Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İşte AK Parti'nin başkanlık modeli! Erdoğan'dan AVM yasasına onay! Obama: Netanyahu ile görüşmeyi reddediyorum Prof. Dr. Erol GökaKadınların gönlü hala AK Parti’de mi?
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 29 Ocak 2015 Perşembe 07:25
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,426 kez okundu.

Acun'u fena dolandırdılar!29 Ocak 2015 06:42
TV8'in patronu Acun Ilıcalı, kanalında ortaya çıkan skandal üzerine magazin müdürü ve servisi ile yollarını ayırdı.
AA'nın 2014 İngilizce ve Arapça yıllıkları çıkıyor28 Ocak 2015 10:33
Anadolu Ajansı tarafından İngilizce ve Arapça olarak hazırlanan 2014 yıllıkları, bugün seçkin kitapçılarda yerini alacak.
'Türkeş hararetle başkanlık sistemini savundu'28 Ocak 2015 10:19
Gazeteci Emin Pazarcı, Alparslan Türkeş’in başkanlık sistemini savunduğunu belirterek kendisinin de o yıllarda bunu savunduğu için polisten dayak yediğini yazdı.
Orhan Veli’nin kayıp şiiri gün yüzüne çıktı28 Ocak 2015 09:37
Orhan Veli’nin "Bütün Şiirleri" dahil hiçbir kitabında yer verilmeyen “Ölümüm” adlı şiiri, Köprü adlı sanat gazetesinde yayımlanışından tam 60 yıl sonra, Varlık’ın ocak sayısında okurla buluştu.
Ünlü oyuncu 80 yaşında tezkere alacak!28 Ocak 2015 09:18
Usta tiyatro oyuncusu Kayhan Yıldızoğlu asker kaçağı oldu şüphesiyle çıktığı turne de emniyete götürüldü.
Konser için geç kaldım28 Ocak 2015 08:14
İtalyan pop dünyasının 'First Lady'si Ornella Vanoni, eski plak şarkılarını ilk kez İstanbullu hayranları için dün gece seslendirdi. Sanat hayatında 55 yılı geride bırakan Vanoni, konser için çok geç kaldığını düşünüyor.
"Altın Ayı" için 19 film yarışacak27 Ocak 2015 17:45
Almanya’nın başkenti Berlin’de düzenlenecek 65. Uluslararası Film Festivali’nde 19 film "Altın Ayı" ödülü için yarışacak. Festivalde 441 film gösterilecek.
Turist sayısı 51 milyon arttı27 Ocak 2015 16:54
Dünya Turizm Örgütü (DTÖ), 2014'te dünya genelinde yüzde 4,7 olan turist artışının 2015'te yüzde 3-4 arasında olmasının öngörüldüğünü açıkladı.
İslamofobi ve Avrupa'da İslam algısı konuşulacak27 Ocak 2015 16:28
Bu ayki DÜBAM Yuvarlak Masa Toplantısında İslamofobi ve Avrupa'da İslam algısı konuşulacak.
İstanbul Film Festivali'nde jüri başkanı Demirkubuz27 Ocak 2015 15:24
İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV) tarafından 4-19 Nisan'da gerçekleştirilecek 34. İstanbul Film Festivali'nin Altın Lale Ulusal Yarışması jüri başkanı, yönetmen Zeki Demirkubuz oldu.
İstanbul'a sürpriz jüri başkanı27 Ocak 2015 15:07
Zeki Demirkubuz, Altın Lale Ulusal Yarışma jüri başkanlığını üstlenecek.
NYT karikatüristi: İfade özgürlüğü dinden ayrı tutulmalı27 Ocak 2015 14:47
New York Times karikatüristi Chappatte, "Bazen Charlie Hebdo aşırı provokatif olabiliyordu. Peygamber karikatürü yapmayı bir kenara bırakalım" dedi.
ABD'de bilim adamına ''nükleer casusluk'' cezası
Husilere Pentagon desteği
Samaras, sabunu bile götürmüş
15 bin güvenlik elemanı alınacak
İşte AK Parti'nin başkanlık modeli!
Bodrum'da istinat duvarı çöktü!
Diego serbest kaldı!
Soğukta yüz ağrısına dikkat
Abdullah Gül milletvekili adayı olacak mı?
Fenerbahçe Emenike'ye özel hoca tuttu
Gülen'in jet sosyetesi!
Obama'dan İsrail'e ret!
Bu çetenin tankı bile var
Acun'u fena dolandırdılar!
DEAŞ o iki ülkeye yerleşiyor!
Fransa 8 yaşındaki çocuğu sorguya çekti
İşte AK Parti'nin 2015 seçim sloganı
Bolu Dağı'nda ulaşım durma noktasında!
Tottenham final biletini kaptı!
Takla atan araç bariyerlere çarptı
Beyaz Saray Michelle Obama’yı savundu!
Kral Kupası'nda Kral gibi maç!
Erdoğan'dan AVM yasasına onay!
Adıyaman'da iş kazası: 1 ölü
Rehin pilot özgürlüğüne kavuştu
BM olağanüstü toplanıyor
Av tüfeğiyle annesini öldürdü!
Lübnan-İsrail sınırında gerginlik sürüyor!
Yılmaz: Güvenliği sağlayamazsanız...
Arda Turan'dan olay hareket
8 yaşındaki çocuğa terör sorgusu!
Galatasaray'a Aurelien Chedjou müjdesi
Erdoğan'dan af talep ettiler!
Cizre'de bir polis tutuklandı
Pınar Karşıyaka'dan tarihi başarı
Fenerbahçe Grundig'den rahat galibiyet
Beşiktaş'tan müthiş zafer!
Bolu Dağı'nda ulaşım durma noktasında!
Hamzaoğlu'ndan iki isme eleştiri
Araplar 113 yıllık geleneği bozuyor!