Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bakan Yılmaz'dan o iddiaya yanıt! 'Telefonum hiç çalmıyor' Engelli çocuğa İsrail kelepçesi Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
Komutandan teröristlere çağrı
Komutandan teröristlere çağrı
19 Mart 2008 Çarşamba 21:50
Güncellenme Tarihi 21 Ekim 2014 Salı 13:16
HAKKARİ’de Korucular Derneği'nin açılışında konuşan Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, PKK’lı teröristleri çağrıda bulundu. Korgeneral Atay, “Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir” dedi.

Hakkari’de yaş haddinden emekliye ayrılan 322 korucu için emeklilik töreni düzenlenirken, kentte ilk kez de Korucular Derneği hizmete açıldı. Orduevi Caddesi'nde Korucular Derneği binasının açılış törenine, Hakkari Valisi Ayhan Nasuhbeyoğlu, Van Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, Hakkari Dağ ve Komando Tugay Komutanı Tuğgeneral Azmi Utfan Cinek, Hakkari Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Apaçık, İl Jandarma Alay Komutanı Kurmay Albay Zuhuri Atilla Ataalp, Emniyet Müdürü Cavit Çevik, Hakkari Korucular Derneği Başkanı Hasan Öztunç ve 700’e yakın korucu katıldı. Törene katılan emekli korucular, yanlarında getirdikleri Türk Bayrağını, görev başındaki koruculara teslim etti.

Törende konuşan Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, yöre halkını, masum insanları ve kundaktaki bebeklere saldıran, cinayetler işleyen eli kanlı terör örgütünün tehdit, saldırı ve tecavüzlerinden korumak maksadıyla koruculuk sisteminin 1985 yılından itibaren kendiliğinden geliştiğini ve bölgede kabul gördüğünü söyledi.

BU MİLLETİ KİMSE BÖLEMEYECEK

Tümgeneral Olcan, korucuların terör belasıyla mücadelede, güvenlik güçlerinin en büyük yardımcısı, destekçisi ve ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek şöyle konuştu:

“Güvenlik güçlerimizle birlikte iç güvenlik harekatına, devletin bekası, milletin birlik ve bütünlüğü ile bölge halkının namus, huzuru için mücadele eden pek çok korucumuz, maalesef şehit olmuş, bir çoğu da teröristlerle girdiği çatışmalarda yaralanmıştır. Terör örgütü ve onun işbirlikçisi kimseler, vatanın bölünmesini amaçlayan hain emellerine ulaşmada korucularımızın büyük bir engel olduklarını bildikleri için daima geçici köy korucularımızı ve ailelerini hedef alan terör eylemlerine yönelmişler. Korucularımızı tehdit, dehşet ve katliamlarla sindirmeyi, korkutmayı denemişlerdir. Kahraman korucularımız, teröristlerin ve hainlerin tehdit ve eylemlerinden asla yılmamışlar, hainler korucularımızı bu şekilde yıldıramayacaklarını anladıklarından başka yöntemleri de denemişlerdir. Binlerce yıl bu topraklar üzerinde kardeşçe yaşamış birbirleriyle et ve tırnak olmuş insanlar arasına kin ve nefret sokmaya çalışmışlardır. Korucularımız ile devletimizin arasını açmak için asılsız dedikodu, yalan ve iftira kampanyaları açmışlar, Sözde af çıkardıklarını ilan ederek, korucularımızın terör örgütüne katılmasını veya silahlarını bırakmalarını amaçlamışlardır. Koruculara sahip çıkılmayacağı, bir kenara atılacağı, emeklilik ve sosyal haklarının olmayacağını iddia etmişler ve hala da bu yalanlarına çeşitli yöntemlerle devam etmektedirler. Oysa korucularımız bu yalan ve tehditlere asla kulak asmamışlar. Dünya var oldukça, yer ve gök yarılmadıkça, kardeşçe yaşayan bu milleti bölmeye asla hiç kimsenin gücü yetmeyecek. Çünkü bütün dünya onları adi ve vahşi bir terör örgütü olarak tanımaktadır. Sahipleri tarafından kullanılan taşeronlar, süreleri bittiğinde çöplüğe atılacakları gün yaklaşmıştır.”

GELİN TÜRK ADALETİNE TESLİM OLUN

Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay ise, bölgede tek bir terörist kalıncaya kadar Türk Silahlı Kuvvetlerinin bu mücadelesine devam edeceğini söyledi. Korgeneral Atay, şöyle dedi:

“Türkiye Cumhuriyeti yokluktan bu hale gelmiş. Şimdi etrafınıza şöyle bir bakın. Neyimiz yok, her şeyimiz var. Daha güçlüyüz. Güçlü olduğumuz halde Türkiye Cumhuriyetini ve Türk devletini hangi babayiğit bölecek. Size soruyorum? Bu Cumhuriyeti yokluktan bu hale getirdiysek, şu halde kime vereceğiz bu Cumhuriyeti. Kim alabilecek? Türkiye Cumhuriyeti, Türk Milleti ve Türk Silahlı Kuvvetleri güçlü ve kararlıdır. Unutmayın siz değerli korucular, güvenlik güçleri ile omuz omuza verip, canınızla, kanınızla bu mücadeleyi veriyorsunuz. Her zaman ifade ettiğimiz gibi, tek terörist kalmayıncaya kadar bu mücadele devam edecektir. Bedeli ne olursa olsun. Çünkü biz burada yemin ettik, Bu ülke uğruna ölmeye herkes hazır. Ama bu güzellikleri yaşatmıyor şerefsiz adamlar. Sonları da yaklaştı diyoruz. Şu anda taşeronluk yapıyorlar. Ne yaptıkları belli değil. Dolayısıyla bugün yaptığımız mücadele boşa değildir. Bu mücadele kesintisiz devam edecek. Yapacakları tek şey yüce Türk adaletine sığınırlarsa kendileri bilir. Son terörist kalıncaya kadar bu mücadele devam edecek. Kimseden bizim çekindiğimiz yok. Dolayısıyla burada bir mesaj vermek istiyorum. Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir.”

Yapılan konuşmaların ardından emekliye ayrılan köy korucularına üstün hizmet belgesi ve üzerinde Berçelan Yaylası ile Cilo Dağı manzarası bulanan emeklilik rozeti takıldı. Tören, folklor gösterisi ve yerel sanatçıların söylediği şarkılarla sona erdi.

milliyet

Bu haber 629 kez okundu.

TCMB'den zorunlu karşılıklara ilişkin açıklama21 Ekim 2014 14:53
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası, dengeli büyümeyi ve yurt içi tasarrufları güçlendirmek amacıyla Banka'nın çekirdek yükümlülüklere ilave bir destek sağlayacağını bildirdi.
Rize yaylaları beyaza büründü21 Ekim 2014 14:43
Rize'nin Çamlıhemşin İlçesi'ne bağlı Ayder, Ceymakçur, Kavrun, Çat, Kaleköy, Trovit ve Elevit yaylaları, kar yağışı sonrası beyaza büründü.
İngiltere'den Türkiye'ye övgü21 Ekim 2014 14:35
İngiltere, Türkiye'nin Kobani'deki çatışmalardan kaçan on binlerce Suriyeliye sınırlarını açmasını takdirle karşıladığını bildirdi.
Barbaros, Akdeniz'i salladı!21 Ekim 2014 14:27
Türkiye'nin, yeni satın aldığı yüksek donanımlı sismik arama gemisi Barbaros Hayreddin Paşa’yı Rumların sondaj yaptığı bölgeye göndermesi üzerine ortalık karıştı
Son paralel operasyona dair şok detay!21 Ekim 2014 14:12
Ankara Emniyet Müdürlüğü, yasa dışı dinlemelerle ilgili olarak, eski istihbarat polislerine yönelik operasyon başlattı. Polisler TÜBİTAK ve Hava Kuvvetleri'nin savunma projesini yürüten ekibi dinlemekle suçlanıyor.
Üniversite öğrencisinden örnek davranış21 Ekim 2014 13:56
Artvin Çoruh Üniversitesi (AÇÜ) öğrencisi olan Mustafa Can, burs başvurusu yaptıktan sonra yolda bulduğu 500 lirayı jandarmaya teslim ederek sahibine ulaştırılmasını sağladı.
Hac dönüşü fenalaşan kişi gözlem altına alındı21 Ekim 2014 13:54
Adana'nın Ceyhan ilçesinde hac dönüşü rahatsızlanan kişi hastaneye kaldırıldı.
Davutoğlu'ndan kalça protezi istedi21 Ekim 2014 13:51
Gaziantepli Zekeriya Beyaz, Başbakan Ahmet Davutoğlu'ndan kalça protezi talebinde bulundu.
AİHM'den Atatürk heykeli kararı!21 Ekim 2014 13:46
AİHM, Atatürk'e hakaret suçundan verilen 13 yıllık hapis cezasını "orantısız" buldu.
Son 134 yılının en sıcak Eylül'ü21 Ekim 2014 13:46
Geçtiğimiz Eylül ayı dünya tarihinde ölçümlerin başladığı 1880 yılından bu yana en sıcak eylül ayı olarak kayıtlara geçti.
'Bildiğiniz gibi değil'21 Ekim 2014 12:44
Türkiye Gazetesi yazarı Yıldıray Oğur, 'Bildiğiniz gibi değil' dedirten son bir ayın hikayesini yazdı. Yazıyı, önemine binaen tekrar yayınlıyoruz.
'Kobani provokatörleri hesap vermelidir'21 Ekim 2014 12:29
Recep Karagöz, Kobani eylemleri sırasında ortaya çıkarak vahşice cana ve mala kasteden provokatörlerin hesap vermelerine ilişkin açıklama yaptı.
Bakan Yılmaz'dan o iddiaya yanıt!
TCMB'den zorunlu karşılıklara ilişkin açıklama
Bakan Şimşek'ten petrol müjdesi
Maranki: Şebeke suyu hazır sulardan daha sağlıklı
Doğan Medya Grubu'nda tensikat depremi!
Rize yaylaları beyaza büründü
Gemlik'e Galatasaray parkı ve UEFA Anıtı!
CAS'tan Manisaspor'a kötü haber!
Apple, Türkiye'de ikinci mağazasını açıyor
İngiltere'den Türkiye'ye övgü
Raul'dan sürpriz transfer!
'Telefonum hiç çalmıyor'
Enrique: Messi'nin fikirleri çok önemli
Rusya'dan ABD'ye suçlama
Barbaros, Akdeniz'i salladı!
Merkez Bankası'ndan faiz kararı!
T.Sporlu futbolcu doktoru darp etti!
Son paralel operasyona dair şok detay!
'55 Esed askerini öldürdük''
Engelli çocuğa İsrail kelepçesi
Prandelli 3 ismin biletini kesti!
Güreşte finalistler belli oldu
2015 yılı bütçe maratonu takvimi belli oldu
Trabzonspor Avrupa'da da gülmek istiyor
Asırlık ceviz ağaçları zamana meydan okuyor
Üniversite öğrencisinden örnek davranış
Hac dönüşü fenalaşan kişi gözlem altına alındı
"Koridorun güzergâhına Türkiye karar verecek"
Davutoğlu'ndan kalça protezi istedi
Jandarma komutanını İçişleri Bakanı atayacak
Son 134 yılının en sıcak Eylül'ü
AİHM'den Atatürk heykeli kararı!
Irak'ta AK Parti'yi model alan parti kuruldu
Günde 22 saat uyuyor
Windows Phone'un Skype sürümüne çizim özelliği geldi
Kerem Göğüş'e suç duyurusu
Davutoğlu iç güvenlik paketini açıkladı
İstanbul'da Ebola paniği!
IŞİD petrol gelirinin 800 milyon dolar...
Avustralya'da İslam karşıtlığı artıyor
İranlı general Suriye'de öldürüldü
'Bildiğiniz gibi değil'
Nobel Ödülü'nün en genç sahibine bir ödül de ABD'den
'Kobani provokatörleri hesap vermelidir'
Samsung Ebola virüsüne karşı 3 bin telefon bağışladı
MERS virüsüne ''maske'' önlemi
Kıbrıs Rum Yönetimi'nden Türkiye'ye gözdağı!
Kanal D'de bir program daha yayından kalktı
Bu sefer zarar etti!
Trabzon medyasından şok manşet: Susturun şu...
Rusya'dan 'Ukrayna'yı paylaşalım' teklifi
Yaralı 11 PYD'li Türkiye'de
Pil ömrü en uzun olan akıllı telefonlar
İŞKUR'dan bin kişiye geçici istihdam
Gelecek 10 yılın en önemli hedefi büyüme
Gmail Outlook ve Yahoo hesaplarını da destekleyecek
Bahçeli: Cemaat MHP'yi ele geçirmeye çalıştı
Melo Fenerbahçe derbisinde rekor kırmış!
Sabiha Gökçen’in tümünü istiyorlar
Liseliler Caz sanatçıları ile buluşuyor
AnadoluJet'ten Konya'ya özel kampanya
Pistorius'un cezası belli oldu!
Hükümetten çift maaş müjdesi