Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Galatasaray seçime gidiyor! Köşk'ten Emine Erdoğan haberlerine yalanlama Bomba iddia! İngiliz takımına hoca oluyor! Ömer AltaşHürriyet, CNN Türk ve ‘tipik bir yeni Türkiyeli’
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 18 Eylül 2014 Perşembe 20:25
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,359 kez okundu.

Seda Sayan'a RTÜK'ten ağır ceza18 Eylül 2014 20:05
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, iki eşini öldüren kişinin konuk edildiği Seda Sayan'ın programına müeyyide uygulanmasına karar verdi.
TRT'nin yeni genel müdürü belli oldu18 Eylül 2014 18:23
İbrahim Şahin'in Samsun Valisi olmasıyla boşalan TRT Genel Müdürlüğü koltuğuna Şenol Göka oturdu.
İşte Altın Portakal'da yarışacak 15 kısa film!18 Eylül 2014 15:14
51. Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivali Ulusal Kısa Film Yarışması’nda ‘En İyi Kısa Film’ ödülü için yarışacak 15 film belli oldu.
İbrahim Şahin çalışma arkadaşlarına veda etti18 Eylül 2014 15:03
Valiler kararnamesi ile Samsun valisi olarak atanan TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin TRT personeli ile vedalaştı.
Can Dündar'dan Emine Erdoğan'a iftira!18 Eylül 2014 13:14
Gezi vandallığına verdiği destek hafızalarda canlı bir şekilde dururken, Can Dündar attığı Emine Erdoğan tweetiyle pes dedirtti.
Gazze yanarken AA 'oradaydı'18 Eylül 2014 11:38
Anadolu Ajansı, 'Abluka, Savaş, Direniş: Gazze' kitabını yayımladı. Kitapta Gazze'de yaşanan olayların özetinin yanı sıra, ajans foto muhabirlerince çekilen özel kareler ve tanıklıklar da yer alıyor.
Ekranda kullanılan dil kurallara uygun olmalı17 Eylül 2014 22:27
RTÜK Başkanı Dursun, yayın kurumlarının ve hizmet sağlayıcıların ekranda kullandıkları dilin kurallara uygun olması gerektiğini belirtti.
İngiliz medyasından skandal Türkiye iddiası!17 Eylül 2014 20:24
IŞİD üzerinden Türkiye'ye vurmaya devam eden Batı medyası "IŞİD Papa'yı Türkiye'de öldürebilir" iddiasında bulundu.
8. Beyoğlu Sahaf Festivali başladı17 Eylül 2014 16:00
Beyoğlu Belediyesi tarafından düzenlenen 8. Beyoğlu Sahaf Festivali, Tepebaşı'nda meraklılarıyla buluştu.
Zeylanov, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı tehdit etti!17 Eylül 2014 15:53
Today’s Zaman gazetesinin oturum süresi dolduğu için sınır dışı edilen provokatör yazarı Mahir Zeylanov, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı tehdit edercesine bir paylaşımda bulundu.
Algı operasyonuna Today's Zaman da katıldı17 Eylül 2014 13:57
ABD medyasının IŞİD üzerinden Türkiye'ye vurma kampanyasına cemaat gazetesi Today's Zaman da katıldı. Today's Zaman, tıpkı New York Times gibi IŞİD haberine Erdoğan ile Davutoğlu'nun fotoğrafını kullandı. Fakat bir fark vardı, New York Times Fransız haber ajansı AFP'nin fotoğrafını kullanmıştı Today's Zaman ise kendi muhabirinin çektiği Erdoğan ve Davutoğlu karesine yer verdi.
3. Sancaktepe Kitap Fuarı açılıyor17 Eylül 2014 13:35
Sancaktepe Kaymakamlığı ve Sancaktepe Belediyesi’nin işbirliğinde düzenlenen 3. Sancaktepe Kitap Fuarı yakında kapılarını kitapseverlere açıyor.
Apple için ilginç iddia!
Bakan Işık elektrikli minibüsü test etti
AK Parti MYK toplantısı başladı
Ebola virüsü yayılıyor
Seda Sayan'a RTÜK'ten ağır ceza
Ünal Aysal yeniden aday olacak mı?
Yermuk Mülteci Kampı'nda su krizi yaşanıyor
Ünal Aysal'dan Selçuk ve Burak mesajı
Genelkurmay'dan flaş açıklama!
Fransa'dan IŞİD kararı
F.Bahçe'de istifalar kabul edildi!
Hitler'in çeşnicibaşı ilk kez konuştu
Makedonya'da, Arnavutlar cumhuriyet ilan etti
İnsanlığa örnek sağlık hizmetleri sunuyoruz
Kıbrıs'ta dini liderler bir araya geldi
Türkiye F-16'ları Azerbaycan'da
Kurbanlıklar İstanbullul'a geldi
Çavuşoğlu ile Steinmeier'den ortak açıklama
TRT sanatçısı bıçaklanarak öldürüldü
İhvan liderlerinden Abdüssettar İstanbul'da konuştu
Beşiktaş'ın ilk 11'i belli oldu
Alex Marodona'yı taklit etti!
Basketbolda yeni uygulama!
Bilgisayar oyununa 100 bin dolar!
TRT'nin yeni genel müdürü belli oldu
Fiat 500 L'nin üretimi durdu
Mitingde facia! 25 kişi ezildi
O şarkıya 91 kırbaç cezası!
Diyarbakır'da 400 kilogram esrar ele geçirildi
Kırım Vakfı'na 50 bin ruble para cezası
Bulgar polisi Suriyelileri dövüp geri gönderiyor
Galatasaray seçime gidiyor!
Porsche ve BlackBerry'den yeni telefon
Uyuşturucu ve kaçakçılık operasyonu: 5 gözaltı
İstanbullulara duyurulur kurbanlıklar geldi
Mourinho'nun gözdesi imzayı attı!
Mahkemeden Carrefour'a başörtüsü şoku
G.Saray'dan Lütfi Arıboğan yalanlaması
'Mesut Real'de kalmak için çabalamalıydı'
Tarihi köprüyü patlatmaya çalıştılar
THY, kadın kabin memuru alacak
CHP ilçe yönetimi görevi bıraktı
Köşk'ten Emine Erdoğan haberlerine yalanlama
Türkiye, Kazakistan'a fark attı: 6-1
Başbakanlık'taki kritik zirve sona erdi
Bomba iddia! İngiliz takımına hoca oluyor!
TBMM Başkanlık konutunda Türk mimarisi imzası
Bekaroğlu’nun bu konuda ne düşündüğü merak ediliyor
Dolar 6 ayın zirvesinde!
Metrobüs kullananlar dikkat!
Aziz Yıldırım o tazminatı bağışladı
iPhone 6'nın bu genç kadında ne işi var?
Şahinler artık özgür
Erdoğan'a hakarete 6 bin lira ceza
RTÜK TRT için düğmeye bastı
Egemen Korkmaz açıklamarıyla duygulandırdı
Fındık "altın" yılını yaşıyor
''Beni yedek bırak hocam''
Topbaş'tan İstanbul için müthiş öneri
Türkiye'nin AB stratejisi açıklandı
Irak'ın yol haritasında anlaşmaya varıldı
Bingöl'de 1 PKK'lı teslim oldu!
Gökhan Güney'den Tatlıses'e sitem
Taner Yıldız: Türkiye'nin IŞİD gibi bir muhatabı yok
Uydu frekansları değişince mağazalarda kuyruk oluştu