Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Mutluluk kaç para eder? Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması Rusya'ya tarihi ayar! Celal KazdağlıYan yana oturuyorduk, şimdi neden karşı karşıyayız?
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 13 Kasım 2013 Çarşamba 23:48
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,294 kez okundu.

Terminatör geri dönüyor24 Nisan 2014 23:47
Paramount Pıctures ve Skydance Productıons yeni 'Termınator' filminin çekimlerinin başladığını duyurdu.
Lümpen Kemalist'lerin kanalıyla anlaştı!24 Nisan 2014 16:44
CHP'nin kanalı Halk TV, Uğur Dündar'ın ardından ulusalcı bir ismi daha kadrosuna kattı. Sokak TV'de 6 aydır maaş alamayan Ayşenur Arslan'ın yeni kanalı Halk TV oldu.
Hababam Sınıfı müze oldu24 Nisan 2014 15:37
Adile Naşit, Kemal Sunal, Münir Özkul ve Halit Akçatepe'nin birer silikon heykelinin bulunduğu müze, "Hababam Sınıfı" oyuncularının da katıldığı bir törenle açıldı.
Özkök'ten sinsi çarpıtma!24 Nisan 2014 12:42
Ertuğrul Özkök, Başbakan Erdoğan’ın 24 Nisan mesajını sinsice manipüle ederek mağdur edebiyatı yaptı.
Kemal Öztürk, TRT'nin başına geçiyor!24 Nisan 2014 12:26
Anadolu Ajansı Genel Müdürü Kemal Öztürk TRT'nin başına geçiyor.
Sinemaseverlere büyük müjde!24 Nisan 2014 12:24
Sinemaseverler bu hafta film izlemeye doyacak. 3'ü yerli 10 film vizyona giriyor.
Çanakkale Kara Savaşları'nın 99'uncu yılı24 Nisan 2014 12:20
Milli Savunma Bakanı Yılmaz, Çanakkale Kara Savaşları'nın 99'uncu yılı dolayısıyla düzenlenen törende, "Çanakkale Savaşları bizim için bir zaferdir" dedi.
Mahçupyan'dan Zaman yazarına cevap!24 Nisan 2014 11:44
Zaman Gazetesi yazarı Etyen Mahçupyan bugünkü yazısının son bölümünde Ahmet Turan Alkan'ın eleştirilerine cevap verdi.
Radikal'in 'Ermeni aydın' korkusu!24 Nisan 2014 10:30
Başbakan Erdoğan'ın 1915 olaylarıyla ilgili yayınladığı tarihi mesajın yankıları sürerken, Radikal gazetesinin konuyla ilgili hazırladığı bir haber dikkat çekti.
Mustafa Altıoklar'dan Başbakan'a hakaret!24 Nisan 2014 08:06
Ünlü yönetmen Mustafa Altıoklar, canlı yayında Başbakan Erdoğan'a ağır hakaretlerde bulundu.
Kenan Işık'tan sevindirici haber!24 Nisan 2014 07:51
Bir aydır komada yatan ünlü sunucu Kenan Işık, kendisinin sevdiği şiirlerin okunmasına tepki vermeye başladı.
THY'den çok konuşulacak reklam filmi!23 Nisan 2014 22:44