Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Arınç'tan Öcalan'a sekretarya açıklaması Altının gidişatı ne olacak? Gulam Azam için cenaze namazı Zeynel ÇakırEdi bese!
Komutandan teröristlere çağrı
Komutandan teröristlere çağrı
19 Mart 2008 Çarşamba 21:50
Güncellenme Tarihi 24 Ekim 2014 Cuma 09:16
HAKKARİ’de Korucular Derneği'nin açılışında konuşan Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, PKK’lı teröristleri çağrıda bulundu. Korgeneral Atay, “Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir” dedi.

Hakkari’de yaş haddinden emekliye ayrılan 322 korucu için emeklilik töreni düzenlenirken, kentte ilk kez de Korucular Derneği hizmete açıldı. Orduevi Caddesi'nde Korucular Derneği binasının açılış törenine, Hakkari Valisi Ayhan Nasuhbeyoğlu, Van Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, Hakkari Dağ ve Komando Tugay Komutanı Tuğgeneral Azmi Utfan Cinek, Hakkari Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Apaçık, İl Jandarma Alay Komutanı Kurmay Albay Zuhuri Atilla Ataalp, Emniyet Müdürü Cavit Çevik, Hakkari Korucular Derneği Başkanı Hasan Öztunç ve 700’e yakın korucu katıldı. Törene katılan emekli korucular, yanlarında getirdikleri Türk Bayrağını, görev başındaki koruculara teslim etti.

Törende konuşan Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, yöre halkını, masum insanları ve kundaktaki bebeklere saldıran, cinayetler işleyen eli kanlı terör örgütünün tehdit, saldırı ve tecavüzlerinden korumak maksadıyla koruculuk sisteminin 1985 yılından itibaren kendiliğinden geliştiğini ve bölgede kabul gördüğünü söyledi.

BU MİLLETİ KİMSE BÖLEMEYECEK

Tümgeneral Olcan, korucuların terör belasıyla mücadelede, güvenlik güçlerinin en büyük yardımcısı, destekçisi ve ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek şöyle konuştu:

“Güvenlik güçlerimizle birlikte iç güvenlik harekatına, devletin bekası, milletin birlik ve bütünlüğü ile bölge halkının namus, huzuru için mücadele eden pek çok korucumuz, maalesef şehit olmuş, bir çoğu da teröristlerle girdiği çatışmalarda yaralanmıştır. Terör örgütü ve onun işbirlikçisi kimseler, vatanın bölünmesini amaçlayan hain emellerine ulaşmada korucularımızın büyük bir engel olduklarını bildikleri için daima geçici köy korucularımızı ve ailelerini hedef alan terör eylemlerine yönelmişler. Korucularımızı tehdit, dehşet ve katliamlarla sindirmeyi, korkutmayı denemişlerdir. Kahraman korucularımız, teröristlerin ve hainlerin tehdit ve eylemlerinden asla yılmamışlar, hainler korucularımızı bu şekilde yıldıramayacaklarını anladıklarından başka yöntemleri de denemişlerdir. Binlerce yıl bu topraklar üzerinde kardeşçe yaşamış birbirleriyle et ve tırnak olmuş insanlar arasına kin ve nefret sokmaya çalışmışlardır. Korucularımız ile devletimizin arasını açmak için asılsız dedikodu, yalan ve iftira kampanyaları açmışlar, Sözde af çıkardıklarını ilan ederek, korucularımızın terör örgütüne katılmasını veya silahlarını bırakmalarını amaçlamışlardır. Koruculara sahip çıkılmayacağı, bir kenara atılacağı, emeklilik ve sosyal haklarının olmayacağını iddia etmişler ve hala da bu yalanlarına çeşitli yöntemlerle devam etmektedirler. Oysa korucularımız bu yalan ve tehditlere asla kulak asmamışlar. Dünya var oldukça, yer ve gök yarılmadıkça, kardeşçe yaşayan bu milleti bölmeye asla hiç kimsenin gücü yetmeyecek. Çünkü bütün dünya onları adi ve vahşi bir terör örgütü olarak tanımaktadır. Sahipleri tarafından kullanılan taşeronlar, süreleri bittiğinde çöplüğe atılacakları gün yaklaşmıştır.”

GELİN TÜRK ADALETİNE TESLİM OLUN

Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay ise, bölgede tek bir terörist kalıncaya kadar Türk Silahlı Kuvvetlerinin bu mücadelesine devam edeceğini söyledi. Korgeneral Atay, şöyle dedi:

“Türkiye Cumhuriyeti yokluktan bu hale gelmiş. Şimdi etrafınıza şöyle bir bakın. Neyimiz yok, her şeyimiz var. Daha güçlüyüz. Güçlü olduğumuz halde Türkiye Cumhuriyetini ve Türk devletini hangi babayiğit bölecek. Size soruyorum? Bu Cumhuriyeti yokluktan bu hale getirdiysek, şu halde kime vereceğiz bu Cumhuriyeti. Kim alabilecek? Türkiye Cumhuriyeti, Türk Milleti ve Türk Silahlı Kuvvetleri güçlü ve kararlıdır. Unutmayın siz değerli korucular, güvenlik güçleri ile omuz omuza verip, canınızla, kanınızla bu mücadeleyi veriyorsunuz. Her zaman ifade ettiğimiz gibi, tek terörist kalmayıncaya kadar bu mücadele devam edecektir. Bedeli ne olursa olsun. Çünkü biz burada yemin ettik, Bu ülke uğruna ölmeye herkes hazır. Ama bu güzellikleri yaşatmıyor şerefsiz adamlar. Sonları da yaklaştı diyoruz. Şu anda taşeronluk yapıyorlar. Ne yaptıkları belli değil. Dolayısıyla bugün yaptığımız mücadele boşa değildir. Bu mücadele kesintisiz devam edecek. Yapacakları tek şey yüce Türk adaletine sığınırlarsa kendileri bilir. Son terörist kalıncaya kadar bu mücadele devam edecek. Kimseden bizim çekindiğimiz yok. Dolayısıyla burada bir mesaj vermek istiyorum. Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir.”

Yapılan konuşmaların ardından emekliye ayrılan köy korucularına üstün hizmet belgesi ve üzerinde Berçelan Yaylası ile Cilo Dağı manzarası bulanan emeklilik rozeti takıldı. Tören, folklor gösterisi ve yerel sanatçıların söylediği şarkılarla sona erdi.

milliyet

Bu haber 630 kez okundu.

Diyanet'ten 81 ile 40 milyon fidan24 Ekim 2014 11:20
Türkiye Diyanet Vakfı, "KAGEM Orman Projesi" kapsamında 81 ilde 40 milyon 500 bin fidan dikecek. Dikim, 5 yılda gerçekleşecek.
Ankara'dan tek taraflı güvenli bölge hamlesi!24 Ekim 2014 11:06
Hükümet, Lübnan'ın sınırını kapatmasının ardından daha büyük bir göç dalgasına karşı Suriye topraklarında tek taraflı güvenli bölge oluşturmayı planlıyor.
11 yaşında baypas oldu24 Ekim 2014 11:01
Kolesterol değeri 700'e çıkan ve 60 yaş sonrasında görülen kalp hastalığı nedeniyle DEÜ Tıp Fakültesi Hastanesi'nde baypas ameliyatına alınan 11 yaşındaki Ferhat Ünlü hayata tutundu.
Kazazedenin mucize kurtuluşu24 Ekim 2014 11:00
Malezya'da ormanda trafik kazası geçiren bir kişi, hayatta kalmak için üç gün boyunca sürünerek ormanı geçmeyi başardı.
Gulam Azam için cenaze namazı24 Ekim 2014 11:00
Bangladeş'te cezaevinde vefat eden Gulam Azam için Fatih Camii'nde giyabi cenaze namazı kılınacak.
Nike ve Apple ortak oluyor24 Ekim 2014 10:58
Nike ve Apple, yeni bir akıllı ürün için bir kez daha güçlerini birleştiriyor. İki şirket, en son 2006’da ortaklaşa bir ürün üretmişti.
Anne oğlunun tabutunu taşıdı24 Ekim 2014 10:55
İzmir'de vatani görevini yaparken terhisine 3 ay kala nöbette tüfeği ile intihar ettiği öne sürülen 21 yaşındaki Hasan Alkan, memleketi Erzurum'un Şenkaya ilçesine bağlı Bakraçlı köyünde toprağa verildi. Oğlunun tabutunu erkeklerle birlikte omuz verip taşıyan annesi Nerminay Alkan, "Yüreğim yanıyor" dedi.
Akademik zam kabul edilidi24 Ekim 2014 10:42
Yükseköğretim Personel Kanunu'nda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi
Giresun'da MERS virüsü şüphesi24 Ekim 2014 10:36
Giresun Sağlık Müdürü Opr. Dr. Ahmet Bal, hacdan dönen 3 kişinin MERS virüsü şüphesiyle gözlem altına alındığını söyledi.
Dürüst taksiciye ödül24 Ekim 2014 10:36
İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı Yahya Uğur, taksisinde unutulan 100 bin lira ile mücevherleri Suriyeli sahibine iade eden sürücü Sadettin Başar’a plaket verdi.
Hırsızlıkla kendine konak yaptırmış...24 Ekim 2014 10:35
Kayseri'de "Hırsızlar Kralı" olarak nam salan Kemal Taş'ın villasını basan polis, 21 ilde 66 hırsızlık olayına karışan çete lideri ile eşinin de aralarında bulunduğu 11 kişiyi tutukladı
Yine rezidans inşaatı yine ölüm!24 Ekim 2014 10:15
Kadıköy Kozyatağı'nda bir rezidans inşaatında 14. kattaki iskelenin çökmesi sonucu demir ve kalasların üzerine düşen işçi hayatını kaybetti.
Kılıçdaroğlu: Ne olacak bu memleketin hali
Çin'de konut fiyatları geriledi
Konut satışları Eylül'de yüzde 13.2 yükseldi
Nike ve Apple ortak oluyor
Diyanet'ten 81 ile 40 milyon fidan
Sokakta baltalı saldırgan dehşeti
Victor Valdes geri dönüyor! Yeni takımı...
İkinci el satışları durma noktasında
Arınç'tan Öcalan'a sekretarya açıklaması
Bahçeli'den Kılıçdaroğlu'na ağır sözler
TUS ve DUS yerleştirme sonuçları açıklandı
Ankara'dan tek taraflı güvenli bölge hamlesi!
Altının gidişatı ne olacak?
11 yaşında baypas oldu
Gulam Azam için cenaze namazı
Kazazedenin mucize kurtuluşu
Nike ve Apple ortak oluyor
Altın Boynuz Türk Film Festivali başladı
230 koyun daha intihar etti
Anne oğlunun tabutunu taşıdı
'Şeytan peşimi bırakmıyor'
İdil Biret'ten UNESCO'da piyano resitali
Süper Lig'de 7. haftanın programı
Bankalarda istihdam bir yılda 3 bin 276 kişi arttı
Beşiktaşlılar borsada da dört köşe
Cristiano Ronaldo rekoru kırdı mı?
Akademik zam kabul edilidi
Aşırı el terlemesinin tedavisi mümkün
Mantar zehirlenmelerine dikkat!
Fenerbahçe'ye ceza
ABD'de 4. Ebola vakası
Yeni Steve Jobs, Christian Bale oldu
Dürüst taksiciye ödül
Giresun'da MERS virüsü şüphesi
Hırsızlıkla kendine konak yaptırmış...
Dokunulmazlığının kaldırılması istendi
Konut rekora doymuyor
‘Beşiktaş galibiyeti hak etti‘
ABD'de polise baltalı saldırı
Fenerbahçe ile Gençlerbirliği 83. randevuda
IŞİD sınır kapısını ele geçirmeye çalışıyor
Yine rezidans inşaatı yine ölüm!
Özkahya yönetti, Villarreal 4'ledi!
Sivasspor çıkışa geçmek istiyor
İstanbul Üniversitesi'nde kavga
Yunanistan’da Türk filmleri rüzgarı
Hatay'da esrar operasyonu
Su ararken gaz buldular!
İsmail Kartal'dan sürpriz kadro!
Cengiz Han'ın işgali atmosferi temizledi
Irak’ın yeni vagonları Türkiye’den
Bankacılar da grev yapabilecek
'Sokaklara hakim olacağız'
Hafta sonu planı yapanlar yağış geliyor!
Saatler yarın gece geri alınacak!
Pandev'de sözleşme skandalı
Kartal tarihe geçti
Grip olmamak için bunu tüketin!
Tunus'un "Sıra dışı sokakları"
Aziz Yıldırım'a 'Selçuk' baskısı
Myanmar'da Müslümanlar ötekileştiriliyor
Hacdan dönenler Kur'an öğrenmeye koşuyor
Şampiyonlar Ligi'nin en kötüsü; G.Saray!
Taffarel şok etti!
Hükümlü ve tutuklular yatakları ateşe verdi
Kars'ta 3 terörist öldürüldü
Rus Donanmasına ait gemi Çanakkale Boğazı'ndan geçti
Şeker hastalarına iki müjde
Facebook ve Twitter karşı karşıya
IŞİD örgütünün propagandası nasıl çalışıyor?