Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Zarrab'dan flaş hamle! Üniversite adayları dikkat! Yarın başlıyor! Meteoroloji'den kuvvetli yağış uyarısı! Ahmet ÖzcanDevletin dini adalet dinin devleti özgürlüktür
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 20 Kasım 2013 Çarşamba 21:13
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,293 kez okundu.

Yılın en iyi görüntüleri AA'dan19 Nisan 2014 20:12
"Zoom Uluslararası Haber Görüntüleri" yarışmasında, Anadolu Ajansı'ndan Halit Demir birincilik, Kenan Yeşilyurt üçüncülük, Muaz Hamed mansiyona layık görüldü.
Paralel medyanın Gül sevgisi!19 Nisan 2014 13:37
Abdullah Gül'ün dünkü açıklamalarını yorumlayan Zaman yazarları Şahin Alpay ve Mehmet Kamış, Erdoğan'a karşı Gül'ün varlığının demokrasi için emniyet supabı olacağını öne sürdüler.
Kapalı gişe oyunlara karaborsa önlemi19 Nisan 2014 12:47
Ankara Devlet Tiyatrosu rağbetin yoğun olduğu oyunları herkesin izleyebilmesi için bir dizi önlem aldı.
Zaman hukuksuzluğu böyle savundu19 Nisan 2014 11:51
Paralel yapının yayın organı Zaman, sit alanına kondurulan kaçak yapıyı meşrulaştırmak için yoksul bekçi ve ailesini paravan olarak kullandı.
13 eserle dünya listesindeyiz19 Nisan 2014 10:00
UNESCO Dünya Miras Geçici Listesi'ne Türkiye'den 13 alan daha girdi.
"Yedi Güzel Adam"ın galası yapıldı19 Nisan 2014 09:33
Bugün ilk bölümü yayınlanacak "Yedi Güzel Adam" dizisinin galası gerçekleştirildi.
Türkiye bu listeye damgasını vurdu19 Nisan 2014 07:40
Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın bu yıl UNESCO'ya başvurduğu 13 ayrı dosya kabul edildi. Listedeki varlık sayısı bakın kaça yükseldi.
O dizinin yayın saati yine değişiyor18 Nisan 2014 18:04
Kanal D'de ekrana gelen Çalıkuşu dizisi artık Cumartesi akşamları yayınlanacak.
Kutlu doğum etkinlikleri değerlidir18 Nisan 2014 17:15
Diyanet-Sen Diyarbakır Şubesi başkanı Ömer Evsen, haftasonu şehirde yapılacak iki Kutlu Doğum etkinliğinin de Hz. Peygamberi anma adına değerli olduğunu belirtti.
Dünya, Marquez'e ağlıyor18 Nisan 2014 15:26
İspanyol dilinin Cervantes'ten sonra en büyük yazarı kabul edilen Marquez, hayranlarını yasa boğdu.Obama'dan Clinton'a çok sayıda devlet adamı, Marquez'in ailesine başsağlığı diledi
“Cezayir’in Johnny Cash’i” İstanbul’da!18 Nisan 2014 14:31
Cezayir asıllı Fransız müzisyen Rachid Taha Avea Sıra Dışı Müzik Konserleri kapsamında 2 Mayıs’ta İstanbul’da hayranları ile buluşacak.
Paralel kardeşler yalanda birleştiler!18 Nisan 2014 12:55
Gülen grubunun maşası haline gelen paralel medya, yalan ve iftiraya hız kesmeden devam ediyor.
Baykal kongre çağrısı yapacak!Devletin dini adalet dinin devleti özgürlüktürİstanbul'da güpe gündüz şoke eden görüntüler!Hastalıklara deva olacak büyük buluş!MİT'e Paralel ihbarı yağıyor!Türkiye Avrupa'ya liderlik yapacak!Ak Saçlı heyeti oluşuyorLahmacun diye zehir yiyoruz!CHP’de lider kavgası!Emniyette paralel hat temizliği!En mutlu ilin mutluluk formülü!Doğu Türkistan'da zulüm bitmiyor!Hakan Fidan geldi her şey değişti!Reza Zarrab: 17 Aralık'ta ülke kaybetti!Paralel hesaplaşma CHP'yi dağıttı!Katil Esed'in çirkin oyunu!Arena'da tarihi hezimet!Tüm Manşetler
Zarrab'dan flaş hamle!
Kasımpaşalı Babel'den penaltı itirafı!
Kaçırılan gazeteciler serbest!
Gözler golcülerin üzerinde!
Üniversite adayları dikkat! Yarın başlıyor!
Baykal kongre çağrısı yapacak!
İstanbul'da güpe gündüz şoke eden görüntüler!
Mescid-i Aksa'da İsrail şiddeti
Ukrayna'da çatışma: 4 ölü!
Meteoroloji'den kuvvetli yağış uyarısı!
Selçuk: Bunun altında art niyet arıyacağız
Hastalıklara deva olacak büyük buluş!
F.Bahçe'nin derbi kadrosunda 5 eksik!
Divit minareden ilk ezan okundu!
Bu virüs SARS'ıyor!
Marmaris'te korkunç yangın!
84 yıl sonra kaldığı yerden devam!
Başkan seçildi ilk iş koltuğu değiştirdi!
Kanal D'de bir dizi daha ekrana veda ediyor!
Memur-Sen:Taksim dayatması bir senaryodur!
MİT'e Paralel ihbarı yağıyor!
Yıldırım: Hapse girene kadar...
Türkiye Avrupa'ya liderlik yapacak!
Demet Akalın'ın kızı yüzünü gösterdi!
Muğla'da korkutan deprem!
Şarkıcı Can Bonomo kaza geçirdi!
Lahmacun diye zehir yiyoruz!
Sahtekarların ‘kök‘ü kurusun!
Dilmen'den Cüneyt Çakır'a sert sözler!
CHP’de lider kavgası!
Emniyette paralel hat temizliği!
En mutlu ilin mutluluk formülü!
Doğu Türkistan'da zulüm bitmiyor!
Hakan Fidan geldi her şey değişti!
Reza Zarrab: 17 Aralık'ta ülke kaybetti!
Paralel hesaplaşma CHP'yi dağıttı!
Halk otobüsüne molotoflu saldırı!
Katil Esed'in çirkin oyunu!
Shota: Penaltı ve kırmızı kart...
Fener'den sonra şimdi de Kasımpaşa
'Çakır kendisini gülünç duruma düşürdü'
Adıyaman'da muhtarlık kavgası: 8 yaralı
Maç sonrası taraftar Florya'yı bastı
Chelsea'ye 77 maç sonra evinde darbe!
Şiddetli rüzgar, çatıları uçurdu
Selçuk fena isyan etti
Dilmen: Galatasaraylıları üzmesi gereken...
Barcelona'da ayrılık sesleri
'Cüneyt Çakır gerçekten...'
Arena'da tarihi hezimet!
5 ölümlü kaza ile ilgili Vali'den açıklama
Ukrayna krizi için Türk temsilci devrede
Twitter, o iki hesabı kapattı
Cüneyt Çakır'dan tartışmalı 2 karar