Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Araç kiralama sistemi değişiyor Saat 04:20! Davutoğlu... Diego'da büyük risk Ömer Altaş''Enver'in'' ruhu geri dönüyor!
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 23 Ağustos 2014 Cumartesi 11:58
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,348 kez okundu.

Amberin Zaman'dan ağza alınmayacak küfürler!22 Ağustos 2014 19:29
Katıldığı bir televizyon programında müslümanları kötüleyen Taraf Gazetesi köşe yazarı Amberin Zaman, bugün ağıza alınmayacak kadar küfürlü bir köşe yazısı kaleme aldı.
Antakya Medeniyetler Korosu Soma için sahnede22 Ağustos 2014 13:55
Antakya Medeniyetler Korosu, geliri Türk Eğitim Vakfı (TEV) Soma Umut Fonu'na aktarılacak konserde sahne alacak.
Göğebakan'ın programını sunacak sürpriz isim22 Ağustos 2014 11:43
Murat Göğebakan'ın, TRT için hazırladığı ancak seyirciyle buluşturmasına ömrünün vefa etmediği programı oğlu ekranlara taşıyacak.
Hürriyet'ten Davutoğlu'na tarizli merhaba!22 Ağustos 2014 11:40
Hürriyet, Akparti Genel Başkanlığı adaylığına Ahmet Davutoğlu'nun seçilmesini 'tariz' sanatını kullandığı bir manşetle okuyucularına duyurdu.
Siyonistlerin iddiası Hürriyetin manşetinde22 Ağustos 2014 11:34
Hürriyet, İsrail gazetesinin ortaya attığı iddiaları manşetine taşıyarak Siyonist lobinin sözcüsü gibi davrandı ve Hamas liderini hedef gösterdi
Sözcü ve Zaman pişti oldu22 Ağustos 2014 10:18
PKK içindeki çözüm karşıtı grupların provokasyon amaçlı diktiği Mahsun Korkmaz heykelinin yıkılışından sonra askerlerin de yıkılan heykelin kafasına basıp poz vermelerinden sonra askerlere soruşturma açıldı. Sözcü ve Zaman gazetesi ise Kürt halkını yanlış yönlendirmek adına olayı çarpıttı
Canlı yayında 3 isme meydan okudu22 Ağustos 2014 07:47
Haber spikeri Mustafa Yenigün canlı yayında haber sunarken meydan okudu.
Yılkı Fanzin’in ilk sayısı çıktı21 Ağustos 2014 17:41
“Ülkenin her yerinde toplumu dışlayan birilerinin olduğunu biliyoruz. Onlar bizi bulacaktır. Yılkı Fanzin miğfer ve kılıç sunan bir kucaktır” diyen Yılkı Fanzin Dergisi, ilk sayısını sayın okuyucusuyla buluşturdu.
ABD polisi medyaya yönelik şiddetine son vermelidir!21 Ağustos 2014 17:00
Medya-İş sendikası Amerika'da Anadolu Ajansı muhabirine yönelik yapılan saldırıyı kınayan bir açıklama yaptı.
Bu hafta 7 film vizyona girecek21 Ağustos 2014 15:47
Türkiye sinemalarında bu hafta 1’i yerli 7 film vizyona girecek.
AA fotoğrafları "Paris-Match" dergisinde21 Ağustos 2014 14:15
AA'nın Erbil'den geçtiği, IŞİD şiddetinden kaçıp Sincar Dağı’na sığınan Yezidilerin “ölüm yürüyüşünü" gösteren fotoğraf, Fransa'da h"Paris-Match" adlı haftalık dergide çift sayfa olarak yayımlandı.
Star Medya'nın devri için başvuru21 Ağustos 2014 14:02
Rekabet Kuruluna, Star Medya hisselerinin yüzde 50'sinin Fettah Tamince'ye devrine ilişkin başvuruda bulunuldu
Türk ordusu en az bütçeyle ilk 10'da
Araç kiralama sistemi değişiyor
138 bin dolara loca aldılar
Manisa'da hummalı çalışma
Balıkçıların "vira bismillah" heyecanı
İşte Cüneyt Çakır'ın gerçek mesleği
Türkiye'de 3 başbakan çıkartan lise
Mecidiyeköy'de korkutan patlama
Saat 04:20! Davutoğlu...
YHT terminali 2016'da hizmete girecek
Hastalıklarının adı da tedavisi de yok
Dosya masrafının sadece adı değişmiş!
Türk bilim adamları sayesinde 8 aylık iş 2 ayda bitti
'PKK, Şengal'i ikinci Kandil yaptı'
Gazze'de ölenlerin sayısı 2 bin 96'ya yükseldi
ABD'yi sevmeyen ülkeler arasında 3'üncüyüz
Otomobil yaban domuzlarına çarptı
'Maaşlarımızı alamıyorduk öldürdük'
Çöpe atılan 170 bin lira bulundu
Libya'da tekne battı: 170 kayıp
Hortumla selfie canından ediyordu
Zeytinde tuz oranı azaltıldı
Diego'da büyük risk
iPhone 5'in pili değişiyor
Türkiye yine kaybetti
IŞİD bunu ilk kez yaptı
Er'e çöp toplatan Albaya dava!
Cameron'dan tepki çeken hareket
Deniz Baykal İnce'yi destekleyecek mi?
Camide katliam: 73 ölü
Tutuklular firar etti!
Davutoğlu'nun o kitabı yok satıyor
Hindistan'dan Pakistan'a saldırı: 2 ölü
Yolcu otobüsü devrildi: 42 yaralı
Davutoğlu'nun dönüm noktası
Bingöl'de esnaf PKK'lıları kovaladı
Türklerden altın dokunuş
Eide Kıbrıs Özel Danışmanı oldu
Netanyahu'dan yeni tehdit
Bodrum'da lunaparkta dehşet!
Beşiktaş bombayı patlatıyor