Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan: Batı'nın derdi insan değil petrol Tavuk döner Twitter'ı fena karıştırdı! Fazıl Say'a yalanlama geldi! Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
ÖZHAK (Özürlü Hakları) Projesi Genişliyor
ÖZHAK (Özürlü Hakları) Projesi Genişliyor
14 Ocak 2008 Pazartesi 11:39
Güncellenme Tarihi 23 Ekim 2014 Perşembe 15:13
Türkiye’de en büyük ve en korumasız sosyal grup olan engellilerin insan hakları ve özellikle ifade özgürlüğünün güçlendirilmesi ve geliştirilmesine yönelik yürütülmekte olan ÖZHAK (Özürlü Hakları) Projesi kapsamını genişletiyor.

Türkiye’de en büyük ve en korumasız sosyal grup olan engellilerin insan hakları ve özellikle ifade özgürlüğünün güçlendirilmesi ve geliştirilmesine yönelik yürütülmekte olan ÖZHAK (Özürlü Hakları) Projesi kapsamında; sivil toplumların güçlendirilmesi, kapasitelerinin ve rollerinin artırılması ve hizmet verdikleri engel gruplarının özellikleri ve ihtiyaçlarını da saptayarak toplanacak bölgesel ve yerel istatistiksel verilerle engelli yol haritası oluşturmak amacıyla ilk ziyaret Kayseri ilinde gerçekleştirildi.

9 Ocak 2008 tarihinde Anadolu Sakatlar Derneği merkezinde gerçekleştirilen toplantıya; Kayseri’de engellilere hizmet veren sivil toplum kuruluşları, Büyükşehir ve ilçe belediyelerinin özürlü koordinasyon merkezinden temsilcilerin yanı sıra yerel medyadan Kay TV, Erciyes TV, Kanal 38, Kayseri Gündem, Kayseri Haber Gazetesi ve Akın Günlük Gazetesi de katıldı.

Proje ekibinin (ÖZEV Vakıf Başkanı Tekin BAŞER, Bölgesel Koor. Yrd. Figen AR, Halkla İlişkiler Uzm. Osman ARSLAN, Yapım Direktörü Uluç Emre DENİZEL, İletişim Uzm. Soner GÜLTEKİN) yaptığı görüşmede; Kayseri’deki sivil toplum kuruluşları arası işbirliği düzeyi, yerel belediyelerin bakışı ve hizmet verdikleri alanlar, STK’ların işleyişi, yetersiz kaldıkları noktalar ve nedenleri, medyanın hizmetlere katkı boyutu, ilde yaşayan engelli nüfusu, özellikleri ve ihtiyaç duydukları alanlar ele alınmış olup; çözüm önerileri geliştirildi.

Katılan kurum yetkilileri ve ÖZHAK proje yöneticileri arasında engellilik alanındaki faaliyetler hakkında yapılan bilgi paylaşımının ardından; bu ziyaretle Kayseri’de özürlülük alanındaki çalışmaların yerinden görülme şansı bulunulduğu ve bu anlamda Kayseri’de bu alanda çok büyük aşamaların kat edildiği, bu gelişmelerin memnuniyetle karşılandığı, Kayseri’nin birçok alanda olduğu gibi özürlülerin istihdamı alanında da örnek olacağı ifade edildi.

ÖZEV tarafından engelli ve haklarına ilişkin; STK’lara, belediyelere ve medya kuruluşlarına verilen çeşitli eğitim materyalleri, TV spotları ve programları ile birlikte STK’ların kapasitelerinin geliştirilmesine yönelik bilgi toplamak amacıyla hazırlanan anket formu ile hem il düzeyinde bilgi toplanmış hem de hizmet kalitesini artırmayı sağlayacak dokümanlar iletildi.

Bu görüşmenin ihtiyaca yönelik olduğunu ifade eden yetkililer; STK’lar arası işbirliğinin artırılması gerektiğini önemle vurgulayıp, görüşmenin bu amaca ulaşmada çok etkili olacağı da belirtildi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,529 kez okundu.

Tapu harçları kredi kartıyla ödenebilecek23 Ekim 2014 16:30
Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce tapu ve kadastro harçlarının elektronik ortamda kredi kartıyla ödenebilmesi için talimat verdi.
Çapa'da korkutan yangın!23 Ekim 2014 15:51
Çapa Tıp Fakültesi'nde duman nedeniyle çocuk servisi tahliye ediliyor.
Bu üç isim anca böyle bir araya gelir!23 Ekim 2014 15:42
Çanakkale’de, Kent Konseyi seçimlerinde Recep Tayip Erdoğan, Muhsin Yazıcıoğlu ve Yıldız Tilbe de oy çıktı.
Paralel kulak dinledi! O kitabını yazdı!23 Ekim 2014 15:13
Zirve yayın evi davasında ihbar mektubu ile ortaya çıkan ses kayıtlarının Paralel yapının medya organlarından Bugün Gazetesi yazarı Adem Yavuz Arslan’ın 3 ay önce yazdığı kitapta yer aldığı ortaya çıktı.
Sınırda 5 terörist yakalandı23 Ekim 2014 15:12
Genelkurmay Başkanlığı'ndan yeni açıklama geldi. Suriye'den Türkiye'ye giriş yapmak isteyen, bölücü terör örgütü mensubu 5 terörist yakalandı.
Ankara'da hastanede patlama23 Ekim 2014 14:51
Ankara'da İbni Sina Hastanesi'nin tıbbi atık deposunda patlama meydana geldi.
Hüseyin Gülerce Çağlayan Adliyesi’nde23 Ekim 2014 14:44
Zaman gazetesi eski yazarı Hüseyin Gülerce bugün ifadesine başvurulmak üzere çağırıldığı Çağlayan Adliyesi’ne geldi.
Yozgat'ta MERS virüsü şüphesi23 Ekim 2014 14:43
Yozgat'ın Yerköy ilçesinde hac dönüşü rahatsızlanan kişi, hastanede gözlem altına alındı.
Mantardan 3 ölüm daha23 Ekim 2014 14:38
Konya'da yedikleri mantardan 2 kişinin zehirlenerek hayatını kaybetmesinin ardındann bir ölüm haberi de Ordu'dan geldi.
Park halindeki otomobilde 119 kilo esrar bulundu23 Ekim 2014 13:58
Bolu'da bir dinlenme tesisinde park halinde bulunan otomobilde 119 kilogram esrar ele geçirildi.
Bir gecede 13 dükkan soyan biri yakalandı23 Ekim 2014 13:47
AKSARAY’da bir hana çatıdan girilerek bir gecede antika eşya satılan 13 mağazanın soyulması olayıyla ilgili bir kişi gözaltına alındı.
Ağrı'da MERS virüsü şüphesi23 Ekim 2014 13:46
Ağrı'da hacdan döndükleri belirtilen iki kişi, yüksek ateş nedeniyle MERS virüsü şüphesiyle gözlem altına alındı.
İkinci el araç satışları durma noktasına geldi
Aslan'ın Dortmund faturası ağır
Sık tuvalete gidiyorsanız dikkat
Tapu harçları kredi kartıyla ödenebilecek
F.Bahçe'nin gözü o iki isimde!
Gazzeli çocuklar enkaz altında "kışlıklarını" arıyor
Erdoğan: Batı'nın derdi insan değil petrol
Bu kahvenin fiyatı altınla yarışıyor!
İşte Brezilya'nın Türkiye'ye gelecek kadrosu!
Dolar son bir ayın en düşüğüne geriledi
iPhone 6'da bir sorun daha çıktı
Ludogorets 90'da uctu!
Tavuk döner Twitter'ı fena karıştırdı!
Danimarka Türkiye'yi AB'ye şikayet edecek
Erciyesspor-Beşiktaş maçı 12 TL
Fazıl Say'a yalanlama geldi!
Nuri Şahin en büyük hedefini açıkladı
Çapa'da korkutan yangın!
Bu üç isim anca böyle bir araya gelir!
Kobani'de çatışmalar şiddetlendi
Sabiha Gökçen, Malezya'nın oluyor
Boğaziçi Film Festivali'nin finalistleri açıklandı
Sahrada Yeşeren Düş: MORİTANYA
Mehmet Topal ve Caner takımla çalıştı
İnternete vergi koyacaklar!
Galatasaray'da gol sıkıntısı
Peşmergeler kara ve hava yoluyla gidebilir
Paralel kulak dinledi! O kitabını yazdı!
Akıllı telefonlar için kritik tarih 26 Ekim
Modi Keşmir'i ziyaret etti
Sınırda 5 terörist yakalandı
Bu tarihlerde aile hekiminize gitmeyin
Sarkık göz kapağı yorgunluk sebebi!
Chico: 'Gol atmak güzel'
Sare Davutoğlu: Tarifsiz acı yaşadım
Mursi'nin duruşması ertelendi
Ankara'da hastanede patlama
Hüseyin Gülerce Çağlayan Adliyesi’nde
Yozgat'ta MERS virüsü şüphesi
Mantardan 3 ölüm daha
Platini futbola Türk modelini getiriyor!
Mehmet Demirkol: Messi 14 yaşında bize gelseydi...
ABD'li General'den IŞİD açıklaması
Gulam Azam felç geçirdi!
Windows 10'a güncelleme geldi
FIFA sıralamasında geriledik
Merkez bankası faizi oranını düşürmedi
Fernandes'in yıldızı Rusya'da söndü
Gmail artık tarih oluyor
Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü ona emanet
Külllerinden doğdu 3 milyona ulaştı
iPhone 6'da bir sorun daha çıktı
Park halindeki otomobilde 119 kilo esrar bulundu
Bir gecede 13 dükkan soyan biri yakalandı
Ağrı'da MERS virüsü şüphesi
ABD ve İran arasında 35 yıl sonra bir ilk!
Eşinden billbordla özür diledi
Kurtlar Vadisi hayranlarına kötü haber!
Petroldeki düşüş, türev piyasalarını etkiledi
Kurtulmuş: Problemleri çözmeliyiz
ABD, Kuzey Irak'ta yeni üs kuruyor
Moğolistan’da dinozor kemikleri bulundu
Sakarya'da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu
E-ticarette yeni dönem başlıyor
Harabe evde yaşam savaşı
Osmanlı Arşivi hayranlık uyandırdı
Sadece Galatasaray yenilmedi