Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi Başörtülü kadına ırkçı saldırı! ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun... Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 2 Eylül 2014 Salı 14:41
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,356 kez okundu.

'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'02 Eylül 2014 17:57
A Haber’de Nihan Günay’ın sunduğu Medya Dünyası programına konuk olan Gazeteci- Yazar Turgay Güler çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak02 Eylül 2014 17:39
BİK Genel Müdürü Mehmet Atalay "İnternet medyası, sarı basın kartı alabilecek ama düzenleme ve denetlenmeleri de yapılacak" dedi.
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı02 Eylül 2014 17:05
CNN Türk'te program yapan geçtiğimiz günlerde de yayından kaldırılan Nagehan Alçı NTV ile anlaştı.
Kitap kokulu günler başlıyor02 Eylül 2014 13:49
Tarih ve kültür şehri Üsküdar, 3-14 Eylül 2014 tarihleri arasında gerçekleşecek 1. Üsküdar Sahaf Festivali’ne ev sahipliği yapıyor.
Paralel örgütün yeni operasyon sitesi!02 Eylül 2014 12:55
Paralelcilerin medyada birbirine benzemez gibi görünen ideolojik ve özellikle marjinal çevreleri “kullanma” operasyonları devam ediyor.
İstanbul'un 100 filmi bir kitapta toplandı02 Eylül 2014 11:50
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Kültür AŞ, "İstanbul'un Yüzleri Serisi" kapsamında şehrin tarihinin izdüşümü olarak nitelendirilen İstanbul'un 100 filmini tek kitapta bir araya getirdi.
Osman Turhan'dan çok konuşulacak paralel karikatürü!02 Eylül 2014 10:50
Yeni Şafak Gazetesi çizeri Osman Turhan yine çok konuşulacak bir karikatüre imza attı.
Hülya Koçyiğit: Onur duydum Türkiye02 Eylül 2014 10:38
Hülya Koçyiğit'in "Susuz Yaz" filmi halk oylamasıyla birinci seçildi. Hülya Koçyiğit çok duygulandı.
Sözcü yazarından Cumhurbaşkanı ve Başbakan'a hakaret!02 Eylül 2014 10:38
Ulusalcıların kalesi olarak bilinen ve paralelcilerin kontrolünde olduğu iddia edilen Sözcü gazetesinin yazarı Necati Doğru, Cumhurbaşkanı ve Başbakan’ı için ağza alınmayacak ifadeler kullandı.
AA'nın Kürtçe yayını bir yaşında02 Eylül 2014 09:41
Anadolu Ajansı'nın (AA), 100. yıl vizyonu kapsamında 1 Eylül 2013'de yayına başlattığı Kürtçe Haberler Servisi, birinci yılını geride bıraktı
Acun'un kanalının logosu değişti02 Eylül 2014 09:11
tv8, yeni logosu ve yeni kimliği ile dün akşam 'O Ses Çocuklar' programı ile yayın dönemine merhaba dedi.
Burhan Kuzu: Bu sistem kokuşmuş İngiliz sistemi02 Eylül 2014 07:39
Sevilay Yükselir'e konuk olan Burhan Kuzu, başkanlık sistemini savundu, mevcut sistemin 'baş belası, kokuşmuş İngiliz sistemi' olduğunu söyledi.
Avusturalya'dan Putin'e soğuk tavır
Terim: Bize çelme takan takmış
Aydın'da 270 kg esrar ele geçirildi
ABD‘den İsrail‘e sert tepki!
Ev kredisi alana kedi hediye!
Real'e şok yenilginin ardından kötü haber
Barcelona'da Neymar'a ilginç ceza
Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi
PKK-IŞİD Çatışması haberine açıklama
Adıyaman'da otomobil takla attı: 4 yaralı
Potanın Perileri Belarus'u devirdi!
Sepp Piontek adam gibi adam
Güneş'teki büyük patlamlar korkuttu
2 terörist teslim oldu!
Profesör 200 bin lirasını kaptırdı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan Azerbaycan'da
Justin Bieber tutuklandı!
ABD Yeni Zelanda'yı da yendi!
İşte Trabzonspor'un UEFA kadrosu!
Okmeydanı'nda izinsiz gösteriye müdahale
Başörtülü kadına ırkçı saldırı!
IŞİD ikinci ABD'li gazetecinin de kafasını kesti!
İran'da ayı kurtarma rezaleti!
ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun...
A Milli Takım'da sakatlık şoku
Soma’nın ilk tazminat davası
Batman'da 3.5 şiddetinde deprem
Burak Can Karamanoğlu davası başladı
Milan'dan transfer dersi
İstanbul'a hortum ve fırtına uyarısı!
Mardin Belediyesi'nde 4 dilli tabela
"Hedefimiz Milano'da final"
Kazara mayınlı araziye girdi
Muğla'da turist aracı kazası: 15 yaralı
Canikli, Ordu-Giresun havaalanını inceledi
Prandelli, Dzemaili'yi değil onu istemiş
Müslüm Gürses'in ismi bakın nereye verildi!
IŞİD Avrupa'ya petrol satıyor!
Yeni tat: Kaya tuzlu dondurma
Antalya'da 60 metreden denize uçtu
Başbakan ile muhalefet lideri mahkemelik oldu
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
Kocaeli'de kırmızı alarm!
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı
Kuzey Irak'ta benzin 1.62 lira oldu
Galatasaray ve Fenerbahçe PFDK'da!