Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Prandelli'den sürpriz 11! Kılıçdaroğlu'ndan istifa açıklaması! Erdoğan neden "IŞİD" yerine "DEAŞ" dedi? Hakan TunaYaseminler altında!
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2014 Cuma 14:00
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,381 kez okundu.

Antik tapınak deyip geçmeyin, 648 yıllık cami31 Ekim 2014 15:25
Ayvacık ilçesi Tuzla köyünde bulunan 648 yıllık Murad Hüdavendigar Camisi, köy yakınındaki "Apollon Smintheus" kutsal alanından temin edilen taşların kullanılmasıyla iki dönemin izlerini barındırıyor.
Yönetmen Ceylan ABD'de fotoğraf sergisi açtı31 Ekim 2014 10:50
Ödüllü Türk yönetmen Nuri Bilge Ceylan, 2012 yılında hayatını kaybeden babası Mehmet Emin Ceylan'ı konu alan 'Babamın Dünyası' adlı fotoğraf sergisini New York'ta açtı.
Pakdil: Yaşasın Şeriat, Yaşasın İslam’ın Evrensel Kardeşliği31 Ekim 2014 10:20
Sakarya Büyükşehir Belediyesi tarafından her ay düzenlenen “Kültür Etkinlikleri” çerçevesinde gerçekleştirilen “Ustalara Saygı” programının bu ayki onur konuğu, edebiyata devrimci duruşuyla damga vuran Nuri Pakdil idi.
Kuzu filmine 4 ödül daha31 Ekim 2014 08:22
Altın Portakal Film Festivali'nde 6 dalda ödül kazanan 'Kuzu' filmine İspanya'da düzenlenen 'Seminci Uluslararası Film Festivali'nde 4 ödül birden verildi.
Arı Maya beyaz perdede31 Ekim 2014 08:20
Arı Maya'nın arkadaşı Wili ormanda buldukları boş bir şişenin içinde mahsur kalır. Maya arkadaşını kurtarmalıdır.
İngiliz soprano İstanbul'a geliyor31 Ekim 2014 08:14
'Good Music In Town' konserleri kapsamında, 9 Kasım'da dünyanın en ünlü sopranosu Sarah Brightman, Ülker Sports Arena'da müzikseverlerle bir araya gelecek
Moral FM: Paralel bağlantımız yok30 Ekim 2014 20:17
Türkiye'nin ilk özel radyolarından biri olan Moral FM yönetimi, radyo hakkındaki söylentilere, düzenlediği basın toplantısı ile cevap verdi.
İBB'nin tüm konserleri iptal!30 Ekim 2014 17:06
Karaman'ın Ermenek ilçesinde meydana gelen maden kazasından dolayı İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin 3 Kasım tarihine kadar gerçekleştireceği konserler iptal edildi.
"Metropol Rüyaları" okurlarıyla buluşuyor30 Ekim 2014 15:15
B. Ergin Borobey'in Yason Yayınları'ndan çıkacak olan mistik romanı "Metropol Rüyaları" Kasım'da okurlarıyla buluşacak.
7. Erciyes Film Festivali başladı30 Ekim 2014 13:40
Erciyes Üniversitesi (ERÜ) İletişim Fakültesince düzenlenen "7. Erciyes Film Festivali" başladı.
NFK ödülleri sahiplerini buluyor30 Ekim 2014 13:16
Düşünce ve edebiyat dünyasına damga vuran Necip Fazıl Kısakürek adına ilk kez bir edebiyat ödülü ihdas ediliyor. Star Gazetesi tarafından Necip Fazıl Kısakürek'in kültürel ve manevi mirasını yaşatmak amacıyla hayata geçirilecek olan ve bu yıl ilki düzenlenen Necip Fazıl Ödülleri sahipleriyle buluşuyor
2015 Avustralya yılı olacak30 Ekim 2014 11:34
Avustralya ve Türkiye arasında güçlü bir kültür köprüsü kuruluyor...
Nijerya'da bombalı saldırı!
MHP'den Peşmerge görüşmesi istedi
Erdoğan: Peşmerge, konvansiyonel silahlarla ilgili gelişmeleri bekliyor
Afyonkarahisar'da Ak Parti kampı hazırlığı
Endişelendiren açıklama: 18 işçiye ulaşmak...
F.Bahçe'ye müthiş takas teklifi