Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Manchester City'den G.Saray'a kötü haber ABD'den IŞİD'e 14 hava saldırısı! İsrail 21 kişiyi daha katletti! Celal KazdağlıCHP: Değişime neden direniyor?
Komutandan teröristlere çağrı
Komutandan teröristlere çağrı
19 Mart 2008 Çarşamba 21:50
Güncellenme Tarihi 7 Mart 2014 Cuma 14:53
HAKKARİ’de Korucular Derneği'nin açılışında konuşan Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, PKK’lı teröristleri çağrıda bulundu. Korgeneral Atay, “Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir” dedi.

Hakkari’de yaş haddinden emekliye ayrılan 322 korucu için emeklilik töreni düzenlenirken, kentte ilk kez de Korucular Derneği hizmete açıldı. Orduevi Caddesi'nde Korucular Derneği binasının açılış törenine, Hakkari Valisi Ayhan Nasuhbeyoğlu, Van Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay, Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, Hakkari Dağ ve Komando Tugay Komutanı Tuğgeneral Azmi Utfan Cinek, Hakkari Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Apaçık, İl Jandarma Alay Komutanı Kurmay Albay Zuhuri Atilla Ataalp, Emniyet Müdürü Cavit Çevik, Hakkari Korucular Derneği Başkanı Hasan Öztunç ve 700’e yakın korucu katıldı. Törene katılan emekli korucular, yanlarında getirdikleri Türk Bayrağını, görev başındaki koruculara teslim etti.

Törende konuşan Yüksekova 3'üncü Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral Yurdaer Olcan, yöre halkını, masum insanları ve kundaktaki bebeklere saldıran, cinayetler işleyen eli kanlı terör örgütünün tehdit, saldırı ve tecavüzlerinden korumak maksadıyla koruculuk sisteminin 1985 yılından itibaren kendiliğinden geliştiğini ve bölgede kabul gördüğünü söyledi.

BU MİLLETİ KİMSE BÖLEMEYECEK

Tümgeneral Olcan, korucuların terör belasıyla mücadelede, güvenlik güçlerinin en büyük yardımcısı, destekçisi ve ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek şöyle konuştu:

“Güvenlik güçlerimizle birlikte iç güvenlik harekatına, devletin bekası, milletin birlik ve bütünlüğü ile bölge halkının namus, huzuru için mücadele eden pek çok korucumuz, maalesef şehit olmuş, bir çoğu da teröristlerle girdiği çatışmalarda yaralanmıştır. Terör örgütü ve onun işbirlikçisi kimseler, vatanın bölünmesini amaçlayan hain emellerine ulaşmada korucularımızın büyük bir engel olduklarını bildikleri için daima geçici köy korucularımızı ve ailelerini hedef alan terör eylemlerine yönelmişler. Korucularımızı tehdit, dehşet ve katliamlarla sindirmeyi, korkutmayı denemişlerdir. Kahraman korucularımız, teröristlerin ve hainlerin tehdit ve eylemlerinden asla yılmamışlar, hainler korucularımızı bu şekilde yıldıramayacaklarını anladıklarından başka yöntemleri de denemişlerdir. Binlerce yıl bu topraklar üzerinde kardeşçe yaşamış birbirleriyle et ve tırnak olmuş insanlar arasına kin ve nefret sokmaya çalışmışlardır. Korucularımız ile devletimizin arasını açmak için asılsız dedikodu, yalan ve iftira kampanyaları açmışlar, Sözde af çıkardıklarını ilan ederek, korucularımızın terör örgütüne katılmasını veya silahlarını bırakmalarını amaçlamışlardır. Koruculara sahip çıkılmayacağı, bir kenara atılacağı, emeklilik ve sosyal haklarının olmayacağını iddia etmişler ve hala da bu yalanlarına çeşitli yöntemlerle devam etmektedirler. Oysa korucularımız bu yalan ve tehditlere asla kulak asmamışlar. Dünya var oldukça, yer ve gök yarılmadıkça, kardeşçe yaşayan bu milleti bölmeye asla hiç kimsenin gücü yetmeyecek. Çünkü bütün dünya onları adi ve vahşi bir terör örgütü olarak tanımaktadır. Sahipleri tarafından kullanılan taşeronlar, süreleri bittiğinde çöplüğe atılacakları gün yaklaşmıştır.”

GELİN TÜRK ADALETİNE TESLİM OLUN

Van Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Abdullah Atay ise, bölgede tek bir terörist kalıncaya kadar Türk Silahlı Kuvvetlerinin bu mücadelesine devam edeceğini söyledi. Korgeneral Atay, şöyle dedi:

“Türkiye Cumhuriyeti yokluktan bu hale gelmiş. Şimdi etrafınıza şöyle bir bakın. Neyimiz yok, her şeyimiz var. Daha güçlüyüz. Güçlü olduğumuz halde Türkiye Cumhuriyetini ve Türk devletini hangi babayiğit bölecek. Size soruyorum? Bu Cumhuriyeti yokluktan bu hale getirdiysek, şu halde kime vereceğiz bu Cumhuriyeti. Kim alabilecek? Türkiye Cumhuriyeti, Türk Milleti ve Türk Silahlı Kuvvetleri güçlü ve kararlıdır. Unutmayın siz değerli korucular, güvenlik güçleri ile omuz omuza verip, canınızla, kanınızla bu mücadeleyi veriyorsunuz. Her zaman ifade ettiğimiz gibi, tek terörist kalmayıncaya kadar bu mücadele devam edecektir. Bedeli ne olursa olsun. Çünkü biz burada yemin ettik, Bu ülke uğruna ölmeye herkes hazır. Ama bu güzellikleri yaşatmıyor şerefsiz adamlar. Sonları da yaklaştı diyoruz. Şu anda taşeronluk yapıyorlar. Ne yaptıkları belli değil. Dolayısıyla bugün yaptığımız mücadele boşa değildir. Bu mücadele kesintisiz devam edecek. Yapacakları tek şey yüce Türk adaletine sığınırlarsa kendileri bilir. Son terörist kalıncaya kadar bu mücadele devam edecek. Kimseden bizim çekindiğimiz yok. Dolayısıyla burada bir mesaj vermek istiyorum. Gelin Türk adaletine teslim olun. Yoksa sonunuz gelmiştir.”

Yapılan konuşmaların ardından emekliye ayrılan köy korucularına üstün hizmet belgesi ve üzerinde Berçelan Yaylası ile Cilo Dağı manzarası bulanan emeklilik rozeti takıldı. Tören, folklor gösterisi ve yerel sanatçıların söylediği şarkılarla sona erdi.

milliyet

Bu haber 612 kez okundu.

23 kişi daha Türkiye'ye getirildi20 Ağustos 2014 22:22
Tedavi edilmek üzere Gazze'den çıkarılan 14'ü çocuk 23 yaralıyı taşıyan askeri uçak, Türkiye'ye geldi.
Van'a yıldırım düştü: 1 ölü20 Ağustos 2014 21:40
Çaldıran ilçesinde yıldırım isabet etmesi sonucu bir çocuk öldü.
THY uçağı kuş sürüsüne girdi20 Ağustos 2014 21:38
THY uçağı 84 yolcusu ile saat 18:20'de Kenya'nın başkenti Nairobi'ye gitmek için Atatürk Havalimanı'ndan havalandı.
Paralel örgüt operasyonunda tutuklama20 Ağustos 2014 21:19
Emniyetteki "paralel yapı'' operasyonu kapsamında hakkında yakalama kararı çıkarılan 17 polisten biri olan eski İstanbul Terörle Mücadele Şube Müdürü Ömer Köse tutuklandı.
İşler: Artık herkes bilmeli ki dünyanın bir İsrail sorunu vardır20 Ağustos 2014 21:03
Başbakan Yardımcısı İşler, Ümmetin Uyanışında Alimlerin Rolü konulu toplantısında yaptığı konuşmasında "İslam coğrafyası trajediler, ölümler, kaoslar ve sıkıntılarla karşı karşıyadır" dedi.
Başbakanlık'ta çözüm süreci toplantısı!20 Ağustos 2014 20:57
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay başkanlığında "Çözüm Sürecini Değerlendirme Toplantısı" yapıldı.
Görmez: Bazı alimler 3 kuruş için...20 Ağustos 2014 20:56
Diyanet İşleri Başkanı Görmez, "Alimlerin bir ihtilaf ve ayrılık içinde olması ümmete büyük zarar vermektedir" dedi.
Sabiha Gökçen'de Filistinliler için hazırlık20 Ağustos 2014 20:36
İsrail saldırıları sonucu Gazze'de yaralanan 26 Filistinlinin getirileceği Sabiha Gökçen Havalimanı önünde hazırlıklar başladı
İtalya hayali Fethiye'de son buldu20 Ağustos 2014 20:34
Muğla Fethiye'de yasa dışı yollarla İtalya'ya geçmeye hazırlanan 105 kaçak saklandıkları Çığlık Koyu'nda jandarma tarafından yakalandı.
Dışişleri'nden ABD'ye Ferguson kınaması!20 Ağustos 2014 20:11
Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Tanju Bilgiç, "AA muhabirinin ABD’de maruz kaldığı muamele kabul edilebilir değil" dedi.
İzmir'de gözaltındaki polis sayısı 32 oldu20 Ağustos 2014 20:04
İzmir merkezli 13 ilde yasa dışı dinleme iddialarına ilişkin yapılan soruşturma kapsamında gözaltı sayısı 32'ye yükseldi
Kuyuda göçük: 2 kişi mahsur!20 Ağustos 2014 19:55
Diyarbakır'ın Bağlar ilçesindeki bir kuyuda meydana gelen göçükte iki kişi mahsur kaldı.
Ceyda Karan'dan seçmeni aşağılayan açıklamalar
Tolunay Kafkas'tan taraftara çağrı
FED'den faiz artışı ile ilgili yeni uygulama
Osmanlıspor'dan rahat galibiyet
Sivasspor'da bir isimle daha yollar ayrıldı
Netanyahu'dan Hamas'a açık tehdit!
Karabük maçı öncesi flaş transfer açıklaması
Eski Fenerbahçeli boşa çıktı
Süleyman Seba için mevlit okutulacak
Trabzonspor maç saatini bekliyor
Eskişehirspor 90+4'te Paşa'ya yetişti
Manchester City'den G.Saray'a kötü haber
Kassam'dan 'müzakerelerden çekilin' çağrısı
ABD'den IŞİD'e 14 hava saldırısı!
Galtier'den Karabükspor'a övgü dolu sözler
Esed yine zehirli gaz kullandı!
23 kişi daha Türkiye'ye getirildi
G.Saray tam kadro derbiye bilendi
Gazze'den İsrail'e 180 füze!
Bamba gitti Trabzon müjdeyi verdi
Bursaspor'dan gollü prova
5 kişide daha Ebola şüphesi
İsrail 21 kişiyi daha katletti!
Camiye girip Kur'an yaktılar!
Merkezi yönetim borç stoku belli oldu
Van'a yıldırım düştü: 1 ölü
THY uçağı kuş sürüsüne girdi
F.Bahçe'nin alamadığı futbolcuyu Mersin kaptı
Obama taziye konuşması sonrası golf oynamaya gitti