Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan:İstanbul operasyonu budur Skandal sözler: Gazze yeryüzünden silinmeli Başbakanlık'tan o iddialara yalanlama! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
Kars'ta 'Aşıklar Atışması'
14 Kasım 2007 Çarşamba 15:53
Güncellenme Tarihi 23 Temmuz 2014 Çarşamba 18:40
Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi

Kars'taki Altın Kaz Film Yarışması ve 13'üncü Avrupa Filmleri Festivali'ne katılan sanatçı Şener Şen ve Uğur Yücel Aşıklar Kahvesi'nde saz çalıp türkü söyledi. Sinema etkinlikleri için Kars'a gelen Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, Reis Çelik ve "Mülteci" filminin oyuncuları, yıllardır 'Aşıklar Kahvesi' olarak hizmet veren Murat Çobanoğlu Aşıklar Derneği'ni ziyaret etti. Kars Belediye Başkanı Naif Alibeyoğlu tarafından karşılanan sanatçıların derneğe geleceğini duyan hayranları kahveyi tıka basa doldurdu. Belediye Başkanı Alibeyoğlu aşıklık geleneği gereği sanatçıların sazlarına para takarak, programı başlattı. Dernekte biraraya gelen halk ozanları Ensar Şahbazoğlu, Arif Tellioğlu, Bilal Esrarı, Mahmut Karataş, Sabri Yokuş ve Bahattin Yıldızoğlu, sanatçılara "Hoşgeldiniz" türküleri söyledi. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren sanatçılar, türkülere de eşlik etti. Halk ozanlarının kahramanlık türkülerine alkışlarıyla eşlik eden Şener Şen ve Uğur Yücel, daha sonra sazları alıp halk ozanlarıyla birlikte türkü söyledi. Halk ozanlarının dudaklarının arasına kibrit çöpü koyarak "Dudak Değmez" dalında atışma yapmaları sanatçılarının büyük ilgisini çekti. Belli harflerin kullanılmaması için uygulanan bu yöntemi, Şener Şen ve Olgun Şimşek de deneyerek, nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştı.

Kelebek

Bu haber 4,335 kez okundu.

İran çağdaş sanatı İstanbul'a geliyor23 Temmuz 2014 16:56
İranlı sanatçıların çağdaş sanat fuarlarında yıldızı parlamaya devam ederken, bu yıl ikincisi düzenlenecek ArtInternational'a aralarında Şirin Neşat'ın da bulunduğu İranlı sanatçılar konuk geliyor.
"Dünya Mazlumları Fotoğraf Sergisi"23 Temmuz 2014 14:41
MAZLUMDER, Müslümanların maruz kaldığı zulümlere dikkati çekmek için fotoğraf sergisi açtı
Kristal Elma heyecanı için geri sayım başladı23 Temmuz 2014 13:06
Reklam, medya, pazarlama ve iletişim dünyasının tüm paydaşlarının buluştuğu Kristal Elma Yaratıcılık Festivali, 17-18-19 Eylül'de Santralİstanbul'da yapılacak.
Cehennem Melekleri'nden dev kadro afişi23 Temmuz 2014 12:57
Aksiyon tutkunlarının heyecanla beklediği 'Cehennem Melekleri 3' filminden yeni bir afiş daha paylaşıldı.
Zaman, operasyonları çarpıtmak için çırpınıyor!23 Temmuz 2014 12:22
Zaman gazetesinin paralel örgüt iddialarına ilişkin yürütülen soruşturmayla birlikte gerçekleşen gözaltıları çarpıtma gayreti dikkat çekti.
Koru'dan gecikmeli kara gün nasihati!23 Temmuz 2014 11:32
Fehmi Koru, Gülen çevresinin siyasi düzeni bozma eylemlerini sürdürme çabalarının işi operasyon noktasına taşıdığını belirtip, meydan okumayı sürdürmelerine dikkat çekti.
BBC muhabirine canlı yayında saldırı23 Temmuz 2014 10:46
BBC Arapça muhabiri Firas al-Khatib, canlı yayında bir kişinin tepkisine uğradı.
Zamancılara zor sorular23 Temmuz 2014 10:41
Yazdığı kitaplarla paralel yapıyı deşifre eden eski Zaman Gazetesi çalışanı yazar Selim Çorkalı Twitter'da Zaman'cılara zor sorular yöneltti.
Taraf gazetesine haciz şoku23 Temmuz 2014 10:02
Taraf Gazetesi, Anadolu Ajansı (AA) aboneliği nedeniyle yaklaşık 60 bin TL borcunu iki yıldır ödemediği için icralık oldu.
Canlı yayında büyük tartışma!23 Temmuz 2014 09:25
İdris Bal ile Abdülkadir Selvi arasında çok sert bir tartışma yaşandı. İkili birbirine ağır sözler etti.
Cübbeli Ahmet'ten canlı yayında sürpriz23 Temmuz 2014 09:20
Cübbeli Ahmet Hoca kendisine hediye edilen sakal-ı şerifi gösterdi.
Ünlü spor yazarı hayatını kaybetti!23 Temmuz 2014 08:19
Türk spor basınına uzun yıllar hizmet vermiş önemli kalemlerinden Hayati Telgeren yaşamını yitirdi.
Beşiktaş ve Feyenoord arasında kriz
Tello şampiyonluk istiyor
Schumi için umut verici gelişme
Hollanda'da yas ilan edildi!
Bulgaristan hükümeti istifa etti
Erdoğan:İstanbul operasyonu budur
Litvanya Avroya geçti
Dünya Kupası'nda oynadı Erciyes'e imza attı
Galatasaray istedi Bayern Münih kapıyor
Darüşşafaka'ya tanıdık bir isim
Skandal sözler: Gazze yeryüzünden silinmeli
Başbakanlık'tan o iddialara yalanlama!
Lice'deki patlamada ölenlerin sayısı 6'ya yükseldi
Sıla Yolu’nda büyük rekor
Hatay'da askeri araç devrildi
9 istihbaratçı kayıp
Filistin halkı direnişini sürdürecek
Darbeci Sisi ''Gazze politikasını'' savundu
LYS sonuçları açıklandı
Altın fiyatları düşüyor
'Tayyip Başbakan' diyen muhabbet kuşu
Kayserispor yeni sezona iddialı girdi
Yük gemisi karaya oturdu
Gökçek'ten AYM'nin Ankara kararını ilk tepki!
Erdoğan sahalara geri dönüyor!
21 İsrail askeri hastaneye sevk edildi
Tüketiciye yumurtadan kötü haber!
Kıbrıs gazisi elektrik akımına kapılarak öldü
Erdoğan Adana'ya geldi
İsrail ordusu Huza'ya giriyor! Keskin nişancılar...
Uyuşturucu tacirlerine darbe: 7 gözaltı
Ölüm nedeni belli oldu
Töre'den olay paylaşım!
Milletvekili zorla oruç bozdurmaya çalıştı
Milli okçular Ermenistan'ı salladı
Hazal Kaya dünya starı oldu
İsrail’de kriz kapıda!
Erdoğan'a öğretmeninden bağış!
Dolar son altı haftanın en düşük seviyesinde
İBB 7200 çalışanla toplu sözleşme imzaladı
İran çağdaş sanatı İstanbul'a geliyor
12 Dev Adam kampa girdi
Parçalanmak üzere yola çıktı