Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
AB'den tarihi çağrıyla ilgili ilk açıklama İşte Yaşar Kemal'in okurlarına vasiyeti Şaşkınlık yaratan tezahürat Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 28 Şubat 2015 Cumartesi 09:52
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,432 kez okundu.

Psikiyatri hastalarından sanat sergisi01 Mart 2015 00:36
Akıl ve ruh sağlığı hastalarının yaptığı resim ve seramik ürünler gösterime sunuldu
"Sonunda Karacaoğlan gibi oldu"28 Şubat 2015 22:22
Bundan 80 yıl önce Yaşar Kemal’le atışan görme engelli Âşık Ali'nin "Sen bu yaşta bu kadarsan sonunda Karacaoğlan gibi olacaksın" sözleri gerçek oldu. Çukurova’dan çıkan Kemal, 26 roman, 11 deneme, 9 röportaj, 2 öykü, 1 şiir eseriyle Karacaoğlan gibi efsane oldu.
İşte Yaşar Kemal'in okurlarına vasiyeti28 Şubat 2015 22:21
Yaşar Kemal, vasiyetinde okurlarına barış mesajı verdi.
Diriliş Postası yayın hayatına başladı28 Şubat 2015 12:08
Hakan Albayrak’ın genel yayın yönetmenliğini yaptığı, çok sayıda önemli ismi yazar kadrosunda barındıran Diriliş Postası gazetesi yayın hayatına bugün başladı.
Arıza giderildi, haber10 yayında28 Şubat 2015 12:01
Sitemizin çökmesi sonucu yaklaşık 3 saat süren arıza giderildi ve haber10 yeniden sizlerle.
TRT muhabirine Zaman'ın temsilcisinden ölüm tehdidi iddiası28 Şubat 2015 11:58
TRT New York Muhabiri Özgür Taştan, Zaman'ın New York temsilcisi Sezai Kalaycı tarafından üstelik de BM binasında ölüm tehdidi aldığını belirterek polise başvurdu. BM polisi inceleme başlattı
Çalınan Picasso tablosu kargodan çıktı28 Şubat 2015 11:13
Fransa'da bir müzeden çalınan Picasso'ya ait 2.5 milyon dolarlık tablo, ABD’de bir kurye şirketinin paketinden çıktı.
Hürriyet muhabirinden Aslantuğ'a tuzak sorular28 Şubat 2015 10:14
Hürriyet'e röportaj veren Mehmet Aslantuğ, muhabirin iktidarı kötüleme adına ısrarlı sorularına maruz kaldı. Ancak istediği olmadı.
Zekeriya Öz'ün Çölaşan'a kumpas itirafı28 Şubat 2015 09:22
Ergenekon Savcısı Zekeriya Öz'ün bir gazeteye verdiği röportajda "Ünlü bir gazeteciyi Ergenekon'a katmam için baskı yapıldı" demesi üzerine Sözcü yazarı Emin Çölaşan "O gazeteci bendim" dedi.
Can Dündar'dan Erdoğan'a hakaret!28 Şubat 2015 09:12
Gazeteci Can Dündar, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdağan'a hakaretlerine devam etti.
Zaman Gazetesi'nden ilginç 28 Şubat yorumu!28 Şubat 2015 07:21
Zaman Gazetesi 28 Şubat sürecini 'paralel yapı' operasyonlarıyla ilişkilendirerek bir ilke imza attı ve şaşırtmadı.
Ceren Kenar: Haber okurken o cümle bana çok tuhaf geliyor28 Şubat 2015 07:18