Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Samsung'dan flaş karar! Ve final yapıyor! Cezası belli oldu! Prof. Dr. Erol GökaKimlik ve demokrasi
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 20 Kasım 2014 Perşembe 21:08
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,388 kez okundu.

Ve final yapıyor!20 Kasım 2014 19:34
Başrollerini Kıvanç Tatlıtuğ, Farah Zeynep Abdullah, Fahriye Evcen ve Zerrin Tekindor'un paylaştığı 'Kurt Seyit ve Şura İstanbul' final bölümüyle bu akşam ekrana gelecek. Kurt Seyit ve Şura dizisi öncesinde 39 bölümlük bir anlaşma yapıldığı biliniyordu...
Şehit haberi sunarken şarkı söylesen spiker...20 Kasım 2014 18:10
3 yıldır NTV'de haber sunan spiker Nur Tuğba Algül görevinden ayrıldı.
'Mucize'nin afişi çıktı!20 Kasım 2014 17:52
Ünlü sanatçı ve yönetmen Mahsun Kırmızıgül'ün yönetmenliğini yaptığı 'Mucize' filminin afişi çıktı.
Ünlü yönetmen hayatını kaybetti20 Kasım 2014 15:31
Oscar ödüllü yönetmen Mike Nichols, 83 yaşında hayatını kaybetti.
2. Uluslararası Boğaziçi Film Festivali devam ediyor20 Kasım 2014 15:31
2. Uluslararası Boğaziçi Film Festivali, film gösterimleri, atölye çalışmaları ve panellerle devam ediyor.
Ekrem Dumanlı'dan ilginç taktik!20 Kasım 2014 15:01
TÜYAP fuarında muhabire saldıran Ekrem Dumanlı'nın imajını kurtarmak için plan yaptığı ve bunun için mağdura oynayarak birilerine iftira atacağı iddia edildi.
Keanu Reeves aksiyona doymuyor20 Kasım 2014 13:34
Ünlü aktör, Tarsem Singh'in aksiyon filminde rol alacak!
"Osmanlı mirası ebru" dünya mirası oluyor20 Kasım 2014 12:26
UNESCO Türkiye Milli Komisyonu Başkanı Oğuz, Paris'teki toplantıda Türk geleneksel sanatı ebrunun dünyanın ortak mirası olarak kabul edileceğine kesin gözüyle baktıklarını bildirdi.
Acun coştu...
Bir kanal daha alıyor!
20 Kasım 2014 12:03
Acun Ilıcalı TV 8 kanalından sonra bomba bir projeye daha imza atıyor...
Ebru dünya mirası oluyor20 Kasım 2014 11:40
UNESCO Türkiye Milli Komisyonu Başkanı Oğuz: "Gelecek hafta Paris'te yapılacak Somut Olmayan Kültürel Miras Hükümetlerarası Komitesi Toplantısı'nda, Türk geleneksel sanatı ebrunun dünyanın ortak mirası kabul edileceğine kesin gözüyle bakıyoruz" açıklamasında bulundu.
Amerikalılar, Anadolu ezgileriyle dans etti20 Kasım 2014 11:14
19. Boston Türk Kültür ve Sanat Festivali kapsamında "Anadolu'nun Renkleri" adlı dans atölyesi düzenlendi
Ölümsüz aşkın hikayesi İstanbul'da20 Kasım 2014 11:13
Shakespeare’in 420 yıl önceki hayali, bugünün hayal gücüyle harmanlanan Romeo ve Juliet, İstanbul’da sanatseverle buluşuyor
Afrikalı sanaçılardan Ebola'ya karşı şarkı
OYDER'den eski araçlarla ilgili çağrı
'Bana değil Aziz Yıldırım'a sorun'
Fransa Filistin'i tanıma yolunda
F.Bahçe maçı öncesi Volkan'ı topa tuttu!
Erdoğan alışveriş merkezini ziyaret etti
6400 kişiden 2.5 milyon lira çaldılar
Askeri araç kaza yaptı: 10 yaralı
İsrail 5 Filistinli'nin daha evini yıkacak!
Deniz Gezmiş'in annesi vefat etti!
ABD'deki kar fırtınasında ölü sayısı artıyor
Samsung'dan flaş karar!
Bağdat ile Kerkük anlaşma yolunda
Gökçe çiftinin dişleri tedavi edilecek
Genelkurmay: 3'e karşı 6 havan mermisi
Davutoğlu, Caferi'yi kabul etti
Bakan Işık'a göre işsizliğin tek nedeni
Kudüs'teki mevcut durum patlamaya davetiye çıkarıyor
Hürriyet 'Ak Saray'ı satılığa çıkardı
Real Madrid'de Pogba iddiası
Anadolu Efes son çeyrekte yıkıldı!
Ve final yapıyor!
"Hasta tutuklular için hazırlığımız var"
Cezası belli oldu!
Dünya mirası oluyor
Çin ile Nijerya arasında 12 milyar $'lık anlaşma
HDP'den görüşme sonrası ilk açıklama
Bir G.Saray-Strum Graz vakası daha
IŞID geri çekildi derken...
Maskeli hainler uzman çavuşa saldırdı
Cezayirli gençlerden Erdoğan'a büyük ilgi
Suudi Arabistan'da bir Türk idam edildi
F.Bahçe kovdu, Yanal kaptı!
Garipoğlu'nun intiharında flaş gelişme!
THY'den 4 yeni noktaya uçma kararı
Gerilim Soğuk Savaş düzeyinde
Borsa uçtu: 4 ayın zirvesinde
Beşiktaş satılıyor mu?
El-Kassam 79 yıl önce bugün şehit edildi
Şehit haberi sunarken şarkı söylesen spiker...
Fenerbahçe'nin Fernando Torres'i...
Davutoğlu: Tek sorun IŞİD değil
Davutoğlu'nun konvoyunda kaza!
'Mucize'nin afişi çıktı!
Altın ne kadar oldu?
28 bin 366 ev zarar gördü
Şırnak'ta uzman çavuş kayboldu
Türkiye, peşmergeyi eğitecek
Raid Salah: Araplardan baskı gördük
G.Saray'ın yıldızı Salih'in yanına gidiyor!
PFDK'dan Aziz Yıldırım'a ceza!
Gökhan Demirkol'un cezası belli oldu
Le Pen'in mahkumiyeti onandı
Korsanlar tarafından kaçırılan denizci ailesine kavuştu
Anadolu kardeşliği G.Antep'te konuşulacak!
Endonezya Muson yağmurları etkisi altında
İzleme Kurulu belli oldu
D vitamini eksikliği öldürüyor
İsrail, İsveç elçisini geri gönderiyor
Beşiktaş'ta moral yemeği
Ulaşıma sis engeli
Çukurca'da bir terörist teslim oldu
Kerry ve Fabius görüştü
Pepe: Bu sadece utanç ve skandal olur!
Saadet Partili başkanın rakı kadehli fotoğrafı
Yahoo'dan Google’a dev çalım
Türkiye’yi ağlatan anneye devlet sahip çıktı
Ruslar, dünyayı BBG evine çevirmiş!
Fenerbahçe Passolig'e hazır