Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Beklenen değişiklik Resmi Gazete'de yayımlandı Bahçeli'den Kürtlere flaş çağrı! MHP'ye seçim şoku! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Komutandan teröristlere çağrı
Komutandan teröristlere çağrı
19 Mart 2008 Çarşamba 21:50
Güncellenme Tarihi 23 Temmuz 2014 Çarşamba 14:07
HAKKARİ’de Korucular Derneği'nin açılışında konuşan Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, PKK’lı teröristleri çağrıda bulundu. Korgeneral Atay, “Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir” dedi.

Hakkari’de yaş haddinden emekliye ayrılan 322 korucu için emeklilik töreni düzenlenirken, kentte ilk kez de Korucular Derneği hizmete açıldı. Orduevi Caddesi'nde Korucular Derneği binasının açılış törenine, Hakkari Valisi Ayhan Nasuhbeyoğlu, Van Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, Hakkari Dağ ve Komando Tugay Komutanı Tuğgeneral Azmi Utfan Cinek, Hakkari Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Apaçık, İl Jandarma Alay Komutanı Kurmay Albay Zuhuri Atilla Ataalp, Emniyet Müdürü Cavit Çevik, Hakkari Korucular Derneği Başkanı Hasan Öztunç ve 700’e yakın korucu katıldı. Törene katılan emekli korucular, yanlarında getirdikleri Türk Bayrağını, görev başındaki koruculara teslim etti.

Törende konuşan Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, yöre halkını, masum insanları ve kundaktaki bebeklere saldıran, cinayetler işleyen eli kanlı terör örgütünün tehdit, saldırı ve tecavüzlerinden korumak maksadıyla koruculuk sisteminin 1985 yılından itibaren kendiliğinden geliştiğini ve bölgede kabul gördüğünü söyledi.

BU MİLLETİ KİMSE BÖLEMEYECEK

Tümgeneral Olcan, korucuların terör belasıyla mücadelede, güvenlik güçlerinin en büyük yardımcısı, destekçisi ve ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek şöyle konuştu:

“Güvenlik güçlerimizle birlikte iç güvenlik harekatına, devletin bekası, milletin birlik ve bütünlüğü ile bölge halkının namus, huzuru için mücadele eden pek çok korucumuz, maalesef şehit olmuş, bir çoğu da teröristlerle girdiği çatışmalarda yaralanmıştır. Terör örgütü ve onun işbirlikçisi kimseler, vatanın bölünmesini amaçlayan hain emellerine ulaşmada korucularımızın büyük bir engel olduklarını bildikleri için daima geçici köy korucularımızı ve ailelerini hedef alan terör eylemlerine yönelmişler. Korucularımızı tehdit, dehşet ve katliamlarla sindirmeyi, korkutmayı denemişlerdir. Kahraman korucularımız, teröristlerin ve hainlerin tehdit ve eylemlerinden asla yılmamışlar, hainler korucularımızı bu şekilde yıldıramayacaklarını anladıklarından başka yöntemleri de denemişlerdir. Binlerce yıl bu topraklar üzerinde kardeşçe yaşamış birbirleriyle et ve tırnak olmuş insanlar arasına kin ve nefret sokmaya çalışmışlardır. Korucularımız ile devletimizin arasını açmak için asılsız dedikodu, yalan ve iftira kampanyaları açmışlar, Sözde af çıkardıklarını ilan ederek, korucularımızın terör örgütüne katılmasını veya silahlarını bırakmalarını amaçlamışlardır. Koruculara sahip çıkılmayacağı, bir kenara atılacağı, emeklilik ve sosyal haklarının olmayacağını iddia etmişler ve hala da bu yalanlarına çeşitli yöntemlerle devam etmektedirler. Oysa korucularımız bu yalan ve tehditlere asla kulak asmamışlar. Dünya var oldukça, yer ve gök yarılmadıkça, kardeşçe yaşayan bu milleti bölmeye asla hiç kimsenin gücü yetmeyecek. Çünkü bütün dünya onları adi ve vahşi bir terör örgütü olarak tanımaktadır. Sahipleri tarafından kullanılan taşeronlar, süreleri bittiğinde çöplüğe atılacakları gün yaklaşmıştır.”

GELİN TÜRK ADALETİNE TESLİM OLUN

Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay ise, bölgede tek bir terörist kalıncaya kadar Türk Silahlı Kuvvetlerinin bu mücadelesine devam edeceğini söyledi. Korgeneral Atay, şöyle dedi:

“Türkiye Cumhuriyeti yokluktan bu hale gelmiş. Şimdi etrafınıza şöyle bir bakın. Neyimiz yok, her şeyimiz var. Daha güçlüyüz. Güçlü olduğumuz halde Türkiye Cumhuriyetini ve Türk devletini hangi babayiğit bölecek. Size soruyorum? Bu Cumhuriyeti yokluktan bu hale getirdiysek, şu halde kime vereceğiz bu Cumhuriyeti. Kim alabilecek? Türkiye Cumhuriyeti, Türk Milleti ve Türk Silahlı Kuvvetleri güçlü ve kararlıdır. Unutmayın siz değerli korucular, güvenlik güçleri ile omuz omuza verip, canınızla, kanınızla bu mücadeleyi veriyorsunuz. Her zaman ifade ettiğimiz gibi, tek terörist kalmayıncaya kadar bu mücadele devam edecektir. Bedeli ne olursa olsun. Çünkü biz burada yemin ettik, Bu ülke uğruna ölmeye herkes hazır. Ama bu güzellikleri yaşatmıyor şerefsiz adamlar. Sonları da yaklaştı diyoruz. Şu anda taşeronluk yapıyorlar. Ne yaptıkları belli değil. Dolayısıyla bugün yaptığımız mücadele boşa değildir. Bu mücadele kesintisiz devam edecek. Yapacakları tek şey yüce Türk adaletine sığınırlarsa kendileri bilir. Son terörist kalıncaya kadar bu mücadele devam edecek. Kimseden bizim çekindiğimiz yok. Dolayısıyla burada bir mesaj vermek istiyorum. Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir.”

Yapılan konuşmaların ardından emekliye ayrılan köy korucularına üstün hizmet belgesi ve üzerinde Berçelan Yaylası ile Cilo Dağı manzarası bulanan emeklilik rozeti takıldı. Tören, folklor gösterisi ve yerel sanatçıların söylediği şarkılarla sona erdi.

milliyet

Bu haber 607 kez okundu.

9 terör örgütü üyesi teslim oldu23 Temmuz 2014 14:51
Genelkurmay Başkanlığış, 8'i silahsız ve teçhizatsız, 9 terör örgütü üyesinin teslim olduğunu bildirdi.
Paralel polisler 7 ayrı suçtan ifade veriyor23 Temmuz 2014 14:49
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığınca emniyetteki "paralel yapı" iddialarına ilişkin yürütülen soruşturmalar kapsamında gözaltına alınanların sayısı 103 oldu
Hırka-i Şerif'e ziyaretçi akını23 Temmuz 2014 14:49
Hz. Muhammed'in vasiyeti üzerine Veysel Karani'ye bırakılan önemli kutsal emanetlerden biri olan Hırka-i Şerif'e vatandaşlar yoğun ilgi gösteriyor.
Suriyelilerden Türkiye'ye teşekkür23 Temmuz 2014 14:43
Ülkelerindeki iç savaştan kaçarak Adana'ya sığınan bir grup Suriyeli, kendilerini misafir eden Türk vatandaşlarına ve devletine teşekkür etti.
Beklenen değişiklik Resmi Gazete'de yayımlandı23 Temmuz 2014 14:43
Başta Sosyal Güvenlik Kurumu olmak üzere, birçok kurum çalışanı tarafından beklenen Çerçeve yönetmelik bugün Resmi Gazete'de yayımlandı.
Bahçeli'den Kürtlere flaş çağrı!23 Temmuz 2014 14:40
"Türk Milletine Tarihi Görev Çağrısı" başlığıyla gönderilen konuşmaya göre Bahçeli, Türkiye Cumhuriyeti Devletinin ağır tehditlerle boğuştuğunu kaydetti.
Seferihisar'da 170 kaçak yakalandı23 Temmuz 2014 14:36
Türkiye'den yasa dışı yollarla Yunanistan'a gitmek isteyen, 9 aylık hamile kadının da aralarında bulunduğu 170 kaçak yakalandı.
YHT'de geri sayım başladı!23 Temmuz 2014 14:35
Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla cuma günü yapılacak törenle normal seferlerine başlayacak olan Yüksek Hızlı Tren Hattı'nda geri sayım başladı.
Kılıçdaroğlu, esnafla bir araya geldi23 Temmuz 2014 14:27
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Afyonkarahisar'da pazar esnafını ziyaret etti.
170 umut yolcusu kurtarıldı23 Temmuz 2014 14:24
Sahil Güvenlik Ege Deniz Bölge Komutanlığı ekiplerince kurtarılan 170 kaçak kurtarıldı.
HDP heyeti Barzani ile görüştü23 Temmuz 2014 14:21
Diyarbakır Bağımsız Milletvekili Zana ve HDP İstanbul Milletvekili Önder, IKBY Başbakanı Neçirvan Barzani'yle bir araya geldi
242 kişilik gözaltı listesi hazırlamışlar! İşte o isimler23 Temmuz 2014 14:17
"Paralel yapı" soruşturmasında dün gözaltına alınan polislerin soruşturma gerekçesiyle 242 kişiyle ilgili gözaltı listesi hazırladığı belirtildi.
9 terör örgütü üyesi teslim oldu
Hırka-i Şerif'e ziyaretçi akını
Paralel polisler 7 ayrı suçtan ifade veriyor
En büyük neonazi oluşumu dernek kapatıldı
Trabzonspor basına kapalı çalıştı
Beklenen değişiklik Resmi Gazete'de yayımlandı
Suriyelilerden Türkiye'ye teşekkür
Ukrayna'da 2 savaş uçağı düşürüldü!
"Dünya Mazlumları Fotoğraf Sergisi"
Bahçeli'den Kürtlere flaş çağrı!
Semerci: İsrail düşmanlığı anlamsız!
Kaçak gergedan avcısına 77 yıl hapis
Seferihisar'da 170 kaçak yakalandı
YHT'de geri sayım başladı!
Dentinho'dan itiraf: Korkuyoruz!
Cumhurbaşkanını seçemediler
Kılıçdaroğlu, esnafla bir araya geldi
Ne bekliyordun Ey Şakirt, hesabı sorulmayacak mı sandın?
Ay'ın toprak ağası bir Türk çıktı!
170 umut yolcusu kurtarıldı
Pakistan'da 13 Taliban militanı öldürüldü
Audi'den 326 beygirlik süper sporcu
HDP heyeti Barzani ile görüştü
242 kişilik gözaltı listesi hazırlamışlar! İşte o isimler
Yeryüzü Doktorları Gazze için gönüllü arıyor
2012 ateşkesine dönüş çare değil
Şehit sayısı 665’e yükseldi