Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Mourinho'dan Milli takıma övgü! Kadınlar Çözüm Süreci'nin mimarını açıkladı GS Nihat Doğan kararını verdi Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 5 Temmuz 2012 Perşembe 12:29
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,439 kez okundu.

"Ali Baba ve 40" operası ilk kez sahnelendi28 Mart 2015 22:52
Antalya Devlet Opera ve Balesi (ANTDOB) sanatçıları, bestesi Devlet Opera ve Balesi Genel Müdürü ve Genel Sanat Yönetmeni Selman Ada'ya ait iki perdelik "Ali Baba ve 40" operasının ilk gösterimiyle sanatseverlerin karşısına çıktı.
Pakdil: Coşkulu günler yaşıyorum28 Mart 2015 12:46
TİKA’nın 26-30 Mart tarihleri arasında düzenlediği “Filistin Programı” çerçevesinde ahir ömründe ilk kez Kudüs’e giden Üstad Nuri Pakdil, Kudüs’te olmanın kendisine heyecan ve coşku verdiğini belirtti.
‘İnfak’ Konulu Kısa Film Senaryo Yarışması28 Mart 2015 11:17
AKABE Vakfı Gençlik Platformu, ‘İnfak’ konulu kısa film senaryo yarışması düzenliyor.
Oktay Kaynarca mafya babası olarak geri dönüyor28 Mart 2015 10:10
Deniz Çakır'la yine bir dizi için kamere karşısına geçen Oktay Kaynarca mafya babasını canlandıracak.
O kitapların yazarı Mevlana İdris konuştu28 Mart 2015 08:20
İlkokullarda okutulan “Öğretmen Öküz” ve “Öğrenci Eşek” kitaplarında öğrencilere ve meslek dallarına hakaret ettiği iddai edilen yazar Mevlana İdris, "Bir öküz öğretmen olmaya ilişkin hayal kuruyor ve bunu gerçekleştirmeye çalışıyor. Bunun neresinde hakaret var?" dedi.
New York Türk Film Festivali başladı28 Mart 2015 08:16
14. New York Türk Film Festivali başladı. Açılış, Tayfun Pirselimoğlu'nun filmi "Ben O Değilim"in gösterimiyle yapıldı.
"Coppelia", İstanbul'da baleseverlerle buluştu27 Mart 2015 23:23
Moskova Akademik Klasik Bale Tiyatrosu'nun "Coppelia" adlı eseri TİM Show Center'da sahnelendi
Hollanda Türkiye'den onu istiyor27 Mart 2015 21:22
Tokat'ta polis tarafından ele geçirilen Hollandalı ünlü ressam Vincent Van Gogh'un kayıp olduğu sanılan tablosunu, Van Gogh Müzesi istedi.
"Kardeşimin Filmi" belgeselinin galası yapıldı27 Mart 2015 20:44
Mersin'de çocuklar tarafından çekilen ve ilçelerdeki yaşamı anlatan "Kardeşimin Filmi" belgeselinin galası yapıldı
Russell Crowe, "Son Umut" filmini İspanya'da tanıttı27 Mart 2015 16:59
Oscar ödüllü aktör Russell Crowe, Çanakkale Savaşı'nı konu eden ve İspanya'da bugün gösterime giren "Son Umut" (The Water Diviner) filmini Madrid'de tanıttı.
Kanal D dizisinin günü değişti27 Mart 2015 14:59
Kanalda yayınlanan dizi artık yeni gününde izleyici karşısına çıkacak.
Radikal'de şok ayrılık!27 Mart 2015 11:01
Deneyimli köşe yazarının gazeteyle yolları ayrıldı...
Milli Takım maçları nerede oynanacak?
Mourinho'dan Milli takıma övgü!
Özgecan'ın katilinin karısından ikinci ifade
Aslan ve Kanarya'ya Juventus engeli
Böcekçi polisler İstanbul’da
F.Bahçe'de sakatlara özel program
Demba Ba için olay olacak sözler
Belçika, Rumlar'a acımadı
Cumhurbaşkanı, "oyuncak" kampanyasına katıldı
Rafsancani’den flaş uyarı: Ateşle oynuyorlar
Hollanda'yı salladık ama yıkamadık!
PEGIDA Kanada’da gösteri yapamadı
74 DAEŞ militanı öldürüldü
45 polise kadına şiddet cezası
O ülkeden flaş uyarı: Ateşle oynuyorlar
"Ali Baba ve 40" operası ilk kez sahnelendi
Nane yüklü tırdan 50 kilogram esrar çıktı
Batı Şeria'daki yürüyüşe İsrail müdahale etti
Başkentte su borusu patlayınca yol çöktü
Faroe Adaları'ndan Suriyeli mülteci hamlesi
Çekler'e evinde Letonya'dan büyük şok!
600 bin kişi Turkcell'den kaçtı!
Bakan Eker: Tüm sorunları anayasa çözer
Destici: Koalisyona hazırız!
Hollanda'da Emre'ye büyük şok!
Galatasaray Daikin Avrupa'ya veda etti
Kılıçdaroğlu, Gürsel Tekin'in oğluna kız istedi
Kadınlar Çözüm Süreci'nin mimarını açıkladı
Beşiktaş'tan Biliç açıklaması
Boko Haram seçim gününde dehşet saçtı
İran: Hava harekâtı hatalı ve tehlikeli
Homer’in papirüsü tuvalet kağıdı olarak kullanılmış
İstanbul Emniyeti'nden 'liseliye dayak' açıklaması
Kılıçdaroğlu'nu Bizimkiler dizisinin "Cemil"ine benzetti
Türkiye'den Makedonyalı öğrencilere burs desteği
Mucize çocuk o anları anlattı
İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden açıklama
El bombasıyla yakalanan kişi tutuklandı
GS Nihat Doğan kararını verdi
Fenerbahçe 1 milyon hedefinde ilerliyor
Köpek, kaybettiği sahibinin mezarına her gün geliyor
İzlanda doludizgin!
Conte'ye ölüm mesajları!
Bodrum sahilinde ölü caretta caretta bulundu
Arnavutluk’ta iki Milletvekili’ne ev hapsi
Nepal'de Said Nursi Camii açıldı
Galatasaray'da son dakika gelişmesi
Şırnak'ta katliam gibi arazi kavgası
Bir dilek tuttu, "Vali Amca"sı gerçekleştirdi
Kahvaltıda kesinlikle çay içmeyin!
Yunanistan'da F tipi cezaevi protestosu
Filistinli 10 yaşındaki kızdan Türkiye'ye teşekkür
İTÜ'ye budist tapınağı istediler
Kafkasyalılardan HDP’nin ziyaretine tepki
Elazığ'da karayoluna kaya düştü
Şanlıurfa’da ‘Ümmet Yürüyüşü’ düzenlendi
Aile hekimleri için flaş açıklama
İki fincan çaya rekor ceza
Ünal Aysal: Ezik bir kulüptük
Lufthansa her yolcu için 50 bin euro ödeyecek
Abbas: Araplar, tarihte ilk kez ittifak etti
Fransa seçimlerinde ikinci tur yarın yapılacak
Cips paketinden sağlam patates çıktı!
İşte YÖK raporunda KPSS'nin en zeki karı kocaları!