor' diye bağırdığını söyledi.
Hüseyin Gülerce'den önemli tespitler!01 Kasım 2014 11:16
Hüseyin Gülerce, "Hükümet şu anda Hizmet Hareketi'ni bitirmek için tüm cephelerde çok ciddi savaş veriyor" diyerek, cemaatın bu "savaşı" kazanma şansının olmadığını söyledi.
Sosyal yardımlara paralel el uzatılmış01 Kasım 2014 11:00
Paralel çetenin sosyal yardım kurumlarında bulunan adamları sayesinde yardımları istedikleri gibi yönlendirdiği belirlendi.
Evinden 5 kamyon çöp çıkartıldı01 Kasım 2014 10:45
Adana'nın Ceyhan ilçesinde, evinden 5 kamyon çöp çıkarılan emekli öğretmenin, banka hesabında 121 bin lira olduğu belirlendi.
Ümraniye'de sıcak saatler! Özel harekat bölgede01 Kasım 2014 10:26
Ümraniye'de polisin silahını alan bir kişi, havaya ateş açarak etrafındakilere korku dolu anlar yaşattı.
Madendeki işçilere ulaşıldı
Müslüman kadınlar nasıl giyinmeyi tercih ediyor?
Kobani bahanesiyle haçlı kışkırtması
Aziz Yıldırım'a bir kötü haber daha...
Üniversite öğrencilerine büyük müjde
UEFA iki ülkeye acımadı! Ceza yağdı
'IŞİD'in yeni silahı ebola olacak'
Irak ordusundan geniş çaplı operasyon
'İki hayalim var: Stat ve şampiyonluk'
Orduspor'da 6 futbolcuyla yollar ayrılıyor
'KCK da ele alındı'
Aziz Yıldırım'a sert yanıt: Kendi işine baksın
Zonguldak'ta maden kazası:1 ölü
'Şikayet hattı kurulacak'
Hasan Şaş: Prandelli bana yutturamaz
Kobani'de çatışmaların şiddeti azaldı