Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

IŞİD'den, YPG'ye ağır darbe! Vandallardan polise silahlı saldırı Duygun Yarsuvat'tan büyük sürpriz! Ömer AltaşDomino etkisi
ve dip dalga
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,373 kez okundu.

Paralel ve ulusalcı medyadan TRT ŞEŞ operasyonu!20 Ekim 2014 19:35
Çözüm Süreci'ni yıpratmaya çalışan paralel ve ulusalcı medya TRT 6'ya atanan yeni haber müdürü üzerinden yeni operasyona başladı.
Mesnevi Azericeye çevrildi20 Ekim 2014 17:12
Mevlana'nın dünyaca tanınan eseri Mesnevi'nin Azerice baskısının yayımlandığı, eserin çevrildiği dil sayısının 23'e ulaştığı bildirildi.
Andrè Rieu, Klasik Müziğe Doyuracak20 Ekim 2014 16:49
Andrè Rieu ve Johann Strauss Orkestrası Kasım’da Türkiye’ye geliyor.
Özgürel: Çözüm süreci konjonktürel değildir cümlesi anlamlı20 Ekim 2014 15:36
A Haber'de yayınlanan Medya Dünyası programına Gazeteci - Yazar Avni Özgürel konuk oldu. Programda Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun Pazar günü 'Akil İnsanlar' ile yaptığı görüşme masaya yatırıldı.
Reaksiyon ekibi özel izinle çekim yaptı20 Ekim 2014 15:34
Reaksiyon’un bu akşam ekrana gelecek yeni bölümünde Yurdaer Okur’un canlandırdığı İstihbarat Başkanı Gürkan Erman, saat tamir edeceği bir sahneyle ekranda olacak. Bu sahne çok özel bir izinle, özel bir atölyede çekildi…
Bugün'ün maaş hesabı!20 Ekim 2014 12:00
Bugün Gazetesi, memur maaşlarından bir unsura yapılan zam ile milletvekili maaşına yapılan zammı kıyasladı.
Tılsımlı eşyalar Roma'da sergileniyor20 Ekim 2014 11:53
İtalya'nın başkenti Roma'da açılan "Tılsımlar ve Olağanüstü Eşyalar" sergisi ilgi görüyor.
Amerikalı gazeteci Suruç'ta hayatını kaybetti20 Ekim 2014 06:37
Terör örgütü IŞİD ile bazı Kürt gruplar arasındaki çatışmaları takip etmek amacıyla Şanlıurfa'nın Suruç ilçesine gelen ABD'li muhabir Serana Shim, ilçede geçirdiği trafik kazasında yaşamını yitirdi.
Nazlı Ilıcak'ın bugünkü yazısını mutlaka okuyun!18 Ekim 2014 12:53
Nazlı Ilıcak'ın bugünkü köşesi sosyal medyada alay konusu oldu. Ilıcak'ın Bugün gazetesindeki köşesinde, yalanlanan yazıları sonucu dört farklı tekzip metni yayınlandığı görüldü.
Karabulut ailesinden Perihan Mağden'e dava18 Ekim 2014 12:43
Münevver Karabulut ailesi Taraf yazarı Perihan Mağden'in geçtiğimiz günlerde Cem Garipoğlu'nu konu alan yazısında Karabulut ailesini eleştirmesini mahkemeye taşıyor.
Doğu Karadeniz altın yılını yaşıyor18 Ekim 2014 12:40
Doğu Karadeniz, ağırlanan turist sayısı ve sağlanan ekonomik girdiyle turizmde altın yılını yaşıyor.
İSTİME'de Bekir Kaplan dönemi18 Ekim 2014 12:13
İstanbul Valiliği Basın Danışmanlığı ve İstanbul Ajansı Genel Yayın Yönetmenliği görevini 4 buçuk yıldır sürdüren Bekir Kaplan, İBB iştiraklerinden İSTİME A.Ş.'ye Genel Müdür olarak atandı.
Hasan Ruhani'den kritik kabul
Gökdeniz coştu, Rubin galibiyete uçtu
Akdeniz'de 4 büyüklüğünde deprem
Petrol devinin CEO'su feci kazada öldü
Akaryakıt istasyonunda şüpheli paket paniği
Kartal, yıldız oyuncuyu idmandan gönderdi
İlklerin resepsiyonuna 3 bin kişi davet edildi
Derbi nerede oynanacak? Orman açıkladı
Borussia Dortmun'un Türk karnesi
İBB'den Halkalı'daki yangınla ilgili açıklama
Libya'da kabileler arasında çatışma: 7 ölü
Türkiye'yi uçuracak dönüşüm geliyor!
iPhone 6 ile birlikte dudak uçuklatan kar!
İstanbul Valisi yanan alanı inceledi
Halkalı Gümrüğü'nde yangın!
Bakanlar Kurulu'ndan uzun zaman sonra bir ilk!
IŞİD'den, YPG'ye ağır darbe!
Gökdeniz attı Rubin Kazan farka koştu
ABD'den Türkiye açıklaması!
Amerika'da seri katil korkusu
Ünal Aysal Mayıs'ta da yok
Türkmen doğalgazı Hint Okyanusu'na ulaşacak
Balkes kaçtı Rize yakaladı!
Gaziantep, F.Bahçe'yi de dize getirdi
İsrail'e "müzakerelere devam" çağrısı
IŞİD, Kobani'yi almak için bakın ne yaptı!
Twitter mesajına hapis cezası!
Akil Heyeti toplantısının detayları belli oldu!
İsmail Kartal'dan şok Alves kararı!
Drogba bombayı patlattı
Boko Haram'a ağır darbe!
“Gizli belge" davasında savunmalar alınıyor
Vandallardan polise silahlı saldırı
Başkent'te gol sesi yok
Fenerbahçe şampiyonluk kupasını aldı
Patrondan çalışanlarına 8 milyon dolarlık hediye
UAEA: İran pratik önlemlerin çoğunu tamamladı
Sneijder ayrılıyor mu?
Duygun Yarsuvat'tan büyük sürpriz!
Malatya'da deprem
AB'den Esed rejimine yeni yaptırımlar
Yaylada mahsur kalan çobanlar kurtarıldı
Kritik maç ertelendi
Filistinli bakandan 'dinler savaşı' uyarısı
"Golleri önceden sezdim"
Danimarka'dan Türkiye'ye tepki
THY yeni şirket kuruyor!
ABD yanlış yere attığı silahları vurdu
Manipülasyona hapis yolu göründü
Paralel ve ulusalcı medyadan TRT ŞEŞ operasyonu!
'Sırplar alışkanlık haline getirdi'
Peşmerge’ye izin ne anlama geliyor?
İsveç'teki sır gibi operasyon!
YPG: ABD Kobani'ye etkili silahlar verdi
Türkiye'de bir ilk!
Suriye için acil politik çözüme ihtiyaç var
"Derbiyi unutun, Dortmund'u yenin!"
İki hakemin kokartları alınacak mı?
Milli Tekvandoculardan madalya yağmuru
Dikkat bu 5 ilde elektrikler kesilecek
Ege Denizi'nde 51 kaçak...
Nihat Kahveci'den şok karar
Bu ünlüleri araştırmak risk taşıyor!
Profil fotoğrafı işinizden edebilir
Salih Uçan'a müjde! Devler Ligi'nde...