Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Hrant Dink davasında flaş gelişme! Resmen açıkladı! Yeni hoca... Sarıgül ağaç kesen CHP’li başkanı kınadı Prof. Dr. Erol GökaÖrgütsel yapılarda kimliklenmek
ÖZHAK (Özürlü Hakları) Projesi Genişliyor
ÖZHAK (Özürlü Hakları) Projesi Genişliyor
14 Ocak 2008 Pazartesi 11:39
Güncellenme Tarihi 28 Kasım 2014 Cuma 18:10
Türkiye’de en büyük ve en korumasız sosyal grup olan engellilerin insan hakları ve özellikle ifade özgürlüğünün güçlendirilmesi ve geliştirilmesine yönelik yürütülmekte olan ÖZHAK (Özürlü Hakları) Projesi kapsamını genişletiyor.

Türkiye’de en büyük ve en korumasız sosyal grup olan engellilerin insan hakları ve özellikle ifade özgürlüğünün güçlendirilmesi ve geliştirilmesine yönelik yürütülmekte olan ÖZHAK (Özürlü Hakları) Projesi kapsamında; sivil toplumların güçlendirilmesi, kapasitelerinin ve rollerinin artırılması ve hizmet verdikleri engel gruplarının özellikleri ve ihtiyaçlarını da saptayarak toplanacak bölgesel ve yerel istatistiksel verilerle engelli yol haritası oluşturmak amacıyla ilk ziyaret Kayseri ilinde gerçekleştirildi.

9 Ocak 2008 tarihinde Anadolu Sakatlar Derneği merkezinde gerçekleştirilen toplantıya; Kayseri’de engellilere hizmet veren sivil toplum kuruluşları, Büyükşehir ve ilçe belediyelerinin özürlü koordinasyon merkezinden temsilcilerin yanı sıra yerel medyadan Kay TV, Erciyes TV, Kanal 38, Kayseri Gündem, Kayseri Haber Gazetesi ve Akın Günlük Gazetesi de katıldı.

Proje ekibinin (ÖZEV Vakıf Başkanı Tekin BAŞER, Bölgesel Koor. Yrd. Figen AR, Halkla İlişkiler Uzm. Osman ARSLAN, Yapım Direktörü Uluç Emre DENİZEL, İletişim Uzm. Soner GÜLTEKİN) yaptığı görüşmede; Kayseri’deki sivil toplum kuruluşları arası işbirliği düzeyi, yerel belediyelerin bakışı ve hizmet verdikleri alanlar, STK’ların işleyişi, yetersiz kaldıkları noktalar ve nedenleri, medyanın hizmetlere katkı boyutu, ilde yaşayan engelli nüfusu, özellikleri ve ihtiyaç duydukları alanlar ele alınmış olup; çözüm önerileri geliştirildi.

Katılan kurum yetkilileri ve ÖZHAK proje yöneticileri arasında engellilik alanındaki faaliyetler hakkında yapılan bilgi paylaşımının ardından; bu ziyaretle Kayseri’de özürlülük alanındaki çalışmaların yerinden görülme şansı bulunulduğu ve bu anlamda Kayseri’de bu alanda çok büyük aşamaların kat edildiği, bu gelişmelerin memnuniyetle karşılandığı, Kayseri’nin birçok alanda olduğu gibi özürlülerin istihdamı alanında da örnek olacağı ifade edildi.

ÖZEV tarafından engelli ve haklarına ilişkin; STK’lara, belediyelere ve medya kuruluşlarına verilen çeşitli eğitim materyalleri, TV spotları ve programları ile birlikte STK’ların kapasitelerinin geliştirilmesine yönelik bilgi toplamak amacıyla hazırlanan anket formu ile hem il düzeyinde bilgi toplanmış hem de hizmet kalitesini artırmayı sağlayacak dokümanlar iletildi.

Bu görüşmenin ihtiyaca yönelik olduğunu ifade eden yetkililer; STK’lar arası işbirliğinin artırılması gerektiğini önemle vurgulayıp, görüşmenin bu amaca ulaşmada çok etkili olacağı da belirtildi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,538 kez okundu.

Hrant Dink davasında flaş gelişme!28 Kasım 2014 18:39
22 Temmuz Operasyonu kapsamında "Yasadışı dinleme" yaptığı gerekçesi ile tutuklanarak Silivri Cezaevi'ne konulan eski İstanbul İstihbarat Şubesi Müdürü Ali Fuat Yılmazer, Hrant Dink soruşturması kapsamında 'şüpheli' sıfatıyla ifadeye çağrıldı.
Sakarya'da trafik kazası: 6 yaralı28 Kasım 2014 17:32
Sakarya'nın Adapazarı ilçesinde yolcu minibüsünün panelvana çarpması sonucu 6 kişi yaralandı.
Beklenen indirim geldi28 Kasım 2014 17:16
Benzinde 14 kuruş, motorinde de 15 kuruş indirim yapıldı.
Elektrik akımına kapılan asker şehit oldu28 Kasım 2014 17:09
Mardin'de elektrik akımına kapılan jandarma er hayatını kaybetti.
Hakkari'de kar 1 metreyi aştı28 Kasım 2014 17:09
Hakkari'de etkili olan kar yağışı nedeniyle yer yer 1 metreyi aşan karla karşılaşıldı.
70 günlük puma yavruları görücüye çıktı28 Kasım 2014 16:49
Kayseri Anadolu Harikalar Diyarı bünyesindeki hayvanat bahçesinde 70 gün önce dünyaya gelen 2 puma yavrusu görücüye çıktı.
Hayyam Garipoğlu tahliye edildi28 Kasım 2014 16:16
Münevver Karabulut'un öldürülmesi davasında "suçluyu kayırmak" suçundan kesinleşmiş 3 yıl hapis cezası nedeniyle tutuklanan Cem Garipoğlu'nun amcası iş adamı Hayyam Garipoğlu, cezaevinde yattığı süre göz önüne alınarak tahliye edildi.
Bir kilo erik 300 lira28 Kasım 2014 15:51
Mersin'in Silifke ilçesinde geçen haftalarda havanın sıcak olması nedeniyle açık alanda normalden 5 ay önce yetişen erik, kilogramı 300 liradan İstanbul'a gönderildi.
Paraşütçülerden yeni Türkiye rekoru28 Kasım 2014 15:23
İzmir'de, "Big Way Çoklu Tutuşma"da Türkiye rekorunu kırmak için TSK ve THK desteğiyle bir araya gelen, müzisyen Hayko Cepkin'in de aralarında bulunduğu paraşütçüler, rekoru geliştirip 39'a çıkardı.
Cuntadan Selefilere sert müdahale!28 Kasım 2014 15:22
Mısır’da darbe karşıtı Selefi Cephe'nin Cumhurbaşkanı Sisi'ye karşı protesto gösterilerine polis müdahalesinde ölenlerin sayısı dörde yükseldi. Onlarca kişi de yaralandı.
CHP'nin o itirazına ret!28 Kasım 2014 15:14
CHP'nin soruşturma komisyonuna yayın yasağına itirazı reddedildi.
Mehmet Ali Şahin’in eşi toprağa verildi28 Kasım 2014 15:08
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin’in vefat eden eşi Saniye Şahin’in (61) cenazesi, Karabük’te toprağa verildi.
Hrant Dink davasında flaş gelişme!
Maçta "özçekim"e UEFA soruşturması
UEFA'dan Trabzon'un rakiplerine soruşturma
Cuma namazında patlama! Çok sayıda ölü var!
Resmen açıkladı! Yeni hoca...
Sarıgül ağaç kesen CHP’li başkanı kınadı
Galatasaray'da 3 isim kadroya alınmadı!
Siyonist Hahamlardan şiddete devam çağrısı!
Peşmerge Irak'ta 59 köyü kurtardı
Sakarya'da trafik kazası: 6 yaralı
Partizan kulübünü kızdıran bayrak!
Beklenen indirim geldi
Hakkari'de kar 1 metreyi aştı
Elektrik akımına kapılan asker şehit oldu
Arakan müslümanlarına bir darbe de Bangladeş’ten…
Şükrü Şaraçoğlu, Passolig'e kavuşuyor
Batı Afrika'daki Ebola salgını
70 günlük puma yavruları görücüye çıktı
Game of Thrones Oyununun Çıkış Tarihi Netleşti
Ulan İstanbul'da sürpriz isim!
'Bu ziyaret, İslam dünyasında olumlu bir iz bırakacaktır'
Phone 6 Plus, iPad'i Bitirecek
Hamza Hamzaoğlu geldi. Sneijder gidecek mi?
Hayyam Garipoğlu tahliye edildi
Türkiye'den 8 kişi uzaya gidecek
Sırp taraftar cinayetinde bir kişi tutuklandı
Prandelli gitti
Takım Taffarel'e emanet
En pahalı boşanma davası
Muharrem İnce'den ağaç katliamı için açıklama
Petrol fiyatları Rusya’yı vurdu
Bir kilo erik 300 lira
Teknik adamın istifası kabul edilmedi!
Amrabat hayran bıraktı
Akaryakıt ucuzladı vergi geliri düştü
Paraşütçülerden yeni Türkiye rekoru
Cuntadan Selefilere sert müdahale!
Yeni Twitter Güncellemesi Kızdıracak
CHP'nin o itirazına ret!
Diş şekliniz karakterinizi ele veriyor
Prandelli'den tek cümlelik açıklama!
Depresyon bulaşıcı bir hastalık olabilir
MEB Sınav İtiraz Modülü'nü açtı
Mehmet Ali Şahin’in eşi toprağa verildi
‘iPhone 5c üretimi durdurulacak’
485 yeni hakim ve savcı atandı
Topkapı alt geçidi yandı!
Yürürken üzerine duvar yıkıldı
Bahçeli'nin konvoyunda zincirleme kaza!
Papa Franciscus Türkiye'de
Uçakta 'çivi' şoku!
Bedelli askerliğe Hüseyin Çelik desteği
Orada sakın çamaşır kurutmayın
İngiltere`yi AB`den ayırabilir`
Papa'yı karşılayanlar arasında ilginç isim
Apple 400 milyon dolar tazminat ödeyecek
Darbe karşıtlarına sert müdahale
45 milyon dolarlık halı
Uzaylılar Mars'a nükleer saldırı yapmış
Çevre ve Şehircilik Bakanı: Ağaç kesimi incelenmeli
Bu evden 3 kamyon çöp çıktı
2 yıldır ölen sahibinin gelmesini bekliyor
Yalova'daki ağaç kesimi incelenmeli
Kelebek etkisine ihtiyaç var
Kışlık ayakkabı alırken dikkat
Belkalem, Trabzon aşığı çıktı!
Papa'dan uçakta Türkiye'ye büyük övgü
Valiye 'Yıldırım' ziyaret